ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

A. Paleckis: nors mano giminės, girdėjau, prašo pristabdyti mano publikacijas, tačiau aš prašau toliau jas tęsti(47)

Galima turėti įvairų požiūrį į Lietuvos pilietį Algirdą Paleckį, tačiau tai, ką su juo daro atvirai kriminaliniam pasauliui patarnaujanti Lietuvos teisėsauga, be teismo mėnesių mėnesius laikydama nelaisvėje, neleidžiant susitikti net su artimaisiais, nėra normalu.

A. Paleckis: nors mano giminės, girdėjau, prašo pristabdyti mano publikacijas, tačiau aš prašau toliau jas tęsti
Kairėje - Algirdas Paleckis (nuotr. wikipedia.org), dešinėje - Evaldas Pašilis (nuotr. prokuraturos.lt)
Kairėje - Algirdas Paleckis (nuotr. wikipedia.org), dešinėje - Evaldas Pašilis (nuotr. prokuraturos.lt)

Galima turėti įvairų požiūrį į Lietuvos pilietį Algirdą Paleckį, tačiau tai, ką su juo daro atvirai kriminaliniam pasauliui patarnaujanti Lietuvos teisėsauga, be teismo mėnesių mėnesius laikydama nelaisvėje, neleidžianti susitikti net su artimaisiais, nėra normalu.

Kaip žinoma, 2018 m. gruodžio viduryje ši teisėsauga, vadovaujama generalinio prokuroro Evaldo Pašilio, paskelbė skandalingą informaciją apie tai, kaip išaiškino prieš Lietuvą veikusių šnipų tinklą. Vienas sulaikytų šnipų buvo A. Paleckis, pas vieną asmenį buvo rastas net dujinis pistoletas.

O policijos generalinis komisaras Linas Pernavas atskleidė netikėtą dalyką, kad „šnipinėti galima ir viešai prieinamus dalykus, viešą informaciją“ .

T. y. tie, kurie, pavyzdžiui žiūrį valstybinio tansliuotojo LRT laidas, skaito nepriklausomo Žmonių partijos portalo delfi.lt publikacijas ar seka informaciją panašiuose šaltiniuose – kiekvienas gali būti įtariamas šnipinėjimu.

Tąkart, po tokių generalinio policijos komisaro įžvalgų ekspertai.eu steigėjas Audrius Nakas visuomeniniuose tinkluose pasidalino tokiu komentaru:

„Aš nuo ryto iki vakaro šnipinėju. Didelę dalį surinktos viešos informacijos (nes paparacinė tiesiog nedomina ir su kaupu tenkina vieša) apie valstybės institucijas, pareigūnus ar kitokius valstybės tarnautojus, kurie senesniais laikais pelnytai būtų laikomi pretendentais į kokybiškas kartuves centrinės miesto aikštės viduryje, perduodu tinklalapiui ekspertai.eu .

Ši informacija laisvai prieinama bet kurios pasaulio valstybės spec. tarnyboms. Todėl savo veiklą vadinu vadinu mi nkštąja galia. Tiesa, neturiu namie dujinio pistoleto. Tačiau disponuoju dujiniu šildymo katilu.

Kai valstybinio transliuotojo LRTDELFI eteryje sėdi ir kalba etatinis Žmonių partijos kvailelis – nieko naujo, įprastas, kasdienis reiškinys. Politinių pajacų yra tokia priedermė ir paskirtis – kalbėti kiek galima daugiau nesąmonių.

Tačiau, kai nesąmones ramiu veidu kalba policijos generalinis komisaras.... Na nežinau, nežinau...“

Taigi A. Paleckis be teismo kalėjime laikomas jau apie devynis mėnesius, ir nors 2018 m. pabaigoje teisėsaugininkai ateityje žadėjo atskleisti daugiau informacijos apie šį didelį šnipų tinklą, iki šios dienos nieko taip ir neatskleidė.

O jūsų dėmesiui A. Paleckio laiškas, rašytas prieš gerą mėnesį, kuris ilgokai keliavo paštu, tačiau vis tik atkeliavo iki ekspertai.eu redakcijos.

Jame šnipinėjimu kaltinamas ir be teismo įkalintasis ragina nenuleisti rankų ir teigia, kad jo savijauta ir nuotaika gera.

„Žodžiu, nors mano giminės, girdėjau, prašo pristabdyti mano publikacijas, tačiau aš prašau toliau jas tęsti. Tai – mano byla ir mano reikalas, o taip pat – visuomenės. Ji turi žinoti, kas čia vyksta.

Beje, būtent publikacijų ir bijo demofašistai, tą labai aiškiai pajutau. O teisės ir įstatymų visai nebijo.

Tuo labiau reikia tęsti, nes iš jų galiu sulaukti draudimo man rašyti laiškus – tad kol yra proga, reikia ja naudotis.

Viską darau gerai apgalvojęs. Ir nuotaika, savijauta mano yra gera. Depresija būtų, jei nerašyčiau“, – laiške rašo A. Paleckis.

Laiško fragmentai.

Naujausi

Komentarai (47)

Rikiuoti
onuteTO 8ekspertas2019-07-26 11:22

zasine kvailas PUTINAS yra pasaulio prezidentas

K2019-07-20 00:46

Nuo 2018 A. P. laikomas tardymo izoliatoriuje. Beveik per metus Kaltinimas ir jo Įrodymai Nepateikti. Media jis jau pavadintas RU šnipu. Demokratinėje Valstybėje Neįmanoma įkalinti Pilietį, nepateikus Kaltinimą įrodančius Įkalčius. Pasirodo, kolonijoje Leidžiama vykdyti savitą, tautinį Teisingumą. O pas mus viskas galima: ardyti geležinkelį su kaimynais, laikyti arabus savo slaptuose kalėjimuose, galimai, įvežti į Šalį neteisėtą strateginį Ginklą be priimančios Šalies sutikimo, metų metais laikyti disidentus be Nuosprendžio. Ar tai NORMALU? Politikai to NEŽINO? Tai atitinka ES Principus? Mes, gal dėl nežinojimo, info stokos, kasdienės propagandos, tapome abejingi savo mažos Šalies Likimui.

šernius >> 41. Valdas2019-07-19 23:53

Nesupratau man skirtų pretenzijų. Aš kaip ir nesakiau, kad laikyti nekaltą žmogų kalėjime yra gerai ir teisinga, iš viso jokio moralinio/teisinio situacijos vertinimo iš mano pusės nebuvo, aš tik pasakiau, kad taip valstybės elgiasi kai gina savo interesus ir nieko čia neįprasto nėra. Ir tik dėl to rūpestingasis Valdas iš karto susirūpino mano psichine sveikata :)? Aš žinau, kad ir vėl manęs nesuprasite, na bet tiek to, pagilinu temą :). 1. Valstybės valdymas - tai ne nekaltų mergelių siuvinėjimo kursai, ten būna labai bjaurių dalykų, todėl neveltui valstybės turi spec. tarnybas, kurios užkulisiuose bet kokiomis priemonėmis sprendžia tam tikras problemas, kurias kitaip išspręsti neišeina. Aišku, jų veikla reglamentuota, bet su kodeksais manau prasilenkia kapitališkai :). Tarkim, ar tai "ndda", ar tai "patriot" akte buvo įrašyta, kad JAV prezidentas gali tiesiog įsakyti nugalybti bet kurį Žemės gyventoją, bet kuriame Žemės rutulio taške, arba jį pagrobti be jokių ten "popierinių procesų", advokatų ir artimųjų informavimų ir t. t. Kur čia kodeksai? 2. Ar tai yra gerai? Čia slidus klausimas ir negalima į jį vienareikšmiškai atsakyti. Tarkim galima užmesti akį į istoriją. Aleksandro II valdymas. Caras reformatorius (liberalas) ir baudžiavą panaikino, ir atstovaujamos valdžios struktūras plėte ir Konstituciją norėjo įtvirtinti, bet buvo medžiojamas teroristų kaip triušis, nes esą "despotas" :). Buvo net susprogdintas korpusas Žiemos rūmuose su 100kg dinamito, kuriame tuo metu turėjo pietauti caras. Jis pavėlavo - tai liko gyvas, bet po nuolaužomis apačioje žuvo daug kareivių, ten lyg ir jų kazarmos buvo. Teroristai visiems kėlė siaubą, gatvėje buvo žudomi valdininkai - šaudomi, sprogdinami, "stiletuojami". Galiausiai pasikėsinimas pavyko - caras mirė. Įdomūs to meto laiškai, kuriuos rašė Aleksandrui III (naujam carui) jam kažkoks artimas žmogus (nepamenu kas), kad caras niekur iš rūmų nevažiuotų, neitų ir miegotų užsirakinęs duris kartu su apsaugos karininkais. Caras kelias savaites slėpėsi rūmuose, bet "ochrankai" davė spec. įgaliojimus, leido dirbti be jokių ten procedūrinių "valakitų" ir kita. Jie per tas kelias savaites sugaudė visus teroristus, caras juos "pakabino į pavėsį", neatsižvelgė į vietinės inteligentijos prašymą jų pasigailėti. Labai greitai įvedė tvarką - visi revoliucionieriai spruko į užsienį, laikraščiai kurstantys maištą užsidarė, o visi kiti suprato ką galima daryti, o ko ne. Tai būtų galima sakyti, kad II variantas yra geresnis, bet prisiminus "ježovščiną", kai spec. tarnybos pradėjo visišką savivalę, taip tvirtinti neišeina. Tai šioje srityje svarbu balansas. 3. Informacija - tai ginklas. TSRS leido "glasnostį", kurios metu buvo skleidžiamas juodas melas ir diskredituojama šalis visais atžvilgiais. Daug laiko nereikėjo... Aišku, čia tik dalis griovimo proceso, bet labai svarbi. 4. Tai šiuo atveju valstybė ėmėsi spec. priemonių prieš žmogų, kaupiantį informaciją, kuri kelia pavojų patiems valstybės pagrindams. Aš to nepateisinu ir nepalaikau :), bet sakau, kad tai yra paplitus praktika :). 5. Dirbti kolonijinėje administracijoje, kuri naikina mano Tėvynę - aš nenoriu ir nedirbu. Dirbti Lietuvos labui, kurią norėčiau palikti savo palikuonims, aš galėčiau, jeigu mano kompetencijos ir potencialas būtų pripažinti tam tinkamais. Ir be abejo, psichinė būklė :). 6. Sakyčiau pas Jus, Valdai, taikomi dvigubi standartai, tai negeras požymis. Numušti lentą su kūju (savivaldžiauti ir užsiimti vandalizmu) galima, nes teisinėmis priemonėmis neišeis, nes bloga teisėsauga, o kai kita pusė lygiai taip pat spjauna į teisę, tai jau blogai. Aš suprantu, kad mastai čia skirtingi, bet viskas prasideda nuo principų ir mažų žingsnelių. Irgi nesupykite, jeigu ką :).

tam 32019-07-19 13:27

už ką pats pardaviai Lietuva? Alum, proškom ar šokoloduką paimiai./P/

Proletaras2019-07-19 13:25

Anksčiau, kad pripažintu šnypu, reikėjo mažiausia turėti sandeliuke trumpų bangu siustuvą ar kokiame parke perdoti valstybės paslaptis turinčia info užsienio rezidentui. Dabar pakanka turėti kitokia nuomonę, nei oficilioji ir Ok, esi valstybės "Išdavykas".

tikrai2019-07-19 03:35

Kazkaip 6 komentatorius primena bezdzione su granata

Valdas2019-07-19 02:27

Pone šerniau, nenoriu jūsų asmeniškai įžeisti, bet atrodo, jog persižiūrėjote TV ir visai praradote sveiką nuovoką. Civiliniuose santykiuose galima viskas, kas nėra aiškiai uždrausta. Administracinėje teisėje galima tik tai, kas aiškiai leista. Pridedame nekaltumo prezumpciją ir ramia sąžine tokius mąstytojus siunčiame psichiatrinei ekspertizei. Sutinku, kad galima turėti tokią nuomonę, tačiau turint tokią nuomonę turėtų būti draudžiama eiti tam tikras pareigas :)

to 372019-07-19 00:56

P. Egle viesai kalbejo , kad ja smeize , gamino teroriste , nes kovai su terorizmu yra skiriamas galimai labai didelis finansavimas ?.

s2019-07-19 00:35

Paaiškėjo, kad JAV slapta Europoje laiko apie 150 termobranduolinių bombų ---- va cia tai snipas parase antraste !!!

s2019-07-19 00:24

Pasakai , kAD paslaptis - IR GALI mergaite isvezti... gali 9 menesius laikyti zmogu be irodymu.....gali beleka isdarineti, nes PASLAPTIS!!!

nuomonė2019-07-19 00:21

labai juokinga-IDOMU,KO DAR RUSIJOS KREMLIUS NEŽINO APIE L I E T U V Ą... IPATINGAI,APIE BUVUSIUS "PREZIDENTUS"???? BAISU... KAI iš Kazėnienės tyčiojasi "sovietikai valdžioje"..... kur pažiūrėsi valdiškose tarnybose visur "pūliniai"o kai kam tik Venskienė,bet už ytai ordinus kabina... nedirbi ,sbe stuburo esi-ordinas........ baisiau nebegali būti .. IDOMU,KODĖL 29 METAI PO NEP[RIKLAUSOMYBĖS -NETURIM - T E I S Ė S A U G O S... TIK JOS PARODIJĄ......' GASDINTI IR KELTI BYLAS MERGAITĖS MOČIUTEI..... MANAU KODĖL NEPASAMDOMA UŽSIENIO TEISININKAI,KAI PAS MUS LIETIUVOJE JŲ NĖRA,TIK paskui E G L Ę KUSAITĘ LAKSTYTI,IR "DARYTI " TERORISTE" GAL UŽTEKS PRADŽIAI

s2019-07-19 00:05

TAI visus, kurie vaziuoja i UZSIENIsupakuokit - nes jie isveza informacija... CCCR uzdare sienas ir galas snipams :) o kad visus isdavikus viena diena visos salys atiduotu atgaL LIETUVAI, su visom INFORMACIJOM, kazin is ko algas ir pensijas ir pasalpas ir sriubyte DUOSIT is kokiu sisu, kada dabar tie visi karstu brangiu isvazeve savo GIMINAICIUS LIKUSIUS ISLAIKO !!!!! Ukrainoje gal but naujas prezidentas ta ku-vu lizda isardys, pamatysim... o pas mus ilgai dar bludys balkoneliai, kol patys nenukris !

Z2019-07-18 22:57

Amerikoje be kaltės sėdi kalėjime N.Venckienė, Lietuvoje be teismo A.Paleckis. Gera demokratija, nieko nepasakysi.

šernius2019-07-18 22:56

Būkim biedni, bet teisingi. Nereikia čia aiškinti, kad policijos gen. komisaras yra debilavotas, nes šneka tokius dalykus. Jis šneka iš principo teisingai. Taigi: 1. Žvalgyba apie 90% visos informacijos susirenka iš viešų šaltinių, nes vykdant bet kokią operaciją praktiškai neįmanoma paslėpti tos operacijos pėdsakų, galima tik bandyti nukreipti dėmesį ir pūsti miglą į akis. Pavyzdys: juvenalkės prastūmimas Lietuvoje. Buvo pučiamas informacinis burbulas apie žalojamus vaikus, buvo verkiama, kad teisinė bazė prasta ir t. t. Po to buvo nepastebėta reikiamų signalų, o kai labai greitai po to atsitiko tragedija, tada visi šakalai vieningai per visus virdulius pradėjo garą leisti, kad taip daugiau negalima, paspaudė Seimą ir... vat tau ir prašom. Dauguma žmonių perskaito kažką ir pamiršta, bet mokantis su informacija dirbti asmuo gali susirinkti, atsijoti ir susidėlioti tą viešą informaciją chronologiškai, atlikti jos analizę ir galėtų pasakyti, kada ta operacija prasidėjo, kas ir kaip prie jos prisidėjo, tada susirasti, kas ją finansavo, iš kur kojos dygsta, kokių tikslų yra siekiama toliau, kas bus toliau ir t. t. Ir visą tai tik iš viešos informacijos, kuri paprastiems žmogeliams nieko negali pasakyti. O savalaikiai pateikus tokią informaciją viešai su nuorodomis į šaltinius, paaiškinimais ir t. t. , tai gali padaryti labai rimtą efektą visuomenei. 2. Lietuvių kalbos iš užsieniečių mažai kas žino, tai Lietuvos informacinio fono nagrinėjimas vietinio lietuvio gali būti didelė pagalba kokia nors užsienio tarnybai. 3. Paleckis dirbo (kiek suprantu už ką jį ištikrųjų sėmė) su ne visai vieša informacija. Liudininkų dėl sausio 13 apklausinėjimas ir jų pasakojimų fiksavimas, tai nėra vieša informacija, nes ją gali gauti tik iš to žmogaus tiesiai, reikia žinoti tą žmogų ir jis turi sutikti su tavimi susitikti. 4. Na ir tiek šnipinėjimas, tiek antivalstybinė veikla yra toks labai jau slidus dalykas, kurį pakankamai sunku įrodyti - kur čia nuomonės reiškimas, o kur dezinformacijos skleidimas, kur čia domėjimasis, o kur rinkimas informacijos ruošiant kokią nors informacinę "bombikę". Todėl dauguma šalių jiems pavojingus asmenis susemia, o po to jau "pritaiko" įstatymus. * Čia ką aš parašiau nereikia suprasti, kad aš pritariu Paleckio suėmimui ar laikau jį Lietuvos priešu. Visiškai ne. Jis šaunus vyrukas ir darė teisingą darbą būtent dėl Lietuvos, o ne dėl lithuanijos, kuriai dabar atstovauja "mūsų" teisėsauga. Tiesiog šioje istorijoje nėra kažko labai neįprasto žiūrint bendrai. 5. Esminis visos šitos istorijos akcentas visai ne suėmimas ar paskelbtas pretekstas suėmimui, o tai, kad jeigu jau priėjome prie žmonių suiminėjimo dėl sausio 13 įvykių tyrimo, tai parodo: a. kad ant to įvykio pastatyti mūsų dabartinės valstybė pamatai; b. tie pamatai yra labai silpni, jeigu juos aršiai ginti; c. jie pastatyti ant MELO, nes jeigu oficiali versija būtų tiesa, tai niekas nebijotų žmonių liudijimų d. jeigu jau juos, tuos pamatus, reikia ginti tokiomis priemonėmis, tai čia jau aiškus artėjančio "kirdyko" požymis.

šernius >> 23. trumpai2019-07-18 22:55

Jeigu mes "nusiristumėme" iki tokio žmogaus su tokiais organizaciniais sugebėjimais kaip Berija, tai tikrai būtų gerai. Deja... O savo pasisakyme, spėju, norėjote pasakyti 'nusirisime iki "ježovščinos"', tai iki to geriau būtu net nepriartėti, nors kryptis į tą pusę. Kadangi jau ne Stalinas buvo paminėtas, tai laikau, kad padarėte nemenką pažangą :). Todėl siūlau dar ir dėl Lavrentijaus apsišviesti. Žinios tikrai nepakenks :). topwar. ru/19243-pravda-pro-lberiyu-lomaya-dogmy-i-stereotipy. html

pastebėjimas>2019-07-18 22:32

2019-07-18 10:47:04) (62.210.146.23) Parašė Gyvi komunarai , kaip ir gyvas , laisvas Paleckiokas nei Stalinui nei Putinui nereikalingi. Jų sušaudymai, įkalinimai yra daug vertingesni politine prasme , nes tada galima parodyti tuos , kurie tai padaro ,kaip žiaurius diktatorius, kuriems negali būti pasigailėjimo, su kuriais nekalbama...

jeronimas2019-07-18 21:43

Tas Paleckioko sulaikymas ,tikras anekdotas apie lietuviska teisesauga. Kai kiekvienas zemes lopinelis matomas is kosmoso,kai kiekvienam kampe kompiuteriai ir informacija prieinama tiesiog neitiketinai laisvai,na ka gali toks zioplys Paleckiokas perduoti kaip "SNIPAS" Rusijai?? Cia persokta per visas fantazijas geriausiu romanistu. Jeigu reikalingi Lietuvos -Tevynes isdavikai,tai prokurorai turetu aiskintis,tiksliau jau senai buti issiaiskine,kas paeme maisa amerikiniu doleriu is valdzios nieksu ir ivykde valstybes-Tevynes isdavyste,leisdami kurti amerikonams kankinimu kalejimus su pavadinimu adamkaus?? Va cia tai tikra valstybes isdavyste,uz kuria absoliuciai dauguma valstybiu ivykdytu mirties bausme. O dabar suranda toki prietranka Paleckioka,ir visuomenei aiskina,jog tai snipas.

O tai ko2019-07-18 20:56

ekspertai.eu neužduoda naujam Prezidentui oficialių klausimų, kodėl sėdi Paleckis?

zinoma2019-07-18 20:39

Gana skaudus ivykis . Zmogzudziai kurie kuria kaltes , smeiztus , sodina piktybiskai Jaunuolius i kalejima galimai yra didelis finansavimas , zudo silpnesnes seimas nearestuoti , vaiksto laisveje , iesko sau nauju vergu . Sis Zmogus kazkuo kaltinamas sedi jau ilga laika kalejime ir Jo niekas negina , negali susitikti net su tevais , artimaisiais . ? Gal Jis ka nors zino apie banditu nusikaltimus , kazkam pavojus , kad neprakalbetu . ? Cia kaip kokioje pasakoje . Argi negali laukti Zmogus apklausu namuose jeigu yra kaltinamas ?. Ar nereikia viesinti , diskutuoti , reikalauti , kad butu su Zmonemis elgiamasi kur kas svelniau , o ne paisyti kazkieno uzgaidu ?. Cia panasu , i pasitariam , "davaj" imam ... Ka kalbeti Jaunimui ,nesuvokiantiems is vis apie teise , kurie viskuo tiki ?.

ceslovas2019-07-18 20:23

O kaip su eu raginimu paleisti politinius kalinius? Gal tai liecia tik ruskius, Lietuvos debilavotiems teisesaugininkams galima?

S2019-07-18 20:16

Vokietijoje butu senai demonstracijos...ir per visas TV laid as butu diskusijos....o pas mus TYLA, TIK SU BOTAGELIU TA kur zino tik viena nuomone..

S2019-07-18 20:01

Isivaizduoju kaip cyptu kaip kiaule ant visu lauku Grybauskaite, jeigu Rusijoje 9 menesius laikytu, be jokiu irodymu, koki nors zmogeli turinti SAVO NUOMONE!

Vytas2019-07-18 19:59

Štai naujasis prezidentas pakalbėjo su E. Pašiliu ir, kaip rašė spauda, liko patenkintas juo. Gana keista. Apie L. Pernavo perliukus nesinori net kalbėti. Kokia kalba, tokie ir rezultatai. Nesuprantu elementaraus dalyko: jei buvo žmogus sulaikyta už šnipinėjimą, tai turi būti ir konkretūs faktai, kaip slaptų dokumentų kopijos, slaptų duomenų rinkimo faktai ir t. t. L. Pernavo normatyvas, kad špionažu gali būti ir viešų duomenų rinkimas primena paranoją. Bet dar keisčiau, kad tokiomis nuostatomis vadovaujasi ir teismai. O tai jau visai nejuokinga. Taip ir Z. Vaišvila su Naku tapo grėsme Lietuvai. Keista, kad už tai, kad tapo grėsme, nebuvo dar ir teisiamas. Už apibendrintas Lietuvos įvykių interpretacijas. NETVARKA,PONAI, taip visi greit pradėsime viską skaityti ir daryti apibendrintas išvadas. O jos juk gali būti GRĖSME valstybei.

U-2>21. Nu jo...2019-07-18 19:08

Butent. LRTDELFIo skaitytojiai turetu buti prilyginti prostituciu klientams. Geras zmogus ir pavyzdingas lietuviskos seimos tevas ju neziures, neskaitys ir rusams sio triperio bacilu neplatins. Sputnik.lt ir Peleckis jau nukentejo teisetai.

trumpai2019-07-18 18:55

Istorija katojasi net idomu ar nusirisim iki berijos veiksmu.

> 18.U-22019-07-18 18:37

Logika geležinė.

Nu jo... U-22019-07-18 17:24

Darosi pavojinga naudotis delfidine ir LRT medžiaga. Sputnik.lt ir "užrauktas", dėl šios medžiagos platinimo... :D:D:D

Romas > 6. KAM2019-07-18 16:58

Neklausiu amziaus, nors komentaras darzelinuko lygio, bet pasakysiu - zmones su tokia mastysena niekada nebuvo ir nebus laisvi, nes jie uzkompleksuoti ir jaucia save nepilnaverciais. Kas del branduolinio ginklo, visu pirma, jau seniai yra nemaziau galingesne ginkluote, netersianti aplinkos radiaktyvinemis nuosedomis, tai viena. Antra - salyginai smulki avarija Cernobylio AE, paliete savo tarsa net Prancuzijos teritorija, o jus turite bent maziausia supratima apie branduolinio raketinio smugio pasekmes? As jau nekalbu apie atsaka, kuris butu, be jokiu abejoniu, galingesnis, nes potencialas galingesnis. Trecia - "riksmas" apie "vakaru karine galia", man kelia tik juoka. Ir ketvirta - jusu, tokiu "iskiliu" vakarieciu nieks "nekabina" - gyvenkite ir megaukites gyvenimu, kol dar istikruju nepabodote savo marazmu. Kantrybe, ji ne amzina.

S2019-07-18 16:54

O kada jam organus isims? CIA jau viskas kaip Ukrainoje ...

U-22019-07-18 16:42

Zanro klasika. Po sekmingo pasto, telefono, telegrafo ir Pašilio uzemimo, sene Bestija sustoti jau negalejo. Jeigu tiketi jos daktarine, tai tokius paleckius reiketu saudyti kaip modernios Lietuvos kolektyvizacijos ir integracijos priesus. P.S. Jeigu A. Paleckis sedi uz tai, kad skaite ir ziurejo LRTDELFY, tai jis tikrai kaltas.

Romas > 3. Paleckiu2019-07-18 16:33

Nesigincysiu, nes tai beprasmiska, bet noriu uzduoti klausima - jeigu, jusu teiginiu, jus nabagus vis "parduoda" visokie "sudziai", tai kodel jus, tokie "iskilus auksiai" neissiperkat? Gobsus, pinigu gaila?

zinoma2019-07-18 16:27

Suluosinto per prievarta Jaunimo pakeiciant teroristiniu ziauriu budu seksualine orentacija liesti nereikia . Turi teroristai Zmogzudziai atsakyti uz Jaunimui padaryta sunku nusikaltima seksualines orentacijos keitima . Gimsta visi berniukai ir mergaites teisingos orentacijos . Paskui juos biznieriai sudrasko juoduju technologiju pagalba , teroristai savo amata atlieka puikiai . Ar jau pritruko prekyba Zmonemis zmogzudziai prostitucijai merginu vergiu , kad pradeta pardavineti vaikinus pakeiciant orentacija geju bizniui ? Anksciau tokiu iskrypimu nebuvo , dabar jau zygiuoja paradais . Visa demesi reikia skirti nusikalstamam prekyba Zmonemis zmogzudziu tinklui . Kupiskio raj. raso , rado darzineje penkiolikmete negyva . Gali mergaites organus , kad ir gimda , parduoti juodajai organu rinkai .? Raso , kitos mergaites ieskomos . Siaucia zmogzudziu susivienijimas , turto prievartautojai , nesaugu paaugliams ,Jaunimui gyventi . Del pinigu ir uz pinigus biznieriai suluosins musu grazu Jaunima . Tie slapti galimai veikia iki siol , kad toks nekontroliuojamas nusikalstamumas . ? Jei pasiskundi ,sumala tave gaujos su Zeme . Su terorizmu reikia kovoti , ginti musu grazu Jaunima . Profesionalaus darbo .

labai pavojingai 132019-07-18 16:14

pasisakėte; tuomet visą politinę valdžią reikės paeiliui pasodinti, ką pasakys rinkėjai?

Egidijus Baltusis to 62019-07-18 16:03

Kvaili,jei tau Smetonos rezimas arba dabartiniu vagiu griaunama Lietuva yra laisva valstybe, tai tu ta laisve be skrupulu gali susikisti siknon, as kaip ir daug kitu Lietuvos zmoniu, net nesiruosiu ginti sios banditu ir vagiu uzgrobtos salies ir guldyt savo galva uz siu vagiu ir banditu liguistus interesus, jie jau ir be Rusijos surado begale priesu,tegu patys ir kariauja, tokia Grybauskaite net lenkai n*****axu...... i pasiunte. Mano Lietuva yra kitokia, kur py.... dar... ai nezigiuoja demonstracijose, Briuselio ir Nato ganksteriai nenurodineja kaip si salis turi giventi, politikai ir valdininkai sedi po prokuraturos sutelktu demesiu, banditai vadinami partizanais iki siol atgailauja uz ju nuzudytus zmones, socialinis teisingumas tikras, o ne butaforinis ir salies nepalieka lietuviai....

Redakcijai2019-07-18 15:54

Ar redakcija neprivalo perduoti teisesaugai 62.210.146.23, kuris akivaizdziai pazeidzia istatymus ? "(BK 170) | Baudžiamasis kodeksas. 170 straipsnis. Kurstymas prieš bet kokios tautos, rasės, etninę, religinę ar kitokią žmonių grupę."

Nu jo... (pataisymas)2019-07-18 15:08

Turėjo būti: "...Norėjo"paspausti..."

stėrva2019-07-18 15:05

.. nebe už kalnų, kai už kiekvieną teisingą žodį liberalioje erdvėje bus skelbiamas mirties nuosprendis ..

VAKARAI2019-07-18 15:04

Smogė Avganistanui, Irakui, Livijai, Sirijai, Iranui ir Venesuelai nepavyko, dabar smogkime Rusijai -fašistinių davatkų svajonės -"kryžiaus žygiai"

Nu jo...2019-07-18 15:03

Apsikvailino klounai su Paleckiu. Reikėjo "paspausti", kad Paleckis "prikąstų liežuvį", o dabar nei teist, nei paleist. Teisiant, turės būti pateikti realūs faktiniai "šnipinėjimo" įrodymai, kurių garantuotai nėra, nes auditorijai jau senai p*samas protas apie viešos ir visiems laisvai prieinamos informacijos "šnipinėjimą". Gi paleidus Paleckį, teks pagrįsti jo sulaikymo būtinumą, tiriant tos pačios viešos informacijos "šnipinėjimą". Abejais atvejais, Paleckiui geidaujant, viskas turėtų baigtis Strasbūro teisme.

EKSPERTAS2019-07-18 15:00

Be Paleckio laukiu kada susems ''ekspertus'', lekstucius, juraicius, ''laisva laikrasti'' ir kitus atidirbinejancius Putlerio reichui

To 6.2019-07-18 14:54

Jeigu nori pauostyt , pajaust atominio ginklo kvapa ir karsti , tai pasikisk po paklode ir ji uostyk. Pasuk geriau smegenis ir rimciau pamastyk, kas ka veikia sioje musu planetoje. Zmonijai reikalinga taika. Taskas.

KAM VAKARAMS BRANDUOLINIS GINKLAS JEI JO NENAUDOJAME?2019-07-18 14:47

Prie Smetonos Paleckis butu susaudytas kaip tie keturi sovietiniai komunarai, nes tada buvome laisvi. O dabar sovietinis maras vis labiau skverbiasi i Lietuva. Sakiau ir sakysiu, tik jega privers Rusija sustoti. Metas isgirsti siuos zodzius, jei norime issaugoti musu Nepriklausomybe. Ar lauksime kol mus uzpuls, vietoj to kad smogtume pirmi russofasistiniam putlerio rezimui?

"demofašistai"2019-07-18 14:40

Geras -vakarietiškos demokratijos fašistai. Aktuali formuluotė -į dešimtuką!

to 32019-07-18 14:30

Va per tokius kvailius, kaip tu, galima uždarinėti kitaip mąstančius.

Paleckiu2019-07-18 14:19

Paleckiu dinastija šudziai pradedant jo seneliu kuri pardave Lietuva

Ne susigaudau2019-07-18 13:04

Tevas signataras,visa gyvenimą buves tarnybinis darbuotojas,brolis TV vienas iš atamanu,tai kokie jų seni draugystes ,brolystes ryšiai su visomis valstybes struktūromis,o kažkaip sūnus ir brolis tūno greitai metai ne nuteistas be lange je.Labai panasus scenarijus kaip jų senelis Smetonos valdymo metais atlykinejo tokia pat procedūra.Kas vėliau nutyko su juo visi puikiai žinome.

aAlgirdas2019-07-18 12:56

eilinė Lietuvos teisėsaugos komedija

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi