2012 metų gegužės 7 dieną autoritetingas apžvalgininkas Kęstutis Girnius, suaugęs su žodžio laisvės JAV samprata, portale alfa.lt rašė („VSD spjaudo ir gaudo“): „ Negalima tvirtinti, kad Valstybės saugumo departamentas (VSD) nieko nedaro. Praeitą savaitę generalinis direktorius Gediminas Grina paprašė Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) paneigti jos tiesioginėse laidose du Dariaus Kuolio išsakytus teiginius.

Laidoje „Ant svarstyklių“ D. Kuolys pareiškė, kad VSD darbuotojai nutekino informaciją apie „Snoro“ banką, o laidoje „Akiračiai“ jis tvirtino, jog „VSD (... ) užsiima kriminaline veikla ir pradeda veikti kaip kriminalinis susivienijimas“. Pasak G. Grinos, šie teiginiai neatitinka tikrovės ir pažeidžia dalykinę VSD reputaciją. VSD pareikalavo, kad LRT paneigtų D. Kuolio žodžius tokiu pat būdu, kokiu jie buvo paskelbti, ir visuomeniniam transliuotojui nurodė, kokius paneigimo tekstus reikėtų išplatinti...

Reikia tvirtai atmesti VSD prašymą. Jį patenkinus būtų sukurtas blogas precedentas, kuris skatintų kitas organizacijas ir individus reikalauti, kad būtų viešai paneigiami „tikrovės neatitinkantys teiginiai“.

Kol kas dauguma valstybinių organizacijų gana ramiai praryja kritiką. Bet jei VSD pasisektų prastumti savo reikalavimą, prokuratūra, teismai ir kitos silpnai bei neveiksmingai dirbančios organizacijos būtų gundomos panašiu būdu nutildyti kritikus.

O Lietuvai reikia daugiau kritikos, ne mažiau. Ji turi būti atsakinga, tačiau negalima suteikti kritikuojamoms organizacijoms ar individams teisės spręsti, kuri nuomonė yra tinkama .“

VSD vadovui užteko išminties nevystyti nuskriaustos valstybinės institucijos temos. Reikalas dėl VSD reputacijos buvo, tikriausiai paties VSD, numarintas.

Ir iš tiesų, žiniasklaidoje kritikuojami, nors ne visada pelnytai ir net užgauliai, ir Prezidentė, ir prezidentūra, ir Seimas in corpore, ir atskiri jo nariai. Tai – norma daugelyje demokratinių šalių.

Turbūt tik mūsų teismai kartais pademonstruoja savisaugos padiktuotą instinktą, kai būna viešai pakritikuojami dėl teisinės sistemos ydų (buvusios teisėjos Neringos Venckienės pavyzdys – ryškiausias).

Buvo ir grasinimų pateikti ieškinius policijos „šmeižikams“ po Gegužės 17-osios įvykių Garliavoje, Klonio gatvėje, iš Policijos departamento pusės. Atrodo, ir policijos vadams užteko išminties nekelti bylų piliečiams, kurie išreiškė pasipiktinimą policijos veiksmais žiniasklaidoje ar straipsnių komentaruose.

Nors bylų kėlimas betarpiškai įvykyje dalyvavusiems beginkliams piliečiams lietuviško bajoriško garbės supratimo požiūriu tikrai nepadidino jėgos struktūrų prestižo.

Tačiau, regis, Antstolių Rūmai iš tokios Lietuvos Respublikos institucijų praktikos nieko nepasimokė. Skaitome 2012 metų rugpjūčio 7 dieną portale alfa.lt publikuotą naujienų agentūros ELTA pranešimą „Vaicekauskienę žydų žudike išvadinusią Kedienę Antstolių rūmai padavė į teismą“: „ Drąsiaus Kedžio ir Neringos Venckienės motinai Laimutei Kedienei keliama dar viena byla. Lietuvos antstolių rūmai už teismo įžeidimą jau nuteistai ir įtariamąja dėl trukdymo antstolei atlikti savo darbą tapusiai L. Kedienei kelia dar vieną bylą. Kauno rajono apylinkės teismui išsiųstas Lietuvos antstolių rūmų ieškinys, kuriame dėl Rūmų dalykinės reputacijos pažeidimo reikalaujama 10 tūkstančių litų neturtinės žalos atlyginimo.

L. Kedienė į Lietuvos antstolių rūmų nemalonę pateko po šių metų gegužės 14 dienos pasisakymų vienai televizijai, rašo Lrytas.lt.

Komentuodama savo dukters prašymą filmuoti bei tiesiogiai transliuoti jos globotinės perdavimą mamai Laimutei Stankūnaitei per televizijas bei antstolės Sonatos Vaicekauskienės atsisakymą tai daryti, dviguba žmogžudyste įtariamo D. Kedžio mama pareiškė: „Matote, ar ji žmogiškai elgiasi?

Čia – ne antstolis, o čia čia, va, kur žydukus šaudė, tai va tokia būtent. Jai tikt�� tą mergaitę nušaut, beveik.

Čia ir žmonės vat, pas mus namuose daug žmonių miega, apačioj įsileidę, nes visi mato, kas čia dedasi, čia jokios teisybės nėra.“

Lietuvos antstolių rūmų nuomone, tokiais savo žodžiais L. Kedienė tyčia įžeidė Kėdainių rajono apylinkės teismo sprendimą įvykdyti bandžiusią antstolę S. Vaicekauskienę, pažemino jos garbę bei orumą ir kartu įžeidė Lietuvos antstolių rūmus, kurių narė yra S. Vaicekauskienė.

„Atsakovės L. Kedienės paskleisti teiginiai skatina neapykantą ne tik antstolei S. Vaicekauskienei, bet ir kitiems profesines pareigas vykdantiems antstoliams, visai valstybės teisinei sistemai (Oho! Belieka įtraukti į Baudžiamąjį Kodeksą straipsnį už valstybės išdavimą pagal Josifą Staliną – autoriaus pastaba).

Viešas neapykantos antstoliams kurstymas didina grėsmę antstolės S. Vaicekauskienės ir jos šeimos narių saugumui (sveikatai ir turtui), o tuo pačiu ir visų antstolių, antstolių kontorų darbuotojų ir jų šeimų narių saugumui, kadangi tokio pobūdžio teiginiai gali paskatinti tam tikrus asmenis imtis aktyvių neteisėtų veiksmų“, – rašoma Lietuvos antstolių rūmų ieškinyje prieš L. Kedienę.

Kad toks smurtas įmanomas, Antstolių rūmai jau yra įsitikinę. Per 2003-2011 metus Lietuvoje įvykdyta apie 40 chuliganiško pobūdžio išpuolių prieš antstolius ir antstolių kontorų darbuotojus, tarp jų būta ir išpuolių su šaunamuoju ginklu, panaudojant fizinį smurtą. Visi šie išpuoliai buvo susiję su priverstiniu teismo sprendimo vykdymu .“

Taigi, Antstolių Rūmams galima būtų padėkoti, kad jie nors nepateikė L. Kedienei ieškinio pagal Baudžiamojo Kodekso 99 straipsnį „Genocidas“: „Tas, kas siekdamas fiziškai sunaikinti visus ar dalį žmonių, priklausančių bet kuriai nacionalinei, etninei, rasinei, religinei, socialinei ar politinei grupei, organizavo, vadovavo ar dalyvavo juos žudant, kankinant, žalojant, trikdant jų protinį vystymąsi, deportuojant, kitaip sudarant tokias gyvenimo sąlygas, kad jos lėmė visų jų ar dalies žūtį, ribojo toms grupėms priklausančių žmonių gimstamumą ar prievarta perdavė jų vaikus kitoms grupėms, baudžiamas laisvės atėmimu nuo penkerių iki dvidešimties metų arba laisvės atėmimu iki gyvos galvos.“

Iš tiesų, antstolius pagal Antstolių Rūmų vadų psichologiją nesunkiai būtų galima priskirti prie ypatingos socialinės grupės, kuriai dėl tokių Deimantės močiutės Laimutės Kedienės pareiškimų gresia genocidas, na, bent jau trikdant jų, antstolių, protinį vystymąsi. Ačiū Dievui, nesuveikė visų laikų visų diktatorių principas – duokite žmogų, o reikiamiausią straipsnį surasime.

Dar nenori Antstolių Rūmai Europos Sąjungoje pasirodyti kaip visiški idiotai. Bet tai – šiandien.

Sprendžiant iš Vilniaus mero Artūro Zuoko komandos užmojų bausti niekuo nekaltus pastatų savininkus už nusikaltėlių ištepliotas pastatų sienas, viskas dar prieš akis.

Būtų juokinga, jei nebūtų kvaila. O jei rimtai, tai pasižiūrėsime, kuo tai baigsis, kaip sureaguos teismai į tokį ne privataus asmens, o valstybės sukurto antstolių instituto skundą dėl, kaip supratau, visgi ne genocido, o „mirtino“ įžeidimo tam institutui.

Apžvalgininkas K. Girnius įspėjo visuomenę ne tik dėl galimo nerinktų valdžios institucijų (teismų, VSD, policijos, antstolių ir panašių) piktnaudžiavimo ginant institucijos „munduro“ garbę.

Jis kalbėjo ir apie individo teisę tiesmukiškai reikšti savo nuomonę apie vieną ar kitą viešą asmenį, jei jis tai sako nuoširdžiai ir yra pasiruošęs argumentuoti tokią savo nuomonę viešai, nebūtinai teisme, kad pati visuomenė galėtų spręsti, ar jis teisus, ar ne.

Teismai skundžiasi dideliais darbo krūviais. Matyt, taip ir yra.

Bet ar dažnai ne jie patys ir imasi nagrinėti iki koktumo kvailas bylas dėl garbės ir orumo įžeidimo, šmeižto pagal Baudžiamąjį Kodeksą, kai jas galėtų atmesti čia pat (o jiems tokia teisė suteikta), nekurdami idiotiškų precedentų, kaip tai atsitiko, pavyzdžiui, su „teroristei“ Eglei Kusaitei, nekaltai beveik metus išbuvusiai nelaisvėje Rusijos ir vietinių kagėbistų kontroliuojamame kalėjime Vilniuje, išsprūdusiomis buitinio pobūdžio charakteristikomis prokurorams ir teisėjams, dėl kurių jai iškeltos kelios mėnesių mėnesiais trunkančios bylos?

Naujausi

Komentarai (97)

Rikiuoti
agne2012-08-12 23:42

norint ginti garbe ir oruma pirmiausia reikia tai tureti, kaip galima apginti tai ko neturi. pazystu viena tokia nei garbes nei orumo tik baisulinis gopsumas ir pinigu troskimas.

mam2012-08-12 19:01

kiek dar bylu surinks ir sugalvos kurti vensku,kedziu,skucienes seimoms? kas slypi uz sito setonisko veiksmo? tik neteko is anstoliu rumu girdeti kas iskele byla advokatui cerniauskui? jis matyt laiko neturi ,nes ruosiasi teismui kaip perdirbti mergaites prota. o kas iskels sitai poniai vaicekauskienei byla uz kaldrytes naudojima vaiko emime? kas iskels byla uz suniokotus pastato langus ir duris? juk vaikas buvo ne pas teroristus,ne pas grobikus,ne pas psihopatus,o pas senelius ir teta???? kas ir kada iskels sitiems veikejams bylas? ir kodel vaicekauskiene naudojosi valstybes 240policininku pagalbair kodel ???? kodel zmones nenaudodami jokiu ginklu ir nesipriesinantys buvo apsaukti valstybes priesais kad pries juos buvo naudota prievarta? juk pagal konstitucija savo valia zmogus gali reiksti tyliai protestuodamas? kas pagaliau ir kada paviesins sitos valdzios pagrobtos mergaites sveikatos bukle ir buvimo vieta? nuo ko ji saugoma?????

Degloji: Apšvarinkime Lietuvą2012-08-12 17:52

Būtina dar iki Seimo rinkimų suagituoti galutinai emigruoti iš Lietuvos visus viešai įvardintus valstybės pūlinius ir visokiausius maištininkus: pirmiausia Neringą Venckienę su Kedžiais ir visais Garliavos patvoriniais, visą Drąsos kelio partiją su kunigu Varkala, išgalvojusiais ir išpučiančiais nebūtą pedofiliją, kurstytojus valdžiai nepaklusti Naglį Puteikį, Ligitą Kernagį, A. Stancikienę, Valdą Vasiliauską, Vytautą Matulevičių ir visus kitus nepataisomus ramybės drumstėjus. O jei nesusipranta geruoju emigruoti, tai tinkamai paspausti, pvz. , iškeliant po 5-6 baudžiamąsias bylas ir nesvarbu už ką. Pavargs besiteisindami ir pagaliau spruks paskui tą milijoną. .. Dėkojame AMB ir Ko, kad laiku išgrūdo iš Lietuvos visą milijoną vien tik erzelį keliančių išbadėjusių asmenų, kurie dabar iš užsienių kasmet į Lietuvą persiunčia giminėms išlaikyti po 4-5 milijardus litų. O svarbiausia - ne piketuoja, neprašo pašalpų, nedaužo Seimo langų. . Tik zirzia dėl atimamų Lietuvos pasų. Galima būtų tuos pasus ir palikti, jei tie emigravusieji nesiveržtų balsuoti rinkimuose į LR Seimą, Prezidentus ir savivaldybes. . Todėl jokių dvigubų pilietybių, kad netrukdytų ir toliau geriausiems be stresų vėl sugrįžti į Seimą ir valdžią visiems NUSIPELNIUSIEMS GYVENTI GERIAU. . Tai įgyvendinti padės mūsų specialiosios pajėgos, aprūpintos naujaisiais elektrošokiniais prietaisais, šalmais, neperšaunamosiomis liemenėmis, spec. lazdomis, kovinėmis dujomis, ištreniruotais šunimis, apginkluotos visais reikiamais šaunamaisiais ginklais, šarvuočiais ir sraigtasparniais. . Tai šie 240 kaukėtų vyrukų pademonstravo savo ištikimybę š. m. gegužės 17 d. 6 val. rytą, per pusvalandį išvaikant Varkalos trijų kunigų vadovaujamą bepoteriaujantį visą Garliavos patvoryną. . Seimo rinkimuose balsuokite toliau tik už Jums iki šiol, tai yra. jau 22 metai, atsidavusias ir pasiruošiusias toliau Jums tarnauti patikrintas partijas

Kaip galima pazeminti2012-08-12 07:51

garbe ir oruma zmogui,kuris ju neturi ? Didzioji tautos dalis turi savo nuomone apie antstole,vaiku teisiu tarnybos kontroliere,advokata ir susmirdusia byla.Net ,rodos,padorus teisejas staiga suserga paskutine minute ir byla atidedama i begalybe...

Brutalus2012-08-11 23:38

jėgos siautėjimas.Kedienė ne tiek galėtų bylų iškelti.Ji neturi tam pinigų.O jie siautėja.Ar tai kokybiškas cerberių gyvenimas?

Priekabės2012-08-11 23:37

prie seno,sujaudinto žmogaus žodžių.Žemiau pulti nėra kur.

Tiesa2012-08-11 18:39

Tik viena galinga, labai galinga (kaip šėtonas) jėga viską reguliuoja ir dangsto. Visos tos vaicekauskienės, vaikų teisių atstovės, psichologės, prokurorai, teisėjai ir pagaliau mūsų Tautos išrinktieji - yra tik marionetės, priklausomi nuo tos pabaisos. Jais visais yra manipuliuojama ir jiems matomai nusispjaut ant mūsų visų. BET VISKAM ATEINA GALAS! Kai tas laikas ateis, visų tų marionečių sąžinės neras ramybės nei šiame nei anapusiniame gyvenime. Ir JŪSŲ NIEKAS NEPAGAILĖS, kaip nepagailėjote mažo vaiko, seno žmogaus, sugriovėte garbingiems žmonėms gyvenimus , išdavėte TAUTĄ.

Iseina....2012-08-11 12:44

Jog viena privati anstole Lietuvos valsttybeje su ginkluotom pajegom gali daryti ka nori????? Tai gal vieno privacios anstoles nurodymu bus paskelbtas ir karas Lietuvoje?????????????????

mama2012-08-11 03:27

niekas taip baisiai Vaicekauskienės nenuteisė, kaip nuteisė pati save. Nemanau, kad po to, ką įvykdė, jai Lietuvoje gera vaikščioti gatve, gyventi jos vaikams, o ką sakyti jau apie tą teismą, kuris laukia mūsų visų ir po jo tykančią prarają. Tai tuomet jos tikrai gaila pasidaro. Manau, mergytę mes dar išgelbėsim, o vat jos - jau niekas ir nebenorės gelbėt.

suvalkietis2012-08-11 02:23

neilgai gazdinsit teismais, neuzilgo rinkimai

gindami2012-08-11 02:10

mundūro garbę nepastebi, kad tik stringai belikę.

Piliečiai2012-08-11 01:02

Už tokių veiksmų kaip gegužės 17-osios Kruvinoko rytmečio Garlavoje organizavimą ir vykdymą organizatorius ir vykdytojus būtina teisti.

ko norėti2012-08-11 00:00

mūsų gerbiama (t.y. mūsų išlaikoma, "šeriama") valdžia pajėgi kovoti tik su nesubrendėlėmis mergiotėmis (Kusaitė) ir su babytėmis ar senoliais (Kedžiai). Gėda Pūliniams ir jų palaikytojams. Įdomu, kiek aplamai mums kainuoja pūlinių sistemos išlaikymas? Po to, ką "elitas" už iš mūsų, paskutinių dar neemigravusių, surinktus sunkiai uždirbtus pinigus mums demonstruoja, ar galime smerkti asmenis, nemokančius mokesčių?

kauniete2012-08-10 22:22

baisu neimanoma uzmirsti jos veiksmu isakymu , nejaugi ji miega ramiai ?Ar nesapnuoja ji mergytes ir to anstyvo geguzes 17 ryto? Ji save pazemino visam gyvenimui tai mate visi ir nieks negali pamirsti tu Garliavos ivykiu Nejaugi negalvoja kad cia laiko klausimas ir teks atsakyti uz viska pagal istatymus

o2012-08-10 20:47

Anstoliai privatūs neturėtu būti jie kaip valstybės institucija turėtu būti ir jų paslaugos su per daug dideliais įkainiais. Smaugia žmone be jokio padorumo

Mano manymu,2012-08-10 18:14

niekas nepazemins labiau anstoles Vaicekauskienes garbes ir orumo, kaip pati pazemino save savo veiksmais pries mergaite.

TAUTA2012-08-10 16:41

GĖDA VALDŽIAŽMOGIAMS DĖL ŠIŲ IVYKIŲ.....TODĖL NUOŠIRDŽIAUSIAI LINKIU BŪSIMIESIEMS KANDIDATAMS Į SEIMĄ NEPRARASTI ŽMOGIŠKUMO IR SĄŽINĖS,NES TIK KELIOLIKĄ SEMO NARIŲ JAS DAR TURI,O VISI KITI TAIP NUŽMOGĖJA,KAD NET GĖDA,O WCEKAUSKIENĖ NEMĄSTO,KUO DAIGIAU DABAR ŠOKINĖSI,TUO DAUGIAU GALI PRISIŠOKINĖTI,LIKO VISAI NEDAUG.......

Kristina2012-08-10 15:22

Anstolių rūmai elgiasi nekorektiškai. Visa Lietuva matė, kaip vaicekauskienė elgėsi. Ji dar drįsta kalbėti, kad buvo įžeista, kad buvo pažeistas orumas. O kad anstoliai elgiasi taip kaip nori teko ir man patirti. Net neįsitikinę , kad gavau pranešimą(nes buvo siustas visai kitu adresu) , net nesusitikę su manimi, neišsiaiškinę , nuo banko sąskaitos buvo nuskaičiuotos trigubos sumos. Nežinojau nei dėl ko nei kas. Pagal juos žmogus visada "kaltas", tai jų nuostata. Gėda klausytis jų išvedžiojimų.

xxx2012-08-10 14:50

policijos instruktaže aiškiai buvo pasakyta: kad pasiūlius anstolei , kad reikia perspėti Venckienę, ji pasakė, kad tai darys netikėtai, kad visa ši armija yra jos pageidavimu( visa tai neringavenckiene. com video įraše). Tai kokios dar teisybės anstolė ieško, pati ankstų rytą įsiveržusi į namus ir padariusi baisų nusikaltimą prieš mergaitę. juk visi įrodymai prieš ją nufilmuoti, netgi ta pati kaldrytė, jau smurtas prieš vaiką. Bijo jos vaikai, kad atėjus anstolė neištemptų iš namų. Susiteršė moteriškė ir vis per tą norą gauti gerus pinigus, oi sapnuosis jai mergaitės šauksmas. ..... O kodėl kriminologės R. Gajauskaitės straipsnis,, Bėg anstole, bėg", jos neįžeidė, juk ten viskas tiesiai šviesiai išdėstyta apie anstolę..... Gėdos turėtų...... Nors pažiūrėjus į jos žiaurų veidą, nemanau, kad ji turi širdį....... geriau nesutikti tokios kelyje...........

nuomuone2012-08-10 12:38

anstole du kartus ejo imti mergaites ir du kartus uz tai turi buti nubausta... kovo 23d ejo imti nebunant net gerb. Venckienei namie ,antra karta panaudojo pries mergaite prievarta ,ka ir nustate visuomenininku komisija... aisku gal jiems tik juoka kelia ta komisija??? bet zmones jei balsuosime uz Drasos kelia ,tai manau ateis tas laikas ,kad anstole tures uz viska atsakyti ka ji padare.... ir tas advokatas ,kurio net neturejo buti name prie mergaites BET JIS BUVO IR NESE JA MERGAITE IR GLAUDESI AUTOBUSIUKE PRIE MERGAITES.... jei neliksime abejingi ,manau ateis ta diena ir tiems kurie dave ta komanda eiti imti mergaites prievartos budu... VISI UZ DRASOS KELIA .. BUKIME VIENINGI IR PROTINGI

Joana2012-08-10 11:48

O kur cia ta garbe ir orumas?Asmeniskai as siu dvieju dalyku sioje visoje istorijoje nematau.

Vardas2012-08-10 03:35

pati vaicekauskiene tersia anstoliu varda ir ja uz toki elgesi reiketu patraukt baudziamojon atsakomyben.

Sim'ai2012-08-10 01:53

SIMAS yra moteriškos giminės boba. Apsimetėlė vyrišku vardu. Iškrypėlė... "Simai", čia tau ne vieta - žaidimus žaisk pedrytyje, delfi ar eik pas valatkininkus į 15min. Atia!

rl2012-08-09 23:57

manau, kad jiems visiems neužilgo darbo tikrai sumažės (o gal netgi sumažėjo) jau vien dėl didelės emigracijos. tai ir užsiima bile kuo. antstoliai nelyg gestapininkai, policininkai ir kariai jei ne po Garliavą laksto, tai girti važinėjasi ir žmones traiško, saugumiečiai prieš jaunas merginas bylas kurpia... kur toliau? kaip?

rude2012-08-09 21:01

"...Per 2003–2011 metus Lietuvoje įvykdyta apie 40 chuliganiško pobūdžio išpuolių prieš antstolius ir antstolių kontorų darbuotojus..." O tai kaip šie statistiniai išpuoliai kaip susiję su tuo, ką pasakė L. Kedienė 2012 metais?

Edita2012-08-09 19:51

Ta anstole net nezino, kas yra garbe! Del pinigu organizavo ir dalyvavo smurte pries vaika ir seimos narius, bei kitus Lietuvos piliecius! - tai ji neiskrypusioj valstybej sedetu uz grotu! GEDA GEDA! Netikejau, kad Lietuvoj tokie apsurdai vyks, buciau negynus parlamento sausio 13!

GĖDA2012-08-09 18:53

Ir ponia Prezidentė, ir ponia Seimo pirmininkė, ir ponia Juknevičienė, kaip moterys, tikrai pasirodė "ne kaip", nuolankiai paklusdamos pedofilų ir klaninės-mafijinės teisėsaugos valiai. LABAI NE KAIP. Taip jos sumenkino savo žmogiškumą, garbę ir orumą, o svarbiausia - visuomenės pasitikėjimą ir valstybės prestižą. Nesinori tikėti, kad jas apkvaitino ir atėmė blaivų protą "pedofilinis kremas", greičiau nugalėjo baimė prarasti pelningus postus. GĖDA! Kaip sakoma - klysti žmogiška, bet pasilikti klaidoje - nedovanotina. Todėl , Garbiosios ponios, skubiai darykite išvadas ir teisingus sprendimus. Nekantriai laukiame garbingo klaidų viešo pripažinimo ir ištaisymo! Jūsų dabartinis elgesys - lyg nieko Lietuvoje nėra atsitikę, viskas normalu ir stručio politikos laikymasis, asocijuojasi su Jūsų slėpimusi kertėje po šluota. DAR KARTĄ - GĖDA!

to skaitytojas2012-08-09 18:46

pritariu jums...bet kas darosi LT? ir kodel vyksta totalus bardakas??ir kodel niekas nesiima to bardako sustabdyti su tom anstolem tokiom ir visais kitais kurie grynai rodo viesa susidorojima su zmonemsi,kaip su Venckiene,Skuciene,Kedziais...skaitykite DRASIAUS KELIAS..APAKSITE DEL SKUCIENES PERSEKIOJIMO...AKIVAIZDUS PERSEKIOJIMAS VYKSTA ZMOGAUS!

nuomone2012-08-09 18:05

o tas sprendimas buvo imtis anstolei smurto, policijos pareigūnui( o per instruktažą jų vadovas aiškiai pasakė jokio smurto prieš vaiką) užmetant kaldrytę ant galvos mergaitei ir vaiko teisių specialistės įsakymas vaikui : arba dabar arba po minutės. Visi faktai neišgalvoti, yra video įrašas, kur matosi ir girdisi visa anstolės veikla. Ar tai nenusikaltimas????????

žmogiškasis faktorius2012-08-09 17:51

El. laišakas ir atsakymas antstolei S. Vaicekauskienei iš kart po "ėmimo". ........ Kov. 28 d. skirta s.vaicekauskie. Laba diena. Kreipiuosi į jus vis dar tikedamasis jog bus atsisakyta nežmoniško teismo sprendimo vygdymo dėl mažametės a. a. D. Kedžio dukters perdavimo jos mamai L. Stankūnaitei. Šis teismo sprendimas neįmanomas įvygdymui dėl prieštaravimų pačiame sprendime. Būtent, prievartos nenaudojimas prieš vaika (tai yra saugoma tiek LR įstatymų, tiek Tarptautinės Vaikų Teisių Konvencijos)ir jėgos panaudojimas prieš teismo nutarties vygdymo kliūtis yra nesuderinami kai ta kliūtimi yra pats vaikas. Manau tai galėjo nutikti dėl teisėjo aplaidumo, neišsiaiškinant šiū aplinkybių (vaiko norų). Todėl ši nutaris turėtų būti grąžinta naujam nagrinėjimui kaip neivygdoma. Iš anksto dėkoju už supratimą. Vis dar pagarbiai, LR pilietis. Atsakyti Persiųsti Antstolė S.Vaicekauskienė s.vaicekauskiene...antstoliai.lt Kov. 30 d. skirta man Laba diena, Dėkoju už išsakytas mintis. Pagarbiai, Antstolė Sonata Vaicekauskienė P.S. Po šio susirašymo, antstolė kreipėsi į teismą dėl sprendimo vygdymo išaiškinimo. Iš karto po to buvo blokuotas mano el. paštas"dėl neįprastos veiklos", o antstolė persigalvojo ir pareiškė žinanti kaip vygdyti teismo spendimą.

žmogiškasis faktorius2012-08-09 17:48

El. laišakas ir atsakymas antstolei S. Vaicekauskienei iš kart po "ėmimo". Tėvų Žemė Kov. 28 d. skirta s.vaicekauskie. Laba diena. Kreipiuosi į jus vis dar tikedamasis jog bus atsisakyta nežmoniško teismo sprendimo vygdymo dėl mažametės a. a. D. Kedžio dukters perdavimo jos mamai L. Stankūnaitei. Šis teismo sprendimas neįmanomas įvygdymui dėl prieštaravimų pačiame sprendime. Būtent, prievartos nenaudojimas prieš vaika (tai yra saugoma tiek LR įstatymų, tiek Tarptautinės Vaikų Teisių Konvencijos)ir jėgos panaudojimas prieš teismo nutarties vygdymo kliūtis yra nesuderinami kai ta kliūtimi yra pats vaikas. Manau tai galėjo nutikti dėl teisėjo aplaidumo, neišsiaiškinant šiū aplinkybių (vaiko norų). Todėl ši nutaris turėtų būti grąžinta naujam nagrinėjimui kaip neivygdoma. Iš anksto dėkoju už supratimą. Vis dar pagarbiai, LR pilietis. Atsakyti Persiųsti Antstolė S.Vaicekauskienė [email protected] Kov. 30 d. skirta man Laba diena, Dėkoju už išsakytas mintis. Pagarbiai, Antstolė Sonata Vaicekauskienė P.S. Po šio susirašymo, antstolė kreipėsi į teismą dėl sprendimo vygdymo išaiškinimo. Iš karto po to buvo blokuotas mano el. paštas"dėl neįprastos veiklos", o antstolė persigalvojo ir pareiškė žinanti kaip vygdyti teismo spendimą.

Ina2012-08-09 16:48

sako, kad pažemino jos garbę ir orumą - kaip galima pažeminti tai, ko ši raudona moteriškė neturėjo ir neturės!

Skaitytojas2012-08-09 16:13

Klausykit, Anstoliu rumai, tai jus turit visus komentatorius paduot i teisma, ne vien tik Kediene. Po to, ka isdarinejo anstole, nei vienas komentatorius geru zodziu apie ja nepaminejo. Visi vadino tokiais bjauriais zodziais, kad negaleciau pakartot. Netgi, esesininke. Pabaisa, jau vien del isvaizdos ja tokia vadina. O dar visokiausiu epitetu jai lipde, taip pat ir as. Nes normalus zmogus-anstole sitaip nebutu pasielgusi, kaip pasielge. Ir dar ieskot teisybes, kaltinat Kediene? Mes visi, komentatoriai, pritariam, kad ji kaip esesininke, pabaisa. Ji galetu ir saudyt, as manau. O gal mergaite irgi paduokit i teisma. Ji anstole ragana isvadino. Geda butu man kreiptis i teisma, nes tik apsijuoks jie. O ji tikra pabaisa, net nebijau to zodzio pasakyt.

Simui 51-am2012-08-09 15:54

Simai, Simai... užuojauta tamstai - suskystėję tamstos smegenėlės rimta diagnozė. Geriau neišsiduotum savo neadekvačiais komentarais.

jo2012-08-09 14:54

As manau kad anstuolių rūmai turėtu būti valstybiniai o ypač po šio atvejo jie bet ka daro .Pasižiūrėkit kaip anstoliai gyvena?? Vis is tu vargsu žmogelių.

Stasys2012-08-09 14:33

Išlindo kažkoks simas 51-ju numeriu. Vargšeli, ei vargšeli, ar tu toks iš tiesų durnas ir padugnė, ar tik apsimeti tokiu. O gal esi vienas iš tų pedofilinių žiurkių, kurios dar labai gajos, cypia, kriuksi, spjaudosi nuodais? Tikiu, kad prieš tuos nuodus bus atrasti priešnuodžiai ir visos padugninės žiurkės atsidurs dugne iš kurio nebus kelio į paviršių...

močiutė2012-08-09 14:30

Ne viena Kedienė taip pasakytų apie pinigų ištroškusią būtybę, kuri neturi širdies, žmogiškumo. Tikrai, ar ji turi vaikų? Kaip vaikai į tą jos pedofilinį verslą žiūri? Pinigų ištoškusi, žiauri kraujaleidė tik gali taip padaryti. Tiksliai panaši į raganą, su TSRS vėliaviniu lietpalčiu. Vaikai per sapnus klykė dar ilgai. Dabar rodo piršteliais į baisiąją raganą, kai netyčia pamato filmuotą medžiagą. Nebus jai laimės savo šeimoje ir gyvenime. Tokie žmonės - blogio nešėjai, nes tarnauja tamsioms jėgoms.

--------------2012-08-09 13:24

Mergaitė antstolę pavadino ragana. O tai Antst. rūmai mergaitės nebaus?

vaicekauskienei2012-08-09 13:04

Tegul tave prakeikia tavo sūnus.Pabaisa tu. Raudonoji šmėkla. Dink visiems laikams.Šiukšlė.

xxx2012-08-09 12:56

Teisingas straipsnis, parodo, kur nuėjo laisva Lietuva.

Manau,2012-08-09 12:46

kad antstolių rūmų kaltinimai L. Kedienei yra visiškai nepagrįsti ir nesuteikia didesnio pasitikėjimo šia institucija.

savanoriskoncius2012-08-09 12:42

Lietuvoje vergovinė santvarka, nes zmones, kaip kokius daiktus išieško antstoliai.

VM2012-08-09 12:29

Nu man irgi Vaicekauskienė baisiai panaši į esesininkę. Ir elgesiu ir išvaizda. Ir ką dabar, ar aš kalta, kad tarybinis filmas tokį įvaizdį sukūrė-agresyvi pikta negraži boba-esesininkė.

!!!2012-08-09 12:10

kas galetu paneigti,kad Stankunaites mergaite neverslas -visiems kas tik nori!!!

Abr2012-08-09 06:54

Iki kokiu nesamoniu davede Nepriklausomybes teisingumas? Negana, kad nepakaltinamai zudo, dar ir senus zmones, kuriu sunus su ryskiai smurtinemis zymemis buvo surastas, nori isprievartauti iki galo! Ar to jau ne per daug? Ar tokiu budu bet kuri pasirinktinai si sistema dabaigines?

Marytė2012-08-09 02:43

NA AR JUMS NEPANAŠU Į VYKDOMĄ ATVIRĄ GENOCIDĄ LIETUVOJE??????????????????

Simas 47-am2012-08-09 02:17

Baisu kaip sąžinę pardavęs ar protą praradęs niekšas Putis Nagleikis prisideda prie šlykščiausių Lietuvos asmenybių ir kolektyviai siekia toliau sadisti6kai kankinti mažą mergaitę, jos niekuo nekaltą motiną, tyčiotis iš banditų Kedžių aukų atminimo, skaudinti senus tų aukų tėvus bei vaikus, sėti šėtonišką Blogį Lietuvoje. Būkit prakeikti, violetiniai niekšai, kedodebilai ir kedopedofilai!

2012-08-09 02:08

Ar galima įžeisti garbę ir orumą, jeigu jų nėra ir niekada nebuvo.

nu jo2012-08-09 02:06

vaicekauskienė lygu rūmai? cha cha cha!

juokinga2012-08-09 01:58

Apie kokią garbę ir orumą jie gali kalbėti.vaicekauskienę apibudinti nerandu žodžių.Vieną dieną jie užsprings šito vaiko kančios ašaromis.Būkit prakeikti BUDELIAI.

Naglis Puteikis2012-08-09 01:57

Beširdžiai Antstolių rūmai bandys pasipelnyti iš pažemintos senutės L.Kedienės  tragedijos: Valstybė sukūrė monstrą - privačių antstolių rūmus, ir dabar jie siautėja. Ar įsivaizduojate Advokatų tarybą, teikiančią ieškinį senukui, nes jis išvadino kokį advokatą riebesniu žodeliu dėl pernelyg didelio honoraro ir per menko rezultato? Ne, nes jie turi stabdžisu ir jie nevaizduoja valstybė valstybėje. O štai PRIVATŪS anklodėlių mėtymo čempionai - įsivaizduoja, kad jie ir yra valstybė. Iš dalies jei teisūs - Seimas juso prichvatziavo ir suteikė valstybės tarnautojų teises, o pareigas (trap jų - būti galėtis silpnesnių) suteikti pamiršo. Todėl Antstolių rūmai (kitaip dar - cheminėmis slopinančiomis medžiagomis įmirkytos antklodėlės mėtymo rūmai) bando pasipelnyti iš senutės Laimutės Kedienės tragedijos. Kiek turėjau galimybės pagal žmonių skundus susipažinti su privačių anstolių veikla, tai žmonės be širdies. Dramblys nusprendė sutraiškyti skruzdėlę, nes ji apsiverkė, kai tas dramblys numynė skruzdėlėi koją. Privatūs anstoliai elgiasi kaip ne žmonės, ir nori užčiaupti jų nuskriaustų žmonių aimanas. manau, kad dėl tokio beširdiškumo juosgalim alyginti su sadistais. Valstybė ypač senukus per privačius antstolius įstumia į baisų stresą, jie nuo streso ir nuo baisios agresijos ginasi aštresniais žodžiais. Tai supranta visi, kurie turi atjautą. Bet šie antstoliai tokios sąvokos ir tokio jausmo neturi. Šie godūs, plėšrūs privatūs antstoliai (privačių antstolių ES praktiškai nėra) dar nori uždirbti iš žmonių streso. Tai visiškas antstolių nužmogėjimas ir tai, kad tai daro Antstolių rūmai paduodami senutę L.Kedienę į teismą ir bandydami iš jos atimti paskutinis jos pinigus tik įrodo, kad antstoliai vėl turi tapti valstybės tarnautojais - tada jiems bus galima taikyti garbės ir padorumo kriterijus.

algis2012-08-09 01:56

Ir jie dar save vadina teisininkais.Va cia tai lygis.Aisku viena,ad nebaudziamumas augina ragus ir tie vargsai pasijunta gyvenimo seimininkais.Nosimi juk uzuodzia,kad duota fas ir issitarnaudami nori irgi prisideti prie ir taip nukentejusios seimos persekiojimo.Kokia niekinga role pasirinko sitie ,,rumai,,.

rūta2012-08-09 01:29

gėda ir skaityt pinigai tik pinigai tiek antstolei tiek stankūnaitei, grėsmė ir šeimai ir turtui o daugiau niekam nebėra grėsmės gal dar katiną turi juk reikia visiems skirti apsaugą,kaip gi antstolė išgyvens be apsaugos ,o šešėlio jos nebijo juk kai pažiūri šalia šešėlis tai žmogus be sąžinės gali išsigąsti ir savo šešėlio taip jau būna . kas jas užkabins kam jos rūpi kaip yra sakoma puolimas geriausia taktika . puola dabar nes pagalvoja ,kad ateis atpildo diena kada kažkas atsitokės ir iškels bylą už taip atliktą darbą -vykdant teismo sprendimą panaudota prievarta prieš mažametę mergaitę. Kedžiams ir Venckienei linkiu sveikatos ir stiprybės ,nes jos jums reikia atsilaikyt prieš tuos ,kurie nori su jumis susidorot nes matot ,kad jau savo šešėlio bijo.

T2012-08-09 01:08

O anstoliu rumai regavo i advokato S. Dambrauko reikalavima iskelti byla Cerniauskui?

saule2012-08-09 00:23

na zmones turim praregeti,kur gyvename,koks amzius,ar gali vykti tokie dalykai,absurdas,geda jau mums ir pries vaikus ,kitur gyvenancius,kas cia darosi,kas per boba ta raudonoji karvede,apsvaigino vaika,padare baisiausia nusikaltima,dar kaltina ta niekuo deta moteri,na jai atsirugs kada,kad pati netikes,kad taip gali jai gyvenimas atkersyti,kokia geda anstoles giminei,siaubas.

Daumantas2012-08-08 23:56

Tokio absurdo dar neteko skaityti. Ši, taip vadinama antstolė, įvykdė žiauriausią prievartos aktą prieš mažametę (naudodama neleistinas chemines medžiagas ir smurtą) ir jos iki šiol niekas net nesiruošia bausti? Kur mes einame? Kokioje šalyje mes gyvename? ES ar necivilizuotoje Azijos valstybėje? Ji, matote, dar drįsta tyčiotis iš senos moters! Akivaizdu, kad Lietuvoje neteisybė paverčiama teise.

Kas sukure ?2012-08-08 23:49

valstybei nepriklausancius anstolius kurie gali pasilelti visas ginkluotas valstybines tarnybas prezidentei net nezinant is pasalu uzpulti taikius ir beginklius Lietuvos piliecius??????????????????

Kiek dar ilgai ?2012-08-08 23:44

Tas KGB banditu klanas tyciosis is Lietuvos ir visos TAUTOS???????????????????????

tttt2012-08-08 23:31

Gali anstolė teistis kiek jai lenda, bet mano akyse ji buvo ir liks žmogysta be garbės ir moralės. Išvis nesuprantu, iš kur teismas tą garbę ištrauks, jeigu tu jos neturėjai - o pradėk elgtis žmoniškai ir bus tau garbė.

Robertas2012-08-08 23:17

Daugybę kartų "Faruose" stresinėj situacijoj įžeidinėjama,grasinama eiliniams policininkams .Tikri praofesionalai net pro ausis praleidžia,puikiai suprasdami žmogaus būseną.Elementarus žmoniškas situacijos,pasekmių,grėsmės suvokimas.Pagarba tokiems policininkams.Kas būtų jei kiekvienam keltų bylas už įžeidimą.

Neatsakingumas2012-08-08 23:04

Teisinių sprendimų priėmimą sąlygoja ne kažkieno subjetyvi nuomonė, nusistatymas, noras ar troškimas, o tikslus apibrėžimas, išdėstytas kodekso punkte ar kitame teisiniame-norminiame dokumente. Dabar gi teigiama: Antstolių rūmų nuomone... ir t. t. Matote, netgi ne kurio nors pareigūno nuomone, o "rūmų" nuomone. Koks absurdas! Koks teisinis nihilizmas! "Rūmai " sumąstė, kad Kedienė įžeidė Vaicekauskinę, tai taip ir yra! Nedelsiant reikia Kedienę teisti, ir ne kitaip. Teisiniu požiūru, tik kompetentinga ir įgaliota institucija, įvertinusi Kedienės pasakytus žodžius ir visus aspektus bei aplinkybes, gali padaryti teisingas išvadas. Iš esamos situacijos matyti, kad Antstolių rūmai, vykdydami pedofilų spaudimą susidoroti su Kedžiais ir Venckiene, pasielgė neapgalvotai, neatsakingai ir nekvalifikuotai, taip diskredituodami savo instituciją, menkindami ir taip menką savo "garbę ir orumą".

nuomone2012-08-08 22:52

maza kas ka pasako ipykes,tegul televizija atsako ka rodo ,jei dave interviu.Tegul kalbininkai sprendzia ar ten izeidimas ir ar galejo tv rodyti.neiskirpo ju reikalas atsakyti.Palikit ta seima ramybej,nes jau nejuokinga

nuomone2012-08-08 22:43

cituoju iš psl apie anstolius: ,,Taip pat, antstoliui arba jo padėjėjui už pareigų nevykdymą arba... netinkamą..... vykdymą gali būti taikoma ir drausminė atsakomybė. Šiuo metu tokią bylą gali iškelti teisingumo ministras." Tai kaip gegužės 17d. anstolė pareigas vykdė tinkamai ar ne? Manau, kad ta kaldrytė kažin ar tinkamas variantas sprendimo vykdymui.

tos2012-08-08 22:42

WC garbe ir orumas baigiasi ten, kur nuskusta

Baisu2012-08-08 22:21

p.Kediėnė-genocido kurstytoja.WCkauskienė-genocido vykdytoja.Matyt užpavydėjo,kad praranda monopolį , ir skundžiasi.

Pasidomėkit2012-08-08 22:11

kaip atsirado tie nepriklausomi antstoliai ir bus viskas labai aišku.

Keisti tie tautiečiai,2012-08-08 22:11

tie, kas moralūs ir garbingi, net jei juos įžeidžia, apsisuka ir pasitraukia, nes prie padoraus žmogaus niekas nekimba, o štai padugnėms- labai svarbu jų ,,garbė ir orumas'',- lyg jie juos turėtų, o kažkas į tai kėsinasi... Anstolių rūmams reiktų smarkiai pasirūpinti tais 17000 Teismo sprendimų, kurie nėra vykdomi, tuomet nereiks ieškoti to, ko nepametė,o garbė ir orumas patys ateis.

debeselis2012-08-08 21:47

Tiesą pasakius visos tos jų nesąmonės, absurdai tai iš vienos pusės daro didelę paslaugą ir reklamą DK prieš rinkimus. Jei be visų šių akcesų žmonės po truputį imtų aprimti, tai jie patys vis primena darydami vis didesnes nesąmones, vis labiau piktindami žmones. Žvelgi iš pašalies ir matai, kokie jie visi vargšeliai, dvasios ubagai, įvertino garbę už tokią sumą. Argi galima garbę įvertinti, ją reikia tiesiog turėti, o kas jau kas bet ši ponia, deja, jos neturi. Neturi ir tiek, garbę ji turėtų, jei atsisakytų vykdyti tokius teismo sprendimus, vat tai ir būtų toji tikra garbė, jokiais pinigais nepamatuojama, bet garbė. Nkavedistai kažkada kai vežė žmones į Sibirą irgi vykdė teismo sprendimus. Tiesiog juokinga jei nebūtų graudu, įvertino savo garbę. Vargšelė. Visam tam fone labai gaila žinoma visos šios šeimos, nes jie jau tapo tikrais kankiniais, verti tikros pagarbos. Negali taip tęstis iki begalybės, kažkuo turi baigtis ir jiems, lazda visgi turi du galus, kažkokiu būdu tas kitas galas grįš jiems atgal. Manau, tuomet ir gerb. Neringai paduoti į teismą Kryževičių, kuris ją pavadino ,,teismų pūliniu". Tada, imkim ir stebėkim, kaip kiekvienas pasisako akylai, ir padavinėkim į teismus, pagal juos taip išeina. Tikrai, kažkas milijonus vagia, ir nieko, milijonus plauna, ir nieko. O čia, taikomi tiesiog stalinistiniai standartai. O gal jie visi iš proto išsikraustė, kad niekaip nusiraminti negali, vis ieško būdų kaip įkasti? Išeitų, kad turim tiek daug sėdinčių postuose, bet visai be širdies, be sveiko proto.

Ojojoj2012-08-08 21:47

mane labiau domina iš kur atsirado "savarankiški" antstoliai. Šais metais žiūrėjau kažkokią laidą, kur buvo buvo nagrinėjama "valdiškų" antstolių išformavimo ir jų privataus biznio atsiradimo istorija. Jei kas atkasit šią laidą, atvips apatinis žandikaulis. Viskas buvo matuojama didžiulėmis sumomis, o dabar - dar didesnėmis.

šitoje2012-08-08 21:39

debiloidais ir nusikaltėliais valdomoje šalyje vien pažiūrėjus į jų veidus daug kas aiškėja, o apie koki nors supratimą ar kitokius žmogiškus jausmus ar požymius net kalba neeina...nes per mikroskopą nepastebėta....

Amerikietis2012-08-08 21:29

Jūs, lietuviai, neturite elementarios kultūros ir supratimo apie gerą elgesį, mandagumą, padorumą. Užtat išvažiavę į užsienį papulat policijai ir teismams, kur aiškinate, kad Lietuvoje būti chamu ir taip elgtis yra normalu ir leidžiama. Ar ne gana būti Europos tamsuolių tauta ir visur ginti savo teises būti kiaulėmis?

Iš JAV2012-08-08 21:24

Kritika ir šmeižtas yra du skirtingi dalykai. Negi pas jus dar tai nesuvokiama?

neramina viena2012-08-08 21:12

Kodėl nei vienas anstoliu,teismų,VSD,TM atstovas nors anonimiškai nepakomentuoja šių problemų?Neparašo,kad ne visi mes tokie.Nejau visi???

Alina2012-08-08 21:06

Absoliuti beprasmybė. Su tokia antstole tikrai garbės neregėti Antstolių rūmams. Juk ir metodai gestapininkų, nei tiesos, absoliutus teisėsaugos nihilizmas. Prieš mažą vaiką tokia grubi fizinė, psichologinė ir psichotropinė prievarta. Apie kokią garbę kalbama? Močiutė Kedienė pavartojo tik palyginimą, nes nerado žodžių tokiam žiaurumui įvardinti. Nejaugi skaitant originalų tekstą, neįmanoma to suprasti? Kokį išsilavinimą turi Antstolių rūmų darbuotojai, kad net to nesupranta. Ta organizacija išties primena SS pajėgas, nei skrupulų, nei žmogiškumo. Tai dėl ko reikia įsižeisti? Pasibaisėtinas cinizmas.

Jau ne juokas2012-08-08 20:58

kai tokius privacius debiliskus antzmogius remia musu esamoji vyriausybe, Simasius nieko negirdi, nieko nemato. Uz koki darba valstybe jiems alga moka? Uz pasityciojima is doru Lietuvos pilieciu.

Benas2012-08-08 20:57

LIETUVOJE YRA SEIMA ,,NUSIKALTELE" PANASEI KAIP BINLADENO. SIULAU TA SEIMA ISTREMTI IS LIETUVOS NES JIE TRUKDO VALSTYBEI VYSTYTIS IR KLESTETI. KAS MILIJARDUS ISVOGE KAS ZLUGDO VALSTYBE KAS PREKIAUJA ZMONEMIS NIEKAM NEIDOMU, BET KA PASAKE TOS SEIMOS ASMENYS TAI STEBI PER PADIDINIMO STIKLA. ATEJO GENIJUS IR VEL ISNYKO ATEJO STALINAS VISIEMS LAIKAMS.

Dalia2012-08-08 20:53

Nejau,Lietuvoje nebeliko nei vienos padorios valstybinės įstaigos:Anstolių rūmai,dėl kažin kokių priežasčių,nenorėjo(gal geriau tiktu-negalėjo)įvertinti privačios anstolės nusikalstamų veiksmų(jau vien smurtas prieš vaikaą,nekalbant apie visus kitus prasižengimus),drįsta kaltinti močiutę,kuri ,esant tokioms aplinkybėms,elgėsi žymiai mandagiau,nei Vaicekauskienė,kuri tikrai priminė SS karininkę ir savo išvaizda,ir savo veiksmais,nejau,Anstolių rūmai nemato,kad juos verčia daryti tokius veiksmus,kurie juos įstums į dar didesnę ir gilesnę,pamazgų duobę...Gėda!!!!!!

Robertas2012-08-08 20:36

O kodėl nereikalauja atsiprašyti?O tik 10000 lt.Nereikalauja paneigti?Matyt suvokia,kad joks atsiprąšymas neatitaisys TOKIOS dalykinės reputacijos.

Įdomu2012-08-08 20:34

ar WCkauskienė eina į parduotuvę savo veidu ar ūsus prisiklijuoja?Kaip ji jaučiasi būdama tarp žmonių?Ar pažiūri pro savo akinukus kasininkei į akis?O gal jau tik internetu prekinasi? Bet kuriuo atveju man jos gaila.Greičiau ne jos,o tos moters kuria ji kažkada buvo.

as2012-08-08 20:28

Bukim biedni,bet teisingi:PONIA vaicekauskiene isizeide ir padave i teisma! O KAS PADUOS I TEISMA vaicekauskiene,UZ KALDRYTES PANAUDOJIMA???Kas ta paslaptingoji ledi,GEGUZES vidury muvinti "NERTAS"pirstinaites iki alkuniu????

Anglija2012-08-08 20:20

Ooo, antstolė Vaicekauskienė pasirodo dar garbės ir orumo turi..?? Čia geras. Manėme kad tokios savybes jai svetimos ir nebūdingos... Kaip beje ir daugeliui is GP, Prezidentūros, Vyriausybes, Seimo, Policijos....net pirštai pavargo berašant. O dar butų galima vardint ir vardint. Nebevaidinkit nesusitepusių..

Nu2012-08-08 20:19

jumoriukai ir daugiau nieko. Už 10 tūkst. nusiplaus įžeidimus. Garbę reikia turėti pirmiausia. Ar gali iš manęs kas atimti pinigus, jei aš jų neturiu. Neįmanoma. Tai ir su garbe taip pat. Palikit, antstoliai,senutę ramybėje, pasirodykit bent kiek turintys tos garbės, kurią ginate. Jai ir taip gyvenimo smūgių pakako.

svarbaiusia2012-08-08 20:03

kad neškiltų didžiausias pavojus anstolės turtui, nes pinigai jai turbūt svarbiausia, negu žoniškumas prieš beginklį vaiką, kuris aiškiai šaukė, kad nenori gyventi su laima. Bet tvirtai tikiu, kad lazda turi du galus ir vienas tikrai atsisuks prieš ją pačią. Va tada pati tyliai sau pagalvoja už ką- už mergaitės kančias. O tai kas vyksta su Kedžių šeima, tai akivaizdus sussidorojimas su žmonėmis. Tai taip išeina , kad jie didžiausi Lietuvos nusikaltėliai, kurie per nepilnus metus dar nusikaltimus vieną po kito....... Jau mūsų niekas neįtikins, kad pedofilijos nėra, ji kuo toliau tuo labiau ryškėja, tik kam gadinti nekaltiems žmonėms gyvenimus, jei vistiek viskas išryškės.

mama2012-08-08 20:03

Prie Kedienės nuteiskit ir mano vaiką , kuris, vos pamatęs tą "su garbe ir orumu"antstolę ,šaukia"va, ta baidyklę, mergaitės vagilką rodo"...Bauskit visas motinas, kurios nepaklusnius vaikus gąsdina vaicekauskiene...Nes jums ,rūmams negarbė. Geriau pasakykit kur nuvilko nusikaltimo vykdytojai Vaicekauskienė , jos kompanionas plikis ,biologinė ir 240 smoggalvių mergaitę?????

atrodo2012-08-08 20:01

kad ne už ilgo sulauksime kaltinimų mergaitei D. nes antstolę išvadino ,,durne,,advokatui špygą suraitė,o motiną apšaukė,,pedofile,,ir nevykdė teismo sprendimo,eiti pasišokinėjant iš džiaugsmo su mama.

vilma2012-08-08 20:01

Ar dar galime anstolę labiau įžeisti, nei ji savo veiksmais įžeidė mus?

manau2012-08-08 19:56

kokia garbe turi anstole vaicekauskiene su kaldryte,tai bukit padorus ir kalbekit su zmonemis itikinkit ,o jei lakstot su kaldrytem ,ko tikites,geresnio jei ne ispoliuo.KURTUROS APIE KOKIA GARBE KALBATE,KAI VIESAI MATEM ,JUSU DARBUOTOJOS ELGESI.MOKYKITES,JUK NESAT DIEVAkodel kitu anstoliu nepuola ,gal jie ismano savo darba.JEI VALSTYBES VARDU DAROMA TAI PRISITEISIT,VARKSELEI JUS,UBAGELIAI GAULA JUSU.

GELBĖTOJA2012-08-08 19:43

EI ŽIURĖKIT ANSTOLIAI PRIE JUSŲ RŪMŲ ATĖJO VENCKŲ KATINAS,IR JIS TAIP BJAURIAI KNIAUKIA. TIK GREITAI LĖKIT ŽIŪRĖTI

manau2012-08-08 19:34

jokie teismai nepadės susigrąžinti prarastos garbės. Tai tik DK rudenį padės triuškinančiai laimėti rinkimus į Seimą. Kokia garbė?....CHA CHA CHA

Tam: Dar Karta2012-08-08 19:27

Bent jau autoriaus pavardę perskaitykit, žinove, o tada postringaukit kieno jisai draugas ir koks jo kailis.

Stasys2012-08-08 19:13

Man gėda dėl anstolių rūmų maršo prieš tą senutę. Ji juk ne sakė, kad "ta", o sakė, kad "tokia". Tai ne tiesioginis kaltinimas kažkokiais tai nusikaltimais. Skaičiau daug visokių komentarų ir straipsnių apie tą, kuria anstolių rūmai, matyt, labai žavisi. Daugelyje atsiliepimų buvo ir pagal mimiką ir pagal veiksmus lyginama ir su gestapininkais ir su nkvdistais ir dar velniai žino su kuo. Net mačiau plakatą su užrašu "budelis". Žmonėms taip atrodo, tai ką dabar visus tuos imti ir nuteisti. Matyt, ta ponia nusipelnė tokios daugelio žmonių "meilės". O ta senutė? Lepterėjo iš nevilties, kas jai užėjo ant liežuvio. Tai ką imkim dabar ir nukankinkim ją už tai? Negražu, oi negražu.

Dar Karta2012-08-08 19:08

Bet juk ta visa gauja buvusiu komunistu pedophilu ir kitu kriminaliniu nusikalteliu ira Griniaus kaip ir draugai. Grinius visa laika aukojo vaika pedophilios bilos liudininke visam shitam brudui. Pasirodo Grinius kaili varto kaip tik nori.

alfa Kindziulis2012-08-08 19:07

Na, tai Lietuvos "teisesaugai" beliko paskutinis žimgsnis - reabilituoti žydšaudžius, tuos kurie dalyvavo žydų tautybės Lietuvos piliečių žudyme [ o tokių, kaip žinome buvo] ir nuteisti visus, kurie taip kalbėjo ir kalba, nes kalbėjimas, kad kai kas šaudė žydus yra tų šaudžiusių šmeižtas. Taip supranta 'TEISĖSAUGA"

viskas dar baisiau2012-08-08 18:30

Palyginkite tokius "garbės ir orumo" gynimo atvejus su Rusija. Viskas labai identiška. Net kalbėdami apie teisinę valstybę ir įstatymų viršenybę,Grybauskaitė,Kubilius,o ypač Degutienė nustato vienodai kvailą veido miną kaip Medvedevas. Apie Putiną tai jau kita kalba,ten jau Karolį Jovaišą,švokščiantį pro dantis ir gestikuliuojantį rankomis,derėtų lyginti su sparnuotos frazės "močyt v sortyre" autoriumi,tik pastarųjų rangai ir gabumai veikti yra labai skirtingi.

mano nuomonė2012-08-08 18:29

Kažin, o D. K. mergaitės antstolė nesijaučia įžeidusi, kai atvedusi ginkluotų 240 vyrų, kurie išvaikę žmones, alasiję per visą Garliavą ankstyvą rytą(kai žmonės dar miegojo)kaip bus panaudotos guminės kulkos,elektrošokai ir koviniai šunys,išpjovę duris ,išnešę senelius, kunigus net išvedę prievarta (! ),ją apsvaiginus kažkokiais galimai cheminiais preparatais nešte skausmingai kryžiuojant kojas svetimam vyrui padedant išnešė basą iš jos aplinkos,kurioje ilgą laiką augo tarp mylinčių žmonių ir perdavė motinai,kurią kaltino galimai sudarius sąlygas jos tvirkinimui,kai teismai dar vis nesugeba išspręsti pedofilijos ir žudynių bylų. Ar jau atsiprašė mergaitės???

jo2012-08-08 18:22

Ir kokia čia jau kurstytoja pykčio euforijoj pasakė ir tiek. O ka daugiau besakyt jei viska daro ne pagal istatymus su 240 ir su kaldryte chemijos. Tai ka ji turėjo padėkot už toki vizitą anstolei??

Gražina2012-08-08 18:12

Antstolių rūmų vadams reikėtų susirūpinti, kodėl jie yra taip ``skriaudžiami``. Anuliavus tikrąją priežastį, nebereiktų kreiptis į teismą, kad apgintų jų garbę. Kedienei pateiktas kaltinimas yra NIEKINIS! Kitas, prispaustas nevilties, dar ne tokius kaltinimus išsakytų. Yra sakoma: kaip šaukiama, taip ir atsiliepiama.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi