„Darbo partija negali dalyvauti formuojant vyriausybę“, – pareiškė Prezidentė. Ką gi... Tai rodo, jog praėjo tie laikai, kai Dalia Grybauskaitė stengėsi patikti „Lietuvos žmonėms“. Dabar „Lietuvos žmonės“ turi labai pasistengti (rinkti Seimą pagal jos užuominas), kad patiktų jai...

Prasta strategija! Vos išsižiojusi D. Grybauskaitė išprovokavo viešą antausių seriją nuo visais veido raumenimis nevalingai timpčiojančio V. Uspaskicho. Dabar jis jau nebenori būti ministras, jis bus „vienas iš trijų valstybės vadovų“, nes jis neleisiąs į save ir savo partiją šluostytis kojų. O Prezidentė pamynė Konstituciją, ji protegavo vieną partiją...

Ir štai metamorfozė: už tą antausį jau nebe mušamoji, o mušeika susilaukia ne tik masių, bet ir elito aplodismentų. Ir niekam jos negaila, nes, pirma, ji tikrai neteisi. Antra, ji labai netrapi moteris (visai ne Timošenko), kurios bent teoriškai būtų gaila muštynėse su chuliganu.

Stebint iš šalies D. Grybauskaitės ir V. Uspaskicho imtynes apima nebent bedieviška piktdžiuga, nes ir mane, ir jį, ir ją, ir dar anuos garliavinius „Lietuvos žmones“ ji buvo užsiundžiusi savo neveisliniais, nekultūringais kiemsargiais, kreivu sukandimu. Turiu minty Prezidentės suformuotą teisėsaugos elitą, sušlavinėtą iš Akmenių, kelių policijos ir panašių vietų, kuriose žodžio „teisingumas“ žmonės nevartoja, nes nėra vardo tam, ko nėra.

Ir štai praėjusį penktadienį šitas teisėsaugos elitas padarė viską, kad visi neteisingai teisėsaugos skriausti Lietuvos žmonės pajustų V. Uspaskichui solidarumą. Absurdas, žinoma, bet taip įvyko, ir už tai Prezidentūra turėtų padėkoti prokurorui Sauliui Verseckui. Tai jis Darbo partijos byloje, prieš tai pagal politinius poreikius kastruotoje arba pildytoje, atrado naują spalvą – sukčiavimą. Ajajai, kaip netikėta.

Ir jeigu tik S. Verseckas.

Prieš pirmą Seimo rinkimų turą, kuriame Prezidentūra baiminosi „Drąsos kelio“ pergalių, prokuroras Egidijus Motiejūnas pedofilijos byloje paprašė prokuratūros kaltinamojo A. Ūso išteisinimo, nes viena tokia mergaitė, aišku, patyrė seksualinę prievartą, ale jie, prokurorai, nesugebėjo išsiaiškinti, kas ir ką darė.

Nu, „Jėzusmarija“, koks teisinės minties lankstumas! Tačiau kartu su S. Versecko praregėjimu matyti sistemingas veikimas. „Drąsos kelią“, manipuliuojant pedofilijos byla, pavyko sustabdyti.

Tada ėmėsi labiau organizuotos jėgos – darbiečių. Rezultatas buvo priešingas.

Yra tokia pipirų rūšis. Vadinasi „chabanera“, ar panašiai.

Užtenka dviem pirštais įsidėti kvadratinį milimetrą tos „chabaneros“ į burną, o po to (atsiprašau) nueiti į auksinį Prezidentūros tualetą atlikti reikalų, ir likusią dienos dalį tuos reikalus gels – prisėsti negalėsi. Aš tikrai neturiu informacijos, ar tas Motiejūnas su Versecku yra tik du tokie „cbabaneros“, apkartinę Prezidentės rinkiminį viralą, bet visiškai akivaizdu, jog niekas nenori jo ragauti.

Uspaskichas su savo rinkiminėmis dešromis, agurkais ir dešimtinėmis bambaliui dabar visiems atrodo daug patrauklesnis politinis šefas.

Spėju, kad D. Grybauskaitė per rinkimus elgėsi šitaip neapdairiai, net nutrūktgalviškai, ne vien iš pasipūtimo.

Tikriausiai nujaučia, kad kairiųjų ji su savo patarėjutėmis ir patarėjukais negalės taip murkdyti, kaip murkdė Kubilių su Degutiene (žr. pastarosios raudą visuomenininkams).

Čia jau ne tik nuojauta, bet ir praeitis, kai Dalytė tebuvo Algirdui Brazauskui paranki buhalterė, vykdžiusi visus jo paliepimus ir už tai gavusi bilietą į Briuselį.

Žinoma, A. Butkevičius – ne A. Brazauskas, bet jis išlaikė socdemų aparatą tokį, kuris suvirškindavo ir didesnius politinius kąsnius. Todėl D. Grybauskaitei likusius kadencijos metus gali nebetekti mėgautis nuo baimės išsipūtusiomis ministrų akimis, kurios ją taip džiugino prie ankstesnės valdančiosios daugumos.

Ar tai naudinga valstybei, jos žmonėms? Žmonės alkani.

Penktadalis – už skuro ribos. Lietuvos liumpenizacija per švietimo, kultūros infrastruktūros naikinimą, kai daugybė žmonių liko tiesiog anapus valstybės, atsipirko V. Uspaskicho žmonėms, kurie iš to liumpeno labai pigiai nusipirko valdžią. Ar pirkėjas jaučiasi įsipareigojęs pardavėjui?

V. Uspaskichas savo kalbose dabar labai pabrėžia žodį „ambicijos“.

Suprask, jis turi valstybės lyderio ambicijų. Norėtųsi tikėti, bet ankstesni jo metai valdžioje atsipirko tik jam pačiam, kai jo įmonės tapo didžiausiomis europinės paramos gavėjomis.

Ir šitą žmogų D. Grybauskaitė padarė herojumi. Uždėjo kankinio aureolę. Gal to ir siekė? Bet tai jau – visiška sąmokslo teorija, grindžiama spėlionėmis, o kas gi yra tikrieji mūsų Prezidentės šeimininkai.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
chalva2012-11-06 14:28

Man patinka Janutienės straipsniai ir laidos. Visą laiką kerta į dešimtuką.

augė2012-11-05 14:32

200 procentų sutinku su 30 komentaru.

Abr2012-11-03 04:18

Rinkimai praejo. Ir ko cia dabar pergyventi? Turim tai ka turim. ...

Pradėkime2012-11-02 18:23

nuo žmogaus teisių,vaiko teisių padėties.gegužės 17 šturmo analizė šiuo aspektu.Šios analizės dokumentą įteikti A.Kubiliui,D.Grybauskaitei,I.Degutienei ir platinti,viešinti,skelbti ir užsienyje.

gaila2012-11-02 17:07

pešamės čia , bent kiek laisvesniame portale, vieni už konservatorius, kiti už darbiečių vadą, o esmės kaip nėra, taip nėra. Niekas neatšauks šitų rinkimų, nors tikrai jie buvo visiškas nesusipratimas. Bet kai kam tai buvo šansas įsitrinti į valdžią ir tikrai to šanso nepaleis. Atrodo, per dieną pasikeitęs Vyktaro tonas galėtų publikai praskleisti uždangą, kodėl nutarė jis nepaleisti šanso. Negi reikia daug smegenų tam? O buvusieji galėtų ir sau priskirti ,,garbę''- ir dėl minimumo, ir dėl gegužės 17d. smurto, ir dėl ,,šauniai ''organizuotų rinkimų ir dar dėl daug ko. Žodžiu, apie jokią demokratiją čia nėra ko svajoti. Turime dar augti ir augti kaip tauta ir lyderių ieškoti, kurie apšviestų žmogeliams protus. Tik ar netaps tai dar viena svajone?

elviui2012-10-31 23:59

atsipeikėk, jeigu mokėtum galvoti, tai suprastum, kad nei socdemai vežė, nei konservatoriai buvo vežami. Ir vieni ir kiti jau ne tie, kurie buvo prieš 20 metų. Tie, kurie tikisi, kad konservatoriai galvoja apie paprastą žmogų klysta lygiai tiek, kiek tie, kurie taip galvoja apie socdemus. Ir vieni ir kiti eina į valdžią ne tam, kad mes gyventumėm geriau, jie eina tam, kad jie gyventų geriau. Apie socdemus nerašysiu, pats gerai žinai, tik priminsiu ne jie, o konservatoriai padarė aferą su Mažeikių nafta. O dabartiniai energetiniai projektai? Su šūkiu apie energetinę nepriklausomybę skandina Lietuvą į skolų liūną... Tad atsipeikėk! Išmok galvoti.

to elvis2012-10-31 22:42

Labai keista, kad tamsta skaitote ekspertus Eu, nes pagal jusu mastyma tai jus skaitote TIK konservatoriu programa kaip dienrasti. Ir ta pati kasdien jau daug metu. Tiek nera idejinis net pats bubilius kybys

L.O.>2012-10-31 19:56

džiugu, kad Rūta nesudėjo ginklų. Reiškia Lietuva dar kvėpuoja!

Pikasas2012-10-31 13:28

V.BLINKEVIČIŪTĖ – UŽBURIANTI “LAKŠTINGALA”? Per eilę metų taip ir nesugebėjau įminti Vilijos Blinkevičiūtės aukštų reitingų stebuklo, kuris išliko beveik nepakitęs. Negi jos saldžios, tačiau argumentų logika nepagrįstos kalbos taip buvo sužavėję didelę visuomenės dalį, kad ji nebegalėjo atsitokėti? Ekonominė makalynė dėl socialinių išmokų nelogiškumo ir abejotinų perskirstymų kuriama mūsų akyse jau ilgą eilę metų. A.Kubiliaus Vyriausybei teko labai atsargiai laviruoti tarp skirtingų savo esme Prezidentės nurodymų. Taip, nurodymų. Nes tik taip ji bandė įtakoti ne tik Vyriausybę, bet ir Seimą. Vyriausybei šiaip taip pavyko laviruoti ir išlaviruoti iki kadencijos pabaigos. Įsimintinas rekordas… Vienas iš svarbių ekonominių problemų, atėjus į valdžią “Permainų koalicijai” buvo susiklosčiusi situacija SODROJE. Iš visų anksčiau “Sodros” surinktų mokesčių milijardų po “kirkilinio” valdymo liko tik daug kur ištaigingi administraciniai Sodros pastatai ir pasipūtėliškas jų tarnautojų maivymasis sėdint ant šiaudų prikimšto maišo. Nei litutų, nei euriukų, nei kokių akcijų ar bankuose esančių apvalių sąskaitų ar kito turto tame maiše nebuvo rasta. Jame buvo tik vienas apvalus skaičius, kuris matematikoje žymimas “0″ ženklu, o jei dar tiksliau, tai joje daug nulių su minuso ženklu. . Krizės metu atėjo laikas, kai išmokos buvo proprcionaliai sumažintos visiems socialinių išmokų gavėjams. Prezidentė D. Grybauskaitė, ir ne tik ji, viešai aiškino, kad pensijos yra kartų susitarimo klausimas. Atseit, dabar dirbantieji moka pensijas iš savo šiandieninių įmokų, o kai jie bus senjorai, išmokas gaus iš savo vaikų ar uždarbio. STOP. Argi tada Sodrą galima vadinti pensijų kaupimo fondu, jei nėra jokio kaupimo, o tik minuso su nuliais eilutė? Manau, kad tik atgavus Nepriklausomybę vertėjo pripažinti, kad fondas savo santaupų neturi ir privatizuojant šalies turtą būtina buvo šį fondą atkurti iš tokių gautų lėšų. Ne tik to buvo nepadaryta, bet ministrės V. Blinkevičiūtės pastangomis jis buvo iššluotas, galima sakyti, iki paskutinio lito ir dargi palikta kraupi skylė jame. Kai prisiekė A. Kubiliaus Vyriausybės kabineto nariai ir pora savaičių vėlavo pensijos, tai V. Blinkevičiūtė Seime reiškė gilų pasipiktinimą. Tada ministras Šemeta dūrė pirštu į paliktą milijardinę skylę ir paaiškino, kad ji skubiai lopoma. Vėliau prezidentė aiškino, kad “senatvės pensija yra uždirbta ir yra žmogaus privati nuosavybė”. O kur ta nuosavybė sukaupta ir padėta ar investuota saugojimui nebuvo nei mažiausios užuominos. Gal todėl, kad nebuvo apie ką užsiminti…

Elvis2012-10-31 12:02

Lietuvaičiai, mums gėda, mes dar daugiau sugrįžtame į praeitį, į prakeiktus grėblių ir noragų laikus, arklių traukiamus vežimus. Vėl turėsime tik penciliną ir streptomiciną ir daugiau jokių vaistų, jokių techninių stebuklų, vėl gydysimės arklio šudais, važinės kai kurie sociaistinio darbo "pirmūnai" už javus, subyrėjusiais Žiguliais. Kodėl prabalsavome už komunistus, už tuos, kurie mus vežė į Sibirą, už tuos, kurie mūsų jaunus kunigus, mokytojus ir daktarus vežė į mirtį arba statyti rusams BAM-us. Ar norite, kad ir vėl pasikartotų tokie žmonių "nukenksminimai", nes viktoriukas turės putinišką galią? Gėda mums visiems, kad burokiniai patepė pavadžias rusiškai "troikai", kur jūsų sąžinė ir garbė parsiduoti už bambalį. Ačių tiems, kurie dar palaikė tikrąją Lietuvą, balsavo už savo Tėvynę, už krikščionišką dvasią, už jos šviesius protus ir protingus konservatorius. Juk reikėjo išbrįsti iš skolų liūno, palikto AMB-lo, reikėjo mums būti kantresniems. O jau artėjo geresnis gyvenimas.

Pikasas32012-10-31 11:38

VRM MINISTRAS J.BERNATONIS – PASTIPRINIMAS? RETRO 2006-09-22 Kokių tik epitetų komentaruose apie J. Bernatonį neprisiskaičiau: “kvaišelis, asilas (osiol), durnelis” ir pan. Nieko panašaus J. Bernatonio visoje ankstesnėje veikloje neįžvelgiu. Tai pakankamai “partškoliškai” kvalifikuotas, gan įžvalgus ir suktas neokomunistų lagerio nomenklatūrščikas. Su jo demagoginiais sugebėjimais galėtų parungtyniauti tik gal koks Vytenis Povilas ar Česiūnė. Pirmasis jau vokelių prisirankiojęs į užribį buvo priverstas atsitraukti, o kitas toks “gudrutis”, kad visose peripetijose sugeba “pilkuoju kardinolu” išlikti. Užtai jų bendramintis, AMB portfelio “ginklanešys” Juozelis drumstė vandenį, kiek tik pajėgė. O pajėgė jis iš tiesų nemažai. Be jo, kaip kokio antrojo sekretoriaus trigrašio, daug socdemų “delų” apsiėjo. Kad G. Kirkilui toks įkyruolis tapo “persona non grata” – suvokti nesunku. Gediminas juk kur kas lankstesnes “treles” išspaudžia. Bet už vieną J. Bernatonio paatviravimą galima padėkoti. Įsigilinkime į jo teiginį: “Darbo partija, kaip ir liberaldemokratų, kaip ir socialliberalų kūrėsi maždaug vienodu pagrindu” ir jose Juozas nemato nei kažkokių pažiūrų , nei ideologijos. Bravo. Geriau nepasakysi. Na, o jo įtikinėjimą, kad socdemai “turi ideologiją” palikime jo apsimestinio naivumo prabai. AMB- ininkai netgi komunistinę demagoginę ideologiją seniai praradę. Vietoj jos sukurtas neokomunistinės nomenklatūros savanaudiškas monstras ir tai jau tampa akivaizdu. Estai mato lėtai:))), bet tai jiems, manau, nesutrukdys įvertinti šio diplomato tikrąją vertę. Tikriausiai, Juozui Bernatoniui ir su estais dirbti bus kančia. To ir palinkėčiau… P.s. Dabar Juozas Berantonis gali būti paskirtas VRM ministru. Prisiminsime Raimundą Palaitį, kaip “šviesulį”?

Pikasas22012-10-31 10:52

RETRO 2011-09-17 Niekada neslėpiau savo nuomonės, kad neokomunizmo plitimas šalyje yra labiausiai kenkiantis procesas mūsų valstybėje. Jis gali labiausiai pakenkti Lietuvos politinei ir ekonominei Nepriklausomybei bei kuriamai demokratijai. Nuolat pabrėždavau ir dabar esu tos pačios nuomonės, kad šios plėtros "ideologijos" iniciatoriumi buvo visaip persivadinusi Lietuvos komunistų partija. Dabar apie šios partijos perėmėjus buriasi gausi ir marga aplinka, kurią, kaip "buferinę zoną", susikūrė patys "hegemono" partijos palikuonys arba susidarė užsienio įtakos keliais ir būdais. "Burokiniai" paksoidų ir darbiečių dariniai dabar jau ideologiškai susijungę kėsinasi ir į socdemų darželį bei nori tapti jame vadovaujančia jėga. LSDP ir jos įkurtiems politiniams UAB-ams pavyko sėkmingai suskaldyti tas jėgas, kurios pretendavo ir pretenduoja į politinį centrą. Dabar jau net nebėra visiškai tikra, kad ivairūs liberalai prasibraus į sekantį seimą. Na, nebent Liberalų sąjūdis, kuris savanaudiško pragmatizmo parodė mažiau, negu kitos panašios centrinės jėgos. Socialdemokratija pasauliniame kontekste yra gan populiari ideologija. Naudinga ji gali būti ten, kur taip save įvardinančios jėgos nenukrypsta nuo savo ideologijos šaltinių, siekiančių gal netgi K. Markso "Kapitalą". Siekis suvienodinti visuomenėje visų galimybes ir pragyvenimo būvį nėra toks blogas noras apie kurį nebūtų galima diskutuoti. Deja, praktikoje pasirodė, kad jis negali būti įgyvendintas bent jau tuo pradiniu supratimu. Kol kas neatsirado nei vienos šalies, kuriai tai sėkmingai būtų pavykę įgyvendinti. Netgi priešingai. Tokiose šalyse dažniausiai įsivyraudavo šiukštūs diktatoriški režimai, kurie sutrypdavo bet kokius demokratijos vystymosi daigus. Lietuviško "hegemono" perėmėjai nors ir aiškina visuomenei, kad jie yra skurstančiųjų užtarėjai ir gelbėtojai, tačiau realybėje matome tik korupcinius ryšius, savavaldžiavimą ir savanaudiškumą. Manau, kad ir Lietuvos Seime turėtų būti tikrų socialdemokratų pagal Pasaulyje pripažintus jų veiklos standartus. Tokių socdemų politikų gretose matau tik pavienius asmenis, kurie neturėdami partijoje ir šalies politikoje vadovaujančių postų gali tik beviltiškai skėsčioti rankomis.

Pikasas2012-10-31 10:34

Kai buvo kurpiamas "Tiraspolio ar Šiaurės Osetijos variantas" Pietryčių Lietuvoje, jo pagrindu buvo tapę to regiono rusakalbiai arba lenkai, kalbantys savitu kalbų mišiniu. Tada jedinstvennikai pralaimėjo, nes net ir lenkų kai kurie palikuonys nesižavėjo noru vėl patekti Maskvos kontolėn. Juos gerokai apramino gal ir Romos Katalikų bažnyčios lenkų tautybės Popiežius. Po to, gan sudėtingo periodo, Lenkijoje valdžią įgijo dešinieji ir tai galutinai paveikė Pietryčių ekstremistų siekius. Tada sparčiais tempais pradėtas platinti lenkiškasis nacionalizmas, pradėtos dalinti Lenkijos kortos ir t. t. Šio judėjimo lyderiu tapo V. Tomaševskis, kuris Europarlamente bandė klaidinti apie išskirtinai sunkią lenkų padėtį tarp Lietuvos mažumų. Tuo pat metu stengiantis net neužsiminti apie lietuvių padėtį Lenkijoje. Lėktuvo katastrofa prie Smolensko, nusidešusi dešinio Lenkijos elito gyvybes, įtakojo kairiųjų sustiprėjimą Lenkijoje ir LLRA įgijo "antrą kvėpavimą". Paskutiniuose rinkimuose tomaševskininkai priglaudė į rinkiminį sąrašą "prunskinius" ir rusus, tačiau šie nieko nelaimėjo. Toks trijų politinių jėgų apsijungimas rinkimams nebuvo įvertintas kaip koalicija ir jam nereikėjo perlipti 7 proc. barjero. Tai, kad V. Tomaševskio LLRA ir šiandien atstovauja Lenkijos ir Rusijos kairiosioms jėgoms - vieša paslaptis. Tad jau po pirmo rinkimų turo tapo aišku, kad Lietuvoje LSDP - TT -DP "trojka" turės politinį rezervą LLRA gretose. Būtent tas rezervas dabar kviečiamas į koaliciją. V. Tomaševskiui tapo nebesvarbus "w" dirbtinai pūstas "konfliktas" ir jis tokiu kvietimu lyg ir žada pasinaudoti. LLRA vis tik nebus Seimo "auksinė korta", kuria dažnai tapdavo įvairūs liberalai ir už ją, tą kortą tekdavo brangiai mokėti aukštais postais. Valdžios trijulė gali bet kada pasakyti, kad jei nesutinkate su pasiūlymais, tai ir be jūsų apsieisime. Tačiau, "trojkos" lyderiai nori išlaikyti savo dalinę įtaką Pitručių Lietuvoje ir ją gal net padidinti. Kažkurią aukštą kėdę teks pasiūlyti. Tarp kitko, nedaug trūko, kad ir Karbauskio "valstiečiai su "rausvais " žaliaisiais" būtų perlipę 5 procentus. Šis darinys labai primena dar LDDP kurtyus politinius UABUs ir taip pat būtų daugumos atsarginiu variantu. Tad kaip beskaičiuotumėm ir beanalizuotumėm, Lietuvos rinkėjų dauguma po sunkios krizės metų pasirinko praeitį. Tai yra tuos, kurie pažadėjo išdalinti "aukso kalnus". Kas gaunasi po to, galime stebėti Graikijoje, Ispanijoje ir t. t. LIetuvoje politinių laisvių yra gerokai mažiau, nes žiniasklaidai ir net teisėsaugai didžiausią įtaką turi kairiosios jėgos. Dabar jos bus ir su dideliu "burokiniu" priedu. Tautai teks padėti daug pastangų, kad net ir tokioje sudėtingoje situacijoje politinės brandos augimas nebūtų galutinai sustabdytas. Mano giliu įsitikinimu, pozityvų pavyzdį parodė trys didžiausi Lietuvos miestai. Kairieji prie valdytų Šiaulių prisijungė ir Panevėžį. Tad ir ten galima bus skambinti numeriu 1509 ir kviesti Viktorą pagalbon. Jei panorės ir tuos miestus iš socdemų perimti? - padės...

kaukas2012-10-31 04:54

balsavau už DK partiją - manau , kad TIK NAUJI ŽMONĖS SEIME gali išvesti Lietuvą iš politinės ir moralinės degradacijos . esu iš Kauno ir nesuprantu kaip galima balsuoti už aukštojo mokslo diplomą nusipirkusį suvirintoją , kuris padaręs ekonominius nusikaltimus(vokeliai , juodoji partijos buhalterija) bėgo slėptis į savo tėvynę Rusiją . Įdomu , už kokius nuopelnus Rusija jį slapstė ???

T E I S E S A U G A2012-10-31 03:31

yra pagrindinis dalykas. Kol ji nebus skaidri,pertvarkyta-nieko nesitikekim nei kasdieniniame gyvenime,nei balsu skaiciavime. Butinas prisiekusiuju teismas. tai sumazintu galimybes manipuliuoti. O rinkimu diena prie punktu turi stoveti ne tik stebetojai,o ir autoinspektorisi su blaivumo matuokliais (atleidziamos pensijinio amziaus moterys). O dabar rimtai-yra 2 iseitys-skelbti rinkimus suklastotais arba toleruoti visus gausius sukciavimus kaip legalius. Jei VRK truksta galiu stabdyti prasizengelius-pries pakartotinus rinkimus priimti istatymus ,leidziancius grieztai bausti (iskart is rinkimu pasalinti) prasizengusius. Lietuvai,kaip neturinciai gamtiniu turtu mazai saliai-gaivinti zemes uki(produktai pasauly brangsta ne dienomis ,o valandomis ir brangs dar greiciau),vystyti aukstu technologiju ir issilavinimo reikalaujancias ukio sakas(kol kas jos lengvai perleistos uzsienio firmoms). Pazangus visuomenes veikejai,kaip pvz Kuolys turetu steigti ir stiprinti sviesuoliu partijas(atsiprasau Kuolio-lengva patarineti,sunku daryti). Neringa Venskiene pagaliau turetu atsigauti(gal i sanatorija nuvaziuoti)ir apsiziureti savo aplinkoj.

nuomone2012-10-31 00:39

jatau ka zmones issirinkote tai geda pries visa pasauli! ta vyktara su ta lauzyta kalba,su kaimiskomis manieromis,baisu

Darijus2012-10-31 00:23

Man patiko mintis: kai Graikija falsifikavo savo finansus, kas turėjo tai kontroliuoti?

aaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk2012-10-30 23:49

teisingi pasteb4jimai visiškai sutinku su Rūta

valio2012-10-30 23:48

naujasis seimo pirmininkas viktariukas pavaduos ponia, kai toji bus isvykusi :) Grazu?

Nors balsavau už DK,bet2012-10-30 23:24

strategiškai perspektyvus Lietuvos Sąrašo mąstymas.Vertybinis,moralus mąstymas.Ir tai jie įrodo savo darbais:budėjimas dėl mergaitės ir kitų neteisybių Daukanto aikštėje.Svetimo skausmo nebūna.Geri darbai kaip malda.O nuoširdi malda visada išklausoma.Lietuvos Sąrašo laukia graži ateitis.O DK dar turi išsiaiškinti,išdiskutuoti,rasti kompromisus.

Daiva V2012-10-30 22:07

pritariu Rutai 100 proc. Tiek Kubilius su savo neokonisku spjaudymu ant tautos, tiek masiulis su savo arogancija , tiek grybauskaite, kuri is partines tapo briuseline, tiek musu zavioji teisesauga, kuri tarnavo panelei prezidentei kalti del situ rinkimu rezultatu. Laiudis issirinko spasitelius. O jei rimtai, kaip monika garbaciauskaite rase delfyje, juk niekas ju nuteisti tu DP spasiteliu ir nenorejo, konservai su jais flirtavo, socdemai, masiulis tp. nebuvo piktesnio prieso Lietuvoj kaip drasos kelias, tai zodziu Ura tovarisci. Kol sienos atviros europa netoli. o siaip kazi ar lietuviams jau kas nors yra baisiau, nei kubilius viesai dergiantis savo tauta. beje visada buvau konservatoriu rinkeja, tik 2008 nejau balsuot, nes isiivaizdavau, ka padarys kubilius, neapsirikau, o siemet balsavau uz drasos kelia, pacia baisiausia partija.

Patvorinė2012-10-30 22:05

20 virš metų buvau konservinė, o dabar negaliu atsidžiaugti, kad tie padugnės nors 4 metams dinks iš akiračio. Šitie besieliai žmonės net kalbėti pabijojo seime apie mažos mergaitės nelaimę,neklausė neparsidavusios komisijos išvadų, o pataikavo kažkokiem sysaliniams. Per 4 metus iš biologinio padaro "padarė" atsieit vargšę motina ir praplovė smegenis daugumai. Ateis gal ne ką geresni, o gal ir ne, - ateitis parodys. Be galo, tpsaknt, laiminga

Klausimas2012-10-30 20:50

O kas tu esi Ruta Grineviciute ir kam tarnauji???

Audrone2012-10-30 19:11

Ruta,tu esi proto ir sazines pavizdys.Tu suteiki vilti.Sekmes,sveikatos,stiprybes,tesaugo tave Dievas.

Skirmantė2012-10-30 18:42

To PIKASAS Pikasai, nešdinkis tu su savo makaronais iš komentarų skilties. Ne dėl to, kad kalbėtum kvailai, o dėl to kad niekingai gini korupcinę sistemą, kartais pasitrindamas ir pagal tendencijas norėdamas įtikti visiems. Kovotojai taip nesielgia. Taip elgiasi KLAPČIUKAI. O klapčiukai yra visų pelkių pelkintojai.

kas2012-10-30 18:33

kas tikrieji jos šeimininkai?? Ogi tie patys kaip ir Uspaschiko,Pakso ,Butkevičiaus,Čekuolio,,Kubiliaus,,Peleckio ,Brazausko,Kirkilo ir t.t. ir t.t.

Latvijos prezidentas tai jau padarė2012-10-30 18:06

Latvijos prezidentas Zatleris, susidūręs su analogiška problema, kai seimas neleido teisti Uspaskio dublerio-paleido Seimą. Kadangi mūsų konstitucija surašyta kitaip-prezidentė dar turi laiko kreiptis į konstitucinį teismą dėl rinkimų rezultatų panaikinimo

dar neskaiciau komentaru2012-10-30 17:41

is kur pas Ruta tiek izvalgu,tiesiog taip taikliai,kad nei prideti,nei atimti,sekmes ir toliau ariant neteisingumo dirvonus

Pikasas2012-10-30 17:29

LR Konstitucijoje parašyta aiškiai, kad Respublikos Prezidentas "Seimo pritarimu skiria Ministrą pirmininką, paveda jam sudaryti Vyriausybę ir tvirtina jos sudėtį." ( 84str. 4p. ) Jei SKIRIA ir TVIRTINA, tai Prezidentas yra už tai ir atsakingas, nes jis yra "valstybės vadovas" (77 str. ). Tik tada kai Vyriausybės kabineto sudėtis yra patvirtinta, kadriniai jos pakeitimai galimi tik taip: "Ministro teikimu (Prezidentas) skiria ir atliedžia ministrus". (84str. 9p. ). Prezidentas negali apleisti Ministro Pirmininko be Seimo pritarimo (5p. ) Taip yra užtikrinamas valdžių pasidalinimo ir tarpusavio priklausomybės principas. Net ir pristatęs Seimo frakcijoms premjero kandidatūrą svarstymui Prezidentas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti jo kadidatūrą iki slapto balsavimo pradžios. Laimi tas kandidatas už kurį balsavo daugiau kaip pusė Seimo narių. (Pakartotinio balsavimo, jei tokio prisireikia, tvarka skirtinga. 191 Seimo statuto str. ) Seimo pirmininko kandidatūrą, pagal Seimo statutą gali pateikti raštu ne mažiau kaip 1/10 Seimo narių. (iš 188str. ) Išsirinkti Seimui norimą Seimo pirmininką negali sutrukdyti net ir Prezidentas. Taip tai taip. Tačiau V. Uspaskicho atveju yra tam tikras teisinis keblumas. Konstitucijoje numatytais atvejais Seimo pirmiinikas pavaduoja Prezidentą. Sunku įsivaizduoti, kad Lietuvoje Prezidento pareigas vykdytų teisiamas asmuo, kuris pagal Konstituciją netgi neturi teisės dalyvauti kandidatu Prezidento rinkimuose. Seime aukštose pareigose gal norėtų būti ir V. Gapšys. Tačiau jis irgi figūruoja kaltinimu sukčiavimu byloje. Kol teismas galutinio nuosprendžio nepriėmė, kokia gali būti kalba apie aukštą politiko ar valdininko postą ir V. Gapšiui? Beje, nusikaltimas vykdytas grupės asmenų yra netgi sunkinanti aplinkybė. Kad ir kaip šiuo metu išrinktas į Seimą V. Gapšys vaidintų "švelnų ir pūkuotą" , kol kas taip tikrai nėra. Kaip nėra be įtarimų ir visa Darbo partijos veikla. Jei ji bus pripažinta nusikalstama ar grubiai pažeidusi Seimo rinkimų įstatymą, tai suspenduojantis sprendimas gali būti teismo priimtas ir jai. Mano nuomone, tai turėjo būti padaryta jau po 2004 metų rinkimų greitai ir nedelsiant. Tada tokių kuriozų 2012 metais neturėtumėm. Būtumėm apie DP gal net primiršę. Susidaro toks įspūdis, kad kaltę už tokį pasivymą turi prisiimti ne tik teisėsauga, bet ir VRK, kurios pirmininkas Z. Vaigauskas "kukliai" pratylėjo, kai reikėjo skambinti garsiai "visų parapijų varpais". Mano nuomone šis "vargonininkas" savo tiesiogines pareigas atliko aplaidžiai. Dabar jis bando skampinti varpeliu nuėmęs jį gal nuo kokio katino kaklo. Toli toks garsas nesklinda, tik peles urvelyje gali išgąsdinti...

Ufff2012-10-30 17:20

"dabar visiems atrodo daug patrauklesnis politinis šefas." Tikų tikriausia 100% ERKĖ-ŽURNALIUGA. Jei man jis nepatrauklus, tai vis vien "visiems"? Ji mokslus baigusi sovietmečiu? O logikos tada mokyndavo žurnaliugas? Gal ne, nes šiai erkei logika nepasiduoda.

Mix2012-10-30 16:57

Kur iš šio puslapio dingo komentatoriai taip uoliai pasisakę už tiesą? Ar čia jie taip skubiai persivertė ir tapo nesąžiningos partijos rėmėjais? ar čia suskubo komentuoti DP nariai?

jaras2012-10-30 16:55

zmones pagalvokit ar reikalinga lietuvai prezidentura.liko musu pora miljonu.prezidentura intrigu dvaras musu islaikomas.

Tomas J.2012-10-30 16:35

Pirmo rinkimų turo nugalėtojų partijos pirmininkui kaltinimus perkvalifikuoti į SUNKESNIUS, likus iki rinkiminės agitacijos pabaigos kelioms valandoms, gali tik kišeninis prokuroras. Klausimas toks: kodėl TSKPistė Prezidentė, pasiskyrusi sau ištikimą kišeninį prokurorą, per tiek metų nepasiekia jog pagaliau būtų rezultatai - VEKS bylose, - Vilniaus stadiono statybos, - Valdovų rūmų statybos, - Darbo partijos juodosios buhalterijos ir kitose rezonansinėse bylose? Kokį jūs randate atsakymą į šį klausimą? Pasidalinkite mintimis. O aš čia pateiksiu savo versiją. Buvo vagiama stambiais kiekiais, o Prokuratūros darbo rezultatų - nėra. Nėra valstybėje teisingumo – nebeliks ir valstybės, nes be žmonių tikėjimo teisingumu nebeliks ir tikėjimo valstybe, o be šito dar nė viena valstybė neišgyveno. TSKP niekada nenorėjo kad Lietuva būtų laisva ir nepriklausoma, ji dirbo juodus darbus kad būtų atvirkščiai. TSKPistė Grybauskaitė į prezidento postą atėjo tam, kad sužlugdytų valstybę, todėl ir teisėsaugos institucijoms parinko tokius vadovus ir pavaduotojus, kurie užtikrina nusikaltėlių, grobstytojų saugumą. Ar jūs esate girdėję atvejų, kad Grybauskaitės parinkti generalinės prokuratūros, VSD, teismų vadovai išaiškino stambių mastų grobstymus ir nusikaltėlius patupdė cypėn?

elito šou liumpenams2012-10-30 16:08

Jau vakar žiūrint susėdusius sisteminių partijų vadovus TV pokalbio, aiškėjo ,kad tas grybauskaiytės reikalavimas pašalinti DP , yra sąmokslo dalis ; uspaskis išsilaikys ir pasidarys arba kankiniu, arba kietu vyruku , nebijančiu pimosios šalies damos. Kitu atveju -Kutūzovo rūmų šeimininkė sakys liumpenams, kad ji norėjo gero ir teisingo , moralaus pasirinkimo, bet blogas valdantysis elitas jai neleido įgyvendinti tauraus darbo... Prisiminkim ,kaip prezidentė triūbijo vakaruose , kad jos nemėgsta valdantysis elitas ,o paprasti žmonės ją dievina, ... vos ne kaip[ Lukašenką? Tokia sitaucija ,kai pralošiančiujų nėra, o laimi ,ko gero , kremlius.

Man nepatinka2012-10-30 15:50

man nepatinka Darbo partijos lyderis, bet man dar labiau nepatinka, kai mūsų teisinėje valstybėje teisėsaugos vėzdu prieš rinkimus daužomas, niurkomas ir murkdomas politinis oponentas. Kur buvo teisėsaugininkai ir jų kuratorė visus šiuos metus juodosios buhalterijos byloje, kur buvo principingasis premjeras, kai reikėjo balsuoti už AE ? Tada tiko ir Uspaskicho partijos parama.

Juozas2012-10-30 15:47

Tai jau atvirai prezidentė pradėjo elgtis taip, kaip Degutienė ir sakė. Jau nebesvarbu tautos valia rinkimuose- svarbiau išlaikyti bailių gaują valdžioje ir teisėsaugoje. Kad ir toliau ramu būtų dėl Garliavos ryto, kad Pociūnas ilsėtųsi nežinomybėj, o visokie kėvišai su šriubėnais ir toliau siurbtų liaudies kraują.

BronTutis2012-10-30 15:45

Merginos, nesimuškit- vyrams pavojus !

Geras pastebėjimas2012-10-30 15:42

Tai dabar visa šaunioji Grybauskaitės kariauna represinėse struktūrose išbalins Darbas partcyją,nutrauks visas bylas tarsi vien tam,kad šalyje nekiltų politinė krizė,kai niekaip nesiseks suformuoti koalicinės vyriausybės. Gal tada pagaliau Jos Didenybė nepasišlykštės iš propagandinės LRT kanalo skausminga fizionomija runkeliams pranešti,kad esą tiesiog nebuvo kitos išeities... O ištikimieji,nebrangiai bent ką valdžioje aptarnaujantys lopatologai netrukus suskubs runkeliams ir bambaliniams išaiškinti Kutūzovo rūmų tiesas. Pastabesniems,kaip ir Janutienei dabar,iškils rimta abejonė,ar atsitiktinai taip nutiko. Bet ir tam priešnuodį turi elitiniai demagogai. Juk tradicija savo galva mąstantį apkaukti paranojiku ir idiotu niekur nedingo,niekur nedingo ir sovietinės baudžiamosios psichiatrijos lietuviškieji Guru,bei žurnalistiniai smogikai-recidyvistai ... O ką jau bekalbėti apie palaimingą saugumo jausmą,jaustis "normaliu" ir neišsišokančiu,kuris toks gajus Lietuvos visuomenėje!

Seimininkai2012-10-30 15:35

Musu valstybes seimininkai yra tie patys lietuviski "oligarchai". Kas jie? patys juk zinot. Pati valstybes valdymo schemute tokia pati kaip Baltarusijoje. Kodel iki siol Baltarusijoje "nemirtingas "Lukosenka? Ogi todel, kad Baltarusijos ologarchai seria "Batiuska", savo ruoztu Batiuska irgi vykdo isipareigojimus oligarchams. Zodziu "ranka ranka plauna"- valdzia mainais i nevarzoma laisve elgtis salyje taip , kaip patogu vietiniams oligarchams. Beje, musu, vietiniai oligarchai draugauja su baltarusiskais :) Visai neseniai per tv3 zinias nuskambejo "idomus"pranesimas (su pavardem) apie tai, kaip lietuviai "ponai"padeda baltarusiams "ponams"(is Lukosenkos aplinkos) isigyti nekilnojama turta Lietuvoje. P. S. gal ekspertams. eu bus idomu kada sia tema parasyti?

REspect2012-10-30 15:27

gerb.Rutai.

Jules2012-10-30 15:20

Ura-a-a-a-a-a, M.Burokevičiaus partijai, my idiom k pobiedė, my rviomsia praviljno k pobiede. Tak deržatj i dolšė, tovarišči sosluživcy po CK KPSS.Pobieda za nami!

Jore2012-10-30 15:20

Kuo toliau, tuo aiškiau, kad konservatoriams ir prezidentei nusispjaut ant tautos valio. Jūs eikit balsuokit, o mes dėsim visas pastangas padaryti taip, kaip norime. Ir dar jie juokiasi iš Putino arba Lukašenkos. Man atrodo, kad tai kas vyksta pas mus, dar baisiau....

Vita2012-10-30 15:18

aciu,Ruta,geras,taiklus straipsnis.

Algis2012-10-30 15:13

Dziugu, kad be sitos paukstes (namines vistos) dar Lietuvoj yra tikru, o ne apsisaukusiu zurnalisciu: Miliute ir Pumprickaite.

skorpionas2012-10-30 15:11

Puikus straipsnis. Šlykštu, kaip Grybauskaitės pusiau kriminalinė mafijinė grupuotė tęsia šantažo kompaniją prieš laimėjusią rinkimus koaliciją ir neteisėtai stengiasi prastumti į valdžią kubiloidus, masiūlius- rinkimų klastotojus, melagius, genocido vykdytojus, Snoro plėšikus, gegužės 17-osios pogromo Garliavoje organizatorius, oligarchų globėjus. Darbo partija turi būti valdančioje daugumoje. Ne rinkėjų valia, o grybauskaičių ir kitokio brudo reikalavimai turi būti ignoruojami.

stigma2012-10-30 14:59

ar sita pornografija vadinate rinkimais?Ar jus dar tikite ,kad tauta kazka rinko ir jos balsas suskaiciuotas?

asas2012-10-30 14:54

zulikai kodel blokuojat komentarus. viktorai laikykis nes tu teisus. ne kubilius gavo dauguma o jus ir grybauskaitei cia is viso nereikia kistis. geda kad taip elgiasi prezidente.

alfa Kindziulis2012-10-30 14:54

Išeitis - suformuoti Seime konstitucinę daugumą, nes bręsta fašistinis baltaraiščių perversmas. Susitupėjo chunta iš konservatorių, liberalų ir Burokevičiaus likučių. Chunta neužleidžia valdžios po rinkimų.

ugnius2012-10-30 14:52

as uz uspaskixa nors uz jy nebalsavau. bet jeigu zmones isrinko reiskia tai tautos valia ir prezidentei nereikia rodyti savo meiles konservatoriams. tegul patys konservatoriai issimezia savo partija. zmones jiems pasake ne tai reiskia ne. palaikau pona viktora nepasiduokite nes prezidente elgiasi yzuliai ir pazeidzia konstitucija. je igu zmones jam pasake taip reiskia kitokiu uzgaidu negali buti. o jeigu ji nori matyti konservatorius nes jai prie ju buvo labai naudinga tai dabar tegul visus susisodina daukanto aikstej. o mums ju nereikia. tai tautos nelaime. pati nesaziningiausia ir yzuliausia partija kurios dar niekada nebuvo. viktorai tu teisus kovok. palaikom tave nors gailimes kad nebalsavom uz tave.

nuomonė2012-10-30 14:50

Aš galvoju, kad Drąsos kelią pristabdė ne Motiejūnas ar Verseckas, o valstybinė siaurovizija su savo svečiais iš pūlinių klano . O, ką jau bekalbėti apie miliutes-pumprickaites,įžūliai demonstruojančias neapykantą, pažeminimą, paniekinimą DK ir jos vedlei Venckienei........ Jos jaučiasi drąsiai, kaip už mūro sienos,nes jos veikia valstybės vardu. Tokie pat įžūlūs,drąsūs jautėsi ir 240 banditų,antstolė,vaikteisės, černiauskas ,nes jie taip pat buvo prisidengę valstybė vardu . TODĖL IR ŠIANDIEN LIKO NEPAKALTINAMI, NORS PREZIDENTĖ TĄ.... RYTĄ KALBĖJO KITAIP..... .

Jo2012-10-30 14:46

gerbiamoji[uvazajemaja] rasytoja,kodel jums nepasidalinus,su alkstanciais[statiskiskai],savo "honararu",statistiskai ,jis atrodo nepadorus[labia didelis]?

tai2012-10-30 14:40

Matyt gerai pametėja tas prisigrobęs suvirintojas ir šitai " p... p..", gražiai pavadintai A. Valinsko.

viltė2012-10-30 14:39

kai buvo pradėti skelbti rinkimų duomenys, Vilniaus Naujamiesčio apylinkėje N. Venckienė ir Kauno vienoje apyl. G. Dručkus buvo gerokai peržengę 50 proc. ribą. Tai buvo signaliniai rezultatai. Tad kaip čia įvyko, kad kitos dienos ryte kitose apylinkėse balsai už juos taip žemai smuko? Juk rinkėjų pažiūros nėra nei apylinkinės, nei kvartalinės, rinkėjų geografinė padėtis negali suburti gyventoju-rinkėjų pagal politines pažiūras. Juk ir politologai ir iš VRK yra sakę, kad kai pradės eiti duomenys, bus galima preliminariai numatyti kas laimi. O tai kaip čia taip?? Ar niekam nekilo toks klausimas?!

tik tiek2012-10-30 14:32

Sveikinu E.eu, įsijungusį į Usp. rėmėjų gretas. Ir toliau - taip. komandą.

uu2012-10-30 14:28

Uspaskihas opozicijoje butu labai gerai Lietuvai. Jis istrauktu visus juodus darbelius konservatoriu, ir ne tik konservatoriu aplamai viso korumpuoto klano.

Kas tikrasis "šeimininkas" ?2012-10-30 14:27

Taaaiiip. Atrodo, kad tiesa yra tokia, kad LIETUVOS valdžiažmogių (ir ypač prezidentės) TIKRASIS ŠEIMININKAS yra Niujorke ir Izraelyje. Vienas keliuose asmenyse, apie kurį kalbama tik pašnibždomis ir už uždarų durų. Ir štai tam ŠEIMININKUI labai nepatiko du dalykai : referendumo rezultatai (žmonės nusimetė jiems užmestą kilpą) ir konservatorių-krikdemų "išmetimas" nuo valdžios lovio. O prezidentė, gal matomai, yra ŠEIMININKO statytinė, nes kartoja tik anam naudingus teiginius apie AE ir stengiasi bent kaip prakišti į valdžią padlaižiaujančius ŠEIMININKUI VALDŽIAŽMOGIUS. Taip galima spręsti, kai matai ir žinai kas vyksta ne tik Lietuvoje. Gaila, kad Lietuva tik atgavusi nepriklausomybę pateko į nei kiek nemažesnį sunaikinimo malūną iš "demokratinių" vakarų. Arba Grybauskaitė visai prarado supratimą, arba tiesiog jai taip nurodyta veikti iš TEN?

Poli2012-10-30 14:14

Drąsos kelią pavyko pristabdyti... Oi, kiek tai kainavo pinigų ir jėgų Klanui. Ir nepastebėjo, kad Uspaskiai pakilo... chi, chi...

q2012-10-30 13:56

Yra tokie šeimininkai Vašingtone ir Briuselyje...Ir jie parenka Lietuvos vyriausybę...Pastaroji būsimoji jiems, matyt, netinka...Gal mažai milijardų žada skolintis?

rinkeja2012-10-30 13:55

sitiems ponams kuo daugiau durniu tuo geriau ir balsus gerai is ju pasiimti ,cigriejiene ne bereikalo gera drauge su viena seneliu prieglaudos direktore ,o kiek dar tokiu!!!fui kokia slyksti teisesauga sitoj valstybej

Zenonas2012-10-30 13:48

Teisingas klausimas. Kas sukūrė tą socialinę politinę terpę: liumpeną ir korumpuotus pareigūnus, būtiną DP ir T.T. laimėti "rinkimus"? Pagarbiai

nuomone2012-10-30 13:36

Kas kokia dunduku tauta. daugiau kaip 70 % neatejo balsuoti. Kita padori tauta , tokia pavizdziui kaip gruzinu begte begtu balsuoti , ginti kovotuojus uz tiesa uz teisybe, begtu balsuoti kad apginti Netinga Venckiene nuo korumpuoto klano, o sitie pasipute dundukai sedi namuose ir verkslena , kaip blogai gyventi Lietuvoje.

Tomas J. -> Linui Petroniui2012-10-30 13:24

Ei PETRONI !! Seimo rinkimai jau įvyko, laikas pranešti tautai kam naudingas V.Pociūno nužudymas. Laikas tesėti pažadus!!

borka2012-10-30 13:15

„Drąsos kelią“, manipuliuojant pedofilijos byla, pavyko sustabdyti. padekokime uz tai ponui vasiliauskui ir jo draugui petroniui. sauniai vyrai padirbejo.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi