ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Atsiribojimas nuo vandalizmo ir klausimas patriotams(139)

Žymiai labiau Lietuvos teisė ir garbė paniekinta ir iki šiol niekinama, kai, pavyzdžiui, buvo plačiai skelbiama šmeižikiška informacija apie Lietuvos šviesulius Vincentą Sladkevičių, Donatą Banionį ir Saulių Sondeckį, apkaltinus juos bendradarbiavimu su KGB . Dėl šio šmeižto iki šios akimirkos nebuvo jokio atsiprašymo.

Atsiribojimas nuo vandalizmo ir klausimas patriotams

Įvairių pakraipų Seimo narių padėjėju daugelį metų besidarbuojantis profesoriaus Vytauto Radžvilo pasekėjas Vytautas Sinica pranešė, kad „patriotinio jaunimo sambūris „Pro Patria“ laišku kreipėsi į Vilniaus merą Remigijų Šimašių, siūlydamiesi apmokėti rezistento Jono Noreikos – Generolo Vėtros atminimo lentos atstatymą“.

„Tuo sambūris sureagavo į šiandieninius mero pasisakymus, esą Stanislovo Tomo sudaužyta Jono Noreikos atminimo lenta nebus atstatoma savivaldybės iniciatyva“, – visuomeniniuose tinkluose informavo V. Sinica.

Politikos profesionalas taip pat priminė, kad „politikos klounas Stanislovas Tomas, nesurinkdamas parašų EP rinkimams, ėmėsi desperacinio skandalizmo aukščiausiam lygyje ir nudaužė Jono Noreikos atminimo lentą nuo Vrublevskių bibliotekos sienos“.

„Bando mobilizuoti penktos kolonos elektoratą“, – perspėjo V. Sinica.

Pasak jo, tai „bus tikrasis išbandymas a) teisėsaugai; b) Seimui; c) Vilniaus savivaldybei“.

„Už valstybę bus šitos institucijos ar prieš?“, – klausimą iškėlė V. Sinica.

ekspertai.eu nepateisina jokio vandalizmo, tokiems veiksmams, kas juos bevykdytų, nepritaria ir nuo to atsiriboja. Stanislovo Tomo vandalizmo akto kaip protesto formai (galima ir būtina buvo rasti daug subtilesnių, tačiau ne mažiau, o gal net ir daugiau veiksmingų išraiškos priemonių), nepritaria.

Tačiau besiaiškinant visas teisines šio įvykio peripetijas ryškėja, kad kol kas visiškai neaišku, kaip ši atminimo (deja, tapusi kiršinimo) lenta ir kokiu teisiniu pagrindu atsirado ant Vrublevskių bibliotekos sienos bei kas yra jos savininkas.

ekspertai.eu kreipėsi į Vrublevskių biblioteką, norėdami sužinoti daugiau apie minėtos lentos istorinį kelią iki pakabinimo ant institucijos sienos bei kas yra lentos savininkas.

„Ne, biblioteka nėra šios sunaikintos lentos savininkė. Lenta priklausė tai patriotinei organizacijai, kuri ją ir pasirūpino pakabinti, gavusi leidimą iš Mokslų akademijos“, – informavo telefonu atsiliepęs bibliotekos atstovas.

Atsakant į klausimą, kaip su lenta susijusi Vilniaus miesto savivaldybė, buvo leista suprasti, kad nesusijusi niekaip.

„Susitarta buvo tos patriotinės organizacijos su Lietuvos mokslų akademijos prezidiumu, kuris davė ir leidimą tą lentą pakabinti, o bibliotekos direkcija tam neprieštaravo. Tokia yra teisinė padėtis“, – paaiškino bibliotekos atstovas.

Kaip vadinasi ta patriotinė organizacija, bibliotekos atstovas negalėjo pasakyti.

„Žinot, aš ir pats dabar šiuo metu ieškau tos organizacijos, aš nedirbu čia toj bibliotekoj taip ilgai, kad prisiminčiau. Tai pasitelkiau į pagalbą buvusius bibliotekos darbuotojus ir paprašiau surinkti visą informaciją apie tai, kas konkrečiai tą lentą pakabino ir kam ji priklauso. Tai kol kas nieko jums negaliu pasakyti“, – paaiškino bibliotekos atstovas.

Vilniaus miesto savivaldybės atstovai taip pat negalėjo paaiškinti, kaip minėta lenta ir kokiu teisiniu pagrindu atsirado ant Vrublevskių bibliotekos sienos. Tik buvo konstatuota, kad norint pakabinti tokias ir panašias lentas galioja griežtos taisyklės.

„Savotiškai žmogus išsprendė problemą, ar ne? Aš bandžiau surast kažkada informaciją, man ten reikėjo raštui parašyt, tai aš neradau, kad mes būtume kažkur derinę. Kiek man yra žinoma, tiesiog kažkada kai urmu periminėjo visas tas lentas, tai tiesiog savivaldybės miesto ūkio departamentas ėjo ir surašė visas. Bet šiaip tas pakabinimas yra mistiškas, aš neradau dokumentų“, – atskleidė savivaldybės darbuotojas.

Kita savivaldybės tarnautoja informavo, kad ta lenta „įtraukta į savivaldybės balansą 2003 metais pagal esamą padėtį“, bet daugiau nieko nežinanti. Darbuotoja ekspertai.eu pažadėjo surinkti visą informaciją apie tai, kokia yra bendra tvarka norint kabinti panašias lentas, o taip pat patikino, kad surinkusi pateiks visą informaciją apie tai, kaip atsirado ir kas konkrečiai yra atsakingas už Generolo Vėtros lentą ant Vrublevskių bibliotekos sienos.

Todėl kol kas sunku sutikti su Prezidento pareigų siekiančio Arvydo Juozaičio žodžiais, išsakytais visuomeniniuose tinkluose po įvykio, kad „Generolo Vėtros – Jono Noreikos – garbės lentos sudaužymas prie Mokslų Akademijos bibliotekos – LIETUVOS TEISĖS paniekinimo ženklas“.

Iš iki šiol surinktos informacijos aiškėja, kad lenta pakabinta neteisėtai. Deja, lygiai taip pat neteisėtai ji buvo pašalinta. Tačiau Lietuvos teisės paniekinimo šiuo atveju prikišti negalima.

Tačiau, jei net lenta ir buvo pakabinta ir turint reikalingus dokumentus, tai nekeičia reikalo esmės.

Žymiai labiau Lietuvos teisė ir garbė paniekinta ir iki šiol niekinama, kai, pavyzdžiui, buvo plačiai skelbiama šmeižikiška informacija apie Lietuvos šviesulius Vincentą Sladkevičių, Donatą Banionį ir Saulių Sondeckį, apkaltinus juos bendradarbiavimu su KGB. Dėl šio šmeižto iki šios akimirkos nebuvo jokio atsiprašymo.

Žymiai labiau Lietuvos teisė ir garbė yra niekinama, kai valstybei vadovauja Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, kolaborantė Dalia Grybauskaitė, po Kovo 11-osios Nepriklausomybės paskelbimo stovėjusi Lietuvos priešų pusėje drauge su Mykolu Burokevičiumi.

Tokių ir panašių Lietuvos niekinimo pavyzdžių – nors vežimu vežk.

Tačiau būtent apie tai save vadinantys tikraisiais patriotais niekada nėra išsakę nuomonės taip drąsiai ir ryžtingai, kaip jie tai daro kalbėdami apie Generolo Vėtros atminimo lentą.

Ir dar klausimas šiems patriotams. O kaip jūs vertinate tokias antraštes ir tokių straipsnių turinius skirtus šimtatūkstantinėms auditorijoms, ar tai ne baisiau ir stipriau, negu vandališkas smūgis kūju per nelegaliai kabančią atminimo lentą?

Nes neteko girdėti iš aukščiau minėtų pasipiktinusių patriotų pusės jokios reakcijos į tai. O juk tokių ir panašaus pobūdžio publikacijų buvo ne viena, ne dvi ir ne 10.

Apie tų besipiktinančių patriotų poziciją dėl ant pedofilinio klyno pakabintos Lietuvos (ryškiausias pavyzdys čia valstybės vardu pradangintos Deimantės Kedytės istorija), šių patriotų geriau ir neklausti, apie tai jie visi, įskaitant jų prezidentą, iškalbingai tyli.

P. S.

Naujausi

Komentarai (139)

Rikiuoti
Nakai,laukiame atsakymo!2019-04-20 20:56

Gal kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk!

>paiderūzas.com milicijos informatorius Meningitas2019-04-11 21:18

Tai ko lendi į akis,jei mulkis esi? Prašo kas nors?

Senis Šaltis2019-04-11 21:11

136. velesai, žmogau perlipęs 50 metų ir rašantis tokius komentarus - suformuluok klausimą arba teiginį. Na nežino manęs tas Stanislovas, bet tada ir drebėti jam nėra ko, nes jis manęs kaip ir nežino pagal tamstą: "Stanislovas, tur būt, labai apgailestauja ir gal net dreba smulkiai nuo to tavo "prieš".". Mintį formuluok pensininke.

> 133. Senis Šaltis2019-04-11 21:05

Oho... tai bent... esi prieš, ne juokas. Stanislovas, tur būt, labai apgailestauja ir gal net dreba smulkiai nuo to tavo "prieš". Tik viena smulkmena_ net nežino nieko apie tokio intelektualo šiukšlynų vegetaciją.

-134. nepartinis2019-04-11 01:10

Dar ne laikas (per anksti).

nepartinis2019-04-11 01:07

viskas tvarkoja , o kaip su KRYŽKALNIO motina ,kas užsakovai ,kas sprogdino? Tiluma?

Senis Šaltis2019-04-10 23:00

Beje, aš taip pat palaikau Stanislovą į EP, bet esu prieš tokį jo elgesį su lenta. jau išsakiau anksčiau ir daugiau apie tai.

Senis Šaltis2019-04-10 22:58

131. T0mas J.. Faktus išvardinai, o toliau tik samprotavimai.

T0mas J. -> Seniui Šalčiui2019-04-10 22:56

Faktas, kad EKSPERTAI EU žodžiais smerkia vandalo elgesį - nepanaikina tos aplinkybės, kas DARBAIS šitie patys ekspertai eu St.Tomą palaiko, t.y. prisideda prie jo reklaminės kampanijos ES parlamento rinkimuose. Vandalą menkystą palaikyti, remti yra amoralu.

tuzas2019-04-10 22:43

visiem banditam taip reik padaryt

> 125. Merde2019-04-10 21:34

Zinote a pasakecia , kur zvirblis susales nukrito i karvasudi ir atsiles pradejo daug bezdeti ? Spekit ka jus simbolizuojat ?

> 123. suldu ->122. Valdas2019-04-10 21:32

Negi skaityti ir rinkti informacija nemokate ?

asmuo2019-04-10 17:43

Klasių kova nesibaigė. Ji tęsiasi. Ir dar ilgai tęsis...

Pensininke2019-04-10 12:33

Labai teisingas straipsnis ir tai laiku parasyta, kol nera rinkimu. Kodel tylima apie didesnius valstybes teises niekinimus, kodel sios lentos nevertina NEPRIKLAUSOMI istorikai, o apie tai internete buvo rsoma gyvi liudijimai.

Merde2019-04-10 12:28

Mėšlinas žmogus, toks pat jo elgesys ir visa toji jūsų kampanija.Juraitis-nepakaltinamas .Bet panašu, kad tokias pat diagnozes turite visi, kurie ekspertai.eu pavertėte į vieno pamišėlio šou.Todėl užsidarykite, nebeskleiskite savo smarvės.

Jade2019-04-10 08:15

tokia istorine seka.Atejus vokieciams buresi SS palaikymo grupes isdavinejo vietinius gyventojus ir kolaboravo su vokieciais, dalyvavo zydu saudynese (vadinosu patrotais, uniforma buvo ruda sagos su vyciu)Rusams laimejus kara jie bego i amerika arba ejo i miskus,uz nusikaltimus pries zmonija jiems grese kalejimai.tai zinau is gyvu liudininku

suldu ->122. Valdas2019-04-10 03:56

O kokia ta musu istorija?

Valdas2019-04-10 03:48

Kas nežino savo istorijos - pasmerktas kartoti tas pačias klaidas...

suldu2019-04-10 03:33

116. TOmas J

suldu2019-04-10 03:33

Istorija palikite istorikam ir ja pergyvenusiems. atkartoti tai netas pats kas isdestyti biografija. Be to, labai daug tusciu tarpu ( kaip ji sugavo vokieciai, ka jis tuo metu veike, kur kalejo, kada jo seima ir kaip atsirado uzsienyje, kokia veikla uzsiiminejo kai ji sugavo sovietai. Nebukit kaip ir simasius - " juk teismas nusprende, kad faktai sufabrikuoti" ir taskas...Nesvarbu kas jis toks buvo, tai lietuvos ateities nekeicia.

> 118. Senis Šaltis2019-04-10 02:58

Jau? Pradėjai vertinti komentarus?? "stipri"-"nestipri" kalba ir pan. Bet kas, kada, kokiu būdu tau davė/delegavo arba suteikė tokią teisę, mulki?

Senis Šaltis2019-04-10 02:52

116. TOmas J. Stipri tamstos kalba, bet pabaigoje nuėjai į lankas, jau rašiau pačiam žemiau, skaityti reikia straipsnį: "ltvnews. online nepateisina jokio vandalizmo, tokiems veiksmams, kas juos bevykdytų, nepritaria ir nuo to vienareikšmiškai atsiriboja. Stanislovo Tomo vandalizmo akto kaip protesto formos (galima ir būtina buvo rasti daug subtilesnių, tačiau ne mažiau, o gal net ir daugiau veiksmingų išraiškos priemonių), nepateisina taip pat niekaip." --- nes kaip galima tamsta tikėtis tais tamstos surašytais istoriniais faktais, jei akivaizdžiai meluoji ir nekreipi dėmesio į tekstą. tai gal ir apie Vėtrą meluoji?

Darijus2019-04-10 02:47

Nr.116-am: va tokie kaip pats ir šaudė žydus.

TOmas J.2019-04-10 02:44

Jonas Noreika – Generolas Vėtra – smetoninės Lietuvos karininkas, teisininkas, 1941 m. sukilimo prieš okupantus rusus dalyvis. 1942 m. įsitraukė į antinacistinę veiklą – kovojo prieš okupantus vokiečius, vadovavo rezistencinei pogrindžio kovai Žemaitijoje. 1945 m. buvo išvaduotas iš vokiečių nelaisvės Štuthofe, turėjo progos pasitraukti į Vakarus, kur jau buvo žmona ir duktė. Bet jis pasirinko grįžti į Tėvynę, 1946 m. įkūrė Lietuvos Tautinę Tarybą, kurios tikslas – atkurti nepriklausomą, demokratinę Lietuvą. 1946 m. rusų okupantų suimtas ir 1947 m. vasario 26 d. LTSR okupacinės valdžios sušaudytas. Pagarba lietuviui, kuriam Tėvynė rūpėjo labiau už viską! Pasakysiu kodėl esu tikras, kad Vėtra nedalyvavo holokauste: jei būtų dalyvavęs – būtų įrodymų ir jie jau būtų paskelbti viešai. Jei nebus greitai atstatyta atminimo lenta Vėtrai, motyvuojant kad jis kolaboravo su okupantais - tada prasidės lupimas bet kokių atminimo ženklų ir kolaborantams Brazauskui, S. Nėriai, J. Marcinkevičiui, P. Cvirkai.. Aš tuo esu tikras. O Stanislovas Tomas - menkysta, mulkis ir padugnė, ir tik tuo įeis į istoriją, kad pasireiškė 2019 m. kaip vandalas. Atitinkamai ir EKSPERTAI EU bus prisiminti - kaip vandalo reklaminis tarnas.

s2019-04-10 02:22

youtube.com/watch?v=REHOA56g_Xk ///Сухонос. Нас выращивают. Интервью перед Зигелевскими чтениями. 2017.11.29

>91. Nu jo... submarinui2019-04-10 01:33

valdzia valstybeje uzgrobe kriminaline kremliniu kgbistu gauja kuri pati save ivardino kaip Lietuva, o kitus kaip Lietuvos priesus, todel tam labai tinka dar karo metais buves supriesinimas, tik per tai jie gali islikti uzgrobe valdzia ir per skaldyma valdyti...gi kgb agenta ozi ne siaip sau i sajudzio vadus pastate

>111. Valdas2019-04-10 01:15

nieksybe buvo tada kai kacapas okupavo Lietuva, visa kita tik pasekmes azijatu ismatu isiverzimo i svetimas zemes...nebutu kacapu nebutu puse sio pasaulio bedu

atpazystu2019-04-10 01:13

Senis Šaltis - Nakas yel“l“ow submarine - Laurynas Ragelskis V. Ladas - Vladimiras Troscenka

Valdas2019-04-10 00:51

"zydus jei saude tai tik del to kad daug zydu okupavus Lietuva prisidejo prie Lietuviu genocido" Tamsta, pats bent supranti, ką parašei??? Va tik tokių individų širdyse ir gali jis būti didvyriu (slava herojam!). Ir prašyčiau nesisavinti lietuvių vardo, nes nei niekšybė, nei kvailumas tautybės nesirenka...

nesuprantu kas cia tokio labai jau tragisko ivyko?2019-04-10 00:33

kad lenta sudauze kuri nelegaliai pakabinta ir net neturint teismo isaiskinimo ar generolas tikrai neprisidejes prie zudyniu... as manau kad kgb info nera tiesa, bet ir lenta negali kaboti kol neissiaiskinta tiesa... viskas cia kolkas teisingai padaryta... o dabar aiskinames kas ir kaip su generolu buvo ir padedam taska visiems laikams: arba isteisinam ir tada jau lenta teisetai pakabinam arba pasmerkiam ir lentos nekabinam, bet kiekvieno lietuvio sirdyje jis isliks kaip kovojes uz savo tauta, taigi didvyriu, nes ir zydus jei saude tai tik del to kad daug zydu okupavus Lietuva prisidejo prie Lietuviu genocido... bet ta Stanislovas Tomas ir turi iskelti i tarptautini lygi ir nutraukti visus nepasitenkinimus generolu visame pasaulyje

> 108. Ww2019-04-10 00:17

Teisingai,- sveiko proto zmones sedi seime ir prezidenturoje !

Ww2019-04-10 00:13

Aš manau sveiko proto žmogus taip nesielgtų kaip tas mulkis. Tai gal lietuviams eiti daužyti zydu lentas kurios kabo ant sienų? Kada lietuviai įvardins žydus NKVD kurie treme ir žudė lietuvius?

> 105. arthur2019-04-09 23:14

Ar neskauda ?

Klaustukas2019-04-09 22:53

Kodėl niekas neapgynė mirusių šviesuolių- Sladkevičiaus, Sondeckio,Banionio-atminimo...O čia ėmė Stanislovas ir išsprendė problemą, kurią, matyt, įvairios institucijos spręstų maždaug 10 metų.Jeigu yra duomenų, kad generolas Vėtra nusikalto žmoniškumui, vadinasi, sprendimas turi būti įvykdytas šiandien ir dabar.

arthur2019-04-09 22:47

Šaunuolis Tomas,trinktelėjo degeneratams sulindusiems į valdžią (ir dar į ten taikantiems) tiesiai į kaktą....

Senis Šaltis2019-04-09 22:44

100. T0mas J. tamsta vėl iššokai lygioj vietoj su nusišnekėjimu. Žemiau mano komentaras kitam žmogui, tinka ir tamstai.

Senis Šaltis2019-04-09 22:41

99. Ekspertai-prostitutes.eu. tamsta nelabai skaitai straipsnius, bet komentuoji: "ekspertai.eu nepateisina jokio vandalizmo, tokiems veiksmams, kas juos bevykdytų, nepritaria ir nuo to vienareikšmiškai atsiriboja. Stanislovo Tomo vandalizmo akto kaip protesto formos (galima ir būtina buvo rasti daug subtilesnių, tačiau ne mažiau, o gal net ir daugiau veiksmingų išraiškos priemonių), nepateisina taip pat niekaip. ".

> 99. Ekspertu-prostitutui2019-04-09 22:41

Kalieka, koks 20 metu ? Cia jus is Mortos darzelio rasote ? O kas del kujo ir formatavimo, tai reiktu tamstai paciam susiklijuoti puodo, ant galvos, sukes ir jau tada ir suformatuoti ir nors KOKIA sistema susinstaliuoti, kuri nors skaicius atpazista !

99. Ekspertai-prostitutes.eu2019-04-09 22:39

berete, tai kodel skaitus nelegalius portalus?

T0mas J.2019-04-09 22:38

Stanislovo Tomo poelgis sudaužant atminimo lentą Jonui Noreikai - menkystos, padugnės poelgis. Ar teisingai suprantu kad ekspertai.eu palaiko šį žmogų, nes ragina už jį pasirašyti (oranžinė reklama dešinėje)?

Ekspertai-prostitutes.eu2019-04-09 22:32

20 metų kabanti atminimo lenta nelegali? Man atrodo jūsų puslapis nelegalus, kas leido tokį ekspertai.eu išvis atidaryt? Gal jūsų serveriui format C padaryt, o paskui su kūju išmontuot?

kaktus2019-04-09 22:01

gal kas gali parašyti kaip materializuojasi eurais pagal įstatymą valstybinis apdovanojimas Vyčio Kryžiaus I-o laipsnio ordinu ?

Edis to 952019-04-09 21:48

Kodėl Landzberginė chunta neskelbia ir neteisia visus Kaniukų kaimo žudikus ? Ko bijo ? Ar tik kai kuriuos pagal politinius vėjus galima teisti už aklių , o kitus žudikus garbinti. P.S. NEKENČIU DVIGUBŲ STANDARTŲ.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"942019-04-09 21:39

Tai galima tikėtis, jog šį kartą dar nepriduosite to nesusipratusio Žmogaus? Galima viltis?

Faktas2019-04-09 21:39

Kas išžudė KANIŪKŲ kaimą? Daug žydų kilmės lietuvių buvo tarp šio kaimo žudikų. Jie nenuteisti gyvena IZRAELYJE ir yra tautos didvyriais laikomi.

Senis Šaltis2019-04-09 21:33

91. Nu jo... submarinui. Aurimai jomajo. "Pradedam tuomet nuo to, kad dalyvavę Hlokauste, negali būti garbinami." --- Įstatymais yra uždrausta kitaip manyti. Net aiškintis kas ir kaip ten buvo. Gal tu baik nenuprotėk nuo vienatvės ten. Net negalima šiandien pasakyti kitokios minties apie holokaustą, nei tau liepė, nes būsi nubaustas. Tad baik čia inkšti tas nesąmones.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"892019-04-09 21:31

Be jokios abejonės, jūs viską sutvarkysite taip, kaip ir turi būti. Iš anksto, ačiū jums. Dėkingi tamsuoliai.

Edis to 852019-04-09 21:30

Tūkstančiai pilietiškų žmonių pašalina neteisėtos veiklos vaisius. Pats neseniausias kai ant laiptinės durų pažeidžiant galiojančią tvarką buvo iškabinta rinkimų reklama su vieno veikėjo feisu . Ilgai nepakabėjo , tuoj laiptinės gyventojai nuplėšė ir dar liko klijų žymės. Čia lygiai tas pat kai su vieno veikėjo feisu pažeidžiant tvarką kabinama lenta visų mūsų viešo pastato. Ir šią " reklamą " žmogus nuplėšė ir atstatė pirminę fasado būklę.

Nu jo... submarinui2019-04-09 21:29

Kad alternatyvų buvo, - sutinku. Kita vertus kodėl niekas nenagrinėja ką reiškia pagarba Holokausto dalyviui. Ta pagarba kertasi ne tik su LR įstatymais, bet ir ES teise. Ar dalyvavimas antitarybiniame pasipriešinime atplauna rankas...? 30 metų vyksta lietuvių tarpusavio pjudymas per šitą "rezistencinę kovą". Ir nieko. Visiems viskas px, niekam neįdomu, kad visuomenės destabilizacija yra sąmoningai įdiegiama per dirbtinai primetamą istorijos vertinimą. Pradedam tuomet nuo to, kad dalyvavę Hlokauste, negali būti garbinami. Kad susitepę pokaryje kaimiečių krauju, negali būi garbinami. Tuomet viskas stosis į savo vietas, o destruktyvus visuomenės skaldymo process bus sustabdytas. Bet to nebus. Nnes ne to reikia. 30 metų visi procesai yra nukreipti ne į valstybingumą ir Tautos vienyjimą, o į jos saldymą ir valstybės išardymą. ir juokingiausia, kad visi mato, žino ir vis tiek lipa ant to pačio grėblio. Šitas lentos "nukabinimas" - tik visuomenėje vysktančių procesų veidrodis, o ne jokia desperacija. Juos reikia spręsti ištakose, o ne diskutuoti kiek Tomo atliktas veiksmas atitinką visuomenės normas. Kai Bražuolė ir kryžkalnio Motina buvo sprogdinama, tokių diskusijų net nekilo. Visi buvo patenkinti ir visiems buvo gerai.

Valdas2019-04-09 21:26

Taigi tam ir yra komentarai, kad akcentai būtų sudėti tinkamose vietose, ir viskas nukreipta į tą mintį :)

Senis Šaltis2019-04-09 21:20

Na matau tikrai baigėsi diskusija. Apie kažkokius plakatus triusikus prirašyta, lyg tai ką nors bendro turi su laikinais įrengimais ir kapitaliniais. Žodžiu, ekspertų.eu komentaras labai geras, parodantis viso šito reikalo dviprasmiškumą, veidmainystę, apgaulę, melą. Pastebėjau, jie renka tokias mintis, o po to žiebia tiesiai atgal jų pačių nusišnekėjimus. Bet gaila, kad vėliau akcentai sudedami visai į kitą vietą. Viskas nukrypsta ne į tą mintį.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"852019-04-09 21:17

Kažką įtariate? Žinoma, fiksuosite kaip visuomet. Galimai, surinkęs pakankamai įkalčių (komentarų), vėl priduosite kur reikia. Nieko naujo.

vilnietis2019-04-09 21:09

Negi ir Ekspertus nupirko nupirko Zurofas su Vanagaite ir užsakovas Putinas?

17 suldu2019-04-09 21:05

Kažin kaip tamsta vertintum, jeigu aš prie savivaldybės pastato prisabačyčiau savo nuosavybę-prišiktus triusikus? Ar ieškotum chuligano,ar baustum kiemsargį, nukabinusį privačią nuosavybę?

Senis Šaltis2019-04-09 21:02

53. Edis ( o už ką teisti ? ) komentaras prieštaraujantis pats sau. Stanislovas Tomas teisininkas, galėjo suderinti viską teisiškai, kad jam leistų tesiėtai prieš dar daugiau, jei norėtų kamerų, nukalti teisiškai, neteisėtai pakabintą lentą. Bet iki to kalimo turėjo būti viskas suderinta pagal šiai dienai galiojančius įstatymus. Išeitų dabar ir paksą turi atvesti į prezidantūrą ir pasodinti, nes bylą laimėjo? kažkodėl laukia kažko vis, gal teisėtų veiksmų? panašu, kad tamsta, kaip ir nemažai tokių, nubaustas už važiavimą per raudoną, puls aiškinti ar čia šviesoforas yra tesėtai. Ar analogiškai nubaustas už stovėjimui neleistinoje vietoje. Kuo tokia teisė baigiasi, mes turime nemažai pavyzdžių šiandien. Vienas iš jų ukraina.

> 81. Senis Šaltis2019-04-09 20:55

Atsiprašau, bet jūs gal net nesuprantate mandagaus kreipimosi 77.?

Vytas2019-04-09 20:53

Man darosi keista, kad akcentuojama tik tai, kad J. Noreika dalyvavo žydų žudyme Plungėje. Negi nuo "miško brolių", tame tarpe ir J. Noreikos (generolo Vėtros), rankų nežuvo Lietuvos žmonės, tame tarpe ir vaikai? Šį klausimą "apeina" ir Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos centras. Kodėl? Išeina, kad jei žudė žydus, tai blogai ( su tuo vargu ar kas ginčysis), o jei žudė lietuvius - tai nieko, neva tokie laikai buvo. Kaip tai suprasti? Valdžia niekaip nesureagavo ir į Lietuvos šviesuolių V. Sladkevičiaus, D. Banionio bei S. Sondeckio šmeižtą. O kalta vėlgi valstybinė institucija. Užtat Rusijos paslaptis visus garsiai moko, kokie šaunūs buvo pokario Lietuvos partizanai, nors nuo jų rankų daugiausiai žuvo paprasti žmones, kuriems tiesiog reikėjo išgyventi. Tame tarpe ir jų vaikai. O kiek ir kokių diversijų tie partizanai įvykdė prieš tarybinės santvarkos oficialias įstaigas ar kiek, pav. , nuleido nuo bėgių traukinių? Ir dar kažkokios jėgos nori sostinės centre jiems paminklą, žeminės imitaciją, patalpinti.

Šimašiui2019-04-09 20:52

Diskutuoti būtina buvo prieš pakabinant lentą. O dabar siūlote pirma atstatyti lentą,po to diskutuoti. Su kuo ir dėl ko? Jokiais anušauskų raštais Vėtros nepadarysite švelniu vėjeliu, ar jau turite argumentų atremti Gochimo liudijimus? Ar jau paprašėte Zurofo, kad iš žydšaudšių tinklapio Izraelyje būtų pašalinta A.Ramanausko-Vanago nuotrauka ?

Senis Šaltis2019-04-09 20:45

32. Nu jo... suldu. Aurimai, vertybe tu vertybe, panašu, kad tamsta ir bruki tas vertybes, kurių neturi, bet vistiek bruki. Teisingai rašo komentaras aukščiau, kodėl ne želegovskio aukas, ar pilsuckio apkalbame? Tai nesvarbu? O kas svarbiausia apkalbame ne išorės priešų nusikaltimus, bet kaltiname vieni kitus dėl kitos tautos, tai yra žydų, lyg tuo momentu PAGAL PATĮ, tie patys partizanai nebūtų žudę lietuvių civilių. Išsipagiriok su tais savo standartais, tai tu pagonis, tai jau ne pagonis, tai tu parašas, tai ne parašas. Žydai ne žydai, jie buvo Lietuvos piliečiai, va čia ir yra pagrindinis kiršinimas. Jei juos laikyti ne Lietuvos piliečiais, tai ką toks kiekis veikė Lietuvoje? Aš visų pirma smerkiu, jei tai įrodoma, kad tas lentoje minimas asmuo žudė (kiek nužudė? ) lietuvius (kokios kilmės, tai yra paskutinis reikalas). Šitame ginče, ir vyksta kiršinimas iš tamstos pusės.

Suldu2019-04-09 20:37

Viskas, komentarai pasibaige? Pasirodo, kad nera taip smagu diskutuoti realiai, negu spekuliuoti?

BB2019-04-09 20:36

Čigonas ,pasirodo,yra hitras žydelis..

Edis to 762019-04-09 20:26

Teisiškai Lietuvoje tokius atvejus neįmanoma sutvarkyti . Lietuvos teisinė sistema politizuota ir akla kai reikia. o kodėl politizuota , nes palikta sovietinių kolaborantų su mantijomis šutvė Nepriklausomoje Lietuvoje su sąlyga kad bus politikų valdžiagyvių ir politinės nomenklatūros prostitutėmis ir saugos juos nuo atsakomybės už nešvarius darbelius prieš Lietuvą.

>75. Senis Šaltis2019-04-09 20:22

Gal malonėtumėt tuo ir baigti šios dienos savo benefisą.

Senis Šaltis2019-04-09 20:20

Beje, akivaizdu, kad valdžia visiškai nedirba, o trukdo paprastiems žmonėms. Kada nori įkalti stulpelį ar paguldyti kokį bardiurą, kad nevažinėtų ant žolės automobiliai, tu gausi baudas už savivalę, kada rašysi, kad automobiliai stato ant žolės, tai sakys, kad jie stovi ne ant žolės, nes ten jos nėra, o nėra, nes neleidžia apriboti ant jos važiavimo. Taigi, valstybės atstovai, skatina nusikaltimus, ir baudžia pagal jiems tinkamą situaciją ir laiko momentą. Kas Liečia lentos, tai iš teisininko Stanislovo, būtų tikrai išmintingiau viską sutvarkyti būtent teisiškai. Suprantu, kad reikėjo reklamos. Bet reikia daryti, tai kuo save ir pristato visiems.

Senis Šaltis2019-04-09 20:15

8. Nu jo... Aurimai, kiek tu pliurpsi savo nesąmones. Jei pagal tamstą neina surasti atsakingų už tos lentos pakabinimą 20 metų periode, tai toks tamstos užtikrintas kaltinimas ir istorijos aiškinimas, lyg tamsta pats tuose įvykiuose būtum tiesiogiai dalyvavęs, atrodo juokingas. Su naujom technologijom negali rasti kas atsakingas, o čia kažkoks bitininkas jau taip gerai žino ir išsiaiškino pagal kažkokias skiautes ir numestus dokumentus kas kaltas ir kas ten su kuo kaloboravosi. Visada maniau, kad vyresni žmonės yra protingesni už jaunimą, bet pastebiu, kad jie tik seni krienai ir daugiau nieko.

Edis 672019-04-09 20:14

Ne tik kad būtų apkaltintas nacistų kolaborantų garbintoju . Atsirastu Lietuvoje šimtai tokių gerbėjų nepabūgusių priimti " garbę " Net bausmė už neteisėtą veiklą nebūtų jiems baisų. Manau neatsiranda lentos šeimininkas , nes išryškėtų iš kokių pinigų finansuota neteisėtai pritvirtinta lenta buvo ? Ir jei tai savivaldybės klerkų palaiminimu buvo skirti pinigai - O ČIA TAI SKANDALAS BŪTŲ. O košė užvirta dar tikštesnė. Jei priekaištus dėl lentos savivaldybė galėjo nusiplauti lemiamu momentu , nelegali lenta , nežinome iš kur , kas ir kaip ir mes ne prie ko. Tai jei bus lenta atstatyta o ji galės jau tik teisėtai naujai būti atstatyta , štai tada savivaldybė sukauks tarptautiniu strėlių. Net Vizentalio centras turės teisinį pagrindą. Landzberginiai įklimpo iki ausų.

Suldu2019-04-09 20:10

Teise ne teise, viskas bus aisku po ikiteisminio tyrimo. Gal but ir bus politikuotas teismas, taciau, kaip bebutu gaila, tai yra lietuvos valstybes stuburas - respublikine sistema. Ir ka jus i tai? Kad mes cia vienas ant kito grumojames apie neteisinga gyvenima, niekas nepasikeis.

yel“l“ow submarine to 66. Nu jo... suldu2019-04-09 20:07

nereikia būti emocijų vergu, t.y. neadekvaaaatu :))) - kiek kartų per dieną norisi kažkam pakoreguoti fizionomiją ? - bet juk susilaikai ? :))) - ir nereikia spekuliuoti ..., - tomo pasirinktas metodas tikrai nebuvo vienintelis kelias būti išgirstam..., - pasirinktas pats garsiausias kelias, tačiau ir pats kvailiausias...

pp2019-04-09 20:07

kruvinų pirštų bankrotas -vienam po kito kandidatui nesurenkant parašų, įspūdingai kvailas akcentas, atsieit politinėje neesamos partijos veikloje

Edis2019-04-09 20:05

O dabar visiems Tomo kritikams. Jei mes pulsime kiekvienas gamintis lentas mums brangiems įžymiems žmonėms užrašais ir šoksime neteisėtai kabinti ant visuomenės pastatų . O valdžia nereaguos , ar kita dalis piliečių taip pat gali neteisėtai juos panaikinti ? Koks įvykis - toks atoveiksmis. Ir kas bus labiau kaltas , teisine prasme ? Beje atminimo memorialinė lenta turi turėti teisinį statusą - ATMINIMO MEMORIALINĖ LENTA ir įvesta į saugotinų registrą . Jei viso to neturėjo - tai NIEKALAS , neteisėtai panaudojus Generolo Vėtros vardą.

Senis Šaltis2019-04-09 20:05

Patinka man ekspertų komentaras, patinka kad ekspertai su tais "patriotais" dorojasi jų pačių susikurtomis priešingybėmis ir dvigubais standartais. Paviešina visus pliurpalus, kurie tik perdimas į vandenį, mulkinti tamsuolius. šimašių vaikis irgi rodo savo dviveidiškumą, vienu atveju vaidina jau teisuolį ir jau atstatys lentą, o į tą tekstą prikiša apkalbų ant Stanislovo. Toks paškūdnas elgesys. Ne kaime traktoristu dirba, turi kalbėti atsakingai. va tokie ir kiršina mus visus. O šiaip tai nukeltos nuo tilto skulptūros dabar bus visada jiems puikus pavyzdys, ir jokie argumentai dabar jų nepateisins.

Antanas2019-04-09 20:04

Po komunistės Dalios išrinkimo Prezidente, teko būti NATO konferencijoje. Iš konferencijos dalyvių reagavimo į mūsų Prezidentės išrinkimą, man buvo gėda, kad kovoję prieš genocidinį komunizmą ir jų statytinius 50 okupacijos metų, Lietuva vėl renkosi komunistus įskaitant ir M. A. Brazauską. Negali niekinti savo rinkėjų, bet ir paaiškinti neįmanoma - kodėl? Kodėl tik dabar iš apkasų išlindo "patriotai" kai visi disidentai palaipsniui buvo likviduoti iš valstybinių tarnybų ir net dvasininkai disidentai išvyti iš Vilniaus ir Kauno į provincijas, kad žmonės negirdėtų Dievo Tiesos o gyventų politikų pažadais. Man nemalonūs tokie patriotai kuriems molinės duženos svarbiau (tokie piktybiški aktai nei mieste nei kapinės nepateisinami ) nei valstybinių institucijų komunistinis užvaldymas ir dar per vadinamus laisvus rinkimus.

Nu jo... Edžiui2019-04-09 20:03

Lentos šeimininkas neatsiranda todėl, jog tai būtų tolygų karo nusiklatimų garbinimui. Todėl net aršiausi patriotai neprisiims atsakomybės ir padrikai kiauksės iš tamsių pakampių...

Nu jo... suldu2019-04-09 19:58

kaip čia daugelį kabina vandalizmo ir savivalės aktas, taip asmeniškai mane, kabina faktas, kad yra pagerbiamas žmogus nusiuntęs 14000 žmonių į getą. Vandalizmas gal ir nėra teisinga, bet jei tai vienintelis likęs kelias būti išgirstam, tai yra kaip yra.

Edis to 612019-04-09 19:55

Kokių ? Įdomu sužinoti.

Edis ( kuo skiriasi lenta nuo plakato ? )2019-04-09 19:54

Teisiškai niekuo. Jei neteisėtai viešoje vietoje ant visuomeninio pastato pritvirtintas plakatas , taip pat turintis šeimininką o pilietiškas žmogus pašalina jį . Ar tai nusikaltimas. Ir ką reikėtų bausti , ar tą kuris neteisėtai pakabino ar tą kuris neteisėtą veiklą nutraukė . Tad klausimas " kas atsakys už neteisėtą lentos pakabinimą. Ar ne todėl neatsiranda lentos šeimininko ?

Nu jo... suldu2019-04-09 19:54

Teisumas tai kame? Nore kažkam kažką įrodyti ar fakte, kad lenta pakabinta nelegaliai? Tėisė neteisėje negimsta. Atsirado rankos kurios nelegaliai pakabino, atsirado rankos, kurios nelegaliai ir numontavo.

yel“l“ow submarine to 60. Edis to 552019-04-09 19:53

tomo veiksmuose yra tokių dedamųjų, kurios yra baudžiamos be jokių “turto savininkų“ pareiškimo :)

pp2019-04-09 19:53

Tomas nuteisė pats save -pozavo politinį veikėją, pasirodė nuobodžiu gatvės vandalu.

Edis to 552019-04-09 19:47

Pilnai su jumis sutinku kad savivaliauti negalima. Per šį Tomo žingsnį užsukta labai didelė karuselė. Tik apie vieną iš dalių - Lentą. Turi būti LENTOS SAVININKO pareiškimas apie sunaikintą asmeninį ar juridinės priklausomybės turtą. Kol kas nematau kas lentos šeimininkas , kodėl tyli kai jo turtas sunaikintas ? O gal čia siūlai nuves į savivaldybę , jei savivaldybė mokesčių mokėtojų pinigais nusprendė pamaloninti privačius asmenis. Pritariu jums teismai viską išsiaiškins. Labai įdomiu dalykų sužinosime . Žinau tik vieną kad per landzberginę chuntą ir politizuotus teismus kentės Lietuvos reputacija. Jūs tikite kad Tomą nuteis ?

Suldu - nu jo2019-04-09 19:45

Tai, kad as neturiu atsakimu i visus jums rupimus klausimus, nedaro jus teisiu. Be to, pasiskaitykite simasiaus komentara.

yel“l“ow submarine to 52. V. Ladas-492019-04-09 19:45

“moralinis pagrindas“ tėra subjektyvus kriterijus ... , - jei kiekvienas pilietis pradės “daryti tvarką“ pagal tokį kriterijų, finalas bus liūdnas :)))) - aš , pvz, pirkdamas kurą ar alkoholį, mokėčiau tik ketvirtį kainos, o kai kada , beveik išvis nemokėčiau :))) - ypač už visokius PSD ir pan. :)))) - deja,gyvename visuomenėje, o ne džiunglėse, kad vadovautumės principu - “ o kas pirmas pradėjo“ :))) - iš esmės, viską pradėjo kristaus tėvukas, jeigu ką :)))))))))))

Nu jo... suldu2019-04-09 19:40

Labai smalsu: o kodėl niekas neprisipažįsta kieno ta brangenybė kabėjo... ? Jau pusantros paros praėjo ir vis neatsiranda savininkas... :D

Edis ( Lenta ir Venckienė )2019-04-09 19:38

Visi Lietuvos Teismų reveransai prieš politikus , atidžiai sekami už Atlanto. Ir tai jei teisėjai išdrįs nuteisti Tomą už neteisėtos lentos nacių kolaborantui ir Lietuvos partizanui panaikinimą iš viešos vietos , svariai prisidės prie JAV sprendimo ar galima į tokią " teisinę " valstybę deportuoti Venckienę.

Suldu - edis2019-04-09 19:37

Apie tomo veksma: kaip advokatas ( bent jau taip jis save ivardina) turi zinoti, kad isvadas daro teismas, o ne asmuo. Legali nelegali, tai ne tomo kompetencijos klausimas. Siuo atveju ivyko svetimo turto suniokojimas. Kaip sis asmuo sugebetu atstovauti lietuvai, jeigu priimineja asmeninius sprendimus, pagal asmenini suvokimo lygi? Kur jo atsakomybe pries visuomene ( siuo atveju respublikine santvarka)?

Suldu2019-04-09 19:31

Niekam neuzkliuva vandalizmo faktas....ar tik ne patys ir gyvenate tu dvigubu, kuriais taip gteit metotes i kaire ir desine, standartu paunksmeje?

Edis ( o už ką teisti ? )2019-04-09 19:30

Už ką Tomą teisti ? Advokatas gerai žinojo , kad kažkokia nelegaliai pritvirtinta lenta ant visuomeninio pastato yra neteisėta. Ji net įvardyta kaip atminimo lenta negali būti , nes JI NETEISĖTA. Ir tai kad nesugebant savivaldybei pašalinti netesėtai pritvirtintą lentą , beje kuri sudarkė fasadą , žmogus paėmė ir ją sunaikino. Antra , Toma nesibrovė į svetimus namus ar privačią teritoriją o sunaikino nelegaliai pritvirtintą ant visuomeninio pastato lentą. O daar landzberginės šiukšlės tegu atsako , kodėl lenkiškus gatvių pavadinimus nuplėšdinėjo nuo privačių namų , tvirtindami kad jie neteisėti , o kai nuplėšta nelegali lenta - žviegia ant visų laukų. P. S. NEKENČIU DVIGUBŲ STANDARTŲ.

V. Ladas-492019-04-09 19:29

Jūsų išvada, irgi yra tik jūsų nuomonė. Vienu tik esu tikras: nei blogai, nei kokybiškai atlikta tokio asmens atminimo lenta neturi moralinio pagrindo kabėti viešoje vietoje, dar ir ant tokios iškilios įstaigos pastato. Jei R. Šimašius pripažįsta, kad savivaldybė, visgi, finansavo tą dalyką, ir lentą atstatys, tai turės ją nukabinti anksčiau ar vėliau. Arba, - nėra teisybės šiam pasaulyje...

Suldu ->32 nu jo2019-04-09 19:22

Niekada nebuna tik juoda arba balta todel ir rasau kad istorija palikime istorikams ir ta istorija pragyvenusiems. Mus skaldo musu paciu interpretacijos apie tema, kurios mes nezinome.. realiame gyvenime, nesu sutikes daug zmoniu, kuriems ta tema ( partizanu) is vis rupetu ar bent jau turetu stipria nuomone apie tai, kad kiltu kazkokia tai priespriesa. Kas vyksta ziniasklaidoje, palikime tai tik ziniasklaidineje platgormoje. Kitaip tariant visi sitie svalai yra dirbtinai kuriami, trolinami ir provokuojami.

pritariu2019-04-09 19:08

Labai geras ekspertų komentaras.

yel“l“ow submarine to 48. V. Ladas2019-04-09 19:03

deja, eilinį kartą demonstruoji, tamsta, savo visišką nesiorientavimą vertybių ir prioritetų erdvėje ..., - kas yra “nemeniškai ir nekūrybiškai“ ?? - viso labo tamstos nuomonė ..., - ir ar “nemeniškumas ir nekūrybiškumas“ šitoj situacijoj turi kažkokią reikšmę ? - , žo, sorry, bet briedas nesusvietnas ...

V. Ladas2019-04-09 18:43

Gal kam kitaip atrodo, bet man tai gaila geros medžiagos gabalo ant kurio nemeniškai ir nekūrybiškai atvaizduotas kažkieno veidas. Kažkokie saviveikliniai veikėjai be jokio suderinimo su jokia administracija pakabino mėgėjiškai padarytą atminimo lentą? Ir niekas, išskyrus vieną asmenį nedrįso pašalinti tą nemeno saviveiklą? Ar neužteko, kad sugadintos teismo pastato ties Lukiškių aikšte pamatų granito plokštės ? Nėra tvarkos durnių laive. Ir nematau vandalizmo, kai bandoma sutvarkyti betvarkę... Tai buvo paradoksali asmenybės požiūrio išraiška, drastiškas protestas, bent man taip atrodo...

Edis Viltei2019-04-09 18:39

O taip ! Visai pamir6au. Karžygiui Pilsuciui , kuris atėmė Vilniaus kraštą iš Lietuvos , kurio Armija Krajova nutautino ir žudė lietuvius - paminklas stovi. Bet čia landzberginėms šiukšlėms nė motais. O štai Černiachovskui lygiai tokiam pačiam karžygiui paminklas nugriautas. Dvigubi standartai - štai kas šlykščiausia.

U-22019-04-09 18:30

"Jonas Noreika: „kas šią akciją labai gerai praves, gaus Hakenkriauzo vėliavėlę arba Hitlerio nuotraukas“ (dokumentai)" Kas dar nemate kaip tada atrode naciu "didvyrio" Noreikos kasdienybe. Megaukites.

viltė Edžiui2019-04-09 18:27

Bet užtat yra paminklas Pilsudskiui Vilniuje ...

Edis to 412019-04-09 18:09

Ir jūs manote kad Demokratija prigytų Čečėnijoje ? Dvigubi standartai . Štai kur esmė. Štai Čečėnijos nepriklausomybei galima sakyti taip , o Katalonijos - ne. Ne žydai įstūmė Lietuvą į kolaborantų ir stabų garbinimą . O Lietuvos kolaborantų valdžia iš kolaborantų stabus darė. Lietuvos valdžia užlipo ant tokio grėblio , kad šis reikalas ne Lietuvos naudai bus ištrimituotas visame pasaulyje o Lietuvos balsas - nuliu liks. Dar klausimas : aš žinau paminklus nužudytiems žydams getuose , tačiau nežinau ar yra nors vienas paminklas žydui kuris buvo kolaborantas ? Jei žinote parašykite. Beje mes neesame pakabinę nė vienos lentos lietuviui kuris partizanavo prieš Pilsuckio ir Želigovskio okupacinį režimą Vilniaus krašte . Kodėl ?

tomas2019-04-09 17:54

siaubingiausiai,kad nėra už ką balsuot prezidento rinkimuose.Blogiau už grybauskaitę gal nausėda,bet kiek gi galima tik už blogybes

> 41. ZUK2019-04-09 17:53

Jus tiesiog išminties spira !

ZUK >> 392019-04-09 17:43

Dudajevas buvo čečėnų tautos didvyris,pradėjęs nacionalinio išsivadavimo kovą prieš okupantus rusus,kurie jau daug metų yra pavergę čečėnų tautą. Tada buvo tas laikotarpis,kai ir tarptautiniu mąstu čečėnų kova buvo kova už laisvę. Vėliau,žuvus Dudajevui,ši nacionalinio išsivadavimo kova virto islamistine kova ne už civilizuotą laisvę,o už šariato įsigalėjimą. Tos kovos palaikyti jau nebegalėjo nei viena tauta. O jei žiūrėti į dabartinį S. Tomo demaršą,daužant paminklus ir atminimo lentas,tai galima atkreipti dėmesį į tai,kad tai yra aiški žydų provokacija,kad Lietuvos patriotai taip pat imtų kūjus į rankas ir eitų į žydų atminimo vietas ir ten daužytų jų atminimą. Jei S. Tomas nebus teisiamas,tai bus ženklas,kad vandalizmas pas mus nebaudžiamas ir esame laisvi elgtis adekvačiai.

Amen2019-04-09 17:38

Puslapis tapo atmatų fermentacijos duobe. Sėdi Nakas su Puidoku ir Čigono, atsiprašau Kazachstano žydo, kurstomi maišo jovalą. Komentaruose Grybauskaitės bendraminčiai (jie to patys nepajėgūs suvokti) spragsi savo išminties spiromis. Toli nuvažiuosite.

Edis2019-04-09 17:23

Štai turime Dudajevo aikštelę. Kas tas Dudajevas , jau mažai kas žino ypač iš jaunimo . O pagal tarptautines normas , tai būtų teroristas.

Edis Česlovui2019-04-09 17:19

Nėra lentos - nėra problemos. Yra lenta yra begalinės kalbos ir žvilgsnis į Lietuvą. Be to dabar landzberginių gauja pasimetusi , jei nuteis Tomą - Europos Žmogaus teisių teismas bus Tomo pusėje. Nacių garbinimas uždraustas Europoje , beje ir Lietuvoje. Advokatas gerai žinojo ką daro. Štai kodėl Lietuvos žydai tyli. Tyli nes gerai žino kad Landzberginiams gerai su " šlapiu skuduru " užvož. Tokio reginio nebus , jei lentos nebus ir bus nenuteistas Tomas. Pagarba Tomui , kuris padarė tai ką nė vienas neišdrįso , kūjų sudaužė Lietuvos valdžiagyvių partizaninių stabų garbinimo politiką.

Valdas2019-04-09 17:13

Nėra absoliučių vertybių. Dažnu atveju vienos vertybės prieštarauja kitoms. Kiekvienas savaip susidėliojame prioritetus. Savaime tai nėra nei gerai, nei blogai. Visokių yra, visokių reikia. Tačiau žinant prioritetus, galima prognozuoti elgesį tam tikrose situacijose. Pvz. , p. suldu sako, kad privati nuosavybė jam yra aukščiau už moralę. Būtų logiška manyti, kad, patekus jam į valdžią, moralė jam netrukdytų pasirūpinti asmenine nuosavybe. :) Todėl protingi žmonės ir kviečia kalbėti apie vertybes.

> 29. suldu2019-04-09 17:13

Tai jus uz ta debilizmo iamzinima, nes tai kazkieko nuosavybe? Kakos gatveje irgi kazkieno....

U-22019-04-09 17:12

Nenoriu keiktis bet jeigu "Įvairių pakraipų" padėjėjas Vytautas Sinica paimtu uz parankes Remigijų Šimašių o jie abu atstatyta "generolo vėtros" lenta prisabacintu "SOHO" klubo viduje(su seimininku leidimu, savaime suprantama) joks S.Tomas su kuju ten neyeitu ir visi butu sotus, laimingi ir siltai aprengti.

Ceslovas2019-04-09 17:06

Keista kai lietuvos zydai apsiriboja tyla, kai vel simsius rengisi atstatyti ju tautiecius nakinusio koloboranto atminimo lenta, tik anukas issake savo mintis, bet jis devintas vanduo nuo zydisko kisieliaus

Edis to 322019-04-09 17:06

Sutinku su jumis. Visa ta pokario partizaninė istorija , kuriai jau virš 70 metų į dienos šviesą traukiama vien todėl kad nukreipti dėmesį nuo prastėjančios Lietuvos būklės , Lietuvos kurią isterijoje valdo kolaborantų - landzberginė chunta. Štai nužudytus Vilniaus krašte Pilsuckio ir Želigovskio gaujų lietuvius niekas neprisimena , kuo jie skiriasi nuo tu pačių partizanų? Reikėjo palikti viską ramybeje , IR ŽIŪRĖTI Į LIETUVOS ATEITĮ O NE PRAEITĮ.

Nu jo... suldu2019-04-09 16:54

Labiausiai skaldo visuomenę, tie, kurie kurie par jėgą bruka savo vertybes. Bet gal čia toks ir siekis, daliai visuomenės primesti valią, ir taip įtvirtinti visuomenę destabilizuojantį faktorių? Apskritai, ta visuotėnė "partizaninė psichozė" yra banalus pilietinės nesantaikos kurstymas, nes dar per daug tų, kas mena, kaip "vardan tos..." ir lašinių palties, "partizanai" nuleido giminėje kraują. Niekuomet nebūna tik veiksmas. Absoliučiai visuomet, veiksmą seka atoveiksmis.

to 292019-04-09 16:35

Galiu parašyti dar trumpiau - ant sienos parašytas keiksmažodis taip pat turi savininką, bet miesto tvarkytojai be jokios baimės jį nuvalo ar uždažo.:) Lentos turinys ir nulemia. Keiksmažodžius ant sienų kabinėti draudžia įstatymas.

Valdas2019-04-09 16:31

"galima ir būtina buvo rasti daug subtilesnių, tačiau ne mažiau, o gal net ir daugiau veiksmingų išraiškos priemonių" Jei tai ne religinės diskusijos (tikiu - netikiu), tada man čia trūksta pavardintų konkrečių priemonių sąrašėlio. Na gerai, bent vienos tokios - "daug subtilesnės" ir "daugiau veiksmingesnės". Ar lentų (bet kokių) kabinimas yra nereglamentuotas ir neprižiūrimas? Pats teisėtai kabinau įmonės reklamą - turiu šūsnį popierių: projektai, suderinimai, sutikimai, patikrinimai ir pan. Faktas - sistema, turėjusi apsaugoti nuo tokios lentos atsiradimo, nesuveikė. Negana to, net teismas leido. Taigi, skelbiu subtilumo ir veiksmingumo konkursą. :) Nedera vertintinti izoliuoto veiksmo be konteksto ir aplinkybių. Tad, neįvertinus pačios lentos, negalima įvertinti ir jos "demontavimo" veiksmo.

suldu2019-04-09 16:30

Tam, kad jus keliu zodziu nesuprantat, tai bandau aiskinti, kaip vaikui, ka as noriu parasyti. kita akrta daugiau zodziu parasysiu, bet kol kas, truputeli grubiau : manes visiskai nedomina lentos turinys. Lentos turinys visiskai nenesa jokios naudos visuomenei,o tik susipriesinima, diskusijos metu, tik del to, kas kaip sugeba interpretuoti istorija - tai debilizmas.

to 272019-04-09 16:21

Kam reikia tiek daug žodžių? Kas jums neaišku? Jeigu lentoje būtų paprasta kukli svastika, jos irgi liesti negalima, nes tokia lenta taip pat turi savininką?:)O juk čia - analogiškai. Ne veltui niekas nebenori prisipažinti, kam ta lenta priklauso.:)

suldu ->242019-04-09 16:13

Nelabai suprantu, kokiais smegenu vingiais jus mastote ir nelabai suprantu jusu minties pelkiu, taciau,kad ir kas toje lentoje buvo parasyta ar nupiesta ar paslepta, ji buvo ir yra kazkieno turtas. Istatymai siuo klausimu aiskus, nei atimsi nei pridesi. Apie ta "viesula ir jo zygdarbius jus galit diskutuot iki pamelynavimo. istorija palikite toje istorijoje dalyvavusiems. Mes galima tik atkartoti pasakojimus apie tas istorijas, tai nedaro musu protingesniais ar ismintingesneis,o juo labiau, nekuriam konstruktyvios diskusijos is nuogirdu. Kita vertus, turto niokojimo istorijoje mes jau dalyvaujam ir galime apie tai sneketi.

to 252019-04-09 16:11

Tamstelė - savam prote? Ką tu vadini "didvyriais"? Piliečius, vykdžiusius genocidą? Čia ne "okupantai" tave su kažkuo priešina, čia - akivaizdus susipykimas su protu.

ode2019-04-09 16:06

nu ir kas kad truputi zude civilius? kare nepasirinksi, yra vadovybes isakymai. svarbiausia buvo suprasti, vardan ko tai darom, jei del tevynes, tai pateisinama. gerbkime didvyrius, o ne priesinkime zmones, kaip dare sovietiniai okupantai

to 222019-04-09 16:06

Argi Niurnbergo tarptautinis tribunolas pripažino, kad viešoji įstaiga - nusikalstama organizacija?

to 182019-04-09 16:04

Nepainiokite sąvokų "žūti kare" ir "žudyti beginklius nekaltus žmones".

suldu2019-04-09 16:02

Eikite ir isdauskite viesosios istaigos langa....snekoriai jus snekoriai....

to 17 suldu2019-04-09 16:01

Turtas nelygu turtui. Tokios "nuosavybės" viešoje vietoje kabinti negalima, todėl ir teisti už jos "nukabinimą" negalima taip pat. Bent jau - ES. Akivaizdu, kad Tomas - advokatas, jis puikiai suprato, ką daro ir kas už tai gresia.

tesinys 18. > 17. suldu2019-04-09 16:00

Uztektu, kad visur, vietoj sio didvyrio, prikalti Hitlerio atminimo lentas ir tada visi sutiktu. Cia kaip su "rusai puola",- galime nekreipti demesio, o kas bus kai is tikro uzpuls ?

> 17. suldu2019-04-09 15:57

Pilnai jus palaikau ! Tegu visi ant visu sienu paiso ir kala ka nori. Vis delto uztektu, ka

ode2019-04-09 15:57

ir kas cia tokio kad naciui kabejo ta garbes lenta? visokiu zmoniu yra, visokiu reikia. o buvo karas, kare visada zusta zmones, nieko cia nepadarysi

suldu2019-04-09 15:54

Atmetus visas kontraversiskas peripetijas, si lenta buvo kazkieno nuosavybe, o kiek man zinoma, uz turto niokojima gresia atsakomybe. Kad savininkas nera zinomas, niekaip nepateisina neadekvataus tomo veiksmu, juo labiau, kad sis asmuo yra advokatas - tersiama advokaturos pizama. Ekspertai, per nelyg daug jus pasisilinkote i paziuru pakrastes ir is alternatyvios visuomenes informavimo svetaines, tikrai, kad tampate tuo visuomene kirsinanciu elementu, bei prisidedat prie kitu ziniasklaidos skleidziamo naratyvo - visuomenes kirsinimo...

Zeig Hail 14. Hancai2019-04-09 15:54

Xerojam salo !

Edis to 62019-04-09 15:52

Grybauskaitė ir Linkevičius bei Landzbergis ne tik kad sovietiniai kolaborantai bet išvertę kailį toliau kolaboruoja jankiams. Kolaboravimas jų genuose. O kolaborantu vadinu visus tuos kurie buvo svetimose valdžiose , jų organuose ir institucijose bei partiniai funkcionieriai. Žmogaus kolaboruoti nekas nevertė , eiti į valdžią - jie patys savo noru pasirinko. Štai kur esmė. Ir Vėtrą niekas neprivertė kolaboruoti nacių vietinėse struktūrose , pats atėjo ir pats sutiko.

Hancas2019-04-09 15:49

Baikit lysti tiems sumautiems žydomasonams į šikną,tas jų atsiųstas provokatorius stanislovas kiršina lietuvius,saujelės žmogystų,kuriems Vilniaus senamiesčio ir piniginių kompensacijų vis mažai,užsakymu. O tamsta Nakai,prasidėdamas su tuo stanislovu,persišovei sau net ne vieną koją,o abi. Juodindami didvyrius,kurie padėjo galvas už Lietuvos laisvę,toli nenueisite.

Kostas2019-04-09 15:45

Žurnalistas Paulius Gritėnas rašo: Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro generalinės direktorės Teresės Birutės Burauskaitės patvirtinti duomenys rodo, kad Generolu Vėtra vadintas Jonas Noreika prisidėjo prie Plungės žydų žudynių bei sudarė sąlygas naciams naikinti Šiaulių krašto žydus. TAI TOKIAM MERAS RUOŠIASI ATSTATYTI PAMINKLĄ?????!!!!!!! AR PROTAS APTEMO????!!!!!

Erlio2019-04-09 15:41

labai geras ekspertu komentaras. man atrodo tas radzvilas su juozaiciais dvigubu standartu gerbejai. kalba tik abstrakciomis temomis, atsieit filosofai, apie konkrecius dalykus ne zodzio... gaila, kad vel valdzioje bus nausedos su simonytemis, niekas nesikeis

ekspertas2019-04-09 15:35

Tomas tiesiog susimovė. Negudrus žydukas pasirodo.

Anfisa2019-04-09 15:32

8-m. Pritariu. Arba asilas nustyps, arba padisachas mirs...

viltė2019-04-09 15:29

Ką čia smulkintis iki Impulevičiaus...Hitleriui lentą ir baigta , nes jis irgi nemylėjo komunistų .

Nu jo...2019-04-09 15:24

Reikalas su ta lenta paprastas: pakabino iš po skverno, turėdami MA ir savivaldybės aministracijos žodinį sutikimą. Klerkučiai išmintingai nepasirašydami jokių leidimų, taip apsidraudė. O dabar, niekas tikrai neprisiims atsakomybės už parašą leidimui įamžinti atminimą to, kuris, į getą mirti pasiuntė 14000 žmonių. Nes dabar ylai išlindus iš maišo, tai būtų garantuota politinės karjeros pabaiga. Todėl greičiausiai visa šita istorija taip ir baigsis. Iki kito karto. Kol vėl kokie nors kretinai nesugalvos miesto centre kokio paminklo Impuliavičiui pastatyti.

SSaulius2019-04-09 15:23

O gal pakabinkim lentą"patriotui"Antanui Impulevičiui?

> 4. Edis2019-04-09 15:21

Pats tu Grybauskaite prie ko cia Paleckis ? Gal dar apkaltinsi visus menininkus kurusius skirtingais istorijos tarpsniais ? Sakiau gi, skirk suda nuo grudo ! Ko nerasai apie amerikonu koilaborantus ??

viltė2019-04-09 15:20

Artėja Lietuvos Prezidento rinkimai , o rinktis nėra iš ko , tokia realybė .

Edis2019-04-09 15:15

Lietuvoje kolaborantų garbinimo kultas - šlykštu. Pakol išgamos kolaborantai sėdės valdžioje , tol kolaboravimas bus šlovinamas. O jaunoji karta žinos kad atėjus okupantui kolaboruok kaip Vanagas , kolaboruok kaip Paleckis , kolaboruok kaip Brazauskas ir Grybauskaitė. O kai valdžia pasikeis , išversk savo mėšliną kailį ir lok ant buvusių bei šlovink tokius pačius kolaborantus.

Anfisa2019-04-09 15:09

Na va, pasirodo, S.Toma paprasciausia pasalino nuo bibliotekos sienos kazkoki neaiskios kylmes granito gabala, kuris gadino viso pastato fasado grozi. Grazu...

EKSPERTAMS.EU2019-04-09 15:09

Jūsų komentarą, tiesiog, būtų sunku pervertinti.

oho2019-04-09 15:09

o , tai vel naciu talkininkui vilniaus meras pakabins nauja lenta! saunu, zydu bendruomene gali ruostis naujai sventei

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi