Rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“ atliko gyventojų apklausą DELFI užsakymu. Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti, kiek Lietuvos gyventojų pritaria ar nepritaria Kovo 11-osios eitynėms Vilniuje.

Kokioms eitynėms? Štai čia ir atskleidžiama tyrimo esmė, nes klausimas suformuluotas taip: „Ar Jūs pritariate kasmetinėms nacionalistų eitynėms Vilniaus Gedimino prospekte Kovo 11-ąją?“

Klausime jau užkoduotas negatyvus požiūris į eitynių dalyvius, nes Lietuvoje, kuri vis dar priskirtina prie pilietiškumą mažiausiai demonstruojančių valstybių, nacionalizmo konotacija tebevelka sovietinį šleifą – nacionalizmas yra blogis. Iš tiesų nacionalizmas kaip universali doktrina teigia, kad aukščiausioji kiekvieno žmogaus pareiga yra ištikimybė savo tautai.

Bet politinė savišvieta taip pat nebūdinga mūsų visuomenei, o inercija yra labai stipri.

Ką gi konstatavo „Spinter tyrimai“ ir kokią žinią paskleidė naujienų portalas Delfi.lt per visas žiniasklaidos priemones?

Tyrimų rezultatai teigia, kad „didžioji dalis Lietuvos gyventojų nepritaria nacionalistų eitynėms, kurios kasmet Kovo 11-ąją rengiamos Vilniaus centre“. Kas kartą, kai paskelbiami įvairių tyrimų rezultatai, tiek aš asmeniškai, tiek daugybė mano draugų piktinasi – niekas niekada nėra paklausęs mūsų nuomonės.

Ar mes nesame Lietuvos gyventojai? Tyrimų kompanija neatskleidžia, kokio miesto ar regiono gyventojai buvo apklausti.

Pasako tik skaičių – „apklausė 1 004 respondentus nuo 18 iki 75 metų“. Bet ir šis konstatavimas yra iškalbingas.

Jie apklausė 1 004 žmones ir paskelbė rezultatus „didžioji dalis Lietuvos gyventojų nepritaria“. Iš tiesų nepritaria daugiau kaip 400 piliečių, tačiau nežinome, kas jie, koks jų išsilavinimas, kokia tautybė ir pan.

Ką norėta tokia apklausa įrodyti? Ką norima pateisinti?

Kokią nuomonę norima suformuoti? Juk jei būtų paklausta, ar pritariate Lietuvos tautinio jaunimo sąjungos organizuojamai eisenai Gedimino prospekte, tikėtina, kad atsakymų rezultatai būtų buvę kitokie.

Ar šia apklausa norima visiems Lietuvos piliečiams pasakyti, kad nacionalizmas yra blogis ir labiausiai prilygsta fašizmui? Tikėtina, kad būtent tai.

Ar šia apklausa norėta pateisinti Vilniaus valdžią, kuri leidimą eitynių organizatoriams išdavė ne Gedimino prospekte, o Upės gatvėje, motyvuodama oficialiais renginiais? Tikėtina, kad būtent tai.

Ar šia apklausa siekiama pristabdyti kylančią tautinės savimonės ir pilietiškumo raišką Lietuvoje? Tikėtina, kad taip.

Portalas Delfi.lt akcentuoja mokslininkės V. Petrušauskaitės nuomonę, kuri, nors ir pripažįsta, jog „2006 m. Konstitucinis Teismas (KT) savo nutarime yra išaiškinęs, kad Konstitucijoje minima tauta – ne lietuvių etninė grupė, o Lietuvos piliečių bendruomenė.

Pasak KT, tautos vardu priimami sprendimai apima visą piliečių bendruomenę“, vis viena kelia klausimus, kuriuose daug baimių ir numatomų grėsmių. Mokslininkė mano, kad „nesant atsvaros Kovo 11-osios eitynėms, etninės grupės gali jaustis ignoruojamos“.

Labai atsargiai, terpdama žodelį „gali“, jaunoji mokslininkė iš tiesų siunčia signalą išvardytų tautų atstovams, kurie tai priims kaip teiginį ir supras sakinį be žodelio „gali“. Taip pat ji teigia, kad „Vokietijoje žygiuoja neonaciai, aplink susirenka daug jiems nepritariančių žmonių.

Tuo metu Lietuvoje tokios eitynės didesnio pasmerkimo nesulaukia, jas kritikuoja tik pavienės etninės grupės.“ Tačiau Lietuvoje žygiuoja ne neonaciai!

Kam daromos tokios prielaidos? Kam reikalingi tokie palyginimai?

Kaune Vasario 16-osios eitynėse matėme ne vieną kitos tautos atstovą, prisijungusį prie kolonos savo noru. Kauno žydai ėjo drauge ir teigė, kad yra drauge, nes yra Lietuvos gyventojai ir jau kelintos kartos kauniečiai.

Tačiau fonetiškai panašūs (pagal skambėjimą) žodžiai „nacionalistai, neonaciai“ apklausos rezultatus pateikiančioje apžvalgoje yra aiškus, tendencingas negatyvios konotacijos primetimas. Ir visą šią užsakomąją apklausos medžiagą vainikuoja teiginys: „Vasario 16-ąją Kaune vykusias analogiškas eitynes aštriai sukritikavo Simono Wiesenthalio centro Jeruzalėje direktorius Efraimas Zuroffas.“

Ar DELFI dirba Wiesenthalio centrui? Žvelgiant į tokiu būdu pateiktą informaciją, labai tikėtina.

Taigi nacionalizmą, kuris prieštarauja marksizmo ideologijai, teigiančiai, kad „proletariatas neturi tėvynės“, ir kosmopolitizmui, kurio atstovai yra pasaulio piliečiai, nepaisantys savo ir kitų tautų tradicijų, kultūros, patriotizmo, vadinasi, ir globalizmo, Lietuvoje mėginama sulyginti su kažkuo, kas yra labai baisu, atmestina, grėsminga, pavojinga. Bet šią užduotį sumanę įgyvendinti Lietuvos piliečius siekiantys įbauginti asmenys dar kartą suklupo ant kalbos akmenėlio.

Nes „nacionalistas“ iš tiesų yra „tautininkas“, mat tarptautinis žodis kilęs iš pamatinio lotynų kalbos žodžio natio , reiškiančio tautą. Kraštutinių pažiūrų nacionalistai, arba naciai, buvo Vokietijos nacionalsocialistai.

Atkreipkite dėmesį į antrąjį sudurtinio žodžio dėmenį – socialistai! Asmeninė Hitlerio ideologija, vėliau įvardyta fašizmu, neturi nieko bendra su įvairių pasaulio tautų individualumu, t.

y. jų tautiškumu ir to tautiškumo pagrindu sukurtomis valstybėmis.

Bet šiandienė situacija Lietuvoje turi labai daug bendra su jau minėtaisiais marksizmu – kaip puikiai mums jį įskiepijo! – ir kosmopolitizmu, kuris drąsiai ir be skrupulų braunasi blizgiais reklamų pavidalais.

Taigi, tautieti (žr. anksčiau išdėstytą Konstitucinio Teismo išaiškinimą), pilieti, ar Tu tikrai esi toji didžioji Lietuvos gyventojų dalis, kuri pasisako prieš tautininkų eitynes?

Prieš Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai skirtas pačių piliečių organizuotas eitynes, kuriose nėra klerkų, kurios neprimena Gegužės 1-osios paradų, kuriose savęs nedemonstruoja valdančių partijų atstovai, kuriose negirdėti trafaretinių žodžių ir metai iš metų kartojamų tų pačių kalbų? Ar Tu tikrai manai, kad šie savo valstybę gerbiantys bei mylintys žmonės, pilietinis jaunimas, visuomeninių organizacijų atstovai, Lietuvos regionų atstovai neturi teisės švęsti Kovo 11-osios eidami su trispalvėmis Gedimino prospektu?

Taip, mes jau neturime beveik jokių teisių – nei protestuoti, nei išreikšti savo valios (kurios nepaisoma net ir įvykus referendumui! ), nei džiaugtis nepriklausomybe, nei gerbti savo valstybinės kalbos, vėliavos, tautinės kultūros, nei saugoti ir tausoti savo žemės gamtinių išteklių, nei pasirinkti gyvenimo būdo...

Mes neturime beveik jokių teisių. Ar dar turime valstybę?

Naujausi

Komentarai (41)

Rikiuoti
Rita2013-03-01 15:37

Gražinkite į keičiamus pasus tautybę; aš noriu būti LIETUVĖ ir Taip pat NORIU,KAD TAI MATYTŲSI KAIP IR ANKSČIAU MANO PASE

Mindaugas2013-02-28 11:37

Aš už Lietuvai svarbių Švenčių minėjimą be baimės ir priespaudos kvapo. Palaikau visus dorus patriotus ir jiems prijaučiančius žmones. Stiprybės Jums.

Vilija2013-02-27 16:52

Taigi jau matome, kad laisvos Lietuvos nebėr, jau gegužės mėn. pamatėm Garliavoj, pamatėm Vasario 16 Kaune, tai Vilniuje tuo labiau. Baisu ir liūdna, bet tokia realybė.

O aš2013-02-27 11:53

pensininkė su nemažu stažu, tačiau iš įpročio eisiu, nes visada eidavau nuo pat atgimimo laikų ir dalyvavau politkoje. Esu patriotė nuo pat gimimo, nes taip išauklėjo tėvai.

baisiausia,2013-02-27 01:00

kad paskutinė pastraipa-100 proc.tiesa!Niekas mums negali uždrausti švęsti valstybines šventes drauge!!!Sėkmės ir gerų ateinančių švenčių!O eitynėse privalo dalyvauti visi,kas jaučiasi šalies piliečiu ir myli savo Tėvynę!

rutametas2013-02-26 23:46

Eitynės vienija žmones. O nuo tokių nesąmoningų apklausų darosi koktu. Kur mes esame? Gal ne Lietuvoje? Tai kur lietuviai gali reikšti savo valią. Tur būt darausi nacionalistė, kai perskaitau durnus straipsnius (pvz.: "Liet. ryte").

Marta, nusiraminkit, ponai,2013-02-26 22:48

Išklausiau ką tik per Nacionalinę TV visas diskusijas su Europos Tarybos Prezidentu Romney'jum ir taip ramu pasidarė. Dingo visi įtarimai ir nepasitikėjimas, kad su ES gali pasikartoti kažkas panašaus į Tarybų Sąjungą ar dar baisiau. Nors po Kirkilo paskaitytos iš popierėlių kalbos apie vis didėjančią Europą, (nuo Madrido iki Vladivostoko, V. Andriukaičio sena svajonė) ir po Linkevičiaus "ištarmių" apie kuriamą Euraziją ir Muitų sąjungą, su kuria jis tikisi suartėsiant ES, buvau bepradedanti vėl nerimauti. Labai geras kalbas, anglų kalba ir be popieriuko, rėžė Kubilius su Prezidente Grybauskaite bei žurnalistas M. Spurga. O Ažubalis tai tiesiai šviesiai, be jokio politkorektiškumo, paklausė apie mums opiausią reikalą - apie Europos tautų likimą, netgi pacituodamas iš kažkokio laikraščio Romney žodžius, kad Europos sąjungoje tautų nebeliks. Į ką ES Prezidentas atsakė, kad tokius žodžius galėjo "cituoti" laikraščiuose tik kokie nors jo priešai ir jis tikrai norėtų pamatyti tą šaltinį. Ir tuoj pat užgarantavo, jog tiki, kad Europos tautos kiekviena turi savo istoriją ir todėl jos NIEKADA NETAPS JAV, kurios susikūrė iš emigrantų. Europos tautos turi suartėti neprarasdamos savo identiteto. Tiesiog taip kaip po suvalkietis eina lietuvis, po lietuvio eis europietis Europietis... natūrali tautų integracija nesuvalgant ir nepraryjant viena kitos, bet tampriai bendradarbiaujant. O su Muitų Sąjunga ar Eurazija ES gali turėti tam tikrų susitarimų, tačiau šių abejų sąjungų su Europos sąjunga NIEKAS NEJUNGIA Nes tai yra VISIŠKAI SKIRTINGOS STRUKTŪROS. Tiesa dar kai Dalia Grybauskaitė savo kalboje paminėjo, kad jei valstybės narės prisiimtų daugiau politinės atsakomybės, jos daugiau nuveiktų Europos naudai. Į ką Romney replikavo , kad daugiau politinės atsakomybės gali privesti prie didesnio susiskaldymo. Nors, neva, diktatūros taip pat negali būti, tik derybos... Puikus susitikimas. Galėtų dažniau tokių būti, kad mūsų medija nenusifantazuotų, o mums, komentatoriams, nekurtų kurti sąmokslo teorijų. Gal nurims ir socdemai su darbiečiais pagaliau su tuo savo persistengimu įsiteikti Rusijai, integruoti ją į ES, pradedant Ukraina? ES artimiausi rūpesčiai visai ne tie. Šiaip Romney kalba daugiau kaip filosofas, nei ekonomistas. Jis daug tikisi iš naujos Bankų sajungos, pačios ES kontroliuojamos, nes "krizės atėjo iš už jūros" - sakė jis. O kad jis žinotų kaip reikia kad dažniau mums apie tai būtų kalbama iš pirmųjų lūpų. Kažkodėl iš visos dabartinės koalicijos mačiau tik du žmones - Kirkilą ir Linkevičių.

Arvydas2013-02-26 22:21

o gal ir gerai tokia išsigimėliška valdžiažmogių ir parsidavusios žiniasklaidos pozicija,- daugeliui atsivers akys ir dalyvaus eitynėse ir tie, kurie šiaip nebūtų dalyvavę. Tegyvuoja zuokula ir nukvakęs delfis.

suvalkas2013-02-26 22:16

Nieks negali atimti teises myleti savo Tevyne.Nei zydai nei ES.

pritariu Martai2013-02-26 21:49

viskas eina i tai,kad net auksciausi valstybes vadovai yra tik pestininkai,kuriems leidziama atsiriekti skanesni mesos gabala. tuo jie ir skiriasi nuo paprastu pilieciu,nes pastariesiems tenka tik trupiniai. ir vieni ir kiti yra sraigteliai globalistinio kapitalo pasaulyje. butent tokie politikai kaip Prezidente trukdo tokiam scenarijui. visose valstybese savarankiski politikai patiria spaudima. tk Lietuvoj jis gal labiau jauciamas,nes zino,kad cia tai gali pavykt(eliminuot Prezidente ir kits savarankisks politikus). tai lietuviu pilietines visuomenes sunykimo pasekme,labiausiai nulemta nezabotos emigracijos

Marta2013-02-26 19:24

Ogi ką tik paskaičiau wikipedijoj ir apie Gasprom, - kampaniją į kurią transformavosi Rusija, - dar didesnis siaubas suėmė. Pasirodo ši kompanija jau senai susikooperavusi su Royal Dutch Shell, kuri kažkuriuo metu susijungė su Teksasu Į Chevron. Tad apie kokią politiką ar valstybę dar galime kalbėti? Kokiom nesąmonėm ir baubais mus maitina mūsų politikai skubėdami prasiveržti prie lovio, tiksliau prie bankomato, surenkančio mokesčius... Viskas yra nesąmonė, kas pas mus rašoma tik žmonių dėmesiui nukreipti. Šlykštu. Nėra žurnalistikos. Nėra Tiriamosios žurnalistikos. Vien "žurnalistų pusryčiai" pas Muravjovą (Transpierance Nacional) , kuriame, įtariu ir Rūta Janutienė aktyviai dalyvauja kovodama su mažom, nacionalinėm žuvytėm, kad jos užleistų vietą stambiems transnacionaliniams rykliams. Dabar lauksime kol Rūtos Janutėnės EGO galutinai pribaigs mūsų dar vos rusenantį valstybingumą - Prezidentę Grybauskaitę. Lietuvos Rytas jau ruošia mūsų smegenis naujam ŠOU - "Janutienė prieš valstybę." Puiku. Visi plos katutėmis atradę "tikrąjį savo vargų kaltininką", o kažkas tyliai išsidalins dividendus. Daug kas bandė nuversti Prezidentę - lekai rusai, vaišvilos.... O štai atena Rūta Janutienė iškėlus pergalingą savo didžiojo ego "tiesos" vėliavą... traukis Prezidentę, tankas atvažiuoja.

Matas2013-02-26 18:43

Matomai ši apklausa buvo vykdoma Vilniuje,jei išvis ji buvo vykdoma,įtariu kad šie skaičiai iš lubų.

Patriotė-nacionalistė2013-02-26 16:54

Garbė Lietuvos Jaunimui

Grasilda, Virginijai2013-02-26 15:40

Aš dar ne pensininkė, tačiau jau netoli to. Eisiu būtinai.

Virginija2013-02-26 14:10

Kaip šaunu, kad dar yra tikro tautinio jaunimo. Nors man, pensininkei, ir nelabai tiktų eiti su jais, tačiau eisiu. O apie apklausų darymą, juo labiau, taip suformuluotais klausimais, visi žinome

Virginija2013-02-26 14:09

Kaip šau nu, kad dar yra tikro tautinio jaunimo. Nors man, pensininkei, ir nelab ai tiktų eiti su jais, tačiau eisiu. O apie apklausų darymą, juo labiau, taip suformuluotais klausimais, visi žinome

Mix2013-02-26 13:26

Myliu Lietuvą ir tikiuosi atvykti į sostinę ir kartu su kitais Lietuvą mylinčiais žmonėmis dalyvauti eitynėse ir pasidžiaugti iškovota nepriklausomybe.

Romas2013-02-26 13:19

Tikrą Lietuvą su žmogišku veidu gynė Deimantė, kartu su taip vadinamais "Patvoriniais"o 1940 metai mūsų, taip vadinama valdžia, išdavė Lietuvą. Valstybės ateitį, tada gynė mūsų broliai susirinkę iš patvorių ir neleido ją visiškai pažeminti.

Algimantas2013-02-26 12:37

buvau..., dalyvavau.... pabėgau... Kaune apėmė toks jausmas, kad suvarys visus i miesto pakraštį ir sušaudys. Sako nuo tų agresyvių dviejų žydelių saugojo šitokia armija policininkų. o jausmas lyg į Rainių miškelį varytų. Ar tai laisvė laisvoj Lietuvoj?

Vladas2013-02-26 12:32

Nacionalizmas arba patriotizmas, tai ideologija kaip ir visos kitos: islamo fundamentalizmas, komunizmas, fašizmas, tikėjimas Kristumi ar Buda. Tai daugiau ar mažiau pakitusios sąmonės būsena. Tokioje būsenoje žmonės būna kai įsimyli arba futbolo fanai kai žaidžia jų mylima komanda. Viena vertus tai tikėjimo ir pažiūrų laisvės klausimas, kita vertus kartais ta "laisvė" labai skaudžiai paliečia niekuo dėtus kitus žmonės. Todėl kiek neramu bet kokiu atveju nesvarbu su kokio polinkio pakitusios sąmonės būsenos piliečiais turime reikalą.

Liucija2013-02-26 11:57

Be abejo, aš pritariu Lietuvos patriotams išreikšti savo džiaugsmą, kad esame laisvi, kad esame garbinga tauta, kad neturėtume pražūti ar kažkieno tai suvalgyti, pražygiuojant kovo 11 d. Vilniuje (ir ne tik) Gedimino prospektu. Tai yra visos Lietuvos šventė ir , manau, jokie Lietuvos priešai ar stribyniniai palikuonys tai neturėtų trukdyti, šmeižti, klijuoti etiketes, rengti provokacijas. O neabejingus žmones Lietuvos likimui belieka tik nuoširdžiai pasveikinti su artėjančia šia nuostabia švente.

d32013-02-26 06:32

o kam ta valstybe? dabar mus saugo nato ir krumas, esam "nepriklausomas" protektoratas. musu buratinai dabar gali puikuotis nepriklausomybe nuo rusu. kas dabar pasakytu, kad nesam nepriklausomi nuo rusu, tegul meta akmeny y lanzbirby

kaukas2013-02-26 06:13

o man nusispjaut į tas nupirktas ir tendencingas apklausas. Kaune ėjau su jaunimu kartu . tik vienas neigiamas dalykas buvo - tai iš abiejų eisenos pusių vorele einantys policininkai . o ir Miško g. stovintys automobiliai su kaukėtais smogikais šventinės nuotaikos nesukėlė . žmonės sakė , kad buvo ir šunys atvežti ... na , galima galvoti, kad mus saugojo nuo aplink besiplaikstančio , provokuojančio ir fotografuojančio zurofo. bet vaizdas buvo , kad veda šaudyt( kaip rodo per filmus).

G.P.2013-02-26 01:58

Labai norėčiau bei linkėčiau, kad visi čia rašantys ir pritariantys straipsniui kovo 11 dieną dalyvautų eitynėse Gedimino prospekte.

LVM2013-02-26 01:05

teoriškai 1000 žmonių apklausa gali atspindėti nuomones 3-5 proc tikslumu, TAČIAU tai turi būti reprezentatyvi grupė, t.y. kruopščiai atrinkta, kad atspindėtų amžiaus, lyties, tautybės ir t.t. it pan. proporcijas visuomenėje. Reprezentacinei grupei atrinkti reikia labai daug pastangų ir aukštos kvalifikacijos, o kiek žinau, Spinter visada buvo pigiausia ir blogiausios reputacijos agentūra.

pensininkas2013-02-26 00:40

Kas dėl Konservatorijos balkono, pasitaisau, gali eiti prospektu kartu su Tauta, bet reikėtų, kad eisenos abiejose šonose mus lydėtų, saugodami nuo visokių zurofų, kacų, antifašistų, policininkai tipo tokie, kurie tvarką darė Garliavoje.

Pensininkas2013-02-26 00:30

Tikiuosi Teismas leis Tautiečiams, atkūrusiems Lietuvos valstybę, Kovo 11 d. eiti Gedimino prospektu, o iš Konservatorijos balkono Tautiečius sveikins jos Ekscelencija, Premjeras su valdančia koalicija Uspaskichu, Paksu ir Tomaševskiu, Gedvilu. O su Tautiečiais kartu, dainuodami lietuviškas dainas, eis Seimo ir Vyriausybės nariai. Te padeda mums Dievas.

Benas2013-02-26 00:02

As visai nesistebiu, kad bolsevikai, marksistai, global;istai kurie 23m valdo Lietuva jie yra Markso. Lenino tesejei kaip ir SSSR ir pakaitalas ES bet ideolpgija ta pati. Jie buvo valdzioje gudziais sovietu laikais ir jie nekente nacionalistu ir dabar ju protai degradave ir jie negali isivaduoti is vergo panciu. Tauta mate eitynes Kaune. Jus man pasakykite kas tyciojasi is policijos, kuri priversta saugoti mergaites su Tautiniais drabuziais? Kur ta prezidente kur vis pliurpia apie patriotizma? Kodel ji neina eisenoje, kuri apsupta policijos? As matau cekistu valdoma Valstybe kai buve o gal ir esami kgb tapo rasytojei ir lenkia savo rastais ir LENINO. Kodel ,,patriotas" lensbergis ,,dedule" neina patriotu eitynese? Ar sitie tipeliai gali sneketi apie Valstybe? Kol Lietuva neissivaduos is lensbergizmo jungo tas liks vergu.

vilte2013-02-25 23:52

Atsiprasau , NACIONALISTE

vilte2013-02-25 23:50

As myliu LIETUVA ir esu NACIONALITE !

Tokiaponia2013-02-25 23:32

ką rašinėja delfis ar lietrytis - tai jau ir nebeskaitau. Vistiek žinau, kad ten melas, nupirkti žurnalistai ir tiesos jokios ten nesužinosi.

Andrius Dzidolikas2013-02-25 23:15

"Sprinter" kompaniją reikėtų išvaikyti, o Delfį, na..bijau komentuoti, nes neturiu pinigų teisme bylinėtis dėl išreikštos, sakykim, kardinalios pozicijos. šaunuolė, Erika, blaivaus mąstymo straipsnis :)

kaip visa tai girdeta-nacionalistai2013-02-25 23:13

taip buvo pokary vadinami musu partizanai-burzuaziniai nacionalistai...o gal tie patys ir dabar taip mus vadina?

Stasys2013-02-25 23:08

bet tiesa, kad"... mes jau neturime beveik jokių teisių – nei protestuoti, nei išreikšti savo valios (kurios nepaisoma net ir įvykus referendumui! ), nei džiaugtis nepriklausomybe, nei gerbti savo valstybinės kalbos, vėliavos, tautinės kultūros, nei saugoti ir tausoti savo žemės gamtinių išteklių, nei pasirinkti gyvenimo būdo… Mes neturime beveik jokių teisių. Ar dar turime valstybę?" Tiesa ir tai, kad mes dar turime teisę nebyliai stebėti, kai bus išpardavinėjama Lietuvos žemė užsieniečiams. Mes dar turime teisę taikstytis su priesaiką laužančiais parlamentarais, kurie ne kartą yra prisiekę "saugoti Lietuvos žemių vientisumą". Mes dar turime teisę tylėti, nes ką pasakysime, bus panaudota prieš mus.

Sprinter2013-02-25 23:05

nera jokia tyrimu kompanija,o paprasciausia,samdoma propagandine kompanija, kurios pagrindinis tikslas komunistuojancio mankurtizmo propagavimas.

sionistai2013-02-25 23:04

stebi ,kiek dar liko patriotu .Niekada jus nenugalesite Lietuvos .

A.Karčiauskas- pagarba autorei2013-02-25 22:55

Geras tekstas, kokybiškas dūris globalistų, nomenklatūros ir oligarchų interesus išreiškiančiai Delfi..

Kostas2013-02-25 22:48

Už Lietuvą Lietuvoje. Eitynės tik Gedimino prospektu ir niekur kitur daugiau. Aš esu tas "mažosios" tautos dalies atstovas, kuris pritaria eitynėms.

Gediminas2013-02-25 22:37

T aip dagyvenome savo pasyvumu. Pirmyn visi kovo 11 į Vilnių.

pensininkas792013-02-25 22:28

Tikiuosi Tautos eitynės Gedimino prospektu ir kitomis sostinės gatvėmis bus ir aš dalyvausiu. Už Lietuvą ir prieš jos Niekšus. UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE.

Labai gaila,2013-02-25 21:32

bet tiesa, kad"... mes jau neturime beveik jokių teisių – nei protestuoti, nei išreikšti savo valios (kurios nepaisoma net ir įvykus referendumui! ), nei džiaugtis nepriklausomybe, nei gerbti savo valstybinės kalbos, vėliavos, tautinės kultūros, nei saugoti ir tausoti savo žemės gamtinių išteklių, nei pasirinkti gyvenimo būdo… Mes neturime beveik jokių teisių. Ar dar turime valstybę?" Kol kas turime, bet ar ji bus, kai vietoj ištremtųjų lietuvių gyvens trečiųjų šalių žmonės, kai žemė priklausys užsieniečiams, o gelmės amerikiečiams?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi