ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Buvusio perspėjimas: tą pačią N. Sadūnaitę tą pačią minutę „nugalabytų“(139)

Tie patys prorusiški asmenys tą pačią N.Sadūnaitę pažemintų, išsityčiotų iš jos ir padarytų kvailele arba kaip senais bolševikiniais laikais išsiųstų į šaltus kraštus.

Buvusio perspėjimas: tą pačią N. Sadūnaitę tą pačią minutę „nugalabytų“

Buvęs Valstybės saugumo komiteto (VSK, rus. KGB) papulkininkis (baigęs VSK akademiją Maskvoje), buvęs Valstybės saugumo departamento (VSD) kontržvalgybos vadovas, aktyvus konservatorių bendruomenės atstovas Kastytis Braziulis pranešė, kad Lietuvoje veikiantys radikaliai prorusiški portalai išnaudoja Laisvės premijos laureatę Nijolę Sadūnaitę. Saugumiečio nuomone, tai tiesiog šlykštu.

„Ar pastebėjote, kaip prorusiški, netgi sakyčiau radikaliai prorusiški portalai, socialinių tinklų paskyros, tikra ta žodžio prasme išnaudoja kovotoją už Lietuvos nepriklausomybę, už Lietuvą, už moralines vertybes N.Sadūnaitę, jos vardą ir jos nuopelnus Lietuvos visuomenei. Šlykštu.

Tie patys prorusiški asmenys tą pačią N.Sadūnaitę pažemintų, išsityčiotų iš jos ir padarytų kvailele arba kaip senais bolševikiniais laikais išsiųstų į šaltus kraštus. Tą pačią N. Sadūnaitę tą pačią minutę „nugalabytų“, nes ji, kaip laisvos dūšios žmogus, nei vieniems, nei kitiems neįtinka. Yra šlykštu ir labai žema naudotis jos vardu ir nuopelnais“, – visuomeniniuose tinkluose paskelbė K. Braziulis.

Komentatoriams paklausus „apie kokius prorusiškus portalus eina kalba ir ar galima nors porą pavyzdžių“, konservatorių atstovas pateiktą informaciją apie radikaliai prorusiškus portalus papildė.

ekspertai.eu pavyzdžiui“, – nurodė R. Braziulis.

Taip pat kontržvalgybininkas perspėjo, kad žmonės nenaudotų Huawei ir ZTE gamybos mobiliųjų telefonų.

„Nenaudokite Huawei ir ZTE gamybos mobiliųjų telefonų, nes jie šnipinėja jus“, – atskleidė R. Braziulis.

ekspertai.eu primena, kad šių metų sausio 13 d. , Laisvės premijos laureatė Nijolė Sadūnaitė sakydama kalbą Laisvės gynėjų dienos minėjime, pareikalavo renginyje esančios valdžios – prezidentės Dalios Grybauskaitės, Seimo pirmininko Viktoro Pranckiečio ir premjero Sauliaus Skvernelio iki vasario 16 dienos, Lietuvos šimtmečio minėjimo, pateikti neginčijamus įrodymus, kad 2012 m. gegužės 17 d. valstybės vardu prievarta pagrobta ir nežinia kur pradanginta Deimantė Kedytė yra gyva ir sveika, o jei mirusi ar nužudyta – nurodyti kapo vietą .

Prezidentė iš karto po N. Sadūnaitės kalbos jai į ausį pašnibždėjo, kad nežino ir niekada nežinojusi kur yra vaikas, premjeras S. Skvernelis tą pačią dieną pasakė, kad N. Sadūnaitė viską savo kalboje melavo, o Seimo pirmininkas V. Pranckietis vis dar iš viso nieko nepasakė.

Naujausi

Komentarai (139)

Rikiuoti
Laimis2018-02-25 14:54

Dabar naudosiu tik Huawei arba ZTE telefonus.

andrius2018-02-19 16:19

braziulis teisus, rusai dabar smarkiai suaktyvejo, ju pretenzijos i zemes prie baltijos jau aiskios

rytoj2018-02-18 22:35

Deimantei Kedytei-gim.2004-02-19d.-sueis 14 metų

nuomonė2018-02-18 22:32

lietuvos dauguma "žurnalistš"dirba prieš lietuvą,šmeiždami ,niekindami dorus žmones,o VALSTYBINIUS VAGIIS AUKŠTINDAMI.... KAIP GALI VALSTYBINEI VAGYS -DIRBTI L I E T U V A I,JIE DIRBA prieš lietuvą.... kodėl,jei norėtų lietuvai gero ir klestėjimo-MASIŠKAI VALSTYBĖ NMILIJARDAIS NEBŪTŲ TRATINAMA,IR NEI VIENAS VALSTYBINIS VAGIS NEPASODINTAS,KĄ "ŽURNALISTAOI" NEMATO,O GAL JIE NAUDOJASI TUO GĖRIU.... MANAU ŽMONĖS TAIP NUSIVILS,KAD DAUGIAU PRIISŠAUKTI PRIE URNŠ REIKĖĘS PASISTENGTI..... VALDININKUS,PRIVERS EITI,P[EER PRIEVARTĄ,JEI NEISI ATLEIS...... DARBUS PATARIMAS VALDININKAMS -ŽREIKIA KEISTI DAŽNIAU,NE 1-3 KARTĄ PER 40 METŲ... tada žmogus degraduoja,- N E T O B U L Ė J A....

stasys2018-02-18 22:28

134 .. velesas pasius ..net lūpa nukaro ...viltei padėkojus gražiai .:).

Patarimas viltei 115.2018-02-18 21:25

Pereikite prie pampersų.

stasys2018-02-18 21:07

Viltei ..malonu žinoti kad esi vis dar 'mylimas' tu internetiniu gegučiu .. tik va su ta higiena tai sakyčiau retokai keičiate . Na bet čia aš ne patarėjas ..skonio reikalas .

irena2018-02-18 19:30

Labas visiems! su Viespaties Dievo pagalba, tikiu, kad TIESA LAIMES! Zmones melskimes uz Deimante Kedyte , i Dieva Teva , visi , kas galite, kvieciu ,ir baznycios atstovus,drauge, ta pacia minute, ar valanda , vasario 25 d . sekmadieni 9 val. ryto ,kaip tik , misiu pradzia, butu nuostabu, kad per misias butu pamineta vardas ir pavarde Deimante Kedyte ,melskimes, tik Viespats daro stebuklus. zmones mylimieji, teisingieji , melskimes, prasau is visos sirdies. Nepraeis nelabasis pro musu asaras ,ir kancias,jei mes mylime Dieva, is sirdies gelmiu. Dieve Laimink Tiesa. Irena U. gerbiu , jus mano mylimieji tautieciai. mylekim viens kita,kovokim viens uz kita,tada igausim gyvenimo prasme.

yel“l“ow submarine to 124. to 122.2018-02-18 19:04

užgauliojimas yra plati ir miglota sąvoka :) - mane, pvz. klaikiai užgauna bet kuris litchuanijos pornosklaidos reportažas/straipsnis politinėmis ir ne tik, temomis, nes tai 99 -iais atvejais iš 100 -to , yra melo, kretinizmo, žurnalistinės prostitucijos, o neretai ir visiško debilumo propagavimas ! - ta mėšlyno produkcija negali būti rodoma tuo metu, kai leidžiama parduoti alkoholį :))))))))))))))))))

yel“l“ow submarine to 124. to 122.2018-02-18 18:57

yra žymiai baisesnių dalykų, nei banalūs ru ar en keiksmažodžiai, kuriuos dabar, “atgimusios“ litchuanijos jaunimas, kalbėdamas, naudoja vietoj kablelių ir jaustukų bei ištiktukų, nematydamas tame nė menkiausio nesklandumo :)))

to 1262018-02-18 18:54

Aš asmeniškai į delfį išvis nebeinu. Jeigu neužblokuoja, tai vistiek ištrina gerą ir protingą komentarą. Juokingiausia, kad beretinį briedą palieka net ir su keiksmažodžiais.:)

sel2018-02-18 18:52

bet ir bukas braziulis

to 1242018-02-18 18:52

Jokių nešvankių komentarų ekspertuose nėra. Nueik į delfį ar lietrytį, va ten tai rasi nuprotėjusius beretinius trolius. Net komentuoti ten nebeidomu, nes dauguma - "patriotiški" neadekvatai.

yel“l“ow submarine to 120. to 115.viltė2018-02-18 18:51

o gal man tamstai papasakoti apie savo patirtis su delfide prieš kokius penkis metus, kol dar galėjau kentėti tą smarvę ? :) - kasdieninis adresų keitimas, proksių ieškojimas ir nicko “modifikavimas/maskavimas“ buvo kaip dantų valymas, nes dažnai blokavimas suveikdavo ir po vieno komentaro, nekalbant apie komentarų šalinimus minutės ribose :)) - galų gale tie sutraukos įsigudrino blokuoti naršykles (visos turi unikalų ID, kaip ir OS), todėl visos keliasdešimt naršyklių dvejuose kompuose dirbo rotaciniam režime :))) - o ekspertams, viso labo epizodiškai šalinantiems ekstremalių debilų komentarus, prikimštus rinktinio mėšlo tiek etine, tiek moraline, tiek visom kitom prasmėm, iki delfidės ir kitų pornosklaidos “banginių“ tipiškai “sovietinės“ cenzūros, ilgi ilgi šviesmečiai minjetistinės karjeros ... :)

urba2018-02-18 18:51

nemanau, kad redakcija toleruoja. Tiesiog, neturi laiko kapstytis

to 122.2018-02-18 18:47

Nesikeikiu buityje, o juo labjau komentaruose. O , va, viešai užgauliojančių konkrečius asmenis ir nešvankių komentarų šiame portale gausybė ir redakcija tokius toleruoja.

velesas>121. yel“l“ow2018-02-18 18:41

Tiesą sakant, pats suprantu apie tuos dalykus tiek, kiek tas pats stAsius apie debesis :D))) Kaip tik užvakar prisiminęs paklausiau kompiuteristo programuotojo, ir trumpai žmogus paaiškino esmę. Taigi, niekaip negalėjau praleisti nemačiom Viltės klausimo. O dar paklausto tokia forma... :D))) Kaip sakoma, ko nepadarysi dėl gražios/malonios...

to 1202018-02-18 18:32

Gal tu viešai keikiesi, už tai ir buvai užblokuotas? O greičiausiai tai palatos gydytojas tau kompą atjungė.:)

yel“l“ow submarine to 117. velesas>115. viltė2018-02-18 18:31

jei visi IP vieno operatoriaus ir geografiškai panašūs, bei potinklio atžvilgiu “giminingi“, tada vienareikšmiškai taip; kitais atvejais viltės klausimas lieka galioti :)) - stasiote slypi daugiau juokingų paslapčių, nei būtų galima įtarti :))))))

to 115.viltė2018-02-18 18:27

Jei Stasys nekaitaliotų IP, jis "ekspertų" būtų senokai užblokuotas, nes portalas užblokuoja antiputininius komentarus, kaip užblokavo mano stacionarų IP. Bet naudojantis mobiliu - rankos pertrumpos.

velesas>118. viltė2018-02-18 18:21

Visuomet maloniai prašom :) Kaip seniau būdavo sakoma, Jūsų nuolankus ... :)

viltė velesui2018-02-18 18:17

Ačiū :))

velesas>115. viltė2018-02-18 18:11

Prisivertus nekreipti dėmesio į erotines insinuacijas (kas smarkiai nelengva) :)), atsakymas gali būti visiškai paprastas. Nereikia jokių proxy ir pan. navarotų, pakanka naudotis mobiliu modemu ir fsio. Be jokių naudotojo pageidavimų interneto teikėjas/operatorius kaitalioja matomą IP. Pavyzdys: mano paties matomi besikaitaliojantys IP. Paprasta? :)))

pe2018-02-18 18:09

taigi jau daug kartu cia buvo sakyta kad ekspertai konservatoriu stasi cia laiko kad ryskiai atsipindetu tos partijos pozicija. be to jis ir juokina nuolatos savo nesamones skelbdamas, visai smagu.

viltė2018-02-18 17:51

Gal kas pakuždėtų paslaptį :kodėl šitas išsigimėlis stasiotas keičia savo IP , nelyginant aš apatines kelnaites , ačiū .

stasys2018-02-18 17:40

111. Nesistebiu kad nesupratote , spėsiu dauguma dalyku matote tik tuo siauru sau rupimu socialiniu visuomenės aspektu ?? , o tai ką vadinate mažaisiais karais mano aš laikau pokyčiais visuomenėje ir kol viskas vyksta tokio kaip stasio formatu teisintis man kaip ir nėra PRIEŠ KĄ ... Aš valioje sakyti tai ka matau ir ka galvojų ,.. deja kol kas galiu tik kritikuoti ta „marginalinę opozicija“ kuri vargiai gali ka nors daugiau tai visuomenei pasiūlyti tik kaip atsukus šalto vandens kraną leisti jį į kanalizacijos nuotekas ( be abejo nepamiršus ir apie magnetą prie skaitliuko) :))). Kuo tai susiję su ta tema ? juk nesunku buvo A. Nakui imti ir paklausti ,kad ir telefonu, pačios N. Sadūnaitės,.. o kas toliau po vasario 16 d. jei ji bus neišgirsta ??? kodėl tokios vertybinės properšos tarp to ka deklaruoja ‚marginalinės galiorkos‘.. jos vardu ir to ka ji pabrėžė interviu „Sputnik. ru“ .?? Kame tai K. Braziulis yra teisis .. juk ekspertai. com tikrai vilna vynioją iš tos istorijos ir nė nemano sustoti . Aš manau kubas kitas negatyvo nuleistas į kanalizacija visu sąskaita .. negali ka nors daugiau pasiūlyti tik kaip ta mano klijuojama jiems etikete . Tai nei žurnalistika , nei opozicija siūlanti savo idėjas .. tai netgi ne kritika kuria galima butu pasverti ??.. kai chuliganizmas paslėptas po gražiu šlypsu ir jie ne vieni tokie :) Turite teise su manimi nesutikti .. bet tada reikėtu ir parodyti kur . :))

?2018-02-18 16:36

Tai imites mentas, kuris nevertas net Sadunaites plauko, vadino ja melage?

suldu ->stasys2018-02-18 16:28

Nuo "sovietu" mes turime atsiplesti idejomis, o ne laiko tarpu. turi ivykti kartu kaita. Noriu uzbegti uz akiu ir pastebeti, kad "liberaliosios, globaliosios" idejos nera lietuvisku ideju kaita,o pritemta ideja is sono.

107. stasys2018-02-18 15:32

Nelabai ir supratau ką norėjote parašyti. Rašot taip kad ir valdžiai pasikeitus galėsite tvirtinti, kad ir tada kariavote savo mažuosius karus. Kokios demokratinės šalys neturi "pas save ta siaura 'marginalini opozicijos‘ sluoksnį". Kokia opozicija ne marginalinė? Neatsiplėšime mes nuo tų TSRS laikų. Bent kol bus užsislaptinusių, kol stovės "sovietiniai" pastatai ir juose laimingai posėdžiaus mūsų valdininkai (prie sovietų jie buvo tarnautojai), kol patriotams galios sovietiniai titulai ir privilegijos. Gal tik pensininkai, "bomžai", skurdžiai maistą randantys konteineriuose, jau visiškai atsiplėšė nuo TSRS praeities ir kuria naujas idėjas.

U-2 to 108. konservatoriu erlickas2018-02-18 13:53

Cia jus labai klystate. Tai musu Stasyte raso kalbas Juknevicienei ir Kubiliui. "Kova tarp tu dviejų viešu interesu ir žymį tos valstybės demokratijos aukštumas ir nuopolius" Tokio stiliaus, minties gilumo ir Tvartelio smarves su niekuo nesupainiosi.

cha2018-02-18 13:50

O tas Kastytis nepagalvojo, kad tarybiniais metais ne Sadūnaitei reikėtų kovoti už pedofilų nuskriaustą vaiką, o tai darytų prokurorai? Ir jokio triukšmo nebūtų buvę, nes tais laikais nusikaltėliai keliaudavo už grotų be jokių skandalų, visuomenės įsikišimo ir t.t. Paprasta - pagavo ir pasodino.

konservatoriu erlickas2018-02-18 13:43

stasy tau tavo kalbas raso jukneviciene su kubilu?nes pagal tupumo lygi tai vienas ant vieno tavo izvalgos. visada pakeli nuotaika,neblogiau kaip erlickas:))))

stasys2018-02-18 13:28

105 .. O Jus pabandykite atsiversti ir peržiūrėti visas pressjazz rodytas laidas gal tada taps aiškiau .? :) Ar ne keistoka kad visos po-sovietinio periodo šalys turi pas save ta siaura 'marginalini opozicijos‘ sluoksnį kuris vis dar bando solidarizuotis su tuo po-sovietiniu periodu ir nuo jo atsispyrus kažkaip formuoti tas savas nenaujas politines savikritikos idėjas visuomenei ?? , ar jos pajėgios ka nors pasiūlyti tai visuomenei daugiau to savo pesimizmo ???? . Įdėsiu gerai žinomos Ukrainos Rados atstovės Elenos Bondarenko komentarą Ukrainos laisvos spaudos tema (youtube. com/watch? v=svyoIGmw0QQ). Tai viena iš priežasčių kodėl ir mūsų valstybėje demokratijos poslinkis matuojamas ne atstumu iki vakaru .. o atsiplėšimu nuo tos pačios ‚demonizuojamos‘ posovietinės Rusijos . Spekuliuoti demokratinėje visuomenėje galima viskuo bet tik rezultatas to papuola po įstatymo raide ir tos pačios valstybės nacionaliniais interesais. Kova tarp tu dviejų viešu interesu ir žymį tos valstybės demokratijos aukštumas ir nuopolius . Todėl pagal mane ne tiek svarbu ką pasakė N. Sadūnaitė Seime , o kokias pasekmes visuomenėje tai sukėlė . Kol kas toje istorijoje lieka labai daug klaustuku ir o laikas didina tik spekuliacijų ta tema skaičių . Iš čia ir klausimas,.. ka ta tema mano N. Sadūnaitė .??

Na2018-02-18 12:49

Tvartelio gyventojai švenčia Lietuvos šventę ir linki fermų mutantus laikomus geleziniuose narvuose be kraiko švesti kartu.

> 103. stasys2018-02-18 12:10

Net porą kartų perskaičiau straipsnį, bet neradau nei žodžio ką Nakas mano ir dar kitaip. Gal paviešinkit jei žinot ką jis mano. Jūs kaip ir K. Braziulis, kuris žino, kad kažkas "pažemintų, išsityčiotų iš jos ir padarytų kvailele arba kaip senais bolševikiniais laikais išsiųstų į šaltus kraštus. Tą pačią N. Sadūnaitę tą pačią minutę „nugalabytų“". O jei taip nepadarytų? Ir jei jau N. Sadūnaitę taip išnaudoja, tai galėtų nerašinėti, o iškart kreiptis į atitinkamas institucijas pagalbos jai.

> 103. stasys2018-02-18 11:42

Tai gal iš eilės? Sulaukime atsakymo į N. Sadūnaitės klausimą, o tada jau galėsime laukti jos komentarų. Bijote sulaukti atsakymo, kad norite nukreipti į smulkmeniškas diskusijas? Į tokius tuščius komentarus kaip jūsų čia?

stasys2018-02-18 11:29

Į tema: na Audrius Nakas mano kitaip ir ka dabar ? gal sulaukime N.Sadunaitės komentaro .?

stasys2018-02-18 11:25

101 ..Geras filmukas >:))

https://www.youtube.com/watch?time_continue=190&v=gfp8wM1s3pc2018-02-18 09:33

renkame prezidentą.

EJ2018-02-18 08:54

Cha, cha, cha. Huawei snipineja. Braziulis yra juokingas, nors ir papulkininkis, bet mano, kad kiti nesnipineja. Broleli, siais laikais visi snipineja, netgi lietuviai. Isilauzia i kompiuterius, IPadus, nulauzia emailus, ziuri per kompiuteriu kameras, pasiklauso kas vyksta svetimuose namuose per kompo mikrofona, gali stebeti kur yra ismanaus mobiliojo telefono savininkas esamu laiku ir kt. Kas tai? Braziuli, tai zino visi. Bet kadangi tu priklausai melagiu partijai- nieko kito is taves nereikia tiketis.

vladas lukosevicius2018-02-18 02:17

BRAZIUI AR BŪNA BUVĘ PEDOFILAI ARBA JŲ BENDRININKAI ??? KO JŪS TIKITĖS IŠ SKVERNELIO BANDYDAMI JĮ PRASTUMTI Į PREZIDENTUS ? LAUKIATE IŠKRYPĖLIŲ PAGAUSĖJIMO ? Skvernelis su 240 mentų neteisėtai atėmė Deimantę ??? S. Skvernelis pas valstiečius kaip pedofilo A. Sadecko atstovas . Kiek jis gavo iš pedofilo Sadecko už glaudų bendradarbiavimą ir tai jog leido pedofilui rengti konkursus kriminalistams ? O gal Skvernelis nežinojo apie šito pedofilo praeitį ir jog Sadeckui buvo atimta teisė susipažinti su slapta informacija ? O gal Skvernelis nežinojo , kad KGB duodavo nurodymus Sadeckui kaip auklėti komsomolcus , o jis dar ir prievartavo nepilnametes . O gal Skvernelis nežinojo apie tai jog Sadeckas čiulpė Ūsui Kleboniškio miškelyje ir buvo pagauti policijos ? KODĖL NIEKAS NETYRĖ PEDOFILO SADECKO VEIKLĄ KAUNO ŽUDYNIŲ BYLOJE ?

ale2018-02-18 02:03

ale negaišta KGBistai.Voliojasi ligų patale bet negaišta.Sako vienam antra niekšybių kupra dygsta, o kitas sirgs kol prezidentu išrinks.Gajūs.

velesas>95. T0mas J.2018-02-18 01:41

XO)))) :O))))) Tomai, nusiramink :D))))

NORS TIEK GERAI2018-02-18 01:41

dar vienas KGBesnikas isaiskejo.

T0mas J. -> 872018-02-18 01:36

Velesai, ko tu čia šūdą mali?

geras patarimas> Brazuliui ir VSD2018-02-18 01:17

jei jums taip rupi Lietuvos ir N. Sadunaites prestizas, paviesinkit tai ko Sadunaite prase ir spekuliacijos pasibaigs. Ar ir toliau visi uzsiciaupe tylesit elementarioje sitaucijoje ir griausit valstybes prestiza ne tik Rusijos bet ir savo pilieciu akyse. Kam jus tarnaujat ponai?

K To 89. E2018-02-18 01:07

Malonu tureti reikala su rimtu Priesininiku. Tai ne tas anktesnis "maloletka".

Dzukas > 89. E2018-02-18 01:02

Koks kietas tas tamstos VSD, pasirodo jis net "girdi" mato. :DDD

velesas>86. Senis Šaltis2018-02-18 00:59

Nemanau, jog Pačiam naujiena būtų, jei pasakyčiau: amžius/nugyventi metai proto neprideda. Tik patirties. Ir tai, toli gražu, ne kiekvienam.

Dzukas > 85. T0mas J.2018-02-18 00:58

Tai ir sakau - lygiai iki to momento, kol tamstos asmenine info nieko nedomina ir jos verte = 0. :DDD

E2018-02-18 00:58

VSD viską mato ir mato girdi.

K To 85. T0mas J. -> 822018-02-18 00:55

Kiek nuvilsiu. Esant reikalui nuskenuoti 'atskirta' nuo tinklo PC, kadangi Jusu PC dirbdamas vis tiek skleidzia elektromagnetines bangas, su specialia iranga galima nuskenuoti kompiuterio darbo informacija. Kodel JAV kilo toks surmulys?

velesas> 85. T0mas J. -> 822018-02-18 00:54

Tomai, tikrai nesupranti, jog pjauni grybus?

Senis Šaltis2018-02-18 00:50

85. T0mas J. -> 82, žinai tu man primeni tarybiniais laikais pasakojamą anekdotą apie deputatą čiukčią, kuris važiuoja tramvajumi, turi deputato bilietą, nuolatinį, o dėl visa ko ir talonėlį išsimušęs pasislėpęs vežasi. jam jaučiasi matai kaip hakeriai po katalogus vaikšto, tai dar ir garsą verčiamų katalogų tikriausiai girdi. Žodžiu, nėra žodžių. Aš pasikartosiu. Žilė - senatvės, o ne išminties požymis.

T0mas J. -> 822018-02-18 00:45

Kai kompas su asmenine informacija neprijungtas prie interneto ir niekas apie tą kompą nežino - tada šnypšk nešnypštęs.. ;)

Senis Šaltis2018-02-18 00:43

80. T0mas J. -> 74. Taip žiliau, tu visada viršūnėje.

K2018-02-18 00:40

Musu ANONIMISKUMAS- tik fantazijos vaisius.

Dzukas > 79. T0mas J.2018-02-18 00:28

Leigu iformacija tamstos kompe domintu, gauti ja, tas pats, kaip nusisnipsti. :DDD

K To 782018-02-18 00:26

Rasydamas 100-50-taji komentara, galvoju kuris uzkibs, nejaugi "yellow"?: Bingo- uzkibo senas kranklys!

T0mas J. -> 742018-02-18 00:26

Kuomet kalbi tarsi girtas - didžiausia tikimybė kad ir esi girtas. Tada protingiausia eiti miegoti.

T0mas J. -> 712018-02-18 00:24

Nebūtina būti kvailiu, kad nepajustum, kaip hakeris vaikšto po tavo į internetą pajungto kompiuterio katalogus.

yel“l“ow submarine to 72. K To 68. yel“l“ow submarine to 66. K To 62. VSD taksistas2018-02-18 00:20

kaip ir dera “pigiam, siauro akiracio, manomai "parsidavusiam" Provokatoriui“, dėl širdagraužio gersiu “pigią rusišką vodkę“ iki antradienio popietės :) - eilinį kartą, eilinis sąmokslų mėgėjas, su konservatiniais, bet antiglobalistiniais polinkiais, išvadino mane visaip ! - ir dar “padružkę“ bandė užgauti ! - tai nepakeliama ! - o aš tik pasidalinau su žmogum, mane kankinančiu klausimu ... , - ir iš kur man žinoti, jog garbusis ponas yra įžedus telekomunikacijų ir radioelektronikos daktaras (minimum) - pasirašytų, kaip klounas ramanauskas , ar ką ... , jooooo... , - susišikau sau gyvenimą per ilgą liežuvį :)))))))))))))))))))))))))))

K To 75. E to 742018-02-18 00:15

Raso todel, kad myli Tevyne, kad nesutinka su esama valdzios politika, nesislepia po prox-iu serveriais, pagaliau yra Lietuvos Respublikos Pilietis, kurio adresa, varda pavarde zino specialios tarnybos, nepazeidzia LR Konstitucijos, pagaliau yra DRASUS zmogus. Mano namiskiai irgi mane bara...

svieto pabaiga2018-02-18 00:10

kagebistas mat aiskina,dievuleliau sventas,kas jau aiskintu tik ne tokie parsidaveliai

E to 742018-02-18 00:02

Tai reiškia nesi protingas žmogus, rašai iš kompiuterio.

Senis Šaltis2018-02-17 23:56

Protingas žmogus neturi kompiuterio, nes jis protingas ir n.x jam kompiuteriai.

Vadakste2018-02-17 23:52

Pagal visus parasymus galima sakyti, kad mes lietuviai patys esame kalti , nes visais laikais kazkam pataikavom , kazkur begom, kur mus kviete ir savo nuomones neturejom. Man atrodo , kad visas nepriklausomybes gavimo laikotarpis bus susiejes su Amerika. Pamenu , kad sausio 13 diena atrodo,ar tai V,Landzbergis skambino i Amerika, ar zadejo skamginti. Manau kaip mums taip ir Ukrainoje visur buvo Amerikos rankele. N. Sadunaitei sveikatos, laimes , dziaugsmo musu mylimoj salelej Lietuvos. Manau , kazdada tiesa triumfuos.

K To 68. yel“l“ow submarine to 66. K To 62. VSD taksistas2018-02-17 23:51

Gal kiek abejojau del Gerbimojo Tamstos asmenybes, Tu pats-"yel“l“ow submarine" sudejai taskus ant 'i'. Esi pigus, siauro akiracio, manomai "parsidaves" Provokatorius, izeidinejantis ir provokuojantis komentatorius! P.S. Pasigedau, o kur tavo 'padruska' - Dzukija, juk 3 metus dirbot duetu? Ramaus ir ilgo miego...

Dzukas > 67. T0mas J.2018-02-17 23:47

Protingas zmogus moka naudotis saugos priemonemis. Taip ir nesupratau kam tamstai antras kompas. Asmenines info archyvui nereikalingas antras kompas. :DDD

62 ?2018-02-17 23:35

Ar tikrai Braziulis taksistas? Gal sumaisete su buvusio jo kolega Damuliu? Kuris tikrai dirbo taksistu. Dabar lyg ir jo nera LT.. Damulis visai kito kirpimo zmogus, manyciau, nei Braziulis, kuris neaisku kuom uzsiima..

yel“l“ow submarine to 67. T0mas J.2018-02-17 23:32

na, kadangi tamsta, be abejonės, protingas žmogus, tai belieka tik įtarti, kokio slaptumo asmenine informacija tamsta disponuoji, jei taip kruopščiai ją saugai :)))))

yel“l“ow submarine to 66. K To 62. VSD taksistas2018-02-17 23:21

visada neduoda ramybės amžinas klausimas - kas per jėga verčia žmones kliedėti apie tai, ko jie nė velnio neišmano ? :)

T0mas J.2018-02-17 23:18

Protingas žmogus turi namuose DU kompiuterius: vienas naršymui internete, kitas - asmeninės informacijos saugojimui., nepajungtas prie interneto.

K To 62. VSD taksistas2018-02-17 23:07

P. S. Kiek smulkiau. Bet koks, skleidziantis elektromagnetines bangas irenginys, pvz PC, mobilus, laptopas turi nesankcionuota duomenu perdavimo iskiepi, idiegta gamintojo ar patento savininko (siuo atveju -JAV). Vartotojui isjungus irengini, akumuliatoriuje idiegtas cipas su antena, leidzia 'nesankcionuotai' perduoti duomenis is 'isjungto' irenginio. Irenginys savaime Negali perduoti informacijos siais atvejais: ne rysio zona, itampos nebuvimas, elektromagnetiniu bangu ekranas (aliuminio folija, storasienis seifas, giliai po zeme ir t. t. pvz. kaip pastebejote, slapti objektai dengia savo ofisu langus metalo folija). Tiek ziniu. Internetas-visagalis.

skorpe2018-02-17 23:04

youtube.com/watch?v=K6KxSM6jdjY ///2018-02-14 Spaudos konf. „Metai, kai smurtą prieš vaikus draudžia įstatymas“ ///// Labiausiai man patiko palyginimas - KAD NEREIKIA VALGYTI SAVO KAIMYNU...net suabejojau, gal LIEUVOJE MES VALGEM kaimynus??? TU TUK TUK , atejau ne druskos pasiskolinti , o TAVE SUVALGYTI!

yel“l“ow submarine to 62. VSD taksistas2018-02-17 22:55

tie “vokiečiai, italai ar austrai“ taip gerai moka skaičiuoti babkes, kad dėl abupusių antirusiškos-maidauninės psichozės sankcijų, ekonominius nuostolius skaičiuoja milijardais :)))) - tiesiog juoda intriga : kuris gi eurokolūkio kolektyvas galų gale laimės geriausio babkių skaičiuotojo titulą, be laužymosi ir mekenimo pranešdamas, jog yra prieš sankcijų pratęsimą rusijai ? :))

Kadangi2018-02-17 22:48

Huawei atima vis didesnę dalį rinkos iš brangių ir nekokybiškų amerikoniškų obuolių, tam ir buvo pradėtas šis šmeižtas. O taksistas, kaip geras tarnas savo šeimininkams, puola skleisti tas idėjas Lietuvoje. Reikėtų Huawei atstovams Lietuvoje šį konservatnyką paduoti į teismą už reputacijos žlugdymą, ten jis galėtų savo pasakas ir pagrįsti.

VSD taksistas2018-02-17 22:10

nusikalbėjo eilinį kartą. Juokas ima kaip landsgrybiniai į savo gretas pritraukia visiškus prisitaikėlius ir neišmanėlius. Niekaip nebegaudamas jokio šilto posto šis žmogelis lenda be muilo.... Na, o apie telefonus - aukščiausio lygio nusikalbėjimas klausant man, kaip specialistui. Šiais laikais, apskritai neegzistuoja jokia išmanioji technika kuri nesektų vartotojo. Pati operacinė sistema Android ar Windows ar iOS seka vartotojo veiksmus ir siunčia gamintojui dideles apimtis duomenų. Netgi Google ar Facebook taip pat seka ir renka informaciją. Prie ko čia Huawei ar ZTE? Ogi tai amerikonai taip eilinį kartą nesąžiningai bando konkuruoti rinkoje, todėl ir paleidžia tokį gandą. Jie taip elgiasi visur net ir priversdami Lietuvos valdžią nusipirkti nereikalingą dujų terminalą, kad tik kur būtų iškišti savo brangias skalūnines dujas. Dabar tokius pat projektus jie kuria Lenkijoje, žadėdami visą ES aprūpinti iš jos saugyklų brangiomis dujomis vietoje pigių rusiškų. Tik va vokiečiai, italai ar austrai moka gerai skaičiuoti, jie savo pramonės ir piliečių stekenti nelinkę.

skorpionas2018-02-17 21:58

Kokias šlykščias padugnes į savo gretas yra sutelkusi landsgrybių mafija. Būtent budelio bruožų žmogystos-braziuliai landsgrybių mafijoje atlieka užsakomas žmogžudystes.

K To 49. hmm...2018-02-17 21:50

Isigyk Nokia "plyta". Ten tikrai nera sekimo itaisu. O jei turi 'glostoma' aparata, atplesk nuo akumuliatoriaus laida su antena, venk pasireiksti savo politinems 'emocijoms'.

Tam 552018-02-17 21:19

Bomžas prakeikė Naką ir Puidoką. Valkatėle! Lysk į savo šiukšlių konteinerį ir nekišk savo nuo smarvės tvaiko pasmirdusi snukį ten, kur rimti piliečiai diskutuoja.

////////2018-02-17 21:09

liudna kad lietuvos valdzia valdo iskrypeliu chunta ir korupcioneriai kysininkai ir net teisesauga nieko negali padaryt visi brudai laisveja

ira2018-02-17 20:08

man atrodo kad tas braziulis savo aukoja kaip asmeni, kad tik labiau pakenktu konservatoriams. todel ir skiedzia nesamones viena po kitos. pagarba braziuliui, sunku apsimetant idiotu rasyti nesamones, bet ko nepadarysi del tevynes

papulkininkis2018-02-17 20:03

turbūt visai nesigaudo technologijose, jei išskyrė tik dviejų gamintojų telefonus.

mirties bausme reikalinga2018-02-17 19:39

braziulis demaskavo kremliaus portala ekspertai ru ir is karto sujudo putino kirminai. bukite prakeikti tevynes isdavikai nakai ir puidokai!

Jooooo2018-02-17 19:34

Sadnnaitė lieka ištikima kovai su KGBistais. Bet KGBistai naudoja valdymo mechanizmą pochuizmą. Po*ui ūkis po*ui dvaras bi tik b*b*s būtų geras, arba kaip daraugas žydas sakė vietoj teisybės b*b*s išdygęs.

O2018-02-17 19:28

Kiek stebina musu Gerbiamu Politiku 'pochuizmas' sprendziant eiline pedofilijos byla: intrigos, insinuacijos, mociuciu teismas, pagrindiniu liudininku mirtys, irodymu specialus interpretavimas, propagandine "dumu uzdanga" informacineje erdveje. Isvada: Byloje 'uzkabintas' ypatingai svarbus Asmuo, del kurio prireike musu Gerbiamo Seimo taip vadinamos 'pagalbos'...

Prašalietis2018-02-17 19:25

Vieni KGB-istai savo laiku"pakeitę švarkus"sėmingai 27 metus stumdosi prie valdžios lovio, kiti pastarųjų chebrantai taip pat KGB-istai su "pakeistais menkesniais švarkais"įtaisyti į jėgos struktūras užtikrina,kad būtų Lietuvoje"vsio zakono".

ne2018-02-17 19:18

žmogus,o padaras.

vladas lukosevicius2018-02-17 19:14

Braziuli pakomentuok...... VALANTINAS ir VALYS dangstė dar vieną VSD žudiką ir pedofilą ERIKĄ TOMAŠEVSKĮ . VSD organizuoja nusikaltimus prieš vaikus , žudynes bei bankų apiplėšimus ,,,,,,, O gal nors vienas VSD-šnikas paneigs šitą ,,,,, ir norėtų pakomentuoti apie ERIKO TOMAŠEVSKIO veiklą kuris vadovavo logistikos firmai ,, TransBank ,, ir po LRGP ir VSD priedanga užsiima kontrobanda ir narkotranzitu … Tomaševskis su savo broliu Golubovskiu organizuodavo nelegalias kovas savo firmos ofise Žalgirio g. 88 , kurias stebėdavo ir dalyvaudavo ir policios bei VSD pareigūnai . Ten būdavo ir atvežamos ir nepilnametės . Eriko Tomaševskio brolis Valerij Golubovskij apiplėšė Salinikuose inkasatorius ir buvo išteisintas Vilniaus m. Apygardos teismo teisėjos D. Pranytės ZALECKIENĖS , kad organizuoti dar vieną nužudymą . VSD-šnikas Erikas Tomaševskis yra organizaves banko “NIDA” valiutos supirkėjo Turevičiaus nužudymą . Yra interviu L. Ryto korespondentams mano facebook sienoje apie šitą žudiką ir pedofilą ERIKĄ TOMAŠEVSKĮ kuris net nepilnamečius itraukia į nusikaltimus , bet jo neparodė per TV.

hmm...2018-02-17 18:42

Prieš kokį mėnesį mane atakavo "Telia" ir "Bitė" vadyba; ir siūlė palankiom sąlygom įsigyti Huawei lite 10... Taip, ir aš įsigyjau Huawei, ir aš pajutau, kad esu sekamas kremliaus gauruotos rankos, kuri auga Pietų Korėjos teritorijoj... Dabar, aš 120 nuošimčių tikiu, kad "Telia" ir "Bitė" yra kremliaus infiltruotos RU GRU agentės :DDDDDDD

tu Braziuli2018-02-17 18:36

nesirupink pedofilu kiausiais .jau greitai isaiskes kas yra kas .

tai gal Braziulis atsakys2018-02-17 18:32

vietoje Grybauskytes kur mergaite .

Moskitas2018-02-17 18:29

Kaip čia įdomiai Kastytis prirašė, pasirodo viską žino!? Tai gal parašys kokios šalies spec. Tarnybų agentai verbavo Kusaitę, Gatajevą, Dudajevą, važiuoti pakariauti į Maskvą?! Manau atsakymą daugelis žinot....

Senis Šaltis2018-02-17 18:04

bože bože, kaip mano stebimas pacientas valdo žodį. Jei esi banditas, tai negali būti braziulis. Logiška ir sunkiai paprieštaraujama, nes apšiks ant akių stebimasis, jei bent pamėginsi.

BRAZIULIUI2018-02-17 17:57

Vargšeli, tavęs jau NIEKAS nebepakeis. Tu gimei,matyt, neišsivystęs parsidavėlis, kaip ir visa Lietuvos tironija. Bet gi gyvenimas TOKS trumpas, ar nereikės atgailauti???Žinoma, jei nubustų ir jei yra likę nors kruopelytė sąžinės.

Joo,2018-02-17 17:48

Kokie baisus tie konservatoriai,koks ju leksikonas -"nugalabytu".As pakraupus,issidave,kad jie visus snipineje......

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-02-17 17:38

Kas čia toks kalba? Kąstytis Braziulis, ar kgb BANDDITAS? Pagal kalbos turinį, tai kgb banditas, nes gina kgb užgrobtą Lietuvos valdžią. Iš žmogiškos pusės yra NUŽMOGĖJĘS. Niekada nepagalvojau, kad tokiu ŠLYKŠČIU būdu save demaskuos. Ponas Braziuli su savo papulkininkio laipsniu gal tik geldą gali vairuoti. Tegu VALDŽIA atsako, kur yra Klonio mergaitė??? Ar esi iki paskutinio IŠSIGIMĖLIŠKUMO laipsnio, kad nematai mergaitės ašaros? Gyvuliai ir tai ne visi taip pat gali nematyti nuskriausto vaiko ašaros. Kas nemato valdžios nuskriausto, BANDITŲ nuskriausto vaiko ašaros, tas neturi sielos, nužmogėjęs ir dar propagandą varo. PASIŠLYKŠTĖJAU šituo nužmogėjusiu padaru. Kažin ar jau beatsikelsi? Manau, kad ne. Ačiū, kad save išryškinai. Atrodo tiek mažai, tik ašara. lašelis tyro gintaro. O tiek daug pasakyta, viską nusveria. Ar priklausai užslaptintų kgbistų gaujai?

U-22018-02-17 17:24

Kastytis Braziulis yra gyvas yrodymas, kokie nezmoniski ekpermentai vyko KGB rusiuose su niekuo nekaltais gyvunais. Kokiu sadistu ir iskrypeliu reikia buti, kad is niekuo nenusikaltusio asilo - pilkakaklio padarytum dvikojy ir tarsi pasityciodamas duotum jam KGB papulkininkio laipsny(tarsi be tokiu antpeciu jis negaletu sluoti KGB koridoriu). Vienok, Kastytis Braziulis yrode, kad pries gamta bejege netgi KGB. Be nuolatinines daktaru prieziuros, Kastytis vel papilkejo, tapo aktyviu konservatnyku sektos nariu ir netgi netiesiogiai grasina s. Sadunaitei...

sadunaitei2018-02-17 17:11

kas parase kalba? venckiene ar nakas :)))))

TAI KAD JAU2018-02-17 16:41

DAUG KAS EMIGRUOJA IŠ TOS TAVO LANZBERGIO LITUVOS LIKO TIK VAIKAI SENELAI IR DAUG PĖDIKŲ

Z2018-02-17 16:40

Atsakymo nėra. Na ir ką? Kas nuo to keičiasi? Dėjo šie ponai skersą ir ant Sadūnaitės ir ant visos Lietuvos.

E to 352018-02-17 16:20

Profesorius Vytautas Landsbergis visiems laikams įsirašė į Lietuvos ir pasaulio istoriją sugriaudamas ruSSofašistinę blogio imperiją. Ačiū visagaliam dievui kad leido mums gyventi, dirbti ir kovoti Landsbergio Lietuvoje.

skorpe2018-02-17 16:17

Сергей ДАНИЛОВ - Библия и агония педерастов - Сознание - Что встало поперек? ///com/watch?v=TCh5A-X9Gqg

yel“l“ow submarine apie 28. E2018-02-17 16:01

tikėtina, kad šito , vieno iškiliausių beretozoidinių imbecilų sekanti “idėja“ bus įsteigti kasmetinę patriarcho vardo premiją, kuri būtų įteikinėjama kasmet per visas valstybines šventes , o gal ir dar dažniau - atsiradus reikalui, bei būtų skiriama išimtinai tiktai beretomilžinui, ir niekam daugiau, nes , suprantama, tokie , žmogaus protu nesuvokiamos dvasinės smarvės generatoriai, gimsta tik vieną kartą istorijoje, ir tik vienam visatos taške !!!

H2018-02-17 15:56

Normaliai :)) Patys įjungė ignorą Sadūnaitei grynai kaip sovietmečiu ir dar aiškina, kad palaikantys Sadūnaitę prie kitų aplinkybių ją nužudytų. Viešpatie! Tereikėjo atsakyti į Laivės premijos lauretės klausimą.

Apie musu Vytuka...2018-02-17 15:54

Ir čia landsbergių gaujos vadas praleido nuostabią progą įeiti į istorija savo dvasios išlaisvinimu ... nei jis karaliumi, nei prezidentu [išskyrus savo gauja], nei nuostabia data neįeis į vietinės reikšmės istoriją.

skorpe2018-02-17 15:46

IR DAR - ar jis nebijo gauti velniu uz smeizta - IS TU TELEFONU GAMINTOJU????????

skorpe2018-02-17 15:45

Isivaizduoju..... jeigu Gerb. Lanzbergis ir mirtu pries sita SVENTE - VISI NUTYLETU.... nes KAM GADINTI RENGINIUS ??? O dar prorusiski ir visokie negeri troliai ir kiti misko gyvcentojai ir slibinai , tuo paciu svestu, kas simtmeti , o kas su Gerb V. L atsisveikinima... /// Cia tik mano tokia nuomone apie sita valdzia... ir kas galetu tai paneigti? /// Konsrvai net savus grauzia- va zmogus isgere , paslydo, tai ji GRAUZIA IR GRAUZIA... kitas ne ta partija i svecius pasikviete- tai dabar gal nuo laipteliu kur nuriedes ??? Kas tai galetu paneigti???

skorpe2018-02-17 15:39

nu KA TIESIAI SVIESIAI PASAKE, KA su neitikusiais KONSERVAMS - padaro....BET TAIP ATVIRAI.... CIA KAIP SU TAIS PARASAIS - PATYS SUDARINEJA PATYS REKIA....TAIP IR CIA ----LABAI JAU NORETU sADUNAITE UZKIMSTI AMZIAMS , BET JAU PASAKYTA :) /// UZTAT NEREIKIA GAZDINTI, KAD PASAKYSIU = reikia sakyti!!! tiesa jus isgelbes!!! O KAS TEISINGA - TAS IR NAUDINGA!!!!!!!!!!!!!!

Nepatenkintiems2018-02-17 15:39

Paaiskinu: “Bananu baliaus” nebebus. Dabartine valdzia liaudi “vaisina” guminemis kulkomis. Pasak tuometinio komisaro pav. Skvernelio “guminukai” yra humaniskiausia demonstrantu isvaikymo priemone. Kas paragavo – tas iki siol su randais veide vaiksto.

E2018-02-17 15:38

Niekas jaus seniai nėra taip pasitarnavęs kremliaus propagandai kaip nijolė sadūnaitė, gal reikia atimti iš jos tą laisvės premiją ir atiduoti profesoriui Vytautui Landsbergiui kad greičiau pasveiktų.

suldu2018-02-17 15:36

man visalaika knietejo suzinoti, kas yra tas "prorusikas"? ar tai gerai ar tai blogai? ka sita etikete reiskia ir simbolizuoja?___ ar jau nusigyvenime iki tokio lygio, kad uztenka priklijuoti etikete ir jau esi visazinis? argumentu kalba nebereikalinga?

yel“l“ow submarine to 20. Antanas2018-02-17 15:29

nenoriu tamstą supykinti, bet ir susilaikyti nuo replikos neįmanoma :) - tamsta turi neabejotiną juodų kačių ieškotojo visiškai tamsiose patalpose, talentą :)

Dzukas > 24. dzukui...2018-02-17 15:26

Didelis spec. tarnybu mokymo ir veiklos zinovas? Nesiruosiu gincytis. Pralinksminai pakankamai, todel didelis aciu. Kai noresi ka nors suzinoti apie spec. tarnybas, rasyk... bet rasyk ka nors protingesnio. :DDDD

dzukui...2018-02-17 15:13

samprotauji su niekiniu ziniu bagazu , tai tokie tie tavo nieko verti samprotavimai. Maskvos saugumo akademija galima buvo istoti ir baigti tik pasirasius dirbti Rusijos slaptosiom tarnybom. Ten bet kas is gatves nepaklius, kad ir kaip nores. Visi jau anksciau uzverbuoti ir toliau tobulinami ! Kad Lietuva, NATO valstybe, kur bet kada gali atsirasti pvz. raketos nutaikytos i Maskva pasienyje su Rusijos teritorija, nera ypatingai svarbi Rusu zvalgybai, esu 100% priesingos nuomones !

yel“l“ow submarine to 19. Miestavaikiux2018-02-17 15:11

daugiausia tiesos yra tame, kad tiek tamsta, tiek , juo labiau, kažkoks konservatų megaidiotas, toje srityje, kaip, panašu, ir daugelyje kitų, esate visiški diletantai ir profanai :) - todėl bet koks tokių nesusipratimų kliedesys bet kuriuo klausimu, su retom išimtim ,garantuoja beveik šimtaprocentinį apsijuokimą :))) - taigi būtų be galo svarbu išgirsti panašių debilų ekspertinę nuomonę ir kitų, begalės brendų smatfonų “šnipinėjimo“ galimybių klausimu :)))

Ekspertas2018-02-17 15:00

O seube, tiesiog ūžas. ekspertai.eu yra prorusiškas portalas!!! Daugiau nibiskaitysiu. Pala a kas toks Braziulis? Koservatnikas? Aaa.. liga aiški.

Dzukas > 16. ar reikia komentaru2018-02-17 14:59

O ka, Lietuvoje yra kazkokia VSK mokykla? Maskvoje, viena is geriausiu Pasaulyje. Na galei pasimokyti JAV. Ten baze silpnesne, bet vis geriau nei nieko. Kas ka kur uzverbavo, kalbeti reikia tada, kai pagautas ir irodyta. Jus ka, galvojate rusams nera kuo uzsiimti tik verbuoti lietuvius? Savaime aisku toki yra ir bus visada, tam ir yra zvalgyba. Nepamirskit tik kad egzistuoja ir kitos zvalgybos, kurioms daug idomiau verbuoti buvusiu tarybiniu respubliku terpeje. Pas rusus su agentura niekada nebuvo problemu, nera ju ir dabar. Ta parsidaveliska Lietuvos smulkme, jiems mazai idomi. Jie nieko nezino, nieko nesprendzia, niekam neitakoja,

Antanas2018-02-17 14:58

Disidentas. Sovietinės okupacijos metai už mažiausią disidentinę veiklą tuojau apkaltindavo psichinėmis ligomis, senatve, dimensija, skleroze. Ką darė su disidentais? Jie buvo prieš Maskva apiforminami kaip neįgalūs, uždarant į durnynus. Tai ne ligoninės o KGB kankinimo įstaigos. Žiauriausiai kai kunigui Zdebskiui buvo kuriama venerinio ligonio istorija. Kauno infeksinės ligoninės gydytojams buvo įsakyta užregistruoti ligonio kortelę kunigui kaip venerinio ligonio kortelę, kad "vengiant" gydymo bet kada būtų galima pagal kortelę "teisiškai" sulaikyti kunigą gatvėje. Nepavyko. Kodėl tai primenu? Manau Nijolė nekvaila ir žino šituos visus metodus padaryti žmogų neįgaliu. Tai kokių galų ji prieš skaitydama raštą, ištriūbino niekieno neklausiama kokiomis negaliomis ji skundžiasi? ( sklerozė )Kas šitą privertė ar pamokė ją pasakyti, kad ant "šnipšto" nueitų jos perskaitytas raštas? Šitą tragediją su mergaite žino Lietuva. (Televizija dažnai transliavo ir "Dėdulės" komentavo) Kodėl iš Seimo salės niekas nepriėjo prie mikrofono ir dar kartą nepaklausė, ar mes parlamentarai sužinosime tiesą kas valdo Lietuvą? Pasiskaitykite Nijolės pokalbį su "Sputnik" žurnalistu kai reikia ne iš rašto skaityti o savo mintimis čia pat pasakyti. Tarsi dvi Nijolės. O kam prieš skaitant raštą reikia teisintis, kad va aš čia pasirašiau? O kam svarbu ar tu pasirašei ar ne, tai tavo metodas kaip prabilti iš širdies į širdį klausytojui. Kas rimtame dalyke taip "sužaidė" su Nijole? Ir "KRONIKA" - Kronikos leidėjas sėdėjo šalia Nijolės ir nepriėjo prie mikrofono. Mano elgsenoje būtų ateita Nijolei į pagalbą.

Miestavaikiux2018-02-17 14:46

Nežinau, kad čia kieno portyalas, bet Huavejus pats atvirai informuoja, kad šnipinėjimas vyksta: nurašoma informacja, net ne viena programa, prašo neuždengti kameros, nors nieko nefotografuojama, greit išsikrauna , nors oficialiai visos programos išjungtos, ryte kažkaip susijungę , tel išsikrovęs, kas keista, skirtingom dienom, skirtingai . Kartais pilnas, kartais tuščas ir ttt . Tame parašyme tiesos yra daug.

vladas lukosevicius2018-02-17 14:45

VSD DANGSTO IR ORGANIZUOJA NUŽUDYMUS IR NUSIKALTIMUS PRIEŠ VAIKUS . PEDOFILAS A. SADECKAS vienas iš tų juodūjų kardinolų kurio nusikaltimus dangsto LRGP , VSD , TEISMAI . A. SADECKAI , gal pakomentuosi kodėl be taves neapsėjo nei vienas pedofilijos skandalas LT ir garsios politinės žmogžudystės ? Gal pakomentuosi iš kurių vaiko globos namų ėmė vaikus tavo kolega pedofilas GOTLIBAS , ir kodėl A. VALANTINAS išsuko tave vaikpisį nuo atsakomybės , o gal pakomentuosi ,kodėl apsiėmei saugoti ŪSĄ ir ką su juo veikėte Kleboniškio miškelyje ? O gal ką nors norėtum pakomentuoti , dėl V. POCIŪNO nužudymo ir ryšius su ERIKU TOMAŠEVSKIU ?

dabartiniai2018-02-17 14:42

visi kazka baige Maskvoje.

ar reikia komentaru ???2018-02-17 14:34

citata: papulkininkis (baigęs VSK akademiją Maskvoje), buvęs Valstybės saugumo departamento (VSD) kontržvalgybos vadovas... Lietuvos saugumo kadrai - ruosti ir uzverbuoti Maskvoje ..... uzverbuoti , nes toje akademijoje laisvu klausytoju nebuna !!! Ir kiek tokiu ?? Konservatoriai, patrijotai cha cha cha ! Man tik neaisku - kaip jie prakisa tokius kadrus i VSK ? Nejau visi kiti aplinkui akli, kurti?

vil2018-02-17 14:23

Gal užminė ant uodegos,kad taip sureagavo...

o2018-02-17 14:09

ŠLYKŠTYNĖ šypsosi nuotraukoje.

StasysG2018-02-17 14:05

"Kiek vilką bemaitinsi , vistiek y mišką žiūri".

Rolas2018-02-17 14:01

Aisku, aciu dievui kad isgamos neturi sibiro, ir durnynu nesugeba islaikyt, apie telefonu gamyba isvis nera ka sneket :D, tai mala liezuviu sabaka, sapnu prisapnaves :D

Egidijus Baltušis2018-02-17 14:00

Braziulis susirgo ta pačia mobilių telefonu fobija kaip ir Makeinas, nors patys amerikiečiai tai vertina kaip protektoratas savo Aple gamintojo komunikaciniams tinklams. Jei mes seksime tuo pvz, mokėsiem 10 kart daugiau nei už kiniškus, amerikiečiai juk nepareikalavo išmontuoti jau sumontuotų Huawei ar ZTE tinklus. Braziulis toks falšyvas moralizuodamas apie tai kas būtu nužudęs Sadūnaite. Mano atsakymas būtų toks, ne komunistų partija žudo žmones, po kiekvienu nuzudimu yra kadro pavardė kuri davė įsakymą nužudyti... Braziuli tu ir esi tas kadras kuris priklausė tai gaujai kurie žudė, tai jūs išlikote šių dienų valdžioje ir mentalitetas parodo, kad iš esmės esate žudikai, nes tokias nužudimio teorijas retransiliuojate...

to 1. ???2018-02-17 13:58

Nejuokaukite, jis priklauso lietuvos vaikapisių ir vaikažudžių brolijai, tai čia lietuviškas bylinėjimas su juo totaliai beviltiškas.

???2018-02-17 13:56

O aš galvojau, kad jis Neringos šalininkas... pasirodo ne?

pajuokos objektas2018-02-17 13:56

gal ir gerai kad saugumas tokio buko konservatoriaus atsikrate... tik klausimas, kaip is viso toki ten galejo priimti dirbti?:))))

Dzukas2018-02-17 13:51

Braziulis - viena is tu siuksliu-isverstaskuriu, todel nieko naujo. Gerai dresiruoti sunys, visada zino kada loti. Matyt Braziulis, kaip zvalgybininkas nieko nevertas, jeigu nezino, kad snipineja ne telefonai, o su ju pagalba. Su visu ismaniu telefonu pagalba yra snipinejama. Snipinejama soc. tinklu pagalba, o taip visu megstamas fb, buvo tiesiogiai kuriamas zvalgybos uzsakymu. Braziuli, ir kas tik paeme tave i zvalgyba? Tiesa, uz riebu kaula, galima ir debila pavaidinti. :DDD Kuo ne variantas?

Pedofilai žaliuoja2018-02-17 13:46

Lietuvoj. Dievas stebi ir juokiasi iš jų,nes Jis žino kuo visa tai tiems nabagams baigsis.

Untanas2018-02-17 13:41

Kuo pats kvepia, tuo ir kitus tepa.

Arvydas2018-02-17 13:40

Tame tarpe ir Huawei specialistai.

skruzde2018-02-17 13:40

joooo braziulis ne menkesne konservu zvaigzde negu kasciunas ar jukneviciene su kubilium

Arvydas2018-02-17 13:39

Valgyti visi norime.

???2018-02-17 13:37

Ekspertų vietoje paduočiau braziulį į teismą už šmeižtą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi