Lietuvos apeliacinis teismas penktadienį paskelbė, kad terorizmu kaltinama Eglė Kusaitė visiškai išteisinama.

Valstybės vardu veikiančios nusikalstamos struktūros E. Kusaitę kaltino tuo, kad kūrė organizuotą grupę teroro aktui vykdyti, dalyvavo organizuotos grupės teroro aktui vykdyti veikloje ir rengėsi įvykdyti teroro aktą susisprogdindama strateginės reikšmės objekte, taip sukeldama pavojų daugelio žmonių gyvybei ir sveikatai bei siekdama, kad dėl to atsirastų sunkių padarinių, – susisprogdinimo metu būtų nužudyta kuo daugiau žmonių ir šiais veiksmais įbauginti žmonės.

E. Kusaitės advokatas Kęstutis Stungys šioje byloje puikiai atskleidė kriminalizuotų struktūrų veikimą Lietuvoje ir prieš Lietuvą. Nuotr. Mariaus Matulevičiaus
E. Kusaitės advokatas Kęstutis Stungys šioje byloje puikiai atskleidė kriminalizuotų struktūrų veikimą Lietuvoje ir prieš Lietuvą. Nuotr. Mariaus Matulevičiaus

Pernai gegužės pabaigoje E. Kusaitė žemesnės instancijos teismo buvo nuteista tik už ketinimą surengti teroro aktą. Teismas merginai skyrė 10 mėnesių laisvės atėmimo bausmę, tačiau, įskaičius suėmime praleistą laiką, E. Kusaitė tolesnės bausmės išvengė.

Tuomet teismui pakako įrodymų, kad galėtų teigti, jog 2009-aisiais ji vyko į Maskvą norėdama susisprogdinti karinėje bazėje. Teismas pažymėjo, kad nėra duomenų, jog E. Kusaitė galėjo kurti organizuotą grupę teroro aktams atlikti, kai ji neva siūlė kitoms merginoms kartu vykti į Maskvą.

E. Kusaitę Lietuvos teisėsaugos pareigūnai sulaikė 2009-ųjų spalį, kai ši rengėsi išvykti į Rusiją. Ji esą yra priėmusi islamą ir internetu nuolat bendravo su čečėnų tautybės asmenimis. Mergina nelaisvėje praleido devynis mėnesius – iki 2010-ųjų rugpjūčio.

Plačiausiai šią istoriją pirmasis ir išsamiai buvo aprašęs dienraštis „Lietuvos rytas“. Ar už nusikaltimus E. Kusaitei, jos artimiesiems ir visai valstybei į teisiamųjų suolus sės šios istorijos iniciatoriai ir vykdytojai, klausimas kol kas atviras.

Prezidente Dalia Grybauskaite su savo kolegomis, kaip jaučiatės?

  • ••••••

P. S. Daugiau apie valstybės vardu veikiančius ir vykdančius nusikaltimus skaitykite antimafijos skiltyse „VSD terorizmas“ ir „Specialiosios tarnybos“.

P. P. S. Šia proga primename archyvinę publikaciją „Specialus pranešimas – kreipimasis į VSD“, kurią inspiravo dienraštis „Lietuvos rytas“, paviešindamas visą pluoštą terorizmo garbintojų Lietuvoje. Skaitykite ir žiūrėkite ČIA.

Naujausi

Komentarai (82)

Rikiuoti
kaunietis 2 monika2014-04-07 14:12

Jeigu tamsta taip gerbiat Grybauskaitę ,kodėl jos pavardę rašot iš mažosios raidės?

Liepa- Nr.812014-04-06 19:39

Klausykit,gerbiamas komentatoriau X. // Nesu koks nors triušiukas, kurį tyrinėja, kas netingi. // Su kalbos kultūra visai neblogai sutariu, tad tamstos kabliukai ne ten mėtomi. // Kas aš esu, ką dėviu-sijoną ar kelnes, kokią religiją išpažįstu,koks mano IQ, kur dirbu, kaip raides dėlioju ir kas mane samdo ,matyt, domisi sklepukų struktūrų "intiligentai". //Savo įtarimus ir kalbos vartojimo patarimus nukreipkite pvz. ,Alko do-centams,amelijoms ir panašiems"stribams"... Ačiū, už aktyvų domėjimąsi, bet man to nereikia.. //Tikrai nesu angelas,- esu tik .. medis. O su medžiais susišneka gal tik pagonys.. ;)

Liepa-Juozapui2014-04-06 19:21

Supratau, Juozapai. Aišku, kad nereikia tyliai laukti"dangiškų migdolų". Mielai prisidėčiau pagal sugebėjimus...// ;)Gal Spiečius galėtų kreiptis į visų kitų portalų komentatorius prisijungti prie tokios iniciatyvos?.. Kaip manote?..//

to Liepa2014-04-06 17:41

Ponia (ar gal esate ponas), daug politikuojate ir dažnai, bet jūsų aktyvumas man kelia savotišką įtarimą dėl to, kaip simptomiškai neteisingai rašote žodį - "koncervatoriai" (nors turėtų būti "konservatoriai"). Man tai yra lakmuso popierėlis - jau prieš keletą metų pastebėjau, kad komentaruose "pencininkai", "koncervatoriai" rašo atitinkamo mentaliteto, menkų gabumų ir palyginti neseni žmonės. Paprastai tokių nemažai dirba policijoje, visokiais vadybininkėliais, taip pat samdomais troliais. Nežinau, gal ir VSD tokius įdarbinti nevengia, jei jiems nesvarbus raštingumo cenzas. Arba jūs tiesiog specilaiai darote klaidas, imituojate "liaudies balsą". Bet.... forma nesutampa su turiniu. Tataigi.

Juozapas--Liepai2014-04-06 17:37

Sveika, Liepa. Dėl kreipimosi. Matau, kad šį kartą likau nesuprastas. Aš nekalbėjau apie kreipimąsi į "brangiuslietuvosžmones". Ne dabar. Turėjau omenyje kreipimąsi nuo "Spiečiaus" klubo kaip nuo grupės piliečių į Referendumo organizatorius bei tuos kurie potencialiai galėtų prisidėti prie Referendumo sėkmės užtikrinimo. Mane labai neramina ta agresyvi propaganda ir ne dviprąsmiški siekiai sužlugdyti Referendumą. Šiuo metu iniciatyvinė grupė yra pavojingai pasyvi. Nekaltinu. Tiesiog jiesm reikalingi pagalbininkai. Reikalinga Talka. O visų pirma reikia normalios vadybos bei viešųjų ryšių specialistų pagalbos. Vienas iš pagrindinių uždavinių yra laimėti informacinį karą. Pralaimėsim informacinį karą, Referendumas žlugs. Vienareikšmiškai. Absoliučiai vienareikšmiškai.

Liepa2014-04-06 17:06

Mielas Raigerdai, apie koncervatorius neįmanoma pasakyti nieko gero: nuo jų"lyderių"net purto... Aš daug ko nesuprantu ir nemoku, bet man negėda tai prisipažinti - nematau prasmės meluoti. // Bet ta jungtinė Lovio partija tikrai nusipelnė išvijimo- gal jiems nupirkti bilietus kur nors vienon pusėn?... ;) Suku galvą dėl Juozapo siūlymo parašyti kvietimą. Tikrai Diedukas teisus - tiek nuvalkioti gražūs ir prasmingi žodžiai, kad labai sunku surasti raktą į kiekvieno LT gyventojo širdį... // Niekaip nesutinku, kad mūsų provincija nusigėrusi : "pas mus" ne blogiau nei "pas Jus". Yra tokių, kurie ne tik alaus, bet ir limonado negeria, tai kur tą etiketę su reklama klijuot, ką?... ;)// Kaip įsivaizduojat, koks tas tekstas turi būti? Meniškas ? O gal su išdėstytais konkrečiais punktais..? Už ko užsikabint?...

Raigerdas Liepai2014-04-05 19:49

Miela, Liepa, noriu duoti jums pavyzdį. Štai aš nesu politikas, o Qubilius yra politikas. Jeigu paimti tą laikotarpį po nepriklausomybės, tai tiek Qubilius, tiek aš beveik nieko neišmanėme ekonomikoje. Tiesa, Qubilius daug geriau, aš manau, išmanė už mane, nes aš nesu ekonomistas. Tačiau gyvenimas mane privertė įnikti į šiuos dalykus, todėl dabartiniu metu, tarp manęs ir Qubiliaus yra didžiulis skirtumas. Tai pažiūrėkime, ką mes turime. Qubilius, kuris sėdėjo Seime, kaip pastatytas bato aulas, taip jis ir sėdi. Niekas jo galvelėje nepasikeitė ir ekonomikos žinių ten nepadaugėjo. Suprantate koks yra paradoksas: politikas užsiima šita veikla daugiau nei 20 metų ir jis nesugeba įsigilinti į ekonomikoje egzistuojančius dėsnius, nes jam nereikia. Niekas iš jo šito nereikalauja. Tačiau pinigus jis gauna būtent už tai, kad jis išmano ekonomiką. Suprantate, koks mūsų valstybėje vyksta klaikus tų partijų pastovus mokesčių mokėtojų pinigų eikvojimas neaišku kokiais tikslais. Nieko nedomina jokie rezultatai. O aplinkui tiek dauga kalbančių, kalbančių, kalbančių, kalbančių... Kyla paprastas klausimas: ar tokia valstybė gali egzistuoti? Savaime aišku, kad ne. Jie negali valdyti valstybės, nes jie gali būti, tik perduodančia kitų įsakymus grandimi. O įsakymai gali ateiti arba iš Maskvos, arba iš Briuselio, arba iš Varšuvos. Svarbiausia, kad nėra tokių sudėtingų dalykų ekonomikoje, bet va yra problema: o kam man reikia apie tai žinoti, jeigu ir taip man pinigus moka? Kam be reikalo politikas turi varginti savo galvą? Ir įsivaiduokite, toje galvoje turi vykti mąstymo procesai - čia gi didžiulis darbas. O kam viso to reikia politikui? Todėl be visuomenės pagalbos šitie politikai nuo savo durnumo nepasveiks. Tik visuomenė gali pakeisti tai, ko nenori keisti politikai. 20 metų kiurksoti Seime ir nieko nenuveikti. Ar tai įmanoma? Pasirodo, kad taip. Todėl vyti juos reikia iš ten.

Juozapas ---Liepai2014-04-05 18:55

Jūs esate neskaitlingos išimties atstovė. Daugumoj kaimai tamsūs. Nykiai tamsūs. Šviesesni arba po miestus išbėgiojo, arba emigracijoj. Kas liko? Nukvakę pencininkai, pijokai ir treninginai. Tarp šimto esančių pora panašesnių į žmones. Iš tūkstančio optimistiškiausiu variantu rasite 10 mąstančių. Dėl turgaus aikščių... Kiek žmonių reikėtų kalbėjimui nuo bačkos? Ar norintys ir turintys tam laiko turės tinkamų gebėjimų? Be to ar klausys vietinai atsibastėlio? Nerealu. Teisingai paruošta ir išmaniai platinama spausdinta agitacija yra veiksmingas ir pigiausias iš visų kitų būdų kaimo žmonių sąmonei pasiekti. Kokios viešųjų ryšių poveikio priemonės galėtų būti naudojamos atvirai rašyti nenoriu, bet tiems kas užsiimtų reikalu, pasiūlyčiau.

Diedukas Betai2014-04-05 18:46

Jei nerimtai, man kilo idėja, kai Jūs priminėt alubarius. Stambūs alaus gamintojai, be abejo, mūsų neparems. Ir nereikia. Mums reikalingi tie, smulkesni, orientuoti į liaudį "bambalių" gamintojai. "Bambalio" etiketė - puiki vieta agitacijai. Nepamirškim, kad provincijoj "bambalis" - baisi jėga...

Beta Liepai2014-04-05 18:22

Kadangi klebonai konservų užpirkti- iš sakyklų liesis agitacija prieš referendumą, lieka turgūs ir... alubariai. Kas ką? O jei rimtai, tai visuomeninkai ir Tautininkų partija jau dirba tuo klausimu. Tik šiuo metu aktualesni prezidento rinkimai.

Diedukas Liepai2014-04-05 18:12

Kaip suprantu, nusisuko tik Kauno arkivyskupija. Nemanau, kad nebeliko mąstančių ganytojų...

Liepa-Juozapui2014-04-05 18:06

Juozapai, aš juk esu kaimietė. Sakykit, ar labai dažnai su manimi nesusišnekat, a?.. Idėja ta, kad kreipimasis turi pasiekti kiekvieną provincijos atstovą. Kaip? Bažnyčia nusisuko nuo mūsų, bet dabar pavasaris ir mažuose mūsų miesteliukuose sekmadieniais, kitur šeštadieniais vyksta itin didelės "mišios"- turgūs, o juose susirenka visi, kas paeina... ;)

Juozapas --Diedukui2014-04-05 17:44

Nelabai supratai? Kreipimasis apie kurį kalbu yra dar ne į rinkėjus, o į tuos kurie norėtų ir galėtų susiburti Referendumo agitacijai.

Diedukas Juozapui2014-04-05 17:33

Čia atsipalaidavimui...Pajuokausiu...Pradedu rašyti kreipimosi tekstą: - Brangūs Lietuvos žmonės!

Juozapas--Liepai2014-04-05 17:22

Dėl Referendumo agitacijos. Manau reikia kreiptis į Iniciatyvinę grupę, į Zigmą asmeniškai, kreiptis į laisvos žiniasklaidos atstovus ir siūlyti bendromis jėgomis paruošti kad ir vieną, bet labai taiklų, koncentruotą informacinį smūgį. Internetinėje laisvojoje žiniasklaidoje vykdyti glaudžiai koordinuotą veiklą skirtą į piliečių samoningumo ugdymui. Reikia atspausdinti ir išleisti vieną specialų Referendumui skirtą laikraštį milijono tiražu ir nemokamai išdalinti gyventojams. Laikraštyje turėtų būti informacija, straipsniai kurie būtų parašyti gyva, paprastiems kaimiečiams suvokiama kalba. Toks leidinys turėtų pasirodyti prieš pat Referendumą. Siekiant realizuoti šias idėjas turėtų būti įkurta Koordiacinė taryba kurioje veiktų kelios grupės -vieni rūpintūsi ideologija ir informacijos turiniu, kiti rūpintūsi lėšų rinkimu, treti organizuotų platinimą, ir t. t. Vienkartiniam tiražui nereikia ypatingai didelės sumos. Nereikia nei lakuoto popieriaus, nereikia spalvotų iliustracijų. Atspausdinti galėtų daug kas ir už savikainą. Kad ir ta pati "Respublika". Tarp verslininkų yra daug nepatenkintų šalį valdančiu režimu. Reikia rasti tuos konkrečius žmones ir su jais kalbėtis individualiai. Nedidelę dalį aukų galima surinkti pagal skelbimus internete. Vienžo, būdų yra. Blogiausia laukti nieko nedarant ir po pralaimėjimo lieti ašaras. Manau, kad neturėtume apsiriboti pasiūlymu komentaruose. Galime kreipimosi tekstą surašyti bendrai ir viešai diskutuodami ir išsiuntinėti kam reikia.

Liepa-Raigerdui2014-04-05 17:18

Faktai rodo, kad reikia labiau tikėti, nei netikėti tais protokolais... ;) Nesakyčiau, kad lietuviai gojai - aš prikabinčiau kitokią diagnozę: įvardyčiau tai kaip energijos trūkumą. Suprantam, kad negerai, bet vat nepereinam prie konkrečios veiklos situacijai pakeisti... ;)Juk didžioji dalis tautiečių susitvarko su namų ūkio ekonominėm,"politinėm" ir kitokiom problemom. Valstybė irgi veikia tarsi šeimos modelis. Žinoma, jei ta valstybė normali... ;)

Raigerdas2014-04-05 17:03

Galima tikėti ar netikėti "Siono išminčių protokolais", tačiau negalima atmesti pačio fakto, kad daugelis dalykų vyksta būtent taip, kaip ten parašyta, nors tai yra daugiau nei prieš 100 metų. Pvz. , paimkime įtai tokį dalyką, kurį čia pacituosiu: "Slaptoji visų ekonominių teorijų prasmė. Kad tikroji daiktų prasmė nebūtų gojams žinoma pirma laiko, mes ją pridengiame, neva, noru tarnauti žmonėms ir aukštiems ekonomikos principams dėl kurių varoma propaganda mūsų ekonominės teorijos". Arba štai kitas momentas:"Kam pavesti atsakingus postus vyriausybėje. Mes tuos postus pavesime asmenims,kurių praeitis ir charakteris toks, jog tarp jų ir liaudies yra praraja. Tai tokie žmonės, kurie, nepaklus mūsų nurodymams, turės laukti arba teismo, arba tremties. Visos šios priemonės būtinos tam, kad žmonės iki paskutinio atokvėpio gintų mūsų interesus". Čia nieko ypatingo nėra šiuose protokoluose, bet juose išdėstytas manipuliavimas visuomene ir formavimas tam tikrų nuostatų. Bet, mane glumina ne tie PROTOKOLAI, bet ta visuomenės dalis, kurią jie įvardina GOJAIS. Galima pykti, galima nepykti, bet lietuviai nesugeba atskirti priežasties nuo pasekmės. Ir tai yra tiesiog baisi tiesa. Todėl tokia visuomene ir tokia valdžia gali manipuliuoti bet kas, kas išmano tuos manipuliavimo principus. Sunku į tą patikėti, bet lietuvis šiandien sunkiai suvokia, kad nakties ir dienos kaitos PRIEŽASTIS yra tai, kad Žemė sukasi aplink savo ašį. Taip, mes sakome, kad PATEKĖJO SAULĖ, nors iš tikrųjų ji neteka. Tačiau šiandien lietuvį reikia mokyti įvardinti daiktus svaias vardais. Kitaip mes neišlipsime iš skurdo, ir tikrai mūsų tauta liks GOJŲ tauta, nesugebanti elementariai pamatyti, kur yra priežastis, o kur yra pasekmė.

Liepa-Spiečiui2014-04-05 16:46

Dieduk, aš myliu visus gyvūnus - ir katinus, ir cucikus.. Jie žymiai geresni už žmones... ;)Bet vat žmonių tarpe pasitaiko visokių baisų pabaisų ir jie niekada nepasikeis, kaip sakot... Raigerdai, tamstos komentaras apie koncertą labai puikus ;)Bet stassisai ir juuulisai gauna pinigus už antivisuomenišką veiklą. Ne mūsų reikalas jūjų bloga karma- tegul sau turi! Eglė lyg tikra Žalčių Karalienė - šlimakai graužė graužė, bet sakais paspringo... ;) Nepamirškim tų žmonių,kurie jai padėjo ištverti... //

Raigerdas Jules2014-04-05 16:23

Jules, Tamstai reikėtų žinoti, kad SVEIKO PROTO ŽMOGUS niekada būdamas prie ežero, nevadins tai pelkute. Ar supranti, pagaliau, kame yra Lietuvos tragedija? Yra tik tame paprastame dalyke, kad premjeras, Jules, Šedžius ir kt. pamišėlių bratija, daro būtent šitaip. Štai ir dar vienas 56-as komentatorius "Koma" rašo, kad egzistuoja "bylos-žudikės". Vienas nevisprotis pasakė, o kiti, kaip papūgos kartoja. Nors visi supranta, kad nėra, nei "stulpo-žudiko", nei "griovio-žudiko", nei "triračio-žudiko", nei "žolės-žudikės". Yra konkretus žmogus, įvykdęs žmogžudystę. Jules apie pinigų funkciją valstybėje nesupranta nei bū, nei mū, bet rašo: "Gal žinote kodėl, o Jūs čia varote prieš Eurą?" Aš varau prieš eurą, nes žinau, kaip funkcionuoja pinigai, kokią jie atlieka vaidmenį, kas yra infliacija, kas yra defliacija ir t. t. Ir aš ŽINAu, KAD REIKIA BŪTI VISIŠKAI NE TIK, KAD NEKOMPETETINGU PREMJERU, BET VISIŠKU KVAILIU, KAD AUGANT BVP BŪTŲ KEIČIAMI PINIGAI? Čia tas pats, kas koncerto metu, kuris vis labiau ir labiau patinka žiūrovams, išeitų koncerto vedantysis, ir pasakytų: "žinote, mes čia pasitarę, nutarėme, pakeisti jums bilietų kainas. Todėl, mieli žiūrovai, prašome jūsų nedelsiant primokėti, ir tada mes pratęsime koncertą. Galite nesijaudinti, mes turime mūsų darbuotojus, kurie dabar eis per salę ir surinks jūsų pinigus". Jules, ar jūs suprantate, kad pagrindinė skurdo priežastis yra ne todėl, kad pas mus Lietuvoje nėra euro? Ar jūs šitą bent jau sugebate suprasti?

Diedukas Spiečiui2014-04-05 16:06

Sveiki visi! Dėl procedūrų... Ar pastebėjot kaip 60-am komentare stasius optimistiškai nusiteikęs išmokint mus Tėvynę mylėt? Ir kas mokins? Ogi, ciucikai be kilmės dokumentų ... Su savo iškreiptu teisybės suvokimu. Kokiu reikia būti mankurtu, tvirtinant, kad juoda yra balta ir dar su atspalviais? Jie nenuleidžia rankų... Taip, kad smagus kuolas nepadės. Radikalesnis Liepos pasiūlymas vertesnis dėmesio. Letas Palmaitis rašė apie EŽTT, atsisakymą svarstyt apeliaciją dėl prokurorų įžeidimo nuosprendžio. Be reikalo Letas juos "įžeidė". Juk jie jau gyvenimo nuskriausti. Laucius juk ir liks laucium prie bet kokios valdžios. Ir dūda pus į tą pačią pusę. Ir profesoriai. Taip, kad Lietuvos stasiai mylės Tėvynę savaip. Nepamenu kas parašėt apie tai, kaip AMB mylėjo Lietuvą įvairiom pozom, tai čia analogija. Jie ir toliau ruošiasi mylėt, žiūrėkit kaip intensyviai kepamos bylos, kaip "brangiemlietuvosžmonėm" demonstruojami parodomieji spektakliai. Manau, kad iki rinkimų bus atstatyta visa teisybę ir įsigalios visuotinė gerovė. Ir klestinti Lietuvą įžengs į naują kadenciją dar didesnių pasiekimų link...

Raigerdas2014-04-05 15:56

Sveiki, mieli Spiečiaus "darbuotojai". Neįsižeiskit, prašau, juokauju. Na, jūs čia pradėjote diskusiją apie katinus, tai visiškai suprantamas dalykas, nes kovas baigėsi, prasidėjo balandis. Dabar dėl tos bylos. Mane tai domintų tai tie vyrukai, kurie "vaišino" Eglę Kusaitę "psichotropiniais vaistais", t. y. sintetiniais narkotikais. Įsivaizduojate, kiek čia keknkėjų būtų sužvejota? Ogi, čia neapsieitų ir be psichiatrų. Įdomu, kam čia psichiatrai "išrašo" tokius vaistus? Saugumo Departamentui? O be to, čia turėjo būti panaudotos milijoninės sumos "kovoje su terorizmu". Ir dar, kas įdomu, susidaro įspūdis, kad Saugumo Departamentas pats galėjo dalyvauti viename iš etapų paruošiant teroristus. Ir, kad nekiltų tarptautinis skandalas, tai čia, galimai, buvo reikalinga paaukoti Eglę Kusaitę. Bet, štai mergina pasirodė ne iš skystųjų, ir pasipriešino Budulių "operacijai". Įdomu, koks tos "operacijos" pavadinimas buvo su Egle Kusaite? Pvz. , yra BK 264 straipsnis: "Lenkimas vartoti narkotines ar psichotropines medžiagas". O Saugumo departamentui šitas įstatymas negalioja? Tai, gal Saugumo Departamente dirba "nepakaltinami"?

Jules2014-04-05 15:33

Norit į Rublio zoną? Sakot, Rusijos Federacija geriau už ES? Kažkodėl vaikai ir anūkai mauna į ES gelbėtis nuo bado, alkio, skurdo, patyčių, mobingo, žodžiu, gelbėtis nuo Neosovietijos ir dirbti, darbo ieškotis važiuoja ne į Rusijos Federaciją. Gal žinote kodėl, o Jūs čia varote prieš Eurą?

Liepa-Juozapui2014-04-05 15:21

gailestingas žmogus esat, jei tik "karališkus pietus" ištaisyt nusidėjeliams siūlot... // Mano kraštuose peasižengusius pelių gaudytojus terbelėn ir prūdelin pas varliukus paleisdavo... ;)Griežtai... // Na, sutinku su Jūsų pasvarstymais dėl referendumo. Tad renkant parašus už Litą yra gera proga pakviesti kiekvieną asmeniškai pabusti rimtam pilietiškam poelgiui. Gyva reklama - puikus dalykas. // Daugiau būdų neturint lėšų ir sutelktų pajėgų, aš nesugalvoju ... //

Juozapas---Liepai2014-04-05 13:01

Dėl procedūros. Taip, yra tokia procedūra. Mano kraštuose tai vadinasi "karališki pietūs". Kuomet niekadėjas užklumpamas nusikaltimo vietoje, pvz. kamaroje -tuomet kamaros durys užkabinamos iš vidaus, paimamas smagus kuolas ir niekadėjui ištaisoma tikra "puota". Po tokių "vaišių" niekdarys tampa stebėtinai nuovokus. Manau ir dvikojams gyvuliams ši procedūra būtų labai veiksminga. Vienas "bet": kol neįveiksime Referendumo slenkščio, tiesiog nėra jokių galimybių pateikti "meniu" tam tikriems "klijentams". Referendumas yra svarbiausias dalykas. Svarbesnis už prezidentinius "rinkimus" kurių baigtis yra suplanuota ir be mūsų. O Referendumas... Čia dalykas rimtas. Mane neramina intensyvus režimo propagandos kląstingas smegenų plovimas. Chunta eskaluoja "žemės" reikalus ir nutyli 100 tks. parašų ribos problemą. Šiuo metu bandoma visuomenei įteigti abejonę. Kad dalis neitų dalyvauti. Va čia yra pats pačiausias pavojus. Reikia aiškinti visuomenei esmių esmę- "valdžia" kėsinasi galutinai pažeminti piliečių orumą atimdama iš jų švenčiausią teisę -išreikšti Tautos Valią. Todėl sakau, žmonės būkite orūs. Jeigu net nesuprantate Referendumo klausimų, ar jums neįdomūs žemės reikalai- vistiek ateikite ir dalyvaukite. Nesutinkate su nuostatomis -nupieškite kryžuką, bet dalyvaukite. Parodykite, kad jūs neišsižadate savo Teisės pareikšti valią. Nuo to priklausys ateitis. Laimėsim Referendumą, jau sekančiu galėsime ištaisyti "karališkus pietus" niekšams. Jeigu Referendumas žlugs - pietus ištaisys Mums. Ir tuomet nebepasispardysim. Bus vėlu spardytis, teks srėbti savo abejingumu užmaišytą košę. Tokia perspektyva sveikos nuovokos nepraradusius tiesiog pykina. Na o katinai. Katinai kol kas laižosi. Murkia, nes "kulinarinio paveldo" ženklų kol kas nelabai daug. Žmonės piktinasi kuomet koks valkatonas nukniaukia lašinių paltį, bet žmonės abejingai stebi kai jiems iš po akių įžūliai vagia jų ateitį....

stasys2014-04-05 12:56

53..geras komentaras .svarbiausia kad atviras. Ne visi tą sugebą ir kaip jau matyt pastebėjote ne visi moka išklausyti. Bet optimizmo yra.. reikia pastebėti,kad ta aplinka mokosi ...sunkiai.. su prakaito lašais pažastyse, bet mokosi. Nenuleiskite rankų ..kas gi dar ..jei ne ciucikai be kilmės dokumentų ..jiems primins, kaip reikia Tėvyne mylėti.

taip2014-04-05 03:37

p. Sadūnaitė virš visų, Ačiū Jums ir p. Terleckui. Gynėt nuo brudų anais laikais, ginat ir šiandien. Apie Jus rašys vadovėliuose, jei tauta išliks. Sveikatos Jums! O su tais, su kuriais kovojat, nieko nebus parašyta. Kovokit, kiek galit. Nes tik Jūsų nešaudo guminėm kulkom.

Liepa-Juozapui2014-04-05 03:06

Raigerdas kažką panašiai apie liberalus rašė. ;) Tie,pasak jo, baisesni ir už kašarus: tiesiai prie durų prizbitkina, o atidariusiam duris šeimininkui pasiūlo toleruoti ir nesipykti... ;) Normalus šeimininkas tokį zbitkintoją nuleistų nuo laiptų ir dar pridėtų... Jūs, Juozapai, irgi ne visai šį vakarą atviras, pernelyg geras, sakyčiau,katinukams,miltus gadinantiems ;). Juk sveiko proto valstietis tokiam ištvirkaujančiam ilgauodegiui suorganizuodavo itin lakonišką procedūrą, ar ne? ;)

Beta 53-čiam2014-04-05 02:57

Kai reikėjo apginti valstybės paslaptį išdavusią Ulbinaitę, arba informaciją dėl Snoro banko nutekinusius kažkurį iš GP, o gal net savo patarėją, tai galėjo kištis ir įsikišo. Bet kai reikia apginti mergaitę nuo niekšų gaujos, kurių dauguma jos pačios ir skirti, tada ji nieko negali? Žinau. Tačiau profesorius Merkys nekvailas, taip pat gerai žino jos dvigubus standartus ir jos keistokas nuostatas, todėl ir sakau; gal profesorius ir nuoširdžiai baisisi bylos veikėjais, bet po tiek Ponios adresu prirašytų ditirambų- būtų padoriau patylėti.

Koma2014-04-05 02:23

"terorizmo" istorija prasidejo 2009 spali (tarnybu darbas su "teroriste" gerokai anksciau, nuo paauglystes! ). Egle visiskai isteisinta. Ispudis, kad byla sufabrikuota nuo pradzios iki pabaigos. Teisesaugos koma. 2009 spali prasidejo byla-zudike (tarnybu darbas su pedofilijos byla gerokai anksciau, kai mergaitei buvo 3-4 metukai, dabar jai jau 10). Sekantis veiksmas- bylos-zudikes istyrimas, ne fabrikavimas, ne imitacija, o istyrimas. Is esmes. Zinoma, jeigu teisine valstybe yra ne muliazas.

Juozapas ---53 čiam "katiniūkui"2014-04-05 01:52

Deja, mielas muravjovkės Rupore -tavo Katė pelių negaudo. Ir jos paskirti "murkliai" negaudo pelių. Tiesa, tavo išliaupsintoji "košečka" yra gana mikli lakti grietinėlę ar kokį skilandį tyliai "nusnorinti". Dar "Kysa" moka riesti nugarą prieš foto objektyvus, mėgsta glaustytis aplink vaikučius ir moka sklandžiai murkti apie tai , kad ji yra geriausia. O kai Katytė būna užklumpama šikant į miltus, tuomet ji ima purkštauti stojasi ant nagų galiukų ir pašiaušusi nugarą žviegia, kad ją "ruūūūūsai" puola. Idomu, įdomu... Ypač kai pasižiūri šios veislinės katės kilmės dokumentus. Ten parašyta- "rusų raudonoji". Ai, bet ne apie tai norėjau rašyti. Todėl paklausiu tiesiai: - Iš kur pas Kontoros "bobiką" tokia nesveika meilė katėms? Darai gėdą visai ciucikų familijai. Negražu. Sarmata. ("Cucikai, cucikai -kur tavo kultūūūūūra?" )

stasys2014-04-05 00:43

Beta ..komentaras buvo truputi apie kai ką kitką.

To 50 Beta2014-04-05 00:40

Žinau, kad Grybauskaitės, kaip finasų ministrės, nurodymu buvo grąžinti neteisėti PVM milijonai Maximai,taip pat buvo grąžinti milijonai Uspaskio Jangilai. Daug kas buvo. Tada ji buvo Brazausko komandos eilinis narys. Iš dabartinių politikų, turinčių realią valdžią, Grybauskaitė vienintelė kovoja su neteisėtu praturtėjimu, prie jos pirmą kartą pradėti teisti merai ir kiti aukšti veikėjai, ji vinientelė bando realiai kovoti su FSB agentu - pulkininku V. Uspaskich. Perdėtai ji yra visų puolama, net jos beraštis tėvas. Ji negali kištis į konkrečias bylas. Kodėl Paulausko tėvo - KGB pulkininko, kuris galimai SSRS laikais specialiai prileido gėjų į kunigų seminnariją, niekas spaudoje nepuola? Dėl perdėto puolimo ir parašiau keletą Prezidentę palaikančių straipsnelių objetyvumo varėdan. Nes ji katinas, kuris bent šiek tiek gaudo peles. Politikas kaip ir katinas turi dirbti.

ceslovas2014-04-05 00:39

Na ka vsd,pirmos instancijos teisejai, prokurorai dziovinkit suchorius, teks patiems pasedeti.

Ǒ2014-04-05 00:20

49-am: jungtis į talką Puteikio prezidentavimui tikrai reikia, bet panaikinti partinius sąrašus rinkimuose galėsime ir patys dar kitame referendume. Tereikia būsimajame Tautos referendume priimti 100K iniciatyvos limitą.

Beta > 47. prof. G. Merkys2014-04-05 00:04

Profesoriau, kiek skaičiau, esate ponios Grybaukaitės garbintojas. Todėl jau kam kalbėti apie Eglės Kusaitės bylą, bet jums patylėti. Bent jau elementarios etikos sumetimais.

Už reformas2014-04-04 23:53

Registruokitės norintys talkinti Puteikiui... Tai vienintelis kandidatas, siekiantis panaikinti ,,valdomos demokratijos" santvarką, (t.t. panaikinti partinius sąrašus rinkimuose) .Kontaktus rasite puslapyje puteikis.lt arba siųskite kontaktinius duomenis el.paštu: uz demokratinesreformas eta gmail.com

Liepa2014-04-04 23:35

Gerai, kad Eglė pagaliau atsikvėps - prieš tokias pareigūnų suorganizuotas "girnas" ne kiekvienas vyras atsilaikytų.. // Nepagailėjo likimas šiai merginai išbandymų, ne tas žodis, kaip nepagailėjo... // Tik ar ne per anksti džiaugtis? Gal dar koks "kūrybinis projektas" ieškant priešų kils "profesionalams" iš sklepukų..? Kas gi duos šioje valstybėje tokias garantijas??? // Tačiau šiandien tikrai džiaugiuosi teigiama "terorizmo" bylos baigtimi ir tais žmonėmis, kurie turėjo jėgų ir drąsos palaikyti Eglę... //

prof. G. Merkys2014-04-04 22:51

Jei Lietuvoje dar yra teisinės valstybės likučiai, tai ilgainiui gana ilgam sėsti turėtų koks 50 saugumiečių ir prokurorų. Saugumiečiai provokavo paauglę (vaiką), vėliau merginą sunkiems nusikaltimams, patys imitavo, falsifikavo nusikaltimą ir bylą, griovė valstybės ir jos spectarnybų autoritetą, demoralizavo spectarnybas, švaistė išteklius nusikalstamai šizofreninei veiklai, taip pat nusikalstamai bendradarbiavo su priešiškos valstybės spectarnybomis, galimai vykdė jų nurodymus, suteikė pretekstą priešiškos valstybės propagandai plėtoti mitą apie snaiperes ir teroristes iš Pribaltikos ir t. t. Be to, ilgainiui Kusaitė turėtų prisiteisti bent kokius 100 tūkst eurų moralinės žalos. Spectarnybos suluošino merginai jaunystę. Kai jos biografijoje buvo laikas studijuoti, ugdytis kompetencijas, ja manipuliavo saugumiečiai, provokavo, nekaltai tąsė po kalėjimus ir teismus. Kas ją dabar norėtų priimti į darbą? Kaip jai daryti karjerą? Įsidarbinti? Ar daug kas norės jos į žmonas, drauges???? Kadangi Lietuvos valstybė ir jos teisingumo sistema tėra tik iškamša, tai kaltųjų nebus. Bus medaliai ir ordinai, pulkininko arba generolo antpečiai. Tai - valstybės agonija, teisingumo koma. Tėvynės išdavikų ir banditų su antpečiais šalis.

Pikasas Pikasotyrininkui 44nr2014-04-04 22:15

Ar bent pabandėte suskaičiuoti, kiek kartų šį komentarą esate pateikęs? Labai p.P.Gražulio pagailo, kad kas nenuskriaustų?:)))

sistemos sutve2014-04-04 22:12

cia ta pati sutve, kuri sufabrikavo bylas Gatajevams, Paberaliui, Venskienei... Gal jau reiketu pareikalauti atsakomybes?

Pikaso® kova su terorizmu2014-04-04 21:21

„Tokios priemonės, kaip teroro aktai yra visiškai nepriimtini ir prieš teroristus turi būti kovojama visur ir visada“ (Pikasas [1]). __Net ir gėjų parado metu. __«Gąsdinimas smurtu ar teroro aktu, nurodant kad bus žudoma, nėra koks vaikėziškas “įkalusio” A. Valinsko skambutis policijai apie nebūtą sprogmenį. Tai gan konkreti, BK nurodyta veika, tad P. Gražuliui gali šį kartą taip lengvai neišsisukti, kaip buvo praėjusį kartą, po panašaus “parado”» (Pikasas, 2013-08-06). __ Gražuliui pavyko išsisukti nuo prokuroro Pikaso® nagų, ir jo® sukurpta byla nuėjo šuniui ant uodegos. Kalti, aišku, neokomunistai, kurių aiškiai per daug priviso Seime ir Lietuvoje. __«Policijos pareigūnai gali pateikti video medžiagą, kaip P. Gražulis apsirengęs šalmu, kauke kvėpavimui apsaugoti, celofanu apsigobęs vaikščiojo su kelių litrų talpos balionėliu, aiškindamas kaip jis ruošiasi tuos p… bacilas naikinti. Atseit, ”papurkšiu ir jie žus kaip musės per tris sekundes”», – aiškino Pikasiukas® nesuprantantiems, kad tai buvo grasinimas panaudoti cheminį ginklą prieš taikius Lietuvos gyventojus. _Pikasotyrininkas™

pavarotti2014-04-04 21:18

REIKALAUJAME PANAIKINTI PENSIJAS KUNIGAMS, JIE NEMOKA JOKIŲ MOKESČIŲ VALSTYBEI IR SĖDI MUMS ANT SPRANDO. BAŽNYČIA YRA PAKANKAMAI TURTINGA, KAD IŠLAIKYTŲ SAVO TARNUS. PASIRAŠYK PETICIJĄ: h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams

Letas Palmaitis2014-04-04 21:15

Niekas niekur nesės, bet ponia bus perrinkta prezidente. Juk teisybė triumfavo? Vadinas, tai jos nuopelnas! Kita vertus, ką daryti su visais tais tūkstančiais litų, kurie priskaičiuoti už nusuikaltėlių "įžeidimą"? Jei nusikaltėliai nesės, vadinas, jie ne nusikaltėliai ir Eglė turės visą gyvenimą dirbti, kad išmokėtų baudas. Beje, džiugiai pranešu, kad prieš tris savaites lietuviško desanto apsėstas EŽTT "svarstė" mano skundą, kad esu nuteistas už Lauciaus ir Dūdos "apšmeižimą": kažkokiam lietuviškai nesuprantančiam Popovičiui M. Černiauskas "pareferavo" ir anas pasirašė, kad mano skundas neatitinka Konvencijos skelbiamų reikalavimų. Taigi desantas jau žinojo apeliacinio ketinimą ir paskubėjo užbėgti man už akių (kitais atvejais skundai ten įstringa metų metais).

Raigerdas Stasiui2014-04-04 20:29

Štai Stasys porina:"realybėje truputi viskas kitaip, kiekvienas darbuotojas veikia pagal jo užimamų pareigų patvirtintas pareigines nuostatas". Stasy, jeigu tu būtum mano pavaldinys, tai aš iš tavęs pareikalaučiau atsiskaityti tik pareigybines instrukcijas. Ir tikrai garantuoju, kad nėra Lietuvoje tokių instrukcijų, kurios prieštarautų LR Konstitucijai. O jeigu jos yra, tai turi būti patrauktas atsakomybėn tas žmogus, kuris tai sukūrė. O kas dėl tavęs, tai manau būtų teisinga, kad tau būtų užkirstas kelias dirbti bet kokioje valstybinėje institucijoje. Mano manymu, tavęs priimti negalima net į kalėjimą. Ir su laiku reikia tikrai padaryti valymą nuo visų tų Stasių. Tegul tai lieka tik istorijoje.

Beta Anfisai2014-04-04 20:20

Tai jau taip, tokie mūsų valdžios įpročiai ir, matyt, kažkokiais įstatymais net paremti. Vienoje vietoje prisidirbai iki ausų- pakeitei darbovietę ir atsakomybė nebus tau taikoma. Ne vienas toks atvejis jau buvo. Kad ir Palaitis dėl Gailiaus su Giržadu- pridirbo jis, o kompensacijas mokame mes, nes Palaitis jau ne ministras, vadinasi, atsakyti nereikia.

Beta stasiui2014-04-04 20:04

Bendradarbiavimas su Rusijos spectarnybomis ir Rusijos prokuratūra tamstai dar nepakankamas pagrindas? Eglės ir jos šeimos terorizavimas, įklampinimas į skolas valstybės vardu, dar mažai? Kokių dar papildomų šalia šito teismo verdikto reikia, kad kelti tiems niekšams bylą?

Arūnas - V.Ladui 2 komentarui2014-04-04 19:53

Visi būdami jauni darome klaidas - tai normalu. Nenormalu, netgi nežmoniška, kai tas klaidas bando panaudoti savo purvinam tikslui pasiekti, kažkokie neaišku kam dirbantys "saugumiečiai". Na , o dabar Ladui. Tikriausiai manai, kad pats esi labai protingas ir neklystantis? Mano nuomone - tavo komentarui parašyti, tikrai didelio protelio nereikėjo.

Triumfas2014-04-04 19:33

Kaip sunku buvo įveikti save,kiek drąsos, kiek valios geležinės, sąžinės graužimo, dantų griežimo kainavo šiems trims teisėjams priimti nutartį prieš pat rinkimus. Pagal scenarijų jau jie pakils karjeros laiptais.

Anfisa2014-04-04 19:31

O Duda tai jaute,kadangi pabego is prokuraturos,rodos pernai?

Diedukas2014-04-04 18:02

Realybėje bus taip, kad polikarpovna prisiims sau nuopelnus už teisingumo triumfą...

stasys2014-04-04 17:25

33 .. realybėje truputi viskas kitaip, kiekvienas darbuotojas veikia pagal jo užimamų pareigų patvirtintas pareigines nuostatas .. ir atleisti žmogų galima tik turint realų pagrindą .. manau jau ir seniau pastebėjote kiek tokių bandymų baigėsi didelėmis kompensacijomis per teismus. Todėl kalbėti kad atėjus naujam vadovui galima kažka kardinaliai pakeisti .. blefas .. mielieji. Jei darbuotojas sovietinis .. jo perauklėti nepaviks.. be pastovios darbuotoju rotacijos.. su atestacija.. kuri jau parodo kiek vienas ar kitas pareigūnas yra tinkamas .. nuolat kylantiems reikalavimas tose pareigose.

to 30 stasys2014-04-04 17:15

Jei butumete direktorius verslo, tarkim ir jusu kolektyvas nuolat savivaliauja ir vagia, ka darytumet? Keistumet kolektyva arba priverstumete ji dirbti kitaip. Jei to nedarote , jus kaip vadova tiesiog atleistu su visa atsakomybe uz kolektyva ir priimtu toki, kurie keistu nusistovejusia bloga tvarka. Taip ir valstybeje. Tik blogas arba korumpuotas vadovas gali listi betvarke.

pareigūne stasy2014-04-04 17:15

Ar apsimeti šlanga (kaip ir prklauso užduotis vykdančiam agentui), ar iš tiesų nesupranti Valio viršenybės generalinio prokuroro pavaldiniams? --- "Įdomu kodėl ekspertams atrodo kad čia turėtų imtis atsakomybės Valys su Grybauskaite .. kai atsakomybė pareigūno susijusio su ta byla , personalinė." --- Ar tu čia muilini žmonėms akis, neva prokurorai gali savivaliauti generalinėj prokuratūroj kiek tinkami ir jokių nurodymų, sankcijų, represijų, spaudimo prokurorams netaikoma?

Jules2014-04-04 17:12

O ar neosovietiniai prokurorai ir kiti bolševikai, dalyvavę kare priešo pusėje nesės už Tėvynės išdavystę, ar jiems viskas "pofich"? Daro ką nori?

stasys2014-04-04 17:10

28... Jei klausima pastatyti kitu kampu išeitų, kad tik pareigos ir aplinka, per laika ..daro žmones sugedusiais ? negaliu sutikti ..vadovų dažna kaita neužtikrina vienokios ar kitokios institucijos sėkmingo darbo..nes viska sprendžia vidaus kolektyvas...ir ne pavaduotojų lygyje.

apie agentėlį stasį2014-04-04 17:10

Buvo kartą agentėlis stasius. Ir jis vis ėjo ir ėjo į žmonių trobeles, vis kantriai aiškino ir aiškino, kokia stribduktė polikarpovna nekalta mergelė, o jos skiriami geri dėdės - "ne prie ko". Tik kad juo niekas netikėjo, stasius prarado pareigūno algą, socialines išmokas, taip pasaka ir baigta.

to 26 stasys2014-04-04 17:00

Manau priezastis viena- "zuvis puva nuo galvos" Butent Prezidento valia skiriami gen. Prokurorai,bei vyriausieji teisejai, o nuo ju priklauso ir visa tvarka.

Juozapas2014-04-04 16:58

Nuoširdžiai sveikinu Eglę. Dabar turėtų sekti kitas logiškas žingsnis - visi kurie fabrikavo šią bylą turėtų stoti prieš teismą. Visokie dūdos ir lauciai turėtų būti teisiami užtyčinį pareigūno Priesaikos sulaužymą, už Valstybės išdavystę ir iš savo kišenės atlyginti žalą Eglei bei Valstybei. Akyvaizdi ir Polikarpovnos asmeninė atsakomybė, nes ji toleravo sau atskaitingų institucijų nusikalstamą veiklą, protegavo ir gynė nusikaltėlius. Ne antrą kadenciją Poniai, o vietą ant narų kalėjime.

stasys2014-04-04 16:57

Įdomu kodėl ekspertams atrodo kad čia turėtų imtis atsakomybės Valys su Grybauskaite .. kai atsakomybė pareigūno susijusio su ta byla , personalinė.

Pagaliau2014-04-04 16:46

Teisingumas nugalejo!!! Dabar lauksiu kuo baigsis "Garliavos byla". Kazkodel giliai sirdyje tikiu, kad ir cia nugales Tiesa. Tai tik laiko klausimas.

arthur2014-04-04 16:43

Belieka tik stebėtis ir klausti,kam buvo reikalingas visas tas cirkas. Reikėtu tiems veikėjams, kurie aktyviai prisidėjo prie "antiteroristinės"operacijos o realybėje,tai padarė iš valstybės pajuokos objektą,pirmiausia patikrinti psichinę būklę ir jeigu pakaltinami,nuteisti ir pasodinti....

Sima2014-04-04 16:41

Beta parase visu nieksu pavardes kurie bus teisiami.

Rita2014-04-04 16:35

Stai kokia pas mus VSD ir prokurorai ,dar jie nepatenkinti kai juos pavadina banditais . Tai kaip jumis vadinti ,kiek pinigu kainavo sitos sukurptos jusu bylos . Kai nusikaltimas padarytas tikrai ,buvo tvirkinamos dvi mergaites ,tai jie byla suzlugdo . Kada jus visi tokie dudos ,valiai ,kryzeviciai ,kondratjevai ,ir kiti nieksai busite teisiami ,manau nebeuzilgo .Tada i Lietuva ateis TIESA ir RAMYBE .

pilietis2014-04-04 16:26

Banditizmas kuris vykdomas valstybes vardu,niekas už nieką neatsako

3. Monikai2014-04-04 16:13

Tai sakai, kad kenti vergystę? Bet gi mus valdė grybauskaitė 5 metus, per kuriuos tu kentėjai vergystę (beje, aš taip pat), bet toliau ir vėl agituoji už tą pačią grybauskaitę?! Ar vergystė taip patiko, ar su proteliu nebegerai?

Ǒ2014-04-04 16:05

Ši diena įeis į Lietuvos istoriją.

galima testi ir testi...2014-04-04 15:39

kas atsakys uz sutrypta merginos jaunyste, kai graziausiais savo gyvenimo metais ji buvo tampoma po teismus, tardoma, ikalinta kalejime, smeiziama...? Kas atsakys uz Deimantes suluosita vaikyste, jos isplesima is seimos ir ikalinima???

to IP:50.7.78.922014-04-04 15:31

Atkreipkite demesi i si komentara Nr.3 monika pasirasiusi...tai kas cia per padaras raso dabar?Tai jei tamsta monika taip garbini grybauskaite ,tai gal rasyk jos bent pavarde is didziosios raiders...As tai jos negarbinu ir noriu ,kad ji butu perrinkta ta grybauskaite ir rasau uztat taip pavarde....o tamsta taip garbini ir ka? tai trolini skaitos?

Jurgis2014-04-04 15:18

O kas gi sumokės Valstybei nuostolius dėl šitos "špionkos" ?

Pikasas32014-04-04 15:14

Beje, esu sulaukęs teisingo pastebėjimo, kad dar gali būti bandoma skųsti nutarti kasacine tvarka. Tačiau tam, kad toks skundas būtų priimtas tikrinti kasacine tvarka yra nemažai reikalavimų.

Diedukas > 8-am skelbimui2014-04-04 15:13

Siūlau Letą Palmaitį (just joke)...

Pikasas to 5nr2014-04-04 15:12

Nespėliosiu kas kokioje "kišenėje gali sėdėti". Jei žinote? - galite tai paviešinti. Galiu tik patikinti, kad nesėdžiu jokioje kišenėje. Paminėjote konservatorius, betgi ir juos esu ne kartą vienu ar kitu atveju kritikavęs.

Audra2014-04-04 15:10

Ponia Monika,sakote balsuoti uz Grybauskaite,kad isvengtumem korupcijos teismuose,bet ji jau 5 metus ta posta uzima,okorupcija klesti.Vadinasi butina balsuoti uz kita pretendenta.

e2014-04-04 15:10

Valstybės vardu vyko ilgus metus merginos kankinimas, tampymas po teismus, atviras terorizavimas, šmeižimas...Dabar gali Grybauskaitė šios akcijos dalyviams medalius sukabinėti, kuriuos atgavo iš Rusijos žurnalistų.

skelbimas2014-04-04 14:14

Lietuvos VSD skubiai ieško patikimo asmens pagrindinio Lietuvos terroristo pareigoms užimti. Geras atlyginimas, visos socialinės garantijos iki gyvenimo pabaigos. Kreiptis į VSD budėtojų dalį. Kodinis pavadinimas FSB.

Beta2014-04-04 14:06

Žmonės prisidėję prie Eglės Kusaitės bylos subfabrikavimo ir merginos jaunystės užnuodijimo: VSD – Dainius Noreika, Algirdas Grublys, Dainius Dabašinskas, Romualdas Vaišnoras, Sigitas Stasytis, Arūnas Paukštė, prokurorai – Vytautas Barkauskas, Algimantas Kliunka, Rolandas Tilindis, Mindaugas Dūda, Justas Laucius, Vilniaus miesto teisėjas Miroslavas Gvozdovičius, Vilniaus apygardos teismo teisėjai Virginija Švedinė, Jūratė Damanskienė ir Artūras Pažarskas.

Diedukui2014-04-04 14:06

Vienos tokios monikos iš prigimties, kitos - už pinigus.... Bet jų daug, labai daug, deja...

Pikasui2014-04-04 13:56

gerbiamasai, ar tik ne rinkimų proga tokia malonė? Aš iš viso šito susidariau nuomonę, kad tie prokurorai ir teisėjai yra kišeniniai, o kieno kišenėje jie sėdi - spėkite, bet jūs neatspėsite, nes jūs pats komservatorių kišenėje galimai...

Diedukas2014-04-04 13:52

Įdomu, ar daug Lietuvoje tokių "monikų"?

monika2014-04-04 13:48

iki kur nusiritome kad tokioms teroristems laisve grazinta. manau tik balsuodami uz prezidente dalia grybauskaite isvengsime korupcijos teismuose ir tokios kusaites ten bus supudytos o ne isleistos i laisve. gerai yra pasakes landsbergis - asilu tauta lietuviai. sis teismo sprendimas parodo, kad nusiritom iki begalybes. manau artejanciuose rinkimuose si karta tauta pasirinks teisingai ir atiduos balsus uz grybauskaite, labai noriu tuo tiketi. kiek kentesime vergyste?

V.Ladas2014-04-04 13:33

Duok Dieve, kad šita nedidelio proto mergužėlė būtų jau pasimokiusi, ir daugiau neleistų sau jokių fantazijų, susirastų kokios pardavėjos darbą, ir nekeltų sau ir kitiems rūpesčių...

Pikasas2014-04-04 13:30

Nutartis galutinė ir neskundžiama. Eglė Kusaitė visiškai išteisinta. Tačiau ši ilga istorija yra gera pamoka visiems jaunuoliams ir merginoms, kad nedera pernelyg pasitikėti visokiais "kreivais" agitatoriais, kurių tikslai gali būti visiškai kitokie, negu manoma. Istorija yra pamoka ir tiems pareigūnams, kurie nesilaikė tarnybinės etikos taisyklių ir išprovokavo šios istorijos ilgą tęsinį. --------------------------------------------------- Priminsiu keltą ankstesnių minčių šia tema: RETRO 2010-08-05 ---------------- Eglė Kusaitė mūsų saugumiečiams kaip nuo dangaus nukrito. Jauna panelė gyvenime pasimetusi, draugaujanti su čečėnais, pakeitusi religiją, tad tereikėjo įvynioti ją į blizgantį popierėlį ir pakišti tokią dovanėlę Rusijos spec. tarnybai. VSD darbo metodai, stengiantis E. Kusaitę įtraukti į teroristinę veiklą labai keisti. Nemanau, kad jie buvo būtini. Būtų kur kas prasmingiau, jei "gudručiai" būtų bent jau pabandę paaiškinti Eglei tokių žaidimėlių galimą pavojų ir patys jame nedalyvautų. Tos provokacijos galėjo pasibaigti labai liūdnai, jei E. Kusaitė apie kokį agitatorių būtų pranešusi viešai. Nesunku atspėti, kaip po tokio paviešinimo būtų sureagavęs, sakykim, Egiptas, kur net ir per staigus korano padėjimas ant viešbučio portje patarnautojo stalo gali sukelti vos ne tarptautinį skandalą. Trumpai sakant, VSD pareigūnai atlikdami eilę labai abejotinų veiksmų žaidė su ugnimi ir galėjo ne tik patys nuo jos nudegti, bet ir Lietuvos įvaizdį pakišti. Šios bylos visa eiga tokia, kad ją taip pat galima priskirti prie "rezonansinių bylų", kuomet teisėsaugai bent į kai kuriuos visuomenei rūpimus klausimus įvairius visuomenei tenka atsakyti dar teisinio proceso eigoje. Kai savo susirūpinimą tuo, kad byla netaptų politizuota, parodė kai kurie politikai ir žinomi visuomeninių institucijų vadovai, tai prokuroras Justas Laucius sureagavo į tai perdėtai aštriai. Gal teisėsaugos pareigūnas jaučiasi tokiose aukštybėse, kad netgi jo konkrečių veiksmų vertinti negalima? Dabar prokuroras J. Laucius nušalintas nuo šios bylos ir turės aiškinti savo emocijų priežastis. Bet tai dar nebus atsakymas į keistas šios istorijos eigos aplinkybes. Visi puikiai žinome, kokį siaubą šiuolaikiniam demokratiniam pasauliui kelia terorizmo grėsmė. Netenka stebėtis, kad už "kovos prieš terorizmą" būtinybės kartais stengiasi pasislėpti netgi tie, kurie patys vykdė ar vykdo tautų genocidą. Jei SSRS ir jos tradicijas perėmusios Rusijos veiksmai čečėnų tautos atžvilgiu kol kas pasauliniu mastu nėra įvardinti, kaip genocidas, tai tą pasaulio visuomenei, manau, dar teks padaryti ateityje. Kitas dalykas, kaip kartais yra teroristinėmis priemonėmis kovojama prieš tokią imperinę politiką. Tokios priemonės, kaip teroro aktai yra visiškai nepriimtini ir prieš teroristus turi būti kovojama visur ir visada. Ar Eglę Kusaitę galima jau pripažinti potencialia būsima teroriste? Manau, kad byla buvo dirbtinai sukurpta mūsų pareigūnų tam, kad įsiteikti Rusijos spec. tarnyboms. Kol kas Eglė, kiek viešai yra žinoma, jokio teroro akto nėra padariusi. Jei jos parodymai buvo išgauti taikant fizinį ir psichologinį smurtą, tai jie nėra teisėti ir tuo pačiu yra negaliojantys. Tuo labiau, kad vis labiau ryškėja ir kitos su byla susijusios aplinkybės, kad E. Kusaitės veiksmus galėjo įtakoti juos provokuojantys VSD ar kitų teisėsaugos institucijų darbuotojai. O tai jau pakvimpa rimtu teisiniu skandalu. Visuomenė turi teisę žinoti ar teisėsaugos institucijos laikosi LR Konstitucijoje ir tarptautinėse konvencijose nurodytų žmogaus teisių reikalavimų. Kol kas tai ir yra šio momento esmė Eglės Kusaitės byloje. (RETRO 2010m. pabaiga)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi