Dienraščių lyderis, kurio 34 procentus akcijų valdo valstybė, o konsultuoja prezidentės Dalios Grybauskaitės statytinio Dariaus Valio vadovaujama prokuratūra ir Valstybės saugumo departamentas, retsykiais nutekinantys ikiteisminio tyrimo informaciją (apie tai rašėme publikacijose “Valstybei priklausanti žiniasklaidos priemonė paskelbė naujų faktų apie serijinį žudiką” ir “Kokius Lietuvos politikos ir verslo elito veikėjus konsultuoja V. Pociūno šmeižikas iš “kreml.org?”), vėl ėmėsi visais įmanomais būdais brukti į visuomenės dėmesio centrą valstybės saugomą Laimutę Stankūnaitę.

Lyderis su įkvėpimu pranašauja sensacijas rašiniuose, už kurių akivaizdžiai kyšo šį bei tą netyčia “prasitariančių” D. Valio vadovaujamų prokurorų ausys, operatyviai bei išsamiai informuoja apie naujausius Kriminalinės policijos biuro prižiūrimos Laimutės Stankūnaitės išgyvenimus ir spausdina jos išskirtinius interviu.

Dingstimi šiam paūmėjimui tapęs graudus L. Stankūnaitės vaizdo įrašas, disonuojantis su anksčiau piršta kalėdine pasaka, buvo paskelbtas neva jos pačios valia feisbuke. L. Stankūnaitė aiškina nepasitikinti ją saugančio Kriminalinės policijos biuro pareigūnais, bijanti dėl savo gyvybės ir norinti išvykti į užsienį:

Kol kas atkreipsime dėmesį tik į kelis dalykus, susijusius su šiuo vaizdo įrašu.

Pirma ir svarbiausia – Garliavos šturmo metu iš namų išplėštos mergaitės sveikata pablogėjo. Ji, kaip teigia L. Stankūnaitė, kenčia nuolatinius galvos ir pilvo skausmus.

Antra – dar visai neseniai L. Stankūnaitės gyvenimas nebuvo toks baisus. Ne tik kalėdiniuose vaizdeliuose su imbierinių namelių kepimu, vaikų vaidinimu ir kitomis grožybėmis, bet ir lapkričio 29 dieną dienraščių lyderio filmuotame interviu moteris buvo visiškai patenkinta savo ir dukters gyvenimu, kurio suvaržymai buvo "minimalūs":

Taigi, kyla klausimas, kas, ką ir kodėl padarė šiai moteriai, kuri iš patenkintos staiga tapo paklaikusia?

Pagaliau trečias dėmesio vertas faktas – tai, kad valstybei iš dalies priklausanti, prokuratūros ir Valstybės saugumo departamento išskirtinai puoselėjama žiniasklaidos priemonė meistriškai kreipia “visas mūsų mintis”, kaip buvo sakoma vienoje reklamoje, į valstybės saugomo asmens gyvenimą.

Galima neabejoti, kad valstybinės struktūros labai nori, kad visuomenės dėmesio centre šiuo metu būtų L. Stankūnaitė.

Su kuo susijęs šis paūmėjimas, šiuo metu dar nežinome.

Tačiau atkreipiame dėmesį, kad būtent dabar artėja sprendimai dėl skalūnų dujų.

Dienraščių lyderis apie šį Lietuvą į neregėtas ekonomines aukštumas turintį pakelti projektą informuoja vos vienu ganėtinaiidilišku vaizdeliuanaiptol ne matomiausioje vietoje.

Palyginkime – apie L. Stankūnaitę lyderis šiandien matomiausiose vietose paskelbė mažiausiai šešias publikacijas (Nr. 1, Nr. 2, Nr. 3, Nr. 4, Nr. 5, Nr. 6).

Ši rezonansinė byla, ir dar taip bukai eskaluojama būtent dabar, tikrai nėra atsitiktinis dalykas. Įvairios priedangos operacijos – senas kriminalinių gaujų metodas.

P. S. Dar kartą ramiai pažiūrėkite ir palyginkite šiuos du video įrašus. Viename L. Stankūnaitė baiminasi susidorojimo ir prašo žmonių pagalbos. O kitame viskas atvirkščiai. Taigi, ką tokio su L. Stankūnaite padarė kriminalinės policijos pareigūnai? Juk niekas kitas prieš šios moters prisiartinti negali, na, žinoma, išskyrus dienraščių lyderio žurnalistus:

Ištrauka iš prieškalėdinės dienraščių lyderio 2012 m. gruodžio 22. d. publikacijos:

Naujausi

Komentarai (188)

Rikiuoti
nuomonė2013-03-23 22:41

Šventė baigėsi šitai panelei - prisiartino, taip vadinama, "paskutinioji" - atpildo valanda (klausantis jos,tik tokia išvada peršasi). Ir ne tik jai balgėsi "šventės". Policijos atstovams - taipogi. Tiesiog iš televizoriaus jie neiškrenta - kas dieną vis naujieną pra(si)neša apie save...Vis aiškinasi ir aiškinasi...Ir galo nematyti. Įsidėmėkite - tai atpildas už mergaitės ašaras! "Lazda turi du galus", - juk taip sakoma?

Mind control2013-03-19 02:24

Gaila Deimantes, kurios, matyt, jau seniai nebera tarp musu. Ir visu tiesos istroskusiu zmoniu, kuriuos slaptos tarnybos maitina tokiais "blefais". Jeigu pasidometumete, kad dedasi kitose salyse, suprastumete, kad sitas scenarijus jau buvo daug kartu kartotas. Tik kitur visuomene nebuvo taip isitraukusi i ivykius, zmones buvo lengvai uzliuliuoti pasidavusios ziniasklaidos, kuria labai pasitikejo. Todel gerbiu visus prisimenancius, piketuojancius ir pykstancius, jumis ne taip parasta manipuliuoti.

r2013-03-19 01:32

Abejoju,ar mergaitė iš viso .... gyva... o čia-cirkas,klounada.... viskas-melas,padiktuotas stankūnaitei per[už jos nugaros pritaisytus laidus] garso perdavimo laidus,tame įraše puikiai matosi laidas iki 20sek. ,vėl padarė KLIURKĄ -NEPAMATĖ PAČIŲ SUMONTUOTO LAIDO. ŽMONĖS,STANKEI VISKAS BUVO PADIKTUOTA PER AUSYJE SUMONTUOTĄ AUSINĘ,LAIDĄ TIK PRAŽIOPLINO IKI 20SEK. PAŽIŪRĖKIT ATIDŽIAI DAR KARTĄ. MELAS,CIRKAS. JI NĖ ŽODŽIO BE LEIDIMO NEPASAKYTŲ,APSAUGINIAI PATYS GI IR FILMAVO-VISKAS ČIA YRA TIKRAS CIRKAS. ABEJOJU DĖL MERGAITĖS GYVYBĖS....

versliukas2013-03-18 15:27

Kas gali paneigti,kad Stankūnaitė vėl nesiims senų įpročių ir pelningo verslo (vaiko pardavinėjimo)? Gal vaiko „ištrinta atmintimi” kaina didesnė, kad taip nori išlėkti? Mergaitė - Lietuvos pilietė, ji privalo būti išsaugota. Sveika ir gyva. Policija užsimninė, kad galėtų saugoti ir Anglijoj. Manau, valstybei tai kaimuotų brangiau. Kodėl mes turime tenkinti moteriškės,kuriai nepagrįstai nepateikti kaltinimai, norus? Pirmiausia ji turėtų atsakyti už galimai įvykdytus nusikaltimus, naudotą seksualinį smurtą prieš vaiką. Skaitykite daugiau: Stankūnaitės su mergaite Jungtinėje Karalystėje laukia internetinės draugės? - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/komentarai/straipsnis/15085729/?Stankunaites.su.mergaite.Jungtineje.Karalysteje.laukia.internetines.drauges.=2013-03-17_18-18#ixzz2NtDlYYp1

Klaiku2013-03-18 14:34

Galvoju, kad mergaitė gali jau būti negyva, nes reikia visuomenei numesti jauką iš anksto kaip jai bloga, kad po to nebūtų staigmena ir būtų kaltas kažkas kitas. Ir "motina" žaidžia tokius žaidimus. Kas ji per žmogus. Aš tikiuosi dievas ją nubaus ir jos žaidimo dalyvius. Nėra žodžių apsakyti kokios paniekos ji yra verta. .

MEDA2013-03-18 12:24

O kas jai pades , kokie zmones : kersis, versis ,lovatiese, kuzia ir tie trys su suniuku kur piketavo... O pinigu, gyresi, turi pakankamai, suaukojo zmones kabutese...tai laimingo gyvenimo, tik vaika palik, nes jis tau trukdo... Juk matem stankes filma su gelem , jau ten per kelias minutes pasirode tavo pavargimas nuo savo dukters, net sustingus palikai...

klaustė2013-03-18 11:37

o tai visi , kam šauna į galvą, taip ir organizuoja spaudos konferencijas. Saugomas valstybės ir valstybės saugumas—panašiai skamba, panašiai ir yra...

pritariu 179-am2013-03-18 10:53

o maniau,kad as kazko nesuprantu ir esu mazuma del sios laidos arba laidu,gaila Rutos,paslydusios ant skatiko,del valinsko-tai jis cinikas ir jam nesvarbu turinys

Jai2013-03-18 09:52

seimas yra tuščia vieta, tai jį kuo skubiau reikia keisti normaliais žmonėmis.

PLIKIS IR PONIA2013-03-18 07:28

paskaičius komentarus alfa. lt apie šią Valinsko laidą "Plikis ir ponia" susidaro įspūdis, kad laidos vedėjų ir dalyvių, išskyrus auką, iš kurios buvo atimtas vaikas ir gerb. Dagį, ir komentatorių mentalitetas visiškai vienodai primytyvus. Aplamai laida kažkuom priminė "lietūkio garažą", kai prasidėjus karui, buvo kerštingai susidorota su gal būt žd kilmės enkėvedistais. Taip ir šioje laidoje jos dalyviai karštai plojo iš Lukošiaus prasiveržusiai neapykantai konservatoriui Dagiui, kuris vienintelis išreiškė empatiją nukentėjusiai jaunutei mamai, praradusiai savo brangiausią kūdikį svetimoj šaly. Neapykantą išreiškusiam Lukošiui plojo visi dalyviai ir netgi mūsų gražioji ir šmaikčioji laidų vedėja Rūta. O Valinskas paskubėjo net muziką užsakyti ta proga. Kokia gėda. Orvell' o šmėkla klaidioja po LNK. O ir kokiu tikslu Valinskas pasikvietė advokatą Černiauską? Pagalbai ar visuotinei pajuokai? Nejau Valinskas iš tiesų buvo patikėjęs, kad šis žmogus, kuris taip aktyviai gynė Kedžio mergaitės teisę gyventi su savo neturtinga ir bedarbe ir bename mama Stankūnaite, o ne su turtingais globėjais seneliais, ims ir apgins kitos neturtingos ir bejėgės mamos kūdikio teisę gyventi su savo mama? Nejuokinkit:) Bet, pasirodo, ir naivus tas mūsų Valinskas. Iš didžiojo gynėjo-advokato jokio panašaus pažado nesulaukėm. Atvirksčiai. Šįkart jis gynė visiškai priešingą variantą - valstybės institucijų teisę atiminėti iš neturtingų mamų vaikus ir atidavinėti juos homoseksualams. Iškart pradėjo džiaugtis greita valstybinių Norvegijos institucijų reakcija atimant vaiką iš mamos ir atiduodant jį globoti pasiturinčioms lesbietėms. Atrodė, jei tik būtų šio turtingo advokato valia, jis šaltai ir ciniškai uždraustų neturtingiems piliečiams vaikus gimdyti. Nė žodžio apie paramą neturtingoms mamoms. O gal ir ne. Juk dabar tai puikus "valstybinių institucijų" bizniukas. TIESIOG ATIMTI iš meilės gimusį kūdikį yra kur kas paprasčiau ir pigiau nei užauginti jį inkubatoriuje ar mokant pinigus neturtingai donorei. "Vežkit vaikus į Izraelį" mačiau skelbimus jų laikraštyje. O Rusija uždraudė savus vaikus pardavinėti JAV gėjams ir lesbėms. Neotrockistai bando įrodyti mums kad teisinė valstybė, kai įstatymas yra auksčiau žmoniškumo, yra didžiulis gėris. Tačiau ir Hileris ir Stalinas buvo kaip tik tokias teisines valstybes įkūrę. Visas teroras buvo paremtas įstatymu. Ir paradoksas tame, kad tie patys neotrockistai, dabar diegiantys Gender loops programas darželiuose (navioj Norvegijoje jau įdiegta) kaltina Europos tautas negelbėjus žydų nuo tokios "teisinės valstybės" susidorojimų, o tuos, kurie nepaisė tos "teisės" ir , laikydamiesi žmoniškumo bei savos sąžinės, gelbėjo, jie tapo didvyriais vertais apdovanojimų. Tad gal šie ponai neotrockistai su neoliberalais ir neokairiaisiais yra nesveiko mąstymo? Iš kur tad tokia prieštara jų susidvejinusiuose protuose?

nuomone2013-03-18 02:57

zmones lietuvoj yra tiesiog bukinami/o stankunaite artiste/o mergaite pavojuje!

butinai2013-03-18 02:33

valdžia privalo susirūpinti, kas ten vyksta, nes Stankūnaitė tikrai prastai atrodo, ji teigia, kad ir mergaitei blogai-ji nebegalinti kęsti, kaip yra tyčiojamasi iš dukros ir t.t Tai ji kalbėjo per Jakilaičio laidą 7/24. Kaip ten bebūvę, tačiau ir ji yra pdf auka. Tai turime suprasti.

stankūnaitė2013-03-18 01:41

kreipėsi į žmones, prašydama pagalbos, nes nepasitiki KPB... Kam, jei ne seimo nariams susirūpinti Mergaitės saugumu, nes anot stankės, joms gręsia pavojus būtent iš KPB..

As2013-03-18 01:06

Tikiu Venckiene, tvirtybes.

Viltė2013-03-17 22:43

Viskas priklausys nuo komisijos narių sąžinės ir moralės.Tikėkime jog jie bus teisingi.Prokurorai atneš vaizdo įrašą ir Seimo nariai dirbantys komisijoje priims teisingą sprendimą.Kalti,organizatoriai ir vykdytojai bus patraukti atsakomybėn.Mergaitė išlaisvinta, o Stankūnaitė ir kiti nusikaltimo bendrininkai ilgam sės į kalėjimą.

Trumpai2013-03-17 21:35

LL naujas straipsnis ta pačia tema.

LIONGINAS2013-03-17 19:57

Tam 171 na koks tamstos reikalas kur padėtas tas vaikas, ar daugiau problemų neturi .Ir iš kur ištraukei tą nesą monę kad seimas turėtų išklausyti tamstai žinant eilinę LR pilietę tą stankūnaitę???

Neturi Lietuva2013-03-17 19:48

negali Lietuvos seimas,Vyriausybe suvaldyti situacijos.Prezidente taip pat.kas to nori,kam to reikia?Tai Valstybe globoja pedofilu drauge,tai policija ja kankina,o kur padetas vaikas,kodel jo negali pamatyti Seimo komisija,Stankunaite lai isklauso.Ar tas seimas nieko vertas.

LIONGINAS2013-03-17 19:03

Pons "" PIKASAI'' jūs kaip šventas petras čia pat per kelias minutes išsižadėjote savo komentaro:.1-ajūs pasiūlėte nugičyti tikrus faktus parašytus komentare 165(TIK FAKTAI)>2-a jau tvirtinate kad jus niekada nieko nešmeižiate -tai imkite ten parašyta kiekvieną faktą ir paneiginėkite su įrodymais ir argumentais be demagogijos ,kurios drįstu pasakyti nestokojama ar"" galimai ne taip"""???

skaitovė2013-03-17 19:01

Žiūrint per TV labai aiškiai matėsi, kad Stankūnaitė skaito tekstą.Ir, manau, skaitė prieš atkištą automato vamzdį (ne pirmas kartas, juk ji net į teismo posėdžius su mėlynėmis vaikšto). Ponai jos šeimininkai nusprendė keisti scenarijų. įdomu, ką dabar sumąstė? Įtariu, kad nukeps Laimutę ir paskelbs, kad violetiniai pagrobė, arba netikėtai pabėgo į užsienį

Eglei Va2013-03-17 18:12

taip ir jauciau,kad uz tu skandalu slepiasi aferos Lietuvai.aciu.

Pikasas2013-03-17 17:41

Niekada savo komentaruose nesu ką nors apšmeižęs, p. "raimonda". NIEKADA... Ir ateityje laikysius tokios nuostatos...

Pikasas raimondai2013-03-17 17:37

Jūs nukopijavote ne faktus, o absurdus. Kadangi tai kopija, tai į ilgas diskusijas nesivelsiu. Tačiau, jei pageidaujate, galite pasirinkti jums labiausiai tinkamą punktą. Pažadu, kad iš jo liks ... balutė, kuri greitai išdžius... Nenorite pabandyti?

raimonda2013-03-17 16:42

COPY. TIK FAKTAI !!! 1. Prezidentė. Palaiko teismų sprendimų nevykdymą, advokatauja Venckienei, kad “sprendimas vykdomas “švelniai” (kuo skiriasi nuo nevykdymo? ). Aiškiai atstovauja Venckienei, pareikšdama, kad ji gali kiek nori bandyti diskredituoti valstybines institucijas, tačiau sankcijų jai nebus. 2. Seimo pirmininkė net neužsimena apie teismų sprendimų vykdymą, tik siūlo patenkinti Venckienės reikalavimus ir nurodinėja motinai, kad ji turi atiduoti savo vaiką Venckienei. 3. Premjeras net neužsimena apie teismų sprendimų vykdymą, bet siūlo pradėti naują teismų maratoną, dėl mergaitės apgyvendinimo neutralioje aplinkoje. Nesvarbu, kad jau esantis maratonas tęsiasi penktus metus. Nesvarbu, kad jei ir po kito maratono, po dar kelių metų, Venckienė taip pat sėkmingai nevykdys sprendimų, jei jie jai nepatiks. Kubilius iki begalybės siūlo palikti padėtį tokią, kurios nori Venckienė. 4, Policijos generalinis komisaras kalba ne apie teismų sprendimų įvykdymą (savo tiesiogines pareigas), o bando apgintį esamą padėtį, bandydamas žlugdyti vykdymą kalbomis apie vaiko socializaciją, sąlygas, nors tai absoliučiai ne jo kompetencijoj, bet tinka Venckienei. 5. Kauno miesto ir Kauno rajono policija, vietoj to, kad užtikrintų teismo sprendimo vykdymą, klauso Venckinės motinos komandų “Mergaitė niekur neis” ir jas stropiai vykdo. Komisaras stovi kaip stulpas ir nereaguoja žiūrėdamas kaip giminės žlugdo vykdymą, slegia, drąsko vaiką. 6. Kauno vaikų teisių apsaugos skyrius absoliučiai pavaldus Venckienei, nes nesurengė NEI VIENO teismų sprendimais numatyto motinos ir vaiko susitikimo be Venckų-Kedžių kontrolės. Taip pat įvykdė pašalinių asmenų (bet Venckienės giminių) nurodymus nutraukti teismo sprendimo vykdymą. Galų gale pasielgė visiškai priešingai teisno sprendimui ir uždraudė motinai susitikinėti su dukra (“nerekomendavo”). 7, Kauno savivaldybės direktorius vykdo Venckienės norus ir nenutraukia lainosios globos, nors tai globai nėra įstatyminio pagrindo, kai priimti teismo sprendimai grąžinti vaiką motinai (to jis nevykdo nuo 2011. 12. 16) 8. Grupė seimo narių atvirai ir įžūliai ragina nesilaikyti teismo sprendimų, ne taip tinka Venckienei. Tie seimo nariai, netgi suplanavę kaip užkirsti kelią sprendimo vykdymui, panaudojant seimo nario imunitetą. 9. Europarlamentaras, ne tik kad neužsimena apie būtinybę vykdyti teismų nutarimus, bet jis net degia Venckienei neįtikusius pareigūnus, valstybines institucijas, pasiremdamas laikraščių iškarpomis, “galimai”, “ir kas galėtų paneigti..?” lygio “argumentais” 10. Garliavos mokyklos direktorius, išdavęs Venckienei pažymą, leidžiančią neleisti vaiko į mokyklą ir įkalinti 11. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kuri tik praėjus daugiau kaip 5-iems mėnesiams (ar net 24 mėnesiams, nes pirmas sprendimas buvo 2010. 05)ir tai tik didelio visuomenės spaudimo dėka, sugebėjo pastebėti teismo sprendimą, bet vis tiek sprendimą vilkina, bando atidėlioti neapibrėžtam laikui remdamasi šiame sąraše nr. 6. įrašyta Venckienę remiančia institucija (ratas šioj ministerijoj užsidaro ir išeities nenusimato) 12. Politinė partija “Tautininkų sąjunga”, kuri Songailos asmeny, konkrečiai prievartauja teisėsaugą, nevykdyti teismų sprendimų, reikalauja valdžios pareigūnus grubiai laužyti LR Konstituciją ir keisti teismų sprendimus. 13. Grupelė seimo narių paskelbė atvirą spaudimą-raginimą teisėsaugai, įsakmiai nurodydama nesilaikyti įstatymų. Tuo grubiai laužydami kelis konstitucijos punktus. Nes venckienė aukščiau konstitucijos 14. Seimo Socialinių ir darbo reikalų komintetas, kuris paskelbė ne objektyvias darbines, bet politines išvadas, siekamas spėpti savo institucijų dėmes ir aklai bandydamas paneigti Vaikų teisių kontrolieriaus pažymoje nurodytas negeroves. Iš esmės, šis komitetas neoficialiai reikalauja, kad vaikų teisių kontrolierius bandytų stabdyti teismo sprendimą, tuo palaikydamas antiistatymiškus Venckienės veiksmus 15. Vietinio rango policijos pareigūnai davę suklastotą pažymą buvusio savo kolegos advokato Venckaus svainiui, teisėjos Venckienės broliui. Nors jau įpusėjo penkti metai nuo tos klastotės, neįvyko net žemiausios instancijos teismas. 16. Aukščiausio rango policijos pareigūnai. Net ir turėdami informaciją apie planuojamas žudynes, leido teisėjos Venckienės broliui nušauti du žmones (komisaras Račkauskas – advokato Venckaus draugas bendrose medžioklėse). Niekas iki šiol nenubaustas. 17. 18. ir t. t. Venckakedyno rėmėjų, dengėjų, užtarėjų sąrašas toli gražu nebaigtinis. Praktiškai visi čia įrašyti tik ik penai metų gegužės. Sąrašą pratęsti gali bet kas, kas tik turi argumentų ir faktų. Čia argumentuotas, dokumentuotas sąrašas, skirtingai nuo gebelsinių venckinių linčininkų sąrašų, be jokių faktų. Iš esmės teisėsaugos struktūros tikrai pataikauja Venkienei, jos partijai ir jos nevaldomiems šalininkams. Neįtikėtina, kad teisėsauga taip elgtųsi be aukščiausios valstybės institucijų pritarimų. Nukentėjusios priverstos gyventi nenormalų žmogui gyvvenimą laikomos izoliacijoj, o Venckienės ir co, net nesugebėta iškviesti į bent vieną apklausą. Šmeižikai, grąsintojai, dergėjai siaučia nebaudžiami, tūkstančiais kartodami šmeižikiškus, grąsinančius komentarus, tačiau tik keli vienetai simboliškai nubausti, tik keliems iškeltos bylos už šmeižtus (Bloznelytė, Gajauskaitė), keliems viskas baigėsi pažadėjus daugiau nežmeižti (Pikasas), o pagrindinė venckienės garbintojų masė puikiai supranta savo nebaudžiamumą ir be baimės tęsia savo šlykštų darbą. teisėsauga to “nemato”, grąsinimų “negirdi”, o nukentėjusiom sudaro kalėjimo sąlygas.

Pikasas2013-03-17 16:10

D. Norkienė.” Pedofilų medžiotojai: medaus mėnesio pabaiga”(“Delfi”) KOMENTARAS Tokiuose rašiniuose raiškiai prasišviečia jų užsakomasis pobūdis. Juos net komentuoti nejauku. Pasijauti lyg kažkuo pats susitepęs. Tai, kad žurnalistė akcentuoja savo partiškumą nereiškia, kad ji gali prirašinėti visokių pakliedėjimų ir tikėtis, kad skaitytojas juos praris tiesos vietoj. Net jei kai kurios formuluotės įvilktos į blizgų popierėlį – turinys turi specifinį politikantsvos kvapą, kurio lengvai nepaslėpsi. Pasiaiškinkime nuosekliau: Nedera “Drąsos kelio” politinį margumyną tiesiogiai susieti su “D. Kedžio istorija”. Patekusi į Seimą “drąsiečių” septyniukė marga kaip putpelės kiaušinis. Nesunku buvo suvokti, kad vien toks patyręs V. Matulevičius tokias politikos naujokes, kaip venckienes gal septynias apie pirštą apvyniotų. Tas, akis rėžiantis Neringos politikos nenuovokumas – lengva duona panašiems manipuliatoriams. Bet tai nei kiek nesumažina pačios Seimo narės N. Venckienės politinės atsakomybės. Negali visuomenėje nemažėti “Drąsos kelio” partijos reitingai, kai jos lyderiai N. Venckienė, J. Varkala pradėjo glaustytis prie tų, kurie patys turi ilgus pilkus šleifus teisėsaugos dirvonuose. Tai, kad šie dar neišarti, ar tai padaryti tik dirvos paviršiumi, dar nereiškia, kad “burokinių” politinių grupuočių vadai privalo išvengti atsakomybės už savo veikas. Anksčiau ar vėliau Lietuva privalės tapti teisine valstybe, jei norės būti lygia tarp lygių demokratinių šalių gretoje. Negalima teigti, kad “drąsiečių” septyniukė tik nuolankiai sėdi rankas sudėjusi. Matome žiniasklaidoje įvairių iniciatyvų teisėsaugos sudėtingos situacijos švelninimui. Tad tai, ką gali tokia, santykinai nedidelė frakcija Seime nuveikti, ji tą bando daryti vadovaudamasi savo priešrinkiminiais pažadais. Iš valdančios koalicijos pažadų liko tik minimalaus atlyginimo padidinimas, pagimdęs naujų problemų ratą. Bet tai atskira tema… Autorės panaudota frazė “kodėl homo sapiens kartais tampa nemąstančia minia, pakeliui trypiančia moralę ir teisę” pasako apie D. Norkienės poziciją daug. Ji atitinka įvairius valdininkų ir teisėsaugininkų akibrokštus apie “patvorinę minią”, “violetinę revoliuciją” ir panašius paranojinius kliedesius. Jei kai ką apėmė panika, kad visuomenė atkreipė dėmesį į teisėsaugos kuriamus “kreivėzus”, tai tuo galime tik pasidžiaugti. Vadinasi nėra ji, ta visuomenė tokia abejinga tikriesiems pūliniams visuomenėje. Kai paryškėjo N. Venckienės politinės pažiūros, tapo lengviau spėlioti kas galėjo būti “Drąsos kelio” politinės jėgos inspiratorius. Jam pavyko, nes šis naujas politinis darinys didžiausią atramą turėjo politinės dešinės elektorate. Europarlamentas V. Landsbergis atkreipė dėmesį, kad dešinieji taip lengvai pasidalinę elektoratą su tiesos ir teisingumo ieškotojais, per ilgai “stovėjo po medžiu”, o medžio vaisiai baigia sukristi į “burokinių” purvyną. Nėra gerai, kai politiniai tikslai pasirenkami aukščiau už moralinio teisingumo paieškas. Neklysta tik nedirbantys, tačiau iš klaidų verta pasimokyti, kad nekartoti panašių vėl ir vėl… Valdantieji turėjo moralinę teisę pareikalauti “D. Kedžio istorijoje” iš teisėsaugos institucijų kompetencijos ir sąžiningumo.

Skaitykite2013-03-17 15:30

2013-03-17 10:23 ti esos. l t/ index. php/ti nkla rastis/strai psnis/makabriskas-spektaklis-tesia mas Šio penktadienio, kovo 15-osios, rytą Lietuvą apskriejo Garliavos istorijos dalyvės Laimutės Stankūnaitės žodžiai: „Daugiau nebegaliu…“. Kaip visada, L. Stankūnaitės žodžiai buvo paskelbti per „Lietuvos rytą“: iš jo šį pranešimą išplatino ir kitos žiniasklaidos priemonės. Visi, perskaitę antraštę, pritilo – žiniasklaidininkai L. Stankūnaitės kreipimąsi pavadino „desperatišku“. Vargu ar tai, ką matome ir girdime, galėtume laikyti desperacija. Pirmiausia glumina pats faktas, kad šį įrašą desperacijon puolusi L. Stankūnaitė paliko „Facebook‘e“ – vienoje moderniausių ir greičiausių bendravimo priemonių – sausio 20 dieną, tačiau iki mūsų jis keliavo kone du mėnesius. Ir atkeliavo kaip tik tada, kai savo darbą pradėjo Seimo laikinoji komisija, sprendžianti kitos Garliavos istorijos dalyvės, Seimo narės Neringos Venckienės neliečiamybės klausimą, kai nuo Garliavos šturmo prabėgo 10 mėnesių ir piliečiai rengiasi šią datą paminėti, kai Vilniaus apygardos teismas ruošiasi skelbti nuosprendį Andriaus Ūso byloje. Įsidėmėtina, kad A. Matonis spaudos konferencijoje pabrėžia, kad L. Stankūnaitė ir jos dukra nėra saugios, kad joms gresia pavojus. Ne mažiau prieštaringas yra ir spaudos konferencijoje išsakytas Vilniaus vaiko teisių apsaugos inspektorės Linos Juškevičienės pareiškimas. Po šio pareiškimo pasidaro visiškai nebesuvokiami 2012 metų pradžios įvykiai, baigęsi smurtu prieš vaiką gegužės 17-ąją: kokia motina, pati būdama tokia „iškankinta ir išvarginta“, taip beatodairiškai veržtųsi išplėšti mylimą dukrą iš vienintelių jai gimtųjų namų, kur ji nebuvo nei „iškankinta“, nei „išvarginta“, atvirkščiai, buvo sveika, gyvybinga, laiką leido su seneliais ir tetos šeima, turėjo draugų, lankė mokyklą, mokėsi muzikos ir gyveno visavertį gyvenimą. Kokia vaiką mylinti motina ryžtųsi uždaryti savo vaiką į, anot jos, nesaugią, gyvybei pavojingą, kankinamai slegiančią, nuo įprastinio pasaulio, artimųjų bei draugų izoliuotą, vaiko psichologinę ir socialinę raidą pažeidžiančią terpę? Dar daugiau – kur žiūrėjo socialinės tarnybos, pačios dalyvavusios per jėgą grobiant vaiką, kad ši gyventų uždaryta su jau „iškankinta ir išvarginta“ motina ir kad ilgainiui ir pati mergaitė taptų tokia pat „iškankinta ir išvarginta“? Taigi L. Stankūnaitės kalbos įrašas ir valstybės pareigūnų išsakyti to įrašo komentarai yra skandalingas ir makabriškas dalykas. Atsakomybė už jį tenka ir visiems teismams, leidusiems įtvirtinti tokią neteisybę mergaitės atžvilgiu, ir aukščiausioms valdžios institucijoms, tyliai stebinčioms šį kraupų spektaklį. Ne mažiau mįslinga, kodėl L. Stankūnaitė šiuo metu baiminasi tik dėl savo gyvybės ir nė žodžio – apie mergaitės? Kai Garliavoje budėję žmonės sakė: „Laimutė Stankūnaitė yra vienintelė, be mergaitės, liudytoja byloje, kurioje įklimpę išties galingi žmonės, tad atiduoti jai mergaitę yra pernelyg pavojinga joms abiem, ypač jei jos bus išvežtos į užsienį...“, jie būdavo pašiepiami. Kai tai po kelių metų sako Laimutė Stankūnaitė, jautiesi suglumęs: déjà vu... Tik veikėjai kiti.

LIONGINAS2013-03-17 15:22

Ale kaip greit suregavai( čia tam 159) ne kitaip kad esi tamysta asmeniškai suinteresuotas ar kažkiek galimai prisidėjes prie šios tragikomedijos ,ane ???

reitingas2013-03-17 14:45

kas rezisierius

Darijus2013-03-17 14:08

Kruvina muilo opera tęsiasi. O prodiuseris vis tas pats? VSD?

Lionginui2013-03-17 13:55

Nesuprantu,koks sanitaras tave išleido iš palatos. Vėl tramdomuosius marškinius reiks užvilkti,jei esi toks negeras.

LIONGINAS2013-03-17 13:47

Bukiai jūs bukiai ,nieko jūs savo komentarais nepadėsite venskienei. Ne pakenksite ir Stankūnaitei,kitaip tariant melo tiesa nepaversite.Yra LR teisėsauga nors gana lėtai ,bet užtikrintai eina pirmyn ir čia nepadės net nupezusių signatarų,įvairių visuomeninkų ,netgi nusipelniusio DĖDULĖS sapalionės (Iš melo tiesa ir kitos gėrybės negimsta)ANt melo pamatų pastatytos net imperijos žlugo ,taip kad apsiraminkit ir pradėkit blaivytis

156 komentarui2013-03-17 13:38

kodėl ne šiandien?

Siandien2013-03-17 13:22

tik skaitom,piktinames,gadinam patys sau nervus pasyviai stebedami ka isdarineja musu neteisesauga, vaiko teisiu netarnybos, vaiku teisiu negynybos tai nieko nepasieksim. Balandzio 17 diena jau bus gerokai atsiles pavasaris. Reikia vykti i Vilniu ilgalaikei akcijai prie seimo,prie prezidenturos ir pareikalauti sitoms tarnyboms ataskaitos uz savo neveiksnuma ir sitoki absurda kuris siuo metu vykdomas lietuvoje. Mes ju rinkejai ir jie privalo mums paaiskinti:kas valdo Lietuva,kodel dvigubi standartai,kodel trypiami zmones. As butinai balandzio 17 diena vaziuosio i Vilniu.

copy2013-03-17 13:08

Gydytojas, 2013-03-17 10:36 Manau, tai tik blefas, ruošiantis jas išvežti į užsienį. Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Pasipriešinti tam tada nebuvo jokios galimybės... Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tikrintojų vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? Įtariu, kad mergaitė bus taip apdorota, jog nieko nebeprisimins iš praeities, o kartos įteigtus „faktus“, kad pedofilas buvo jos tėvas, o dėdėms ją pardavinėjo teta Venckienė... Gal taip ji SLAPTAI paliudys patikimam teisėjui, o po to bus išgabenta į SLAPTĄ šalį ir visiems laikams dings iš akiračio... P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso ir Dtankūnaitės garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

151komentarui klausimėliui2013-03-17 13:03

Todėl,kad ji pati yra durnesnė už sutenerę.

Taigi2013-03-17 11:47

Lietuvos ryto televiziją stankūnaitė susimovė,kad dukrai reikia eiti į mokykla,bet apsauginis ją pataisė,kad ji eina į mokyklą.Šiandien norėjau atidaryri tą patį įrašą,rodo, kad jis ištrintas.

pensininkas2013-03-17 11:03

Šiandiena kovo 17 d. 13 val ateik į Daukanto aikštę, Vilniuje, prisiminti ir pareikšti nepritarimą Gegužės 17 d. šturmui ir smurtui Garliavoje ir Deimantės Kedytės įkalinimui policijos biure (atkreiptinas dėmesys, kad prieš tą smurtą pradėjo protestuoti ir pati Stankūnaitė, nes mato, kad ir ji pedofilų "išdurta") .

Klausimėlis2013-03-17 10:21

Kodėl Lietuvos teisėsauga taip stengiasi, kad visa Lietuva būtų durnesnė už Stankūnaitę?

Romas2013-03-17 10:02

Per 2013-03-16 16:06:31 (78.60.76.181) parašė: Lietuvos ryta televiziją stankūnaitė susimovė,kad dukrai reikia eiti į mokykla,bet apsauginis ją pataisė,kad ji eina į mokyklą.

Pensininkas2013-03-17 09:24

Reikia pasirašyti tinklapyje "peticijos" peticiją "Dėl piliečių paramos" pertvarkant teisėsaugą. Jau pasirašė 5420 piliečių. Reikia dar 4520 parašų.

+2013-03-17 03:52

Manau, išgelbėti mergaitę galima nebent bendra malda, badavimais ir gulėjimu kryžium kiaurą parą.

Bingelienės2013-03-17 01:26

straipsnis portale Tiesos.lt.Makabriška.

Zenonas2013-03-17 01:25

Man patiko šudryčio minties vingiai kaip iš mažametės tėvo užaugintos sugulovės, pagal vieną ciniką, chemijos ir vaiko teisių tarnybos aštuonių rankų pagalba, ištrynus smegenis, buvo suformuota padori mergaitė Pavlina Morozovaitė, kuri netrukus įduos savo artimiausių žmonių teroristinį tinklą prieš kurį net Bin Ladeno gauja nublanksta. Pagarbiai

EI, SEIMŪNAI,2013-03-17 01:17

ar jūs matot, ar jūs girdit ? Pabelskit į savo sąžinę - turit jūs ją ,ar ne ?

Begaliniai liudna2013-03-17 00:48

Mielieji zmones, gelbekime Deimantele! Kokiu budu nezinau, bet tyleti ir laukti kito baisaus suplanuoto momento- negalima. Deimantele, sveikatos. laimingos baigties kaldryciu metime, Tavo jau nebevaikiskame gyvenime.

copy2013-03-16 23:10

sprendziant pagal videoformata nufilmuota su ismaniuoju telefonu,bet pagal tai,kaip smaukunaite sedasi jau veikiant ijungtam telefonui ir tai kad telefonas yra stabilioje padetyje viso pokalbio metu leidzia manyti,kad irasas yra ne vieno bet maziausia keliu zmoniu darbas. Taip pat iraso garso takelis yra nebudingas telefoninio iraso garsui,todel labiausiai tiketina,kad buvo naudojamas bevielis mikrofonas. Ta prielaida sustiprina ir laidas,kysantis is uz nugaros. Tai greiciausiai yra bevielio mikrofono siustuvo laidas. Kadangi,girdisi daug pasaliniu garsu,panasu kad buvo naudojamas taip vadinamas omnidirectional mikrofono tipas,kuris gali pagauti garsa is toliau,t. y mikrofonas nebutinai turi buti segamas prie kalbetojo arti. Tokiu mikrofonu trukumas yra tas,kad jie perduoda ir pasalinius garsus,kas ir girdisi siame irase. Na o teleprompteriu(sufleriu) siais laikais galima paversti bet koki kompiuteri,instaliavus atatinkama programele. Panasu,kad taip ir buvo padaryta. Nes kompiuteris ir matosi salia. Is esmes tai buvo gana kvailas "rezisieriaus"(advokato ar tarnybu) sprendimas,kadangi net ir kriminalistikos studentas atskirs,kad irasui pasiruosta is anksto,nors vaidybos scenarijus parasytas tarytum spontaniskam desperatiskam pagalbos sauksmui. Kaip viename filme sake Robertas De Niro-"Do i look stupid to you" kiausingalviai ,jus kiausingalviai

nekalto vaiko asara2013-03-16 23:06

Visi cerniauskas,ziobiene vaicekauskiene vaiku teisiu motereles,visi 240 kurie ta ryta dauze,draske namus. tempe klykianti vaika,trype viska kas sventa sulauksit atpildo. Dievas tai mate,ta ryta lijo,verke dangus,verke mazas vaikas,verke Lietuvos zmones buve tenai ir prie tv ekranu. Tai baisiausia ir juodziausia diena musu gyvenime,tai baisiausias smurtas ivykdytas valdzios vardu. Lazda turi du galus ir tikrai visiems skriaudejams sugris ir bemiegem naktim,ir depresijom ir ligom ir skausmais. Dievas atlygins uz kiekviena nekalto vaiko asara. ATLYGINS .

ji2013-03-16 22:53

kaip išsižioja, taip susiplauna! Sausio įraše sako, kad jau trys mėnesiai (vadinasi, nuo lapkričio mažiausiai) sveikata bloga, kad į mergaitės mokyklą nueiti negali, , o gruodį - taurė vyno ant palangės, ir namelius kepė, ir į mergaitės vaidinimą ėjo. Kur žiūri černiauskas?

paprastai2013-03-16 22:45

atkreipiau demesi-uz nugaros jai mikrofonas nes laidas kyso,ir siaip vedo,akiu ir kuno kalba daug pasako

is pedryt2013-03-16 21:32

Manau, tai tik blefas, ruošiantis jas išvežti į užsienį. Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Pasipriešinti tam tada nebuvo jokios galimybės... Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tikrintojų vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? Įtariu, kad mergaitė bus taip apdorota, jog nieko nebeprisimins iš praeities, o kartos įteigtus „faktus“, kad pedofilas buvo jos tėvas, o dėdėms ją pardavinėjo teta Venckienė... Gal taip ji SLAPTAI paliudys patikimam teisėjui, o po to bus išgabenta į SLAPTĄ šalį ir visiems laikams dings iš akiračio... P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso ir Dtankūnaitės garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

Audrone2013-03-16 20:46

Ar nera kam kreiptis i ES vaiku teises?

AR ILGAI DAR TYČIOSIS?2013-03-16 20:29

Jai mergaitė mažiausiai rūpi,jai rūpi susikurti sau gyvenimą be rūpesčių.Vaikas nemoka užsienio kalbos,kaip ir sutenerė,kaip vaikas bus ugdomas,jeigu iš viso mergaitė dar mąsto.Po velnių kas per iškrypėlių klanas,kuris naikina vaikus,žmones,o mes runkeliai juos dar išlaikom.Jau visiškai pikta.

LIONGINAS2013-03-16 20:29

Na komentatoriai argi Lietuvoje nėra ekonominių ir kitų aktualijų ? Ar garlevos eks teisėjos asmeninės problemos svarbesnės už valstybės ?Didesnės nesąmonės nėra, viską sukišti į garlevos " šeimos klano"pasakas ir bandyti spręsti Lietuvos vidaus problemas-na nesąmonė ,tikrai nieko nebus iš viso šito cirko.

Gal2013-03-16 20:13

Mergaite taip nugydyta,kad net biologine persigandus.Jug tik prieskaledine savaite dziaugesi lai-mingu gyvenimu, o sausio 20d skundziasi, kad abiems blogeja sveikata,baiminasi del gresmes, kylancios is apsaugos ,kuria nepasitiki,puses. KODEL MERGAITEI NELEIDZIA MATYTIS SU SENELIAIS

lietuvė2013-03-16 19:58

matyt, kad jau atsibodo puišytę saugoti: " kaip lietus į tuščią kibirą" - gal kiaurą? Bet to ji nesupranta. Kad tik nebūtų :- " nepakėlusi tokių sąlygų iš gyvenimo (ne)SAVO noru pa...........Nes šis cirkas kažką reiškia. Kad aš būčiau neteisi.

sistema2013-03-16 19:46

Manau sistema nori pakeisti apsauga. Del to Stankunaite ir aiskina,kad nori atsisakyti sitos apsaugos ir pasisamdyti savo. Mastantiems aisku,kad cia labai dideli pinigai ir St niekas tokiu suaukoti negalejo.... Juk apsauga gali tekti samdyti ir keliata metu,tai is kur toki milijonai? Taigi turbut net nekyla klausimas,kas uz sitos mamytes stovi ir kas pasiruoses mesti tokius pinigus.. Po sito jos pasisakymo,tik viskai naiviu reikia buti,kad nesuprasti,kas cia vyksta..

nu va...2013-03-16 19:22

ką tik buvai LABAI LAIMINGA... kas čia atsitiko??? ugi SĄŽINĖ UŽGRAUŽĖ... nuo jos nebabėgsi...

128komentarui Vidas2013-03-16 19:14

labai jums pritariu/jau tokie neigalus tie lietuviai verksniai ,net bloga darosi/bet gerb.Venckiene kodel niekur nesikreipia ,bet taip pat tik straipsnius raso ,tai irgi neaisku/omergaites jau galimai ir nebera/tai gal tikrai uzteks rasyti ,bet laikas daryti tvirtus zingsnius del mergaites/gal dar ne velu?????VENCKIENE AR SKAITOTE????

LIETUVA2013-03-16 18:38

tik Lietuvoj galimas toks baisus teisesaugos chaosas. Žmonės, arba eikit į gatves, arba užleiskit Lietuvą svetimtaučiams. Ir svetur yra vietos, kur žmogaus neterorizuoja ir baudžia pedofilus už vaikų prievrtavimą. Tokio nuopuolio kaip Lietuvoj nėra demokratinėse šalyse, tik apleistoj Afrikoj. Mergaitės, skaitykit, nebėra. Pasimelskim už ją. Stankė ją pagimdė, ji ją ir žudo. Lietuvoj tokios biologinių teisės.

dviguba nauda2013-03-16 18:34

Ir prisidengę vaikų teisėm mergaitės parodymus suklastos, juk jos pamatyti bei tuo pačiu pasitikrinti niekas negalės. Ir iššaukus visuomenės pyktį bei nukreipus dėmesį įvairius juodus prjektus po ta priedanga įgyvendins.

Vidas2013-03-16 18:20

Dejonemis, kurios dabatiniams lietuviams tapo gardesniu dalyku, nei senutes iskepta duona su pienu, cai nepadesi. Todel labai keista, kodel jus nesikreipiate i Pilietine Zmogaus Teisiu Komisija, kuri yra net Rygoje, Peterburge, Maskvoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Prancuzijoje, Danijoje, Svedijoje, Vengrijoje, JAV ir kitose salyse. Jie yra geriausi pasaulyje psichaitru nusikaltimu tyrejai. Ju atliktais tyrimais, pasiulytais istatymais JAV Kongresui, pasitiki daugybe zmoniu, nes jie parode, kad gali istirti bet kokias psichiatru suregztas pinkles. Kiekvienais metais sita komisija istiria ir pasodina simtus psichiatru. Visai neseniai sios komisijos deka JAV buvo nuteisti ir uzdaryti i kalejima 50 metu 3 psichiatrai (dvi moterys ir vienas vyras) uz tai, kad maitino antidepresantais naslaicius. Skunda jus galite uzpildyti internete arba kreipkites i Sofija Dorinskaja, kuri pati buvo psichiatre, o siandien ji yra Pilietines Zmogaus Teisiu Komisijos pirmininke, ir tiria psichiatru pastoviai daromus nusikaltimus. Deka sitos Pilietines Zmogaus Teisiu Komisijos veiklos net Vokietijos psichiatru asociacijos pirmininkas buvo priverstas pripazinti, kad psichiatrija yra prisidejusi prie Holokausto, ir jis atsiprasinejo del tokio fakto, be to, pats asmeniskai pareiske, kad ''praejo tas laikas, kai zmones tikejo, kad psichiatrija gali kazka pagydyti''. Tokiu budu, jis pripazino, kad psichiatrija nieko isgydyti negali, o suluosinti zmogaus prota - gali, sugriauti jo gyvenima - gali, issaukti psichotropiniu vaistu deka nora nusizudyti gali, taip pat kaip ir nora zudyti kitus. Gaila ziureti i tuos amzinai besiskundancius, aimanuojancius ir verkiancius lietuvius, kurie yra tokie neigalus, kad net nesugeba parasyti paparsto pareiskimo del pagalbos, kad padeti vaikui.

Falsifikatas2013-03-16 18:13

Isduoda zodziai "KAIP LIETUS I TUSCIA KIBIRA" jei tikrai butu pavojus, nei vienas zmogus tokios "poezijos" nenudotu, nepastebejau jokios poezijos jos ankstesnese kalbose. Matyt rezisierius buvo kitas. o jei daryti prielaida, kad tai ties-tai kompromatas pries policija, nes ji teigia, kad grasina "sargai"

Per2013-03-16 18:06

Lietuvos ryta televiziją stankūnaitė susimovė,kad dukrai reikia eiti į mokykla,bet apsauginis ją pataisė,kad ji eina į mokyklą.

Broliai2013-03-16 17:55

Tautiečiai rytj 13 val.renkamės Daukanto aikštėje prieš prezidentūrą,reikalausim TIESOS.

COPY2013-03-16 17:54

Gydytojas 2013-03-16 – 10:02 Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Pasipriešinti tam tada nebuvo jokios galimybės… Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tikrintojų vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? Įtariu, kad mergaitė bus taip apdorota, jog nieko nebeprisimins iš praeities, o kartos įteigtus „faktus“, kad pedofilas buvo jos tėvas, o dėdėms ją pardavinėjo teta Venckienė… Gal taip ji SLAPTAI paliudys patikimam teisėjui, o po to bus išgabenta į SLAPTĄ šalį ir visiems laikams dings iš akiračio… P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso ir Dtankūnaitės garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

lietuvė2013-03-16 17:48

gal.. jau saugotojams atsibodo laikyti puišytę "kaip lietus į tuščią kibirą" gal kiaurą, bet .. protukas to nesuvokia. Bijau pagalvoti apie jos ateitį. Kad tik nebūtų-" nepakėlusi tokios naštos iš gyvenimo savo (ne)noru...ir t.t. Šitas cirkas ne šiaip sau. Kad tik būčiau neteisi.

Ekspertas.US2013-03-16 17:36

sprendziant pagal videoformata nufilmuota su ismaniuoju telefonu,bet pagal tai,kaip smaukunaite sedasi jau veikiant ijungtam telefonui ir tai kad telefonas yra stabilioje padetyje viso pokalbio metu leidzia manyti,kad irasas yra ne vieno bet maziausia keliu zmoniu darbas. Taip pat iraso garso takelis yra nebudingas telefoninio iraso garsui,todel labiausiai tiketina,kad buvo naudojamas bevielis mikrofonas. Ta prielaida sustiprina ir laidas,kysantis is uz nugaros. Tai greiciausiai yra bevielio mikrofono siustuvo laidas. Kadangi,girdisi daug pasaliniu garsu,panasu kad buvo naudojamas taip vadinamas omnidirectional mikrofono tipas,kuris gali pagauti garsa is toliau,t. y mikrofonas nebutinai turi buti segamas prie kalbetojo arti. Tokiu mikrofonu trukumas yra tas,kad jie perduoda ir pasalinius garsus,kas ir girdisi siame irase. Na o teleprompteriu(sufleriu) siais laikais galima paversti bet koki kompiuteri,instaliavus atatinkama programele. Panasu,kad taip ir buvo padaryta. Nes kompiuteris ir matosi salia. Is esmes tai buvo gana kvailas "rezisieriaus"(advokato ar tarnybu) sprendimas,kadangi net ir kriminalistikos studentas atskirs,kad irasui pasiruosta is anksto,nors vaidybos scenarijus parasytas tarytum spontaniskam desperatiskam pagalbos sauksmui. Kaip viename filme sake Robertas De Niro-"Do i look stupid to you" kiausingalviai ,jus kiausingalviai

Ankstesni2013-03-16 17:31

parodymai netiko o dabar tinka,tai kaip jie atstatė ištrintą atmintį,kažkoki stebūklai Lietuvoj.Gal Lietuva stebūklų kraštas.

119komentarui2013-03-16 17:22

jiems reikejo laiko /jie ta laika turejo 9men ,kad perdirbti mergaite galimai/tai jau ir pavyko matyt jiems tas planas/todel mergaite ir buvo nerodoma/ nieko nedaro seimas ,nieko prezidente ,nieko nedaro zmones/ir jie tuom naudojasi/

Juozas2013-03-16 17:19

Kovo 16d.rytą per televiziją (berods LNK) girdėjau pranešimą neva mergaitė duos parodymus prieš a.a tėvą,senelius ir globėją ,kaip jie su ja blogai elgėsi.Jei tai tiesa,kokiomis priemonėmis tas pasiekta.Siaubas kažkoks.

jo2013-03-16 17:19

skaitykite Drasiaus kelias

j2013-03-16 17:13

Tai jie sneka apie gresmes stankunaitei keli metai,tai reiskia zino ir kas tie kurie jai grasina,kodel ju neistempia i viesuma ir baigtusi viskas,cia tas pats tipo,kaip a.a Drasius visi zinojo ,kad ruosiai zudyti ir sau nieko nedare,pasakas,visi zinom pedofilija buvo mergaite nemelavo,Drasius nezude,o dabar elitinis pedofilu ratas nori islikti svarus,manau tiesa vistiek islys,to ir meldziam Dieva.

Cha2013-03-16 16:55

Skalūninės dujos čia Ne Prie Ko. Čia vyksta karas tarp prokuratūros ir policijos Kriminalinės tarnybos. Šiame ėjime kriminalistai pralaimi. Prokuratūra pralaimi Seime.

...2013-03-16 16:48

Surezisuotas spektaklis su Matonio komentarais , tik darbas nepreciziskas ir negrabus - net nepasistengta paslepti laida ir zvilgsni nukreipti tinkama kryptim .Ir viskas su tikslu - kovo 25d Venckienes neigiamo ivaizdzio suformavimui , kad komisijai ranka nesudrebetu naikinant imuniteta .Primityvus braizas .

ir dar nuomone2013-03-16 16:13

labai bloga vaidyba "sventosios motinos"/o tas laidas nugaros matosi labai aiskiai/paruosta moteriske zodziu isleido perskaityti surasyta teksta/bet ,kad labai jau matesi ta vaidyba pas ja/nepavyko/

Vidmantas2013-03-16 16:12

Laima, paklausius tau surezisuoto teksto issakymo, pagal tai koki skausmai tave kamuoja, turetumei suprasti, kad tavo dieneles yra suskaiciuotos. Taves tai visiskai negaila, uz klaidas reikia atsiskaityti, bet labiausi gaila tai Deimantes.

nuomone2013-03-16 16:07

artiste stankunaite pasirodys ryt su negerbiamu jakilaiciu laidoj/vel sukurpiama razisura bus parodyta ,kad plauti zmonems smegenis toliau/kada pasibaigs ta melo pajungta masina,tas buldozeris ,kuris juda tolyn nesustodamas/salyje totalus bardakas/niekas nieko nedaro del mergaites Lietuvos pilietes ,kad ja islaisvinti is ikalinimo! ir tai skaitosi teisine valstybe?

molis2013-03-16 15:58

to Basa Tiksliai pastebėta, - vyksta kova tarp struktūrų, pradedant nuo nuo aukštų policijos pareigūnų pašalinimo , iki siekio dabar perimti ypatingai svarbų liųdytoją - Stankūnaitę del pedofilijos ir žudynių. Beje manau toje istorijoje ji žino daugiau VIP pedofilų, kurie buvo pažistami su jos AtA seserimi, žino, kas vykdė žudynes. Stankūnaitės sesuo yra pedofilijos raktas! Būtent sesuo suko jau anksčiau ir daug didesnius pinigus. Matomai seserys yra išsikalbėjusios. Taigi pavojus Stankūnaitei buvo ir yra labai didelis, todel ją į teismus lydėdavo komanda gerai paruoštų profesionalų. Taigi kas realiai ko0nkrečiai vyksta, sunku suvokti, bet aišku, kad tos istorijos atomazga artėja, nes panašu objektyvus tyrimas del šioje istorijoje buvo ir yra vykdomas. Todel svarbaus liųdytojo sunaikinimas yra forsuojams...

chm2013-03-16 15:55

Kodėl vargšei L. S. suorganizavo tokį prastą kompą?! Juk normaliuose kompuose yra įmontuota kamera ir nereikia kažkur į šoną žiūrėti.Žiūri sau į ekraną ir kalbi. O čia?! Manau, pirmiausia vaizdas buvo nufilmuotas, o tik paskui įdėtas į internetą. Žinoma,su tam tkrų struktūrų leidimu.

Basa2013-03-16 15:39

Stankė prašo pagalbos nuo Kriminalinio biuro? Reiškia, ten, teisėsaugos viduje užvirė kova. Įdomu labai, joa... Kas ją privertė kreiptis į visuomenę? VSD? Prokuratūra?

nuvylė2013-03-16 14:17

Seimo komisija norėjo vieno filmuko (iš Kedžių namų),bet gavo kitą (iš Stankūnaitės laikino lizdo).

ir dar2013-03-16 13:57

Dar kartą užmečiau akį į įrašą. Na,tikrai apie 20 sek.pasirodolaidas už nugaros (ties liemeniu) ir lieka visą įrašo laiką.Kas ten per laidas, a? Beje, įrašo pradžia labai primena spaudos konfecencijos pradžią.

manau2013-03-16 13:52

mergaitė niekur nesimoko,ne tai patvirtina,kai ko ištarti žodžiai-ištrinta atmintis......

pastebėjimas2013-03-16 13:51

Stankūnaitė sako, kad bijo,jog bus joms grasinama. Bet kažkodėl bijo dėl savo gyvybės (tą sako net du kartus). Dėl dukters gyvybės net neužsimena. Manau,kad šis įrašas - tai vaidyba, nes labai primena internete matytą įrašą mob. telefonu,kai mergaitė vaidinama pasakojo apie savo draugę,kurios mama labai bloga... Na, labai panašu į tai, kad Laima ir mergaitė,kai mažylė dar gyveno pas Neringą, „psichologių” padedamos išmoko vaidybinių žaidimų. Vienas toks vaidybinis žaidimas buvo pateiktas ir pačios Laimos internetiniame psl. Be to, jei saugumas nenorėtų,įrašas nebūtų išplitęs. Tai padaryta su saugumiečių žinia. Koks tikslas? Ko gero,ruošiamasi išvažimui į užsienį. O ten,žinia, visaip gali nutikti...

Man2013-03-16 13:44

susidaro toks įspūdis, kad stankūnaitė mergaite prisidengia,saugodama savo kailį.Jai svarbu savas kailis, apie savo mergaitę ji mažiausiai galvoja.Kokia buvo motina,taip ir toliau elgesi.

as2013-03-16 13:39

O kas uzvire kose?tai ir srebk, juk norejai buti zvaigzde,tai dzaukis vaisiais

r COPY2013-03-16 13:32

O kas ten per kabelis is uz nugaros kysonuo 20sek.? Gal " sachido kuprine" prie nugaros prisegta? 100% apsauga nuo informacijos nutekejimo. ---------COPY------ --------ŠIO ĮRAŠO TIKSLAS TUOJ IR PAAIŠKĖS. ČIA KIEKVIENAS ŽODIS-PADIKTUOTAS, JI NĖ NECYPTELTŲ NĖ GARSO BE LEIDIMO. O TAS LAIDAS 20sek - gali būti ir teksto diktavimui pajungta priemonė. Tuoj paaiškės, kodėl akcentuota data, t. y. , sausio 20d. ČIA- KLOUNADA. C I R K A S . P. S. VĖL KLIURKĄ PADARĖ-NEPAMATĖ KVAILIAI LAIDO,KURĮ PATYS PRIEŠ FILMUOJANT SUMONTAVO-IKI 20sek. puikiai matosi :*> -ATIDŽIAI PERŽIŪRĖKIT. ESMĖ: STANKĖ BE APSAUGOS NĖ ŽINGSNIO GI-TĄ VIDEO,KO GERO,APSAUGA IR FILMAVO,ČERNIAUSKAS TEKSTĄ SURAŠĖ IR PATS DIKTAVO,LIEPIAMA BUVO AKCENTUOTI DATĄ,KAIP,NEVA,SAUSIO 20D[O KODĖL-TURI TUOJ PAT PAAIŠKĖT] ,DAR PABRĖŽT-KAD ŽUDIKAS YRA KEDYS IR,KAD VENCKIENĖS PARTIJA TEN KAŽKĄ. CIRKAS,KLOUNADA. STANKĖ NĖ ŽODŽIO BE LEIDIMO PASAKYTI NEGALI-VISI TAI SUPRANTA. CIRKAS.

kovo 17-aja2013-03-16 13:24

kas neabejingi mergaitės likimu, visi prie prezidentūros.

kauniete2013-03-16 13:19

nezinau kur rasyti. todel rasau po siuo straipsniu gal kas atsilieps... kas gali apsaugoti nuo kauno policijos "mafijos"? kur kreiptis? nesu susijusi su kloniu gal tik krasteli,bet negaliu prisiimti tokios garbes kad ten buvau. {cia be sarkazmo}tikrai uzjauciu kedziu seima,Venskiene ir ir kitus giminaicius. ka jum pasakyt ,nezinau. jeigu su tokiu teises ismanymu nieko nepasieket,tai manau ir as nepasieksiu bet bandau ir tikiuosi nenuleist ranku. baisu kas darosi,baisu!!!!!!!!!!!!!!!! o sita panele galu gale lai eina........... kur nori tik mergaite lai palieka. o reportazas,mano kaip motinos,akim vel nekoks! ji gi pergyvena del savo gyvybes... o kaip del mergaites??????? jeigu isvis gresme yra kokia nors ne isjos pazystamu rato.................

Zina2013-03-16 13:13

Gali buti, kad mergaitees psichika nepataisomai suzalota, uztai ir neleidzia pasimatyti su seneliais, dabar tik kuriami planai kaip jas abi su biologine pradanginti, kad niekas niekada nesuzinotu kas buvo padaryta su vaiku. Toji dykaduone niekam nebeidomi, ka jie nori, ta jie daro su ja, atvare prie ijungto kompiuterio, akis pakelusi aukstyn perskaite is anksto kazkieno parasyta teksta, paskui kaip buvo liepta, atsikele ir nuejo, daug itikinamiau butu buve, kai zmogus pats ijungia kompiuteri ir dar po pasisakymo sededamas pats isjungia, zodziu...... kliurka po kliurkos, kurias daro "plaukuota ranka"...... Gal as klystu, bet nemanau......

Zina2013-03-16 13:02

Stankunaite tiek prisimelavusi, jeigu kada nors ir tiesa sakytu, jau niekas ja niekada nebepatikes............

Laima2013-03-16 13:01

Dėl manęs toji Stankūnaite tenusišneka kaip nori. Bet kai nusišneka Matonis, tai čia jau... Mergaitę pagrobs... Nesu jokioje viešoje erdvėje mačiusi ar girdėjusi, kad - pagrobs. Žinoma, jeigu pedofilai grobs, tai aišku, ką darys... Padorūs žmonės taigi negrobs. Na, pagrobsi svetimą vaiką, tai duos Matonis apsaugą kaip biologinei? Nereikėjo su kaldrytėmis lakstyti, tai ir alergijos nebūtų. Tyli Pūras, Slušnys, tetos iš seimo, tyli tetų krikštamotė Degutienė, prezidentė - irgi tyli. Tik Matonis - drąsus, laiko biologinę kaip areštuotą. O kad vaiką laiko - tai niekam nesvarbu. Neturime mes jokios vaiko teisių apsaugos. O LR - ko taip vilkino viešinimą? Patys nežino, kaip ta biologine atsikratyti. Juolab, kad imperija griūva, krepšininkai algų negauna, ir dar neaišku, kas po skyrybų, ką valdys. Ir gal visokioms pensininkėms ir darbo vietų neliks.

juokas ima2013-03-16 12:54

iš tu kurie tiki kad lietuva turi prezidenta,jai prezidentas amerikoje bėga nuo savo tautiečiu tai koks jis prezidentas : youtube.com/watch?v=hBE_0xXNS64

pamastimas2013-03-16 12:48

o gal mergaitės nebėra gyvuju tarpe ,tai kurpiamas planas kaip nešt muila iš lietuvos

Publijus2013-03-16 12:45

Viskas logiška,reikia skubėti iki Venckienės imuniteto svarstymo. Iš pradžių mergaitė atsisako matytis su seneliais iš kurių namų plėšiama ar nesenai taip klykė. Paskui ji pati sugalvoja liūdyti prieš tetą,kuri ją užaugino. Mergaitė jau netgi žino,kad tai Vneckienė organizavo visas žudynes. Dabar reikia mirk gyvenk tik vieno,kad nereiktų liūdyti gyvai ir kad vaikas nepasimatytų su savo buvusia šeima. Tada yra Žalimas,kurio tikslas išsisukti nuo baudžiamosios atsakomybės,yra vaiko liūdijimai,tikri ar surežisuoti ir yra Alzheimerio liga sergantis kaltinamasis. Man atrodo,kad šios bylos režisieriai viską numatė,tik nėra kaip sklandžiai ir logiškai pradanginti vaiką su mama. Todėl per skubą ir gaunasi toks marazmas.

analitikas2013-03-16 12:39

Kadangi ,,ekspertai,, iziurejo Stankunaites sasajas su skalunais,tai as mastydamas placiau izvelgiu sasajas su kardinolu konklava ir ES biudzeto svarstymais.

Dalia2013-03-16 12:15

Žiūrint ta jos pasisakymą , toks jausmas kad ją atvedė prie ijungto kompo ir ta pradėjo šnekėti atrepetuota tekstą ,pabaigus kalbėti vėl neisjunge kompo o išvedė atgal is kur atėjus.O kodel ji visada apsirengusi drabužiu su stačia apykakle....?

Kaunas2013-03-16 12:03

'ekspertai" vėl prajuokino primityviai suplakdami šūdą su kiaušiniene. Tikras faktas, kad dėl kažkieno kėslų atsirado serija užsakomųjų straipsnių apie pedofilijos bylos herojes purvasklaidos lyderyje. Tačiau "ekspertai" čia būtinai prikergė skalūnus. Keista, kacd pasikuklino ir nepavarė viso kasdieninio repertuaro- antiprezidentinio, antikonservinio, antiatominio...

Algimontė2013-03-16 12:01

Nesistebėčiau jei Laimutė, ,,apimta depresijos'' ,,pasmaugs dukterį'', o po to ,,pasikars pati''. Balutės dar užšalę. O kad Drąsius nuskandino Andrių, tai ,,nenuginčijamas'' faktas. Šimašius, Kraujutaitienė, Lavastė, Kuznecovaitė liudininkės. Tokia versija, vienas iš tokių planų. ,,Išvyko į užsienį''.

Liubartas2013-03-16 11:59

Visoje šioje istorijoje jokios logikos nebuvo. Labai gaila, tačiau artimiausioje ateityje jos ir nenusimato. Vyksta patys bjauriausi žaidimai. Nuolat plaunamoa žmonių smegnys, platinamas melas, o žmonės tyli. dar blogiau, nemaža dalias tuo tiki. Mergaitė kenčia, o vaikų apsaugos tarnybos tyli. Seimas ir Prezidentė taip pat tyli, tarsi vandens į burną paėmę. Aš nesuprantu, kodėl jie leidžia nusikaltėliams siautėti Lietuvoje? Man atrodo, kad tas seima ir prezidentė-tik butaforija, parodomasis farsas.

Koba2013-03-16 11:58

Prasidėjo priešpaskutinis plano etapas- sukėlus nepasitikėjimą kriminaline policija, išgabenti jas į užsienį. Priminsiu jog galutinis tikslas - atsikratyti liudininkėmis.

Nuomone2013-03-16 11:33

Man, asmeniskai, Laimute neidomi .Tegul ji gyvena kaip nori ir kur nori ! As galvoju tik apie vaika,kuriam ten ,tikrai nera gerai.Stebina vaiku teises, kurioms Lietuvoje ,vaikai gyvena rojuje, ir neturi jokiu problemu !!!!!!!! Reikia kreipti dideli demesi i Deimante, gydytoju komisija privalo istirti jos sveikatos busena .Uztenka sekti pasakas ir meluoti !!!!!!!!!!!!!!! Vaiko sveikatos istyrimui, sudaryti spec.komisija .

Butu2013-03-16 11:21

idomu,jeigu pakomentuotu komsomolo tiesos klizmos,kurios lankesi pas ja ir piese idiliskus vaizdelius.Kazkodel tyli propagandines ziurkes?

***2013-03-16 11:19

kaip ji jaučiasi, man, pavyzdžiui, nusispjaut... bet baisu dėl mergaitės... ei, tikrintojai, ir net Seimo nariai-moterys!!! , jūs gi matėt "laimingą" vaiką, kažkam vaidenosi, kad mergaitė lanko mokyklą, ir viskas labai gerai... kodėl tylit, kaip žuvys iš vandens išmestos??? ar neturėtų būti pareikšti kaltinimai konkretiems melagiams-vaikų teisių apsaugos specialistams, psichiatrams, advokatui Č. , "žurnalistėms"????... rašo, kad abi vaikšto po prokuratūras, duoda kažkokius parodymus... tokioj būsenoj, prieštaraujant visiems specialistams???? ne nu tiek prisimeluot... kada tai baigsis...

as2013-03-16 11:06

BUKITE MALONUS,PADEKITE SUDELIOTI IVYKIUS TEISINGA TVARKA,NES MAN PACIAM NIEKAIP NEPAVYKSTA..GRUODZIO PABAIGOJE lavaste delfyje RASE APIE NUOSTABU smaukunaites IR DEIMANTES GYVENIMA,SAUSIO 20d.IRASOMA smaukunaites"RAUDA"--KURI VIESUMOJE PASIRODO TIK KOVO15d.laima AISKINA,KAD MERGAITE SERGA---VAIKO TEISIU ATSTOVE AISKINA,KAD VISKAS PUIKU. PRIES MELUODAMI,BENT JAU SUSITARKITE!!!

Venckienes ir mergaites parodymai nuoseklus...2013-03-16 10:58

o WC-komanda istisai meluoja ir keicia savo parodymus. "Egzotinis debilas" meluoja net susiriesdamas:)

Kas taip surezisavco ??2013-03-16 10:55

pedofilijos byla???skaluojama jog pedofilija sugalvojo D.Kedys,bet...jo jau seniai nebera??????Kas slepiasipo pedofilijos bylos?????Ir kokios jegos bei valstybes pareigunai tai nori nuslepti???

invisible2013-03-16 10:46

Kiek suprantu pedofilų partiniam- politiniam klanui ateina galas, jeigu pagrindinė šio spektaklio veikėja stankūnaitė nebegali vaidinti pedų surežisuotame vaidinime, gaila tik mergaitės, kuri galėjo gyventi pilnavertį gyvenimą Venckų namuose. Jeigu jau pedofilų klano ruporas lrytas skleidžia informaciją, kad stankūnaitė nebegali ir nebenori gyventi tokioje aplinkoje, kai esi vergas "laisvoje" šalyje, kai tave saugo valstybės pasamdyti žaliukai prieš tavo valią, reiškia, kad šis pedofilinis pūlinys gali greitai sprogti kaip ugnikalnis ir išmesti į dienos šviesą daug dalykų, kurių labai bijo visa viršūnėlė, pradedant prezidente, kuri nesugebėjo padėti mergaitei, kai ši prašė pagalbos, tai ko vertas toks šalies vadovas..... Ko verta visa teisėsauga, kuri pati savo rankomis smaugia jauną, nekaltą mergaitę. Ko verta visa valdžia, kuri nesugeba duoti atkirčio tokiai teisėsaugos savivalei ir kiek dar bus kvailinama tauta.

jaras2013-03-16 09:59

policja verkia kad net uniformu neturi.komisarjatai panasus i landines.okiek kainuoja tokiu stankunaiciu islaikimas?kai eme mergaite aprengti atrode kaip terminatoriai.kiek kainuoja tokia apranga.?ir viskas pries beginklius zmones.kiek dar prikista i kalejmus.kiek sedi laukia teismu.bilos tempemos iki begalybes.visa tai miljonai kuriu truksta eiliams policininkams unformoms ir algoms.

:)2013-03-16 08:37

Na bet kokia cirko artiste.. gal atsiminkit tie, kurie raso jai kalbas, apie ka buvo kalbeta paskutini karta :) Komedija

LAISVĘ KLONIO MERGAITEI2013-03-16 07:59

. Mergaites malda likti su Neringa... . Ar girdite? Aš noriu likti su Neringa! Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Malda iš širdies gelmiu, Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Diktuoja valia svetimi... Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Tu dabar "rinktis negali"! Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Mirtino pavojaus akivaizdoje... Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Mes niekas nepamiršome... Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Niekada nepamiršime... Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Mergaitė nepamiršo, Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Mergaitė nepamirš... Žmonės jūs ar ne žmonės? Ar girdite? Dievas nepamirš... Nepamirš! Autorius: Gytis

Atiduokit2013-03-16 07:10

vaika NVenckienei ir vaikui bus saugu...Neskaudes joks pilviukas ir jausis gerai...Gyvens normalu gyvenima ir dziauksis seneliais....O Laimute isleiskit i laisve....As manau ,kad mano pasiulymas gan neblogas....

Cia2013-03-16 07:04

ir per daug protingu nereikia buti ,kad suprasti... Juk Jinai pati anksciau sake ,kad Jai nesaugu ,kad seka Ja ir mergaite ... Viskas gerai ir staiga blogai... Mielieji ,as manau ne Laimute nori atsisakyti apsaugos ,bet taip reikia... Nes ir Cerniauskas plokstele apverte... Kiek ilgai ,bet labai gerai pasielge Matonis ir pritare vaiku teises ,kad nepanaikinti apsaugos.... Ir idomu ,kas pasakys nuo ko ji buvo saugojama ,kad siandien jokios gresmes nebera.... nuomone

UK2013-03-16 06:55

Oi nesiliauja savo savo propaganda skleisti valstybiniai pedofilai su pedruciu priesaky... Anksciau, kol nebuvo totaliai zluges pasitikejimas valstybe, tai tokie visi triukai kaip bandymas prastumti korupcija iki paskutiniu detaliu dvokianti koki projekta prisidengiant skandalu, puikiai pavykdavo ir niekas (... beveik) nesusimastydavo. Bet dabar... kuo toliau zaginant Lietuvos tauta, net ir aklai tikeje issigimusia sistema pradeda po truputi praregeti. Ateis laikas jums, isgamos, tikrai ateis

o tas lyderis - tai Lrytas2013-03-16 04:51

per vieną dieną 5 straipsniai, iš jų keli vienodi tik skirtingais pavadinimais, tikra kašperovkizacija

tretieji asmenys2013-03-16 04:34

Matonis sako "Stankūnaitę prašyti atsisakyti valstybės apsaugos galėjo paskatinti tam tikri tretieji asmenys." Kas jie? Ir viskas bus aisku.

valerija2013-03-16 04:31

Pedofilai issigando kas seimas nenuims nelieciamybes Venskienei. Stankunaites uzsienis bus Anapilyje, kaip ir visu kitu.. na jei neatiduos suvalgyti Venskienes gali pasakyti kad ji organizavo Stankes ,,emigracija,, o gal ir seima apkvailins. Gi Cininas pareiske kad mergaitei istrinta atmintis, bet pries pra dienu kazkoks teisejas apklause mergaite... vel gi viskas sueina i tai kad klanas ruosias paskutiniam musiui... dabar ir pamatys Lietuvos zmones kokius seimunus isrinko... ir kiek pakabintu seime.

jo2013-03-16 04:00

atsiverskite Drasiaus kelias/

To Neris Karpuškaitė Akelaitienė ·2013-03-16 03:13

Kai Jūs pati manote, ar seime yra nors vienas padorus žmogus, manau, kad ne, na dar laiko truputį yra, jei yra te apgina savo vardą, bet manau, kad ne ten tokie patys kaip tas AIDIS.

To 7. netikra 2013-03-15 16:42:22 (78.61.24.116) parašė:2013-03-16 03:04

Jinai tik išgimdytoja ir dar IŠGAMA.

JLY2013-03-16 03:00

Šita sutenerė prostitutė sako jai galvą skauda, kaži tau su tarpkoju viskas gerai?

+2013-03-16 02:52

1.Jei mergaitės neprievartartavo, kam ją saugoti ir slėpti ? 2.Kaip įmanoma skundą prieš saugotojus, kurie saugo kiaurą parą ? 3.Jei mergaitė nesaugi, ką daro vaikų tarnyba ir Prezidentė ? 4. Ar Lietuvoj nėra nė vienos jėgos, kuri drįstų užsistoti mergaitę ? 5. Jei negalim apginti vienos mergait4s, tai kaip mes apginsim Lietuvą, tautą, kalbą, žemę ?

Žiniasklaida D. Kedžiui paišo dar vieną auką2013-03-16 02:42

Paskaitykite, ką rašo vakarykštė "Kauno Diena" ir "Lietuvos Žinos". [cit]L.Stankūnaitę pradėta saugoti po įvykių 2009 metų rudenį Kaune, kai jos buvęs sugyventinis D. Kedys, manoma, nužudė verslininką Andrių Ūsą, teisėją Joną Firmanavičių ir L.Stankūnaitės seserį Violetą Naruševičienę, kuriuos kaltino sąsajomis su pedofilija.[cit. pabaiga] D. Kedys nužudė Ūsą?

Grasilda2013-03-16 02:04

Papildoma informacija: lryte pasirodė dar vienas straipsnis itin iškalbingu pavadinimu "Žudikai kartais pergudrauja net itin svarbių liudininkų sergėtojus". Ar tai negali reikšti, kad ruošimasi Stankūnaitę likviduoti?

lt2013-03-16 01:07

o pastebejote, kad Stankunaite viso iraso metu ziuri kazkur i virsu, ir neroromos jos akys. Matyt ziuri displeju kuris stovi virsuje ir skaito jai parasyta teksta, vien zo..

manau2013-03-16 01:03

visuomeninkai turi skubiai kreiptis kažkur, nes vaiko teisių apsaugos darbuotoja meluoja dėl vaiko sveikatos.

taip2013-03-16 00:53

pritariu 6 komentarui. Čia dar prie to paties bandys "prastumti" skalunų dyjas ir kitus Lietuvai "naudingus" projektus. Mazuroni Štatuose "užspaudė, manau ir pamalonino", kaip vargšas vakar "prakaitavo" dėl MŪSŲ visų "gerovės"

nuomone2013-03-16 00:41

eina jis sikt

copy2013-03-16 00:40

Is Stankunaites "fanu" slaptu pokalbiu. Paskaitykit. : Asta Kuznecovaitė Del to, kad vilnius jai atstovauja uso byloje, todel jiems ji perduota. o siaip pasisiko sau laima su situo issisokimu kaip reikiant. [17:00:09] Irma: Asta Kuznecovaitė Kedofilams suteikta visa galimybe is venckes padaryti didvyre. O ir nutrijos nelieciamybe bus issaugota, nes ji pasirodo buvo teisi-mergaite atiduota i nesaugia aplinka. Ai nu nx. Galit padekoti lunevicienei uz visiska nersos pergale. Pasieke ji savo. Kazin uz kokia suma tai padare [19:15:48] Irma: Asta Kuznecovaitė Pamirsk, juk pati mama bijo, kad ja nuzudys ir tai padarys apsauga. Visi kaltinimai netenka prasmes-nersa bande issaugoti vaika, ji didvyre, nes del to ryzosi net istatymams nusizengti. [19:37:38] Irma: Asta Kuznecovaitė Reikia tiketis. Ne vietoje ir nelaiku sitas video ir uz tai per galva reikia duoti tai, kuri ikalbejo laima nufilmuoti visas pretenzijas ir pazadeti jai puiku gyvenima pas ja. [19:38:36] Irma: Marija Mar Asta Kuznecovaitė - o kazkas ja ikalbejo padaryti si video? kazkas buvo suinteresuotas? ta nori pasakyti? Asta Kuznecovaitė taip. ir labai paprasta suzinoti kas - tas, kas pirmas ji ikele. beje tas zmogus dar ziema buvo itartinas, puslapyje visaip palaiko Laima, igijo jos pasitikejima. Prisimenu sausi lyg, na kai ten ta gauja mergaite saugojo po kondratjevo sprendimo, ji rase, kad yra UK, taciau fb jos rode, kad yra Garliavoje. Stovi patvory ir taip padeda Stankunaitei?

Arūnas 55 koentarui2013-03-16 00:35

Tu tamsta,kai iš dangaus nukritęs. Ši asaba, dėl kurios taip pergyveni,dar prieš naujus metus iš visų tyčiodamasi aiškino,kad ji su mergaitę dabar labai gerai gyvena. Geriau pasidomėk šio proceso eiga,ir nereiks tada aikčioti.

stankei2013-03-16 00:31

nuo pradžių reikėjo mąstyti galva,o ne subine.Tokiai ir atomazga tokia.O užsienis-tai 2 metrai po žeme jai ruošia tvarkdariai.Gaila,kad tokia kūdra nusitemps ir vaiką

as2013-03-16 00:25

vaikas kencia skausmus bet visiems pohum ziuriu, svaikatos ministerijai labiausiai ,vaiku teisems irgi. Dar drysta aiskinti isgamos ,kad vaikas jauciasi puikiai.

Bet gi cia2013-03-16 00:07

zmogaus pagalbos sauksmas. Ji - tokia pat auka, kaip ir kiti, kuriuos liecia si istorija. Ko gero jai paciai tapo aisku, kad pdf su ja ir mergaite susidoros. O ja reikia saugoti, nes tik ji gali mums sioje istorijoje labai dauk ka pasakyti. Jos sveikatai jau pakenkta. Jos abi dabar nebereikalingos. Manau jai reikia kazkaip padeti. Ir kas galetu jai padeti? vel su peticija kuo skubiau reikia kreiptis i prezidente.

vilnietė2013-03-16 00:04

Vienoje iš "Lietuvos ryto' publikacijų teigiama: "Kedžiai su mergaite gali bendrauti tik laiškais, tačiau seneliams mergaitė jų jau kurį laiką nerašo. Pasak L. Stankūnaitė, taip nusprendė pati mergaitė, nes Kedžiai laiškuose ją žemindavo dėl esą negražaus rašto, priekaištaudavo, kad ši jiems neiškart atsako, vis bandė sužinoti, kur vaikas gyvena". Šiaip tai raštas atspindi psichinę sveikatą, jei seneliai gavo laišką, parašytą negražiu raštu, turbūt nustebo, kad mergaitės braižas pasikeitė, todėl ir paklausė, kodėl ji negražiai rašo. Niekas čia nesityčiojo, tik pastebėjo rašysenos o turbūt ir sveikatos pablogėjimą...

viskas aišku2013-03-15 23:59

Ruošiama visuomenė, kad L. Stankei reikia su vaiku emigruoti, nes matyt, bijo, kad Seime gali būti išaiškinta, kad buvo naudojamas smurtas šturmo metu.

51komentarui2013-03-15 23:58

gal tamsta nezinai ,kad mergaite dar turi ir savo mylimus senlius Kedzius??tai kaip gali mergaite visiskai atskirti nuo jos artimuju isvezus i ta uzsieni??ir kas gali garantuoti ,kad ten mergaitei niekas nenutiks su tokia motina????

papurtytu stanke,2013-03-15 23:12

tai pasakytu kas is anksto pasirupino, kad Kedys butu apsauktas zudiku. Kadangi Kedys buvo jau prisikases iki pedofilu klano, tai jie nutare ji pasalinti. Todel is anksto Stanke su seserimi parase Prokurorui laiska, prasydamos apsaugos. Visas sitas stankes monologas daugiau nei juokingas. Tik vienas puolimas - Neringa Venckiene- mat arteja jos imuniteto svarstymas. Apsauga yra reikalinga apsaugoti pedofilus nuo stankunaites issiplepejimo. Koks artistiskumas! Bijai del gyvybes? Kodel nebijojai pardavineti mergaite. Monologo autorius - VSD+ Cernius. Matyt , pareigunai duoda stankei i aki (uztinusi,sakosi), todel dabar "praso pagalbos". Prie ko cia jos alergija? Juk yra lasiuku... Juokinga, jei nebutu graudu. Privirei koses, per tave zuvo zmones, tai ir srebk ta kose. Tik vaika suluosinai. Dievo pirstas persekios visa likusi gyvenima. Matyt, kad VSD ruosiasi panaikinti liudininke... , todel ir kalba parengta is anksto. Bye bye.

taip2013-03-15 23:10

Laimute, nepasiduokite, stiprybės Jums. Ne kiekvienas žmogus tiek atlaikytų kiek Jūs, Jūs neeilinė, Jūs stipri, Jūs puiki mama. Gyvenimas kažkaip klostysis. Iš visos širdies linkiu Jums sėkmingos emigracijos ir lengvos socializacijos naujoje šalyje.

melas2013-03-15 22:59

valdo mūsų šalelę. Juk tų Stankūnaitės pasakų datos, Lavastės bei kuznecovos rašiniai taip susipainiojo, kad baisu. Ir Černiausko antrinimai Stankūnaitei tiesiog juokingi, nes jie abu yra mergaitės pagrobimo į ,laimingą ateitį' pagrindiniai dalyviai kartu su kriminalistais. Dabar jau priešingai kalba. Na, o scenarijus tampa tiesiog teisėsaugos ,šedevru'. Jau ir Agata Kristi nenorėtų tokio žiaurumo su vaiko pagalba sukurpti. Pagailėkite vaiko!

Algis2013-03-15 22:58

Visgi kas paaiškins, iš kokių lėšų prabangiai išlaikoma, stropiai saugoma ši "NACIONALINĖ VERTYBĖ'?

Arunas2013-03-15 22:50

sis Stankunaites pasirodymas galetu reikst, kad jai stogas vaziuoja.. - gali "nusizudyt", ar "pabegt"..paskui bus rasta..kaip usas ar D. Kedys

juza2013-03-15 22:50

O GAL...Laima "nusižudo",palikdama raštelį:"Dėl mano mirties kalta Venckienė".Tada Venckienė teisiama už privedimą prie savižudybės.Problemos išspręstos:Stank.saugoti nereikia,mergaitę-į vaikų raidos centrą,Venckienę-už grotų.

Manau2013-03-15 22:47

šitame įraše daugiau tiesos nei ankstesniuose. Prisiminkit, kai mergaitė dar gyveno su Venckiene, kai laima ją lankydavo, žmonės, kurie budėjo Klonio gatvėje pasakojo, kad susidaro įspūdis, kad laima bijo apsauginių, kad savo valios ji neturi, o tik vykdo apsauginių nurodymus. O juk iš tikrųjų gyvena ji ne taip, kaip pati norėtų, kalba ir daro tai, ką jai liepia (kas už viso to stovi, tai jau kitas klausimas) ir tų, kurie ją valdo požiūris į ją yra kaip į šiukšlę ir elgiasi su ja taip, kaip su šiukšle. Be to ji savo darbą jau atliko, mergaitę pagrobė, pedofilus išgelbėjo, kam ji dabar reikalinga? Nenustebsiu, jeigu ją ras nusižudžiusią, nes visą laiką ją saugoti neįmanoma, nėra garantijos, jog po kurio laiko ji nepradės kalbėti tiesos. Kito kelio jos šeimininkams nėra tik ją pašalinti. Štai ir ruošiama dirva, parodoma, kad ji psichiškai nestabili, ligota, nusivylusi. Taigi sutinku su tais, kurie mano, kad šis įrašas dangsto valdžios aferas, bet ar negali būti, kad iš šio įrašo siekiama dviguba nauda? Tokia mano nuomonė.

mano nuomonė2013-03-15 22:46

Taigi paskaitykite Balse straipsnį. Jau teisėjas apklausė mergaitę. Ir ji "išsakė savo nuomonę, kodėl nebenori matyti nei tetos, nei senelių". Jau žmonėms kišama propaganda per visas įmanomas priemones, kad būtų atimta neliečiamybė Neringai. Vien "sutapimai" visur, kas susiję su Garliava. Diena prieš teismą Ūsas žuva, Kedys pistoletų primėto ir biologinei staiga taip blogai, taip prastai gyvent pasidarė prieš Neringos svarstymo komisijos darbą. Jau galimai,bus bandoma pripaišyti žudynių organizavimą, nes ko gera bijomasi, kad gali neleisti "buldozeriui" sunaikinti Neringos.

nuomone2013-03-15 22:26

kodel zmones gyvendami lietuvoj turi tai viska pakesti??? ar ne laikas jums i gatves iseiti ir pasakyti ,kad jums atsibodo sis melas??? kiek galite toleruoti toki jusu bukinima??? nejaugi nesuprantate ,kad tik jus galite pakeisti viska???? nu o del mergaites ,tai manyciau ,kad ji arba dingusi arba dings/ta stankunaite tai niekam neidomi ,bet kodel vaiku teises nekreipia demesio visiskai i mergaite ,kuriai jau tokie sirgimai ir toks pavojus??? o gal tos vaiku teises taip pat ibaugintos ,kad nieko nedarytu ir nieku nesikistu???? tai kas vyksta?? kas sustabdys visa tai ,jei prezidente ir vel nei prie ko?? tai juk cia kalba eina apie vaika ,kuriam gresia realus pavojus/

Jėzau,kokie geri Vyt.Kernagio2013-03-15 22:25

koncertai ir susitikimai eina per LTV2...Buvo pasakyta,kad beviltiškais laikais lieka tik jumoras....Šiandien per Tv kalbėjo socialinė šaltakraujišku veidu(tokiai vienas niekas nusiųsti cheminę kaldrą ir teigti,kad viskas Oje),taigi kuri teigė,kad mergaitė straksi iš laimės.Matosi,kad į Laimą jiems nusispjaut.Total košmar moralės lygis.Prisidirbo.

Benas2013-03-15 22:23

Yra gera ir teisinga knyga ,,durniu laivas" Jei koks nors naivuolis prisirukes zoles kuria planus tai manau nebutina visiems patiketi?

suvalkietis2013-03-15 22:22

na smagu ziurkej uz musu pinigus linksmai gyventi

kas vyks?2013-03-15 22:17

Jau vyksta - susidorojimas su Venckiene!

kalade2013-03-15 22:15

Dieve,kaip viskas slykstu!

6662013-03-15 22:05

sita informacija- opiumas laiudziai, arba kaulas suniui ir daugiau nieko. ziurekit, kas vyksta ar vyks panoseje... milijardines aferos... o cia tik dumu uzdanga

Nuomone2013-03-15 21:49

Man idomu pasidare ar valstybes saugomam asmeniui isvis leidziama naudotis kompiuteriu? Kazkur skaiciau, kad lygtais ne, nes pagal IP adresa saugomas asmuo gali issiduoti vieta. Ten grieztos taisykles turetu buti pas juos, o cia vos ne tiesiogine transliacija.

Jau jau2013-03-15 21:45

beveik patikejau Laimute - vargse moteriske atsinese vaizdo kamera, bedavodama nusifilmavo, paskui nunese ir atidave ziniasklaidai, kad paviesintu. O apsauginiai kriminalista ituo metu buvo uzsieme siknu kasymu. Ei, strategai, mes dar ne visai durni - kaip nepraejo su Pociunu, Kusaite ir kt, taip ir sitas bajeris nepraeis. Vyrai, taip negalima. Nesolidu. Ijunkit smegenis, sugalvokit ka nors panasiau i teisybe. Pons Matoni, kaip sako liaudis - smirdi klausyt.

;) !2013-03-15 21:45

"Su kuo susijes sis paumejimas,siuo metu dar nezinome"... Na,cia jau pasikuklino ekspertai, manyciau, nes, kaip sakoma - "ir arkliui aisku", jog SKALUNAI ! Vakaryksteje LTV laidoje Kreiviuks tooooookius ISPUDINGUS (preliminariai numatomus aisku) SKAICIUKUS paminejo,jog eina sau,cia kiekvienam galvele apsisuktu... 40 MILIJARDU LITU pajamu gautu Lietuva is Chevrono (!!! ), jei tik sutiktu juos isileist, tik va beda, kaimo zmogeliokai ne tokie "tupi runkeliokai" pasirode, sveikata ir gamta susirupino, ir interneta paskaito... O tam internete medziagos apie sios kompanijos veikla kitose salyse, kaip sakoma, i valias... Dekit irasa "Tautos aikste", yra ka paziuret nemaciusiems... Tik va klausimuks toks iskiles, ko ta JANUTIENE delsia sia tema eteryje pasireikst ? Nejau tv pakeitimas gali itakoti zurnalistine pareiga teikt informacija ? O tiek zadeta: "Cia yra mano asmeninis reikalas. As tikrai knisiu ir prisiknisiu, ir jus mane kapokit i gabalus..." O gal like "ant savo sofuciu" tikrai "verti visos tos neteisybes, kuri bus po to..." ? (cituoju Ruta) Gal...

kas filmavo?2013-03-15 21:44

Negi patys apsauginiai nufilmavo, juk niekas daugiau prie jos neprieina.

kaunas2013-03-15 21:31

jeigu kas nors ir butu,tai prie ju nepriritu niekas ir ne filmuottu,nes niekas neleistu,cia kazkas vyksta ko mes nezinom,gal suzinosim,kada nors,kaip saugomas zmogus kuri saugo kriminaline policija duoda interviu ir pasakoja atseit savo isgyvenimus ,kazkas cia netaip.

Dedamos visos pastangos2013-03-15 21:27

kad sunaikinti Venckienę. Jau iš anksto plaunamos žmonėms smegenys, kad visi pradėtu gailėti Stankūnaitės, atseit va kokia jinai kankinė, atseit jinai gerietė. O tuo tarpu Venckienei jau atvirai lipdoma žudikės ir organizatorės etiketė. Taip daroma, kad kai tik nuims Venckienei imunitetą iš karto ją ir suims. O kadangi valdžia baisiai bijo žmonių neramumų tai ir pradeda jau iš anksto žmonėms plauti smegenis, kad niekam nebūtų šokas, kada Venckienę suims ir ne už pedofiliją ar teisėjų ižeidimą. Venckienei jau iš anksto yra užklijuota žudikės etiketė ir tai darys kol ją sunaikins fiziškai [ ras pasikorusią kameroje gal ne iš karto, bet po kelių metų ].

Idomu2013-03-15 21:24

Idomu, kokiu budu saugoma Stankunaite sugebejo Padaryti ir paskleisti irasa?Cia kazkas ne taip.

Satelite news2013-03-15 21:22

Kokios gresmes Laimai ir mergaitei ? Policija sako,kad yra daug grasinimu viesoje erdveje. Bet juk paprastai tikra gresme neafisuojama viesoje erdveje. Policija tai turetu gerai zinoti. Gal paprasciau butu surasti tuos grasintojus ir neutralizuoti? O gal grasina tie ,kas suinteresuoti ivykiu dalyviu(stankunaites ir mergaites)pradanginimu? Tada taip ir sakykite. Violetiniams kaip ir nera jokio reikalo grasinti mergaitei. O ir Stankunaitei niekas siknos neprisparde ir sprando nenusuko,kai ji lankydavo mergaite Klonio gatveje. Na ,bet jei policija vis del to turi info ,kad ja kazkas ruosiasi nuzudyti,tai tegul ja ir saugo. Kam rizikuoti vaiku? Mergaite tegul rupinasi vaiku teisiu apsauga. Jie juk tam ir yra. Be to,pati valdziasklaida net putodama mus itikineja,kad jokios pedofilijos nebuvo. Jiems antrina teisejai cininai ir politikai masiuliai,sakalai,ir panasus i juos. Tada atsakykime sau i viena labai paprasta klausima-kam is vis mergaite slepti nuo zmoniu,jei nieko nebuvo ? Logika sako,kad tuo atveju reikia paleisti mergaite i laisve,saugoti stankunaite nuo tu,kurie ja smeize,arestuoti ir iskelti baudziamaja byla prokurorui Ramuciui Janceviciui,kuris savo laiku sake,jog yra daugiau negu pakankamai duomenu,kad pareiksti itarimus tiek usui ,tiek stankunaitei . Paduoti i teisma tuos Latvijos prokurorus,kurie turi surinke "smeizikiska"informacija apie pedofilijos tinklo gijas ,vedancias i pacius auksciausius Lietuvos valstybes pareigunu ir seimo nariu kabinetus. Sekantis zingsnis butu pradeti tirti,kas is tikruju nuzude teiseja Furmanaviciu ir ta moteri,nes nebelieka motyvo,kodel Kedys turejo tai daryti. Zmogus,zinantis,kad pedofilija pats sugalvojo,neis pats savo sugalvotiems personazams kersyti,ir dar i ta veikla itraukineti netgi pusaklius "snaiperius" ir blondines "sachides" su granatomis rankose. Galiausiai gal ne pro sali butu tautai suzinoti ,o kas is tikruju buvo suinteresuotas,kad usas dingtu is Lietuvos,jo vietoje pakisant jau svinkti pradedanti kazkokio bedziaus lavona? I Visus siuos klausimus jau senai atsakyta,tik idomu,kada jie bus paviesinti Lietuvos zmonems ?

demagogija2013-03-15 21:13

Eilini karta demagogija apie valstybes valdoma dienrasti. Kukliai 'pamirstama', kad valstybe pati pasieme tas akcijas, subankrutavusi Snora. Egzpertai chrienovi, chrienova su atmintim.:DDDD

Vadakste2013-03-15 21:10

Manau, kad cia surengtas L. Stankunaites Sou su kazkokia teisesaugos organizacija , o be to pati peikia policija, kuriai padejo vaika paimt is seneliu ir Vencku namu. Manau cia viskas surezisuota ir netikiu jos ne vienu zodziu. Pati Laima jau gyveno su apsauga , tai kam dar reikejo i toki gyvenima itraukt ir mergaite , o ar nebutu buve geriau palaukt , kol pasibaigs teismai , o tada jau sprest mergaites gyvenima. Panele Laimute pati kalta ir nekaltink kitu, o butu geriausia viska resk atvirai, ka zinai ir tuo paciu visiems bus aisku, kas kalciausias , o dabar neaiskumu daugiau , nei aiskumu Kazkas cia rezgama su Laimos pagalba, o jei joms taip blogai tegul kreipiasi i gydytojus, tai zinoma jei advokatas ir kiti sargybiniai leis . Del mergaites blogos sveikatos , turetu pasirupinti vaiku teises , tai padaryti turi kuo skubiau.

Ona2013-03-15 21:03

iki kokio cinisko bukumo nusirito kriminalistu vadas Matonis. Jei yra grasinama Stan kunaitei, tai kodel grasintoju nesusekat ir nesulaikot, o kalbate lyg apie ateivius, kuie jums nepasiekiami? Latvijos teisesauga sugebejo atrasti pedofilu gijas, kurios galimai eina ir i Lietuva, o Lietuvos teisesauga nieko nemato ir nieko negirdi.

Irena Vasinauskaitė2013-03-15 20:42

Šiame pasaulyje jau niekas nebestebina. Gali dabar paklaikusi ir nuprotėjusi mamytė baigti gyvenimą su dukrele "savo noru"... Pastaroji gi jau" viską papasakojo"," nieko matyti nenori"... Scenarijus aiškus. Gaila Lietuvos ir nesusitupėjusių abejingųjų...

er2013-03-15 20:38

aba daba arba po minutės ,ir jos patapo laimingos ,dakniso tas klaunu cirkas ,pudrina kokia ale nelaiminga ,mums pofik

Na2013-03-15 20:19

jei LStankunaite taip teigia del policijos departmento ,tai ir as galiu pasakyti Tau Laimute ,kad policininkai apsiginklave iki ausu padejo prievartini vaiko paemima... Grazinkite vaika ,ten kur buvo... Jos vaikyste pasmerkta...Kodel valstybe sitaip elgiasi su vaiku?Kodel? nuomone

laimai stan...2013-03-15 20:10

Ar žinai,kad yra toks gamtos reiškinys -mėnulio pilnatis.Pasidomėk kaip ligoniai į ją reaguoja.Atrodo,kad tau irgi nedaug iki to...

Kreipimasis2013-03-15 19:58

Prezidente, kreipiamės į Jus organizuodami visuomeninę apsaugą! Šis įrašas, pateiktas http://tv.lrytas.lt/?id=13633372771361981528 , padarytas video įrašymo įrenginiu, rodo negeras ir labai pavojingas povandenines sroves, kurios vyksta saugant L. Stankūnaitę ir mergaitę. Stankūnaitė įrašą padarė ne pati, jai šitai atlikti padėjo kitas asmuo: L. Stankūnaitė ateina prie paruoštos kameros įrašymui, paskaičius pranešimą, atsistoja ir nueina vėl į šoną. KAS VYKSTA? Pagal įrašo informaciją joms nesuteikiama ir derama medicininė pagalba (mergaitės galvos ir pilvuko skausmai bei L. Stankūnaitės išsakytos sveikatos problemos o gal ir dar baisesnės priežastys). Policijos pateikiamoje informacijoje buvo meluojama dėl saugomų asmenų sveikatos būklės! Kas vyksta tokioje ir taip organizuotoje apsaugoje? Kaip tokioje "slaptoje vietoje ir profesionalios apsaugos panoseje" galėjo iš vis atsirasti toks įrašas? Kas vyksta - MANIPULIACIJOS? Ar nebus pakartota a. a. A. Ūso apsaugos istorija ir galimos jo žūties (gal nužudymo? ) versija! "Labai bijau dėl savo gyvybės ir gresiančio susidorojimo, todėl prašau pagalbos, padėkit mums“, - vaizdo įraše kalba L. Stankūnaitė. Ne tik visuomenė nepasitiki teisėsauga - jau seniai pati L. Stankūnaitė nebepasitiki jai suteikta LKPB apsauga ir tai viešai įvardina. L. Stankūnaitė baiminasi susidorojimo iš LKPB pusės, iš ją saugančių asmenų! Prašau atkreipti dėmesį ir Vaiko teisių apsaugos tarnybai - įvardinama reali grėsmė mažamečiui nukentėjusiam, saugomam asmeniui. Atsiliepdami į šį (L. Stankūnaitė baiminasi susidorojimo ir prašo žmonių pagalbos) nevilties ir pagalbos šauksmą, kviečiam asmenis, turinčius teisę apsaugos vykdymui, organizuojame visuomeninę komandą ir siūlome saugoti, kol vyksta teisminiai procesai, nukentėjusiąją mergaitę ir L. Stankunaitę, kuriai teismo įpareigota pareikšti kaltinimus pedofilijos byloje. Kviečiu apsaugai žmones, organizuokim komandą ir siūlome J. E. Prezidentei D. Grybauskaitei bei jos apsaugos vadovybei palaikyti šią iniciatyvą, prijungiant iš skirtingų tarnybų pareigūnus į saugančią grupės pamainą. Saugoti reikia ne tik nukentejusiąją mažą mergaitę ir L. Stankūnaitę , bet ir teisėsaugos, netgi mūsų VALSTYBĖS REPUTACIJĄ! Siūlau realią pagalbą, organizuojant ir vykdant fizinę bei techninę apsaugą, ir pats asmeniškai. Tikiuosi bus pakankamai žmonių, kurie šitokioje situacijoje, sutiks saugoti jas abi, netgi skirdami savo laisvalaikį. L. Stankūnaitės kreipimasis pagalbos į visuomenę www.vaikai.info

Tėvas2013-03-15 19:55

Tuoj nuvirsiu iš juoko. Ar Stankūnaitė musmirių apsivalgė ar mūsų saugumas skaito visus durniais,kad galvoja jog žmonės patikės tais Stankūnaitės anekdotais apie mergaitės mokyklą su būreliais ,kurią ji po patirto ir esančio dabar ,milžiniško streso kęsdama neurologinius galvos ir pilvo skausmus(manau migrena ir dirgliojo žarnyno sindromas)"laiminga"lanko mokyklą kur jos net mokytojos nepažysta :)))). Baltos kumelės sapnai skirti nevispročiams,kaip ir LOietuvos ryte surengtos Stankūnaitės šou akcijos,"norint"išvykti į užsienį... Manau valdžia nusprendė kad bus per brangu išlaikyti dvi nebereikalingas pedofilijos liudininkes ir laikas ta našta atsikratyti,kaip ir spėja pati stankūnaitė,kad ta sauganti kompani pavojinga jai pačiai... Gaila mergaitės,kurios Lietuva ruošiasi amžiams nebepamatyti nes jos apsauga manau ruošiasi užsiimti Šv. Petras...

Jolita J>R>R2013-03-15 19:53

Ar negali taip būti, kad abi nuodijamos??? Juk nieko papraščiau nėra, yra daugybė variantų, kaip iš lėto nunuodyt taip, kad neliktų jokių nuodijimo pėdsakų. Visais amžiais tuo buvo naudojamąsi ir visai nenuostabu, kad mergytei galvelę, pilvelį skauda, kad stankūnaitei alergijos, nemiga, galimai depresija su panikos priepuoliais (ką įrodo šis įrašas).....O šitos struktūros moka/sugeba viską...

vyksta kazkokia "operacija"2013-03-15 19:39

Stankunaite įsijungusi kompiuterį, bet kalba ne į kamerą, o į kažką atsisukusi į priekį.Kalba įrašyta prieš du mėnesius. Tai kodėl dabar ta vaidyba? ar tikrai moteriškė bijo ????, ne todėl jai leista kalbėti, o visai kiti tikslai tų kriminalistų ar dar kažkieno. Kaip galėjo teisėsauga grobti Deimantę ir įkišti į tokią nesaugią skylę? Kaip taip galima vaiką įkalinti?

divide et empera2013-03-15 19:33

Ar teko girdėti "SKALDYK ir VALDYK"? Patąso mergaitę, patąso Venckienę, patąso Stankūnaitę, patąso vaikų namų mergaitę, gimdymą namie... Ir visuomenė verkia, skaito ilgus straipsnius, NEBEMATO aferų, patyliukais prastumtų. Taip ir prastumia. Pritariu - pedofilijos ar kitą jautrią kortą ištraukia, kai nori prastumti kokią aferą - dabar tai skalūnai! Ir žemės išparceliavimas!

Skalūnams2013-03-15 19:26

ne.O mergaitė saugoma mini koncentracijos stovykloje.Valdžia vykdo genocidą.

idomu2013-03-15 19:23

Ka masto "vaiko teises". Juk butent jos uztaise Deimantei toki "sauguma", butent vaiko teises ir visi tie pseudo psichologai inicijavo vaiko grobima. Klausimas, kaip jauciasi "vaiko teises". Man jos primena " konclagerio vaiku teises" Labai noreciau ekspertu, kad pakalbintumet "vaiko teises", izymiuosius musu vaiku psichologus, Slusni su Puru, o taip pat per Kaleda neva pas mergaite viesejuse Lavaste. Kaip jauciasi sie veikejai paskende melo liune, kaip jauciasi sitaip susidoroje su vaiku?

skalūnai čia ne prie ko2013-03-15 19:23

pritariu ne Skalūnai čia, bet Seimo komisija. juk rašo, kad mergaitė jau davusi naujus parodymus, tai nei ji, nei stankūnaitė nebereikalingos, turi kuo greičiau išvažiuot į užsienį (tai čia švelniausias variantas). O kol jos priklauso Kriminaliniam policijos biurui, jie atsakingi už jų galvas ir iš Lietuvos jų išvežti negali, pradanginti negali, ir sėdi čia kaip kokia tiksinti bomba po pedofilų užpakaliu, saugomos. Trukdo bylą iškelt Venckienei, remiantis tais naujais parodymais, "sensacingais", kaip rašo LR. Ir Seimo komisija, dėl Venckienės imuniteto spyriotis gali pradėti. Juk, kad ir kokie nedorėliai būtų, bet atiduot Venckienę teisti už bendrininkavimą žudynėse, tai ne už pasipriešinimą policijai. Štai Masiulis jau dėjo į krūmus, nenori reputacijos gadintis iki gyvenimo pabaigos. Juk supranta Seimūnai, kad jei įkiš ilgam Venckienę į kalėjimą, tai net tokie veršiai, kaip Lietuviai gali neapsikęsti. Todėl ir nori (visi) Stankūnaitę su vaiku, kuo greičiau pradangint, kur nors.

Būsena.2013-03-15 19:21

Tai rodo, kad valstybės valdžia ne tik kad supuvo, bet jau visai prasmirdo.

Skvernelio stribai toliau siautėja2013-03-15 19:21

Kiek čia laiko praėjo po tragedijos Gardžduose kai,"sužibusi" savo neveiklumu,pasibaigusiu 4 vaikų motinos mirtimi,Gardždų ir Klaipėdos policija vėl "pasižymėjo". Šių metų kovo 10 dieną Klaipėdos policijai,kartu su LNK TV "Farai" laidos kūrybine grupe,nepritrūko nei kuro,nei žmogiškųjų išteklių,kad iš Klaipėdos atvykti į Gargždus ir surengti smurtinį šou prieš vieną iš taikiausių Lietuvoje,Gargždų futbolo klubo "Banga" fanų grupuotę "Tigrų ekipa". Pareigūnų atviravimai išduoda,kad šou sumanytojais galėjo būti LNK TV laidos "Farai" kūrybinė grupė,matomai piktnaudžiaujanti kokainu ar kokiu nors panašiu kvaišalu. Nerandu kitokio paaiškinimo,nes sveiko proto ir nepiktnaudžiaujantis narkotinėmis medžiagomis žmogus TO sugalvoti negalėjo. Plačiau įvykius nušvietė ultras. lt : http://www. ultras. lt/index. php? psl=st&&id=209 Kiek vėliau ultras. lt straipsnį paskelbė ir alfa. lt : http://www. alfa. lt/straipsnis/15085304/Ginti.. saugoti.. padeti. ar. provokuoti.. Incidentas. A. lygos. rungtynese. tarp. Bangos. fanu. ir. policijos. pareigunu=2013-03-14_17-00/ Žinoma,policija niekada nebūtų įšdrįsusi surengti panašų šou prieš Vilniaus "Žalgirio" ar Klaipėdos "Atlanto" ultras,nes tas kainuotų gerokai brangiau dėl ekipažų gausos ir gal net VST riaušių malšinimo dalinio įsikišimo. O čia mažo Gargždų miestelio kvailiai,kažkodėl dar neišvykę į užsienį... Beje,bandyta prikibti ir prie "Šiaulių" aistruolių,tačiau stadiono apsauga!!! juos apgynė nuo policijos! "Verslas yra verslas" -pasakė vienas iš šou dalyvavusių pareigūnų ir tai greičiausiai viską pasako. Ultrų gretose nėra priimtina kažkam skųstis,tad kol viskas pasibaigia be aukų,ultroms belieka tik pro sukąstus dantis rašyti A. C. A. B - All cops are bastards(Visi mentai yra niekšai). Linkėjimai Nagliui Puteikiui,kuris tikėjosi vaizdo įrašo iš "Farai" kūrybinės grupės. :) Kad rungtynės vyko ramiai,galima pamatyti www. futbolo. tv įraše:http://www. futbolo. tv/rungtynes/707/banga-siauliai Portalas taip pat neliko abejingas savivalei ir paskelbė straipsnį: http://www. futbolo. tv/straipsniai/2013-metai/naujienos/d-l-geresni-laidos-farai-reiting-nukent-jo-niekuo-d-ti-bangos-fanai

jo2013-03-15 19:11

Vel melas.Niekur jos abi nevaziuoja,nes mergaite gyvena atskirai ir mergaite nuveda ir parveda saugumo atrinkta moteris.Yra vienam portale parasyta.

aba2013-03-15 18:59

Manau, moteriškė pavasarį pajuto. Hormonų audros. Juokauju, žinoma reikalai rimtesni. Manau tai susiję su valio filmuotos medžiagos aprašais. Patys pamatė kaip tai juokingai atrodo.

ruta2013-03-15 18:59

Na , biologinei apmaudu , viska padare , ka liepe , mergaite neutralizavo / pagrindine kaltintoja , motinos ir pedofilo uso / , o pazadeto uzsienio rojaus , taip ir nepasieke . Lauke , lauke , net is anksto irasus pasidare , o kaip nereik tu irasu , taip nereik ! Bet , matomai valstybes 'strategai' nori vel kokia kiaule Tautai prastumti , tai ir istrauke is rankoves korta - biologines kledesius !

nuomonė2013-03-15 18:54

Klanas nutarė atsikratyti liudininkių.Tačiau stankūnaitė gyvena iliuzijom,kad išvažiavus į užsienį ją paliks ramybėje.Iš kur toks naivumas.Jeigu ūsu atsikratė,o jis buvo savas,tai tokia kaip stankūnaite tuo lengviau atsikratyti.Be proto gaila vargšės mergaitės.Tikra išgimdytoja.

ome2013-03-15 18:51

Panasu kad si karta pedofilijos korta istraukia kai nori prastumti kazkokia afera, siuo metu tai trubut skalunai! akurat, nes irasas darytas pries du menesius, ne vakar, ne siandien.

netikra2013-03-15 18:42

Apgailėtina tu stankūnaite,bloga tu aktorė.Gaila vaiko,tu tik išgimdytoja.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-15 18:31

Paklausiau L.Stankunaites pareiskimo Kauno dienoje ir parasiau komentara. Kauno diena to komentaro nepraleido. Darau tokia isvada, kad ten jau isiveise kgb cenzoriai ir riboja zodzio laisve, veikia pries Konstitucija. O juk tik nuomone pasakiau. Taigi ta komentara, kurio Kauno diena nepraleido, pateikiu cia: ------------------- Kaip is tikro yra tai manau niekada nesuzinosime. Taciau stebedams tuos ivykius, kurie vyksta viesoje erdveje, galiu manyti, kad pastarasis L. Stankunaites pareiskimas yra sumodeliuotas nesurastojo "aidzio ar vaidzio"! Ir sta kodel? Manau, kad Lietuvos jegos strukturos tarpusavyje nera gero bendradarbiavimo busenoje, o greiciau viena su kitos kovos busenoje. Viena jegos struktura iklimpo su "aidziu", nenori ar negali paleisti, vadinasi yra uzspringusi. Kita struktura savo rankose turi labai stipru koziri, saugoja biologine ir jos dukra. Man jei neisaugos.... tai bus sudorota kitos strukturos. Taigi biologines ir jos dukros apsauga yra kriminalines policijos "buti ar nebuti" reikalas. Na tokia nuomone. Va sis pareiskimas is biologines, yra atsirades todel, kad jau kitoji "aidzio" struktura jau prasiskeverbe i kita struktura ir siekia sudoroti kriminaline, kad toji isleistu i laisve biologine ir jos dukra ir po to prisiimtu atsakomybe uz si netinkama veiksma. Tas faktas, kad biologine savo kalboje teigia, kad visi paklusta N. Venskienei, irodo, kad "aidzio" struktura jau is anksto ruosia dirva biologines ir Klonio mergaites sunaikinimui. Kai tik kriminaline jas isleis i laisve. ... laikas nebus gaistamas..... bus greitai sunaikintos. Taigi pirmoji isvada: Biologine siuo savo pareiskimu leidziasi zemyn ir siekia sau ir savo dukrelei mirties nuosprendzio, nors to aiskiai ir nesupranta. Kalti is ansto numatyti... Is zmogiskosios puses, tai visiskai suprantama, kad buti nelaisveje yra tikrai nesaldus gyvenimas, kai kartas nuo karto yra vaisinama melynemis... ne tomis saldziomis, kur is misko. Tai tokia mano versija, nuomone stebinti viesus ivykius. O juk kai ko ir labai daug niekada nesuzinosime, tai siuo mano manymu pasitiketi nera jokio reikalo. Kokia iseitis? ISEITIES PRAKTISKAI NERA! Kodel tokia pesimistine isvada? Ogi todel, kad visa Valdzia jau uzvaldyta iskrypeliska mastysena. Prokuratura neatnesa i Seima irodymu, apspjauna Seima savo skrepliais, o Seimas lyg niekur nieko.... Geneoralinis kaip sedi savo poste taip sedi. Na ir pakantus tie Seimo nariai.... matyt RINKTINIAI! is saviskiu tarpo. Na ko gero taip, kitokiems ten ir nera sansu patekti. O kas pateko.... tas sarasiniu uzblokuotas bus. Dar viena isvadele: Sis L. Stankunaites pareiskimas kaip tekstas galetu vadintis : I MIRTI!

ŽEMĖ žemė žemė Lietuvos žemelė...2013-03-15 18:25

...ojėzau... juk šiandien turėjo prastumti ŽEMĖS išparceliavimo įstatymą... patyliukais... kaži, ar jau prastūmė?

Ir tas, ir tas... ir pedo, ir energija2013-03-15 18:19

Visi pelningi - ENERGETIKA, BANKAI (ūkio ir ne ūkio)... PREKYBA ŽMONĖMIS... Visi žydų sionistų mėgstamiausi ENERGETIKA, BANKAI... Būtent! VISI projektai ENERGETIKOJE būna UŽGOŽIAMI tokių skandaliūkščių. Visi, kurie lemiamais momentais ištraukia VAIKŲ temą ir eskaluoja, yra įtartini darbuotojai - abiejose pusėse! Arba nesusivokę žurnaliūgos. Nematantys globaliau, šachmatų žaidimo didesniame lygmeny. Tik pastebėkit, KADA ištraukiamas koks nors butinis (ne valstybinio lygmens) skandalas.

Uzsienis2013-03-15 18:13

Gal skalunai, o gal pedofilijos bylos rezisieriai raso paskutini pedofilijos bylos scenarijaus puslapi... Ar nustebtumet isgirdee, kad itampos ir ikalinimo neatlaikiusi mama 'paluzo' ir gyvenima baige ant gyvatuko? Reikia gelbeti mergaite!

Energetika energetika2013-03-15 18:10

Taip, tai gali būti ir skalūnai, SGD terminalas, o gal ir leidimų išdavimas naujų elektros linijų, dėl kurių dar vyksta teismai, statybai.

Lina2013-03-15 18:03

vaidyba pasibaisėtina, lazda perlenkta..... dukrelė dukrelė.... durnių ieško.... gali būti galimai..... vemt norisi

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi