Sunku būti viešuoju intelektualu. Štai sėdi prie stalo, rašai, mąstai, žvelgi į ilgas knygų lentynas realybėje ar savo galvoje ir jautiesi esąs pasaulio bamba. Tavo mintys gali išgelbėti jei ne visą žmoniją, tai bent Lietuvą – tikrai! Ir tiek nedaug trūksta – tik kad tauta tavimi patikėtų.

Bėdos prasideda, perfrazavus Jeaną Paulį Sartre'ą, kai tu susiduri su kitais. Tie kiti turi savo minčių. Jie gali patikėti tavimi arba ne. Jie gali žavėtis arba nesuprasti ir šaipytis. Tokie jau jie yra – žmonės.

Rašyti ir patarinėti taip malonu – niekas kitas tau negali to sutrukdyti. Tačiau vos tik nusprendi realizuoti savo mintis politikoje, ir prasideda vargai.

Todėl intelektualai dažniausiai ir nesiveržia į politiką. O įsiveržę kartais atrodo keistai. Taip, kaip šiandien atrodo Darius Kuolys.

Noriu atmesti visas sąmokslo teorijas dėl „Lietuvos sąrašo“ byrėjimo bent jau kol nėra daugiau aiškumo. Vis dar laikausi paprasčiausios nesusikalbėjimo versijos. Nors faktas, kad labai galingos jėgos veikia norėdamos išskaidyti ir sunaikinti naują visuomenės politinio aktyvumo bangą, akivaizdus.

Žinodamas gana daug užkulisinių dalykų, tačiau pats dar neturėdamas aiškios nuomonės, tiesiog pateiksiu faktus ir tam tikrus pasvarstymus, o išvadas tegu daro skaitytojai.

Kas iš tikrųjų atsitiko Lietuvos vienytojo – karaliaus Mindaugo – karūnavimo dienos išvakarėse? Aikštėje prie prezidentūros moksleiviams repetuojant šventinį pasirodymą kelios dešimtys žmonių D. Kuolio vadovaujami įsteigė „Lietuvos sąrašo“ partiją. Atvykusi policija pareiškė, kad renginys nelegalus, tačiau naujasis partijos lyderis žurnalistus išdidžiai paklausė: „Kas jus auklėjo? Koks įstatymas draudžia susirinkti savo aikštėse?“ Ir tikrai. Kas gali uždrausti? Tačiau labai abejotina, ar tokiu būdu įsisteigusią partiją įregistruos Teisingumo ministerija. Nebent įsikištų teisingumo ministras, pagal poreikius kartais labai griežtas, o kartais liberalus. Žinoma, tai jau būtų įkaltis sąmokslo teorijai. Liberalai ir konservatoriai suardė Neringos Venckienės paramos frontą, kuris vienintelis gali atnešti Lietuvai realių permainų.

Beje, D. Kuolio aistringai gintas buvęs Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos vadas Vitalijus Gailius dalyvaus rinkimuose Liberalų sąjūdžio gretose. Čia jau negali neprisiminti, kad milijonus D. Kuolio vadovautai viešajai įstaigai skyrė liberalo Gintaro Steponavičiaus ministerija.

"Prie ko" – kaip šiandien sakoma – čia konservatoriai? Taigi jų atstovas Naglis Puteikis dar pavasarį, spontaniškai kilus „Lietuvos sąrašo“ idėjai, suskubo registruoti šį ir dar tris panašius pavadinimus Registrų centre. Kodėl?

Iš anksto apgalvotas planas? Bet kam tada reikėjo žaisti su N. Venckiene ir žadėti jai, kad „Lietuvos sąrašas“ bus bendras, visų?

Labiausiai įtikina gana paprastas, bet itin nemalonus atsakymas. Be N. Venckienės vardo būtų buvę neįmanoma per kelias savaites surinkti pusantro tūkstančio parašų partijai steigti.

Iš karto po „Lietuvos sąrašo“ partijos steigimo ėmė skambinti žmonės ir klausti – kas vyksta? Kai kurie jų netgi buvo pasirašę kaip steigėjai, manydami, kad čia bus ir N. Venckienė. Žmonės jautėsi apgauti.

Paaiškinus ir paprašius, jie visi atsiimtų parašus, tad keistoji partija taptų dar labiau nelegali. Bet ar tikrai to reikia? Gal tikrai teisinga mintis į rinkimus žygiuoti trimis būriais – mat dar yra ir ambicingas tautininkų flangas – o po to susijungti?

Graži vizija, bet realybėje ji – tik fikcija. Bent kiek politikos technologiją išmanantis žmogus žino, kad svarbiausia partijai – ryškus pirmasis sąrašo numeris. Naujos pertvarkos jėgos turi tik vieną tokią vėliavą – Neringą Venckienę. Todėl tik jos vedama partija ar koalicija turi realią galimybę laimėti rinkimus.

Koalicija ar juolab partija, kaip gražiai ji besivadintų, vedama D. Kuolio, Gintaro Songailos, Romualdo Ozolo ar bet kurio kito asmens, per šiuos rinkimus neturi jokių galimybių patekti į Seimą. Ji tik gali nukąsti kažkiek balsų nuo N. Venckienės sąrašo.

Dėl ko kilo ši sumaištis ir skaldymasis? Vien dėl ambicijų ar ir dėl piktybiškumo, sužinosime vėliau.

Kol kas galime džiaugtis nebent tuo, kad ši ABRAKADABRA LIETUVOS TAUTAI buvo pateikta iki rinkimų likus pakankamai laiko, ir visuomenė dar spės susigaudyti, kas yra kas.

„Drąsos kelio“ žmonės parodė daug daugiau altruizmo ir netgi politinės išminties, atsitraukdami iš pirmųjų pozicijų ir kviesdami visuomenės autoritetus, intelektualus kartu eiti į rinkimus. Kai kam to pasirodė per maža.

Kai kas panoro ne tik eiti kartu, bet ir vadovauti paradui. Jeigu ne iš pirmos pozicijos, bent jau iš užkulisių. Nepavyko. Kiti galvojo kitaip.

Tad pabaigoje, kol kas atmetę sąmokslo teorijas, vėl grįžkime prie liberalių ir kairės intelektualų pamėgto J. P. Sartre‘o. Tikslus jo posakis: „Pragaras – tai kiti“. Jis, žinoma, klydo, kaip ir visi ateistai. Kiti – tai skaistykla.

Kančia, kai savo siekius turi priderinti prie kitų, kai, anot Sigmundo Freudo, malonumo principą perkošia žlugdantis arba ugdantis realybės principas. Politinėje veikoje tai pasireiškia ypatingai aštriai.

Dabar šią politinę skaistyklą teks pereiti ne tik D. Kuoliui, bet visai Lietuvai. Pakeliui į demokratijos dangų, kuris visada kažkur ten, aukštai.

Naujausi

Komentarai (103)

Rikiuoti
Skorpas2012-07-19 18:24

AS BALSUOSIU TIK UZ DRASOS KELIA, tegu tie kurie nori prisijungti, ten ir keliauja, o nekuria visokiu sarasu,su kuriais paskui nezinia ka veiks, gal paskutinius protaujancius surinks ir PRIBAIGS ivairiausiais BUDAIS... yra rinkimai, TEN IR ISAISKES , o pakolkas STANKE sujieskokit ir pasirupinkit, kad teisme savo FEISA ismestu naturoj, o ne per atstima...taikinys MAT atsirado... :)

Skorpas2012-07-19 18:17

Net Latvijoj LEGALIZUOTA prostitucija, o pas mus apie TAI parode laida, ir nusviete VEL atvirksciai... tipo ar nezemins jusu kada is tu prostituciu mokesciu JUMS bus mokamos ismokos.... NE !!!! Jeigu zmogus legaliai DIRBA pasirinkta darba, tuo paciu jis gali reikalauti SAU pAGARBOS IR APGYNIMO JO TEISIU, jo neterorizuos tie patys policininkai, o tures gynti kaip bet kuri legaliai dirbanti pilieti, TAI SAUGUMAS, o saugumas yra pirmas zmogaus instinktas gyvenime.................... paklauskit paprastu policininku, kiek yra sumustu prostituciu(jos irgi zmones, tik nelegalizuotos... ), kuriu jie negali APGINTI nors ir LABAI NORETU, o neretai nesaziningi teisesaugos atstovai , slaptu ir neslaptu, TUO PUIKIAI NAUDOJASI ir nemoka pinigu... grizta i seimas ir myli savo zmoneles........... TAI PATOGU ir pigu, km GI KEISTI TOKI PATOGUMA??? FUI

Skorpas2012-07-19 18:00

Sutinku su Kinziuliu... man nepatiko Lietuvos sarase vieno ponulio pasisakymas - atejusi nauja jega neturi griauti, ji turi toliau statyti - KA??? Tai ka per 20 su virs metu mes pastateme... tai tie kurie zuvo pamate karste apsiverstu... bent jau is valdzios puses,,,dar aciu dievui atsirado zmones, kurie vaikus bando uzstot( paneliu savo mes nesaugojam, leidziam isvezti, parduodam- kur teisesauga ziuri??? ), o net ir TOS MERGAITES nesugebejom teisiskai apginti, seimunai nusisuko- per zema GILINTIS, o ka jau apie prezidente galvoti, kuriai YRA IR SVARBESNIU TEMU, negu mazas LIETUVOS zmogus, tai kas kad ji vos ne su kuokom ir tankais supakavo ir issitempe, o dabar dar STANKUNAITE (galimai pardavinejusi ... su raudona pinigine... ) DAR drysta moralizuoti PER TELEVIZIJA visus seimunus besikisancius i jos reikalus... GREITAI GAL MES tokiom pip pip pip pip nesikeikus VEIKEJOM reprezentuosim LIETUVA ??? PIP po galais... TAI kur ta prezidente MATO svarbiausius klausimus ??? visame pasaulyje ZMOGUS - yra svarbiausia VERTYBE, o pas mus KITI KLAUSIMAI SAVARBESNI -sakoma , kad nera zmogus - NERA PROBLEMOS.... trecdalio lietuvos jau nera..... lavonus uzkasa ir slepia, o jei nera lavono - NERA PROBLEMOS.............. sito gal laukia prezidente??? KUR MERGAITE SIUO METU ??? Stanke neatvyksta i posedzius, bet apie tai ne vienas zurnalistas nesigilina..... PIP PIP PIP !!!

2012-07-13 03:42

Priekaištauja, kad Kuolys elgiasi neapgalvotai, bet juk labai netikėtai elgiasi ir pats Stoma – atsisako narystės partijoje, o paskui reiškia nepasitenkinimą naujais politiniais judėjimais. Panašu, kad būtent jis ir siekia visus klaidinti...

nemezidė2012-07-12 17:39

„Šiuo metu aš esu įsipareigojęs padėti sudaryti tokį „Lietuvos sąrašą“. Tai priklausys nuo žmonių. ...“ - kalbėjo D. Kuolys. (http://www.lrytas.lt/-13414894641341046934-p2-aik%C5%A1t%C4%97je-prie-prezident%C5%ABros-%C4%AFkurta-lietuvos-s%C4%85ra%C5%A1o-partija-papildyta.htm) Įdomu, kas įpareigojo gerb.Kuolį sudaryti tą sąrašą ir kokiu tikslu?

alfa Kindziulis2012-07-12 17:13

Kindziulis už Ją nekalba; jau paaiškinau kitiems,dar aštresniems.Visiems dėkoju už diskusiją.

alfa Kindziulis2012-07-12 17:02

jau atsakiau,skaityk aukščiau.

alfa Kindziulis2012-07-12 16:58

Kindziulis yra vienas iš milijono rinkėjų,kurie rudenį balsuos LR Seimo rinkimuose [tikiuosi už DK]. Rinkėjai rašo komentarus,kalbasi šeimose,su bendradarbiais,pažįstamais ir taip apima milijoną. Rinkėjų teisė turėti nuomonė ir ją reikšti. Sprendimus,programą,kandidatus į Seimą pristato partijos steigėjai,vadovybė. DRĄSOS KELIAS kilo iš mažos mergaitės kančios ir siekia teisingumo Lietuvoje. Mergaitė pati liudijo kad ją motina pardavinėjo pedofilams. Jos ginti stojo tėvelis,bet ir jis [galimai] buvo nužudytas. Dabar ją gina teta,apygardos teisėja [deja jau irgi buvusi]. 2012-05-17 mergaitė prievarta buvo išplėšta iš tetos,klykianti,skausmingai sukryžiuotomis išnešta,nuvežta į slaptą vietą ir artimieji bei su ja žaidę vaikai jos nemato ir nežino jos būsenos. Įvykiai suformavo DK vėliavą,kurią neša mergaitės teta Neringa Venckienė į Seimą už teisingumą. Su teisingumu reikia vystyti ekonomiką,organizuoti teisėtvarką,spręsti socialines problemas ir visą kitą. Į Seimą turi eiti daug naujų žmonių,o ne pasenusios partijos. Tokia mano,manau ir daugelio rinkėjų nuomonė.

Noriu paklausti2012-07-12 13:59

Ar kartais, tamsta, Kindziuli tik nebūsi "etatinis"portalo darbuotojas, kuris sėdi tik prie komentarų ir visiems labai "maloniai ir kultūringai" atsakinėji?

Nusivylimas2012-07-12 13:55

Juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis, arba viltis - durnių motima

aleksandra2012-07-12 13:04

is pradziu rekete tiesos dabar ta tiesa perskilo i tris tiesas gerai tegu skyla kad ir ipenkias svarbu kad jusu noras noras butu bendras tiesos besidrabstant besidraskant vienas ant kito pradeda matytis kitokie norai surimtekite susijimkite leiskite mums nenorintiems balsuoti uz senasias partijas priimti sprendima uz ka balsuosime rudeni jusu tarpusavio rietenos mus liudina

Kazys2012-07-12 12:56

Gerai, kad šioje svetainėje yra parodomi IP adresai, todėl matyti kaip 88.222. 118.50 įvairiais vardais, dažniausiai "Kindziulis", bet ir "Intelektualai apsišiko" bei kitais, varo įvairiausias demagogijas. Dabar jis prisistato DK nariu ir atstovu - nemanau kad gali jį ten kas nors priimti. Tai ryškus provokatorius ...

Blogai-Stoma2012-07-12 08:24

Dirbi i pazangiuju konfrontacijos puse.Nesutinku.Balsuosiu uz Kuolio partija.

Kindziulis2012-07-12 04:15

na,aš suprantu.Žmonės eina kartu su Drąsos kelio partija,su Venckienę, o jūs neinat kartu su jais.Tai jusų pasirinkimas,jus turit savo atskirą būrelį,savo vadą savo tikslus,jūs abejingi Garliavos mergaitės kančioms.Mums tapo nepakeliui ir kitaip nebus,nereikia nieko kaltinti - mes skirtingi.Aš su Drąsos keliu.

Paulė2012-07-12 03:20

Nesuprantu tokių kaip Stoma, Oželytė ir panašių į juos, atrodo turėtų vienyti bendrai idėjai, o dabar kiša pagalius į ratus. Kas atsitiko? Gal jus abu norėtumėte vadovauti tam SĄRAŠUI, o gal jūsų nepriėmė? Labai gaila, gerą idėją sumaišėt su pelais, o gal jums tokios pabaigos reikėjo, o gal jums...,?

Kindziulis2012-07-12 02:18

jeigu tapau kam nors įtartinas,tai pabrėžiu - aš,violetinis,patvorinis Kindziulis už DRĄSOS KELIĄ ir NERINGĄ.

Kindziulis2012-07-12 01:41

gal dar pagrąžinkim ŠVENTOS TIESOS KOALICIJA ir jos vadas gerb. [ visi supratot ? ]

Kindziulis2012-07-12 01:33

tai,kad yra bėda - lovyje tamsu,jie apie šviesą neskaito.

Kindziulis2012-07-12 01:29

rudenį ravėsim Seimą.LNK man ne prie ko, aš Kindziulis.

Kindziulis2012-07-12 01:26

nesisielok dėl prabėgusių dienų.Šiandien LL paskelbė naują sąrašą; šito jau niekas neprivatizuos ir nepavogs. Bus visaliaudinė, visos Lietuvos nuosavybė. O patvoriniai,berods jums grąžina,suprato gi,kad tai jusų nuosavybė.

Kindziulis2012-07-12 01:20

pritariu, vienykimės su patvoriniais, su Drąsos keliu; jų daug eikim kartu ir bus dar daugiau,suvienykim milijoną ir dar daugiau.

alfa Kindziulis2012-07-12 01:14

sakė gi kažkada mums "nebijokit". Bus kitame Seime patvoriniai - nebijokit.

visai2012-07-12 01:06

nesiparinu,nes zinau,kad balsuosiu uz ,,drasos kelia,,

alfa Kindziulis2012-07-12 01:05

"neverkim prie kapo narsiujų draugų..." - kova nepralaimėta, DRĄSOS KELIAS suvienys milijoną rinkėjų ir pakankamai inteligentijos; kandidatų į Seimą pakaks. Toli gražu ne visa Lenkijos inteligentija perėjo į Solidarumą [ vieni iš išdidumo,kiti dėl ištikimybės valdžiai ]. Perėjo tik tinkami tos epochos misijai ir jų pakako. Ne kitokie ir mes. Už inteligentijos sluoksnį kur kas svarbiau vienyti milijoną rinkėjų, o ten visi... Vienykimės su jais. Optimizmo!

alfa Kindziulis2012-07-11 22:58

ačiū už komentarą.

alfa Kindziulis2012-07-11 22:56

manau,kad jūsų balsais džiaugsis Tikrasis Lietuvos sąrašas,jiems irgi reikia,o mums jau pakanka.Ačiū už komentarą.

Zenonas2012-07-11 22:01

Jeigu jau yra "tik" - tai jau yra ne visos Lietuvos sąrašas. Ką ir reikėjo įrodyti. Aplamai, "Lietuvos" yra koalicinis sąrašas, o ne kokio nors vieno "mesijo" Vyckos. Pagarbiai

Nusivylimas2012-07-11 21:24

Tokia graži idėja - suvienyti Lietuvos žmones, rudenį rinkimuose laimėti daugiau vietų - paleista vėjais. Viskas. Aplinkiniai žmonės labai nusivylė mūsų vyrais. Tai dar žemesnis lygis negu valinskininkų. Dar nieko nenuveikę, dar net iki rinkimų nepriėję - susipjovė. Tai ar toki galėtų dirbti seime? Jokiu būdu. Jiems tik malkas skaldyti, o ne apie seimą galvoti. Dabar galima rašinėti kas tik patinka - darbas padarytas, tauta suskaldyta į nežinau kiek dalių.

Stomai2012-07-11 20:59

Vargšas žmogau, manau, kad mūsų visų kova jau pralaimėta. Kitame seime matysime įprastus "abrozdėlius". Ir taip turi atsitikti, nes mes visi esame to verti. Mes nepribrendę jokiai demokratijai, esame nužmogėję, mums reikia ėsti kitą, niekinti, įtarinėti. Apie jokį susitarimą kalbų jau negali būti. Sakėme, kad seime turėtų būti daugiau jaunesnių žmonių, bet dabar turime gerą progą pamatyti tų jaunų lygį. Taigi, koks skirtumas, kas sėdės kitame seime - Jonas, Petras ar Volodė.

Skorpionui2012-07-11 20:49

Sako, kaip rodosi, tai reikia žegnotis. O man tai atrodo, kad jūs tikrasis pasiuntinys iš VSD.

Zenonui2012-07-11 20:47

Nesuprantu, kodėl D. Kuolio kuriamas Lietuvos sąrašas turi tapti tik Garliavos sąrašu?

Kindziulis2012-07-11 20:13

aš iš Kauno,jei kam įdomu.

Kindziulis2012-07-11 20:10

oi, o aš taip bijojau,kad tokių daug.

alfa Kindziulis2012-07-11 20:07

tik nesijaudinti,tik nesijaudinti;LL paskelbė tikrąjį Lietuvos sąrašą,idėja nežlugo,idėja gyva,JIE turės sąrašą,jis bus pildomas,tik nesijaudinti.

Zenonas2012-07-11 19:51

Kodėl Dariaus Kuolio šalininkų sąrašas turi būti laikomas visos Lietuvos sąrašu? Pagarbiai

skorpionas2012-07-11 19:42

D. Kuolys ir jo "Lietuvos Sąrašas" neginčijamai yra valdžiažmogių ir VSD projektas „Valinskas 2”, arba "Skaldyk ir valdyk". Šaunuolis Stoma, būtina laiku demaskuoti chameleonus-valdžiažmogių ir VSD pagimdytus tautos „gelbėtojus“.

Užuot2012-07-11 19:27

atsigręžę į 'saviškius' ir atidžiau pasižiūrėję, kas gi buvo tas 'gudrutis' ('gudručiai'), paskatinęs (-ę) jus griebti "Lietuvos sąrašo" idėją ir skelbtis vieninteliais jo sudarinėtojais, puolate žmogų, kuris nuosekliai jau daug metų kone vienas bando sutelkti visus geros valios žmones ne vienadienėms (rinkiminėms? ) akcijoms, o nuosekliam darbui kuriant Respubliką... Šita jūsų isterija geriausiai parodo ir įrodo, koks Kuolys ir jo sąrašas yra reikalingas ir kad būtent jo pozicija yra kur kas pavojingesnė, todėl ir puls jį kur kas aršiau. Ir jūs tam tik padedate.

sos2012-07-11 18:03

aš ironizuoju. Stoma, matyt, gali ir patvory pastovėti, ir žaliaakei pasakyti, kad "nieko ten neišėjo", ir vėl į patvorį sugrįžti. bet strateginio mąstymo nėra, ką daryti, kad veiktų KONSTITUCIJA, kuri mus visus ginintų.

Dariui2012-07-11 17:21

Tai, kad mes nematome ir negirdime p. Neringos, o tik Jos "atstovus". Už Ją kalba Kindziuliai, alfos Stomos - tai nerimta. Ką tada turime mąstyti? D. Kuolys, bent nepasislėpęs, ant Jo pila pamazgas kas netingi, o Jis nesitraukia. Reiškia yra stiprus.

Kindziuliui2012-07-11 17:15

Įstrigo plokštelė? Gal reikėtų pakeisti, nes labai neįdomu darosi skaityti. Kartojasi tas pats ir tas pats. Pritrūkote argumentų?

Benui2012-07-11 17:12

D. Kuolys yra toks liberalas, kaip jūs komunistas. O Sorošo fondas tikrai toks buvo ir žinomas ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje, kaip įvairių projektų finansuotojas ir čia nėra jokio nuskaltimo, kuris būtų inkriminuojamas D. Kuoliui.

Benui2012-07-11 17:07

Tiesiai šviesiai yra bulvarinis skaitalas ir neapsimoka gaišti laiką. Ten tiesos nerasite.

Kindziuliui2012-07-11 16:58

Chamas iš Vilniaus.

Elenai2012-07-11 16:57

D. Kuolys yra aukšto intelekto žmogus, labai garbingas ir tokių žmonių turime labai mažai, kad jūs jo nesuprantat ir neįvertinat, tai čia jau tamstos bėda. Tokių, kaip jūs dėka, ir kitame seime nebus jokių naujovių, sėdės tie patys etatiniai seimūnai. Jums protų nereikia, jeigu tik garbingesnis žmogus pasirodo, gatavi jį ant iešmo išsikepti ir suvirškinti.

VIRGINIJA vv2012-07-11 15:55

Jei p. Stoma turi omenyje save kaip ,, viesa intelektuala,, - leidziu sau garsiai nusisypsoti. Neprisiminsime jo nelemtos patirties cypeje. Kas nieko neveikia , tas - nedaro klaidu. Tik sie - ,, gilus ,, pamastymai nieko neverti. Kvepia tokiu duriu nekaltu isdavystes dumeliu. Nepatikimas man asmeniskai sis ,, pilietiskas viesas intelektualas,, . Pagarbiai.

alfa Kindziulis2012-07-11 15:42

prisijungiu prie nuomonės.

elena2012-07-11 15:33

o vis tik kas tu esi DARIAU KUOLYĮ ? AŠ jūsų VEIKSMĄ suprantu kaip I Š D A V Y S T Ę.

alfa Kindziulis2012-07-11 15:15

na ,nemanau,kad ten būtų daug nesąžiningų.Tikiuosi,kad dauguma sąžiningi.Matau ten stiprius žmones iš vilniaus ir Kauno.Ir matau silpnus inteligentus,kurie [ čia jumoras ] verkia,kad kažkas pavogė jų sąrašą,kuriame,neva,buvo surašytos Trojos asilų kanopos.Tiek to.

Pritariu2012-07-11 15:01

Tikrai taip.

pesimistė2012-07-11 14:58

Nieko jie nepakeis, nes jie nemoka lietuviškai susikalbėti. Kuo toliau - tuo gražiau. Neliko jokio optimizmo, kad po rinkimų bus kitaip. Ar gali susikalbėti kurti žmonės. Išvada būtų tokia: daugeliui ne Lietuva rūpi, o AŠ - Lietuvoje.

Jonui Ramanauskui2012-07-11 14:53

Ponas Jonas jau dažnai nusišneka, nes visur komentaruose rašinėja tą pačią nesąmonę. Lietuva - mūsų visų, o ne Jono ar Petro ir nustokite kiršinti kitaip mąstančius žmones. Lietuvos sąrašo idėja gimė vilniečių visuomenininkų galvose, o šią idėją, niekieno neatsiklausęs, paėmė V.Vasiliauskas ir atidavė Garliavai. Dabar tyli, kaip katė į miltus pridaręs, turėtų bent atsiprašyti. Mat, politikas atsirado.

Alfai Kindziuliui2012-07-11 14:47

Viltis - durnių motina. Kad tik nereiktų likti LNK televizijoje "šieną ravėt".

Alfai Kindziuliui2012-07-11 14:44

Jeigu dar ilgai taip išsidirbinėsite, ką darote dabar, Lietuvą beskaldydami, tai figą gausit, o ne mūsų balsus.

Alfai Kindziuliui2012-07-11 14:36

Todėl, kad prie Drąsos kelio prisiplakė daug nesąžiningų "žaidėjų" iš Vilniaus. Jie pasiėmė Garliavos vėliavą iš p. N. Venckienės ir ja, kaip šluota šluoja kitus, kurie nori būti laisvi ir nepriklausomi. Tai jie ir skaldo Lietuvos vienybę. Yra tokia lietuvių liaudies patarlė - kuo pats kvep, tuo kitus tep.(žemaitiškai)

Alfai-Kindziuliui2012-07-11 14:30

Padoriems Lietuvos žmonėms, kurie ieško Tie-SOS kelio, o ne spekuliuoja tiesa.

alfa Kindziulis2012-07-11 12:28

? - jeigu neina į Seimą,tai kodėl pakiša koją einančiam į Seimą DRĄSOS KELIUI?

alfa Kindziulis2012-07-11 12:25

sakau neikim su Trojos asilo riteriu. Į kovą prieš blogį visada veda iškilę kovotojai, o ne seni valdžioje buvę politikai.

alfa Kindziulis2012-07-11 12:21

tikiuos,kad mato.Visi mato,kas ne jo "bendradarbiai".

alfa Kindziulis2012-07-11 12:17

ačiū, nereikia Trojos asilo riterių.Už DRĄSOS KELIĄ balsuos dauguma, o Trojos asilo riteriai nuo bačkos pašūkaus - to irgi reikia.

alfa Kindziulis2012-07-11 11:40

o išlipę,lips atgal

alfa Kindziulis2012-07-11 11:36

o supratę ,lips atgal.

alfa Kindziulis2012-07-11 11:34

nesidžiaugiu nei "Trojos Arkliu" nei jo riteriu.Gera žinia,kad pagal apklausas už DRĄSOS KELIĄ balsuos 53,6%, už konservus 6,9%, kiti gaus mažiau 6%.

alfa Kindziulis2012-07-11 11:29

pagal apklausa.lt už Drąsos kelią balsous 53,6%, už konservus 6,9%, kiti gaus mažiau 6%. Pagal "Kauno diena apklausą "ar nulems Garliavos įvykiai už ką balsuosi" "taip nulems" 72,6%.

alfa Kindziulis2012-07-11 11:00

Viskuo jūs teisus,bet kai prieinam prie DRĄSOS KELIO tai nuspaudžiami stabdžiai - kodėl tam tikra dalis visuomeninikų,net po gegužės 17 siaubo nenuėjo kartu su patvoriniais,o iškėlė savo vėliavą "skaldyk ir valdyk"; juk Matelis garbingai ir nuoširdžiai nusilenkė patvoriniams, o šie "išdidūs" ne?

alfa Kindziulis2012-07-11 10:47

o kam naudingas "Sorošo Trojoas Arklio" įregistravimas?

Hm2012-07-11 06:46

Betgi čia ponas Stoma paskelbė paprasčiausią donosą prieš Kuolį. Skundžią jį valdžiai, kad neregistruotų partijos. Baisiai šlykštus pono Stomos elgesys. Primityvus stukačius.

Stiprybes prireiks2012-07-11 05:02

Dabar juodosios jegos pradejo maisyti kortas, tikintis, kad baltieji ims blaskytis ir pjautis. Jeigu bent kiek sudvejosime, pedofilai ir Co laimes lemiama kova. Negalime to leisti. Susikaupkime. Sekime ivykius, klausykimes, bet bukime tvirti. Bus sunku, kaip Biliuno "Laimes zibury", kopiant link to ziburio, kai pabaisos trauke zmones nuo kalno, gasdino ir draske. Bukime pasirenge atremti puolima!

Naglis Puteikis2012-07-11 05:00

Visą gyvenimą bendrauju su visuomenininkais, viešojo intereso gynėjais ir padedu jiems kaip galiu. Jaučiu jiems skolą, ypač dar ir Kuoliui, nuo to laiko, kai jie ir pirmiausia Darius Kuolys ėmėsi ginti 2006 m. policijos nukankinto eseisto Gintaro Beresnevičiaus garbę ir jo našlę, o aš, būdamas Klaipėdoje, neprisidėjau, nors norėjau. Vis guodžiausi, kad per didelis atstumas iki Vilniaus ir kad vilniečiai patys savarankiškai suras teisybę G. Beresnevičiaus nužudymo byloje. Darius Kuolys vienas iš pirmųjų organizavo peticijų rašymą, kad policininkams sadistams būtų iškeltos baudžiamosios bylos. Deja, gyvenimas parodė, kad teisėsaugininkai savų teisingumui neatiduoda ir valdžia visas peticijas išmetė į šiukšlių dėžę. Tada visuomenininkai ir vėlgi Darius Kuolys dėl kitos bylos ėmėsi kitokių priemonių - piketais ginti kito tamsiomis aplinkybėmis nužudyto žmogaus - pareigūno Vytauto Pociūno garbę ir jo našlę. Ir vėl norėjau dalyvauti, ir vėl iš Klaipėdos pasirodė tarsi per toli, ir vėl galvojau, kad vilniečiai patys pasieks teisingumą. Deja, gyvenimas irgi parodė, kad nei peticijos, nei piketai valdžios nė kiek nejaudina ir valdžios smurto nestabdo. Nedalyvavęs anksčiau minėtose Dariaus Kuolio organizuotose akcijose už teisingumą, jaučiuosi tiems kovotojams įsiskolinęs, todėl jiems visokeriopai padedu. 2011 m. po susidūrimo su dviem policininkais sadistais dėl prekybos vaistažolėmis prie turgelio Kaune neva be leidimo 73 metų vaikų darželio auklėtoja Agota Ramanauskienė atsidūrė komoje. Tąsyk aš jau išmėginau lietuviškąjį teisingumą bandydamas kaip Seimo narys padėti surasti nukentėjusiosios giminaičiams teisybę. Deja, valdžios smurtas ir uždarumas pasirodė esą stipresni. Visi anksčiau minėti policininkai sadistai tebedirba, juos kruopščiai globoja aukščiausi teisėsaugininkai, aukščiausi politikai apsimeta, kad nieko nežiną ir žinot nenorį. Todėl smurtas Garliavos šturmo metu yra logiškas tokios politikos tęsinys. Nematydamas kito būdo, kaip padaryti Lietuvos teisėsaugą ir politiką europietiškomis, pradėjau skirti daugiau dėmesio visuomenininkams, viešojo intereso gynėjams: ėmiausi registruoti daugelį pavadinimų, reikalingų visuomenininkams; tokių kaip „Už teisingumą“, „Tie-sos“, „Lietuvos sąrašas“, dalyvauju visuose jų mitinguose, padedu jiems organizuotis, perku kreidą žodžiui TIE-SOS rašyti, popierių jų leidžiamoms „Aikštės žinioms“ ir pan. Viešojo intereso gynėjai šiuos pavadinimus naudoja iniciatyvinėms grupėms, internetiniams portalams, akcijoms, leidiniams, organizacijoms, kurios gina bendrąją gerovę.

Irina2012-07-11 04:53

Aciu , bet geriau gal be tokiu politiku. Labai itartinas zmogus.

sos2012-07-11 04:48

Ponas Stoma yra optimistas... Jis, matyt, mano, kad Lietuvos dabartinė valdžia yra demokratinė. Deja, ji yra MAFIJINĖ , joje neveikia demokratija, neveikia konstitucija, iš to ir visos BĖDOS. Iš to ir patvorio fenomenas. NESKALDYKIT.

seniai žinoma2012-07-11 03:50

Tai ar tikrai norite kažką pakeisti?Jei norite ,tai vienykitės.Ir nesvarbu kažkokios tai tuščios ambicijos ,kas "pirmesni"kas baltesni .Ir susivienijus rinkti tuos žmones kuriais tikime ir pasitikime.Nes kito šanco nebus.

Zenonas2012-07-11 03:38

Manau D. Kuolys bus Teisingumo ministerijos atmestas kaip Kristina su savo "Prezidento" partija. O laiko nedaug, ir 2012 Seimo rinkimų traukinys bus nuvažiavęs. Pagarbiai

arvis2012-07-11 03:26

Stoma,pats susipainiojai...kam Venckienės gerbėjams rašytis į "Lietuvos sąraš0"partiją,jei yra Drasos kelias? tam,kuris piktinasi Lietuvos vardo naudojimu partijos pavadinime...koks šventas naivumas-valdžia spręs,kam leisti ,o kam ne...matyt,pats iš valdžios būsi...o Lietuvos pavadinimas minimas daug kur,ir niekam galvos neskauda.man dzin,jei chunta vadinsis Lietuvos chunta

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-07-11 03:17

Manau, kad "Lietuvos saraso" partijos pavadinimas yra NELEGALUS, nes jame yra panaudotas visiems mums brangus zodis ir sio zodzio naudojimas turi buti aprobuotas, leistas tam tikros valstybines institucijos. Tai yra zodis Lietuva pavadinime neturi buti naudojams kiekvieno smikio nepriklausomai nuo issilavinimo ir pareigu. Nes kitaip turesime bardaka, ir Lietuvos vardo suniekinima. Visiskai aisku, kad Kuolio "Lietuvos sarasas" niekaip neatstovaus Lietuvos kaip visumos, o isreiks labai siaura spektra paziuru ir siekiu. Taigi naudojant ta pati principa, kuri panaudojo Kuolis, butu galima tada netoleruotinai naudoti tokiuose junginiuose..... Lietuvos morka, Lietuvos burokas, Lietuvos slakbaumas, .... kitaip tariant naudojant Lietuvos varda pavadinime turi buti gautas Valdzios leidimas.... Lietuvos ambasada Graikijoje, kaip pavyzdziui, nes ta ambasada atstovauja Lietuvai, visai Lietuvai. Taigi Kuolio sugalvotas ambicingas pavadinimas yra NETEISETAS saraso pavadinimas, kadangi tas sarasas TIKRAI neatstovaus Lietuvos, kaip visumos! Man tai taip atrodo, kas pradejo nuo AFEROS, tas afera ir uzbaigs.

mmmmm2012-07-11 03:14

vienykitės , o ne "blusų" pas vieni kitus ieškokit

arvis2012-07-11 02:54

Stoma,ką čia pliurški nesąmones.." be Venckienės vardo būtų buvę neįmanoma surinkti tiek parašų" / steigėjų/... yra kaip tik priešingai. Žmonės kurie buvo už Venckienę,galėjo stoti į jos partiją,t. y. į DK. "Lietuvos sąrašo" LS/steigėjai kaip tik nebuvo Venckienės gerbėjai... kas dieną blėsta mano avansu rodytas pasitikėjimas DK,nes jis nori uzurpuoti LS ir viskam vadovauti. o realybė Lietuvoje gana žiauri DK,tikiu,kad ji nesurinks tiek balsų,kad patekti į seimą,o tada nori nutempti į dugną ir LS. kiek galima kartoti,kad LS turi surinkti tuos balsus,kurie nėra,kaip bebūtų liūdna,Venckienės gerbėjai. o Stoma sunerimo,kad gali nepapulti į seimą,jei Venckienė gaus mažai balsų. Panašu,kad autoriui tik tas ir rūpi,o ne platus koalicijos telkimas

Apie save pagalvokit -2012-07-11 02:52

ką jūs gero padarėte Lietuvai?..

Kiek metų reiks laukti?2012-07-11 02:52

O laiko jau nebėra...

Zenonas2012-07-11 02:34

Pritariu Stomai, kokią nesąmonę buvo galima padaryti, jau ji yra padaryta ir savų rankomis. Daugumoje žmonės nesiaiškins kuris sąrašas tikrasis, paprasčiausia į visus numos ranka. Žiūriu D. Kuolys, tai K. Čilinskas II, kuris "užgesino" 2008-2010 metų visuomenės pakilimą, viešumoje kalbėjęs vienaip, o viduje elgęsi kitaip. Paklauskit kur dabar Jungtinis demokratinis judėjimas? Pagarbiai

Jurosk2012-07-11 02:32

Politikais tampama, o ne gimstama. Išmokti galima visko. Venckienė pakankamai protinga ir ambicinga, kad pakeltų ir ištvertų šioje mėsmalėje. O jau principingumo pas ją už visą būrį. Tai labai ir nepatinka "politikams"

tadas2012-07-11 02:31

paskutinis musu sansas balsuoti uz drasos kelia. blogiau tikrai nebus ka visi zadejo 20 metu, matome ka turime. tegul lietuva pradeda valdyti nauji, prie lovio nesedeje zmones.

Šį kartą Stoma2012-07-11 02:13

nusivyliau. Net labai. Kad ir kaip gerbiu N. Venckienę ir patį S. Stomą,bet be žmonių jai būtų neįmanomai sunku. Ir čia jos ir jūsų esminė klaida. Ne spausti D. Kuolį reikia,o džiaugtis,kad jis prisidėjo. Nesvarbu kada ir kas "įstoja į pjūtį",bet kad prisideda. Nes tokio kalibro veikėjai pažadais nesimėto. Viską apgalvoja,o jei jau veikia,tai ištikimai... Susimąstykite ir atsiprašykite.... nes tikrai atsiras daug susilaikančių ir dėl "Drąsos kelio"... Sakykim,kad pasikarščiavote..... Čia tas pats,kaip Šventame rašte,kai vynuogyno darbininkai priekaištauja,kad tie dirbo visą dieną ,o anie tik trumpai,o užmokestis vienodas... nebūkite tais priekaištautojus. Nes "kiekvienas atsiims savo dalį". Taip Dievo sumanyta.

teisejuksce salin2012-07-11 02:09

ne venckiene reikia rinkti, kuri neturi zalio supratimo kas yra politika, o patyrusi politika kuoli reikia rinkti. kada tai supras visi zmones, lietuva islips is liuno.

Algirdas K. : kam naudingos priešų paieškos?2012-07-11 01:49

Kai kurie autoriai bei komentuotojai dėl mentaliteto arba dėl ribotumo,o gal ir iš piktos valios ieško kaltų tarp geriečių (tarp savų).. R. Grigas savo straipsnyje portale už teisingumą teisus- nepuldinėkime sąjungininkų, būkime pakantūs saviems- demokratams ir nomenklatūrinės ,,valdomos demokratijos" santvarkos oponentams. Komentuotojai, kurie ieško kaltų, ieško kas teisesnis (DK ar LS, Venckienė ar Kuolys) ,ko gero net patys to nenorėdami , iš esmės padeda esamai sistemai... Tarkim, tiek DK , tiek LS į rinkimus galėtų eiti kaip koalicija, kuriai reikėtų septynių procentų.. Būtų malonu, jei kaltų , sistemos džiaugsmui, ieškotojai turėtų drąsos komentuoti pasirašydami savo tikraisiais vardais ... Jei jie toliau anonimiškai skaldys ir priešins žmones iš DK ir LS ar ULL, tokiems reikėtų apriboti komentarų teisę, nes būtų akivaizdu,kad jie talkina vidujai supuvusiai , bet dar galingal sistemai... Reikėtų rūpintis tų partijų rinkiminėmis programomis, skyrių steigimu, švarios reputacijos žmonių atsiradimu jų gretose, o ne ieškoti kaltų dėl to,kad tarkim gerb. Kuolys ir Ko nusprendė veikti kitaip, nei kiti iš jų tikėjosi...

na tai2012-07-11 01:17

va,kiek kartų Kuolys buvo politikoje? Daug metų.Ką naudingo padarė Lietuvai?Daug kalbų, kurios ir pasibaigia tik kalbomis.Kodėl reikėtų tikėti, kad šį kartą bus ir darbų naudingų mūsų valstybei.

Benas2012-07-11 00:50

SKAITYKITE ,,TIESIAI SVIESIAI" PORTALA IR JUS SUZINOSITE KUOLIO AFIORAS

Benas2012-07-11 00:47

Skaitykite ,,tiesiai sviesiai" portala ten aiskiai rasaoma pagal kokia dudele soka kuolys. Ten rasoma, kad suklaidinti Tauta vienodais pavadinimais tai sorasininku metodas. ten rasoma kaip buvo rinkimai Jakutijoje ir kitoje rusijos puseje. Ten ivyko lygiai tas pats kai atsirado saziningi zmones juos reikejo sudirbti. Manau viskas pasakyta, kad kuolys yra liberalas

Ana2012-07-11 00:42

Kiek bebūtų sąrašų, N. Venckienė svarbiausias rodyklis

Elena2012-07-11 00:41

Norime būti veršių tauta ir pasilikti prie KLANO valdžios- rinkimės tik Venckienės sąrašą. Gerbiu Venskienę, bet ne tautiečių kvailumą. Jūs manote, kad KLANAS visus šovinius iššaudė prieš Venckienę? Jūs manote, kad atsitiktinai bylos kulminacija sutaps su RINKIMŲ KARŠTINE? Kai bus papilta neeilinė PURVO dozė rinkimų kampanijos metu prieš Venckienę ir jos bendraminčius, AR VISA Lietuva nueis balsuoti už Venckienę? KLANAS prisibijo Venckienės, bet NEBIJO. Nes jis kontroliuoja ir dozuoja INFORMACINIUS SRAUTUS. Va, kitas reikalas su D. Kuolio sąrašu. Galima apjuodinti D. Kuolį, A. Medelinską ar dar kurį nors- LIETUVOS SĄRAŠO apjuodinti nepavyks. Beveik buvo pavykę KLANUI sukontroliuoti situaciją. Ir jie ramiai būtų galėję laukti rinkimų, gerdami kas šampaną kas konjaką, o kas vodką. Bet va LIETUVOS SĄRAŠAS tampa KLANO nekontroliuojamas. Liko vienintelis kelia MEŠKERIOTI KVAILIUS, kurie piudytų KLANUI nepalankius judėjimus. Kaip matau Stoma jau užkibo. Ne jis vienas, manau.

TIESOS KOALICIJA2012-07-11 00:34

Stoma, rasydamas turejo pats ir pasakyti-tai kas nenorejo to vieningo saraso. Pagal nuotrupas -Venckiene, o jeigu kiti-tai butina ivardinti. O kas bus saraso pradzioje, kas pabaigoje -parodys rinkimai. geraiusia, kad butu abecelinis. Apie Kuolio tiesa nuspresime labai greitai." oglasite ves spisok, pozalusta"/ Lietuvos zmonems reikia isidemeti tik viena biblijine taisykle (vien del to ja verta buvo parasyti) APIE MEDI SPRESKITE IS JO VAISIU. jei medis vaisiu neveda, bet tik siekia uzgozti kitus lapu puikumu, toks medis musu sode netinka. Tikrai dar yra laiko, nors nedaug. Jei ir us kelios atskiros partijos, i rinkimus reikia eiti bendru sarasu, TIESOS KOALICIJA.

6062012-07-11 00:25

Sako, bus dar vienas sarasas. Tai - kuris bus teisingas? Mes labai bijome, kad pasirinksime tuos, kurie blogai atstovaus, prisidirbs, ar bus tokie kaip pries tai buvusieji. Ar nors vienas is musu nera gyvenime prisidirbes, o jei butume seime, tai ar esame tikri, kad nenueitume kokiu nors truputi naudingesniu sau keliu? Atsakysiu ir uz jus - matyt, kad ne vienas, jei sveiko proto esame. Bet tas sveikas protas rinkejams ypac pries rinkimus labai sumazeja. Tam itakos turi pavydas, noras pasirodyti paciam kuo protingesniu pries kitus, naturaliai balsuojame taip pat uz tokius. Visiskai tokius, kaip mes. Nera teisingiausio saraso, kuriame butu uztikrinti kandidatai. Esame tik rinkejai - baudziauninkai versiai, kurie po rinkimu bijome is nuklydusiu pareikalauti atsakomybes. Pareikalauti galima tik vienu budu - rimtai nusiteikus isejus visiems prie seimo. Kito budo dar niekas neisrado. Todel labai norime to vienintelio teisingo saraso, kurio nebuna. Jei nebutume bailiai - taip nebijotume.

darius2012-07-11 00:10

neringa daug kovojo nelygioje kovoje kai kiti islysdavo tai vel pasislepdavo ir manau jinai tikrai turetu vesti tauta pirmyn,nes turi tiesumo troksta tiesos ko truksta daugeliui is cia paminetu asmenu,o jei kuolys nori gero lietuvai tegu padeda neringai ir su lietuvos sarasu eina po drasos kelio veliava

Rokas2012-07-11 00:07

Kuolys cia meistriskai liberalu infiltruotas tik kodel su juo Ozolas ,Songaila- ka jus nematot koks tai veidmainis

Linas2012-07-10 23:41

Nesipainiokime. Venckienę galima gerbti už jos ryžtingą kovą. Tačiaiu būti Lietuvos flagmanu ne jai. Kartu su D. Kuoliu susitelkė Lietuvos intelektualai. Tai kur kas platesnis judėjimas. Ir tik jis turi ateitį. Dirbtinių programų kaip gelbėti Lietuvą nereikia. Tame tarpe ir Venckienės. Norėtųsi, kad ji ir jos bendražygiai patektų į Lietuvos Seimą. Tačiau susivienyti Lietuva gali tik D. Kuolio ir jo bendražygių sąrašo pagalba. Stoma šį kartą "pjauna grybą". Kad ir kokio didžiulio skausmo ir neteisybės pagrindu susibūrė žmonės į Dąsos kelio partiją, tai tik vienpusis vienplanis judėjimas. Lietuvoje yra daug abejojančių absoliučiu Venskienės ir jos bendražygių teisumu. Tačiau neteisybei, brutalumui prieš pasakyti pasiruošę daugelis Lietuvos piliečių. Norime rinkimų fiasko: pasirinkime vieninteliu vėlevnešiu Venckienę. Norime pasiekti bent kažkiek daugiau teisingumo Lietuvoje: eikime su D. Kuoliu ir jo bendražygių Lietuvos sąrašu teisingesnės Lietuvos link.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-07-10 23:32

Viskas nera taip paprasta ir gerai, kad tas yra suprantama. Jei D. Kuolys dirbtu tikrai Lietuvai, tai tikrai paaukotu ta "Lietuvos sarasas" pavadinima ir gelbetu kaip galima jo sudaryma su N. Venskiene priesakyje. Kodel N. Venskine? Ne todel, kad ji tikrai neturi politinio patyrimo, o todel, kad ilga laika ir aukodamasi iskele MORALES pirmuma, elgesi MORALIAI net esant milziniskam spaudimui elgtis amoraliai. Taigi N. Venskiene gali buti moralios politikos veliava. Stai ko neretusi visuomenei. Ne vienas politikas tos savybes dabar jau neturi, tiesa, nepriklausomybes kovu pradzioje tokia veliava aukstai buvo iskeles V. Landsbergis, kuris aukso raidemis bus irasytas i Lietuvos istorija, jei ta istorija rasys ne kgbistines komunistines isperos. R.Ozolas cia pasireiske visai neteigiamai, vienoje gaujoje su D.Kuoliu. Jei dirbi Lietuvai, be aukos rezultato nepasieksi. Nepaaukoje "Lietuvos saraso" idejos sie asmenys skaldo ir veikia pries Lietuva ir uz amoralu valdzios tripleta (I.Degutiene, A.Kubilius, D.Grybauskaite).

susitarkite graziuoju2012-07-10 23:10

ir dar. man rodos, kad stoma truputi painiojasi. Visuomenininku judejimas prasidejo nuo FNTT skandalo, prie jo prisijunge kedininkai, kai ka tai sokiravo. taciau visuomenininku parama Venskams daug kam atvere akis, ir venskiene laimejo is visuomenininku paramos, tik siek tiek per daug pasikele del savo kiek umaus budo. niekas neneigia jos nuopelnu ir gebejimu, bet reikia atsizvelgti ir i kitus zmones.

Stoma,2012-07-10 23:09

prastas jūs politikas, jei kiekviena proga kalbate visa, ką galvojate, užuot pagalvojęs, kas čia dabar jums kalbasi...

ore2012-07-10 23:07

apklausa . lt

susitarkite graziuoju2012-07-10 23:05

neina tas kuolys i seima, tai Stoma galetu cia jo nepulti. dirbti visuomenes labui galima ir nebunant seimo nariu. taip, kad susitarkite, o seime tegul buna verciausi. zodziu bent jau nesipeskite, kitaip nebus uz ka balsuoti. praleido proga patylet kaip sakant.

Dana2012-07-10 22:51

Nejaugi Kuoliui,, Medelinskui, Ozolui per zema buti partijos sarase po Neringos Venskienes? Venskiene eina ne tik uz savo brolio dukra, bet , svarbiausia, pries supuvusia teisetvarka. O ka naujo pasakys sie garbus ponai?

mikas2012-07-10 22:10

Labai jau visi nori i Seima!

nieko2012-07-10 21:35

ir venskiene viena nepadarys,o jei ja nuteistai kaip tada?taip kad stoma dar daugiau neaiskumo primale ir nieko konkretaus,rasymas del rasymo,na kowno yra kowno ten visos bedos ir visi neaiskumai...

pn2012-07-10 21:21

prasideda peštynės smėlio dėžėje?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi