Bernardinai.lt vyriausio redaktoriaus Andriaus Navicko interviu su rašytoju Liudviku Jakimavičiumi.

Jau kitą rytą po rinkimų pirmojo turo išsiunčiau klausimus keliems gerai pažįstamiems žmonėms, kuriems sėkmės linkėjau rinkimuose, tačiau jie pralaimėjo. Bent jau nesurinko tiek balsų, kad patektų į Seimą.

Ar tai jiems patiems pralaimėjimas, ar veikiau mums, kurie būtų turėję Seime kiek kitokius atstovus – jau kita kalba. Visi bičiuliai, kuriems siunčiau klausimus, į Seimą kandidatavo pirmą kartą.

Tad labai norėjosi dar „nesušukuotų“ įspūdžių ir pasidalijimo patirtimi, kurią įgijo.

Pradėti norėčiau nuo to, kaip apskritai vertinate šiuos rinkimus: pradedant rinkimų kampaniją, baigiant balsavimais ir rezultatais. Kas labiausiai Jus asmeniškai nustebino?

Prisipažinsiu, turėjau labai įdomią patirtį pabendrauti su žmonėmis, kurie vos tik mane pamatę nenusigręžia į šalį ir nenumoja ranka sakydami: „Neknisk man smegenų“. Kelias savaites stovėjau prie „Minsko – IKI“ knygyno su vagonėliu.

Ten prakeliauja labai įvairi publika, ir pastebėjau, kad atviriau pabendrauti gali tik su inteligentiškomis pensininkėmis ir pagyvenusiais šviesių veidų žmonėmis. Tiesa, sutikau ir vieną kitą norintį pasišnekėti jaunuolį, bet tai – tiesiog Dievo dovana, visiška išimtis.

Po tokių patirčių imi suprasti, kad iš rinkimų, žmogau, tikėtis tūkstančių balsų neverta. Neteisingai pasirinkai taktiką.

Ši rinkimų kampanija buvo baisus ir ciniškas „šmugelis“. Į ją įsitraukė ir ėmė aktyviai veikti net anoniminiai dėmenys, kurių visuomenė ir rinkėjas nemato.

Nuolatos buvo klausomasi mano telefoninių pokalbių, trūkinėjo ryšys, buvo sutrikdytas elektroninis paštas, o galų galiausiai atjungta ir mano prieiga prie interneto. Greitai ir tiksliai komunikuoti su savo rinkimų štabo žmonėmis tapo beveik neįmanoma.

Tuo pat metu konkurentų veidai valandų valandomis nesitraukė iš žydrųjų TV ekranų ir radijo stočių, kur juos kažkas labai maloniai kvietėsi už mokesčių mokėtojų pinigus. Iš mūsų kišenių buvo be saiko švaistomi pinigai per visą Lietuvą ir mano Žirmūnų rinkiminėje apygardoje, kur kabojo gyva gausybė stendinės konkurentų reklamos su „glamūriniais“ nupudruotais veidais.

Starto pozicijos buvo tiesiog žeminančios tuos kandidatus, kurie maratoną turėjo bėgti basi. Iš valstybės biudžeto buvo eikvojami milijonai, kad niekas negalėtų mesti rimtesnio iššūkio biudžetinėms partijoms.

Tai suvokęs, pasirinkau visai kitą taktiką. Rinkausi tą sritį, kur turiu šiokį tokį išmanymą ir patirtį, mat esu lietuvių kalbos ir literatūros dėstytojas, turintis pedagogo kvalifikaciją.

Apėjau su literatūros pamokėlėmis visas Žirmūnų gimnazijas, progimnazijas, mokyklas, net vaikų biblioteką, su paskaitymais, pasvarstymais ir pamuzikavimais, kur man talkino amžinas draugas ir puikus bardas V. V. Landsbergis. Nei vienas gudrutis kandidatas į Seimą to nedarė.

Jie užsiėmė vienadiene balsų medžiokle, o ne darbu su tais, kurie šiandien dar neturi balso teisės. Turiu pasakyti – miela buvo patirti, kad auga tikrai šviesus jaunimas, kuris tikrai per kitus rinkimus nebalsuos už Viktorą Uspaskichą.

Šių rinkimų metu teko susidurti ir su labai „juodomis“ konkurentų technologijomis. Ne paslaptis, kad per rinkimus stengiamasi išvilkti dienos švieson juodinančius asmenį faktus.

VSD tokią medžiagą komplektuoja į storus segtuvus, ir tie kompromatai turi savo vertę. Atėjus dienai „x“ gali išmesti informaciją apie žmogaus bendradarbiavimą su KGB, kolaboravimą, meilužes, nešvarius finansinius reikalus, priklausomybes nuo narkotikų ar alkoholio.

„Juodieji technologai“, neatradę jokių kliaučių, atrado tik vieną: „Liudvikas -pijokas, bei alkoholikas“ ir platino šią žinią tiesiog susiriesdami per daugybę internetinių portalų. Bene prieš penketą metų aš viešai buvau prisipažinęs brolio pranciškono Juliaus Sasnausko laidoje „Kultūra ir religija“, kad turėjau tą nelemtą priklausomybę, kaip ir daugelis rašytojų ar menininkų kažkada ją turėjo.

Kas šventas, temeta akmenį. Tačiau prieš rinkimus mesti tą seną kortą yra labai negarbinga.

Jau rašiau, kad visus, ją rankovėje laikiusius, galėčiau paduoti į teismą už šmeižtą, nes jokia – nei teisėsaugos, nei Sveikatos ministerijos institucija neturi faktų, kad būčiau narkomanas ar alkoholikas, kad būčiau neblaivus vairavęs automobilį ar pasirodęs apsvaigęs viešojoje vietoje. Mano galva, šias negarbingas provokacijas organizuoja vyrukai iš VSD, kurie nenori ir neturi būti matomi.

Beje, jiems visai neblogai sekasi, valdžia galėtų skirti ir premijas. Liudvikui užtenka išgerti bokalą alaus, ir jis jau pijokas – alkoholikas, kitas eina į TV laidą prisiuostęs ir prisilaižęs kokaino, o Viktoras – išlakęs litrą šnapso, ir jie visi „nikčemnickiai“ – nė prie ko.

Technologijos bjaurios, bet jos manęs nė kiek nestebina. Žinau, kas dedasi Rusijoje ir Baltarusijoje.

Artėjame.

Nesi naujokas viešajame gyvenime, dalyvavai visuomeninėje veikloje, kas labiausiai buvo netikėta politinėje kovoje? Ką, Tavo manymu, derėtų daryti kitaip, idant rinkimai būtų demokratiškesni?

Pagrindinis dalykas, kuris mane nustebino per šiuos rinkimus, tai nesusišnekėjimas su bendraminčiais. Mano draugai laisvieji menininkai tiesiog pirštų galiukais jautė Garliavos nervą, mėgino ir stengėsi suvokti tą konfliktą plačiame mūsų teisėsaugos degradavimo kontekste, mėgino protestuoti ir kaip galėdami veikti.

Mes per visą Lietuvą organizavome „Tie-SOS!“ kreidelių akcijos bangą, rašėme straipsnius, laiškus Prezidentei ir kitoms institucijoms, ir ta pati Garliava („Drąsos kelio“ vadovybė) prieš mane rinkiminėje apygardoje paskutinę dieną iškėlė savo kandidatą.

Tai yra tikrų tikriausia politinė nešvankybė, juoba, kai mūsų partija „Lietuvos sąrašas“ stengėsi ir mėgins remti padorius DK partijos žmones per visą Lietuvą.

Visiems, kurie eis į kitus rinkimus, patarčiau būti labai akyliems, pasirenkant šalia savęs žmones. Kartais negali suvokti, ar tavo pagalbininkas užsiima sabotažu, ar jis paprasčiausiai nesugeba atlikti paprasčiausių darbų.

Eidamas į rinkimus aplink save matai daugybę naujų veidų, kurie tarytum geranoriškai nori padėti, ir tu juos pasikvieti talkon. Bet kai pagalbos iš tikro prireikia, tenka kartais susiimi už galvos.

Visiems būsimiems kandidatams patarčiau aplink save suburti senų pažįstamų ir draugų ratą, o ką jau jie pasikvies, tegu apauga aplink jus kaip bičių spiečius.

Įgijau vertingos patirties bendraudamas su žmonėmis gatvėje. Prieš keletą dienų sutikau prie Vilniaus senamiesčio kavinės „Savas kampas“ režisierių Oskarą Koršunovą. Klausia: „Į kokias čia nesąmones įlipai?“ Sakau: „Palauk, brolyti, tai rimtas reikalas. Dabar turiu medžiagos kokioms trims pjesėms“. Tasai atsako: „Parašyk ir imk sceną. Pastatysim“. „Tikrai pastatysim“, – sakau.

Į klausimą apie rinkimų demokratiškumą galiu atsakyti kalambūru. Rinkimai bus demokratiški, kai Lietuvoje demokratijos sąvoka nebebus tuščias barškalas, o už jos bus mūsų bendrabūvio turinys.

Ar dar turi noro kada nors bandyti antrą kartą kandidatuoti į Seimą? Kaip prognozuojate politinį gyvenimą po rinkimų? Ką pats ketini veikti toliau, ar tai bus kaip nors susiję su per rinkimų kampanija įgyta patirtimi?

Balotiruosiuosi į visus rinkimus, kiek tik bus: Savivaldos, Prezidento ir Seimo paeiliui. Po to vėl į Savivaldos, Prezidento ir Seimo. Mėginsiu kelti savo kandidatūrą ir į VSD vadovo postą, nes jis labai svarbus Lietuvai.

Politinis gyvenimas po rinkimų bus labai šviesus, tik nenoriu būti blogas pranašas, kad tos viltingos „Iljičiaus lemputės“ labai neilgai švies. Aš pats po rinkimų ketinu užsiimti antitarybine propaganda ir antitarybinėmis provokacijomis. Lietuvoje tai nėra draudžiama, nes nuduodama, kad Lietuvoje nebėra tarybų valdžios, o man atrodo, kad yra. Konstitucija nedraudžia kariauti su vėjo malūnais, kuriuose sėdi ir lindi komunistinės žiurkės ir erkės.

Gal žiaurokai juokauju. Atvirai šnekant, pamačiau, kad pagrindinė mūsų kultūrininkų misija yra visuomenės ugdymas ir švietimas, skatinimas telktis į bendruomenes ir pradėti pozityviai veikti iš apačių: nuo laiptinės, nuo kiemo, namo, kelių namų, kvartalo, rajono, miesto. Šių rinkimų beviltiškume noriu matyti ir paradoksalią viltį. Ši bomba gali suveikti, pajudinti iš vietos prie bėgių privirintą garvežį.

www.bernardinai.lt

Naujausi

Komentarai (34)

Rikiuoti
Pikasas to 20:122012-10-21 14:22

Tai ko veliatės į ginčą? Jei turite ką patarti konservatoriams, tai tą ir padrykite. Kas neleidžia? Kam tarpininkas? Jei pamanau, kad TS LKD partija ką nors daro nevykusiai, tai nepraleidžiu progos to neišsakyti. Taip elgiuosi pastebėjęs trūkumus ir kitose partijose. Kai matau daromus prasmingus sprendimus? - taip pat nepamirštu atkreipti į juos dėmesį. Dirbtinai užsiciklinti ir ginti tik vieną partiją ar kokį politiką būtų tikrai nelogiška. Nėra dirbančių ir niekada neklystančių. Jei man atrodo, kad TS LKD yra pagrindinė jėga, galinti pasipriešinti neokomunizmo plitimui Lietuvoje, tai tą ir išsakau. Stengiuosi tą daryti argumentuotai. Ir jūs galit panašiai elgtis. Atspausdinote aistringą komentarą, o konkrečių argumentų nepateikėte. Kodėl?

pikasui2012-10-21 00:12

tuscia veltis su jumis i ginca. Konservatoriai savo klaidu niekada nemato,jie teisingi,sventi,tyri,ir ttt. Jie nieko neperka ir neparduoda,nevzineja girti ir neima 'vokeliu" is oligarchu,jie nebuve TSKP , KGB ? . Tik is kur atsiranda kazkokie vidziunai,matuzai,vareikiai. stankeviciai ir kt. ? Ne,ne ,konservatoriai yra amzinas geris ,tik kazkodel paprasti zmones to nemato. Jau seniai si partija pamirso Lietuva su jos zmonemis, problemomis, prisimena pries rinkimus, kai prireikia balsu. Zmones,kurie jau 20 metu valdzioje, nieko nebesiorientuoja kas vyksta salyje. Ir nemanykit,kad as balsavau uz DP ,ar socdemus. Ir is DK ,iskyrus Patacka,nieko nepazistu. Todel patarkite savo mylimiems konservatoriams atsigrezti i zmones ,neniekinti kitu,jau isrinktu i seima. Tokia dalies tautos valia. Kad ir kaip mums kazkas nepatinka.

Pikasas to 30 nr2012-10-20 16:19

Niekas netrukdo drąsiečiams viešai atsiriboti nuo tokios informacijos ir ją paneigti. Gal žinote, kur tai padaryta? Man neteko pastebėti...

Eugenijus2012-10-20 16:15

Visiškai pritariu 30-tajam komentavusiam.Tokį laikraštį gali išleisti tik tie, kam norisi, kad "DRĄSOS KELIO"partija seime būtų kuo mažesnė arba net visai suskaidyta ir padalinta.Manau keletą iš tų veikėjų, vaidinančių "DK" rėmėjus mes puikiai žinome, nes jie ir manipuliuoja "Dėdulių" slapyvardžiais.

pikasui2012-10-20 15:50

jjei toks laikrastis ir pasirodytu,tai butu DK priesu sugalvotas dalykas. Nes net ir arkliui aisku,kad toks 'ziniu ' pries V. Landsbergi pasirodymas Kaune atimtu visus sansus is DK kandidatu laimeti. Nemanau,kad DK zmones yra tokie kvaili,kad to nesuprastu. Kaunas yra Kaunas ir niekas smeiztu nepriims uz gryna piniga. Todel ,manau,kad galimai Karsto komentaro veikejai gali sumanyti tokia provokacija pries DK,isleisdami toki laikrasti,kaip neva,Drasos kelio propaganda. Ko tik nesiima dabartiniai' jegos stukturu atstovai',kad net Jus,Pikasai,uzkibote ant tokios nesamones.??? Todel Drasos kelio aktyvui reikia skubiai atsiriboti nuo tokiu nesamoniu,jei nori sulaukti kaunieciu balsu.

Eugenijus Pikasui2012-10-19 22:39

Gerbiamasis,atleiskite bet aš kažko nesuprantu, ar jūs jau tapote gorienės produkcijos reklamos agentu?O gal greitai ir paleckio su bernatoniu paistalus reklamuosite?Nesuprantu. Pagarbiai Eugenijus.

Pikasas2012-10-19 16:34

„Karšto komentaro“ šaltinių duomenimis, į Garliavą jau nuvežtas vieno laikraščio tiražas, kuris, kaip sakė šaltiniai, bus nemokamai iki rinkimų antro turo dalinamas žmonėms. Šiame leidinyje –... net trijuose puslapiuose puikuojasi straipsnis apie Vytautą Landsbergį. Ne, ne padėka už tai, kad Vytautas Lansbergis, kiek galėjo, tiek padėjo dėl mergaitės, kai Neringa Venckienė sunkiausiomis minutėmis kreipdavosi pagalbos į jį. Atseit, „Vytautas Landsbergis – KGB agentas „Dėdulė“ sąmoningai leido KGB kadriniams darbuotojams Dušanskiui ir Slavinui pabėgti iš Lietuvos“, - rašoma šiame laikraštyje, kuris nemokamai bus dalinamas rinkėjams. KOMENTUOJU: Pritrenkianti informacija. “Drąsos kelias” palaidojo didesnes galimybes pasirodyti per rinkimus jau po Neringos Venckienės prisipažinimo, kad jai idėjine prasme artimiausi “Tvarkos ir teisingumo” atstovai. Apie tai savo nuomonę išsakiau pakankamai išsamiai. Nesikartosiu. Nemažai diskutavau ir apie “Drąsos” kelio” lyderių apygardų pasirinkimą, kur bolotiravosi TS LKD lyderiai. Dabar tampa aiškiau, kodėl taip buvo daroma? Manau, kad buvo norėta sumažinti politinės dešinės galimybes ir taip sustiprinti kairiasias jėgas. Sakysiu tiesiai – šis bandymas jau patyrė pralaimėjimą, nes pusėje apygardų TS LKD 35 kandidatai jau pateko į antrą turą. Septyni DK patekę į antrą turą kovos Kaune su TS LKD atstovais. Kaunas, kaip mename, visados buvo politinėje padangėje daugiau ar mažiau savitas miestas. Jo gyventojai balsuodavo už V. Landsbergį, S. Lozoraitį, ieškodavo alternatyvos, kai į prezidento postą brovėsi “Šatrija” ir “Tvorinis” ir t. t. Buvo ir kauniečiai užlipę “ant grėblio”, sumetę balsus savivaldybės rinkimuose už V. Šustauską, o 2000 m. Seimo rinkimuose net už “kniazių”. Pasimokė… Tikėtis dabar drąsiečiams didesnės paramos Kaune, šnerkščiant ant europarlamentaro Vytauto Landsbergio – niekinis užsiėmimas. Manau, kad demokratinėse šalyse tai labiausiai gerbiamas Lietuvos politikas, įsirašantis net į tarptautinį XX-o amžiaus pabaigos politikų elitą. Būdamas TS LKD Garbės pirmininku ir partijos Politinio komiteto pirmininku ryškiausiai iš visų TS LKD politikų gynė piliečių teises kovoti už tiesą ir teisingumą pedofilijos ir žudynių kraupioje istorijoje. Matydamas “DK” partijos įvairialypę komandą profesorius V. Landsbergis spėja, kad ji greitai po rinkimų suskils ir išsivaikščios po įvairias frakcijas. Įžvalgiai kalba… Tad visos tos kalbos, kaip drąsiečiai Seime vieningai kovos už TIESĄ IR TEISINGUMĄ, gali pasirodyti tik didžiulis burbulas. Minėjau apie tokį galimą variantą prieš kelis mėnesius ir teigiau, kad visuomenė tada dar kartą labai nusivils. Deja, viskas vyksta būtent tokia kryptimi. Jei taip iš tikrųjų atsitiktų, tai bent jau A. Patacką, A. Stancikienę, J. Varkalą ir net Valdą Vasiliauską matau TS LKD Seimo frakcijos gretose. Jei laimėtų antrame ture S. Stoma, tai ir jį. Kitiems daug vilčių prasibrauti iš “Drąsos kelio” partijos į Seimą nematau. Kada Neringa Venckienė dar buvo teisėja ir politikoje raiškiau dalyvauti negalėjo, ji aiškino, kad ji turi jau parinkusi puikią kompetentingų specialistų komandą, nenori jos viešinti, bet kai ateis laikas ja pasinaudos, jei jai teks eiti į politiką. Mane stebino toks šios “žalios politinės naujokės” pasitikėjimas savimi, kai mačiau ratais dūzgiant apie Klonio gatvę visą eilę odiozinių bei marginalinių politinių “žymūnų”. Gal ir čia minimą straipsnį sukurpė koks Vytautas Matulevičius, kurį esu įvardinęs tuo, “kuris nebūna buvęs”. Jei taip būtų, tai visai nenustebčiau. Verta suvokti, kad sudėtinga situacija teisėsaugoje, bandymai ją keisti visuomenei užstojant tuos, kurių kaltė neįrodyta nėra tas pats, kas susikūrusiam “Drąsos keliui” pasirinkti tiesos ir teisingumo kelią pagal žinomus TT partijos standartus. “Burokinės” partijos, kuri iš paskutiniųjų kabinasi į LSDP ir DP valdžios tandemą. Niekados nesigailėsiu savo pastangų paryškinti “D. Kelio istoriją”, bet niekados nesutiksiu , kad ja pasinaudojant būtų susilpninta kova prieš neokomunistinių metastazių plėtrą Lietuvoje. Manau, kad N. Venckienė dirbs SeimoTeisės ir teisėtvarkos komitete. Kokios frakcijos ji bus ten deleguota? – kol kas dar nelabai aišku. Kas deleguos, tas ir “muziką užsakinės”… Deja, būna taip ir ne kitaip…

Kad žmogus yra MULKIS2012-10-19 15:38

visai nenorima kalbėti. O veltui. Aleksandras Makedonietis apie kuri prirašyta knygų, pasatyta filmų, laikomas karvedžiu, o "jis" yra žemės drebėjimas. "Jėzus Kristus", Jahvės "sūnus" ir jo tarnas, anot "biblijos", yra tik Saulės spindulys. Žydų susikurtas "holokaustas" ne kas kita kaip mitas padedant MULKINTOJAMS jankiams, maskoliams, britams ir varliagraužiams. HOLODOMORAS, kurį organizavo Maskoliją valdę žydai, nutylimas ir net stengiamasi paneigti jį. Jei žmogus nebūtu MULKIU, ar galėtu valdžia taip įžuliai mulkinti tautą? Ne, negalėtu. Spėju, kad A. Navickas suptranta žydkrikščionybės absurdiškumą, žino jos nusikaltimus žmonijai, Lietuvai, lietuvių TAUTAI, bet duonos kąsnį užsidirba MULKINDAMAS tautiečius bernardinai. lt portale. Tai kaip vetinti tą žmogų? Jis ŽMOGUS, ar "žmogus"? O juk tokių "žmonių" dauguma tapo tik per žydkrikščionybės žydiškos "moralės" diegimą Lietuvoje. Skelbiama - nemeluok, nevok, o vagiama ir meluojama net neraustant. Tai jau tapusi NORMA. Žydkrikščionybė Lietuvą veda į "civilizaciją" jau nuo Jogailos užgesintos ŠVENTOS UGNIES Vilniuje laikų. Į kokią civilizaciją mus atvedė? CIVILIZACIJĄ jie sunaikino, apšmeižė, paniekino mūsų protėvius ir įstūmė ne tik mūsų tautą, bet vos ne visą Europą, Ameriką į ANTICIVILIZACIJĄ. Jei ltvnews. online stato sau tikslu siekti doros, tiesos, moralumo, tai andriai navickai pas jus tribūnos neturėtu gauti. Tai ne tas "žmogus", kuris irgi to siekia.

Pikasas2012-10-19 14:11

APIE KAI KURIUOS SOCDEMŲ LYDERIUS RETRO 2011-05-01 Prisipažinsiu maniau, kad A. Butkevičius, už kokio įsistvėrę laikėsi socdemai per Seimo rinkimus, turi didesnę dalykinę kvalifikaciją. Pradžioje jo aiškinimai kartais atrodydavo visai pakenčiamai. Bent jau "kirkilinių" pypkės dūmų tiek daug nesimatė. Tačiau, laikui einant išryškėjo, kad tai tik tų pačių, dažnai nereikšmingų ar nepozityvių frazių kartojimai. Gal neturi socdemų lyderis "parteico", kuris jam gražias kalbas rašinėtų. Galėtų iš tribūnos jas rėžti ir laaaabai protingu atrodyti. Beje. Kodėl pritilo ar pakriko "Česiūnės - Karoso" štabas? Gal nuseno jau ir dabar už kėdžių laikosi, kad iš jų dėl amžiaus problemų neiškristi? Gal prisirišti vertėtų? AR BŪTA KITŲ KANDIDATŲ ( Į SOCDEMŲ PIRMININKO POSTĄ) RINKIMŲ RYTĄ ? PAŽVELKIME Į JUOS: Atsižvelgiant į miestų merų rinkimų rezultatus gal būtų tikslinga paskirti į šį postą J. Oleką. Jis nors teistumu "už gerą darbą" pasigirti, kaip A. Zuokas, negali, bet vis tiek - "nusipelnęs". Net dviejų tremtinių senukų užmušimas pėsčiųjų perėjoje nuslydo nuo vairuotojo J. Oleko, kaip vandens lašai nuo žąsies. Tyrėja net visa aplankalą tada su tyrimo dokumentais "sugebėjo pamesti". Tokį Juozą ar į ugnį ar į vandenį - nesudegs ir nepaskęs. Pažvelkite į jo akutes, kai jis eilinę savo demagogiją varinėja. Jos ne tik į šalis nebėgioja, bet ir nesuvirpa. Aukščiausia klasė. Vien tik už KAM ministro eitas pareigas J. Olekui ordinas iš Maskvos priklauso. Taip pakenkti šalies gynybos interesams nedaug kas būtų sugebėjęs. Dabartinė KAM ministrė Rasa Juknevičienė iki dabar visų apšnerkštų pakampių nespėjo iššluoti. Jai iš naujo tenka įrodinėti, kad Konstitucijos 139 straipsnio veikimo galiojimas, kurį J. Oleka buvo pamynęs, turi būti pratęstas. Priminsiu tas nuostatas: "Lietuvos valstybės gynimas nuo užsienio ginkluoto užpuolimo - kiekvieno LR piliečio teisė ir pareiga. Įstatymo nustatyta tvarka LR piliečiai privalo atlikti karo ar alternatyvią krašto apsaugos tarnybą". Balčytis su tais nepritemptais 0,5 procento iki euro įvedimo gali prieš tokį galiūną slėptis po pernykščiais lapais, kurie po talkos šeštadienio dar likę. Be to, jo proteguotojas jau Anapilyje. Kas bepaguos? Nepalima buvo nepaminėti dar vienos galimos kandidatės, reitingų lyderių lyderės - europarlamentarės Vilijos Blinkevičiūtės. Gal jos nuopelnai pamiršti? O juk ji 2004m. vietoj Artūro Paulausko, po jo pralaimėjimo, kandidate į prezidentus nuo Naujosios Sąjungos buvo. Netgi Komandoro kryžių "Už nuopelnus Lietuvai" tais metais gavo. "Naujoji politika", atseit... Apie tuos nuopelnus sunkoka taip staigiai prisiminti. Kad A. Paulauskui įspyrė ir pas socdemus 2006 metais perbėgo, padarė paslaugą tik "hegemono" palikuonims, o štai kad didžiulę skylę, kaip "dovanėlę" SODROJE paliko, tai visa dabartinė opozicija galėjo iš laimės pastriksėt. Buvo dėl ko pakrykštauti. Net pensijų pradžioje nebuvo iš ko A. Kubiliaus Vyriausybei mokėt. Sėdėjo ši dama tada dar Seime ir klausia ministro: "O kur pensijos?" ir labai plačiai šypsosi. Puikiai žinojo, kad palikta SODRA - kiauras maišas ir tik pelių "pėdsakai", kaip vaikai darželyje pasakytų - "kakutės". Po tokio rūpestingo darbo, socdemai pečius suglaudę ją į Briuselį iškomandiravo. Kokius nuopelnus Lietuvai ji toliau kūrė, atvirai sakant, nežinau. Gal dar sužinosim. Juk net ir yla iš maišo gali iš karto neišlysti. Tenka maišą supurtyti... Galėtų socdemai apsigraibyti. Jau penki metai ši dama jų partijoje, tad gal ir jiems kokią "dovanėlę" turi Briuselyje paruošusi? VYTENIS POVILAS ANDRIUKAITIS Komentaras prie rašinio: "A.Kubilius: Seimas dėl L.Karaliaus ir A.Sacharuko neturi didelių pasirinkimų". RETRO 2010-10-28 Seimas pasirinkimo neturi. Už tai turi tokie veidmainiai, kaip V. P. Andriukaitis, kuris gauna "netikėtą laišką" su 5 tūkstančiais litų ir vaidina nekaltą avinėlį. Tik jau ne jam mokyti prasižengėlius moralės. Galėčiau kirsti lažybų, kad V. P. Andriukaitis elgsis taip pat, kaip gal pasielgė išsaugant kalinio Audriaus Butkevičiaus Seimo nario mandatą, šiam atliekant bausmę už kyšininkavimą "cypėje". (Taip pasielgė socdemai ir tada, kai išgirdo Seime per apkaltą iš A. Sacharuko lūpų, "Kad H. Daktaras - "šviesulys", palyginus su premjeru A. Kubiliumi)Tada balsavimas buvo vėl sužlugdytas. Kodėl dabar turėtų elgtis kitaip? (Pasielgė taip pat) Esmė kitur. Jei dabar V. P. Andriukaitis TV laidose aiškina, kad KT apkaltintieji turi patys parašyti pareiškimus iki balsavimo, tai reiškia, kad jie tokių pareiškimų nerašys. Štai kur problema. O vėliau V. P. Andriukaitis dar paaiškins mums visiems primindamas: " Siūliau rašyti pareiškimus, tačiau jie nepaklausė". Atseit esu gerutis Seimo "pūkuotukas". Gal kam šis politikas toks ir atrodo. Man asmeniškai jis atrodo kur kas nykesniu "politiniu šoumenu" už tuos apkaltintuosius. Skirtumas tas, kad jis kur kas geriau pasikaustęs politinėse vingrybėse ir sugeba mažiau pastebimai kenkti Lietuvos visuomenės daugumos interesams. Nemanau, kad tas skirtumas yra labai svarbus. RETRO 2004-05-24 V.BLINKEVIČIŪTĖ – KANDIDATĖ Į PREZIDENTO POSTĄ. CITUOJU: …Ką čia tokio kiekvienam įsipareigoti? Galima būtu pasižadėti pvz. už šia asabą (V. Blinkevičiūtę) nebalsuoti. Bet kas dėl to derėsis? Klausaisi jos gausių pasižadėjimų rinkiminėse laidose ir pamatai, kad ji, tikriausiai visiškai nesupranta LR prezidento veiklos krypčių, jo numatytų Konstitucijoje galimybių. O gal kažkiek ir nujaučia, bet to neišsiduoda, nes ką ji gali pakalbėti apie tarptautinę politiką, valdžios struktūrų tarpusavio koordinavimą ar šalies gynybą. Tad ir belieka, pasiėmus didžiulį pažadų maišą, visiems juos gausiai skirstyti, vis stebint, kad visiems užtektų. Nors ne kartą veidmainiškai kalba netiesą apie savo “žygdarbius”, bet, dar gal kaip socialinių reikalų ministrės, toks mentalitetas gali kai ką pavilioti. Bet kaip kandidatės į prezidentus, atleiskit… tai jau visiškas nonsensas… RETRO. BLINKEVIČIŪTEI PALIKUS MINISTRĖS POSTĄ Komentaras prie M.Starkevičiūtės straipsnio “Ekonominių reformų chaosą metas baigti, politines reformas – pradėti” CITUOJU: Gal kai kas neatkreipė dėmesio į straipsnio pavadinimą? Supratau vienareikšmiškai – Margaritai Starkevičiūtei reikia politinės valdžios pasikeitimo. Gal net ir šis rašinys buvo kurptas prieš biudžeto svartymą Seime. (…) Gal kai kas nesupranta su kokiu pagreičiu atlėktų LSDP, DP ir TT prigrūstas vežimas, į kurį tikriausiai ir L. Diniaus TPP su LiCs skubėtų įsistverti. Projektas žlugo, tad ir vėl matome, kad… ” dėl visko kalti konservatoriai” . Gal todėl nėra kam klausyti M. Starkevičiūtės, nes visą laiką kalba tik taip. Beje, opozicija turi į Lietuvą ” kitokį reikalą” , negu teigia turintis A. Kubilius. Tas reikalas vyniojosi dvi paskutines kadencijas, o dabar atšvenčiamas V. Usapskicho jubiliejaus grand baliuje su grand fejerverku ir grand publika. O kaip kitaip? Pas gelbėtoją iš ” Komsomolskos pravdos” viskas ” grand” . Ką Margarita tauškia apie G. Vagnorių – palikime atskiram aiškinimuisi. Kaip mename, tada premjeras A. Kubilius pasaulinės krizės skverbimąsi į Lietuvą suvaldė. Tai iš ko dabar premjeras turi mokytis? Nebent iš savo patirties. Vienas iš pagrindinių straipsnių akcentų yra autorės bandymas įrodyti, kad Lietuva turi ” kitokį politinį ir ekonominį pasirinkimą” . Buvome mes tame pasirinkime dvi pastarasias Seimo kadencijas ir kas rasta? Rasta tokia pasipiktinusi V. Blinkevičiūtė, kad pirmą savaitę iš tuščio ” Sodros” aruodo pensijos nemokamos. O kur dar visi galai galiukai su visokiausiais kirkilinės valdžiukės prikurptais įsipareigojimais? Dėl tų ” uždarų durų” , tai anekdotas gaunasi. Už jų koalicijos partneriai susitaria, o atėję į Seimą visokius ” šposus” pradeda krėsti. Vos nepamiršau įterpti, kad vėl …” dėl visko kalti konservatoriai” . Dėl aiškumo: ) Jie (atseit) netgi su DP ir TT koaliciją ruošiasi sudaryti, niekšeliai. A ne, p. Margarita? Paliks TS LKD tuos ” perliukus” socdemų koalicijai. Labai autorei neverta jaudintis. Tokie su savo euroskeptikais vadais neprapuls, Turi savo specifinį elektoratą ir tą Gaidžio reitingai vis primena. Atseit, drebėkit prieš rinkėjų valią.” JUOZAS BERNATONIS RETRO 2006-09-22 Kokių tik epitetų komentaruose apie J. Bernatonį neprisiskaičiau: "kvaišelis, asilas (osiol), durnelis" ir pan. Nieko panašaus J. Bernatonio visoje ankstesnėje veikloje neįžvelgiu. Tai pakankamai "partškoliškai" kvalifikuotas, gan įžvalgus ir suktas neokomunistų lagerio nomenklatūrščikas. Su jo demagoginiais sugebėjimais galėtų parungtyniauti tik gal koks Vytenis Povilas ar Česiūnė. Pirmasis jau vokelių prisirankiojęs į užribį buvo priverstas atsitraukti, o kitas toks "gudrutis", kad visose peripetijose sugeba "pilkuoju kardinolu" išlikti. Užtai jų bendramintis, AMB portfelio "ginklanešys" Juozelis drumstė vandenį, kiek tik pajėgė. O pajėgė jis iš tiesų nemažai. Be jo, kaip kokio antrojo sekretoriaus trigrašio, daug socdemų "delų" neapsiėjo. Kad G. Kirkilui toks įkyruolis tapo "persona non grata" - suvokti nesunku. Gediminas juk kur kas lankstesnes "treles" išspaudžia. Bet už vieną J. Bernatonio paatviravimą galima padėkoti. Įsigilinkime į jo teiginį: "Darbo partija, kaip ir liberaldemokratų, kaip ir socialliberalų kūrėsi maždaug vienodu pagrindu" ir jose Juozas nemato nei kažkokių pažiūrų , nei ideologijos. Bravo. Geriau nepasakysi. Na, o jo įtikinėjimą, kad socdemai "turi ideologiją" palikime jo apsimestinio naivumo prabai. AMB- ininkai netgi komunistinę demagoginę ideologiją seniai praradę. Vietoj jos sukurtas neokomunistinės nomenklatūros savanaudiškas monstras ir tai jau tampa akivaizdu. Estai mato lėtai:))), bet tai jiems, manau, nesutrukdys įvertinti šio diplomato tikrąją vertę. Tikriausiai, Juozui Bernatoniui ir su estais dirbti bus kančia. To ir palinkėčiau...

Eugenijus2012-10-19 13:47

PETICIJOS.LT Anuliuoti 2012m. Seimo rinkimų rezultatus! Už teisingus ir tikrus rinkimų rezultatus. Dėl daugybinių pažeidimų reikalauju pakartotinų rinkimų ir Lietuvos Respublikos Seimą.

Kad ir2012-10-19 13:22

skaudžiai,bet tame moraliniame purvyne gimsta nauja ,morali politika.Moralus,humaniškas,vertybinis mąstymas.Kaip ir Kristus gimė tvartelyje...

Tik kovokite2012-10-19 13:20

dėl autonominio šildymo reguliavimo kiekviename bute.Neškite šią žinią žmonėms.Ji nuo jų slepiama.

Pikasas2012-10-19 12:35

Rašinio dalis "KK" buvo "numoderuota. Patalpinu ją čia. Su tikra rašytojos ranka sudėliotas šis rašinys. Jame netrūksta ir emocinių proveržių ir fantasmagorinių nusišnekėjimų. Rašytoja V. Jasukaitytė jau nuo seno bando būti aktyvi politikoje ir tai jai daryti neblogai sekasi. Ji buvo ir yra lietuviškų komunistų , kurie jau baigia persidažyti į neokomunistus, gerbėja ir globėja. Laukia antras rinkimų turas, kuriame daugelyje apygardų LSDP atstovai kausis su V. Uspaskicho darbiečiais. Autorė šį “benderį” pavadina “antikristu” ir trenkia jam iš peties. Šaunuolė. Verta pastebėti, kad ji net ir pedofilijos ir žmogžudysčių skandale bandė ištarti prasmingų teiginių. Jai, kaip kairiojo fronto gerbėjai, tai nemažas išskirtinumas. Elgėsi ji beveik panašiai, kaip ir buvęs prokuroras S. Stulpinas, t. y. už mergaitės interesus ir dabar už tai, kad “Drąsos kelias” įsilietų į minėtą “trojką”. Atseit, tada N. Venckienė taps saugi… Neigiamai įvertinau tokius S. Stulpino siūlymus tuo jį labai suerzindamas:) Šio rašinio autorė to dar nesiūlo ir už tai jai: – “ačiū”. Na,o “Antikristas” , manau dar ne to nusipelno už savo kaltumo prezumpciją turinčias veikas. Kurių, beje, niekaip nesugeba įvertinti mūsų teisėsauga. Gal ir pastarojoje finansinėje aferoje bus laukiama absurdiško “senaties termino”? V. Jasukaitytė kalba apie “suklastotą valstybę”, tai yra apie mus visus, kurie esame jos visuomenė. Taip tikrai nėra, nors visokių “žulikų” ir klastotojų joje nemažas perteklius. Tad ir verta kalbėti apie konkrečias jėgas ir asmenis, kurie bando mus apgauti. Šie rinkimai klastotėmis nedaug kuo skyrėsi nuo ankstesnių rinkimų. Tikrai nemanau, kad tos klastotės galėjo iš esmės pakeisti rinkimų rezultatus. Jei buvo nupirkti keli ar net keliolika tūkstančių balsų jie galėjo tapti lemiami, jei kairės ir centro dešinės rezultatai būtų apylygūs. Pirmame rinkimų ture laimi kairiosios jėgos, kurios jau daro pokiliminius sandorius, skirstosi postus ir planuoja, kaip mus valdys. Manau, kad po antro turo ir po visų tų rinkimų kompromatų, jų pergalė nebus tokia įspūdinga, kas taip pat gan svarbu. Turėti stiprią opoziciją, kai valdžią taikosi užimti LSDP – DP – TT “trojka”, yra netgi būtinybė, jei norime turėti tvirtą Seimo ir Vyriausybės darbų skaidrumo kontrolę. Būkime supratingi. Po didžiulės propagandos, kuri liejosi iš įvairių neokomunistinių jėgų žiniasklaidos, visuomenė nutarė pasitikėti panašia publika, kuri mus jau valdė dvi kadencijas iš eilės. Kas iš esmės apmokėjo tokią kairuoliškų jėgų propagandą? – atspėti nesunku. Visiškai sulenkti visuomenės stuburo ji nepajėgė. Geriau informuoti didžiųjų miestų gyventojai visokiems demagoginiams – propagandiniams “fintams” nepasidavė. Tai matosi jau po pirmo rinkimų turo. Nežiūrint visų dabarties problemų ir energetinių projektų galimo pristabdymo vis dar tikiu, kad Lietuva sugebės visiškai atsitiesti, liks laisva šalimi ir sugebės toliau vystyti demokratiją kartų su pažangiausiomis

Pensininkė2012-10-19 07:06

AČIŪ už patarimus. Miestely, kuriam gyvena ši šeima, Darbo partija rinkimų proga dalino po 10 lt., nes ir seimo atstovas, ir miestelis "raudoni".... Gaila. Žmonės labai suklaidinti. Aišku, linkę ir į alkoholį.

to 14. Pensininkė 2012-10-182012-10-19 04:13

ši šeima lietuvoje neturi ateities......turi ieškoti progos išvažiuoti, bent jau vienas iš tėvų,kiti padirba 3-4 mėn,iš to gyvena visus metus ir vėl važiuoja, pvz vieni registruojasi sausio mėn braškių rinkimui norvegijoje,(turi ieškoti pažystamų) internetu ,be tarpininkų registruojasu,per mėn ,na reikia dirbt ,uždirba apie 10 K,kol tokie maži vaikai,jie visur gali prisitaikyti,bet kita bėda tėvai-gali turėti polinkį alkogoliui

Romas2012-10-18 23:37

Mes tai pat prisidėsime prie antitarybinių idėjų.Pagarba kultūros žmonėms.Jai žmonės sugebėtų atsirinkti, mes gyventume kaip Estai.

rinkimus laimejo...2012-10-18 22:18

tie uz kuriuos Lietuviu TAUTA NEBALSAVO!!!Kas tai???Ir kaip tai padaryta????Gal ir seimo rinkimu biuletenius klastojo N.Venckiene?????????????????????

ir as taip manau....2012-10-18 22:15

jog Lietuvoje visa jovala verda VSD bendru sutarimu su klaniniais prokurorais ir teisejais !!!!!! Ir pedofilijos byla kryptingai ir vieningai klastojama Kedziu seimos apkaltinimui. Latvijojos teisesauga issiaiskinusi savo salyje aukstu pareigunu pedofilijos tinkla atseke visas gyjas vedancias butent i LIETUVA!!!!!! Akivaizdu jog Lietuvoje pats pedofilu tinklas gesina mergaites prievartavimo byla!!! O ir mergaite buvo tvirkinama DSV priklausanciame bute?????

Pikasas Aldai2012-10-18 20:31

"Laisvame laikraštyje" straipsnis "Būsimas premjeras kaltinamas kyšininkavimu ir protekcijomis"

to pensininkė2012-10-18 20:17

Skambinkit Savo seimo nariui. Arba tiems kurie dabar laukia antro turo. Tegu pasirodo darbais, o ne žodžiais. Facebooke galima surast beveik visus žurnalistus. Galima skambint į "Bedų turgų" nebūtinai pinigais, bet patarimais jie padės. Yra jų puslapis ir ten telefono numeris.

Pensininkė2012-10-18 19:45

Suku galvą, kaip ištraukti iš bado daugiavaikę šeimą (5 vaikai ir du tėvai-bedarbiai, beje, vaikai 2-8 m. amžiaus). Kažkodėl šeima nebegauna jokių pašalpų bei lengvatų, ar čia rajono savivaldybės išsidarinėjimai, ar valdžios įstatymas??? Suku galvą, kur šią šeimą išemigruoti??? Juk Lietuvoj nėra ateities vaikeliams, o dabar nėra gyvenimo ir tėveliams. Jie jau kalba apie baisius dalykus: savižudybę... Patarkit, ką daryti? Miestely, kur jie vargsta, darbų nėra, birža įskaitoj nebelaiko... Bijau tragedijos. Abu tėvai našlaičiai, jauni, jokių santaupų neturi. Kas turi patarimų, parasykit komentarą pensininkei. Ačiū.

Steponas2012-10-18 17:53

Puikus straipsnis, nes jame skamba ne tik nusivylimo gaidos, bet ir naujos idėjos kaip toliau gyventi po rinkimų. Galėčiau pareikšti autoriui priekaištą tik už tokius išsireiškimus kaip „ komunistinės žiurkės ir erkės“. Tai nėra visiškai tikslu, net ir perkeltine, alegorine prasme. Sutinku, kad mūsų Valstybę baigia užvaldyti sąvokų Teisė, Tiesa ir Teisingumas nesuprantantys asmenys. Kai kuriems iš jų tiktų „pokarinių istrebitelių (naikintojų), kolaborantų, tarybinių funkcionierių vaikų ir anūkų“ epitetas. Toks noras kyla natūraliai, o ypač tiesiogiai susidūrus su iš tiesų netinkamais teismų sprendimais. Pavyzdžiui – kad ir atidžiai ištyrus Konstitucinio teismo bylos Nr. 17/02-24/02-06/03-22/04) sprendimų priėmimo eigą. Ją sprendė devyni Lietuvos valstybei prisiekę KT teisėjai - Armanas Abramavičius, Toma Birmontienė, Egidijus Kūris, Kęstutis Lapinskas, Zenonas Namavičius, Ramutė Ruškytė, Vytautas Sinkevičius, Stasys Stačiokas, Romualdas Kęstutis Urbaitis. Iš jų: teisėjas Armanas Abramavičius 1991 m. baigė aspirantūrą Maskvos M. Lomonosovo universitete ir apgynė disertaciją „Baudžiamoji atsakomybė už vertimąsi uždraustomis individualios darbinės veiklos rūšimis“; teisėja Toma Birmontienė 1989 m. Maskvos M. Lomonosovo universitete apgynė disertaciją tema „Tarybinės milicijos sukūrimas Lietuvoje”; Konstitucinio teismo pirmininkas Egidijus Kūris 1988 m. lapkričio 25 d. Maskvos M. Lomonosovo valstybiniame universitete apgynė disertaciją tema „Teisėdaros proceso demokratizavimas kaip tarybinės liaudies socialistinės savivaldos tobulinimo veiksnys“, teisėjas Kęstutis Lapinskas 1963–1966 m. studijavo Maskvos M. Lomonosovo valstybinio universiteto aspirantūroje, apgynė disertaciją tema „Gamybiniai susivienijimai pramonės valdymo sistemoje“; teisėjas Zenonas Namavičius 1970–1973 m. baigė aspirantūrą Maskvos M. Lomonosovo universiteto Teisės fakultete ir 1973 m. gruodžio 14 d. apgynė disertaciją „Joachimo Lelevelio politinė teorija“; teisėjas Stasys Stačiokas 1967.09.29 Maskvos M. Lomonosovo valstybiniame universitete apgynė disertaciją Valstybinės - teisinės priemonės socialistinei pramonei sukurti Lietuvos TSR. Ar verta aiškinti, kad visi jie buvę komunistai? Kitą vertus, kad šiandien mes pagarbiai kalbame apie savo šalies Konstituciją, kad šiandien dar turiu teisę viešai išreikšti savo abejones ir netgi tvirtą nuomonę dėl Konstitucinio teismo teisėjų komandos šioje byloje priimto sprendimo kenksmingos įtakos Lietuvos Valstybės raidai, turiu būti dėkingas bent dviem iš jų: Kęstučiui Lapinskui ir Vytautui Sinkevičiui - Lietuvos Konstitucijos bendraautoriams. Ir dar – būtent Vytautui Sinkevičiui priklauso mintis, kad Konstitucija – ne valdžios, o tautos aktas. Štai kodėl visų teisėjų negaliu vertinti vienu masteliu ir vadinti „komunistinėmis žiurkėmis ir erkėmis“. Kiekvieną teisėjo, politiko, visuomenės veikėjo sprendimą ir veiksmą dera vertinti pagal susiklosčiusią situaciją ir ją lėmusius pirmapradžius veiksnius ir pasekmes. Dabar jau legendinėmis sausio dienomis, kai per palangę persisvėręs Vytautas Landsbergis pakvietė beginklius žmones ginti Nepriklausomybės pasakiau savo vaikams: „Žiūrėkite ir įsiminkite, tai žmogus, kuris šiuo metu mums reikalingiausias.“ Susėdome į „žiguliuką“ ir penkias paras visa šeima buvome ten, kur mūsų labiausiai reikėjo. Deja, po kelerių metų teko vėl rodyti į kalbantį žmogų ir sakyti vaikams: „Žiūrėkite, tai žmogus, kuris šiuo metu yra didžiausia mūsų nelaimė“. Išvažinėjo iš namų vaikai. Savo vaikus augina, kas Kalifornijoje, kas Anglijoje, kas gretimoje seniūnijoje. Visai neseniai vienas pats sau pasakiau: „Žiūrėk, tas žmogus mums vis dar reikalingas...“ Kitą vertus, iš kur pas mus atsirado veikėjai tokie kaip VSD aukštas pareigūnas, apie kurį 2012-03-28 16:25 Rimantas Varnauskas | Alfa. lt rašė: „Dar 2010 m. gegužę ltvnews. online kreipėsi į VSD generalinį direktorių Gediminą Griną su skaitytojo atsiųsta informacija apie įtarimus VSD aukštam pareigūnui A. Meželiui. „Jis viešojoje erdvėje buvo minimas kaip vienas iš trijų pedofilų garsioje pedofilijos ir žudymų byloje, apie kurį sakoma, kad jis buvo šviesiaplaukis, o vėliau persidažė plaukus ir, kas įdomiausia, negalima niekur buvo rasti šio pareigūno fotografijų bei jokios kitos informacijos“. Vėliau – Mieželio pavardės pakeitimas, VSD vadovybės įžūlus Teismo sprendimo nevykdymas, įtarimai jau visam VSD aparatui tapus kenkėjiška Valstybei organizacija. Kas turėtų pagrindą Meželį ar Meiželį pavadinti „komunistine žiurke“ arba „komunistine erke“? Kas šiandien abejoja, kad amerikietis Valdas Adamkus Lietuvos Prezidentu tapo nepažeidęs Lietuvos Konstituciją? Kas šiandien abejoja, kad sandoris „Mažeikių Nafta – Williams“ buvo netinkamas Lietuvai, kaip ir protu nepaaiškinamas noras įmesti Lietuvą į atominių atliekų duobę, kai yra pasiekta naujų technologijų atsiradimo riba, už kurios atsiranda kitokia atominė energetika, energijos gavimo kitokios rūšys, o šiandieninei atominei technologijai lieka nebent tiksinčios bombos vaidmuo. Jeigu norime laimėti, privalome pradėti skirti pelus nuo grūdų, privalome išmokti kaupti informaciją ir tik jos pagrindu daryti sprendimus. Nustokime visame kame matyti tik „komunistines žiurkes bei erkes.“ Realybė daug įvairesnė ir sudėtingesnė. Mokintis žaibiškai orientuotis situacijoje privalome mes visi, kuriems Teisė, Tiesa ir Teisingumas nėra tuščios puodynės skambesys. Pagarba ir sėkmės visiems TTT siekėjams.

>Alda2012-10-18 15:44

google "Būsimas premjeras kaltinamas kyšininkavimu ir protekcijomis"

Alda2012-10-18 15:30

Kur rasti šią "LL" informaciją apie socdemų vadą A. Butkevičių.? Gal galima tiksliau. Jis mūsų rajone "dievukas" be konkurencijos. Ačiū.

(-; >Pikasas2012-10-18 14:28

Kvailins tol,kol televiziją "kuruos" LTV-raudonas Siauras su savo "Varna" (kuri tryne aukštosios suolą netradiciniu būdu) ir "Raudonają Kirmėle" LNK-mockus,už kuriu nugaros velkasi gana keistų nunuodojimų,savižudybių ir mirčių šleifas TV3-kurios "žinias" kuruoja exVSD vyrukas Babilius (ir jo skambioji fraze "Dabašinskas menęs nekuravo" ) su žmona Indre M. (visi turbūt pastebėjo,kaip "Savaitės komentaruose" pradėjo šmežuoti pažystami "ekspertų" Valatkos ir Laučiaus veidai) BTV -??? dar laikosi,bet kažin ar ilgai o interneta: delpis-"estai" su rusišku kvapeliu ir jos redaktore Monika Garbačiauskaite(kuri pamėgo liberalo Masiulio ir Mockaus draugiją) 15min kuruos Valatka iš "Komjaunimo Tiesos" aka lrytas ....... ir t. t. Tiesiog reikia susirasti kas kokios "žiniasklaidos" sąvininkai ir kokias partijas jie remia,kad būtų aišku Kada patys internautai turės savo remiamą ir kontroliuojamą portalą,va tada ledai pajudės ir propaganda sumažės,. Bet matyt čia dar negreit bus

ruta2012-10-18 14:10

Ponui Jakimaviciui - pagarba ! Pasiilgome , butent tokiu , intelegentisku , isilavinusiu , padoriu ir smaiksciu zmoniu . Musu seima jumis palaiko ! Tik , deja , bukiu , vagiu ir vergu , Lietuvoje - dauguma !

Pikasas2012-10-18 14:00

Kiek dar mus kvailins? Būdavo paklausai, kaip V. Uspaskich aiškina "ikanomiką" tai liūdna darosi. Gal nugirsta vieną kitą mintį iš savo aplinkos,tačiau taip ją pats sudarko, kad klaiku būna klausytis. V. Mazūronio kalbose net ir to nebūna. Ten dažniausiai tik visiška populistinė demagogija "švyti" Kai kieno ausims gal ji labai miela. Socdemai tokias nesąmones žarsto rečiau, tačiau patyliukais "suveikia" konkrečiau. Perkaičiau šiandien "LL" informaciją apie buvusio susisiekimo ministro A. Butkevičiaus "fintus". Jei tai tikrovė, tai vėl prokuratūrai bus darbo, kaip ją "akivare paskandinti". Tampa aiškiau, kodėl LSDP lyderis tokius kompanijonus koalicijai kviečiasi. "Bendraminčiai"... Vienas lyderis šiurkščiai išdavė, kitas finasiškai įžūliai mus išdūrė ir dabar vėl apkvailinti bando. Teko pastebėti, kad kontraversiški pasiūlymai, sklindantys iš lietuviškų ir "burokinių" kairiųjų buvo pilstomi "purvasklaidoje" visą pastarąjį keturių metų laikotarpį ir tik retsykiais gaudavo tinkamą atsaką. Štai ir turime po pirmo turo tai, ką matome. Provincija už LSDP, DP ir TT "trojką", nes ją laiko Lietuvos "gelbėtojais". Maniau, kad tokio naivumo epogėjus buvo pasiektas 2000 metais, kai Kėdainių "kniazius" net "hegemono" partijos palikuonis savo galia buvo išgąsdinęs. Kur tau... Praėjo 22m. Nepriklausomoje Lietuvoje ir vėl į tą patį daiktą koją miname. Esame tikri keistuoliai Europos Sąjungoje. Bloga to žodžio prasme.

(-;2012-10-18 13:46

Laaaabai teisingi,kaip "prasigėrusio pijoko" pastebėjimai :) LKPB Matonio KGB "demąskavimas" tą akivaizdžiai įrodo.Tik niekaip negaliu suprasti,juk kriminalinės policijos šefas puikiai atliko savo juodą "darbą" Kluonio gatvėje Dėl jauinimo taip pataikyta į 10-tuką.Kažkada kalbėjau,kad Omnitel ir Bite neilgai juoksis iš pigaus,jaunimui tuščiomis kišenėmis,skirto mobiliaus operatoriaus TELE2.Jaunimas vieną dieną suaugs... P.S. linkėjimai VSD "žiurkėms",nes manau jos dabar kaip tik skaito tiek str,tiek, galbūt pasižymi antitarybinių elementų IP adresus :)))

Benas2012-10-18 13:37

Teisingai rasoma. Bet brangieji o kur tie kgb? Kie yra netoli o salia. ,,dedule" lensbergi ptipazino teismas, kad jis buves kgb-istas, visokie valioniai ir kiti patys prisipazino, kad jie kgb-istai. Laisves saukliai stoveje prie Mickeviciaus paminklo buvo Tautos pasauktieji, bet sajudi jau ure kgb-istai. Kadangi Lietuvoje desovietizacijos nebuvo nes nebut buve ir lensbergio tai ir dabar valdo marksistai, kgb-istai. Juk pilni portalai ivardintu kgb-istu pavardziu, bet niekas nesikeicia nes jie valdo. As pritariu tik viena,kad zmones reikia sviesti, kad jie nusikratytu vergo dalia. Paleckiukas sukures savo partija yra daug lojalesnis Lietuvos Valstybei nei prilinde i visas sferas kgb-istai. Ir man labau gaila, kad paskelbus ,,nepriklausomybe" visa jos eiga yra klastojama istorija. Ne tokia ji sviesi buvo kaip dabar sneka lensbergiai ir kiti ,,didvyriai"

grumstas2012-10-18 13:02

Autoriui, linkiu sėkmės. Esate ta viltis ,kuri neleidžia nugrimsti į apatiją, mums ,matantiems kur nusirito nesukurta valstybė - muliažas-Lietuva.

klierikas2012-10-18 11:19

Keistos mitys ateina skaitant interviu. Juk tas tavo Koršunovas su savo vaidinimais ,,daro" debilėjančius jaunus žiūrovus ir LT veikėjus. Jie tikrai nebalsuos nei Už tave, Jakimavičiau, nei už Venskienę, nei apskritai už jūsų idėjas. Galit man prieštarauti, kad aš ,,runkelis"ir nesuprantu Koršunovo meno, tegul. Aš netikintis, bet pagalvojau, Liudvikai, taip. Jeigu vietoje žydo Kristaus scenoje būtų kabojusi Dovydo žvaigždė. Juk būtumėte ,,didieji" meno žinovai tuojau pat užsisiuvę burnas. Būtumėte rėkę ir buvę už ,,cenzūrą". Taip kad neturėk iliuzoijų, Jakimavičiau, kad Koršunovo žiūrovai Tave kur nors išrinks. Jie visi ,,fak ju" ant tavęs.

tikiu, kai DK zmones2012-10-18 08:15

susivoks kas yra kas, kituose rinkimuose bus daug kas kitaip - atsisijos laikinieji drauguziai ir patarejai, nes tikiu, kad N. Venckiene ismoks buti savarankiska politike, juolab, kad proto jai pakanka. Buvo per daug itampos, per daug skausmo. Ne kiekvienas istemptu toki kruvi. Balsuokime uz likusius vienmandatinese apylinkese- Stancikiene, Venckiene, Varkala, Stoma, Patacka, Drucku, Zymanciu ir kitus. Butinai reikia daugiau DK kelio kandidatu Seime. Tikrai nepritariu, kad pries Jakimaviciu buvo iskeltas DK kandidatas, tik J. Girdvainis irgi nelaimejo. Gal cia abieju klaida? Sekmes rasytojui kandidatuoti visur, o taktika puiki, nes is mokyklu ismustas tautiskumo klausimas.

Dabar2012-10-18 08:01

Būtent!Reikia pradėti krapštyti komunistus ir kgbistus kaip žiurkes iš valdiškų postų,iš kabinetų kaip erkes.Desovietizacijai ir deKGBizacijai niekada nevėlu.

sisi2012-10-18 05:45

veršių tauta,pavargusi nors kiek pajudinti pilkąsias ląsteles.Savaime nieks nevyksta,reikia imtis reikalo,o ne verkšlenti!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi