Pradėkim nuo to, ką visi išgirdome iš teismo nuosprendžio: Lietuvoje jokio pedofilų klano nebuvo, o buvo tik narkomano suluošinta mergaitė ir paranojiko iškreiptų įsivaizdavimų ataka prieš sveiką visuomenę. Toji visuomenė nebuvo pasirengusi tokią karštą bulvę praryti.

Vieni kažkiek atsikando, kiti iki šiol negali atsispjaudyti, bet rezultatas akivaizdus: atsirado krūva lavonų, o bendruomenė skilo į dvi radikaliai nesusišnekančias stovyklas. Suprantama, visuomenei būtų ramiau gyventi įtikėjus, kad mūsų atkurtoje valstybėje mažamečiai nėra tvirkinami turtingų dėdžių ir tetų.

Teisės mokslų daktaras Karolis Jovaišas sako: „Deja, ne tik paprasti piliečiai, bet ir Lietuvos politinis elitas nepajėgus suvokti, kad yra principinis skirtumas tarp moralės ir teisės, ir kad savo veikloje būtina vadovautis teisės normomis. Esmė ta, kad ne karalius, kokiu save laiko elitas, yra įstatymas, o įstatymas yra karalius.

Kartu įstatymas nėra teisingas ar klaidingas, moralus ar amoralus, atitinkantis dešimt Dievo įsakymų ar jų neatitinkantis, o yra tik galiojantis arba negaliojantis.“ Taigi, pagal galiojančius įstatymus ir priedermę teisės raidę gerbti labiau už sąžinę ir Dievą išraukime kaip piktžolę iš savo leksikono žodį „pedofilija“ ir gyvenkime pagal teisės raidę, – siūlo teisės mokslų daktaras.

Pagal Trečiojo reicho įstatymo raidę milijonai žydų nukeliavo į dujų kameras ir konclagerių krematoriumus, pagal įstatymo raidę mūsų kaimynėje Baltarusijoje belangėje sėdi šimtai kitamanių, nes įstatymas, viršesnis už padorumą ir sveiką nuovoką, yra „galiojantis“.

Turbūt ne vienas prisimename TV siužetą iš Šilutės rajono, kur buvo parodyta, kaip girtas Lietuvos pilietis tvoros basliu kieme daužė savo žmoną ar sugyventinę. Po šios vizualinės akivaizdybės girtuoklėlis gavo kažkiek metų kalėjimo.

Dabar ekspertai.eu yra paskelbta filmuota medžiaga, kaip policijos pareigūnas Klonio gatvėje praėjusių metų gegužės 17-ąją gulinčiam žmogui automato buože smūgiuoja per lytinius organus.

Iš kur tokia drastiška neapykanta, jei nebuvo jokios pedofilijos? Žinome chrestomatinį siužetą iš Sausio 13-osios, kai omonininkas smogia kalašnikovo buože televizijos centro gynėjui.

Gynėjas nebuvo gulintis ant grindinio, galėjo ranka smūgį nukreipti, o šis lietuviškas teisingumo raidės vykdymas smūgiuojant buože į tarpukojį gulinčiam žmogui, anot teisės mokslų daktaro Karolio Jovaišo, yra legitimuojamas. Jei jau taip, tai reabilituokime ir Šilutės barbarą, basliu trankantį savo moterį.

Stebint mūsų tikrovę, kaip ji atspindima žiniasklaidoje, sukuriamas toks vaizdinys, kad Garliavos reikalai yra išpūstas muilo burbulas. Jei iš tiesų taip, tai kodėl nuo to burbulo niekaip negali atstoti mūsų daugiatiražė žiniasklaida?

Matyt, kažkas iki galo dar neišravėta toje juodoje ežioje. O ravėti reikėtų pradėti nuo pradžių, kaip ir megztinį ardyti ne nuo vidurio ar apykaklės.

Pirmasis ir esminis klausimas: „Kas ir už ką nužudė teisėją Joną Furmanavičių?“ Nagi, Lietuvos kriminalistai, imkitės darbo ir išsiaiškinkit, nes jei nesiimsit, būsit pastatyti į vieną gretą su teisės mokslų daktaru Karoliu Jovaišu ir su tuo policininku, kuris buože daužo gulintį žmogų.

Naujausi

Komentarai (49)

Rikiuoti
violetines kloakos paistalai, nedaugiau2013-01-23 02:02

Patvorinis demagogas ar šiap protinę negalią turintis violetinis aktyvistas, tenka pripažinti gana puikia įvaldės savo amatą-melavimą. Savo išvedžiovimais jau seniai aplenke netgi pati Gebelsą. Pastebėt, kad patvoriniai dažnai naudoja toki argumentą garlaivineje pedofilijos istorijoje, pedofilija buvo vien dėlto, kad pedofilija egzistuoja. Dar kaip viena neatremama įrodymą pateikia, tai - lavonų krūva. Klykia, norit pasakyti pedofilijos nebuvo, tai dėlko buvo žudynės. Kaip galime kontrargumentuoti i tokius „argumentus“. Nu gal pradėkime, nuo tokios žmonių savybės, tai suvedineti sąskaitas kaltinant oponentus nebūtais nusikaltimais. O gal tokių atvejų nebuna Lietuvoje? Galime panaudoti jų „įrodymą“ praktiškai ant žmonių, kuriems turit kokių nors asmeninių pretenzijų. Nepatinka kaimynas, teigėte, kad kaimynas nera abejingas kolchozo telyčiai, jis zoofilas vien dėlto, kad zoofilija yra. Arba jusu kaimyne yra kekšė, vien dėlto kad Lietuvoje yra kekšių. O gal zoofilų ir kekšių Lietuvoje nėra?. Gera logika. Tenka pastebėti, jo antras įrodymas- liečiantis lavonų krūvą. Kaip pastebėjote autorius paminėjo holokaustą. O holokaustas kilo nes Hitleris įtarė žydus pasauliniu sąmokslu. panaugokim violetine ‚logiką“ įrodant jog Hitleris buvo teisus. Tai norit pasakyt žydų sąmokslo nebuvo, tai kodėl buvo keli milijonai lavonai? Taip sau susigalvojo Hitleris lyg niekur iš nieko neturėdamas ką veikti. Sąmokslas buvo, nes buvo holokaustas ir kruva lavonų. O breivikas nebuvo teisus, kaip tai? Juk taip sau niekas iš dyko buvimo nesusigalvja ir neiššaudo kelių dešimčių žmogenų. Vadinasi breivikas teisus ta įrodo solidi krūvą lavonų. Šaunus patvorinių argumentai ar ne? Dabar panagrinėkime, kodėl šitoje šmeižto istorija gavo tokį platų palaikymą netgi tarp tokių neva apsišvietusių inteligentų, kaip šis autorius. Visu pirma pasitikėjimas savo valstybė, teismais t. t. priklauso nuo tiek kiek plačioji tamsi masė yra turtinga. Didėjant minimalam atlyginimui tikėjimas savo teismais, valstybe, t. t. labai stiprėja. Dar labai svarbus dalykas,- kam buvo mestas įtarimų šešėlis. Pastebėjote, kad ne kokiam šaltkalviui ar maksimos krovėjui, o valdžios atstovui, tam bestijai kuris pavoge iš daugelio musų laimingą ir sotų gyvenimą. kaip glosto širdelę soc. liumpenams tokie kaltinimai. Jei ten neva tie tvirkintojai butų - krovėjai, šaltkalviai, šita violetine gauja nebutų ant tiek gausi. Dar juokinga kaip šitas veikėjas, lyg pilypas iš kanapių- siulo ieškoti neva tikrų teisėjo žudikų. Turbūt greitai išgirsime iš jo, kad Kedys neturėjo netgi motyvo žudyti . O per kubadienes laidą, deklaraves kad traiškys pedofilus, kaip tarakonus ir tai taps jo gyvenimo tikslu, buvo visai ne kedys, o jo klonuota kopija

Mūsų šviesuoliai2013-01-22 13:01

gavo galingą ginklą vakar į rankas:Obamos kalbą.Kai kurias jos ištraukas apie vertybes bus galima nuolat priminti mūsų politikams.

Tomas J.2013-01-21 23:42

Mergaitė gegužės 17 d. paimta naudojant prievartą. Niekas dėl prievartos panaudojimo nenubaustas, niekam net nepareikšti kaltinimai. Tai įrodymas, kad nusikalstamas teisėsaugos klanas yra darnioje sąjungoje su teisėsaugos vadovus parinkusia Prezidente TSKPiste Grybauskaite. Padėtį teisėsaugoje pagerinti įmanoma tik po TSKPistės išvertimo iš posto.

Obamos kalba.2013-01-21 21:58

Verta išgirsti.

Gražina2013-01-21 21:03

Geras straipsnis! Taigi, kas nužudė Furmonavičių?????

> 30-am2013-01-21 19:20

Tai gal tamstele ir mums cia bandote iteigti, kad ir Lietuvoje pedofilijos skandala sukele kazkoks KGB-istas Aleksandras Perelyginas?Tai dabar jau prieisim iki to, kad tai ne pedofilija, o "rusai puola"?Nors ir nieko naujo, bet jau kelis kartus skaiciau, kad tai yra KGB darbas.Gal nereikia.Per velai pradejote kreipti i ta puse.Gana jau tu samokslo teoriju.

Darijus2013-01-21 15:23

Ar gali prabusti mulkiai ir bailiai?

PRABUSKIME2013-01-21 13:40

Prabuskime, Lietuvos žmonės , kai Indijoje banditėliai išprievartavo mergaitę ir ją nužudė, kilo milžiniška protestų banga visoje žalyje, milijonai žmonių sukilo prieš prievartą. Mes-žinodami, kad vaikai yra prievartaujami ir pardavinėjami , ramiausiai "kalame pinigus" Pinigai užvaldė protus ir sunaikino sielas. Kodėl, paviešinus Šalaševičiūtės pasibaisėtinus vaikų namų vaikų apklausos rezultatus-kad didelė dalis iš jų buvo prievartaujami pedofilų, paaiškėjus, vežiojami į Latviją, Kauno vaikų namų direktoriui pripažinus ,kad vaikus išsiveža prabangiomis mašinomis, nebuvo atliktas joks tyrimas, nesukrėtė nei atsakingų pareigūnų, nei tautos. Čia dar baisiau nei tupėti namie per sausio įvykius. Nejaugi toks vaikas gali gyventi Lietuvoje? O kaip jam aplamai gyventi po to ? Ypač matant pedofilų veidus televizijoje, spaudoje, seime ar vyriausybėje? Kodėl neprotestuojame prieš pūrų, ir "kontrolierių", nemylinčių vaikų paskyrimus ? Kodėl visas "žmogaus " teises atstovaujančio organizacijos susijusios su ES ir Lietuvos nukrypėliais? tai ar pradėsime patys daryti tvarką savo namuose, ar tik dejuosime ir leisime toliau vaikus atiduoti į vaiknamius, auginti tėvų -zombių šeimose , mokėdami pašalpas? Atėjo laikas keisti viską iš esmės ir keistis patiems.

sisi2013-01-21 01:49

pritariu ir autoriui,ir kaukui.Kad D.K. išvadino iškrypėlius velniais,tai požymis kultūringo žmogaus,nes nepylė rusiškų keiksmų,o tik labai jau švelniai lietuviškai iškeikė,taip jiems ir reikia

Senjora2013-01-20 23:18

Ačiū už straipsnį. Man tai neaišku kas apmoka Stankūnaitės advokatui už paslaugas. Teismo išlaidos ir advokatų paslaugos kainuoja tiek, kad ir dirbančiam tai neįperkamos paslaugos? Jei jai suteikiama nemokama teisinė pagalba tai valstybė skiria advokatą. Nejaugi valstybė skiria tokius brangius advokatus?! Apie kokio pažįstamo nužudymą, pranašautą būrėjos, kalbėjo seseriai Stankūnaitė, jei teigiama, kad nepažinojo a. a. Furmonavičiaus? Kodėl net dvi valandas policija, o ir pati Stankūnaitė nesiėmė jokių veiksmų, kad būtų apsaugota jos a. a. sesers gyvybė?

Dar karta apie velnius...2013-01-20 18:44

Kodel Kedys kalbejo apie velnius? Ar jis panasus jums i pasakom tikincia bobute? O gal kazka savo akimis mate? Kokia nors keista ceremonija su musu "elitu" priesaky, kuros metu aukojami zmones ir pasirodo monstrai? Kazka panasaus i Bohemian Grove, kuria galima paziureti youtube? Tokios ceremonijos vyksta visur aplink pasauli.

dėl Inkenso2013-01-20 18:41

Edvinas Inkensas buvo Latvijos tautos fronto aktyvistas, paskui Latvijos Seimo narys. Apie devyniasdešimt trečiuosius metus, Latvijoje pradėjus liustraciją, buvo paviešinta, kad Inkensas - KGB agentas. Apie tai skaičiau lietuviškoje spaudoje, jei neklystu, ir "Lietuvos ryte", ir "Lietuvos aide". Tačiau norint rasti , reikėtų versti laikaščių komplektus, nes tais laikais kompiuterinių archyvų dar nebuvo. Beje, devyniasdešimt pirmaisiais teko su Inkensu būti vienoje stažuotėje Norvegijoje. Elgėsi jis ten keistokai, nardė kaip žuvis vandeny, su kažkuo susitikinėjo, kažkam nuolat skambinėjo. Turėjo sočiai valiutos. Mums ten būnant prasidėjo pučas. Visi trys Latvijos atstovai (du iš jų - gryni žydai) pareiškė Norvegijos URM, kad prašys politinio prieglosčio ir į Latviją negrįš. Visi trys mes, lietuviai, pasakėme, kad norime grįžti į Lietuvą. Rygos oro uoste mus dar krėtė ginkluoti rusų kareiviai, bet pučas jau geso. Pasirodo, Inkensas "išplaukė" ir dirba smegenų povykloje... Įdomu....

Sara2013-01-20 15:40

visada tų pedikų buvo ir visada bus, tik Mergaitės byla užaštrino šį klausimą, nors juo kažkas pasinaudojo kyldamas ing politikų...

optimistas2013-01-20 15:03

Pateikusiu jam kaltinimus jau ~45o nuo astuoniu iki 47 metu amziaus.

optimistas2013-01-20 15:01

Jimmy Savile manoma kad priklauso Satanistu klanui.11 metu margaite pasakojo kaip ja isiviliojo i orgija kurios metu visi buvo su kaukemis ir kartojo Ave Satana.

Velniai2013-01-20 11:50

Ar kas prisimena, kad Kedys vadino jegas, stovincias uz tvirkinusiu jo dukra, velniais? Ar kas patirinejo kodel? Siaip svaitesi tusciais zodziais? Ar po to, kas nutiko jam ir jo dukrai, nepanasu, kad jis sake tiesa? Pasidomekite truputi apie velnius, internete tikrai nemazai apie juos prirasyta - NWO, Freemasonry, Bohemian Grove, Jesse Ventura conspiracy theory, church of satan, David Icke, Reptilians. Ar zinote, kad pasaulio valdovai ir izymybes giliai isivelia i tarnavima velniui, raganavima, zmoniu aukojma? Aisku, gerai yra lieti sviesa ant velnio darbu, nes jis laba to nemegsta, bet ar tai vyksta Lietuvoje? Niekas nieko rimtai netiria, nepatenkinti zmones tik kartoja viesoje erdveje, kaip jie yra nepatenknti situacija. Ar tai gali padeti nugaleti velnia? O kaip ji nugaleti? Geras to ekspertas Jezus (nepazai jis ten ju isvare), yra pasakes kas sita gimine nepasiduoda niekam, o tik pasninkui ir maldai. Pagalvokite apie tai...

Daiva2013-01-20 07:06

Ačiū autoriui už tokį teisingą straipsnį,labai reikėtų,kad šis straipsnis būtų įteiktas kiekvienam teisėjui seimūnui ir kitiems,kurie tiria šią bylą. TIESA vistiek išaiškės,tik norėtūsi ,kad kuo greičiau. Nepriklausomo prokuroro instituciją ir prisiekusiųjų teismą įsteigti kuo skubiau. o už visų mokesčių mokėtojų pinigus išlaikoma Stankūnaitė turi atsakyti'kas paskambino jai tą rytą ,kai buvo nušautas teisėjas Furmonavičius? Kas nuvyko pas jos seserį Naruševičienę ir ją nušovė? Kas paskambino D. Kedžiui ir išvilioję iš namų jį suėmė kankino ir nužudė?

Deividas2013-01-20 06:02

Kada tas pusprotis neteises ,,daktaras"prades galvoti nors kaip pirmo kurso studentas. Tu K. J. pamastyk jeigu D. Kedys ir butu (pagal fantazija)nuzudes F. irN. tai jis butu pasidaves policijai ir pasakes,kad tai padares afekto busenoje,kadangi visas teisines priemones jau buvo isnaudojes. Jis butu pasidaves del to kad tada butu vykes teismo procesas ir visas pedofilu klanas butu kaip ant delno visiems aiskus. Taciau klanas suspejo ivykiams uzbegti i prieki D. K. jie prisiviliojo ir pagrobe,tolesni teisesaugos veiksmai visiems jau aiskus. Tagi dar karta sakau K. J. pamastyk nes jeigu nei tiek neismastai tai tavo moksliniai laipsniai kaip ir Puro niekaverciai.

kaukas2013-01-20 03:40

pritariu straipsnio autoriui 100%

tai prisiminkim KGB sukelta Latvijos skandala, kodel neprisimenam?2013-01-20 00:38

Jeigu kalbėtume apie latviško „pedofilgeito“ anatomiją, verta paminėti kai kuriuos gana įdomius faktus. Kaip rašė latvių laikraštis „Telegraf“, 2003 m. , kai vyko teismas dėl šmeižto, A. Sončikas (iki skandalo – mokesčių inspekcijos vadovas) pareiškė, kad į jį kreipėsi LNT laidos prodiuseris, buvęs deputatas Edvinas Inkensas su pasiūlymu neminėti A. Sončiko pavardės, jeigu bendrovė „Lido nafta“ gautų mokesčių lengvatų. V. Birkavas teisme pasakojo, kad skandalo išvakarėse jam skambino Ventspilio meras Aivaras Lembergas (vėliau pagarsėjęs kituose skandaluose ir netgi atsidūręs areštinėje) ir įspėjo tuometį teisingumo ministrą: „Bus Škėlės vyriausybė, bus ir pedofilijos skandalas.“ A. Škėlė yra sakęs: „Mūsų valstybę iš tikrųjų valdo mažas ūsuotas žmogus, gyvenantis ant jūros kranto.“ Suprask – A. Lembergas. Negana to, skandalo išvakarėse E. Inkensas partijos „Latvijas ceļš“ valdybos posėdyje V. Birkavui drėbė tiesiai į akis: „Valdi, tu „žydrųjų sąraše“ esi dar nuo KGB laikų.“ KGB šmėkla sukiojosi ir aplink J. Adamsoną, kuris vadovavo parlamentinei komisijai, tyrusiai pedofilijos skandalą. Sovietiniais laikais beveik 10 metų jis tarnavo pasienyje Tolimuosiuose Rytuose ir japonų brakonieriai J. Adamsoną praminė Kapitonu rykliu. Išaiškėjus šioms smulkmenoms, J. Adamsono politinė karjera sugriuvo labai greitai. „Atsiras įrašų su pseudoliudijimais, kuriuose kažkokie jaunuoliai pasakos apie kažkokius santykius. Jau dabar žinoma, kad jiems už tai buvo sumokėta“, – kalbėjo A. Škėlė. Netrukus šios istorijos tęsinys pasirodė Rusijoje. Liepą laikraštis „Izvestija“ išspausdino straipsnį „Kai liudytojai prabils“, kuriame buvo papasakota, jog latvių teisėsaugininkų prašymu Maskvoje už melagingus parodymus buvo sulaikyti ieškomi 19-metis Jurijus Lazarevas ir 18-metis Ruslanas Baljuckis. Būtent šie jaunuoliai sukėlė naują pedofilijos skandalo bangą ir į juodąjį sąrašą įtraukė dar ir tuometį Latvijos vidaus reikalų ministrą Mareką Seglinšą. Jaunuoliai iškart pasiprašė politinio prieglobsčio Rusijoje ir galų gale jį gavo. Tačiau „Izvestija“ atkreipia dėmesį: latvių už melagingus parodymus ieškotus asmenis labai greitai ir tiksliai surado Maskvos vidaus reikalų valdybos milicininkai, nors jie tokiais reikalais net neužsiima. Negi patikėsi, kad Maskvos elitinis milicijos padalinys strimgalviais puolė padėti latviams ir ieškoti apsimelavusių vyrukų? Na, nebent Maskvos milicija turėjo savų sumetimų. Laikraštis „Izvestija“ taip pat rašė, kad pedofilijos skandalo Latvijoje išvakarėse šioje šalyje buvo pastebėtas toks ponas Aleksandras Perelyginas – FSB generolas majoras, buvęs Rusijos ministro pirmininko Jevgenijaus Primakovo patarėjas, Maskvos mero Jurijaus Lužkovo patarėjas, dirbantis vyriausybinėje komisijoje ryšiams su tėvynainiais užsienyje. Net rusų spauda neneigia, jog šis ponas galbūt yra Rusijos specialiųjų tarnybų kuratorius Baltijos šalyse. Ir sukiojasi jis mūsų kraštuose beveik visų didžiausių skandalų išvakarėse.

ha ha2013-01-20 00:25

Nusiimk psichotropine skarele fantazuotojau, policija neturejo jokiu automatu. Jeigu jau matai neegzistuojancius automatus, aiski ir busena ir situ kliedesiu verte. Ir atsibusk, Furmanaviciu nuzude D.Kedys, kodel? Todel, kad ji nurode Neringa, bent jau taip teige mergaite, o mergaite mes juk tikim ar ne?

skiedra2013-01-20 00:22

va, štai dėl ko būtina įsteigti PRISIEKUSIŲJŲ TEISMĄ. kažkokie alia žmogaus teisių gynėjai peza apie tarėjus. Dar apie juos porino ir tas, katras vieną šios istorijos herojų palydėjo iki varlyno. Dieve mano, koks bukumas tų žmogaus teisių "gynėjų"... o gal jie priklauso tai pačiai išpuvusiai sistemai?

jep2013-01-19 23:31

jeigu mano vaiką kažkas atimtų ir gražiuoju neatiduotų, ištaškyčiau visus pasitaikiusius kelyje, kas tik man trukdytų jį susigrąžinti.

geras straipsnis2013-01-19 22:37

dekui.

16. remigijus 2013-01-19 13:56:36 (78.61.210.31)2013-01-19 22:24

gal pats turi ką nors rimto pasiūlyti? O gal siūlai tylėti ir pritarti TEISMO SPRENDIMUI, kad jokos pedofilijos nebuvo?

Vilinda2013-01-19 21:54

Pedofilijos byla uzbuksavo,nes yra nemazai iskrypeliu tarp auksciausio rango teisininku,VSD veikeju ir tarp valstybininku,todel ir yra uzdrausta Valiui istirti ta nesvaru ir garbes Lietuvai nedaranti ivyki,nes jis atskleistu situ issigimeliu masta. Prisiminkite Latvija ir viskas pasidaro aisku,nes gijos is ten vede i musu sali. Butina reikalauti is Seimunu teisines pertvarkos,ivedant nepriklausomo prokuroro institucija ir prisiekusiuju teisma,kurie neleistu teisejams savivaliauti jeigu jie ir pakabinti ,ar papirkti,ar kitokiu rysiu suristi noretu suzlugdyti bylas-butu sudetinga. Reikia pasiekti,kad istatymuose susijusiuose su pedofilija nebutu senaties termino taikymo,reikia priimti pedofilu kastracijos istatyma,kad jie jaustu kazkokia baime ar atsakomybe uz padarytas skriaudas pries vaikus. Reikia stiprios vaiko teisiu gynybos institucijos,bet ne tokios,kai vaiko teisiu kontroliere is dziaugsmo verkia,kad vaikas skriaudziamas,o pedofilai triumfuoja. Svarbiausia nenutilti,kovoti ir reikalauti,o ne legvabudiskai susitaikyti su esama realybe. Tekabina makaronus ant ausu usofilams ir stankofilams,jiems taip ir reikia.

Romas2013-01-19 20:57

Vykstant tokiam akivaizdžiam smurtui,teisėsauga neįžvelgia,teisės pažeidimo,tai akivaizdu,kad teisėsauga šališka.Be teisingumo apie jokią pažangą nėra kalbos,ką besuoktų mūsų tautos atstovai

taikliai raso2013-01-19 20:41

Yra protingu,mastanciu zmoniu,bet isvada viena:visus teis Dievo Teismas.

Prisiekusieji2013-01-19 19:08

teisme atstovautų moralę.Teisėjai įstatymus.Ir tai būtų tobula pusiausvyra.Nes visi dar prisilaikytų sveiko proto.Trečias saugiklis.

Viską žino2013-01-19 18:39

Stankūnaitė, todėl ją ir saugo, o kodėl nesiaiškina kas skambino Stankūnaitei? Matomai teisėsaugai gerai žinomas asmuo ir priklausantis tam nelemtam pedofilų klanui. Byla vilkinama , jog sueitų senatis, tada pašvilpkit visiems pedofilams ir apie TIESĄ NĖRA KO SVAJOTI!!! Taip norisi paminėti tikrus kaltininkus, tačiau...!!! Žmonės, nejaugi dar jums neaišku???

Išvada2013-01-19 18:03

vieną kartą išaiškės banditų - pedofilų klano pavardės, kurie kol kas dar yra aukštoje valdžioje, tegu išgamos negalvoja, kad pasislėps nuo Dievo rykštės

Aistė2013-01-19 17:24

Puikus straipsnis

barbarai-gyvuliai ir žmonės krikščionys.2013-01-19 15:57

o ką darysi, kad tarybukai - tai gyvuliško mentaliteto, kurie tik daužyti temoka ir jaučia malonumą daužomi. Sadistai-mazochistai. Tos zoologinės būtybės labai daug skausmo pasauliui atnešė, tą numatė jau A.Maceina: partizanai.org/index.php/aktualijos/103-a-maceina-zoocentrizmas

remigijus2013-01-19 15:56

oho, naujas Paskutiniųjų Laikų ir Lietuvos Galo paliudijimas. "gulinčiam žmogui automato buože smūgiuoja per lytinius organus. Iš kur tokia drastiška neapykanta, jei nebuvo jokios pedofilijos?". tai galėtum eiti ir paklausti ano būrio vado, o ne taškytis balutėje. nes kokia nauda iš šitos pakrūmių gromatėlės, išskyrus gal tai, kad karts nuo karto, kad kas netyčia nepamirštų, reikia atsižymėti jog dar esi šviesos ir tiesos liudytojų pusėje.

nu2013-01-19 15:31

sitais jovaisais,cerniauskais,purais,slusniais ir kitais paslemekais niekas netiki ir netikes ateityje.juos dar reiks teisti uz melagingus liudijimus ir kitus nusikaltimus.

Karolis Didysis Jovaišas2013-01-19 14:52

Karolio Didžiojo disertacija sovietmečiu kartais ne apie Novočerkasko Liaudies ir Partijos "triumfą" prieš "imperialistų sabotuotojus"? Jovaišas dabar kartais Baltarusijos Valstybiniame Universitete paskaitų neskaito?

TAUTOS BALSAS2013-01-19 13:51

PUIKUS STRAIPSNIS......PRIMINĖ DAKTARĄ K.JOVAIŠĄ,ADVOKATĄ ČERNIAUSKĄ,PROKURORĄ K.BETINGĮ KUO JIE PANAŠŪS,O GI SUKTI,BESMEGENIAI PLYKIAI,O TAIP IŠEINA,KAI NĖRA PLAUKŲ,SMEGENYS SUSIVELIA PAČIOS

Elena2013-01-19 13:44

Jovaiša nuikalbantis žmogysta, nes nesugeba dorai paaiškinti dėl pedofilijos atsiradimo. Ar jam būtų malonų, jeigu jam policininkai - sambistai smūgiuotų į klyne eanti "maigalį", o pakui iš skausmo jis ridentųsi pažeme į dilgynes. Reikia aiškinti tikrąsias pedofilijos atsiradimo priežastis Lietuvoje, nes Latvijoje protingesni teisininkai ir viskas buvo išaiškinta ir nubauta.

copy2013-01-19 13:28

Kol Lietuva valdys dvasios ubagai tol niekas nesikeis. Ar galetu sitaip pvz. pliurpti purai, donskai, aleksandraviciai, kurai ir i juos panasus tipeliai Vokietijojke, JAV ar kitose civilizuotose Valstybese. Jus man pasakykite kas atsitiktu JAV jei prezidentas Obama matydamas grobiama mergaite, sakytu ar nera daugiau problemu JAV, kad jus rupinates del kazin kokio klykiancio kudykio. Manau senai jiems butu uzdeti antranjkiai. Gaila, kad lietuvis turi vergo gena dar negimes. Is jo tyciojasi, prievartauja, apvagia, zudo letiniu budu o jis lyg iskrypes mozachistas rekia muskit jus nieksai ir valdykit mus. Tik tamsioje tautoje sitaip galima butu elgtis kur civilizacija tik sverbiasi i zmoniu protus.

vovere2013-01-19 13:06

Pedofilijos nebuvo,Drasius viska sukure,bet zinodamas kad tai sugalvota ima saudyti,bet saudo ne tuos kuriuos kaltino,t.y.biologine ir usa.Ar si seima panasi i idiotus??Idiotais JIE laiko tauta,bet gal mes tikrai asilai???Teisejas pasakoja,kad vaiku atminti trina,ir visuomene, ,medikai,akademine visuomene ,pedagogai tyli,nei jokio bruzdejimo.Kaip sita suprast.Valdzionzmogiai todel taip ir elgesi nes zino,kad is visuonemes nebus jokios reakcijos.

Benas2013-01-19 12:52

Visa Lietuvos Valstybes raida, kuri vyksta nuo 1940m atspindi vadovu veida ir morale. Zmogus yra toks individas, kad patiki tuo kas snekama o ne kas daroma, kitu atveju mes butume netureje tokiu ,,prezidentu" seimo nariu, kuriems yra svarbesniu dalyku nei grobiami ir prievartaujami kudykiai.

Vilija2013-01-19 12:47

Irgi taip galvoju!

Tai kaip2013-01-19 12:34

Jovaisa patartu reaguoti i du apsoliuciai priesingus teismo nutarius.2010m Panevezio,kad mergaites gyvenama vieta po pedofilijos bylos baigties,ar sio teismosprendimo piktybiskai nevykdziusio Kondratjevo,2011m nusprendusio dabar ir nedelsiant.Kaip toki tikra suda suprasti? Reiskia yra pasirinkimo laisve,ar pirmenybe kas, kam patinka?Apsoliutus chaosas,o jis kliedi apie kazkokias butinybes paklusti.Kam paklusti-chaosui?

A2013-01-19 12:31

Panašu,kad Furma žinojo paslaptį apie aukštai sėdintį žmogų...kitu atveju rezonansas būtų uždusęs stiklinėje.

A2013-01-19 12:26

Ačiū ,Liudvikai.Geras Tavo braižas.

Basakojė2013-01-19 12:21

Pagarba Jakimavičiui. Būtent, būtent - UŽ KĄ IR KODĖL BUVO NUŽUDYTAS FURMANAVIČIUS? Keistai gaunasi, jei jokios pedofilijos nebuvo, o Kedys kaltino pirmiausia - Ūsą.... Tad - prie ko čia tas Furmanavičius?

o2013-01-19 12:16

tai ka, dar miegat? Pritariu: kupriau, baba ir visi kiti liucipieriai mars loti prie kompo

ačiū autoriui2013-01-19 12:11

Puikus straipsnis. Taip, pradėti aiškintis reikėjo, kas ir kodėl nužudė Furmanavičių, o antra užduotis-aiškintis, koks vedėjas atėjo pas Naruševičienę prieš pat jos nužudymą: nejaugi Stankūnaitė dar nepasakė, o gal ji dar neapklausta?

Tuoj islys troliai2013-01-19 11:47

kaip Kuprevicius ,,vialnias" ir Astute ir mums viska ,,paaiskins".Geriausi linkejimai Liudvikui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi