Linkiu Jums daugiau tolerancijos 2014 metais

Štai ir pasibaigė 2013-ieji. Apžvelgus jūsų veiklą praėjusiais metais susidaro labai graudus paveikslas. Apie jį ir norėtųsi pasikalbėti su jumis, gerbiama mūsų šalies politike. Kadangi jokio kito būdo su jumis susisiekti ir pasikalbėti daugiau neturiu, pasirinkau žiniasklaidą. Išklausykite ir apmąstykite, kaip tai darėme mes visus tuos metus.

Jūs daug kalbate apie toleranciją, tačiau pastebiu, kad pati nepasižymite pakantumu kitokiai nuomonei. Praėjusiais 2013-iais spaudoje bei televizijoje jūs ne kartą liejote savo neapykantą žmonėms, turintiems kitokį nei jūsų pačios požiūrį į tikėjimą, moralę, filosofiją bei gyvenimą.

Mus vadinote „ apsimetėliais moralistais “, „ ribotos pasaulėžiūros ir mąstymo “ žmonėmis, „ apsišaukėliais pranašais “, skleidžiančiais „ pseudo teorijas “, sarkastiškai – „ teisuoliais “ ir „ patriotais “, „ lietuviškais puritonais “, žmonėmis, „ negalinčiais pakęsti demokratinės pažangos “, „ dievo mylėtojais ir vaikų „gelbėtojais “.

Jūsų veikla ir pasisakymai savo pobūdžiu labai panašūs į Friedricho Engelso ir Karlo Markso, kurie, kaip ir jūs, negalėjo pakęsti žmonių, pasisakančių prieš jų skelbiamą ideologiją. Tuos žmones savo laiškuose jie vadina „ asilais “ (1852, Marksas Adolfui Klass), „ šunimis “ (1859, Marksas Engelsui ir Engelsas Marksui), „ kvailiais “ (1845, Engelsas „Deutsche Zustände”), „šiukšlėmis ” (1859, Marksas Engelsui).

Jus su minėtomis asmenybėmis vienija ne tik neapykanta žmonėms ir jų nuomonių įvairovei, jūs ne vien tik žeminate kitus ir iškeliate save ant savo pačios susikurto pjedestalo, tačiau, kaip ir Engelsas savo veikale „ Der Ursprung der Familie, des Privateigenthums und des Staats “, niekinate šeimos vertybes (sarkastiškai priskirdama jų gynėjus prie „ tradicijų ir prietarų puoselėtojų “), tikėjimą, religiją ir moralę.

Kaip ir Engelsas, esate puiki teoretikė – vardan savo ideologijos puikiai manipuliuojate statistika, o savo nuomonę laikote faktu. Savo straipsniuose nuolatos kaltinate kitus nebūtais dalykais, taip norėdama paversti mus, „ apsimetėlius moralistus “, tautos priešais.

Jūsų pasisakymai dažnai buvo neatitinkantys tikrovės ar ją iškraipantys, kai jūs kaltinote mus „ žmonių lygybės “, „ moterų ir vyrų lygybės “ baime, noru grįžti prie „ moterų ir vyrų diskriminavimo lyties tapatumo požiūriu “.

Mūsų bažnyčias ir visus kitus „ religinius fanatikus “ jūs kaltinate nesamu „ lygių moterų ir vyrų teisių “ nepripažinimu. Mūsų „ teisuolius “ neteisingai kaltinate nenoru „ gelbėti visuomenę nuo smurto prieš moteris ir vaikus “ ir siekimu, „ kad smurtas liktų šeimoje “. Galvojote, kad tai liko nepastebėta? Jūs klystate.

Nesutinku su šiuo jūsų tvirtinimu, esą „ Lietuva velkasi ES uodegoje “ vien tik todėl, kad „ reprodukcinės sveikatos srityje pažeidžia tarptautinius įsipareigojimus “. Sakote, jog „ nedidelės tautos žmones lengva kvailinti dirbtinai sukurtais mitais ir grėsmėmis “. Čia esate visiškai teisi, ir mes matome, kaip dabar naudojatės ta metodika...

Jūsų suvokimas apie Europą yra neapsakomai ribotas. Toks įspūdis, kad apie Europą ir jos žmones žinote tik tiek, kiek jums tą parodo statistiniai duomenys bei tiek, kiek pamatėte besilankydama kurortuose ir turistams skirtose vietose.

Ar jūs žinote, kaip iš tiesų gyvena Europa? Ar nors kartą matėte Vokietijos Meilės paradus ? Ar tai tikras europietiškas progresas? Ar matėte kada nors Londoną, Paryžių, Berlyną ar bent kokį kitą šių šalių miestą penktadienio naktį ir šeštadienio ryte?

Aš nekalbu apie turistams skirtas vietas, apsilankykite atokiau – ten, kur gyvena žmonės. O jei neturite lėšų Europos šalių pažinimui – pasinaudokite internetu; paveikslėlių rasite pakankamai: girtas ar nuo narkotikų apsvaigęs jaunimas, ant žemės drybsančios būsimos mamos, iki sąmonės netekimo besimušantys būsimi tėveliai, apsirengusios lyg prostitutės ir ieškančios nuotykių vienai nakčiai šešiolikmetės.

Narkotikai ir seksualinės paslaugos prieinami tiesiog gatvėje.

O gal jūs galvojote, kad tai irgi tik nuodėmės lašas „progresyvios“ Europos gyvenime?

Tai kodėl tada ignoruojate milijonus žmonių, išeinančių į Paryžiaus gatves apginti natūralią šeimą? Kodėl ignoruojate žmones, protestuojančius prieš ankstyvą vaikų seksualizaciją, Vokietijos tėvus, kurių peticijos surenka iki 100.000 parašų ir lieka beveik nepastebėtos? Kodėl ignoruojate ES organizacijos „ One of Us “ didžiausio masto peticiją prieš abortus, kuri jau vien šiandien surinko 1 800 000 Europos piliečių parašų?

Ar ir jie, jūsų požiūriu, tėra „ ribotos pasaulėžiūros ir mąstymo “ žmonės? Drįstu paprieštarauti ir nekaip negaliu sutikti su jūsų išsakomomis ir Lietuvą žeminančiomis frazėmis. Nes jūs nepažįstate Europos ir vargu ar pažįstate Lietuvą. Jei turėtumėte nors šiek tiek pagarbos savo šalies piliečiams, atrastumėte laiko atvirai diskusijai, išklausydama mūsų poziciją, kuri tik kai kuriais klausimais skiriasi nuo jūsiškės.

O gal net kartu siektume tų pačių tikslų? Jūs gi, kaip ir jūsų bendramintė Edita Estrela, kovojate su vis labiau tarp jaunų merginų plintančiomis neplanuoto nėštumo tendencijomis.

Tai šaunu – mes irgi. Tik jūs, nors ir labai išsilavinusi moteris (čia norėtųsi atsiminti jūsų pačios straipsnio pavadinimą „ Vargas dėl proto “), nekovojate su priežastimis, o nuolatos bandote atrasti būdus, kurie ne išspręstų, o tik paslėptų problemą.

Ką gi, gal vertėtų tada pradėti nuo šaknų?

O kaip jums toks planas: uždrausti bet kokią pornografiją ir jaunimo seksualizavimo įrankius Lietuvos spaudoje, televizijoje ir internete? Drastiška, bet gal verta pabandyti?

Jūs kaltinate mus tuo, kad nenorime šviesti vaikų seksualinės reprodukcijos klausimu. Tai netiesa.

Mes taip pat neakli, suvokiame problemos svarbą ir tai, jog reikia kažką daryti, jei nenorime, kad mūsų statistika taptų panaši į liūdnai pagarsėjusią Britanijos statistiką abortų klausimu.

Taip niekada ir neišgirdote to atviruose debatuose, tačiau mes norime apsaugoti savo jaunimą, todėl mokslininkai taip pat stengiasi dirbdami ir ieškodami geriausio sprendimo šiuo klausimu (patariu paskaityti prof. dr. Birutės Obelenienės bei prof. habil. dr. Kęstučio Pukelio darbus).

Tas sprendimas jau atrastas: „Esminė lytinio ugdymo paskirtis – valios ugdymas siekiant parengti jauną žmogų lytinių instinktų prabudimo fazei bei apvaldyti chaotišką jų veikimą žmogaus kūne ir sieloje, esant dvasingumo paradigmai (skaistumui).

Lytiškumo ugdymas – jaunos, dar nesubrendusios asmenybės lytinio tapatumo ir darnių santykių tarp skirtingų lyčių asmenų ugdymas. Lytiškumas gali būti sėkmingai ugdomas tik esant išplėtotam lytiniam ugdymui.”

Tačiau abejoju, kad jūs mus suprasite, nors labai linkėčiau jums to naujaisiais, 2014-iais, metais. Labai norėčiau, kad šiais metais jūs nustotumėte įžeidinėti kitus, manipuliuoti ideologiniais, jokio mokslinio pagrindo neturinčiais teiginiais ir išklausytumėte mus – Lietuvos piliečius.

Nebevadinkite mūsų „ ribotos pasaulėžiūros ir mąstymo ” žmonėmis, nes tai netiesa. Mes – istorikai, politologai, daktarai, žurnalistai, socialiniai darbuotojai, radijo ir televizijos atstovai, kunigai, dėstytojai, mokytojai, mokslininkai, studentai, būsimos mamytės ir tėveliai.

Nenurašykite mūsų, nes mes – tai dauguma. Nors jūs ir nepripažįstate demokratiškos minties įvairovės ir laisvės, linkiu jums šiais metais jausti šiek tiek daugiau tolerancijos savo oponentams ir šiek tiek daugiau objektyvumo. Kurkime kartu demokratišką Lietuvą ir atsikratykime bet kokių totalitarizmo požymių, ateinančių iš Rytų ar Vakarų.

Dirbkime Lietuvos, o ne atskirų organizacijų plėtros labui. Gerbiama prof. habil. dr. A. M. Pavilioniene, mylėkime šiais metais Lietuvą kartu.

Pagarbiai – Andrej Špilevoj, tarptautinių žmogaus teisių magistras

sarmatas.lt

Naujausi

Komentarai (134)

Rikiuoti
ks2014-02-03 01:59

Profesore, baikit issidirbineti. aa vyras tikrai pakrauptu...

sta2014-01-28 11:56

rūra, tau reikia gydytojo, o gal tu esi slapta šitos iškrypėlės gerbėja..?

urvinis žmg. fedras2014-01-28 09:39

na nereikėtų į ta pavilnionienę kreiptis kaip į kokią carienę,ji juk yra paprast.seimūnė, kuri turi atstovauti sveikos tautos valią,tačiau ji puoselėja iškrypėlių valią,,pataikaują iškrypėliams, apart juos gydytų nuo iškrypėliškumo, ji gina ir pritaria jų sodmai ir gomorai-iškrypėliskumui.

Juza2014-01-25 19:46

Kažkoks nesveikos moters veidas.

to rūra2014-01-21 13:49

o tu klausei ta daina pats/pati? kas ten gero? :) girdejau ja ir as, teisybe sako, nemeluoja. kritikuoti kiekvienas moka tik nekiekvienas daro. vistiek nesupratau kas tau nepatiko? is gatves i politika- tik tas? tiesa nezinojau, kad jie gatvinei, nepazistu ju, tik ju dainas girdejes esu

rūra2014-01-20 19:55

nesunku rasti apie šį gatbvės muzikantą (tipo reperį), emigravusį į Airiją, kur dviese sukūrė polit. daielių grupę Emigrants... Iš Google: . „Teisybės gabalėlis“ sukėlė daug triukšmo Lietuvos spaudoje, daina tapo himnu Kedžio istorijoje (blokada prie Venckienės namų 2010 metais). Emigrants ir Anree buvo apkaltinti anti-patriotizmu, kas turėjo didelę įtaką jų tolimesnei kūrybai. Po „Teisybės Gabalėlio“ grupė pasitraukė iš politinio fronto ir tęsė savo muzikinę veiklą eksperimentuodama su kitais atlikėjais ir projektais." Žodžiu, iš gatvės - į politikantus?

jonas2014-01-20 13:51

sena kaliausė,sunkiai pernešanti amžiaus krizes.ne ji viena laksto, pakelus sijoną, į turkija.gaila moters,tiek už kūną,tiek už protelį......

To 1262014-01-20 13:15

pazejome ir kas? kazka radai idomaus? pasidalink

rūra2014-01-20 09:26

pažiūrėkit, kad šitas Špilevojus gūglėje... Tada bus aišku, kas jį infiltravo...O Ekspertai surenka visą brudą

jeigu2014-01-20 01:10

Ausrine isrinks i Europos parlamenta,tai is ten dar labiau lies pamazgas ant musu galvu.tokius zmones reikia kuo toliau laikyti nuo visu valdziu,laikas eiti i pensija

sandra2014-01-20 00:31

labai protingas ir teisingas straipsnis,nepasiduokim,saugokim savo brangiausia turta - vaikus!

vida2014-01-18 17:43

Aciu uz gera straipsni ,nors vienas zmogus atsirado ir issake tiesa, juk dabar tie kurie sedi siltose ir minkstose kedese -bijo zodi ne taip pasakyti kaip mano sosto ---- , o ausrine tikrai visai nusivakaravo, tegul vaziuoja ten ???!!! kol nesukako 80m....Ji LIETUVOS geda!

Tokio2014-01-18 11:17

Rabinrato_nera.Yra Rabindranatas Tagore.

Rabinranato Tagorė poezijos gerbėjas2014-01-18 04:08

"jeigu laiką skirsime teisimui, tai neliks laiko meilei" Motina Teresė iš Kalkutos

vyte2014-01-17 22:21

kodel šliure socdemų ,nei viena nuo pedofilų mergaitė nebuvo į teismą atvezdintos, nukentėjusios,ir kodel teismas įvyko ,be nukentėjusių , EGIPTO PALEISTUVE.PASIZIŪREK Į SAVO SNUKĮ DELFIO PORTALE KAIP TU ATRODAI .SIAUBO MONSTRE. NEGAZDINK ,LIETUVOS VAIKŲ.

Lukas2014-01-17 21:29

Pritariu pilnai vytei :)

vyte2014-01-17 21:06

geras straipsnis, važiuok šliunda EGIPTAN , IŠGAMA ,ŠLIURE PADVĖSUS ,TAU NE VAIKŲ REIKIA , ATEIS LAIKAS SEDESI LUKISKĖSE , eGIPTAS TOKIAS SŪXAS DEPORTUOS .

L.O.>2014-01-17 19:29

na socdemai manau pagalvos, kur šią kvakeną iškišti, geriau tegul ji papildo turkų sultoniuko haremą. Lietuvai purvo ir taip per akis.

Piliete2014-01-17 18:37

"Jei turėtumėte nors šiek tiek pagarbos savo šalies piliečiams, atrastumėte laiko atvirai diskusijai, išklausydama mūsų poziciją, kuri tik kai kuriais klausimais skiriasi nuo jūsiškės." O nepagalvojate, kad ši moteris atstovauja irgi dalį lietuvos piliečių, kurių pozicija neatitinka jūsų nuomonės, autoriau? Gerbiu šią moterį ir džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie atstovauja tuos, kurių niekas Lietuvoje nenori girdėti !

Ernestas2014-01-17 18:21

Labai geras straipsnis. Povilionienės tolerancija tolygi nušiurusio kuilio kultūrai

vanda2014-01-17 18:07

iš kur šita Kremliaus iškamša atsibudo: Andrej Špilevoj, tarptautinių žmogaus teisių magistras... Tai grynas Maskvos implantas...

sss2014-01-17 16:42

"Toks įspūdis, kad apie Europą ir jos žmones žinote tik tiek, kiek jums tą parodo statistiniai duomenys bei tiek, kiek pamatėte besilankydama kurortuose ir turistams skirtose vietose" . Labai profesionalu, kolega tarptautinių žmogaus teisių magistras Andrej Špilevoj

rm2014-01-17 15:04

Gerb.Sliuzas rengs dar tris referendumus/balsaslt/

109 Vaidai2014-01-17 15:00

Tik aklas ir kurcias gali lyginti tuos du politikus. Grazulis gina seimos vertybes ir kovoja pries geju propaganda. Sutinku, kad jo kovos forma drastiska ir ne visada priimtina, bet jis yra tiesos ir padorumo puseje. O Povilioniene uz pinigus ir gejus remianciu centru 'dirba' juoda darba.

Romualda2014-01-17 13:39

Aciu labai,teisingas straipsnis.dekoju autoriui.

vaida2014-01-17 12:14

labai gerai kazkas pasake, kad ausrine tai taspat, kas grazulis

onte2014-01-17 12:00

aciu nuostabus straipsnis bet ta bukaprote nieko nenori matyti ir suprasti jau jai laikas pasislepti

Aušrinė-Marija2014-01-17 09:04

abortas dėl tavęs verkia.

Pritariu 100%2014-01-17 02:33

Ačiū už puikų ir teisingą straipsnį :)

denisas2014-01-17 02:31

jo as siam sraipsniui ir pritariu nevieta jai but seimo narie as pats turiu du vaikus istatimai slikstus kaip ir musu seimas visas

Jonis2014-01-17 02:31

Nu duokit moterai dziundzentis egiptuose su vaikuciais, nepavydekit......:)

PER DAUG NESIDŽIAUG (73 KOMENTATORIUI 78.63.221.202)2014-01-17 01:58

Šiuo metu,jūs išbraukti iš ligonių sąrašo,tačiau nereiškia,kad niekad į tuos sąrašus jūsų negrąžins.

Hm2014-01-17 01:41

ir kuo jau ji cia gerbiama? Pagarba reikia uzsitarnauti. Asmeniskai tokiu asabu ne tai, kad negerbiu, bet niekinu. Kokia save gerbianti moteris, budama Seimo nare, viesai pasakos apie savo lovos reikalus?? Klaikuma sita persona, o tokioms dar patiketa spresti salies likima. Per patrankos suvi tokiu neprileist prie jokiu visuomeniniu reikalu!

Martyna2014-01-17 01:06

Ačiū už straipsnį! Pritariu!

Tom2014-01-17 00:28

O Dieve, kiek tamsuoliu susirinko....

Facebookas2014-01-16 23:37

Šis tekstas po facebook'ą pasklido kaip maras. Atspauzdinsiu tikriausiai tekstą ir imesiu į pašto dėžutes kaimynams. Tegu eina gandas per Lietuvą apie blogąją fėją.

Juzuks to Leonui M.2014-01-16 23:25

Tikrai daugumos , isskyrus 93 komentatoriu

Staska2014-01-16 23:22

As dziaugiuosi, kad radosi issilavines zmogus ir gana TAIKLIAI APIBUDINO sios socialdemokrates "parlamentine veikla tautos labui".

Leonas M.2014-01-16 22:53

Geras ir teisingas straipsnis, kuris, manau, tikrai atitinka daugumos lietuvių nuomonę.

Rita2014-01-16 22:51

Labai ačiū už tokį laišką. Pritariu jums.

I2014-01-16 22:37

Puikus ir taiklus straipsnis.

bevertis straipnis2014-01-16 22:04

autoriau, kalbėk už save, nes tamstai niekas nesuteikė teisės kalbėt daugumos vardu, juo labiau priklausai daugumai ar ne, neįrodysi nesuskaičiavęs visų lietuvos piliečių nuomonių, tad prašom nesižarstyti skambiais posakiais. Lygiai tokiu pat pasisekimu aš galiu pasakyti kad dauguma išsilavinusių ir socialiai išprūsusių žmonių palaiko gerb. Pavilionienę, jei nori įrodinėk kad yra kitaip. ;) Galėčiau surašyt dar krūva kontraargumentų kiekvienam tamstos teiginiui, bet nematau prasmės - nes straipsnis akivaizdžiai apeliuoja į skaitytojų emocijas ne į sveiką protą. Sumąstei pasidrąskyt viešai ir savo vardą pagarsint, tai gal rinkimuose žadi bolotiruotis? Nebūsi primas pasirinkęs tokią taktiką. ;)

Vyc2014-01-16 22:01

Žodį "gerb" antraštėje išmesčiau. Nenusipelno ji jokios pagarbos. Jei priesaika tarnauti valstybei yra tik problemų "kur pasikeisti lytį iškrypėliams" sprendimų ieškojimas bei tautos, kuri pati ją išrinko, nuomonės nepaisymas (matyt didžiausią padėką ji gauna iš es lėšų, o seimas tėra tik būdas prieiti prie tų pinigų), vertėtų mažinti narių skaičių. Atstovavimas vien psichinę negalią turintiems žmonėms nėra atstovavimas visai Lietuvai.

uz teisybe ir morale!2014-01-16 21:54

atleiskite uz klaidas paarytas per skubejima...

uz teisybe ir morale!2014-01-16 21:51

straipsnis apie tai ka galvoja visi mastantys ir problemas Lietuvoje suvokiantys pilieciai!!! tie ,kurie dabar sako,kad straipsniui truksta argumentu,kad straipsnis nekorektiskas ,kuris neatspindi "issilavinuios" Pavilionienes asmenybes ir siekiu ja lyginant su Estrela ar Marksu,tai zinokit tiesiai i desimtuka sis apibudinimas... beje cia tik keletas pavyzdziu apie tokius "ismincius" kaip Ausrele ,tokiu ne vienas ir ne du ! bet vat atsiranda tokiu ponios gyneju,kurie kartu laiko spalvota veliava isvien ir dziaugiasi iskrypimais... taip jus tokie esat iskrypeliai kalbekit ka norit,normaliu zmoniu uz jus daug daugiau,o jusu noras siknas rodyti viesai baigsis kalejimu ansciau ar veliau!

Paulius2014-01-16 21:41

Aš tikrai nemanau, kas Seimo narė M. A. Povilionienė lieja neapykantą žmonėms, kurie turi kitokią nuomonė, filosofiją ar moralę. Esu įsitikinęs, kad jos kritikos strėlės skrieja politikams ar politinėms visuomeninės organizacijos, kurios populizmo vardan reiškia nepakantumą ir netoleranciją. Tikiu, kad šiame laiške išvardinti epitetai tikrai nėra skirti daugumai apibūdinti. Ribotos pasaulėžiūros žmonėmis ji vadina tik tuos, kurie išties pabrėžia teisingas ir neteisingas pasaulėžiūras, religiniais fanatikais vadinami tie, kurie naudjasi religija ir Dievo žodžiu savo politinės įtakos, rinkėjų rato ir finansinės padėties didinimui. Taip pat nemanau, kad p. Povilionienė laiko šių dienų jaunimo numoralėjimą vakarų Europoje, progresuojančia Europa, tačiau juk negalima ir jauno žmogaus įsprausti į vieną socialinę dorovės ugdymo nišą. Manau, kad negalima būtų vieno nacionalinio ar europos parlamento nario prisiimti asmeninės atsakomybės už atitinkamų žmonių elgesį. Juk svarbiausia yra tai, kad kiekvienas žmogus būtų informuotas apie gresiančius pavojus ar laukiančias pasėkmes, ir priėmęs vieną ar kitą sprendimą atsakytų prieš žmones, teismą ar prieš Dievą. Tikiu, kad Seimo narė M. A. Povilionienė ir pasisako už tai, kad kiekvienas žmogus būtų laisvas pasirinkti ir už tai nebūtų nepagrįstai vertinamas ar teisiamas.

too -> 822014-01-16 20:54

kaip Jus visi manot kas gali taip uzstoti ir girti 3.14dar-tu gineja??? atsakyma visi turbut zinot..

Rima2014-01-16 20:48

Ačiū už puikų straipsnį, bet nemanau, kad senatviniu nukvakimu serganti ponia supras tai.

jonas2014-01-16 20:41

tai musu naconaline geda...TOKIA mARIJA

Audrone2014-01-16 20:40

Ausrine,kaip laikosi tavo jaunasis kavalierius turkas,tau i anukus tinkantis.Neistverei,pasigyrei pries visa Lietuva.

Atvira2014-01-16 19:09

Parašyta iš širdies ir tikrai sutaps su daugelio nuomone. Nemanu, kad straipsnio autorius telkėsi į argumentus - ir tai tikrai nieko blogo. Jei jau parašyta iš širdies, tai dar nereiškia, kad nėra argumentų, tik juos sunkiau įrodyti ir tiek. Nereikia pamiršti, kad čia atviras LAIŠKAS, o ne mokslinė publikacija, tai ją ir vertinti reikėtų visiškai kitaip.

Donatas2014-01-16 19:08

Dalykas tik tas, kad tokių besidižiuojančių niekur kitur, apart rašant anoniminius komentarus, nepamatysi...

tarptautinių žmogaus teisių magistras?2014-01-16 19:02

mes - tai dauguma? nejuokinkite su savo išsigalvotais moksliniais laipsniais bei "argumentais"... visa laimė, kad saujelė nukvakusių idiotų dar nėra ir niekada nebus dauguma. Didžiuojuosi, jog turime tokių moterų Lietuvoje kaip gerb. Pavilionienė.

jule2014-01-16 18:41

ji nesupras nes jos sazine pereme velnias is vis nesuprantama kaip tokias nenormalias ponias sventa zemele nesioja

Audrė2014-01-16 17:29

Puikus straipsnis .... tačiau ar "ponia" supras ir ar bent skaitys?????

Geraldas2014-01-16 16:27

Puikus laiškas, bet ponia nesupras.

ed2014-01-16 14:22

Kvaila ta Povilioniene kaip bato aulas. Zemina musu tauta visomis isgalemis. Gerai kad kazkas issako jai savo nuomone i akis. Dekui autoriui.

Sigitas2014-01-16 13:47

Ačiū autoriui už drąsą pasakyti viešai tai, ką ne vienas galvoja savo mintyse... Žmoniškumas slypi ne mokslo laipsnyje ir pareigose, bet žmogaus moralėje... Istorija matė daug mokslininkų ir politikų, kurie elgėsi nežmoniškai ir daug "prastuomenės", kuri buvo didvyriškai žmoniška...

MC2014-01-16 11:07

Pritariu autoriui, puikūs argumentai, Jūs ne vienas taip mąstantis.

Violeta2014-01-16 10:56

Esu dėkinga A M Povilionienei. Ji yra etalonas, kokia NETURI būti moteris. Visais laikais tokių buvo ir jos yra reikalingos. Tai personažas, tinkamas parodyti vaikams, į ką pavirsta nemylintis ir nemylimas žmogus

as2014-01-16 10:46

100 proc. sutinku su straipsnio autoriumi. Pagaliau atsiranda zmoniu, kurie nenumoja ranka i sias problemas, bet argumentuotai ir taikliai duoda atsaka tokiems visuomene klaidinantiems asmenims, kaip gerb. ponia Povilioniene.

neblogai :)2014-01-16 06:05

Primena šiek tiek radioshow, kai parodant oponentų durnumą išreiški savo nuomonę :D Bet tikrai, tie visi homofobai dauneliai taip ir rašo, kaip čia, argumentai, palyginimai tokie tušti ir buki, kad nei neverk, nei juokis :)))) O tas gale "Mes – istorikai, politologai, daktarai, žurnalistai..." - iš viso užmušė :)))

Lietuvis2014-01-16 04:32

Tik per Sv. Kaledas teko buti labia nesventoje vietoje, raudonu zibintu kvartale. Teko ir apsipykti, nes taip graudziai ir tragiskai (bent jau man) atrodo tos prastutes languose, ar kokie hemofroditai.... Visi argumentai apie verslius olandus manes bent jau neitikino, nes jie uztersia savo biudzeta purvinais pinigais ir uz tai veliau, ar anksciau sumokes. Kaip idealistas svajonese matau savo Lietuva be kobru ausriniu pavilionieniu, be kraipanciu subines su boratu kostiumais vyru, ir be pelnu is cigareciu, narkotiku ir prostituciju... Dabar tuo tiketi yra labia sunku, bet visdelto as tikiu.

:)2014-01-16 03:39

Palikite vargšę našlę. Tegu ilsisi ramybėje.

As2014-01-16 03:05

Straipsnyje remiamasi neaiskia statistika ir itaigomis-''mes dauguma'', ''mes politikai, mokslininkai...' '. Palyginimas su Karlu Marksu išvis ne į temą. Nesusiję iš esmės, bet vis dėlto lyginama, nes psichologiškai žmonės sutapatina šią puikią politikę su kažkuo neigiamu, nes to nori straipsnio autorius ir daugumą tai įtikins, nes net nepagalvos, jog lyginami netapatūs veikėjai. Emocionalus ir nekonkretus straipsnis, apeliacija į jausmus. Nieko gero... Trūko argumentų.

Marija2014-01-16 02:49

Vargse ji.

Vytas2014-01-16 02:48

Dėkingas Andriui.

tai kad2014-01-16 02:46

ne tik puiki teoretike, bet ir praktike. Tiesa, praktikuotis ji vaziuoja i Egipta...

HM2014-01-16 02:21

PONIA AUSRYTĖ RADUSI PUIKIĄ RINKĖJŲ NIŠĄ. VA IR VISA TIESA. BALSUOJA TIE PUPULIUKAI UŽ JĄ, TAD REIKIA ATIDIRBTI. VISA FILOSOFIJA.

sigitas2014-01-16 02:15

As galvoju kad mes esam krikscioniska salis ir bukim atlaidus siai poniai ar draugei net nezinau kaip cia tiksliau... gaila kad tokia is paziuros protinga moteris savo sugebejimus ir energija eikvoja ne ten kur labiausia reikia... cia greiciausiai nieko asmenisko vien tik verslas ta proga p. Ausrinei palinkeciau kuo greiciau bankrutuoti... Nereikia galvoti kad viskas cia OK ir pidaru, pedofilu ir visokiu kitokiu izulus ejimas per normaliu galvas nebus sustabdytas... nereikia pamirsti kad homoseksualumas buvo pripazintas liga ir turejo savo koda iki tol kol po milzinisko spaudimo buvo isbrauktas is ligu sarasu, bet tai visai nereiskia kad kada nors tiesa bus atstatyta...

viskas2014-01-16 01:33

Puikiai isdestyta. Palaikau autoriu. Super parasete. Aciu

V.Ladas2014-01-16 01:21

Manau, viskas yra daug paprasčiau. Kažkas suinteresuotas, manau, apmoka valiukevičiūčių, šalaševičiūčių,ir ponios bei dar vienos į vyrą labiau panašios "ultraeuropietiškus" išsidirbinėjimus. Tai, manau, tie, kas daro biznį iš įvaikinimo, nes soti Europa jau gimdyti tingi, tai ir sumoka "štob samim ū stanka nie stojat', kaip sako rusų jumoro meistras...

Patinka2014-01-16 00:56

jūsų argumentai Magistre. Parodote žmogaus poziciją ir nepasikeliate kaip profesorius. Gaila Aušrinukų - iškritoiš sistemos ir iš Visatos. Tauta yra mūsų Dievo kūryba. Nesisavinu Dievo, bet jis pasakė kaip likti tiesoje. Tu nedarai klaidų, vadinasi eini tiesos keliu ir dar kvieti kitus. Ir Aušrinius.

jONAS2014-01-16 00:20

Ger.Andrejau.Manau Povilionienei per daug sudarete garbes,parašydamas toki puiku straipsni.Manau,ji jo nesupras,nes tai poniai ne viskas tvarkoje su galvele,arba ji apsimetineja ir užsiima demagogija,nes yra finansuojama iš tarptautiniu geju ir lesbijiečiu gyneju organizacijos.

Straipsnis supper, ACIU2014-01-16 00:18

tik viena klaida. Sitos zmogystos na, niekaip neiseina pavadinti gerbiama.

Raminta2014-01-16 00:07

Kol bus Lietuvoje tokių drąsių, protingų, mandagių, dorų.... žmonių kaip Andrėjus, Lietuva gyvuos. Žemai lenkiu savo galva prieš straipsnio autorių, jis išsakė Tautos nuomonę, ir lūkeščius dėl jaunimo dorovinio auklėjimo, ačiu Jam. O p. Povilionienė turėtų stipriai pagalvoti apie dorovę, nes to amžiaus žmogus, jau turėtų pasirūpinti ir sielos išganymo klausimais, nes niekada nežinai kada reikės stoti prieš Aukščiausiąjį ir duoti Jam ataskaitą. O Tenai nei pinigai, nei pažintys, nei išsilavinimas nepadės, ten bus ant svarstyklių padėta žmogaus sąžinė ir jo geri ar blogi darbai darbeliai. Gerieji Lietuvos žmoneliai, aš suprantu Jūsų pyktį, bet šiuo atveju manau daugiau galėtų padėti tik malda už tokį žmogų, o ne Jos keikimas ar smerkimas, pagalvokime,

Ernesta2014-01-15 23:24

Straipsnis - Super!!!!!

ar žinote?2014-01-15 23:10

kad Anglijoje abortus darosi kas trečia moteris su lenkišku pasu t.y. gyvenančios toje šalyje, kur abortai visiškai draudžiami. ( Iš Lnk laidos "Alfa" savaitė). O Marijai Aušrinei palinkėčiau daugiau sąžinės pačiai sau.

S. S.2014-01-15 23:07

Nuotraukoje - Babajaus išgula.

oh no2014-01-15 23:07

beviltiška diskutuoti su ta pabaisa ir tuo labiau apeliuoti į jos sąžinę

manau2014-01-15 23:04

Manau, kad ta ponia galimai turi Vladimiro Simonko DNR?

Arvydas2014-01-15 22:59

Šaunus vaikis esi, Andrej. Puikiai apibūdinai situaciją.

joprst2014-01-15 21:54

Kaip autorius gali vadinti marina ausrina gerbiama, na ir kaip gali buti gerbiama sena tarka kvepenti tujom ir kuri pasakoja kaip krushasi su kazkokiu jaunu musulmonu , tipa taip raukiasi egepte kad net piramides dreba, tpfuuuu paskustva:)

....2014-01-15 21:29

Slove autoriui,niekada netikejau sulaukti tokios tiesos. Manau atsiras tokiu drasiu zmoniu,kurie apgins nuo pavilioniniu ir nuo estrelu. Neduok dieve,kad kazkas bandytu kistis i mano seima,aukleti mano vaikus. Pries simta metu gal zmones iki pilnametystes nezinojo apie seksa,o dabar gali ir mokytojus pamokyti. Tegul ta ponia bent kiek pradeda gerbti save. Tukstanciai nepritaria jai,o ji bando nepaisyti musu nuomones. Tarnaukite zmonems,o ne velnias zino kam

tfu2014-01-15 21:13

straipsnio neskaičiau,kai pamačiau ,kad kažkam ši asaba gerbiama

;;2014-01-15 21:10

Pritariu Bonifacijui 100%.

kestas2014-01-15 21:06

Kad butu gerbiama,turi to nusipelnyti.O gal gerbiama-nes seimo nare? Gerbiama vadinti gali tik tie ,kuriu interesus gina.Tai visos sex mazumos.Normaliems zmonems nera uz ka ja gerbt

sekla2014-01-15 21:05

Povilioniene yra aktore, jai svarbiausia scena,kalbeti,nesvarbu ka,bet svarbu buti demesio centre, o tai ji ir turi.Geriausia butu tiesiog nekreipti demesio i jos uzgauliojimus,ji apsiramins,kai netures ziurovu. Neissipildziusios svajones daro nelaiminga ir ja, ir nemaloniai nuteikia esancius salia.Bet juk daugelio svajonems nelemta issipildyti...

pas gyditoja2014-01-15 20:40

senam zmogui viskas atleidziama,ja juk jau visokios senatvines ligos lanko.Viena diena ji su dievu kita su velniu,trecia jau su subininiais.Senai laikas tokius tikrinti pas psichiatrus,jie nestabilios psichikos.

Bonifacas 22014-01-15 20:13

Niekaip nesuprantu, kuriam galui socdemams prireikė šitos pabaisos?

Bonifacas2014-01-15 20:06

Pamenu, kaip Pavilionių šeimynėlė, prichvatizavusi dalį Vilniaus universiteto observatorijos, melavo, kad teturi kažkur Vilniuje trijų kambarių butą, pamenu su kokiomis intrigomis brošiūrėlė Pavilionienei buvo užskaityta kaip habilitacija. Ant jos veido juk parašyta, kad tai ne žmogus, o šetonas moters pavidalu. Manau, kad kunigui, apšlakščius ją šventintu vandeniu, vietoj jos iššliaužtų gyvatė.

girdejosi2014-01-15 19:45

Taigi ji save pavadino kazkokio ten ....o spermos siuksliadeze.

kaip visada2014-01-15 19:23

atsiranda kokia Joana ,kuriai Povilioniene kelrode zvaigzde.net velnias peklon neima

Joana2014-01-15 18:43

Atkreipčiau dėmesį, kad rašinio autorius neskiria tokio dalyko, kaip pagarbos kito moraliniams, religiniams, politiniams ir kitokiems įsitikinimams nuo to kada jie yra primetami kitiems. Ir gerbiama Pavilionienė visuomet kalba, kad turime gerbti žmogaus teises į pasirinkimą tvarkytis savo gyvenimą kaip nori be moralinių išvedžiojimų, kuriuos pasilikti savo gyvenimo formavimui. O kitiems žmonėms jei norisi galima paerduoti savo moralinius įsitikinimus kaip informacija, o gerai informuotas žmogus sugebės ir pats pasirinkti. Taigi Seimo narė buvo labai nuosekli ir už ją gerbiu ją.

Autoriui2014-01-15 18:41

dėkui už puikų straipsnį. Jame tiesiog žodžiais išreiškėte mūsų visų mintis. Ačiū Jums.

padeka Andrej Spilevoj,2014-01-15 18:32

Jus issakete daugybes Lietuvos zmoniu mintis. Aciu Jums labai. Idomu, ar ponia Povilionene supras, kiek auksciau yra Jusu laikysena issakant savo nuomone. Sita ponia nevengia net viesoje erdveje - televizijoje, naudoti patvoriu leksika vadindama savo oponentus kvailiais.Bjauri ir jos veikla ir kalbesena. O Jums dar karta ACIU.

Zinai Simona,2014-01-15 18:25

Ji man panasi i pikta drieza.

simona2014-01-15 17:46

Paziurekite i jos veida...Nereikia buti fiziognomikos specialistu...sitos moters veidas atspindi jos vidu-arogancija,panieka,absoliutu abejinguma tautai,kuriai tarnauja(turetu).Jinai man panasi i velnio motina...Negerbiu sito padaro,jinai yra Lietuvos geda.

jai moka, taip ji ir soka2014-01-15 17:35

straipsnis puikus, bet si asaba tarnauja vien pinigams. Uz jos skleidziama ideologija gerai mokama. Apie sazine neverta net kalbeti.

Algirdas2014-01-15 17:26

kuodyte, pavilioniene, estrela, purvaneckiene i SIUKSLYNA!

Edita2014-01-15 17:24

pritariu autoriui. Aciu uz gera atsaka Pavilionienei.

25-tai "ingai"2014-01-15 17:06

Kuodyte, cia tu? O gal E.Cekanavicius kartu su Usu?

manau2014-01-15 16:56

kad si iskrypele nesupras siu turiningu minciu...........

agota2014-01-15 16:43

Taigi,kas kaltas del to,kad tokios personos,kaip Ausrine ar Onute sedi seime it etatines ir kurpia brieda,nes nieko normalaus,kad butu kas nors palanku ju rinkejams,na nekuria ir nedaro ir nedarys,o rinkejai,kurie atiduoda balsus,net nesupranta,jeigu balsuos uz ta partija,kurioje yra tie nepageidaujami etatiniai ir vel masinaliai papuls i seimo-lovi,taigi gerb.rinkejai neatiduokite balsu uz tas partijas,kuriuose esama tokiu nepageidaujamu personu,partiju sarasuose,taigi toks butu protingas-pasiulymas!!!

Monika2014-01-15 16:28

Pagarba autoriui už šį širdį draskantį ir guodžiantį straipsnį, jog Lietuvoje dar yra padoriai mąstančių, o ne tokių kaip Inga, kuri Pavlioniene laiko Lietuvos "šviesuliu". Matyt abi draugės. Norint, jog nepatektų į Seimą,žmonės turi reikalauti iš socdemokratų pirmininko, neįtraukti į sąrašus arba nustumtų į galą. Jį į Seimą pakliuvo tik per gerb. R. Pavilionį. Ir jei jis būtų gyvas, ji taip nesireikštų. Pradžioje ji nebuvo pas socdemus, tik vėliau pas juos perėjo.

Komentaras2014-01-15 16:25

kol Lietuvoje nbus normaliųm demokratiškų rinkimų, tol seime matysime povilionienes ir panašias moralines atmatas.

Nepykite ,2014-01-15 16:23

jeigu paprastas telefoninis sukcius sugeba ja apgauti, tai tik pagailekite jos , nes kai kam vis dar galioja rusu rašytojo zodziai gore ot uma (liet.vertimas vargas del proto).

Na JO2014-01-15 16:21

Jus galvojate kad sitai beduinu siknaskylei kas nors dasunta?Cia tokiu visapusisku debiliu kaip sita A.M.POVILIONIENE,D.KUODYTE,V.USAS.SALASEVICIUTE,VALEKEVICIUTE,ir dar eile ten jusedinciu tai visa iskrypeliu isgamu pedofilu sekta,kur juos stogyoja VSD ir visa teiseKURVA.Cia tuscias reikalas tokiems iskrypeliams ka nors aiskinti.

To 15 buvęs 102014-01-15 16:09

Tai aš tą patį ir sakiau, ką Jūs man teigiate :).

Inga2014-01-15 16:06

"Nenurašykite mūsų, nes mes – tai dauguma", manau, kad tikrai nėra kuo didžiuotis neišsilavinusia dauguma. Bet autorius tikrai teisus - dažniausiai dauguma tikrai būna neišsilavinusi, prietaringa, pasiduodanti manipuliacijai, bet ar dėl to ir likę turi tylėti ir derintis prie tokios daugumos???? Linkiu visiems ir ypatingai autoriui daugiau kritinio mąstymo, platesnio požiūrio ir mažiau bukos propogandos. Ir ačiū Aušrinei, šviesos spinduliui tamsioje Lietuvoje.

Inga Baranauskienė2014-01-15 16:00

Neverta diskutuoti su šita persona. Likimas (arba Dievas) ją jau nubaudė, sugundydamas egiptietišku alfonsu, ir galėčiau lažintis, kad netrukus ponia visose televizijose apraudos savo dalią, nes bus ir palikta, ir apiplėšta, ir dar pritalžyta priedo. Bet žinoma, iš to ji jokiu būdu nepasidarys išvados, kad gyvenimo draugo reikia ieškotis tarp savo rato žmonių - ne, ji tik aimanuos dėl smurto prieš moteris ir stums visokias Estrelos darbotvarkes. Kuprotą karstas išlygins.

gintas2014-01-15 15:44

"Gerbiama prof. habil. dr. A. M. Pavilioniene, mylėkime šiais metais Lietuvą kartu." Per daug garbės šiai satanistei.

Seimas2014-01-15 15:40

pilnas tokiu biurokratiniu ,,proto bokstu",mes jiems mokam algas.Super !

Man tai ji apvalus nulis2014-01-15 15:16

sekantys rinkimai Egipte...

Pagaminę „mailiaus“ bylą tyrėjai pagamino milžiniškų nuostolių.2014-01-15 15:13

FNTT ir Generalinė prokuratūra pagamino netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą. Lietuvos visuomenę „tyrėjai“ mulkino ir mulkina jau 4 metai ir dėl to milžinišką žalą patyrė ne tik verslininkai, kurie ketino įgyvendinti akvakultūros projektus, bet ir Lietuvos valstybė, o tai reiškia, kad buvo veltui, visiškai be reikalo išleisti visų mokesčių mokėtojų pinigai. Prie visuomenės mulkinimo nuo pat pradžios parodė iniciatyvą ir prisidėjo ir Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra, Žuvininkystės departamentas, kurie visiškai be jokio pagrindo (tą pripažino pati NMA) atmetė 7 akvakultūros projektus, siekiant gauti ES ir LR biudžeto paramą ir dėl to verslininkai patyrė milijoninius nuostolius. STT nustatė (ir ne tik STT nustatė), kad ŽŪM ministerijoje yra galimi korupcijos atvejai ir yra neskaidrus ES paramos skirstymas žuvininkystės srityje. Verslininkai patyrė turtinės ir neturtinės žalos už apie 40 milijonų litų, o Lietuvos valstybė visiškai be reikalo dėl šios „bylos“ turėjo padengti tyrėjų, prokuratūros, ministerijų, įvairių tarnybų, Seimo komisijų, teismų ir t. t. darbo ir kitas išlaidas, taip pat dėl sužlugdyto verslo valstybė nesulaukė investicijų į verslą, nesumokėti būsimų pajamų pelno ir kiti mokesčiai ir per 4 metus tai sudaro apie 50 milijonų litų. Padaryta žala bendrai siekia iš viso apie 90 milijonų litų. Būtent taip skaičiuojami nuostoliai dėl sužlugdyto verslo. Pajamų gavo tik žiniasklaida 4 metus intensyviai ir įžūliai skleisdama melą ir šmeiždama projektų dalyvius. (bet projektų dalyviai sumažins šias pajamas, paduodami žiniasklaidos atstovus į teismą už tokią veiklą) Žalą valstybei dėl „mailiaus“ bylos galėtų (turėtų) nustatyti Lietuvos respublikos Valstybės kontrolė – Aukščiausioji valstybinio audito institucija. Tyrėjai ir prokurorai patys savo tarnybų ir darbuotojų padarytų nuostolių netirs, todėl tuo pasirūpinti turėtų kitos valstybės institucijos. Valstybės institucijos turi išsaiškinti ar ši „byla“ yra tyrėjų nekompetencijos rezultatas ar ši, galimai pagal užsakymą pagaminta „byla“ yra galimai piktnaudžiavimo valstybės tarnyba ir valstybinės korupcijos pavyzdys? Laikas išsaiškinti kaltininkus. Jie „gelbėjo“ valstybę nuo „pasikėsinimo pasisavinti milijonus litų ES paramos“, kurios (paramos) net nebuvo! Nebuvo ne tik skirta parama, bet nebuvo net numatyta (! ) skirti jokios paramos ir visiems kitiems projektams, o ne tik „mailiaus“! Ar kontroliuojančioms mūsų valstybės darbą valstybės institucijoms nesvarbu, kad švaistomi milijonai vaidinant „tyrimų“ spektaklius ir pučiant „kovos su ekonominiais nusikaltimais“ burbulus? Valstybei padaryta ne tik didžiulė materialinė, bet ir didžiulė moralinė žala. Šmeižiami ne tik verslininkai, bet niekinama ir pati valstybė prieš visą Europą ir visą pasaulį. Ar investuotojai norės investuoti į tokią Lietuvą? Gal jau laikas pasikeisti? Jei valstybės institucijos negali nieko pakeisti, tai gal galėtų padėti OLAF (Europos kovos su sukčiavimu tarnyba), Europos audito rūmai, Europos komisijos Žuvininkystės departamentas, gal būsimoji Europos prokuratūra? O dabar, esant tokiai apgailėtinai situacijai tik belieka pasakyti: Numerus stultorum in finitus est (lot. ) Kvailių skaičius – begalinis....

nuomone2014-01-15 15:03

Kokia atgrasi moteris ir jauciasi is jos ignoras tikrai zmonems...ypac pasimate ,kai ji sedejo komisijoj ,kaip buvo sprendziama del gerb.Venckienes teisines nelieciamybes panaikinimo/kaip ji su neapykanta ziurejo i zmones susirinkusius stebeti komisijos darba/KODEL JI SEIME?TOKIE ZMONES NEGALI DIRBTI SEIME.

manau2014-01-15 15:02

manau neverta I ja kreiti demesio, juk ji telefoniniu sukciu auka!

nihilizmas2014-01-15 14:46

jei žmogus kultūringas,inteligentas,pirmas būtų atsiprašęs tautos šviesuolių dėl olando subinės demonstravimo Katedros aikštėje,kažkaip nesigirdėjo tolersatės atgailos.

ruta2014-01-15 14:41

Labai taiklus straipsnis .Bet diskutuoti su nupususia marazmatike ,kurios 'poziuri' , manau , finansuoja iskripeliu organizacijos , butu utopija .

to 10 Nuomone2014-01-15 14:25

Nemanykit taip. Si veikeja labai gerai supranta ka daro. Jei zinotumete kiek ES skiria pinigu tokiems veiksmams ir juos realizuojantiems politikams, jums net nekiltu abejoniu, kad si, ir netik si veikeja, LABAI GERAI ISMANO KA DARO.

Hansas2014-01-15 13:45

Mes Lietuviai ir ne tik,bet visi tikrieji LIETUVOS piliečiai,turim det visas pastangas,kad musu brangioje šalyje nebutu skleidžiami šitokios europietiškos vertybes kurias prievarta siulo nususus pederastu motina.Tokius ir panašius reikia eleminuot iš seimo.NE VISOKIU RUŠIU IŠKRYPELIAMS,laisve papugoms

stasys2014-01-15 13:38

Lietuvoje problema ne tolerancijos stoka, o nenoras/nemokėjimas įsiklausyti į kitas nuomones. Gal tai viena kita rišą,.. taip paskatinant agresyvia pozicija, Bet rezultate visada tas pats .. diskusija vietoj pozityvaus dialogo pakrypsta į pievas toliau šnekant paukščių kalba .. pav. lenkų problema.. jie kaip ir valdančios daugumos dalis, o susikalbėti dėl tokių aiškiu klausimų neišeina. .. priešingai nei tokiais klausimais kaip ir kada įsivesti Eura, o tai sufleruoja kad viena iš pusių nelinkusį tartis ir tai labai panašų į lenkus.

????2014-01-15 13:34

apie kokia morale gali kalbėti aušrina marina,70 metu moteriškė laksto į Egiptą,kad pasidulkinti su du kartus jaunesniu vyru cha cha cha....

JI ĮSIMYLĖJUS2014-01-15 13:29

ir nežino nei ką daro, nei ką sako.... Jos mintys - Egipte, lovoje su jaunu egiptiečiu...

Nuomonė2014-01-15 13:29

Labai teisingas straipsnis. Bet nemanau, kad ponia A.M.Pavilionienė nesupranta, ką daro. Siekdama populiarumo ir noro toliau išsilaikyti politikoje ji tapo iškrypėlių ir panašaus plauko turtingų veikėjų lobiste. Tikslus pavadinimas būtų - tautos priimtų per amžius ir save pateisinusių moralės nuostatų griovėja, savireklamos įkaite.

taip2014-01-15 13:28

gerai ir teisingai viskas išdėstyta. Tai gali suprasti bent kiek mąstantis žmogus, bet ne ta senutė.

Gintautas2014-01-15 13:25

Siknaruriu motina,galimai gauna didelius pinigus is globaliniu siknaruriu organizacju.

ertyy2014-01-15 13:15

Ai, nu nepulkit taip šitos Povilionienės. Moteriai 70 metų, o dar iš prigimties ji patikli ir nedidelio proto: visi žinom, kaip pirmam paskambinusiam prašalaičiui padiktavo savo banko sąskaitos prisijungimo kodus...

Viltis2014-01-15 13:01

Skaitant tokius straipsnius supranti, kad galbut ne viskas prarasta. Jautiesi ne vienisas su savo mintimis. Labai dziugu, kad yra tokiu autoriu, ir siaip zmoniu dirbanciu Lietuvos- savo Tevynes- labui.

taip2014-01-15 12:38

pritariam autoriaus išsakytoms mintims. Tie,kurie menkina,niekina Lietuvos žmones,visaip pravardžiuodami,o tokių jau atsirado daug daugiau, tame tarpe ir A M Pavilionienė,kodėl turėtų būti verti žmonių pagarbos,jei patys Lietuvos žmonėms jos nerodo? Jei nerodai tos tolerancijos,tai ko galimai aršiai reikalauji iš kitų?

molinė2014-01-15 12:28

Manau šis laiškas labiau A. M. Pavilionienės gerbėjams, nes "narrow minded" asmenims, juolab vyresnio amžiaus, pakeisti ką nors yra neįmanoma..

Reziume2014-01-15 12:28

Perilgas straipsnis, perdaug padrigos mintys p.s. dziugu kad jaunimas atsiskiria pelus nuo grudu

Gnybtas2014-01-15 12:22

aciu uz labai gera ir taiklu straipsni.

tikra tiesa2014-01-15 12:20

Ačiū Andrejau. Puikus, išsamus straipsnis, išreiškiantis daugumos Lietuvos žmonių mintis.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi