Žinau, kad labai neišmintinga rašyti politinius straipsnius rinkimų išvakarėse (dažniausiai visi tame įžvelgia paslėptą agitaciją), todėl nerašysiu nei vardų, nei pavardžių, ir neminėsiu jokių partijų.

Tiesiog tai eiliniai pastebėjimai, kuriuos dažniausiai užgožia autoritetingų ir nuo realybės atitrūkusių „herojų“ paistalai. Nežinau, kaip sėdint Briuselyje galima suvokti, kas vyksta Lietuvos gatvėse.

Ir juokingiausia, kad tie, kurie šūkauja apie „nupirktus“ rinkimus, šiose gatvėse linksniuojami būtent kaip tie, kurie privertė daugelį taip elgtis. Neapykantos formų būna įvairių – politine prasme, nekenčiamiausi čia yra tie, kurie pristato save kaip demokratijos architektus.

Įdomu, ar ir jiems nesvarbu, ką mano tauta? Tikriausiai jie tos tautos niekada nematė, su ja nebendravo ir nesiruošia to daryti.

Atsiprašau, bet man irgi neįdomūs jūsų paistalai. Atvažiuokite ir pabendraukite su žmonėmis, paklauskite: kas verčia jus parduoti balsus?

Ir jie parodys į jus pirštu.

Kad pirmame ture balsų pirkimas galėjo kažką lemti, palikime spręsti policijai. Tai išbandymas ir jai – jeigu jau nėra teisinių priemonių nubausti balsų papirkinėtojus, tai mes vienu žingsniu dar pasistūmėjome griaudami demokratiją, kurios neįgalumą šie rinkimai kaip niekada išryškino.

Nežinau, ar dar galima Lietuvą laikyti Respublika, man ji kur kas panašesnė į kelių oligarchų valdomą firmelę. Reikia įsikirsti: čia ne rinkimai, čia kelių grupuočių kovos laukas, kuriame visada laimi didesnis kapitalas, įžūlesnis niekšas, kuriame niekas niekada nepasikeis.

Balsų pardavimas – skandalas? Nejuokinkit.

Aš nežinau, kas apskritai čia nenupirkta.

Bet mane stebina ne tai: provincijoje prie kiekvieno prekybos centro nuo pat išankstinio antro turo balsavimo pradžios rikiuojasi minios neblaivių žmonių, kurie laukia, kam parduoti balsą (įdomu, kodėl policija į tai nekreipia dėmesio? ).

Net paprasti žmonės piktinasi, kad dideli „bomžų“ būreliai atsiranda tik tada, kai atsiranda galimybė balsuoti, o policija – tarsi nieko nemato. Arba jei ir mato, tai nekreipia dėmesio, nes dirba pagal „viršenybės“ užsakymą – gaudo nekaltus žmones.

Autoritarizmas? Ne – oligarchija.

Sužibo visu gražumu. Gyvename totalitarinėje valstybėje.

Ačiū Alachui, dabar dėl to net nekyla abejonių.

Kad rinkimai yra nešvarūs, arba tokie nebūna retai – žinome visi. Bet dabar tą „nešvarų“ kontekstą keičia atviras pasityčiojimas iš valstybės, kurioje neva yra laisvė. Tai dviguba nelaimė, nes tie, kas tyčiojasi, greitai valdys šalį. Čia surašysiu tik kelis atvejus, kuriuos pats mačiau ir kurie net mane šokiravo.

Nors miestuose verda atkakli agitacinė kova, nešiojamos skrajutės, lipdomi plakatai, kandidatai susitinka su rinkėjais, provincijoje – kaip siaubo filme.

Milijonus iš korupcijos užsidirbę asmenys net nesivargina išleisti kelių tūkstančių plakatams – užuot švaistę pinigus, jie mieliau perka vietines žiniasklaidos priemones.

Net neįsivaizdavau, kad yra įmanomas toks straipsnis – dieną prieš rinkimus kandidatas į Seimą susitinka su rinkėjais ir agituoja už jį balsuoti (kai tai griežtai draudžiama). Lyg niekur nieko laikraštis tai pateikia kaip nuostabią žinią.

Aprašo kandidato sunkų kelią į stebuklingą finansinę gerovę (ar pastebėjote, kas vienam neseniai užsilenkusiam oligarchui pastatyta atminimo lenta? Niekas nepamiršta tokių niekšų).

Tik pamiršta paminėti, kad visą gyvenimą valstybės tarnautoju dirbęs žmogus kažkaip užsidirbo virš trisdešimt milijonų litų (argi tai svarbu? ).

Bet į tai galima nekreipti dėmesio – akivaizdžiai apgailėtinas laikraštukas, kuris už kelis tūkstančius ir A. Hitlerį paskelbtų šventuoju.

Tuo šita purvo istorija nesibaigia. Kad konkurentai išsigąstų, nuo partijos automobilio nulupamas užrašas, iš kokios sąskaitos apmokama reklama, naudojama ant automobilio – nuotrauka greitai atsiduria policijoje. Skundas – pažeistas rinkimų įstatymas. Net nežinai žmogus, kaip čia reaguoti.

Na, bet ir tai – vaikiškas niekšų įžūlumas, į kurį irgi galima nekreipti dėmesio. Bet kuo toliau – tuo gražiau.

Likus vos kelioms dienoms iki rinkimų, kai senas oligarchas bijo prarasti postą, imamasi dar juodesnių priemonių – skundai rašomi dėl kokio nors žodžio priešininko skrajutėje. Kandidato ima ieškoti policija. Nors pilna rinkimų pažeidimų atvejų, policija, paskendusi korupcijoje, imasi vaikytis kandidatą po visą Lietuvą. Ko jūs stebitės dėl rinkimų pažeidimų, jei policija vykdo oligarchų įsakymus? Jei oligarchai yra tikrieji viršininkai ir vadovai?

Manote, čia viskas? Ne. Kitas nupirktas laikraštukas išspausdina skandalingą straipsnį, kuriame pacituojamas (!) vienas buvęs Lietuvos prezidentas, neva neremiantis vieno kandidato. Pats buvęs prezidentas apie publikaciją nieko nežino.

Nekalbėsiu apie dovanas ir panašius dalykus, kuriuos oligarchai, pažeisdami įstatymus, dalina ir rinkimų dieną. Kas gali juos sulaikyti, jei policija jiems paklusni?

Tiesą sakant, man jau dabar gėda dėl to, kas čia vyksta. Ir imu gailėtis, kad apskritai rašau šį tekstą, kuris, manau, nieko nepakeis.

Rašyti skatina vienintelis noras – kad būtų aišku, kas vyksta, ir nebūtų dirbtinai pučiami muilo burbulai. Ne „bomželiai“ diskredituoja šituos rinkimus – visa tai daro žmonės, kurie turi labai daug pinigų.

Kitaip sakant, krenta karnavalo kaukės, ir visi mato, kad rinkimai tėra viešas prostitucijos performansas, kuriame nieko, išskyrus pirkimus, ir nevyksta.

Tai ne šiaip sau valstybės užvaldymas, tai jos „išpardavimas“. Apie teisę, apie laisvę ir pilietiškumą vograujantys valdžiažmogiai net neslepia, kad visai tai – tik paistalai. Niekas netiki tuo, kas sakoma, bet niekas neabejoja tuo, kas mokama. Pinigų triumfas!

Ar tikrai čia apie viską pagalvota? Taip. Propaganda išplatinta puikiai: papirkti ne tik portalai, laikraščiai, televizijos, nupirkti yra žmonės. Nors prostitucija oficialiai uždrausta.

Prie straipsnių jokių prierašų, kad tai rinkiminė propaganda. Net sunku patikėti, kad taip elgiasi žmonės, kuriuos pažįstu, kurie visada vaidino patriotus. Kalbu apie laikraščių savininkus ir žurnalistus. Jie puikiai supranta, kad parsiduoda, bet net nebando atsiprašyti už šmeižtą ar juodinimą. Tokio parsidavimo dar neteko matyti. Šita šalis, kurioje, deja, teko nelaimė gimti, už kelis litus parduoda bet ką.

Taigi, laukime rezultatų rinkimuose, kur buvo perkami žmonės, jų sąžinė, vertybės, ir griaunama bet kokia demokratija, kur buvo nutolta nuo Europos Sąjungos ir pasukta į „batkos“ pusę. Sakysite: o, kaip gerai, tuoj bus revoliucija? Pamirškite tai – meilė autoritetams neišnyko. Reklama įtikina bet kuo, o ypač tuo, kas visiškai nerealu. Spektaklis seniai tapo vienintele ‚public space‘.

Šie rinkimai neturi būti anuliuoti. Jokiu būdu.

Jie iš tiesų parodo tikrąjį Lietuvos veidą, kuris gali nepatikti ponams Briuselyje, bet dėl jų paistalų jis netaps gražesnis. Tai cinizmo, melo, veidmainystės ir atviro absurdo persunkti rinkimai, kurie apskritai niekam nebus nei naudingi, nei patiks.

Net tiems, kas dabar užsiima juodinimu, jie nieko neatneš, išskyrus kelis milijonus į banko sąskaitą. Bet jei laimė slypėtų piniguose, šitie niekšai jau seniai būtų sprogę iš laimės, deja, matyt, ir juos graužia gėda, kad netyčia į valdžią gali ateiti jauni, drąsūs ir nesusitepę politikai, kurie kaip niekas kitas galėtų parodyti senosios kartos nuodėmes.

Ir svarbiausia – atneštų realias permainas. Bet visi tokie ‚naivuoliai‘ bus greitai išmesti.

Čia ne sąmokslo teorija – viskas logiškai juda į blogą pusę.

Todėl ir turime „brežnevinių“ laikų valdžią, kurioje sėdi nuo Nepriklausomybės laikų „įsitrynę“ niekšai. Kovoti prieš juos – ne vieno žmogaus reikalas. O visų Lietuvos žmonių pareiga. Dabar klausimas tik toks: kaip reiks kovoti? Ar dar įmanoma postmoderni revoliucija? Ar apskritai yra priemonių, kaip kovoti su sistema?

Naujausi

Komentarai (55)

Rikiuoti
Tik vienybeje2012-11-04 02:46

Monopolinio korumpuoto seimo savivalė ir kitos jo manipuliacijos iš lietuvos baigia išstumt tikrasiais demokratines ir žmogiškasias vertybes, kaip ir baigia į išstumt į svetimus kraštus dauguma jos gyventojų. Mes jiems nerūpime. Jiems rūpi tik postai, valdžia ir pinigai ir net nesvarbu kokiais būdais. Jiems rūpi milijonai plaukiantys į jų kišenes bei privilegijos jiems ir jų giminėms. Jiems niekada nebus gana. Tačiau tikrai ne mes jiems rūpime. Jie mus prisimena tik trumam kai artėja rinkimai. Kad manipuliuodami tarpusavio intrigų, pažadų ir kitokiu melu gautų mūsų balsus ir palaikymą. Baigiaisi rinkimai baigiasi ir išsvajotos pasakos lengvatikiams bei naivuoliams. Tarsi naivų išbadėjusį šunį prisivilliotų skaniu mėsos kąsniu, o vietoi žadėtos kąsnio, galutiniame rezultate pašaipiai su didele panieka būtų numestas senai nugraužtas kaulas. Jų požiūris į mus kaip į vergus ar baudžiauninkus kurie tuos turtus jiems suneša aukodami savo trumpus metelius ir brangią sveikatą mainais už tą apgraužtą kaulą. Jie kuria mums begales įstatymų kurių jie patys nepaiso. Net konstitucijos ir tos jie nepaiso. Ir čia vadinas demokratinė valstybė kurioje pagal konstituciją turėtume būti visi lygus. Bet kaip matom jie save laiko daug lygesniais už lygius. Jie net konstitucijos ne tik kad ystatymų nepaiso kuriuos patys kuria. Kodėl jiems negalioja tie patys įstatymai ir ta pati konstitucija? Jie gal kokie šventi dievai ar gal kokios šventos karvės? Ir tai mes vadiname demokratija? Atstovaujama demokratija kaip matome veikia prastai. Juos išrinkę, esame jų savivalės ir neveiklumo įkaitai. Gal laikas tobulint ir keist konstituciją prieinant link tiesiogines demokratijos formos. Gal jau sočiai pakako lietuvoje atstovaujamos demokratijos, nes mes matome kas tai. Laikai keičiasi kaip ir mes patys bei mūsų mastymas. Gal laikas atėjo siekti tiesioginės demokratijos jau ir lietuvoje? Kad žmonės išrinkę seimą galėtų kontroliuoti jo veiklą. Kad patys žmonės galėtų aktyviai dalyvautų valstybės valdyme. Islandija priėmė tiesioginės demokratijos konstituciją. Islandija geras pavyzdys. Laikas apie tai rimtai susimastyti ir mums bei siekti tiesioginės demokratijos lietuvoje tobulinant ir keičiant pasenusią lietuvos konstituciją. Suskaldytiems lietuvos žmonėms tereikia to panorėti ir vienytis. Nes tik vienybėje yra galia. Tik vienybeje mes esame galia.

Nekorektiskas rinkimu istatymas2012-10-30 08:01

Deja neprivalomas 51 procentu dalyvavusiu rinkeju, jei ne klystu ivyko tik po rinkimų įstatymo korekcijos, kurį beje monopolistinis seimas ir "pasikoregavo" sau kaip ir daugeli istaymu, kad galėtų labiau manipuliuoti savo galiomis ir paciasi rinkimais. O iki rinkimų įstaymo "pasikoregavimo" buvo kaip pamenu taip kaip ir kiekvienoi teisnėi valstybėi privalomas 51 procentas dalyvavusiu rinkeju. Tai pas mus teisine ar bananu respublika? Kur LR konstitucija? Konstitucija siuo atveju reiktu remtis jei sis "pasitaisymas" nekorektiskas. Tuo atveju rinkimai neteisėti: rinkėjų sąraše įrašyta rinkėjų – 2438641, rinkimuose dalyvavo – 874394 (35,86%) rinkėjų. Kur LR konstitucija???

laisve2012-10-30 05:45

to 51. Andrius 2012-10-29 14:33:09 (78. 61. 56. 43) dziaugiuosi kad ne man vienai pasirode keisti sie dalykai... as taip pat pirmame ture pirmumo balsa skyriau nakui, ir labai gaila, kad zmogus, parodes tokia iniciatyva partijai besikuriant, buvo nustumtas 39 numeriu. taciau manau, kad sis zmogus ir nebudamas seime tes savo darba ir dar nemazai nuveiks... ir be abejo, buvo dar daug klaidu, viena is ju - nelabai strategiskas pasiskirstymas apygardomis...

Audronė2012-10-29 23:00

Pirmame rinkimų ture atskleistos juodosios technologijos,antrame-net nepastebėtos vaivorykštinės technologijos,mažiems žmogučiams leista ateiti į rinkimus, o rezultatas "išgimdytas" toks, koks ir buvo numatytas.Taip ir gyvensime Tarybų Lietuvoje mažiausiai 4 metus.Bet ar bus kada nors kitaip?

Rinkimai neteisėti2012-10-29 22:38

Rinkimai neteisėti: rinkėjų sąraše įrašyta rinkėjų – 2438641, rinkimuose dalyvavo – 874394 (35,86%) rinkėjų

Andrius2012-10-29 16:33

Sunku dar suvirskinti, DK nesekme siuose rinkimuose.. vadinu, tai nesekme, nes partija turejo didziuli potenciala, taciau juo neisnaudojo. (zinoma, didziojoje daugumoje, prie to prisidejo, vien tik neigiamos kalbos pagrindinese ziniasklaidos priemonese, nes ne daug zmoniu savarankiskai grudus nuo pelu atskirt moka). Taciau kas labiausiai mane nuvyle, tai partijos susiskaldymas. Nesu nei taip vadinamas "violetininkas", nei koks turgaus diedukas ir Garliavos ivykiai, buvo tik dalis aplinkybiu, kodel savo balsa siuose rinkimuose (pirma karta apskritai balsavau, nes anksciau nematydavau prasmes to daryti) atidaviau DK. Sunku susidaryti vienprasmiska nuomone, apie tai, kas vyksta sios partijos viduje. Kas matoma is salies, tai, kad cia jau ne visai dviprasmiskai, o beveik tiesiogiai kovoja Vasiliauskas su Naku. Viena vartus, Nako saziningumu, abejoti neturiu pagrindo. Vien ka reiskia, kovojimas su vejo malunais kulturos sferoje ir puciant pries Keviso veja. Taip ir liko neatsakytas daug Jusu DK rinkeju nustebintas faktas, kodel, vienas populiariausiu DK zmoniu is 6 vietos liko nustumtas i saraso gala??? Pats i rinkimus ejau ir reitingavau Naka i pirma vieta. Kiek zinau, sitas zmogus po reitingavimo iskilo net i 10vieta.. Stebetinas suolis, tik irodantis, kaip siuo zmogumi pasitikima. DK vienas is pagrindiniu personu, kiek suprantau yra Vasiliauskas. Vakar per Lietuvos ryto TV jisai sake, kad partija pasirode gerai.. Velnias zino ar galima, tai pavadinti geru pasirodymu, jei lyginsime su tuo, kokie planai buvo. Is esmes, pasiektas tik planus minimum ir ne daugiau. Tokiu atveju ar Vasiliauskas neturetu prisiimti atsakomybes, kaip vadovas uz tokia partijos nesekme? Kas labiausiai kliuvo pries rinkiminese batalijose, tai, kad praktiskai visur, kur maciau partiju pries rinkiminese kovose DK atstovavo N. Venckiene. Is esmes, su visa pagarba Neringai, turiu pripazinti, kad pasirodymai buvo gan silpni. Taciau, tai, man suprantama, nes zmogus naujas sistemoje ir tikrai risliai neatsakys i klausima kokio maitvanagio zurnalisto apie tai, kokias pirmenybes teiksite kitu metu biudzetui. Neringai butu uzteke dalyvauti tuose agitacinese laiduose, kur kalbama apie teisesauga ir kitas sferas, kuriose jinai gaudosi. Kodel Neringos nepakeite kiti sios partijos veikejai, tokie, kaip Gylys, kad ir tas pats Vasiliauskas??? Zmones su patirtimi, kai kas ne vienerius metus seime prabuves. Manau, kad butu sugebeja i klausimus geriau atsakinet. Manau, Neringos dalyvavimas kai kuriuose TV projektuose buvo klaida. Nezinau kieno ideja buvo ten siusti Neringa, kaip pagrindine oratore, taciau aiskiai matosi, kad tai buvo neteisingi zingsniai. Taigi, gerbiamieji, pirmas blynas gavosi gan prisviles.. Tikrai linkiu, pasimokyt is savo klaidu, moket atsizvelgt i zmoniu nuomone(Nako nureitingavimas ziauriai kvailas zingsnis) ir tobulet ateityje. Nekelia man didelio pasitikejimo Patackai, Gyliai.. Taciau, kazkodel manau, kad Varkalas, Venckiene idejos ir saziningi zmones. Kurie bent jau gaus tribuna garsiau skalanbyti apie tai, kad vyksta valstybeje. (nepazystu asmaniskai nei vienu, nei kitu, tai zinoma, kad gali but jog cia kalbejo tik emocijos, nugaletos sveikos nuovokos ir as kur nors klystu). Taciau atsakymus i savo klausimus is DK noreciau gaut.. Gal tada istiesiu pasirodys, kad Nakas ten pagalius kaisioja, kaip jau beveik garsiai sneka kai kurie DK nariai.

Klaipėda2012-10-29 16:27

Ne rinkimai čia buvo...Rinkimų galimai jau ir nebebus.

abskyze2012-10-29 16:18

Kaip lietuviai mėgsta tokius baisius straipsnius, tesiog nuostabu. Nagi būkim teisingi vis dėlto, negali būti viskas 100 proc. nupirkta, negali būti visi be išimties teisėjai ir policininkai blogi, atsikvošėkim ir apsidairykim, kritinė masė lietuvių turi būti padorūs ir yra.

as2012-10-29 13:40

pastudijuokit rinkimu apylinkese rezultatus,kiek sugadintu biuleteniu,kaip vyko rinkimai.Galejo su isankstiniais balsais susidejus ir rankine nesioti po miesta ,tai pagal istatyma galima.Va kur cirkai,ir ko gero,rinkejai ne prie ko,kaip ir anksciau minejau,rinkimu ir valdziazmogiu elitas prie lovio aiskus.Nesipykim,nes ne mes valdom ir tariam paskutini zodi,o tie,kurie pliurpia apie juodasias technologijas

joo2012-10-29 12:49

valio pirmyn i komunistini rytoju. Nieko naujo kas turi pinigu tas ir laimi o kad rinkimai ivyko nesaziningai tai nieko naujo seni metodai tebeveikia:).Reikia keisti rinkimu istatyma

Marta2012-10-29 12:39

Vilis Normanas turi rusams būdingą manierą daug kalbėti ir nieko nepasakyti. "Milijonus iš korupcijos užsidirbę asmenys net nesivargina išleisti kelių tūkstančių plakatams – užuot švaistę pinigus, jie mieliau perka vietines žiniasklaidos priemones." Kodėl paliekate skaitytojams spėlioti kas tie "iš korupcijos užsidirbę"? Mano žiniomis "Kauno Diena" nusipirko Vladimiras Romanovas. LRT. LT dabar Vladimiro Laučiaus (Tikroji pavardė Otkupčik) rankose. O kas finansuoja didžiuosius Europos "expertus". atsiprašant, gerokai prisidėjusius neutralizuojant Drąsos kelio partiją, tegul patys deklaruoja. Kas sumastė tokią gudrią "schemą" priešpastatyti Drąsos kelią konservatoriams, kuomet būtent konservatorių rinkėjas daugiausiai palaikė ėią kovą prieš pedofiliją ir už teisingumą? Dabar Nakas bando kaltę suversti V. Vasiliauskui, kuris pirmas uždavė šį klausimą. Įdomu kodėl?

be komentarų2012-10-29 12:23

čia lietūs lija

Sąžinė kur?2012-10-29 12:08

Runkeliai-balsų PARDAVĖJAI ,milijonieriai-mandatų bei žiniasklaidos PIRKĖJAI,VIENYKITĖS

Paskyra2012-10-29 11:17

37 - ajam Mano vaiko tėvas?

darba parcija2012-10-29 11:11

kiek kainuoja, pvz., užsakomasis straipsnis, kiek kainuoja, tarkim, LNK, TV3 ar Lietuvos TV laida. Taigi visai nesunku suskaičiuoti, kiek buvo sumokėta už visas laidas, tuos straipsnius ir pan. Čia iš karto visi tie dalykai pasimatys. Štai čia pagrindiniai pinigai buvo mokami“, - interviu „Karštam komentarui“ sakė Viktoras Muntianas. Jo paskaičiavimais, per šią rinkimų kampaniją užsakomajai žiniasklaidai galėjo būti išleista apie 30 mln. Lt.

na stai ir turim...2012-10-29 03:34

Geras straipsnis!Teisybe parasyta!Sie rinkimai parode ,kad be apgauliu ,daug metu turi preiti ,kad kazkas pasikeistu...kad zmones galva mastytu,o ne parsidaveliu laikrasciu tiketu...gyvensim toliau..kaip sakoma"ta pati mergele tik kita suknele"!

nuotaika2012-10-29 02:58

s.....,bet nors sazine rami,kad balsavau.labos nakties.

Vaidas2012-10-29 02:12

Dabar jau tikrai drebėkite niekšai - Linas Petronis rytoj pasakys kas nužudė Vytautą Pociūną.

optimistui2012-10-29 00:14

ir aš netikiu, kad tie žmonės nesidomi politika, bet manau, kad jie dabar žino, kad negalima rašyti to, ką galvoji. Jie matyt, sužinojo, kad žodžio laisvė yra (kaip ir tarybiniais laikais) tik šūkis. Turiu ir aš tokią patirtį. Mano sūnaus tėvas dalyvaudavo mitinguose, į žurnalistų klausimus atsakinėjo tiesiai, internete rašydavo savo nuomonę. Vieno mitingo metu šalia jo pamačiau garsųjį Kuprevičių, dabar šmeižiantį Venckienę. Tada mano vaiko tėvas, nešantis perbrauktą Kubiliaus paveikslą, pavadino Kubilių vagimi, pavogusiu mamos pensiją. Ne, negalvok, jam iškėlė bylą ne už tą pasisakymą, bet 2011 m. rado jo 2009 m. rašytą komentarą apie homoseksualus. Buvo iškelta baudžiamoji byla ir jis buvo nuteistas. Tad matyt ir tie žmonės suprato, kad jų komentarai nieko nepakeis, o nuteistiems būti nelabai garbinga.

optimistui2012-10-28 23:01

didziausias komentatoriu karas vyko l.ryte.abejoju,kad to portalo zurnalistai ka nors issiaiskins del aktyviausiu dingusiu komentatoriu..o galetu..

butent2012-10-28 22:03

tai svarbiausia,kaip cia yra ir kodel niekas nepaaiskina: visa gyvenima zmogus dirbes tarnautoju, iseidamas i pensija turi trisdesimt milijonu! O cia tai arba mistika arba valstybine paslaptis.

tokios misraines kaip sis straipsnis2012-10-28 20:12

kuriamas tik todel, kad paprasto zmogaus smegenineje butu tikra "misraine". Negalejai pakenteti keliu dienu ir parasyti su tikrais faktais. O gal tada ir straipsnio nebutu!?

optimistas2012-10-28 19:35

"33. optimistui 2012-10-25 23:45:25 (87.247.108.79) parašė: irgi ... gal jus atsakysit:kokiu niekalu reikia buti,kad uz komentarus zmogu zudyti?" Nematau nieko nuostabaus. Jei internetas butu israstas pries 70 metu,tai KGB nereiketu nei tiek agentu,tai labai palenvintu ju darba. Juk su kuo jie kovojo tuomet ir veliau? Su komentatorias,su turnciais nuomone ir skleidznaciais ja tarp zmoniu. Pats pavojingiausias bet kokio rezimo priesas yra drasus ir protingi zmones. Jei tais laikais butu internetas,zudikams tereiktu isijungti kompiuteri ir padeti kryziukus ties aktyviausias. Ar pamenate komentatoriu Erikasa,hm,kkk,Auksini karda ir daugeli kitu kuriu? Kur jie dabar? Nustojo dometis politika? Abejoju.

Anglija2012-10-28 17:05

Puikus ir teisingas straipsnis,aciu autoriui ! Be galo gaila lietuviu, gyvenanciu Lietuvoje,taciau reikia pripazinti,kad mastyti ir kazka daryti,jie dar nepriaugo. Lietuviai tebegyvena kreivu veidrodziu karalysteje,todel kreivai ir masto. Tik pabandykite ieskoti tiesos ir kaip mat busite sutrypti savo nemastanciu tevynainiu, ir kas baisiausia,kad ranka jums isties nelaimeje tik nedaugelis,kadangi dauguma bijos susitepti ar issiskirti is minios. Ir kam mastyti,juk purvasklaida dirba tendencingai pagal uzsakymus,o kur dar pinigingu klanu itaka ir tas nuzmogejes zmogelis ir nebando pamastyti savo smegenimis,o kam,juk yra kas pamoko,kaip mastyti,kaip galvoti ir ka daryti. Tad kol kas nenusimato jokiu pazangiu pokyciu,kol neprabusime ir netapsime drasus,mastantys,pilietiski,teisingi,degantys noru viska keisti vardan Lietuvos ir jos zmoniu geroves. Kol kas lietuviams tinka turtingi,korumpuoti melagiai,kurie stipriai,kaip siurbeles isikabine i lovi,kuriame taip gera. Auga ju vaikai ir anukai-siurbeliukai,kurie ir perims siurbimo estafete ir siurbs,siurbs,nes turi siurbimo patirti ir imuniteta. O lietuvaiciai stebes is salies ir bedavosis,taciau pirsto nejudins. Idomu,kiek ilgai istvers ?

arthur2012-10-28 16:06

Prisiminus skalbimo miltelius,alų,tai viso to pradininkai dabar labiausiai ir rėkia.....

Taip,2012-10-28 15:32

tai taiklus straipsnis.Turim labai rimtai ziureti ka renkam.

P. Ž.2012-10-28 15:29

Reikia revoliucijos ir barikadų kaip Prancūzijoje kad buvo kažkada.

Laikas2012-10-28 15:28

jau zmonem vel kilt i kova su tokiu sovietmecio palikimu.Zmones, rinkit jaunus gabius issilavinusius ,bet ne simpatiskus senienas.Puikus straipsnis,daugiau tokiu.Nereikia nusivilti.Seniams tai labai paranku,kad zmones tyli.Kantrybe nera amzina ir kai jau ji baigiasi lietuviai tikrai vienijasi i kumsti.

nanis2012-10-28 15:27

jis raso apie jo pazystamus patriotus kurie neva parsiduoda,kuriu jis nesupranta,o zemiau turi butinai ikisti "batkos "rezima Baltarusijoje?! Tai ar galima stebetis siuo ponu kad jis nieko nesupranta,kas jums nepatinka Baltarusijos valdyme? Jus tariamai kovojate uz tikrasias vertybes ir visada kaip blogus pvz statote Rusija arba Baltarusija... cia kas? Tos jusu kovos kaina kuri leidzia jums kovoti kitaip tariant tie pries ka jus kovojate suteikia jums laisve vidaus politikai bet tik ne gink dieve bandyti issiaikinti kas is tikro vyksta uz jos ribu??? O gal daug paprasciau esate tiek nubukinti ar nuvarginti savo vidaus problemom kad nelabai ir suprantat kas vyksta aplinkui. Tai jeigu gyvenant lietuvoj jau nesuprantat kas vyksta tai ka jus galite suprasti ir aiskinti kas vyks uz jos ribu??? Pamastymui palyginkit tu dvieju saliu prezidentus su Grybauskaite ar kitais buvusiais,kaip jie bendrauja su ziniasklaida ir tikrai nustebsite nes tu dvieju "nedemokratisku" saliu vadovai bendrauja daug aktyviau nei musiskiai demokratiskos ir laisvos salies,jie nebijo jiems nepatogiu klausimu,jie zino kur veda savo saly,jie turi tvirtas nepriklausomas pozicijas. Beje paskutiniam Lukashenkos interviu britu zurnalistams jis atvirai pasijuoke is Lietuviskos demokratijos,kaip jis pasake "upasi bog"..

alfa Kindziulis2012-10-28 15:18

Kai paeitą kartą [prieš 12 m.] konservatoriai pralaimėjo socdemams, tai durnavoti išėjo į Pakaunės miškus. Šį kartą visi valdantys pralaimi darbiečiams, tai durnavojimas nukrypo į rinkimų panaikinimą. Senų sisteminių tikslas - sunaikinti Darbo partiją. Galima įsivaizduoti, kas dėtųsi, ar kas dėsis, kai visi sisteminiai pralaimės Drąsos keliui.

atkreipkit2012-10-28 14:41

dėmėsį ,visose sisteminėse partijose nei vieno nėra naujo žmogaus visi įsitvėję jau 22 metus,,baisu ir toje vadinamoje AMB partijoje,visi seni sovietikai,patikėkit jie bus ,kaip brežnevas,(atsiprašau) kol paeis,ir nesikeis niekas,kol neateis jaunimas demokratinėje visuomenėje,baigęs mokslus ir ten dirbęs ne vienerius metus........JIE ATĖJĘ NESUPRASTŲ TŲ SOVIETINIŲ DVARO ŽAIDIMŲ....todėl tik reikia sveikinti dar būsimA 4 METŲ STAGNACIJA

vilte2012-10-28 14:27

visiskai pritariu staripsnio autoriui.Beviltiska jau kazko tiketis. Viskas parasta.Tegyvuoja kubiliniai,butkeviciniai, masiuliniai ir uspaskiniai veikejai.! Pinigai valdo.

ruta2012-10-28 14:26

Ka gero ir naudingo Valstybei , gali nuveikti sisteminei impotentai ? Jie gi bijo pajudinti pirsta , pasakyti astresni zodi pries korupcija , mela , pasipriesinti izuliems valdzios chamams ir cinikams. Vergu mentalitetas plinta , kaip maras . Jau net savivaldybese bijoma tureti savo nuomone , o kad ginta ja , tai is viso - utopija . Viskas juda tik ten , kur yra 'gaunami' ES projektai , ir nuo tu projektu byra ir i partiju kisenias , na ir partiniai biciuliai nepamirstami . Nieko jau nestebina , kai politikai , arba ju artimeji , staiga pasidaro verslus ... O visai butu nesunku patikrinti ta 'versluma' , bet kai nera politines valios ,tai ir institucijos nedirba , o kam ? Atliginimai ir taip geri , o kur dar dekingi politikai ir 'verslininkai' . Stai buves generalinis prokuroras Valantinas , prisidirbo iki ausu , bet su presidentes Gribauskaites pagalba ir vel kyla ...

Mociute2012-10-28 14:05

As esu jau sena,pensija maza, vakar pamaciusi kaip vargsta vaikai , aukojau,kelias dienas issiversiu kukliau,mes vienisi pensininkai ipratome gyventi pagal isgales ir tylim, juk senimas nieko nebepakeis ,reiktu, kad jaunimas imtusi iniciatyvos, as tikiu, kad Lietuvoje dar liko aktyvaus jaunimo, proto sazines neprarade jauni zmones, gal ir pavyktu dar issigelbeti... Ir dar pagalvojau , kazin ar aukojo nors vienas aukstas valdzios atstovas, reiktu pagarsinti, tada pamatytume -tikruosius ju veidus ir pagarba vargstanciam vaikui. Aciu!

šaunuolis2012-10-28 13:31

autorius ! viskas teisinga , daugiau tokiu blaiviai mastančių žmonių !

Pikasas2012-10-28 13:22

Kai Vilis Normanas dėlioja mintis be pavadinimų ir pavardžių, jos atrodo kur kas padoriau. Atmetus beveik paranojišką autoriaus depresiją, čia galima rasti visiškai prasmingų pastebėjimų. Galiu nuraminti autorių, kad Lietuvoje visokie bomželiai ir balsų pardavėjai sudaro visišką mizerį. Rinkimų antro turo rezultatus lems rinkėjų daugumos politinis išprusimas. Greit matysim, kokie jie bus. Linkiu visiems tikslaus pasirinkimo...

kudirka2012-10-28 12:26

Neseniai Norfoje buvo išpardavimas, galėjau pigiai nusipirkti šakes. Gaila, vistieks reiks pirkti.

GINTAS2012-10-28 11:52

ABSOLIUČIAI TEISINGAS STRAIPSNIS

cha2012-10-28 11:08

16 visai nusišnekėjo, nuo tų statytinių prezidentų šalis ir virto firmele,

jo....2012-10-28 09:25

banditu klanas visa ugni dabar kreipia pries gerbiama Prezidente:) O kai Prezidente bande pasakyti savo nuomone apie teisesaugos mafija jie ja kaip vieningas juodvarniaiu pulkas puole. Prezidentes pasirasyti istatymai (kurie teisesaugos deka neveikia) konfiskuoti neteisetai isigyta turta ir isardyti monopolininku bei lobistu tinkla sulauke didziuli banditu "Chuntos" pasipriesinimo. O Kuolys nuo pat pradziu savo suprganyzuotais mitingais ejo ne uz mergaite ,bet pries Prezidente :) O VSD skirta jam bauda 500lt yra tik zmoniu akims ir smegenims plauti :) Isgeres bedarbis vairuotojas Lietuvoje teismineje valstybeje yra baudziamas 5000lt. ir dar teisiu atemimu bei masinos konfiskavimu ir dar uz mokama aikstele reikia susimoketi:( Vot taip MIELIEJI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beta2012-10-28 06:24

Žinau kaip kovoti. Po pusantrų metų išsirinkime tikrą, o ne butaforinį prezidentą. Siūlau D. Kuolį.

kaukas2012-10-28 05:48

visiškai pritariu straipsnio autoriui . BET KAIP SU TUO KOVOTI ?

100%2012-10-28 03:51

teisingas straipsnis,-Lietuva-tai UAB-as,kuri valdo susimetusios kruvon kelios firmeles-vaizdingiau nepasakysi-Triskart Valio Autoriui!!!

Jo2012-10-28 03:00

ir ka cia bepridursi.

ir dar nuomone2012-10-28 03:33

labai labai geras straipsnis.... cia atsakymas kodel zmones bega is lietuvos... vat butent todel .. paskaitykite visi ir suprasite.. ir kodel isvyke ir jei tik pasiseka isitvirtinti ,net negalvoja apie gryzima i lietuva... lietuvai reikia naujo seimo ,naujos prezidentes ,viska keisti is pagrindu ,bet kas tai padarys??? kas isrinks i seima naujas partijas??? kas isrinks nauja prezidenta?? atbuke zmogeliai sovietinio mastymo like.... tai kas ka gali padaryti?? ten teisos ieskanciam greit uzrisa gerkle ,o dar blogiau gali atsitikti koks nelaimingas atsitikimas,kokiu lapu galima uzspringti,ar sirdis sustoti prie kompiuterio sedint ir t. t. arba geriant kava staiga sukniubti... visokiu dalyku ten lietuvoj gali atsitikti...

Bomzo balsas2012-10-28 03:18

lygus inteligento balsui.O kuriu Lietuvoj daugiau ? Tu ir valdzia...Smerkiu abejingus.

nuomone2012-10-28 03:07

keliu oligarchu valdoma firmele ...liuks parasyta...jokios valstybes net nera....tikrai ja valdo oligarchai ir tai kazkokios gaujos susikurusios...ir kol tas burbulas nesprogs ,tol lietuva bus dugne!

Audronė2012-10-28 02:28

Labai skaudus ,bet teisingas straipsnis.Pritariu.

Sugestijos.2012-10-28 01:20

Kaip tik šiuo metu per LNK vyksta aukų vaikams remti surinkimo labdaros koncertas. Ar kas sugebėtų suskaičiuoti, kiek šimtų tūkstančių milijonų "susikuria" partijos rinkimams, juodosioms technologijoms? Tačiau vaikams priversti aukoti mokesčių mokėtojai. Būti mielaširdingam gražu, kiek kas išgali, tiek aukoja. O kodėl neskelbiama, kiek lėšų paaukojo visos partijos, milijonierai politikai, oligarchai, Prezidentė. Kam slėpti gerus darbus? Čia jau nebegražu.

Lietuvis2012-10-28 00:51

Puikus straipsnis. Aciu autoriui. Tai jau sistemos agonija.Bet kiek ji tesis , tai priklauso nuo jos sirdies stiprumo. Nuo besirdes sistemos , sirdies stiprumo. Kaip pasakose, slibinu, drakonu galvos atauga, ar reikia sidabrines kulkos. Musu atveju ta "Sidabrine Kulka" bus viesumas. Taip pat ja galetu buti mastanciu zmoniu Vienybe. Todel vienykimes kilniam darbui gelbeti LIETUVA

Įdomu,kurie2012-10-28 00:47

yra infiltruoti į Drąsos kelią nuo konservatorių,socdemų?

Sita salis2012-10-28 00:33

Bùtent,"Sita salis",tai zodziai visu politiku,zurnalistu leksikoje,lupose. Niekas nesako kaip Mano salis,Tévyné,Mano Lietuva.Liko tik SITA SALIS.Tuo viskas pasakoma... protu okupacija.

Poli2012-10-28 00:06

geras rašinys, kietas, skaudus ir skaudu visa tai suvokti...

pastaba2012-10-28 00:04

Jei Lietuvą valdytų keli Lietuvos oligarchai, būtų dar pusė bėdos, visa bėda, kad tie oligarchai ne iš Lietuvos ir valdo ne tik JAV, bet ir ES.

jo...2012-10-27 23:51

prokuratura,policija ir dar kai kas:) vykdo banditu klano uzsakymus o ne istatymus :) juokinga:) banditu klanas dave nurodymus nuzudyti ir N.Venckiene :) Kosmaras :(

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi