Liudvika Pociūnienė išgyvena dėl dviejų įtakingiausių Lietuvos moterų (jos nuomone, tai Dalia Grybauskaitė su Irena Degutiene) kiršinimo "juodosiomis technologijomis". Neva, ne laiku ir iš esmės neteisingai buvo paviešintas I. Degutienės pasibėdavojimas su visuomenininkais, kuriame ir ji, Liudvika, dalyvavo.

Visų pirma, nesutinku su Liudvika. Visų antra – pavydžiu.

Pavydžiu, nes mes su Liudvika – kolegės, bet manęs nė vienas valdžiažmogis dar nėra pakvietęs pasiguosti. Gal žino, jog turiu aiškų instinktą viską, ką sužinau esminio, papasakoti viešai ir iškart.

Man visiškai nesuprantamas tokių pasikalbėjimų „ne spaudai“ žanras, kai jų turinys nėra valstybės paslaptis. Žinau, kad senose demokratijose toks žurnalistų-valdžios pašnekesių žanras taikomas tais atvejais, kai šalis eina į karą.

Tada viešas skelbimas, „kas, kur, kada“ kelia realų pavojų, o neinformuota žiniasklaida gali tapti priešininko manipuliavimo objektu.

Tačiau kas gi įvyko šiuo atveju? Seimo pirmininkė pasiguodė, kad yra silpna, pažeidžiama dėl jos sūnaus verslo su „Snoro“ banku.

Juk toks buvo viso to kontekstas: I. Degutienė įtarė, jog yra sekama, kai buvo tiriama, kaip nutiko, kad jos sūnaus UAB‘as susitvarkė skolų reikalus uždarytame banke.

Ponas jaunasis įžūlusis (mano asmeninis įspūdis iš interviu telefonu) Degutis grasino bylomis visiems žurnalistams, kurie tik drįs jo bankiniuose reikaluose įžvelgti neteisėtumą, protekciją, korupciją. Generalinėje prokuratūroje apie tai buvo užvesta byla, kuri vėliau buvo nutraukta (kuo Degučių šeima labai džiaugėsi), bet ir vėl atnaujinta rugpjūčio pradžioje, t.

y. , dar iki I. Degutienės raudos paviešinimo.

Pastaroji aplinkybė („skandalingojo“ įrašo paviešinimo laikas) ir yra vienintelis, bet anaiptol nesmerktinas, keblumas. Keblumas, nes ponia Seimo pirmininkė staiga iš įtartinai veikiančios savo sūnaus mamos (prisiminkime kitą atvejį, kai buvo tvarkomasi su Degutienės marčios šeimai priklausančiu sklypu prie Neries – ten vietoje vieno leistino namo išdygo trys) staiga tapo auka.

Auka, kurią seka bjauriosios specialiosios tarnybos. Ir seka ne vieną ją, o visą šeimą.

Net kažkokias tetas.

Baisu? Anaiptol!

Čia kaip su ta sekimo įranga, kurią besibaigiančios valdžios vyrų kabinetuose ir štabuose vis suranda privačiai tų vyrų pasamdytos saugos tarnybos, kurios pagal įstatymus neturi teisės turėti nei slaptos sekimo, nei jos suradimo įrangos. Kas vyksta iš tiesų?

Specialiosios tarnybos nedrąsiai (čia iki susidorojimo su Vytautu Giržadu ir Vitalijumi Gailiumi) mėgino gaudyti įtariamus korumpus, o jie dedasi aukomis. Tai, kad „aukos“ klykia, lyg ir rodytų, jog kažkas nedrąsiai mėgino keistis, nes anksčiau tokio sekimo medžiaga tiesiog tapdavo „kompromatu“, praverčiančiu kuriai nors „kariaujančiai“ pusei, kuri tą „kompromatą“ gaudavo.

Viešumon tai nenutekėdavo. Čia toks mano privatus įspūdis.

Todėl man Audriaus Nako veiksmas paviešinant tą I.Degutienės raudą netikslus tik tuo aspektu, kad viskas turi būti laiku – t. y., iš karto, kad nedingtų tikrasis kontekstas. Šiuo atveju – „Snoras“ ir jaunojo Degučio pinigų reikalas. Prie stenogramos tereikėjo trumpo paaiškinimo, nes dabar netgi bylos dėl tų pinigų atnaujinimas įžūliai traktuojamas kaip „Baltųjų rūmų“ kerštas už negražius žodžius. O tai jau visiška netiesa.

Dabar apie „juodas technologijas“. Pati mano labai gerbiama už nuoseklius politinius įsitikinimus Liudvika savo tekste kerta D. Grybauskaitei, kurią neva taiko su I. Degutiene: „Ponička, prisimeni, kaip kalbėjai labai panašiai su manimi?“

Suprask: „Moteriškės, taikykitės, nes priešas – bendras“. Kas tas priešas?

I. Degutienės atveju, spėju, kad tai galėjo būti STT arba Kriminalinės policijos biuras, jei mūsų žioplasis generalinis prokuroras nepatikėjo viso „Snoro“ reikalo ikiteisminių tyrimų atlikti negalinčiam saugumui.

Tada – bėda. Bėda bylai dėl politikų sandėrių su labai purvinu bankeliu, kurį reklamavo V. Putinas („pagooglinkint“: „Putin jezdit na bolide“).

Gal dėl to I. Degutienės štabas ir stengėsi, kad tas visiškai autentiškas įrašas, jei jau ir pateko viešumon, tai bent jau būtų sukompromituotas dėl jo padarymo aplinkybių.

„Juodos technologijos!“ – rėkia Andrius Kubilius, kuriam kaip tik dabar reikia ypač gerų santykių su D. Grybauskaite, nes reikės kažkaip iš opozicijos rūsio tvarkyti SAVO energetinius reikalus. Reikės, kad ir japonams, ir Garbaravičiams būtų toliau gerai.

T. y.

, reikės, kad jokios teisėsaugos struktūros nedrįstų jungti aparatų prie jo partijos būstinės kieme augančių medžių, nes juk mūsų politikai yra nuolatiniame kare. Interesų kare, kuriame žurnalistas, visuomenininkas turi pasirinkti, su kuo jis, nes kitaip jis – „juodas technologas“ su diktofonu rankoje (beje, tame susitikime buvo įjungti mažiausiai du diktofonai), o tokį reikia neutralizuoti.

Kaip? Neišradinėkime dviračio: A. Terlecką, pavyzdžiui, „tepė“ kriminalu, kitą „kitokį“ – netradicine seksualine orientacija.

Bet kvailiausia šioje istorijoje, pasikartosiu – tai, kad I. Degutienė iš įtartinai veikusios mamos-politikės tapo auka. O iš tikrųjų auka yra tie, kuriems ji nenorėjo pasakyti, kad ją seka: rinkėjai, „gerbiami Lietuvos žmonės“. Tai jie turėjo nežinoti, kad ponia Irutė pirmiausia yra mama, o tik po to ir tada, kai tai netrukdo motinystei – Seimo pirmininkė.

Naujausi

Komentarai (64)

Rikiuoti
Romas2012-10-29 20:28

Jonai, kaip apsiskaitęs žmogus, turėtumėt žinoti, kad kvailumas nebūtinai padaro žmogų piktą, bet pyktis jį visada padaro kvailą. Nebūkit toks piktas. Atvirai pasakysiu, visos jūsų "išvados" apie tai ką aš darysiu, su kuo bendrausiu ar ne, rašysiu ar nerašysiu, yra niekinės. Ką darysiu, kaip elgsiuosi, žinau tik aš ,o ne jūs. Nevark spėliodamas. Daraisi nebe įdomus, blūdiji apie "kvailius", "kiauliškus įpročius". Taip darai dėl to, kad neturi nei vieno rimto argumento prieš mano komentarus, nes jie buvo teisingi. Jeigu mano komentarai taip jus nervina- neskaitykit. O aš, norėsiu rašysiu, norėsiu nerašysiu.

rimtas darbas2012-10-29 11:04

kiek kainuoja, pvz., užsakomasis straipsnis, kiek kainuoja, tarkim, LNK, TV3 ar Lietuvos TV laida. Taigi visai nesunku suskaičiuoti, kiek buvo sumokėta už visas laidas, tuos straipsnius ir pan. Čia iš karto visi tie dalykai pasimatys. Štai čia pagrindiniai pinigai buvo mokami“, - interviu „Karštam komentarui“ sakė Viktoras Muntianas. Jo paskaičiavimais, per šią rinkimų kampaniją užsakomajai žiniasklaidai galėjo būti išleista apie 30 mln. Lt.

Jonas "kritikui" Romui2012-10-28 17:24

Štai "kritikas" Romas rašo: "Jonai, į taip jums rūpimą klausimą kas yra kvailys? Atsakau. N e ž i n a u." Štai, taip. Nežinau, bet kritikuoju. Ir toks ir (manau, tai nėra vienintelis atvejis) kiti panašūs poelgiai Romui yra norma. Kiauliškas poelgis kito žmogaus atžvilgiu yra norma. Ir jeigu paklausti Romo: kodėl tu elgiesi kiauliškai? Tai atsakymai gali būti labai įdomūs: "Nežinau", "Aš nesielgiu kiauliškai, tai tu pats elgiesi kiauliškai", "Aš nieko blogo nepadariau, tai tik jums atrodo, kad aš kažką blogo padariau", "Kuo tu geresnis už mane, tu irgi toks pats" ir t. t. Jeigu Romui pasiūlyti bendrauti tik su tokiais pat, koks yra jis, tai Romui tai nepatiktų. Kodėl? Todėl, kad jis nemėgsta, kad jo atžvilgiu kas nors daro kokią nors kiaulystę. Kitiems? Visada, prašau, ir Romas atseikės kiek nori ir kokiom kiauliškumo dozėm pageidaujat. Pasiūlysit pačiam Romui paragauti tai, ką jis siūlo kitiems, tai Romas nė už ką nesutiks. Kažkada tai sovietmečiu buvo toks geras miuziklas "Ugnies medžioklė su varovais". Tai ten, berods" yra toks tekstas (nors galiu šiek tiek ir suklysti), kai kiaulę sutinku, tai taip jai ir sakau, kad "Kiaulė tu esi". Bet ne tik šiame miuzikle yra sakoma apie žmogiškasiais kiaulystes. Apie tai kalbėjo ir I. Krylovas. Tarp kitko, jis tokį kritiką taip pat lygina su kiaule. Tai va, Romai, jeigu per savo gyvenimėlį sugebėjai įsisavinti tik kiauliškos moralės metodus, tai ir eik diskutuoti su tokios pačios moralės žmonėmis. Tam, berods, yra pas mus netgi portalas. Jis vadinasi "Delfis". O aš laikausi mūsų senuolių ir protėvių principo: "Neįtikinėkite jūs tų žmonių, kas nenori jūsų klausyti ir girdėti žodžių jūsų…" Atia, Romai. Ir nevok svetimo laiko, kad pademonstruoti savo kiauliškus įpročius. Jie ne tik man, bet ir kitiems žmonėms neįdomūs, išskyrus VSD. Ten tokių "darbininkų" pasitaiko, kartais jie net tampa genraliniais direktoriais. Ten ir kreipkis. O man nerašinėk, nes aš į tavo komentarus neatsakinėsiu.

Kotryna2012-10-28 17:03

Ačiū gerb. RŪTELEI už tiesos skleidimą gūdžioje dabartyje. Kiek klastos, kiek iškrairytų veidų matome iš valdininkėlių, vergais padariusius LIETUVOS žmones. Viešpate, kur Tu esi, šaukia nevienas ziūrėdamas į degutienes ir kitas blondines. Tauta, kelkis ,nes per daug ilgai miegojai.Ačiū A. NAKUI, ačiū Jums gerb. RŪTELE.

Romas2012-10-27 17:35

Bravo Marta! Šaudote tiesiai į dešimtuką!

Romas2012-10-27 16:21

Jonai, į taip jums rūpimą klausimą kas yra kvailys? Atsakau. N e ž i n a u. Matote, užteko vieno žodžio,todėl, kad nesu gydytojas-psichiatras ir neužsiimu diagnozių nustatymu. Jeigu jūs esate gyd. psichiatras, tai visiškai nesistebiu, jog žinote kas yra kvailys, geriau už ruonius, gyvenančius Antarktidoje. Dabar apie jūsų komentarą skirtą man. Rašote jį labai susinervinęs, todėl visiškai susipainiojote savo paties mintyse. Pavyzdys: "Pagal Joną kvailys-Kubilius ir TS-LKD" teigiate, kad jūs taip nerašėte ir sakote, kad tai mano paties išvada. Toliau. "... jūs laikote mane, ne tik, kad neprotingu, bet netgi visišku idiotu". Atsakykit, ar aš rašiau, kad jūs visiškas idiotas? Ar čia ne jūsų pačių išvada, kad jūs esate netgi visiškas idiotas? Neveltui sakoma,kad "iš didelio rašto iškrypstama iš krašto". Įsikibote į tą "kvailio" sąvoką, užmiršęs, kad jūs pats iškėlėte,sakyčiau ypatingai svarbias sąvokas;"kritinis požiūris" ir "teisingai vertinti". Pabaigai pranešu, kad bėgti į krūmus nesiruošiu. O jūs?

Jonas kritikui Romui2012-10-27 01:31

Jeigu žmogus yra apsileidęs, tai jį gali apnikti utėlės. Lietuvą dėl panašių priežasčių apniko 'kritikai". Jūs galite parašyti vieną, tas "kritikas" net nesugebėdamas perskaityti, kas yra parašyta, pats parašo visai ką kitą ir kaltina ne save, kad jis tai parašė, o ką nors kitą. Štai "kritikas" Romas rašo: "Pagal Joną kvailys-Kubilius ir TS-LKD". Na, nėra mano parašytame komentare tokių žodžių, bet "kritikas" Romas net nesupranta, kad tai yra jo paties išvados. Kuo aš, Romai, galiu jums padėti? Mane jūs laikote nelabai protingu, o save, savaime suprantama, labai protingu. Maža to, jūs laikote mane, ne tik, kad neprotingu, bet netgi visišku idiotu. Štai jūsų frazė: "Galima daryti išvadą,kad likę 30%(tame tarpe ir Jonas)žino kas yra kvailys". Atsieit, aš rašau, bet nežinau, ką rašau. O, jeigu paimti, iš tikrųjų, tai aš žinau, kas yra kvailys. Deja, jūs, nors save ir laikote protingesniu už mane, todėl ir kritikuojate, tačiau, kas yra kvailys taip ir nesugebėjote parašyti. Tai va, man atrodo, kad mūsų diskusija baigsis labai greitai, nes dabar jums teks bėgti į kūmus. Klausimas už mane protingesniam Romui: tai, kas yra kvailys? Labai prašau atsakyti vienu sakiniu ir neaiškinti man, pvz. , tokių dalykų, kad ruoniai, kurie gyvena Antarktidoje, nežino, kas yra kvailys, ir ramiai sau gyvena, arba milijonai žmonių apie tai neturi jokio supratimo ir nei vienas nuo to dar nemirė, ar dar ką nors tokio panašaus. Atsakykite vienu trumpu sakiniu, juk jūs už mane protingesnis, ar ne taip?

Komentaras2012-10-27 00:03

15. > SW 2012-10-25 12:03:59 (84. 15. 178. 242) komentarui- kur tamsta matai Masiulio protą? juk būtent čia ir atsiskleidė šio politikieriaus esmė, kai teko iš anksto nepasiruošus atsakinėtį į nesurežisuotus studijos dalyvių klausimus. Net išraudo bandydamas kažką atsakinėti, tik labai jau prastai gavosi, vietomis tai išvis buvo gėda klausytis. Kas kita, kai dalyvauji kokioje nors radijo ar Miliūtės laidoje, kur situaciją valdo laidų vedantieji, o skambučius į studiją atfiltruoja operatoriai. Tada į iš anksto išmoktus atsakymus vieni juokai atsakinėti, juolab, kai oponentus tramdo laidų vedėjai. O čia Rūta leido diskusijai tekėti laisva vaga, tuo pačiu suteikdama progą Masiuliui pasirodyti tokiuo, koks jis yra iš tikrųjų, be išankstinių atsakymų pasiruošimų į tradicinius klausimus.

Mokytoja2012-10-26 23:41

Abi ponios ( Iš baltųjų rūmų ir iš pilkųjų) yra su didelėm uodegom ir labai neaškios....

Marta onai dar2012-10-26 21:32

pasidomėkite kas tuos "apmėtymus Čikagoje organizavo, jei ne šio Borovskio portalo "ryšių su užsieniu" skyrius? O tai kelia dar didesnį įtarimą dėl kenkėjiškos Nako ir Borovkio veiklos. Borovskis vaidino "kedį" seriale "Laisvės kaina". Tai buvo aiškiai formuojantis neigiamą nuomonę apie KEDŽIŲ ŠEIMĄ serialas, nors autoriai ir neigė, kad jis nieko bendro neturi su didžiuoju kovotoju su pedofilija. Žmonių sąmonėje išliko ši analogija. Tai irgi juodųjų trechnologijų dalis. Dabar Borovskis su Naku "rūpinasi" Drąsos keliu taip, kad, supriešindami jį su konservatoriais, neutralizuotų abi partijas.

Romas2012-10-26 21:29

Sudomino "Jonas rutai" komentaras. Po kovo 11 tapome formaliai laisvi. Iskovojus laisvę,Lietuvoje,kaip grybai, pradėjo dygti "labai"protingi žmonės;politikai,žurnalistai,apžvalgininkai,komentatoriai, ir t. t. ,ir t,p. Gaila,bet tik jie patys taip save vertino,žinoma turėdavo ir po keletą bendraminčių... Todėl Lietuvoje per eilę metų iki šių rinkimų,susikūrė net 17 partijų ir vienas 4 partijų susivienijimas(kaip kitaip realizuosi savo protinius sugebėjimus! ). Kaip minėjau,atsirado daug"labai"protingų žurnalistų,politologų,komentatorių... Vienas iš jų-Jonas. Iš jo komentarų,neklystamai galima susidaryti nuomonę,jog jis "labai"protingas. Kad jis protingas -gal būt. Kad "labai"-nepasakyčiau. Kad labai apsiskaitęs-taip. Cituoju Joną"... tas"kritinis požiūris"(Jonas jį smerkia)tapo norma,nes už jo slepiasi žurnalistai-šmeižikai,rašytojai-gandonešiai,įtarimais perpildyti politikai(labai teisingai)ir t. tTokiu būdu Lietuva vis labiau ir labiau panašėja į kvailiu šalį(nepagalvokit kad ir Jonas kvailys),kurioje net 70%gyventojų(maždaug)negali pasakyti,kas gi yra kvailys". Citatos pabaiga. Galima daryti išvadą,kad likę 30%(tame tarpe ir Jonas)žino kas yra kvailys. Pagal Joną kvailys-Kubilius ir TS-LKD. Jonai,tai smerki tą"kritinį požiurį"ar ne? Tik neapsipersifilosofuok! Toliau Jonas pakankamai teigiamai atsiliepia apie Prezidentę ir naudoja labai "kritinį požiūrį"kalbėdamas apie S. pirmininkę. Trumpai sakant,Jonas kaltina Degutienę,kad ji nekovoja ir nesipriešina AE statybai,del kurios galimos avarijos,Lietuvių tauta"... bus fiziškai sunaikinta visiškai". [Jonai,tik būk "labai"protingas ir nebeik niekada gulti,ir dar į lovą ,nes dažniausiai žmonės miršta gulėdami(nereiks ir AE sprogimo)]. Išreiškęs kaltinimus Degutienei,Jonas visiškai užmiršo Prezidentę,kuri irgi už AE statybą (aš taip pat). Kodėl Jonai šaudai tik į "taikinius"iš TS-LKD partijos? Gal turi gaspadorių,kuris nurodinėja į ką šaudyti?" Svarbus " Jono "kritinis požiūris" į vadybą. Čia šis komentatorius be Krugmano minčių neapsieina. Faktiškai svetimų minčių panaudojimas,nenurodant jų autoriaus,vadinama-PLAGIJAVIMU. Jonas rašo,jog Prezidentė bando valdyti situaciją,o S. pirmininkė jos nevaldo. Esi Jonai iš dalies teisus,bet reikia žinoti,kad norint valdyti-reikia turėti svertus. Prezidentė juos turi,S. pirmininkė-ne. S. pirmininkės galios nedaug didesnės už Seimo frakcijos seniuno,kadangi tai kolegialus valdymo organas. Taigi Jonai nelygink dramblio su zuikiu. Pabaigoje jūs rašote,apie"kritiško požiūrio"išmetimą į šiukšlių dėžę(labai pritariu) pakeičiant jį"Teisingai vertinti" terminu. Man tik nelabai aišku kuris iš; gulbės, lydekos ir vėžlio galėtų " teisingai vertinti". Čia užuomina apie koalicijas.

beje,2012-10-26 19:04

Apie Juodasias technologijas Rūta Janutienė turėtų kuo puikiausiai žinoti, nors ir nesimokė Einšteino institute kaip "taikiu būdu" versti vyriausybes taip kaip Au. Butkevičius. Ar jis lanko dukrą? O Medalinskas? Gal ir jis studijavo Einšteino institute?

apie Prahos deklaraciją2012-10-26 18:32

skaityti Čia:en.wikipedia.org/wiki/Prague_Declaration_on_European_Conscience_and_Communism

Gražina2012-10-26 17:20

Nano nuomonė dėl A Nako išplatintos informacijos apie Degutienę. Nežinau, gal aš neteisingai supratau, bet tai nebuvo joks žurnalistinis noras pakenkti Degutienei. Jai buvo duotas laikas iki rinkimų pačiai susitvarkyti su ta problema. Deja, ji nieko nedarė. Matomai ir toliau nedarys, jei bus vėl išrinkta į Seimą. 1. Nakas yra ne žurnalistas, todėl jam negalioja žurnalistų taisyklės: 2. pati Degutienė pasakė, kad net jos kabinete yra pasiklausoma; na ir 3. Paviešinimas slapto įrašo buvo lyg perspėjimas žmonėms – nebalsuokite už sistemines partijas – žiūrėkite, kas ten darosi! Tai yra sąžiningo žmogaus poelgis – matant blogį ir nuspėjant jo pasekmes – PERSPĖTI! Mieli žmonės, – nebalsuokite už sisteminių partijų kandidatus. Balsuokite tik už DK, už nepriklausomus save iškėlusius ir kitų sąrašų kandidatus. Kiek imanoma užkirskime kelią patekti į Seimą sisteminių partijų kandidatams.

alfa Kindziulis2012-10-26 17:11

Nu ir nu. Kai visur mėšlas, tai jau niekas neatskiria kuris gabalas kuo smirda.

Jonas Martai2012-10-26 16:32

Tegul bus taip, kaip jus sakote. Priimkime jūsų žodžius, kaip 100% tiesą. Tada man, kol kas, iškyla 2 klausimai: 1) Kas trukdo Lietuvos Prezidentei įvesti tvarką? 2) Kokia tai turi būti tvarka? Paimkime dabar startinį momentą. Jis yra toks: šita valstybė su tokia valdymo sistema ilgai egzistuoti negali, nes šita sistema neleidžia, kad į vadovaujančius postus būtų išrinkti ar paskirti tautos LYDERIAI, kurie neturi šitų savybių, kuo serga vidutinybė įsigijusi aukštojo išsilavinimo diplomą ir tai yra aukščiausia jo intelekto viršūnė. Dabartiniu momentu šitos vidutinybės jau tampa habilituotais daktarais. Juos galima prilyginti stribams moksle ir kultūroje. Vidutinybės protelis pavertė mokslą, kultūrą ir žiniasklaidą verslo sritimis, tai, neva, laisvoji rinka. Nors ta laisvoji rinka yra vargšų egoistų utopinės svajonės. toje "laisvojoje rinkoje" laisviausias yra tas, kuris turi daugiausia pinigų. Taigi, mūsų valstybei reikalingas kapitalinis remontas. Ar Lietuvos Prezidentė turi Lietuvos valstybės valdymo optimalų modelį?

Marta - Onai2012-10-26 12:33

Negerbiate savęs,tai negerbiate Pirmo savos valstybės asmens. Vergiška tauta. Ir išsirinko tai, ko nusipelnė. Lengvai bet kurio Lietuvos priešo perkamos žiniasklaidos manipuliuojama tauta. Kartojasi 1940 metai. Laisvę teištveriam vos 20 metų. O tada, pasipešę tarpusavy, vėl ieškom kam rankelę bučiuoti, kas išves iš mūsų pačių žurnalkistų sukelto košmaro. Dabar matau, kad tiek už pirmąją Rusijos okupaciją turime būti dėkingi langvai perkamai žiniasklaidai, tiek ir už dabartines žurnalistų pastangas turime būti dėkingi žiniasklaidos atstovams. Labai gaila, kad Lietuvoje NĖRA NEI VIENO ŽURNALISTO, NUSIMANANČIO TARPTAUTINĖJĖ POLITIKOJE. Užtai tokios savim patenkintos, politiniu vištakumu sergančios aktyvistės kaip Rūta Janutienė ar kurti nebesugebantis, užtai pasišovęs griauti, kad tik būtų pastebėtas Nakas su Medalinsku ir rausiasi po valstybės pamatais, nė patys gal nenutuokdami, kad tarnauja tai buvusiems NKVD-istams ir žd mafijai. Apie tai, kad mūsų teisėsauga yra užvedusi bylą buvusiems NKVD žudikams, besislepiantiems Izraelyje, mūsų žurnalistai nerašo. už tai apie tai galima paskaityti NKVD nusikaltimus ginančiame ir Lietuvos politikų veiksmus atidžiai stebinčiame ADL laikraštyje defendinghitory. com Čia smerkiamas Landsbergis už Prahos deklaraciją, už nacių ir sovietinio NKVD nusikaltimų sulyginimą, čia smerkiami abudu broliai Zingeriai, už tai, kad bando lietuvius sutaikyti su žydais, nes neva abi tautos buvo karo aukomis... su kuo negali sutikti NKVDistų gynėjai... kurių tarpe radau ir V. Andriukaičio rašinį apie "nusikalstamą" Brazaičio perlaidojimą tėvynėje. Jei NKVD-istų gynėjai nesuinteresuoti žydų-lietuvių draugyste, vadinasi jiems "antisemitizmas' turėtų tarnauti pagrindiniu įrankiu tai draugystei nutraukti. Tam, kad nebūtų tiriami NKVD nusikaltimai, suinteresuota ir Rusija, kurios Gaspromas šiuo metu siurbia naftą ir dujas iš naujai atrastų Izraelio telkinių Viduržemio jūroje. O Putinas tariasi su Natanjachu kuom pakeisti Sirijos vadovą. (Skaitykit WikiLeaks įkūrėjo Assange draugo Izrael Shamir tinklapį) Taigi statydama elektrinę, įsileisdama Japonų - JAV ekonominį interesą į Pabaltijš, ši vyriausybė ėmė griauti didžiulį Rusijos interesą - tapti ekonomine monopoliste Eurazijoje. Apie Euraziją, apie Europą nuo Madrido iki Vladivostoko kalbėjo Andriukaitis Balsas. lt. Vadinasi Rusija, pirkdama balsus sau palankiems politikams, manipuliuodama žiniasklaida ir bendradarbiaudama su Europos socialistais bei Žirnovskio-Uspaskio tipo pseudoliberalais siekia dominavimo Europoje. Edvard Lucas jau įspėjo, kad Europos laukia "kažkas baisaus". Jei tokia partija kaip Uspaskicho, kuris pats pripažino, kad gins Rusijos interesą Europoje, pirmininkaus ES, tai Lucaso pranašystės greitai išsipildys. Beje, apsivogę Snoro šefai taip pat nesnaudžia. Savo užtarėjų mafijos atstovai (apie juos rašė compromat. ru) irgi turi opozicinėse partijose. O kai dar prie viso to balagano prisideda sorošistiniai ( nacionalinės valstybės pamatus griaunantys) "expertai", politiniu vištakumu sergantys žurnalistai ir politikai, tai ne tik Lietuvai kyla baisi grėsmė, bet ir visai Europai.

Ona martai2012-10-26 03:49

Jo, seniai tokiu kliedesiu kaip Martos nesu girdejusi.Pasirodo Magnolijos Polikarpovnos nuomones Merkel ir Clinton paiso. Cia tai bent. Juk ir Clintoniene ir Merkeliene kuo puikiausiai yra informuotos apie Polikarpovnos lakstynes Lemonte prie siuksliu konteineriu, ir jos katafalko apmetyma supuvusiai kiausiniais ta pacia pavakare Chicagoje.

Marta2012-10-26 00:28

Visiškai pritariu Pociūnienei. Su Naku ir Medalinsku į žvalgybą irgi neičiau.

Marta2012-10-26 00:27

Visiškai pritariu Pociūnienei. Buvo paliesti labai galingų oligarchų interesai. Bankas Snoras ir jo savininkas Antonovas nėra abejingas šiai Lietuvos valdžiai. Kaipgi žd mafija praleis progą sukiršinti tarpusavyje šias dvi moteris? Senai jau aišku, kad pagrindinis taikinys yra Prezidentė ir jos pastangos įvesti tvarką Lietuvoje. Norėčiau garbiosios Rūtos Janutėnės paklausti - ar dažnai ji lankosi TVF ir PB atstovo Lietuvoje Transpierance Internacioal vadovo MURAVJOVO organizuojamuose pusryčiuose žurnalistams? Kokius nurodymus ten žurnalistai gauna? Neliesti stambių ryklių, bet gaudyti smulkiasias "nacionalines' žuveles? Gerai moka, ar ne? O ir kodėl Rųtele, neįvardinate tų "visuomenininkų" tiesiai šviesiai kaip mokate - sorošistais? Juk nereikia ir šio skandalo su įrašais. Pati dalyvavau Kuolio organizuotuose mitinguose "už teisingumą' ir pati mačiau, kaip Nakas su Medalinsku jau tada Garliavos judėjimą bandė nukreipti prieš PREZIDENTĘ. Tai gal pirmiausia, garbioji Rūta, išmokite PRETEKSTĄ SKIRTI NUO PRIEŽASTIES. Prezidentė yra pasulinio lygio lyderė, turinti didelę įtaką ES, jos atsiklausia Merkel, Klinton, Baroso, jau dabar ji kviečiama atgal į ES, kad padėtų atstatyti ekonomiką, o jūs prisidedate prie jos triuškinimo. Kodėl? Ar Uspaskicho šviesa jus taip apakino?

Jonas rutai2012-10-26 00:14

29. ruta 2012-10-25 14:15:20 (78. 62. 25. 16) parašė: "Ar reikia kam dar papildomai diskredituoti prezidente , jei ji jau seniai apsidirbo su savo patarejais i patarejom ?" Gerb. ruta, pirmiausia, rekia atskirti kai kurias ypatybes, kurios yra būdingos tos šalies gyventojams. Pvz. , Afrikoje yra šalių, kur skurdas yra didesnis nei Lietuvoje. Ten, pvz. , kai kuriose šalyse dominuoja toks įsitikinimas, kad jeigu vyras susirgo ŽIV, tai jam reikia permiegoti su jauna mergina ir liga praeis. Yra ir kitokių gana įdomių įsitikinimų, kurie yra labai toli nuo tikrovės. Lietuvoje kritika laikoma už normą, nes taip sako psichologai ir psichiatrai. Jūs tai galite atrasti net Seimo dokumentuose tokį išsireiškimą kaip "kritiškas požiūris" ir netgi mūsų Konstitucijoje, jeigu neklystu. Nors jeigu jūs apklausite visus Seimo narius ir netgi Seimo pirmininkę, tai faktiškai niekas jums taip ir nesugebės paaiškinti, kas tai yra. Šitas terminas, faktiškai yra sukurtas tam, kad pateisinti destruktyvius veiksmus arba destruktyvius poelgius, o žurnalistams tai tiesiog šis terminas yra brangiau už duoną, nes jie be jo išgyventi negalėtų. Jiems be šio termino, atrodo, gyvenimas taptų labai vegetariškas. Todėl Lietuvoje tas "kritinis požiūris" tapo norma, nes už jo slepiasi žurnalistai-šmeižikai, rašytojai-gandonešiai, įtarimais perpildyti politikai ir t. t. Tokiu būdu, Lietuva vis labiau ir labiau panašėja į kvailių šalį, kurioje net 70% gyventojų (maždaug) negali pasakyti, kas gi yra kvailys. Jeigu jūs lyginate kažką su kažkuo, tai reikia lyginti, matuoti, pasverti teisingai. Jeigu jūs lyginate, kad Prezidentūra dirba blogai, tai kur yra ta gerai dirbanti institucija? Su kuo jūs lyginate? Kubiliaus patarėjų armija dirba gerai, o Prezidentūra blogai? Pagal kokius kriterijus jūs matuojate? Įvykusiame Seimo pirmininkės susitikime su visuomeninkais yra kritikuojami "Baltieji rūmai". Tačiau, kas "tie teisėjai", kaip sakė Gribojedovas "Vargas dėl proto"? Kas tie kritikai ir kuo jie geresni už tuos, kuriuos jie kritikuoja? Jeigu palyginsite Seimo pirmininkės darbą ir Lietuvos Prezidentės darbą, tai čia aš matau skirtumą. Lietuvos Prezidentės darbe yra klaidų, yra neteisingų sprendimų, nes ji neturi pakankamai aukštos kvalifikacijos specialistų savo komandoje, kurie būtų pajėgūs pateikti bent jau keletą geriausių sprendimo variantų, iš kurių Prezidentė galėtų atsirinkti, kaip tinkamiausią dabartinei situacijai. Tuo tarpu Seimo pirmininkės darbe yra ne klaidos, o nesugebėjimas susitvarkyti su savo pareigomis. Pačiame Seime yra, galimai, daromi nusikaltimai, ne pražangos, ne etikos pažeidimai, o nusikaltimai, ir ji nieko apie tai nežino arba nenori žinoti, arba apsimeta, kad nežino. Aplamai paėmus, konservatorių partija yra ubagų partija, jeigu jūs paimsite kvalifikuotų specialistų atžvilgiu. Krikščionybė - tai nėra specialybė, tačiau visas politinis akcentas yra daromas būtent į tai. Ir galų gale, tie spekuliuojantys Dievo vardu konservatoriai, pradeda eikvoti mokesčių mokėtojų pinigus atominės elektrinės reklamai, o vėliau organizuoja referendumą, neva, norėdami išgirsti tautos patariamąjį balsą, kuris neturi jiems jokios reikšmės. Manau, kad net rusų chamai nukeltų savo kepures, prieš šitokį konservatorių chamiškumą. Tokius dalykus gali išdarinėti tik velnio apsėsti žmonės, jeigu kalbėti krikščioniškaja terminologija. Tikrai, tai net nejuokinga, bet tai yra idiotizmo viršūnė politikoje. Tai, kur gi čia jų tikėjimas? Į ką gi jie tiki šitie žmonės? Į ką gi tiki Seimo pirmininkė I. Degutienė? Ar ji nors įsivaizduoja, kad avarijos atveju šitoje atominėje elektrinėje lietuvių tauta bus fiziškai sunaikinta visiškai? Tai kokiam Dievui ji meldžiasi? Ką ji, nesupranta, kad žmonija turi atominį ginklą, ir kad tokia galimybė atominio karo egzistuoja iki pat šiandien. Kodėl ji šito nesupranta? Todėl, kad ji net pirštu nepajudino, kad būtų kažkas daroma, kad šito karo neįvyktų. Tai, kaip gali neįvykti karas, jeigu mūsų politikai lyg negyventų šioje planetoje ir nežinotų, kas yra dabar svarbiausia šiuo metu. Ar buvo nors vienas susitikimas šiuo klausimu su rusų parlamentarais, su amerikiečių parlamentarais? Tai ar ji politikė, ar ji kas? Atominė energetika nėra atidirbta iki galo, ir ji gimė tik tuo tikslu, kad panaudoti atominę energiją ne karui, o taikiems tikslams, nes pirmiausia buvo sukurta atominė bomba, o ne atominė elektrinė. Būtų teisinga, jeigu visus tuos pinigus vyriausybė būtų skyrusi Lietuvos mokslininkams, kurie surastų optimalius būdus apsirūpinti patikimais energetiniais šaltiniais. Pvz. , rusai jau yra pajėgūs pasigaminti benziną iš atliekų ir netgi iš šiukšlių. Tokio benzino kaina yra fantastiškai pigi, nes litras kainuoja centus, praktiškai net pigiau, nei gėlas vanduo. Amerikiečiai šioje srityje atsilieka keletą metų. Pasaulis yra persilaužimo momente, nes jau yra būtinybė pereiti prie tobulesnių ir saugesnių energijos šaltinių ir tai bus padaryta. Atomines elektrines dabar galima įkišti tik atsilikusiose šalyse, tokiose kaip Lietuva ir Baltarusija. O Kaliningrado srityje gyventojų nedaug, juos galima evakuoti į Rusiją, bet tai tampa pavojingu užtaisu visai Europai, o ką jau kalbėti apie Lietuvą. Pasižiūrėkite, ką kalba Atominės elektrinės direktorius R. Vaitkus, kad, neva, japonai nežada atsisakyti savo iniciatyvos net jeigu referendumo rezultatai būtų neigaimi. Ką šitas direktorius yra baigęs kokią nors silpnapročių mokyklą? Ne, tikrai šito nėra. Bet šita frazė gali būti panaudota tik kalbant su silpnapročiais, o ne svarstant tokį svarbų visai tautai klausimą, kaip atominės energijos panaudojimas Lietuvoje. Kodėl jis taip nusišneka? Todėl, kad jo atlyginimas, gal būt, viršija net 25 000 Lt per mėnesį. Kieno tie pinigai? Mokesčių mokėtojų pinigai. O Lietuvoje už mokesčių mokėtojų pinigus tu gali daryti, ką nori. Jie yra niekieno. Atominė energetika nėra Lietuvos strateginis vystymosi kelias. Tai sugalvota, kad patenkinti grupinius interesus, ir atiduoti duoklę savo pažadams Amerikoje, o tuo pačiu ir nuslėpti patį faktą, kad mūsų politikai nieko neišmano nei apie pinigus, nei kokį vaidmenį jie vaidina šalies ekonomikoje. Visi įvykiai, kaip yra valdoma šalis, rodo, kad mes politikų neturime. Yra žmogeliai, kurie nori pasipuikuoti Seime, išgarsėti, gauti pastovų, garantuotą atlyginimą, "įrodyti savo tiesą" ir t. t. Nei vienas iš jų nežino ekonomikos ir net neįsivaiduoja, kokia ji yra, ir kokia ji turėtų būti. Nei vienas iš jų dorai neišmano vadybos elementų, nes jie ekonomika supranta tik taip: nupirkti pigiau ir parduoti brangiau. Todėl šie politikai parduoda strateginius valstybės objektus, kadangi jie nemoka valdyti. Ką gali valdyti Seimo pirmininkė realiai? Atvirai pasakius, aš net nežinau. Bet ar ji valdo Seimą? Tikrai, ne. Lietuvos Prezidentė, tegul ji ir klysta, bet ji bando valdyti. Aš nesakau, kad visi žingsniai yra teisingi, bet ji yra kol kas vienintelė, kuri bando valdyti situaciją. Tuo tarpu, Seimo pirmininkė nevaldo situacijos. Ir būtų pats teisingiausias žingsnis jai atsisakyti šių pareigų, bet ji šito nepadarė. O kadangi ji šito nepadarė, tai jai pasakys kiti: "Jūs pasirinkote labai netinkamą vietą savo asmeninių problemų sprendimams". Lietuvoje nėra valstybinių institucijų, kurios dirbtų gerai. Ir tai vyksta ne todėl, kad šitie, ten dirbantys žmonės, nesugebėtų dirbti gerai. Lietuvos problema yra blogoje vadyboje. Tas vadovas, kuris buvo sovietmečiu, šiandien netinka. Bet ne kiekvienas žmogus sugeba žengti koja kojon su pažanga ir būti šiuolaikiniu žmogumi. Kubiliaus vyriausybėje kalbama apie modernumą, bet nei vieno modernaus žmogaus ten nerasi, štai, kas įdomiausia. Kubilius įsivaizduoja, kad jeigu jis pakalbėjo apie modernumą, o tą modernumą jis supranta gana keistai, - tai lietuvis su čipu smegenyse, kad jam galvoti reikėtų mažiau, - tai jau ir tapo modernus. Nors iš tikrųjų tas Kubiliaus modernumas nepranoksta Moljero aprašytų miesčionių modernumo. Atsilikimas yra ne lietuvių tautoje ir ne jos kultūroje, o tiktai tos kultūros dalyje, kuri vadinasi politinė kultūra. Nes būtent nuo politinės kultūros ir priklauso tautos ateitis ir jos gerovė. Mes jos neturime, todėl mums visiems yra privalu ją sukurti, jeigu mes norime išlikti kaip tauta. Ir reikia pradėti nuo to, kad mes turime "kritišką požiūrį", kurį dievina politikai, žurnalistai, psichologai ir psichiatrai, - išmesti į šiukšlių dėžę, ir pakeisti jį visiškai aiškiu ir daugumai suprantamu terminu - Teisingai vertinti. O kada jūs pradėsite teisingai vertinti, tai jūs žiūrėsite, kad jūsų palyginimai būtų realūs, pasverti, pamatuoti, kuriuos net galima būtų patikrinti praktiškai. Teisingas vertinimas reikalauja atsakomybės ir, jeigu Seimo pirmininkė žinotų apie tai, tai ji nebūtų apsikiaulinusi, kaip tai įvyko dabar.

na ir gražiai atrodei,Janutiene2012-10-26 00:11

tinka tau čigono taboro bomžyno įvaizdis.

Manau2012-10-25 22:33

Kad čia tik rinkiminis ŠOU Degutienės: "žiūrėkit, kokia aš drąsi išdrįsau Prezidentę , sistemą kritikuoti , balsuokit už mane aš viena viską suprantu ir matau"

Babute2012-10-25 22:18

Narsykime po Lietuvos politikieriu pasalius, rasime save neteisinga garbinima. Tinginyste, godumas, puikybe ir dar daugiau tinka prie juju veido. Zinome, zmogus jiems kliuvinys melo kelyje. Viena karta isvalykime Lietuvos kelia nuo visu nieksybiu RINKIMAIS. Uz garbingus kandidatus- turime Lietuvos sarase, Drasos kelyje. Dziugu, turime garb. Naka.

Skaitytoja2012-10-25 21:17

<Labai geras Komentaras koment . Viskas i desimtuka. Ypac gerai pasakyta apie panele Polikarpovna. Beveik neturiu ka pridurt. O cia ka raso kas apie Naka, tipo, negerai, kad paviesino, kad padare irasa, tai tik juoka kelia. Nezinau, ar zmonems gerai gyvent, kada viskas slepiama, viskas daroma mums uz nugaru, man tai ne. As pritariu 100% Nakui, tai tikras drasuolis, kitaip ir negalejo but. Degutiene zinojo, kad jos klausomasi, tai kodel negalejo zinot, kad bus irasinejama? Ji to ir neslepe, pasake viska, kaip yra. Polikarpovna nusivaziavo iki slykstumo.

Ekspertai ir Rūta2012-10-25 20:58

turi pačius naujausius (ir pačius seniausius), pačius galingiausius ir pačius efektyviausius ginklus. Tai tiesa ir viešumas. Kol jie atsakingai naudosis tais ginklais jie - nenugalimi. Nenugalimi, nes juos palaiko visi tie, kuriems tiesa, teisingumas ir viešumas nėra atgyvena. Nenugalimi, ir pergalės diena tik laiko klausimas

tiek2012-10-25 20:38

Kokie vis dėlto menki žmogeliai remiantys ekspertai.eu. Ir DK. Prasivadrdiavimai, melavimai, niekinimai. Su tokias nepakeliui nei dienos. Žema tai elgtis. O Janutienė ir šokti nemoka , bet lenda į eterį. Kaip ir dorai rašyti. Paleckio lygio ir tokia pat neapykanta TS degat. Galit jau dabar susijungt išvien. Nakas niekuo nesiskiria nuo jo. Pirmyn.

Romas2012-10-25 20:10

Gal kam ir nepatiks, bet apie Janutienę turiu ir aš savo nuomonę. Visi žinom, kad geriausias žmogaus draugas yra šuo (blogai kai žmogus-šuo). Provincijoje labai vertinamas piktas šuo(sarginis). Jis aploja visus be išimties, įspėdamas savo šeimininką apie galimą pavojų, o ką pasiekia tam dar įkanda. Vieni žmonės tokius šunis myli, kiti jų nekenčia. Tai rodo,kad šunų reikia visokių. Žinoma, šunys nors ir yra protingi, bet protu neprilygsta žmonėms. Jie gali aploti ir vagį,ir plėšiką, ir niekuo dėtą žmogų. Žurnalistė Janutienė perfrazuotai atlieka( neįsižeiskite) "sarginio šuns" vaidmenį. Tai gerąja prasme. p. Janutienei linkiu- "neaplokite" niekuo dėtų žmonių... ir neginkite grobstytojų bei vagių (fiktyviai įdarbintos gimdyvės).

Matas2012-10-25 19:19

Rūta viską suvedė į tai, kad Degutienė guodėsi dėl saviškių persekiojimo ir lyg tai buvo svarbiausia įraše. Mano galva, įraše svarbiausi tie momentai, kur Degutienė sako, kad seimas yra butaforinis, kad jei žmonės mano, kad ji , Degutienė, yra antras žmogus valstybėje, tai čia blefas, kad viskas yra valdoma iš "baltųjų rūmų" ir kad einama link lukašenkinio rėžimo [laisvas Degutienės pasakojimo perpasakojimas]. Tas jos pasiguodimas po Kovo 23 Garliavoje lyg tai pasiteisinimas, kad valdžia nieko negali. Po to buvo Gegužės 17-oji- juodžiausia diena per visą nepriklausomybės laikotarpį ir tai padaryta valdant dešiniesiems, kurių dauguma konservatoriai ir dar krikščionys. Koktu. Iki šios dienos jie nepasakė tautai, kas pasiuntė tuos smogikų pulkus į privačią valdą ir patys bėga nuo tokių klausimų. Taip, kad tas įrašas tiems, kurie seka kurlink slenka valstybė tik patvirtino jų nuogastavimus. Plius paaiškėjo, kad valdžia kažko bijo ir pakišinėja laisvus žmones , kad juos sudorotų tie, kurių jie patys bijo. Tai šlykštu, tai amoralu. Pagarba A. Nakui. kad išdrįso tai paviešinti.

birute2012-10-25 19:16

jau senai netikiu ta DEGUTIENE,ji cia dbr vaizduoja auka,tegul eina slaugyti ta savo mamyte...

Sentimentai2012-10-25 19:15

Moteris nuotraukoje po desine man primena veikeja is animacinio filmuko.... tos senoji animacija laiku. Kur isoka bobele is trobos ant vistos kojeles.

ugnius2012-10-25 19:05

ruta tu saunuole moteris. jeigu ne tavo drasa mes daug ko nezinotume. bet va pasikviewti y laida seimo nusikalteliu ir isluksteni po viena. tavo deka rutelia mes daug ka suzinome. nes visi kiti bijo kalbeti nes ju bosai uz tiesajiems nemoka o ismeta is darbo. labai gerbiu krivicka klevecka irkudabiene. tai zmones kurie niekonebijo ir ju deka mes suzinome kas is tikruju darosi. o darosi baisus dalykai musu lietuvoj. aciu jums mielieji kad jus esate. visada ziurime jusu laidas. linkime sekmes.

Cia2012-10-25 18:56

tai geras. Sis straipsnis labiau itikinamas, nei Degutienes pareiskimas. Aciu autorei.

Ateities pranasyste2012-10-25 18:19

Stebint Lietuvoje vykstancius ivykius akivaizdu jog bus viskas sitaip: Irute Degutiene slepsis po uzpeckej kaip senas velnias kol praeis rinkimai ir visi primirs sia istorija. Tada islys ir riktels: "Opliaaa - pokstas". Ir dainuos toliau savo dainele, kaip galimai gerbiama politike. Siulyciau pasikviesti kubiliu, degutiene, Audriu Naka ir Dariu Kuoli i kokia laida ir leisti isreiksti savo nuomones abiem pusems - garantuoju - reitingais pranoktumet net ir Visus Radzius bei Minedus, kurie dabar zmonu iesko.

uoga2012-10-25 18:16

Aciu Ekspertams. Supratau.Mano itarimai apie sia "auka" pasitvirtino. Tik as itariau, kad v isa tai del rinkimu, nes buvau pamirsusi Snora. Dabar visi taskai sudelioti ant "I".Npatikejau as sia "auka", pasirodo buvau teisi.

ruta2012-10-25 18:15

jonui , Ar reikia kam dar papildomai diskredituoti prezidente , jei ji jau seniai apsidirbo su savo patarejais i patarejom ? Koki ekonomini stebukla aprabavo Lietuvoje prezidente ? Dirzu verzima ant kaklo , ar skolinimosi uz didziulius procentus , nors buvo ir kita alternatyva ? Jos uzsienio politika apgailetina , neaiski praeitis kelia daug klausimu . Teisetvarka , tai prezidentes prerogatyva , bet paziurekite kas ten vyksta , kokie kenkejai ten skiriami ? Galeciau visa diena vardinti akivaizdzius Lietuvos destrukcijos subjektus , bet kas is to , VISI juos zino , bet 'vezimas' ten pat ... Burtu lazdeles neturime , bet pasiseke , kad yra ltvnews. online , gerbiame juos , palaikome !

jo2012-10-25 17:49

jokiu budu negalima balsuoti uz Jukneviciene,nes i seima ateis sveplas sedbaras

>SW2012-10-25 17:31

Tai iskamsai-zmogui taip ir reikia, nes jis visai nevertina savo tautieciu.As ji stebiu jau seniai.Kitas klausimas - kad i laidas zurnalistai daznai kvieciasi visokias raisas: ir Janutiene, ir Duduryte (sitos ypac daznai), ir kiti.Gal jau gana sitos "zvaigzdes".Kai tik pamatau ta visazine reksne, tai net norisi isjungti televizoriu.Gaunasi ne rimta laida, o s...o malimas.Ir, zinoma, daug riksmo.Gerb. Ruta, tai ne tik mano nuomone, bet daugelio.

Jonas2012-10-25 17:18

Aš asmeniškai nepasitikiu žurnalistais, nes virš 90 procentų iš jų, yra linkę į išdavystes, nepagrįstus įtarimus, susireikšminimus, turi itin blogą išsilavinimą, nepaiso įstatymų, turi labai ribotą skaičių etinių principų, daugelis iš jų yra nevykę rašytojai, neturi jokio realaus gyvenimo filosofinio pagrindo, yra užverbuoti Saugumo tarnybų, tarnauja 2 ar net keliems ponams, linkę menkinti kitus žmones, kad išaukštunti save, pagal užsakymą gali iškraipyti faktus ir parašyti vietoj balto, juoda, o daugelis iš jų net traktuoja įvykius pagal savo sugedimo laipsnį, net nesijaudindami ar ten yra nors dalis tiesos, ar iš viso jos ten nėra ir t. t. Bet šiame straipsnyje Rūta Janutienė yra tikslesnė, ir tiesos yra daug daugiau, nei kitų autorių straipsniuose šia tema. Žurnalistė teisi ir dėl Seimo pirmininkės raudojimų, kurie yra panašūs į laputės raudojimus. Užtenka prisiminti jos organizuotas pamaldas Seimo rūmuose krizės metu. Akivaizdu, kad tai yra išnaudojamas valstybinių institucijų patalpų grupelei jai artimų žmonių, o be to, tai nevykęs propagandistinis spektaklis, vėl gi, ne savo, o mokesčių mokėtojų lėšomis. Pamaldų metu gražias kalbas sakydavo auksaburnis V. Adamkus, kurio kalbos nuo darbų skiriasi, kaip Rojus nuo pragaro. Tačiau, Seimo pirmininkė neorganizavo nei vieno kokio nors geros kokybės renginio, kad pagerbti ar padėkoti tikriems Lietuvos didvyriams, kurių Lietuvoje tikrai yra. Tik dėka šitų didvyrių pasiaukojančio darbo jie sėdi šiandien Seime ir net nesugeba elementariai atlikti nei savo pareigų, nei vykdyti savo šventų pareigų - laikytis tų normų, dėl kurių jie davė priesaiką. Žmonės šiandien stebisi: kaip jie taip gali elgtis? kaip jie drįsta? O jie drįsta, ir tęsia savo, jiems įprastą, reikalų tvarkymo ceremoniją. Jiems darbas Seime yra daugiau ceremonija, nei efektyvūs sprendimai tų problemų, kurios yra gyvybiškai svarbios Lietuvos visuomenei. Grupiniai interesai yra užvaldę Lietuvą galutinai. Ko nepasakė Rūta? Ji pasakė, kad ji viešina iš karto. Ir ji konstatavo tą faktą, kad nebuvo paviešinta iš karto. Bet sprendžiant pagal jos straipsnį, Seimo pirmininkė, specialiai padarė tokį paraudojimą ir ji tikėjosi, kad tai bus paviešinta, kad išgąsdinti tų specialiųjų tarnybų kišimąsi dėl "Snoro" banke įvykusių aferų. Taigi, Rūta, kaip žurnalistė, galėjo užklausti Seimo pirmininkės: kokiu tikslu jūs "informavote" visuomenininkus apie "savo bėdas"? Kad pasiguosti? Kad jie jos pagailėtų? Sukelti nepasitikėjimo erzelį visuomenėje spec. tarnybomis? Diskredituoti Lietuvos Prezidentę Dalią Grybauskaitę? Nuslėpti tą faktą, kad ji nesusitvarko su savo pareigomis? Nuslėpti tą faktą, kad jos atsakomybės našta yra per didelė, nes šios pareigos reikalauja laikytis aukštesnių etikos normų, turėti aukštesnį intelekto koeficientą, turėti nepaprastą talentą ir žinias, sprendžiant sudėtingus, pirmiausia, EKONOMINIUS klausimus valstybėje krizės metu, be to išmanyti ekonomiką geriau, nei tai išmano vyriausybės galva? Nuslėpti tą faktą, kad Seimo pirmininkė privalo užduoti gerą toną visai Seimo veiklai ir mobilizuoti Seimo narius darbui taip, kad ten esantys tranai pradėtų klykti ir skanduoti: "gelbėkit, mums tai yra per sunku, nes Seimo pirmininkė yra tikras tironas"? Straipsnyje yra tik prielaidos, tačiau konkretaus atsakymo nėra: kokiu tikslu Seimo pirmininkė organizavo tą paraudojimą visuomenininkams? Diskredituoti Prezidentę ar nuslėpti tą faktą, kad "Snoro" afera gali būti pasukta ir jos pusėn? Gerbiamas Nakas čia tikrai niekuo dėtas, nes jis pasinaudojo ta esama informacija dabar, kadangi įsitikino galutinai, kad Seimo pirmininkė elgiasi, kaip laputė. Čia nėra jokių "juodųjų technologijų", nes nėra čia jokios dezinformacijos ar faktų iškraipymo. Čia tik Kubilius su savo nevykėlių padėjėjų armija gali svaičioti apie "juodąsias technologijas", "čipsus" ir tokią "svajonių šalį", kaip Lietuva. Neetiškas yra pačios Seimo pirmininkės elgesys, nes būtent jos iniciatyva įvyko šitas susitikimas, o ne Nako iniciatyva. Kam priklauso šito susitikimo iniciatyva? Mes nežinome. Kam priklauso idėja dėl tokio susitikimo su visuomenininkais? Kokias norima buvo sukelti pasekmes visuomenėje, informuojant visuomenininkų lyderius dėl tokios tragiškos padėties valstybėje? O gal tai Seimo pirmininkės provokacija? O gal tai Seimo pirmininkės dezinformacija, tikslu suklaidinti visuomenininkus dėl "sąžiningos" spec. tarnybų veiklos? Man atrodo, kad atėjo laikas griebti poną Anušauską už ragų, nes jaučiasi šito Seimo nario kitus žmones klaidinanti pozicija: " reikia daryti taip, kad ir avys liktų sveikos, ir vilkai būtų sotūs".

Pritariu2012-10-25 17:16

straipsnio autorei.

Atia...2012-10-25 17:11

Reikia būti sąžiningam ir reikliam sau ir kitiems, visada elgtis teisingai ir sakyti tik tiesą.Tada nereiks skųstis jokiais sekimais, aukos sindromais ir panašiai.Konservatoriai ponų Kubiliaus ir Degutienės asmenyse negrįžtamai "sudegė". Ačiū už išsakytą poziciją dabar ir parodytą laikyseną Garliavos šturmo metu ir po jo. Tai tolygu Lietuvos valstybės, jos žmonių vilčių išdavimui.Atia.

to 162012-10-25 17:11

o jus dirbat uz dyka)?

Nakas2012-10-25 17:08

labai geras,dave laiko pasireiksti paciai Degutienei,bet ji nepasireiske/

Trigrasis2012-10-25 16:53

Mano manymu, butent L. Pociunienes poziuris yra pats ismintingiausias ir valstybiskiausias. Ji sneka ne apie personalijas, bet apie bendra reikala, kad auksciausiems salies pareigunams reikia eiti isvien vardan Lietuvos.

abc2012-10-25 16:44

Nakai tu tikras Saulėtuvos pilietis (pasaulietis) :)

Nika2012-10-25 16:43

Sekdama visus ivykius aš apie Pociuniene susidariau tokia nuomone ,kad jai autoriteta duoda jos vyro nelaime ,o jos pačios pasauležiura visai ne tokia ir aš ja kaip aš sakau jau seniai irašiau i savo" juodaji saraša ". Kad ir dabar jos tas posakis: -Liudvika Pociūnienė išgyvena dėl dviejų įtakingiausių Lietuvos moterų (jos nuomone, tai Dalia Grybauskaitė su Irena Degutiene) kiršinimo "juodosiomis technologijomis" -. Negi del tu dvieju poniu labai jau reikia išgyventi, ir ar jau jos abi to vertos . Gal Pociunienei jos ir autoritetas ,nežinau jos biografijos.

xxx2012-10-25 16:22

Gerbiu p. Naką , kad paviešino įrašą. Nenoriu, kad valdžioje būtų melagiai, kurie viešai sako "kursime gerovę drauge", o kabinete verkia, kad nieko negali. Tokie, kaip Nakas, turėtų dirbti seime.

alfa Kindziulis2012-10-25 16:14

Degutienė bijo Prezidentės, Prezidentė bijo, kad jai bus, kaip Paksui. Trečio pedofilo nesučiupo nei Kedys, nei visa Lietuva. Klykianti mergaitė pagrobta ir paslėpta. "Byloje žudikėje" 10 lavonų, o likusius gyvus liudininkus kiša į kalėjimus. Rinkimų "bombelėmis" grąsina pratęsti valdžios lovį. Kaip "jų" nebijoti, kai "jiems" jūra iki kelių, o "avių banda" netampa žmonėmis.

k2012-10-25 16:06

Rūta už dyką nedirba

> SW2012-10-25 16:03

Dėl minimos laidos ir man kilo šiek tiek nepasitenkinimo, bet tai, kad K. Masiulis toje laidoje, kaip jūs rašot, tapo "iškamša", iš esmės kaltis jis pats. Jis tikrai protingas žmogus, tačiau tąkart galėjo kalbėti šiek tiek jautriau ir tikrai nekorektiška buvo lyginti savo studentišką jaunystę su pagyvenusių žmonių dabartine padėtimi (tiesą sakant, pastabesniems buvo gerai laidoje matyti ir tos ponios Raisos ar kaip ją ten milžiniški žiedai ant pirštų, nežinau, gal pigūs... ). Man susidarė įspūdis, kad Masiulis, kaip ir nemaža dalis kitų seimo narių, netgi tikrai protingų, yra apsvaigę savo padėtyje ir viską mato tarsi pro kažkokius rausvus ar melsvus akinius. Tai suprantama, valdžia tikrai svaigina.

Benas2012-10-25 16:00

Kur bekapstysi ten meslas. Lietuva per 22m paskendusi mesle ir su dabartinems valdziomis, neimanoma ka nors pakeisti. gaila, kad Lietuviai turedama sansa issiverzti is slibino gniauztu to nepadare per siuos rinkimus.

del2012-10-25 15:58

"juodųjų technologijų"-tai priminė Abonento teismą, kai Zuokas buvo išteisintas, nes įrašai, buvo padaryti su nelicenzijuota įranga, bet juose visas pokalbis buvo aiškiai suprantamas. Tad p.Kubiliui geriau reiketų įsiklausyti, kas tuose įrašuose, o ne šneketi apie juod. techn.

SW2012-10-25 15:30

Kiekvienas žurnalistas Lietuvoje vykstančius dalykėlius komentuoja savaip ir kaip jiems naudinga. Ponia Rūta visokia,bet dažniausiai pasiverčia į cinišką moterytę,kuri susikvietus kokias raisas,malūkus ir kitokius bebačius,pasodina ir kokį seimo narį,ciniškai paverčia jį iškamša ir tiems turginiams,minimaliai įsikišdama,leidžia drabstytis šūdais. Ta iškamša-žmogus,sėdi ir neturi jokio šanso ką nors paaiškinti,jokio.... Vyksta tikra egzekucija,Janutas užkulisiuose skaičiuoja kiek dar į kapšą įkrito pinigų,o runkeliai patenkinti. Gal kokios raisos ir uždirbo kelis grašius vienai pliauskai nusipirkti?

ASV2012-10-25 15:18

Sutinku su Jūsų mintimis. Dažnai dar vis naiviai galvoju,kad valdžia už mus,kurių dėka sėdi kėdėse ant ratukų ir posėdžių metu atsipalaidavę naršo internete. O tiesa paprasta-savi marškiniai arčiau kūno. Juk jie-tik marionečių teatras,kuriuos tampo už virvučių turintys savo rankose didelius pinigus. Tuo įsitikinau laidoje,kur Meiželytė maivėsi ir vartė akis,o ponas Bosas,nors jis man ir neimponuoja,atsakinėjo atvirai,už ką jam-ačiū. Lietuva dabar įklimpusi į tokį mėšlą su savo politika,kad jau eilinis žmogus nebežino ko griebtis. Taip ir ponios Liudvikos vietoje palikčiau savo atvejį istorijai,vis tiek kas norės,tai kaip Kedžio byloje ''padarys'' taip kaip reikia. Kovokime už Lietuvą,kol dar ji yra ir yra ją mylinčių žmonių. Palikime asmenines ambicijas. Rūta aš jus palaikau.

Nesuprantu Pociūnienės požiūrio2012-10-25 14:47

Šaunuolė Rūta kad grįžo ginti tiesos, gaila kad prieš rinkimus buvo nuleidusi rankas. Aišku čia beviltiška, kad kas pasikeistų, jie visada apvelia esmę šalutiniais dalykais ir viską numarina (tai amžinas klaninių valdžiažmogių bruožas). Jūsų taiklus ir stiprus žodis reikalingas tai visuomenės daliai, kuri mato esmę ir jaučia bejėgiškumą būdami vieniši su savo supratimu.

ha ha2012-10-25 14:41

iš šio rašinėlio aišku tik viena- Rūtelei labai palengvėja išsivėmus ant konservatorių, kiek atsimenu, ji buvi uoli paksiaus reklamuotoja. Pritariau Grinevičiūtės pozicijai Garliavoje, čia su p. Liudvika jos buvo toje pačioje pusėje. Tačiau balsuosiu už Degutienę, nes situacija šalyje tokia, kad neatsakingai žaisti pavojinga. O natūralu, kad DK ėjimas į koaliciją su paksoidais (komskiais, žemaitaičiais, mazuroniais... ) galimai labai patinka Rūtai, atsiminus intensyvų bendradarbiavimą. :)))

,2012-10-25 14:38

Kiek ramiau pasidare, kad I.Degutienes seimos byla del Snoro atnaujinta rugpjuti, o ne dabar. Bent nera atviro santazo Seimo pirmininkei is prezidenturos puses. kazkodel is ziniasklaidos buvau susidariusi ispudi, kad byla atnaujino is karto po "raudu" paviesinimo.

eduardas2012-10-25 14:35

Saunuole Ruta. taskas.

invisible2012-10-25 14:32

Labai tiksliai viskas sudėliota į savo langelius. Tiek Grybauskaitė, tiek ir Degutienė nėra šventos, nors gal ir norėtų tokiomis būti.

Poli2012-10-25 14:27

Šaunuolė Rūta. Mums, runkeliukams, viskas pamažu ima aiškėti...

!2012-10-25 14:27

Nepasitikiu blondinemis!

manau2012-10-25 14:26

"mama" yra pirma, po to - "gera teta" - visuomenininkams, o kita nesvarbu, nes esi "visiškas nulis"...?

Viskas2012-10-25 14:12

nevienareikšmiška.Iš Tiesos dalelių susidėlioja bendras vaizdas.Viešinti viską.

Jole2012-10-25 14:02

Taiklus Rutos J. izvalgumas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi