Spaudoje rašyta, kad antrasis įtariamasis taip vadinamoje „šnipinėjimo“ byloje – verslininkas Deimantas Bertauskas – jau paleistas į laisvę. O juk byla ta pati, įtarimai tie patys. Peršasi išvada, kad D. Bertauskas galimai palūžo ir ėmė kolabruoti su organais. Jis „atidirbo“, matyt, ir jie paleido šį molį namo, prieš tai sulipdę iš jo, ką reikia. O gal jis nuo pat pradžių tebuvo saugumiečių įrankis?

Taigi, vienas iš represinių organų metodų yra įkaitų paėmimas. Žmogų paima įkaitu, t.

y. įkiša į kalėjimą – ir laukia, kad jis neištvers ir „prisipažins“.

Tada gal ir kardomąją priemonę sušvelnins, kalėjimą pakeis namų areštu. O kaip lengviausia paimti įkaitą?

Pateikus jam labai sunkų įtarimą. Įtarimas šnipinėjimu ir yra toks įtarimas.

Pakanka jį pateikti, ir teisėjas, sprendžiantis dėl kardomosios priemonės, iš esmės neturi kitos išeities, kaip tik skirti suėmimą ilgiems mėnesiams, jei ne metams... Organai trina rankas – įkaitas jau kalėjime dar iki tol, kol teismas ims iš esmės nagrinėti bylą.

Kitas teisėsaugos tikslas šiuo atveju buvo parodyti, kad jie „gerai dirba“. „Na matome dabar“, – iškart po žinios apie mano suėmimą paskelbė teisėsaugos deleguotas premjeras Saulius Skvernelis, – „neveltui vyriausybė prašo didesnio finansavimo teisėsaugai“. Laikant įtariamąjį kalėjime, šitaip taipogi siekiama formuoti neigiamą visuomenės nuomonę apie jį, kurti „reikiamą“ atmosferą būsimam teismui.

Bet ko gi norėti, jei mūsų represinius organus kuruoja ir mokina jų kuratoriai iš JAV? Tie patys, kurie be kaltės įrodymų kalina ir kankina kalinius garsiame Gvantanamo lageryje. O kas gi yra Gvantanamo lageris, jei ne demokratinio fašizmo įrodymas?

Algirdas Paleckis, 2019-06-18, Vilnius, Lukiškių kalėjimas

Naujausi

Komentarai (38)

Rikiuoti
is Vokietijos2019-07-17 16:53

Laikykites, p. Algirdai! Visais laikais zmones, trukde trukde valdantiesiems, buvo apsaukiami snipais ir isdavikais. Gaila, kad ES ir tame tarpe Lietuva, tapo atviromis nacizmo ir fasizmo garbintojomis, o bet kokia sioms doktrinoms neatitinkancia minti ivardija isdavyste. Tikiuosi, kad ateis laikas ir Jus busite islaisvintas bei pripazintas neteisingai apkaltintu, o ES ir, pirmiausiai i ja ieinancios Baltijos salys, pripazintos kaip zmogaus teises paaeidziantys rezimai ir diktaturos bei atviros pasaulinio karo kurstytojos. Guoskites nebent tuo, kad daugybe zmoniu netiki sita pries Jus sukurta byla ir nuosirdziai Jus palaiko. Geda Lietuvos Teisingumo sistemai, geda ir baisu del zmogaus teisiu pazeidimu ES ir tame tarp imperijos centrineje zemeje- Vokietijoje!

Senis Šaltis2019-07-04 01:04

36. aAlgirdas. Panašu, kad tamsta esi eilinis trolis. Kada žmonės kažko nesupranta, jie paklausia ko nesuprato. O "nieko nesupratau iš paties samprotavimo." tai akivaizdus trolingas. Tamsta esi eilinis melagėlis, savismauka. Šiandien buvo to pačio turinio komentarai mano pusėn, ekspertų moderatorius daug ištrynė po siaubūno tema, bet keli vistiek liko. Kur tamsta donkichotai su savo sudrausminimais? Ogi tu ne tam čia sėdi, tu sėdi, kad pastumti ant kažko, šiuo atveju ant manęs. Man kažkokių Ip net nereikia prikišinėti, aš jau apie juos pamiršau. Tamsta atsiminei ir užsiminei kodėl? Gal esi susijęs su tais reikalais? Net neabejoju, tad nesigilink atsakinėdamas cha cha cha. Aš rašau tik iš šio ir nelakstau, kaip tamsta iš vis skirtingo. Dėl pavardžių man prikišinėti... Žmogau gal prie gramatikos dar prikišk, pagarbus tu žmogau. Gydytis tau savi savimeilė reiktų troli.

aAlgirdas-Seniui Šalčiui(35)2019-07-04 00:55

mielas pone, atsiprašau, bet nieko nesupratau iš paties samprotavimo. Gal tik tai :"Per tokius,kaip tu paleckis sėdi. Dėl ko per tokius, kaip tu, ir paaiškinau savo komentare." Nieko pats nepaaiškinai, nes neturi supratimo apie pagarbą žmogui. Suprask pavardė rašoma iš didžiosios raidės, o tai kad pats sietinas su minimu IP bent dabar man tikrai aišku.

Senis Šaltis2019-07-03 17:21

34. aAlgirdas. Ar būtina vaidinti kvailį? Kokios mintie tamsta nesupratai? Nuo galo parašysiu: 1) "Beje jokiose postuose nesėdžiu ir labai gerbiu Algirdą Paleckį." --- aš tavęs asmeniškai ir nekaltinau, kad tu dėl paleckio kaltas ir kažkur sėdi. Skaityti reikia ir apdoroti perskaitytą. Per tokius, kaip tu paleckis sėdi. Dėl ko per tokius, kaip tu, ir paaiškinau savo komentare. Beje tavo komentaro dalis apie paleckį užėmė beveik pusę tavo komentaro. O pagrindinės mano komentaro dalie tu neatsakei, nes apsimetei debiliuku. 2) " Nejaugi tikrai pats atstovauji (77. 111. 247. 114), nes aš bent taip nemaniau ir kol kas nemanau." --- Ką reiškia atstovauji? Tu ką čia atstovauji? Aš atstovauju save. Tad paklausiu dar kartą ir tą patį: kodėl tu atstovauji romką ir įkišai savo komentarą būtent romkai atstovauti komentarui ir/ar komentatoriui, kuris parašė identiškai, kaip man rašo kas dieną dešimtis identiškų komentarų, ir tamstos reakcijos buvo lygiai nulis NULL. Tu atstovauji gėjų propagandą? Atstovauji bet kokių žmonių tokį puolimą vos ne metus aAlgirdai? Ir staiga atsirandi dėl vieno tokio komentaro ne parašyto ne ant manęs. graudu. 3) esu įsitikinęs, kad galiu keliais klausiu-atsakau komentarais įrodyti argumentais, kad aš esu vos ne šimtu nuošimčių teisus, o visi puolantys mane yra neteisūs. Jūsų pačių argumentų pavyzdžiais. Tik jūs bijote (aš ne išimtis), bet kokių jūsų "protingumui" kenkiančių žodžių. Įjungiat durnių, ignorą. Kaip jormalūzas. com ar panašūs dzūkai/romkos.

aAlgirdas-Seniui Šalčiui(33)2019-07-03 11:25

atsiprašau, bet nesupratau paties minčių apie mane. Nejaugi tikrai pats atstovauji (77.111.247.114), nes aš bent taip nemaniau ir kol kas nemanau. Beje jokiose postuose nesėdžiu ir labai gerbiu Algirdą Paleckį.

Senis Šaltis2019-07-03 04:50

30. aAlgirdas. Laikas pasitikrinti savyje standartus. Kur tu visus metus skraidai ir į tokus pat komentarus, tik skirtus man iš to ligoniuko 31. - 30. aAlgirdas rašomus? Kokias tiesas čia komentaruose išsiverkdami norit pasiekti? Taigi akivaizdu, kad 29. komentaras yra kopija tik pakeistu vardu rašomų ant manęs. kur tu su savo tėviškais sudrausminimais buvai beveik metus aAlgirdai? Tu tikriausiai praleidai, kad man nesvarbu, kad ant manęs pastumi, bet tave palaikau, jei kažkas būna neteisus, o tu atrodai teisus. Po tokių tamstos komentarų, tokių žmonių bet koks autoritetas nebekainuoja nieko. Nepamenu tavo pažiūrų, bet esu garantuotas, kad susidarius situacijai, tu pirmas imtum ginklą ir eitum ir žydus ir kaimiečius šaudyti. Ir paleckis sėdi nes tokie, kaip tu sėdi postuose ir nesilaiko bendrų taisyklių, o elgiasi tavo metodu - užmerkia akis vienu atveju, o kitu, identišku, paleidžia dūdas. Graudi situacija. Beje kol šitas neįlindo, net aš jam pritariu, ekspertuose niekas veleso komentarų netrynė. Beveik metus laiko jis siautėjo būtent tokia leksika ant manęs!

Kaimietė2019-07-02 17:55

Jei Paleckis šnipas, tai aš Angelė Džolytė,bet man visiškai aišku, kad jam tame kalėjime nėra labai blogai, jei iš ten tokius laiškus galima siuntinėti. Primena po ilsiaujantį leniną prie Razlivo ežero, berašinėjantį laiškelius savo bendražygiams.

- 30. aAlgirdas2019-07-02 12:19

Tai tas pats "senis šaltis", vaidinantis spektaklį su kitais IP. Akivaizdu, žmogus aiškių aiškiausiai neadekvatus, psichiškai nenormalus nuo A iki Z. Galimai, ir orientacija (kuri įkyriai kasdien deklaruojama) čia ne paskutinėje vietoje tų priežasčių tarpe. Deja, vieno tokio individo patologiško elgesio įkaitais tapo visas portalas: neįmanoma jokia diskusija; nebesilanko absoliuti dauguma įdomių, išmintingų komentatorių; portalas per vieną psichopatą neteks ir jau nebeteko didžiosios dalies savo buvusios ir galimos auditorijos; ir t. t. , ir pan.

aAlgirdas2019-07-02 11:29

kažkaip atsiranda tokių ((77.111.247.114), kurie bet kokią diskusiją paverčia pederastų turgumi.

apie 27. Romas2019-07-01 22:44

kam tu pe de ras reikalingas. lysk i buda neiskente psichopatas cyganas nepsuisterikaves :D)))) :D))))

Senis Šaltis2019-07-01 22:39

27. Romas. Panašu, kad romuk suaktyvėjai kažkaip šiandien. Net sulaminai iš bitės ne per proxy rašydamas mano ale vardu. Nežinau ar čia ltvnews. online šitas projektas, bet jei ne, tai matau kontora užsukusi stipriai reikalą. Romka kur tavo petrogrado VPN? "Dar negime ne vienas "libermeslas", kuris butu pajegus mane "sokdinti"." --- matome kaip negimę tave vaizdo įraše deBilu išvadina (tiksliau deBilo komentatą) ir matome tavo petrogrado VPN šiandiena. cha cha cha. Turbūt sulauksiu šiandien iš kokių 10 skirtingų IP mobingo ane nevykėli? cha cha. P. s Tai ar tikrai sako žmonės teisybę, kad tu narkomanas?

Romas2019-07-01 22:32

Linksma, kai "nusipelnes" trolis bando "patikrinti" mano istverme. :))) Dar negime ne vienas "libermeslas", kuris butu pajegus mane "sokdinti".

apie 24. Romas2019-07-01 22:16

Su savo kekse ir namie gali persimesti b b per lupas ir tokiais aiskinimais kam cia rudaja draskai cygane. pi sk i tabora praido organuzuoti psichopate :D))))) :D)))))

apie 23. Romas2019-07-01 22:14

Tai ir valink i ta sibira pe de ras te tu susitriedes. Is kur tokie gaidziai cia lankosi gal is taboro. vel po doze islidai tarcioke.

Romas > 18. -2019-07-01 22:04

Nesutiksiu... Yra dvi kategorijos advokatu - 1. Tie kurie "sprendzia". 2. Tie kurie konsultuoja ir bando padeti susigaudyti "drumzlinuose teisesaugos vandenese. Pirmi puikiai save jaucia ir Lietuvoje - "sprendzia" viska ir rezultatas teigiamas. Antriems, ir ju klientams, yra sunkoka. Vien ziniu teiseje nepakanka, dar reikalingas ryztas ir "kietas stuburas".

Romas > 12. ceslovas2019-07-01 21:54

Sibiras ne prie ko ir i Sibira siunte ne taip jau daug. Istikruju apie Sibira kalba ir juo gasdina, tu kurie siunte i tremti, palikuonys. Treme i ivairias vietas ir Sibiras nebuvo pati blogiausia vieta. Treme i Ukraina, Uzbekija, Azerbaidzana, Kazakstana, Karelija, Leningrado ir Maskvos sritis, Samara, Volgograda ir dar daug kur, priklausomai nuo to kur buvo darbo jegos stoka. Kazkaip nekalbama, kad nedideleje Smetonos Lietuvoje buvo 4 lageriai "nepatikimiems" - Kauno 5 fortas, salia Ukmerges, Kalvarijos ir Salcininku.

aAlgirdas-(18)2019-06-30 18:14

Mano praktika prieštarauja paties teiginiui--_- nes šioje valstybėje advokatas yra beveik viskas. Kodėl -- tai jau atskiros diskusijos klausimas

Tadas2019-06-29 15:55

Gal paprasčiau tą Juknevičienę Gvantanamon perkelti pas musulmonus?

ag rastui visiškai2019-06-29 02:50

protelio likučiai skystėja. Debiloidas :D))))

Senis Šaltis2019-06-29 02:35

18. - 17. V. Ladas. velesai čia tikrai tavo komentaras ir tavo žodžiai? Ar nukopijavai kažkieno komentarą? Ir kur gi aš mačiau ir po kieno vardu šiuos identiškus sakinius?

- 17. V. Ladas2019-06-29 02:28

Manau, klystate iš esmės. Šiuo laikmečiu šioje teritorijoje su ne kuriais butaforiniais valstybingumo elementais (lt) advokatas nelemia/nesprendžia nieko. Nuo žodžio "visiškai".

V. Ladas2019-06-29 02:04

Matosi, tėvas su broliu neįperka jam padoraus advokato: Algirdui jau viršytas laikymo arešte laikas, o jis toliau laikomas, pažeidžiant jo žmogaus teises. Ar gynėjui tas nors kiek rūpi?

Vytas2019-06-28 21:53

Ką čia ir bepridursi - A. Peleckio atvejis, tai dar vienas, eilinis, pavyzdys to, kaip veikia demokratija pagal Lietuvos valdžią. Ne pirmas, ne paskutinis. Ką tik seime nepavyko prastumti bylos prieš Gražulį, o Milius "jau" išteisintas toje pačioje byloje, nors gyvenimas jam sugadintas. Ar yra atsakingų? Nėra. Tai kur tas Lietuvos Konstitucinis teismas, jei leidžiama taip žmones tampyti? Matyt pavadinimas neatitinka tikrovės, turėtų prasidėti iš "P" raidės.

V. Ladas2019-06-28 21:40

Taip, nustatyti įtariamųjų grupėje silpniausią, yra įprasta tyrėjų praktika. Bent jau buvo tarybiniais laikais. Todėl "skilusiems" daromos visokeriopos "pablaškės": pirmiausiai švelninama kardomoji priemonė. Labai svarbi demoralizuojanti reikalo pusė. Sužinoję, kad "podelnikas skyla" , įtariamieji supanikuoja ir dažnai ima duoti parodymus. Štai ir Algirdas supanikavo, nors dar nebuvo akistatos, tai neaišku, kodėl "podelniką išleido: gal įrodymų neturi. Laikykis, Algirdai...

kazkaip2019-06-28 19:18

Gal cia tycia kas nors pucia burbulus ?.

Senis Šaltis2019-06-28 19:05

Nenustebsiu, kad taip sukuriama ikona, ar tik nepamatysime Algirdo politikoje po kelių metų, ar nebus čia mūsų lietuviška tymošenko. Ką veikia jo partijos nariai? Kur tie visi frontavykai, kodėl nėra pasipiktinimų kitur, spaudoje, jutūbėje, internete? O konstitucija Algirdas nesinaudoja? Taigi jomajo jis kažkaip ilgokai kalinamas. Gal Stanislovas ką nors sako tuo klausimu? Koks ekspertų komentaras ir kur jis po šio kreipimosi?

ceslovas2019-06-28 18:45

Visa beda, kad litvinai neturi sibiro, o visa kita nieko nesiskire nuo rusisku troikiu

U-22019-06-28 17:09

Ne viskas taip blogai. Algirdas Paleckis visiskai nevertina to, kad jis kol kas turi abi akis, Grybauskaites vadovaujama NKVD jo nekankino vandeniu ir elektra, nemaitino per subine kaip Abu Graibe dare jankiai cbsnews.com/pictures/abuse-photos-ii/ ir netgi nepjude sunimis.

aAlgirdas2019-06-28 16:44

reikia manyti, kad A.Paleckį bandoma priversti prisipažinti tai ko jis nedarė, juk ne veltui jam, sužinojus apie Deimanto paleidimą į laisvę, kilo toks įtarimas.

Linas Hermanas2019-06-28 16:13

Paleckis maladiec, pradėjo kalbėti tiesą. Taip ir toliau

Tą sistemą2019-06-28 16:02

sukūrė ir visą dešimtmetį palaikė panelė bestija, kurios garbei šiandien rengiamas koncertas. Štai kieno rankose buvo sutelktos visos spectarnybos ir privartos aparatas. Tai skyrė tų tarnybų vadovus ir kasdien buvo supažindinama su informacija. Taigi ir pagrindinė atsakomybė jai.

zinoma2019-06-28 15:37

O , kaip baisu . Sis jaunas Zmogus turi tevus lygtai politikus , gal ir gimines , seima , kolegas ir niekas negali apginti ?. As sakau galimu nusikalteliu galima laikyti Zmogu , kuris atima is kito Zmogaus gyvybe . Si jauna Zmogu , jeigu kazkokie kilo itarimai galima laikyti , apklausti sedint namuose . Kodel Jis kalejime ?. Ar nesuluosins stresas , zmogiska patiriama kancia sio Zmogaus ?. Ir kas atsakys uz suluosinta Zmogaus sveikata .? Jaunus , neisprususiu tevu vaikus ,i kalejima susodinti nera kas . Tikrai skausminga padetis , ar jau svetimo skausmo nebuna ? . Uzsienyje ispruse Zmones , labai gina vieni kitus , jie saunuoliai .

Vytas2019-06-28 15:15

Siaubas. Vienas toks Vilniaus veikėjas įkaite buvo paėmęs net žmoną.....turbūt tie šiukšlės greitai ir vaikus pasodins kartu su tėvu, kad greičiau "skiltų"....

Mano nuomone,2019-06-28 14:53

Tai susidorojimas su piliečiu.Didžiausi nusikaltėliai laisvėje ir tyčiojasi iš tautos.Tyliai,ramiai įkišo Paleckį ir be teismo kalina -neaišku už ką.

viltė2019-06-28 14:35

Žmogus sėdi be jokių įrodymų ir visi tyli rūras surauke , klaiku tiesiog .

Socialistas2019-06-28 14:25

Stirpybės ir ištvermės, Algirdui!

Proletaras2019-06-28 14:13

Turėjau byla dėl pol.komisaro "garbės ir orumo". Vienintelis įrodimas liudinikas kurio net ten nebuvo ir dar finansiškai priklauso nuo komisaro. Teisėja tiesiai siūlė prisipažinki, byla bus nutraukta. O kodėl turiu prisipažinti ko nepadariau. Tai teismo sprendime buvo parašyta - neprisipažista, nes vengia atsakomybės. Gerai, kad dar po ledu nekišo kaip Šv.Inkvizicija. Išplauksiu ar ne. Išplauksiu tai kaltas, ne nu tai ne. Buna ir teismo klaidų.

rasa2019-06-28 13:53

teisingai raso

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi