Buvęs Valstybės saugumo komiteto (VSK, rus. KGB) papulkininkis, baigęs VSK akademiją Maskvoje, buvęs Valstybės saugumo departamento (VSD) kontržvalgybos vadovas, aktyvus Landsbergių bendruomenės atstovas Kastytis Braziulis neslėpdamas socialiniuose tinkluose atskleidė, kad jokios Lietuvos nepriklausomybės nėra, o tėra tik pasirinkimas tarp galingųjų.

Rinktis galima, pasak buvusio, tik iš dviejų. Protingi ir pažangūs renkasi JAV (su ES), piktavaliai ir neišmanėliai – Rusiją, savo gilias geopolitines žinias pademonstravo specialistas.

„Ar yra teisinga Ameriką lyginti su Rusija? Amerika ir Rusija dažnai kišasi į kitų valstybių vidaus reikalus, o kartais jas pabombarduoja. Tikra tiesa.

Amerikos ir Rusijos žvalgybos kišasi į kitų valstybių vidaus reikalus ir siekia, kad jos būtų joms nuolankios, sudarytų palankias sąlygas jų verslininkams ir t.t. Tikra tiesa.

Mes, lietuviai, turime pasirinkti vieną iš dviejų. Kito varianto nėra!!! Tas kas sako, kad jis yra, kad Lietuva gali būti nepriklausoma ir laisva yra arba kvailas, arba suinteresuotas ir nori, kad Lietuvoje įsivyrautų Kremliaus įtaka.

Aš, mano šeima ir kiek žinau mano artimieji bei draugai vienareikšmiai, be jokių diskusijų ir vienbalsiai renkamės ES ir Ameriką, o Rusiją atmetame. Kodėl? Iš tikrųjų tai yra kvailas klausimas ir galėčiau į jį net neatsakinėti, tačiau šį kartą atsakysiu. Todėl, kad su jais geriau, smagiau, saugiau, lengviau, linksmiau ir sočiau. Todėl, kad ten Paryžius, Roma, Barcelona, Londonas, Niujorkas, Amsterdamas...“, – pranešė K. Braziulis.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
niekas labai pasaulyje nepasikeitė ...2018-02-17 16:59

šiaip tai tikrai turim 2 pasirinkimus: tarp Lenkijos ir tarp Rusijos.Esmė tame,kad pasirinkus Lenkiją anksčiau/vėliau ta Rusija vis tiek priglobs ,bet jau abi. USA interesai Lietuvoje yra pavojingai sureikšminami,tačiau į juos neatsižvelgti ,žinoma, būtų tiesiog nenuoseklu.Visa tai patvirtina nesena Lietuvos istorija.

Geda2017-05-19 01:02

,kad sis zmogus mato tai kas jam aktualu ,o kitus durnina pats budamas tuo As LIETUVA matau laisva ir nepriklausoma kaip prie Smetonos arba kaip Islandija o dabar durniu laivas ir visi plaukia tokiu durniu laive

Egidijus Baltušis2017-05-18 18:31

Matomai jis KGB išbandymų neperėjo, kaip rusai sako -pradažna škŪra...todėl jam tik ir lieka rinktis tarp Amerikos ir Amerikos. Manau neverta skirti tiek dėmsio tam, kuris tik iki šitos ribos supranta valstybės statusą tarp galingųjų ir nebūtinai tai turėtų būt Suomijos varijantas.

SC2017-04-18 00:56

Михаэль Людерс о пропаганде и химической атаке в Сирии [Голос Германии] === youtube.com/watch?v=i9iPNRsMnSU

T0mas J.2017-04-17 23:45

Tik KGBistas gali manyti, kad Lietuva 1993-2004 m. nebuvo laisva ir nepriklausoma.

T0mas J. -> V.Ladui2017-04-17 23:39

Man niekada taip nėra atsitikę, kad ekspertuose neatsidarytų kiti komentarų puslapiai, tik pirmas.

Teisingas2017-04-17 23:34

Pastebėjimas, jokio kito pasirinkimo, arba ,,Kerza'', ,,vatnikai''arba ES, IR NATO.

Vytautas2017-04-17 23:33

Skaitykite būtinai portale laisvaslaikrastis straipsnį apie SNORO akcininko V.Antonovo ieškinį prieš Lietuvą.

alius>532017-04-17 21:00

Saulutei tekant pasižiūrėk į tą pusę ir suprasi kur darbdaviai gyvena.

Tru2017-04-17 19:54

Tegu jis savo dukrai pasako, kad ji negali buti savarankiska mergina, o gali buti tik kazkeno kekse! Ir kito pasirinkimo nera!!!

cv;ovb;n/2017-04-17 19:52

jooooooooooooo... O kam dirba tie kurie sukūrė skurdą dėl kurio išsikarustė apie milijonas lietuvių ir kam naudinga lietuvių iškraustymas iš Lietuvos?

ome2017-04-17 19:34

Tai yra tipinė atlantisto pozicija, jos atkrepkime dėmesį nevaržo jokie moraliniai stabdžiai, tai reiškia prigimtinę blogio poziciją. Be JAV ir ES dar gali būt, ES be JAV. Kitaip ES+EES+Šilko kelias, t.y. vieninga Eurazijos žemyno civiliazacijų politika, kuriai susiformuot jau bene 200 metų trukdo atlantistų polius.

Na,2017-04-17 17:00

Tik vieno nesuprantu,kad ivardinate Roma,kitus miestus. O ar negaletu buti ir Roma ir Niujorkas ir Peterburgas ir Maskva ir Vilnius Ir Berlynas. O trumpiau-TAIKA.

anarchistas2017-04-17 15:57

Nepriklausoma šalis gali būti ir nedidelė valstybė, bet vienu atveju jeigu jinai gali patenkinti savo egzistavimo poreikius be kitų valstybių pagalbos ir panašiai, bet tas variantas neįmanomas, nes pasaulis taip surėdytas, kad nei mažos nei didelės valstybės vienos be kitos negali egzistuoti, tai čia menkas Baziulio atradimas. Vargu ar pačios galimgiausios šalys Amerika ar Rusija išsiverstų be ekonominių mainų su kitomis šalimis. Kosmopolitika nesamoningai ir galingasias valstybrs padaro priklausamomis, tik yra mažoms valstybėms pasirinkimas kokį bendravimo, o tiksliau priklausimo, vienai ar kitai valstybei, modelį pasirinkti, ar kapitalistinį-demokratinį t. y. amerikietišką, ar socialistinį-karinį rusišką. Kas iš komentatorių yra parašęs, kad rusiškas geresnis, nes Rusija nėra nei vienos nalstybės užpuolusi nes jų taiki politika, tai tas žmogus nežino istorijos tuo kabiau šiandieninės Rusijos politikos.

d32017-04-17 02:10

taigi, ka as ir kartoju, kai tik Rusija uzdarys jewroborgely tos koncervatniku kurvos puls Putinui ant kaklo. aisku, tokie kaip braziulis gaus nesti kudasiu. isdavikams pasigailejimo nebus.

Vytas2017-04-17 01:40

Tai kodėl p. Braziulis dar Lietuvoje ir neišvyko pas tuos, su kuriais "smagiau....linksmiau ir sočiau"? Ten nebus nemėgstamų kaimynų ir rinktis nereikės su kuo eiti obuoliauti.

Kam popas, o kam ir popienė...2017-04-16 22:53

"Arba kvailas, arba suinteresuotas". Kodėl tik neišmanėliai renkasi Rusiją? Gal yra ir suinteresuotų?

V. Ladas2017-04-16 22:44

ekspertai.eu, ar tai jūsų valia komentarus galima skaityti tik pirmame puslapyje, kiti, ankstesni neatsidaro? Kodėl apsunkinami komentatoriai?

aAlgirdas-migle(20)2017-04-16 19:45

panele (kreipiuosi taip, nes tikrai manau,kad esate PANELE esate neteisi, nes EKSPERTAI tikrai nepuola ant konservatorių (pavyzdžių neturite) , o ponios Juknevičienės paistalai apie Maskvos instrukcijas yra iš jos jaunystės (kai ji vykdė partijos nurodymus)išsimokslinimo.Kas gi dėl TEISMO -- palaukime ar jis kreipsis, nors,įvertinant mūsiškus teismus, turi visas galimybes laimėti. Pagarbiai

Ceslovas2017-04-16 18:50

Svarbiausia Braziuliui Amsterdamas (raudunuju zibintu kvartalas), o man svarbiausia sugyventi su kaimynais. Tegul Braziulis isvardina kur ruskiai per paskutinius 20 metu sukele karus? O jo "draugai" amerikosai -nebuvo metu, kad nesukeltu kariniu konfliktu su tukstanciais zuvusiuju.Taigi as agresoriu i draugus nesirenku.

hmmm...2017-04-16 17:28

Šaunuolis Braziulis, tikras pratrydęs patriotas - nepriklausomybę vertina todėl, kad parduotuvėje gali rinktis iš 10 majonezo rušių. Menkysta-miesčionis, homosovieticus...

> stasys2017-04-16 16:52

Kokia jūsų nuomonė apie pilvo pasirinkimus kur "geriau, smagiau, saugiau, lengviau, linksmiau ir sočiau". O jei Rusijoje sočiau, tada pasirinkimas vertas pagarbos? Už pilvą galima ir Tėvynę išduoti? Dabar sotus, bet ką gali žinoti...

alius2017-04-16 15:44

Kažin ar papulkininkis nuoširdžiai tiki,kad invazijos atveju,dėl mūsų pindosai pradės branduolinį karą.

Kazys2017-04-16 14:52

Tik tos šokančios kaimų bobelės gali manyti, kad gali būti tikrai nepriklausoma Valstybė ,kurią valdo priklausomi politikieriai...

Jonis To 35. Dalia2017-04-16 01:21

Pefect! Prasiveržė. Puiku. Parašysiu Daliai kelis klausimus, bet tai bus po Švenčių. Sveikatos ir Laimės VISIESMS! P.S. Kalėjimų departamento buhalterės (neprisimenu pavardės) paklausė, kodėl ryžotės viena kovoti prieš Sistemą. Ats.: Jeigu matai neteisybę ir visi bijosime, tylėsime, Valstybė žlugs...

Dalia2017-04-16 01:20

Taigi ar čia ne tos pačios garsiojo ideologo Suslovo mintys Lietuva be lietuvių? Ir kaip su ta kgb instrukcija, kad jei iširtų tsrs, tautinese šalyse politika turi būti tokia, kad jau bent 2020-aisiais neliktų ne vieno nenusivylusio laisve? Ar ne ten keliauja Lietuva su savo dabarties valdžia? Jokiu būdu netvirtinu kad sąmoningai, Bet ar nereiktų išsiaiškint, pasikalbet na kad ir su kažkuriuo Landsbergiu - gana čia tų kvailysčių Rusai puola kai visa Lietuva mato kad nepuola bet nusibodus tiems pliurpimams gali ir pulti, o kare mirtis nesirenka būtinai melagius, kagebistus ar patriotus - ar verta del užmokesčio prarast gyvybę ir gimtą šalį,,,

Nu jo2017-04-16 00:32

nu jo. Nes Amerika prasisikolinusi tiems, kurie gyvena iš dolerio spauzdinimo staklių o tautos kurios netarnauja žydams bus sunaikintos pagal bibliją liks tik nesusitepę su moterimis pagal Jono apokapipsį/ revoliuciją/ civilizacijos sunaikinimą kai ateis JĖzus su septyniais ragais... Ar ne dėl to populiarėja tarp vyrų subinkrapštystė, kad nesiteptų su moterimis ir įtiktų Kristui kai ateis su septyniais ragais... pagal bibliją?

su2017-04-15 23:32

Skaitykit bibliją kaip žydai apiplėšė Egiptą,kas buvo žudoma ir kaip kaip JAHVĖ primokė švęsti ir vadinti biblijoje, kaip žydams liepė skolinti pinigus už palūkanas kitoms tautoms ir tautas kurias netarnauja žydams sunaikinti.

Dalia2017-04-15 22:47

Bet mes lietuviai, vergai ne vergai išsilaisvinę išsirinkom ar neišsirinkom valdžion kolaborantus, bet mes lietuviais buvome ir Gedimino laikais, ir 1873 sukilime, ir baudžiavos, ir Smetonos laikais, ir šiandien padlaižaudami vakarams ir miesčioniškumui tarsi velnio apsesti esdami viens kitą ir pavydedami, vergai išsilaisvinę neigdami bet trokšdami tik vieno - būti ponais ir vergvaldžiais,,, Ne labai lietuviška, bet kraujas visvien lietuviškas,,, Taigi praradom lietuviškumą ir patriotizmą, bet išlaikem lietuvišką kraują ir kalbą,,, Ir negalim būti visiškais kvailiais rinkdamiesi Ameriką prieš Rusiją, pone Braziuli!.. Amerika tp nebe ta kur buvo, pagaliau i. tos Amerikos mes niekad nebuvom išeję, ten mūsų pastoviai milijonas, iš ten ir sovietmečiu ejo siuntiniai ir amerikoniškumas! Bet net čia - mūsų neberems Amerika jei mes prarasim lietuviškumą pone Braziuli! O tauta be savasties niekam nereikalinga, ir ji išnyks su pirmomis raketomis,,,Ar to nežinojo Pakštas rašydamas apie Madagaskarą? Nejau Jūs to nesuprantate ir neskaitete vieno NATO generolo meilę Pabaltijui - "atgaus rusai Pabaltijį,tik jame neliks akmens ant akmens". Taigi...

Dalia2017-04-15 22:30

beje esu girdejusi iš ,,, rusų bet čia platesne tema,,, na štai vienas prisiminimas - megau papolitikuoti padejuoti pamenu dar sovietmečiu Sočy prie jūros aiškinu apie tą mūsų okupaciją o vienas pagyvenęs rusas ir sako Vziali ka cypliat v sorokovom godu, a segodnia pripomnili deskat okupaciju (paeme kaip viščiukus keturiasdešimtaisias o šiandien matai prisimine okupaciją) Protingas rusas ir viską žino Gal iš baltagvardiečių gimines tolimos, o gal ir iš darbininkų ar kalinių, Esme kad rusai state komunizmą, bet jie patriotai ir nera buvę okupuoti - blaivesni požiūriai

Dalia2017-04-15 22:22

Mane sukrete tie žoždiai, negaliu nurimti, dar pasidalysiu keliomis mintimisč beješ su p Braziuliu mes kiek pamenu draugai FB bet ten taip mano FB draugas regis nepasisake Mes esam lietuviai, kad ir kokia dabar mūsų valdžia, kad ir koks tas senas ar jaunas Landsbergiai, kad ir kokie tie rusai - protingiausių žodžių apie mūsų laisvę ir okupaciją

Dalia2017-04-15 22:16

Bet Lietuva buvo laisva ! Tad kaip ji NEGALI buti laisva? Ir čia, manau, ne ,parišimas, čia sovietinis mentalitetas, t,y, poną Braziulį reikia ne išlaisvinti iš priklausomybes o tiesiog jam išaiškinti kad nebijotų,,,

Landsbergi, kur padėjai pavogtus archyvus?2017-04-15 21:27

Primenu, kad konservatoriai tiesiogiai Lietuvą valdė 1996 – 2000 metais. O 2015 m. ši partija padarė viską, kad duomenys apie taip vadinamus „prisipažinusius buvusius sovietų specialiosios tarnybos KGB bendradarbius“ butų įslaptinti dar 75 metams. Todėl šiuo metu Lietuvoje šie įslaptinti KGB’istai užima labai svarbius postus valdžioje bei versle susijusiame su biudžetiniais pinigais. Tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl Lietuva yra mažai gerbiama ir pagal daugelį statistinių parametrų besivelkanti Europos Sąjungos uodegoje.

joniui2017-04-15 20:42

sventu ir nesventu velyku proga kiekvieno tevynes sajungos kgbesniko svajone kad visi apsiramintu

Dzukas2017-04-15 20:24

Ponas Brazulis gal ir nera idiotas, bet tik atidirba "duonos kasni". Tai budinga konservatoriams. Nepriklausomybes nera is esmes, nes visi nuo ko nors priklauso. Jeigu kas galvoja, kad JAV nepriklausoma, tai giliai klysta. Verta kalbeti apie Savarsnkiskuma. Lietuva gali buti savarankiska, bet tam reikalinga politine valia. Gan kvailas klausimas - Ar mes su ES, ar su Rusija. Nereikia nei vieno, nei kito. Tuo labiau, kad rusams tikrai nereikia to. Lietuvai pakaks buti su Lietuva. Kas link NATO, ji Lietuvai ir nereikalinga, pakanka karinio bendradarbiavimo ir tarpusavio ginybos sutarciu. Moketi i NATO "bedugne" beprasmiska, nes nuo to saugumas niekaip nepasikeis. I viska reik ziureti ramiai ir blaiviai, be jokiu "seilotu" emociju.

Jonis2017-04-15 20:06

Gal Šv. Velykų proga apsiraminam?

trumpai2017-04-15 20:01

«Золото нации». 1 выпуск

trumpai2017-04-15 20:01

Truputi teigiamu emociju

joo2017-04-15 19:35

ten Paryžius...,bet ,kad girdėjau jis jau tvorom baigia apsitverti.O Romoje,prie Koliziejaus,musulmonai, užpakalius į dangų užvertę meldžiasi.Tikrai kelias ne su rusais,bet,kad ir su ta ES,nebe taip jau "linksma" ir "saugu" darosi.

neaisku2017-04-15 19:34

I kieno duda Braziulis pucia?

antanas2017-04-15 19:04

va tokie isgamos randasi ir valdzioje

T0mas J.2017-04-15 18:54

Netiesa, kad Lietuva negali būti nepriklausoma. Gali. Nepriklausyti ES, būti NATO nare ir dalyvauti ginant bet kurią NATO šalį, jei ji būtų užpulta. Tačiau kol NATO nėra užpulta - nedalyvauti jokiose karinėse agresijose: Irake, Malyje, Afganistane ir pan. Nepriimti jokių užsienio karinių bazių į savo teritoriją. Ar šitaip bus - priklauso nuo MŪSŲ.

Anfisa2017-04-15 18:28

20-m. Rusijoje yra apie 20 kremliu. Koki butent kremliu tamsta turit omeny?

migle2017-04-15 18:19

kremliaus ekspertu tendencingas puolimas ant konservatoriu jau tesiasi keleta metu. rasa jukneviciene jau senokai yra sakiusi kad ekspertai vadovaujasi maskvos instrukcijomis. o braziulis del smeisto turi kreiptis i teisma. ekspertai, pabandete braziuli pavaizduoti idiotu, taciau apsimelavote ir skaitytojai jus demaskavo

senis2017-04-15 18:09

Braziulis renkasi? Nejuokinkit. Jelcinas visus kgb agentus, dirbusius pabaltijyje, pardave czv. Nuo kada preke renkasi pirkeja?

aAlgirdas2017-04-15 17:38

keli komentatoriai suabejojo ar galėjo Braziulis pasakyti (cituoju):"Aš, mano šeima ir kiek žinau mano artimieji bei draugai vienareikšmiai, be jokių diskusijų ir vienbalsiai renkamės ES ir Ameriką, o Rusiją atmetame. Kodėl? Iš tikrųjų tai yra kvailas klausimas ir galėčiau į jį net neatsakinėti, tačiau šį kartą atsakysiu. Todėl, kad su jais geriau, smagiau, saugiau, lengviau, linksmiau ir sočiau. Todėl, kad ten Paryžius, Roma, Barcelona, Londonas, Niujorkas, Amsterdamas...“ Tai kaip yra ištikrųjų, nes jei taio NEPASAKĖ - tai ko gero BĖDA "ekspertams"

U-22017-04-15 16:27

"Mes, lietuviai, turime pasirinkti vieną iš dviejų. Kito varianto nėra!!!" Skubu priminti aktyviam konservatorių bendruomenės atstovui Braziuliui, jo artimiesiems beigi draugams, kad geros curvos - neturi tautybes bet kartais vienijasi y profsajungas ar netgi politines partijas.

dyL2017-04-15 16:22

braziulis taip negalejo sakyti tokios nesamones. tai klastote. i teisma reikia paduoti braziuliui ekspertus uz smeizta

Tai ką2017-04-15 15:57

daryti tiems,kurie nori laisvos Lietuvos?Atrodo,kad jau nieko nebepadarysi.Gėris,įstojus į Europos Sąjūzą,trečdalį samoningiausių piliečių išvijo iš Lietuvos.Liko pensininkai,Brazuliai,valdininkai ir dundukai.

O tai kur šaltinis,2017-04-15 15:54

kad Braziulis taip kalbėjo?! Čia ką, Nakas savo išvedžiojimus parašė ir visi turim tuo aklai tikėti, kaip kokioj delfynėj ar valatkynėj papliurpia?

trumpai2017-04-15 15:34

Taip sutinku štai tokie tipo dirba valsatybei,o tiksliau tiems kas geriau moka.

aAlgirdas2017-04-15 14:10

idealus PRISITAIKĖLIO paveikslas, labai tiksliai pavaizduodamas KAS YRA KAS Lietuvoje ir KODĖL mūsuse dominuoja konservatorių pasaulėžiūra. Įsiskaitykime:" buvęs Valstybės saugumo departamento (VSD) kontržvalgybos vadovas, aktyvus konservatorių bendruomenės atstovas" Tikiuosi klausimų nekyla

Antanas2017-04-15 13:56

Koks "nuostabus" savo (jam nėra savo, nes išauklėtas Maskvoje)šiuolaikiškos Lietuvos patriotas net ir su visa šeima?

rinkdamasis tarp Maskvos ir Vašingtono2017-04-15 13:46

davanų vistiek gausi Telavivą.

U-22017-04-15 13:37

Nepasigincysi... Kas jau kas o buves KGB, dabar, konservatorių bendruomenės atstovas Kastytis Braziulis beigi jo "šeima ir kiek žinau mano artimieji bei draugai" tikrai gali lyginti ir zino jog trupiniu dydis ir išedu kokybe nuo jankiu stalo vertesni uz deklaruojama nepriklausomybe. Utenka vieno zvilgsnio y Linkeviciu ar "ne sio pasaulio dimensija" Vasiliauska - teisus buves, teisus...

alius2017-04-15 13:25

O koks skirtumas kuriam ponui pauodegį bučiuoti?

Ekspertas2017-04-15 13:20

Reikia rinktis tarp Rusijos ir Amerikos? O kas sugalvojo toki pasirinkimu varianta??? Rusija ar Amerika? Na tarkime Braziulis su chebra pasirinko, bet yra kurie pasirinko dar kitaip ir kas del to? Ivyko eilinis skaldyk ir valdyk. O kaip tas pasirinkimas iforminamas? O is kur mums zinoti ar Braziulio byla perduota is KGB i CZV ar ne? Tai ape pasirinkima neverta net kalbeti, juk ne pats Braziulis sprende kur keliaus jo byla.

trumpai2017-04-15 13:14

Na rinktis dabar sunku kai jau senai paėmes dėže šlamanciu,rinktis reikėjo daugumai tada kai alu su skalbimo milteliais siulė.

Artas2017-04-15 13:09

Braziulis nepaminejo treciojo varianto, kuris yra tikasis - dirbti rusijai (slapcia) - bet oficialiai prisidengiant kad dirbame amerikai.....

> 1. ona2017-04-15 13:09

Vergai buvo prievarta, jėga laikomi, turėdami net mažiausią galimybę sukildavo, priešindavosi kaip galėdavo, net Lietuvoje vyko baudžiauninkų sukilimai. Tai daug baisiau... Neįtikėtina, kad dar galima ir viešai apie tai kalbėti. Vadinasi dėl sotaus pilvo, galima viskas...

xxl2017-04-15 13:01

Neįtikėtina. Prie progos ir vėl rinksis pas ką "geriau, smagiau, saugiau, lengviau, linksmiau ir sočiau". Ir dar girtis. Šeima tai žinoma turės, bet nereikėtų taip nuvertinti artimųjų ir draugų, gal nėra visiškai praradę savigarbą. O gal "aktyvus konservatorių bendruomenės atstovas" taip išreiškia ir visų konservatorių nuomonę?...

Jonis2017-04-15 12:49

"Amerikos ir Rusijos žvalgybos kišasi į kitų valstybių vidaus reikalus ir siekia, kad jos būtų joms nuolankios, sudarytų palankias sąlygas jų (nuo savęs, J.- isteblišmentui, politikams) verslininkams ir t.t. Tikra tiesa." Sutinku. Kai du mušasi, priimdamas bent vieno pusę, Būtinai ir pats gausi į kaulus.

ona2017-04-15 12:35

labai geras saugumiecio turincio vergo sindroma ir igimta tarnystes gena savo seimininkui pavyzdys. tikras konservatorius tas braziulis, istikimas karys. tokiems nesvarbu, KGB, CZV, tokie istikimai tarnaus tam kas kasneli gardesni duoda. Lietuva tokiems, tai siuksles vietoje. tokiems esme - seimininkas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi