Vasario 27 d. Seime surengtoje konferencijoje, skirtoje šiuo metu vykstančiai ukrainiečių kovai už savo laisvę, sakė Lietuvos laisvės lygos įkūrėjas ir vadovas, „45-ių pabaltijiečių memorandumo“ iniciatorius, pogrindinės spaudos leidėjas, 11 metų kartu su ukrainiečiais sovietų konclageriuose kalėjęs Antanas Terleckas.

Štai jo trumpa, bet įspūdinga kalba:

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
nu2015-11-27 14:38

"Rusai puola" :DDDDDD Nesveikų susiėjimas.

Saulius2015-11-27 14:32

Tas vyrukas iš kairės -tai aš . Terleckas ,dėl sveikatos stovio išvis nesiruošė kalbėti . Jį ,kaip ir mane užkabino beatodairiškas(neatsižvelgiant į pasekmes ekonomikai ,pramonei ir demografijai) žengimas į Europos sąjungą . Aš neabejingas ukrainiečiams (ypač vakarų) . Dar tarybiniais laikais su jais galėjai ramiai kalbėti apie mūsų Plechavičių ,jų Banderą ,apie mūsų Gedimino stulpų panašumą su uktainietčių trišakiu . Todėl jaučiau pareigą ukrainiečius perspėti . Pasakiau ,kad po įstojimo į Europos sąjungą, pramonė Lietuvoje kaip po pasaulinio karo ,o demografinė situacija kaip po didžiojo maro . Tada ,palaikydamas mane, užsivedė ir Terleckas ,o Auštrevičius atsistojo ir išėjo iš salės .

Zenonas Jurgelevičius2015-11-27 10:55

Klaidos ištaisymas: "...anksčiau Dievo ar gamtos skirtu..."

Zenonas Jurgelevičius2015-11-27 10:52

Zenonas Jurgelevičius Pone Antanai, kada ta Jūsų nepriklausomybė buvo - jeigu nuo pat jos pradžios buvo pratęstas sovietinis pokarinis Lietuvos kaimo (tikrai nepriklausomų žmonių) naikinimas (totalitarinio režimo nusikaltimai) atimant sovietmečiu niekuomet nesuvalstybintas, teisėtų žemės savininkų paveldimas žemės valdas? Gera "nepriklausomybė" - kuri vietoj ramaus darbo savo žemėje užtikrinimo patriotiškiausiai visuomenės daliai primetė 26 metus besitęsiančias itin aštraus emocinio streso (neatreaguotų afektų) situacijas - kurios žmonėms sukelia daugybę sunkių susirgimų dėl kurių žmonės anksčiau Dievo ar žmogaus skirtų terminų "iškeliauja" anapilin... Jei sovietmečiu vertė stoti į kolūkius (žemę dirbti kolektyviai) - tai dabar net iš mažažemių šeimų atima jų prasimaitinimui gyvybiškai būtiną paveldimos žemės minimumą. Gal šiuolaikiniai "patriotai" paaiškintų: kaip pagerėja posovietinės Lietuvos piliečio (teisėto žemės saviniko ir jo šeimos) - gyvenimai - kada kailius išvertę sovietiniai nomenklatūrininkai iš jų atima teisę savo žemėje užsiauginti maistą ir sočiai pavalygti? Komentaro paskelbti nepavyko. Bandyti dar kartą

ruta2014-05-09 19:18

58 Linui , Norejote buti reiksmingesnis / visu nepilnaverciu kompleksas/ , kad rasote didelem raidem ? Familiarumo nemegstu , kiauliu su jumis neganiau .Oponuokite kur parasiau netiesa ?Ar tai isterikos priepolis ?

to 72. Artūras2014-05-09 19:16

Ar kartais pats ne Razmukas iš Seimo, kad tai pavarai ant Terlecko?

Arūnas > Artūrui2014-05-09 18:57

Ne tau žmogau teisti Terlecką. Būtent tokie kaip Terleckas, prie sovietų puoselėjo lietuvybę ir neleido mūsų tautai surusėti. Kas dėl intelekto, tai skaitant tavo komentarą, kažkaip jo ir nematyti, net pavardę nesugebi be klaidų parašyti. Na o jei tau užkliuvo šio žmogaus dėstomos mintys, tai galiu pasakyti tik tiek. Kai sulauksi jo metų, linkiu tamstelei nors iki tualeto savo jėgomis nusigauti.

58 LINAS KOMENTARUI2014-05-09 18:47

XAXAXA ACIU UZ GERA JUOKO DOZE!!!! NORISI PAKLASUTI AR SENAI SU ISPLAUTOM SMEGENIM GYVENI?

Artūras2014-05-09 17:18

Eiline Terliacko nesamone, kurioje nei logikos, nei tiesos, nei noro padet Lietuvai. Juokingiausia kai ponas pasake kad jam gaila kad negali bolatiruotis i prezidentus. O kur jis buvo anksciau kai galejo? Paprasciausiai Amerikos masonai nemate jame tinkancios figuros. Kad but amerikos vasalu neuztenka but parrsidaveliu, reik dar tureti siek tiek intelekto.

stasys2014-05-09 16:40

p. Terleckai, tauta iškovojo nepriklausomybę, o KGBistas Landsbergis atidavė KGBistams ir neokomunistams.

ruta2014-05-09 16:32

58 Linui , Nereikia sovietines komunistines -KGB strukturos uolia funkcioniere panele Grybauskaite tapatinti su Valstybe , mes vis del to ne Kremliuje , pasimirsote ? Ir jus ne Rusijoje , kur galima izuliai meluoti ir negauti atkircio . Smeizti Gerb. Terliacka , kuris jau yra garbaus amziaus ir negali tokiems , kaip jus moraliniams isigimeliams gerai uztvoti i snuki , yra grynai sovietinis KGB -is metodas . Gerb. Terliackas niekada nepasielgtu taip , kaip neger. Landsbergis , praviduriaves istorine diena is istorinio balkono . Landsbergis yra simbolis , kaip isversti skura ir puikiai pritapo tiek komunistiniam -KGB rezimui9 , tiek sugebejo ilysti ir i Nepriklausomos Lietuvos politine nomenklatura , kaip sako rusai i nasim i vasim / ir musu ir jusu valdziai tarnavo / , tokius priimta vadinti kolaborantais . Uz panele sovietine funkcioniere gali balsuoti tik Kremliniai , deja , kaip matau , ju dar daug liko . Na dar norisi ir toliau varyti Lietuva i praraja , toks Rusijos planas ?

Jurgis2014-05-09 16:23

Man tai gražu bus pažiūrėti, kaip tie patriotiniai kaliniai balsuos už Burokevičinę Dalią, per tą judošių tapusią mūsų prakeikta dalia!

Na ką2014-05-09 16:22

Atėjo laikas Dėdulei nuimti rusiškai/jevropinę(masoninę) karūną.

edis2014-05-09 15:39

pritariu stasiui, kisti terlecko (kuris kiek zinau ir pats susitepes, galimai priklause KGB) sapaliones yra paprasciausias musu valstybe niekinimas

stasys2014-05-09 15:35

Senas str. kaip sena špilka ..gali kaišioti visur kur reikia ir kada reikia. Ekspertų .. nešvarius žaidimėlis

“Mailiaus” bylos gamintojai ir padėjėjai:2014-05-09 14:44

Netikros “mailiaus” bylos gamintojai iš FNTT ir Generalinės prokuratūros: Boreika Baraniūnas (GP) Karpovas Balaišis Rameikis Šlepetys Malinovskienė Caparaitė Novikas Skleidė demagogiją ir taip padėjo gaminti netikrą “mailiaus” bylą ir apgaudinėti visuomenę Seimo nariai ir politikai: Žemaitaitis Komskis Mazuronis Palaitis Tylėjo ir nepaneigė FNTT ir prokuroro “faktų” ir taip padėjo skleisti visuomenei melą, nors “mailiaus” projektų dalyviai nepadarė jokių, net menkiausių pažeidimų ir nebuvo jokių priežasčių atmesti projektus: Nacionalinė mokėjimo agentūra prie ŽŪM - Silickas Žuvininkystės departamentas prie ŽŪM - Nienius Žemės ūkio ministerija – Starkevičius, Macijauskas Visuomenei tyčia skleidė melą ir blefą apie “mailiaus” projektus ir jų dalyvius, pagal FNTT ir prokuroro (o vėliau ir ŽŪM) tyčia paskleistą dezinformaciją ir pagal pačios žiniasklaidos darbuotojų fantazijas ir taip padėjo gaminti netikrą “mailiaus” bylą: TV3 - Makaraitytė Lietuvos ryto televizija - Jakilaitis LNK LRT televizija Lietuvos ryto laikraštis Lietuvos ryto portalas Internete Delfi portalas Valstiečių laikraštis “Respublika” Liko dar ir nepaminėtų (pvz. beveik visos kitos žiniasklaidos priemonės). Yra ir daugiau pasislėpusių netikros “mailiaus” bylos gamybos užsakovų ir projektų žlugdytojų, jie yra žinomi ir jų pavardės bus paskelbtos. Visi netikros “mailiaus” bylos gamintojai ir padėjėjai turės atsakyti pagal nuopelnus ir pagal įstatymus, informuojant OLAF (Europos kovos su sukčiavimu tarnybą), būsimą (artimiausiu metu) Europos prokuratūrą, Europos audito rūmus ir Europos komisiją – Žuvininkystės departamentą.

pensininke,2014-05-09 14:13

tie, kurie prisivoge milijonu, tie, kurie pasiskyre sau didelius atlyginimus jie nori, kad niekas nesikeistu jiems i bloga puse, nes jie valgo dviem saukstais

Beta > 58. Linas2014-05-09 14:04

Apsimetęs patriotu tai tu. Arba tiek nesiorientuojantis, kad iki šiol tiki nežinia kam, tik ne Lietuvai tarnaujančiu, buvusiu mokslinio komunizmo katedros profesoriumi Landsbergiu, TSKP partinės mokyklos docente Grybauskaite ir jų liokaJAIS. Jie tavęs nuo rusų okupacijos tikrai neišgelbės, tik dar kartą pakeis spalvą ir pasitiks okupantus su gėlėmis, už tai išsiderėją neblogą tarnybėlę OKUPANTŲ valdžioje. Aklam reikia būti, kad patikėtumei buvusiais.

Paprastas to 582014-05-09 14:03

Nesupratau: „svarbiausia, kad ateiteimete i rinkimus ir balsuotumete uz Dalia Grybauskaite ir paragintumete kitus, kitaip laukia prazutis musu valstybes.“ Jeigu aš 100% įsitikinės, ir visi kalba kad D-G bus prezidentė( taip VRK patvirtins), tai kam gaišti laiką? Jog net balsuočiau „prieš“, ar sugadinčiau - vis tiek bus „už“, O kiek lapiukų(jeigu gadinti, ar išsinešti) truks, VRK papildys.

to Linui2014-05-09 13:57

Ką šiandien rūkei?

Beta2014-05-09 13:57

Štai koks yra kailio nevartantis lietuvis. Koks buvo, toks liko. Ažuolas! Žiūrėkite vijoklai ir dilgėlės konservatsocdemai ir drebėkite- atpildo valanda ateis, nes visada ateina. Jei ne šiame gyvenime, tai po mirties amžinai degsite pragare.

58 Linui2014-05-09 13:50

Pasidomėk istorija, Linai. 1987 m. rugpjūčio 23 d. Nijolė Sadūnaitė, Antanas Terleckas, Vytautu Bogušis ir Petras Cidzikas surengė mitingą prie Adomo Mickevičiaus paminklo paminėti Ribentropo-Molotovo paktą. Ir pirmą kartą okupacijos laikais viešai sugiedojo Lietuvos himną kartu su kitais mitingo dalyviais. Vardan Lietuvos jie rizikavo savimi. Jie ryškiausias laisvės kovotojų simbolis. Tik nesusivokiantys situacijoje ir komunistų kolaborantai gali rašyti tokius pezalus kaip "aiskiai sumoketa Terleckui"

Linas2014-05-09 13:27

zmones atsipeikekit, pries rinkimus daroma viskas kad butu pakenkta Daliai Grybauskaitei, kad butu sumenkinta Lietuva. rusu tankai jau stovi Baltarusijoje pasiruose isiverzti i Lietuva, todel si Terlecko (apsimetelio patrioto) kalba yra gryniausia provokacija. kas tas Terleckas, jei drista juodinti Landsbergi kuris yra Laisves simbolis? aiskiai sumoketa Terleckui, pasinaudota juo, kad supainioti zmones, nesuprantu kaip tokius ileidzia is viso i Seima. taciau svarbiausia, kad ateiteimete i rinkimus ir balsuotumete uz Dalia Grybauskaite ir paragintumete kitus, kitaip laukia prazutis musu valstybes.

Angelas2014-03-03 19:23

Landsbergio apvaizda yra velnias, nes jis yra nuo tėvo velnio. [Jn. 8.44]

Nadruvija2014-03-03 00:47

Keista kad leido kalbėti.

Pataikyta2014-03-02 23:49

Tauta iskovojo nepriklausomybe, o VL atidave komunistams. Cia geriausia ir zymiausia citata kuri apjungia 25 metus. Kita citata Uz Lietuva Vyrai. O cia tai Tautos Jega .

TO Nr.512014-03-02 17:43

o koks šiandien skirtumas tarp konservų ir socdemų? Skleroze sergančiam tautiečiui priminsiu : projektas 2K, (dėl el tinklų prichvatizacijos per "Maximos" grupę-pasirašė Kubilius +Kirkilas). Balsavmai visais pagrindiniais klausimais - kas geriausias socdemų sąjungininkas šiandien? Pasitikrink balsavimus, prasikrapštyk , gerbiamasis, ausis.Partija pavogta ir sukvailinta , deja.

taikliai apie Landsbergio neo-komunistus2014-03-02 17:16

Taikliai pasakyta, tiesiai į 10-tuką.

To 86.100.147.1042014-03-02 16:18

Kaip ten bebūtų, bet daugiausiai šalį praskolino konservatoriai nuo 2008 metų skola buvo 17,37 mlrd., o 2013 metais 52, 69 mlrd. Prie ko tada V.Uspaskich, R.Paksas ir L.Graužinienė?Kieno indėlis didžiausias? Dergti kitus ponas moki, pažiūrėk į faktus.

kokia2014-03-02 15:54

trumpa atmintis mono brolių lietuvių.Tai kas rinko tuos komunistus su vadu Brazausku priekyje?kas renka dabar visokius Uspaskich,Graužinienes,Šiaulienes,paksoidus ,kurie sėdėdami seime metų metus priena išvados ,kad pirma sau kelti atlyginimus,sudaro koalicijas su lenkais.Ir toliau laksto po kremliaus koridorius dergdami Lietuvą.

komunistas[buvęs]2014-03-02 13:16

Komunistų partija laimėjo prieš Sąjūdį ,nes tai buvo stipri organizuota organizacia su vadovaujančiais kadrais ,ruoštais užsienio žvalgybos..ir neturintis moralės ir Tėvynės.O Sąjudis intelegentija ir padorumas...

To pensininkas.Tęsinys2014-03-02 12:38

bet ir dabar dar daug žmonių,pasiruošusių balsuoti už ją.Nepriklausau jokiai partijai,bet kad buvę, užkietėję komunistai tampa Lietuvos aukšiausio lygio vadovais,niekaip nesuprantu.Nejaugi taip lengva apgauti tautą?

TO pensininkas.2014-03-02 12:27

Mano nuomone,1992 metais ir laimėjo komunistai todėl,kad Lansbirbis pasijautė esantis aukščiau tautos,pradėjo žmones vadinti gražiais epitetais,irt. t. Gaila,bet žmonės sutapatino Lansbirbį su sąjūdžiu ir priešindamiesi jo arogancijai,nubalsavo už komunistus. Aš ir dabar dar negaliu suprasti,kaip I KP sekretorius galėjo tapti nepriklausomos Lietuvos prezidentu. Toliau dar gražiau. Kažkoks šlepetinis,nežinantis nei kuo kvėpuoja Lietuva,nei kokios žmonių problemos. Nekalbu apie Paksą,jo kaip ir nebuvo. Bet dabar - D,Grybaitė(nes nežinau tikrosios pavrdės,lyg tai Polikarpaitė). Demagogė,melagė,nekalbant apie tai,kad nepriklausomybės atkūrimo laikotarpiu buvo kitoje barikadų pusėje. Na apsirikote sykį(aš už ją nebalsavau)

ANTANAS SEDEJO,2014-03-02 12:24

O liandzberga istojo i komunistu partija ir dziaugesi gyvenimu.

> 42.2014-03-02 12:20

Landsbergio tokioj kompanijoj nepamatysi.

pritariu2014-03-02 12:18

Pritariu Ceslovui 100%.Landsbergis pats pasikars,nekaltos aukos,praeities didvyriai,ju sielos isvarys ji is proto

stasys to Česlovui2014-03-02 00:28

Siūlau dar geresnį spręndima , kas antra vyresnį nei 40 metų Lietuvos gyventoja į cype. ..taip kaip galimai Jis bendradarbiavo su tuo pačių V.L. griaunant JŪSŲ Lietuva. Netinka ? Siūlykite savo variantus ..

Česlovas2014-03-02 00:16

Lietuva paskelbė nepriklausomybę ir atkūrė tik valstybinius simbolius, bet tikros nepriklausomybės neatkūrė, kadangi Vytautas Landsbergis į valdžia atvedė komunistus ir tuo pačiu sustabdė nepriklausomybės ir demokratijos tolimesnį ir svarbiausią atkūrimo procesą, kai atstatomas istorinis teisingumas Lietuvos Tautos ir Piliečių atžvilgiu. Antanas Terleckas yra visiškai teisus. Tai tikras mūsų Lietuvos Valstybės Patriotas. Ką galiu pasakyti apie Vytautą Landsbergį. Pradėjo gražiai. Tauta ir Piliečiai juo patikėjo, bet jis visus išdavė ir apgavo. Pabaiga bloga, nes po bezdžionės grimasą slepiasi tikras Lietuvos Valstybės Tėvynės išdavikas. Tai pats baisiausias nusikaltimas žmonijos istorijoje. Vytautą Landsbergį būtina teisti, kadangi šis veikėjas, siekdamas savanaudiškų tikslų sau ir savo aplinkai, užmaskuotai ir gudriai, sugriovė Lietuvos Valstybės ir demokratijos atkūrimo procesą, padarė nepataisomą žalą Lietuvos Valstybei, bei viso pasaulio demokratijai ir nusipelno pačios griežčiausios bausmės sušaudant arba pakariant. Manau tuo yra viskas pasakyta.

tiek to 40. per (2014-03-01 16:42:30) (86.38.183.50) Parašė:2014-03-02 00:12

gal nereikia Antano py vot Jis yra pats zymiausias ir labiausiai jai nusipelnes pilietis Su kuom jam kalbetis yra tik jo reikalas Ir tai tikrai nekenkia Lietuvos valstybei Nei koks landsbirbis balsuodamas europarlamente uz iskrypeliu rezoliucija

Naglis Puteikis2014-03-01 23:52

N. Į klausimus atsako Naglis Puteikis: 1. Ar galima parduoti Lietuvos žemę užsieniečiams? - ne, arba taip, kaip Vokietjoje – užsienietis praktiškai niekaip negali nusipirkti, nes itin daug apribojimų, iš kurių pagrindinis – įrodyti vietinei savivaldybei (mažajai savivaldybės tarybai– seniūnijos, apylinkės – ko pas mus nėra), kad kalbi vokiškai, dirbi žemę ir būna, kad tai įrodęs, vis tiek negauna; 2. Ar manote, kad procentinis santykis, kai lietuvių Lietuvoje 80, o kitataučių 20 yra saugotinas? - taip, 3. Euras ar Litas? - litas; 4. Už ar prieš juvenalinę justiciją? - prieš; 5. Ar jums patinka užrašai Pay post? - žiauriai nervina, ranka ieško dažų balionėlio, kuriuo noris išpurkšti vieną seniausių administracinių užrašų lietuvių kalba – „Lietuvos paštas“; 6. Ar reikalingi mūsų kariai Afganistane? - ne; 7. Kas naudingiau Lietuvai, kad Karaliaučiaus sritis išliktų Rusijos priklausomybėje ar pereitų vokiečiams? - Rusija, panašu, tuoj įžengs į Krymą, tad klausimas nerealus. Aišku, kad geriau būtų likęs Vokietijai, bet kaip atsukti laiką atgal? 8. Jūs pirma lietuvis ar europietis? - lietuvis; 9. Pirma Lietuvis ar krikščionis, pagonis, ar budistas ir t. t.? - lietuvis; 10. Jus pirma Lietuvis ar liberastas, socdemas ar koncervatorius ir t. t.? - lietuvis, nepartinis; 11. Ar Lietuva čia gimusių kraštas ar visų norinčių čia gyventi? - gimusių; 12. Lietuvos kariuomenės uždavinys apsiginti ar fiksuoti gynimosi faktą ? - kariuomenė reikalinga tik gynybai, bet gynyba privalo būti tokia kaip Suomija gynėsi nuo SSRS 1939 m. 13. Lotyniškos raidės pasuose ar ne ? - lotyniškos; 14. Lietuvio korta emigrantams. Už ar prieš ? - pirmiausia būtina suteikti pilietybę visiems emigrantams, taip, aš už tokią kortą; 15. Ar reikalinga privaloma karo tarnyba ar ne ? - būtina; 16. Valstybinis komercinis bankas. Reikalingas ar ne ? - būtinas, ir taip absurdas, kai savo pelningas valstybės kontroliuojamas įmones parduodame kitų valstybių ... valstybinėms įmonėms, 17. Prieš homoseksualizmo propagandą ar už? - prieš. Į klausimus atsakė Naglis Puteikis.

per2014-03-01 18:42

TV ką tik rodė terlecką su pakso, komskio ir panašių kompanija. Saviškis.

aciu Terleckui2014-03-01 13:19

uz teisybe

Kas2014-03-01 12:31

pagaliau išdrįs nuimti nuo Vyties tas mėlynas kamanas?

teisingai parasyta2014-03-01 12:01

Žmogus sako: kai aš gimiau – jis buvo valdžioje. Kai aš ėjau į mokyklą, jis buvo valdžioje, kai aš vedžiau, jis buvo valdžioje. Kai gimė pirmas mano vaikas – jis buvo valdžioje. Kai mano vaikas vedė – jis vis dar buvo valdžioje. Kai aš išėjau į pensiją – jis ir dabar yra valdžioje. Eina jis na..!

šimtametė2014-03-01 11:23

Skelbkit karą Rusijai.Profesorių ant žirgo ir pirmyn

to 28. Pensininkas2014-03-01 09:01

Tai, kad 1992 pralaimės sąjūdis buvo ir arkliui aišku. Tik kad parijarXas jau toks politinis genijus pasirodė, kad neturi jis jokios politinės įžvalgos ir pasirodė kaip paskutinis politinis mulkis. Norint laimėti reikėjo rinkimus skelbti 1991 m. rudenį po pučo maskvoj ką ir padarė estai. Estai irgi būt pralaimėję jei būtų dar metelius patempę. Nes visada reikia atsižvelgti į Tautoje vtraujančias emocijas. Tai rodo, kad patrijarXas buvo visiškai atitrūkęs nuo realybės. Manė, kad yra pusdėvis, kad Tauta balsuos kaip jis palieps... deja yra realybė kitokia. Visatai parodė, kad konservuotas elitas visiškai neišmintingi neatsakingi savanaudžiai politikai.

to 30. Arnoldas2014-03-01 08:40

Ar žinai ką prakeiki? Tai jei nežinai pasakysiu - pats save. Jei nežinai dvasinių dėsnių tai ir nepilk žibalo į ugnį pats sudeksi. Čia kaip danguj taip ir žemėj. Žemėj yra sakoma, kad įstatymo nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Dvasiniame lygmenyje tai reiškia dvasinių dėsnių ir įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės ir juos pažeidus sukelia pasekmes. Taigi tuo savo neapykantos Tautai skleidimo užsitrauksi sau ir savo giminei atsaką .... tik kažin ar būsi laimingas, o gal ir nesuprasidėl ko tai sutavimi ir tavo gimine vyksta tokie dalykai.

Gintautas2014-03-01 04:39

Lanzbergis turi ilsetis,pabaiga jo iedavikiska.Parlamento gynejas.

Darijus2014-03-01 02:07

O pats priima premiją iš tos pačios sistemos. Ar moralu tada ją kritikuoti?

Dovydas2014-03-01 01:52

30 komentaras - dar vienas nesusipratęs žydelis likęs skolingas lietuviams iki grabo lentos už tai, kad genocido metu lietuviai žydus gelbėjo. Žiniasklaidoj žydai tik skelbia, kad ieško tų kurie juos šaudė, bet niekada nekalba, kad lietuviai juos slėpė, gelbėjo, kad jie mums skolingi, niekada nekalba apie saviškus žydus, kurie savo kailį gelbėdami, patys žydus šaudė, apsimetinėjo kuo tik nori, kad tik ne žydu būtų. Košmaras kažkoks... kas per žmonės... Bet juk ne visi žydai tokie, yra ir normalių. Va tuos nenormalius jiems reikėtų susigaudyti, teršia tautos vardą. Na, o Lanzbergis šaunusis, vis dar oficialiai lietuvis, ir didysis gelbėtojas... Va klausimas retorinis - o kas nežino, kad jis žydas? kas nežino, ko jis ir konservatoriai siekia? Visi žino, bet nesako. Pasakysi ir šakutės...

Arnoldas2014-03-01 01:32

Landsbergis iskovojo nepriklausomybe, atkovojo Lietuvos zemes, atrado savigarba. O nusigerusi lietuviu tauta prarado jiems Landsbergio duota sansa. Tebunie prakeikti lietuviai, taip apmaudziai pralaimetas karas pries Rusija, tampa didziu, bet galiniu pralaimejimu kgbistams. Geda lietuviai uz jusu skystuma, neisnaudojote jums siustos dovanos. Tebunie. Jus purvas. Sunauja jums - per svelnus zodis ivardinti jusu tustuma.

Paklydusiam Antanui2014-03-01 01:01

Landsbergis iškovojo nepriklausomybę, o šunaujos apvailinta tauta atidavė komunistams.

Pensininkas2014-02-28 22:07

Gerb. Antanas Terleckas, mano galva, truputį klysta, 1992 metais atkuriamajame seime buvo labai įvairių veikėjų, nebuvo vieningos daugumos ir buvo sunku dirbti, todėl Gerb. Vytautas Landsbergis su vienminčiais nenumatė, kad naujuose rinkimuose nesurinks daugumos. Aš nežinau kokios nuotaikos buvo didžiuosiuose miestuose, bet rajonuose dominavo pavadinimą pakeitę komunistai. Jie dominuoja ir dabar tik kitose partijose. Rajonuose tarybose sudaromos aritmetinės valdančiosios daugumos. Tai gal Lietuvos piliečių sąmoningumo stoka, o ne Landsbergio problema. Man nesuprantama, kad net A. Terleckas visur įžiūri Landsbergio problemą. Labai, labai keista.

A.L.2014-02-28 19:48

Judas, lyginant su Landsbergiu, buvo tiesiog "šventas žmogus", nes pardavė tik Dievo sūnų. Landsbergis pardavė ne tik Dievo sūnų, pasirašydamas Lunaček deklaraciją, bet pardavė Tėvynę, Tėvynės žemę, bendražygius, Sąjūdį,klasės draugą ir visą kt. ką tik įmanoma parduoti. Aš tiesiog nerandu istorinio analogo taip žemai moraliai puolusio žmogaus, koks yra Landsbergis.

Klemas Jankūnas2014-02-28 18:54

Konservatoriai priešmirtinėje agonijoje. Prasidėjo haliucinacijos, kad visa Lietuva -priešai. Šiaip juos reiktu atskirti, kad neužkrėstų kitų.

Kieta ir2014-02-28 18:02

tiksli mintis...be tautos,ją paniekinęs,pasiklydo V.Landsbergis.

Tauta2014-02-28 16:26

keliasi ir bunda. O mano širdis džiaugiasi...

Liepa<Raigerdui2014-02-28 15:45

Esate užsispyręs kaip žemaitis. Gal tuos komentarus jaukia "draugai iš patiltės"... Pats Antanas Terleckas yra gyvas kovotojo už Tėvynės Laisvę simbolis, paminklas. Tiek sveikatos, stiprybės ,meilės ir šviesos ne kožnam Dievulis atrokuoja. Deja, šiandieninėje Lietuvoje tribūnas (tiksliau balkonėlius) okupuoja netikri pranašai, su netikrom vertybėm. Niekad iš gerbiamo A. Terlecko lūpų negirdėjau paniekos žodžių savo tautiečiams. Būtent tie, kurie apsidovanojo rentomis, žemės sklypais, šiltomis kėdėmis, oriais atlyginimais, medaliais ir kitais atributais bei privilegijomis,nekenčia savo Žemės, Tautos, jos tradicijų ir siekių.

nuomone2014-02-28 15:35

Kaip taikliai pasake...Bet tai kaip baisu viskas...zmones savo komentaruose raso apie valdzia,kad tai banditu valdzia...Bet jei iki to viskas daeojo ,a tikrai labai baisu...kai zmones nepasitiki savo valstybe,tai jau visiskas krachas ...

Gediminas2014-02-28 15:08

Reikia nepamiršti, kad ta pati ,,tauta" komunistus ir išrinko. Kad tai tauta, turiu abejonių. Tauta - tai kultūriškai bei politiškai sąmoningų individų sambūvis.

Raigerdas2014-02-28 14:30

Negaliu išsiųsti pradžios. Buduliai iš ekspertų.eu darbuojasi išsijuosę. Jie moka gaišinti ir mano ir savo laiką. Na, tikri tipiški darbuotojai Lietuvoje iš kurių nieko gero nesitikėk. Visada būk pasiruošęs, kad jie tau sukurs problemų tiesiog tuščioje vietoje.

Raigerdas2014-02-28 14:24

Vienas iš jų yra tikras kovotojas už Lietuvos žmonių laisvę, o kitas, būdamas "vienintelės teisingos" marksizmo-leninizmo filosofijos propagandistu, tapo kitos nemažiau kvailos teorijos "Laisvos rinkos" ideologijos propagandistu. V. Landsbergis nesismulkina, kaip gerbiamas Antanas Terleckas, ir keičia savo beretės, priklausomai nuo to, kokie pinigai ir kokios pareigybės jam bus pasiūlytos. Na, išmoko žmogelis laviruoti, išmoko prisitaikyti, kaip tas šunelis, nuo vieno šeimininko prie kito. Ir štai gerbiamas Antanas Terleckas vaikšto tiesus ir išdidus, nes nesilankstė nei vienam šeimininkui, o štai V. Landsbergis, išmokęs žemai nusilenkti reikiamu momentu, vaikšto dabar kuprotas. Taigi, kur čia neprisiminsi Kristaus pasakytus išmintingus žodžius:"Medžius atpažinsite ne pagal lapus, o pagal jų vaisius". Nuodingus vaisius profesorius V. Landsbergis augino sovietmečiu, o pasikeitus aplinkybėms, galimai, priteikęs sau Mičiūrino metodus, pakeitė lapus, bet vaisiai išliko tie patys - jis jais vėl nuodyja Lietuvos piliečių sąmonę.

Raigerdas2014-02-28 14:22

Pabandysiu pasiųsti gabaliukais. Na, ekspertų.eu Buduliai priimkite gabaliukais.

Raigerdas2014-02-28 14:09

Vėl kažkoks ekspertų.eu Budulis nespasudina mano komentarų.

to 7-tam2014-02-28 14:08

labai taikliai,jau bogusis,tai disidento parodija....

ome to 193.219.60.42014-02-28 14:05

O kas čia toks gudrus iš seimo R. Paulauską šmeižia gal galėtų ekspertai pasidomėt?

ome2014-02-28 14:04

Pikasai gal tu žinai kas tie Lansbergio komunistai?

Rolandas Paulauskas2014-02-28 14:03

sužlugdė liustraciją, o sausio 13 išvakarėse su ginklais mojavo propagandinės Maskvos televizijos kameroms. Dviveidis išdavikas ir diversantas, saldžiu balseliu suokiantis padėtimi nepatenkintų žmonių galvoms apsukti.

Beta Nijolei2014-02-28 13:59

Ir aš pastebėjau, kad pamačius Bogušį tikri disidentai: Sadūnaitė, Terleckas, monsinjoras Svarinskas pereina į kitą gatvės pusę, kad nereikėtų net galva linktelti buvusiam "savam".

Cha2014-02-28 13:56

Ne visiškai taip. Tauta iškovojo nepriklausomybę, o Landsbergis talkinant Tautos pažangos grupuotei vadovaujamai Rolando paulausko, atidavė ją komunistams. Nes tik TPP dėka neįvyko civilizuota desovietizacija.

ozelytei2014-02-28 13:32

o gal tas "tikras"disidentas dar sake,kokius karus kariavo Lietuvos dalia svarbiausiomis tautai dienomis ir naktimis ?Kaip suprantu rusu" pakaliku ir agentu "sarasas pleciasi-Patackas,Ozolas,Terliackas....kas dar?

to nijole2014-02-28 13:31

bla bla bla. Pazisti kiekviena disidenta? kiekvienas disidentas tau dave ataskaita su kuo bendrauja su kuo ne? Vienu zodziu konservine demagogija.

nijolė2014-02-28 12:38

Kadai vienas tikras, o ne gerklingas disidentas į mano klausimą apie Terlecką,kai jis eilinį kartą apdergė Sąjūdį, atsakė - nieko tau nepasakosiu,bet jei tu dėmesingiau pažiūrėtum,tai pamatytum,kad nei vienas disidentas su Terlecku ne tik nebendrauja,bet ir jokiuose renginiuse su juo nedalyvauja. Dėmesį atkreipiau.

ruta2014-02-28 11:04

Pagarba ponui Antanui , geros sveikatos . Manau , kad dauguma Lietuvos pilieciu net blogame sapne nemane , ka sulauks is istorinio balkono , istorine diena ... Apmaudu , kad zinantys komunistinio -KGB rezimo 'tvarka' , niekada viesai nepaklause pono Lansbergio stebuklingo karjerinio ir uzsienio saliu aplankimo recepta . Manau , nes kitaip sis subjektas NIEKADA nebutu prileistas prie Sajudzio , kad dauguma neisigilino i tuometine , represinio rezimo tvarka , NIEKADA nepadarytum karjeros , tuo labiau nevazinetum puo uzsienius , kai tavo brolis pabeges i vakarus ir tavo tevas tarnavo burzuazinei vyriausybei , paskui dar pabego i vakarus . Bet , viskas imanoma , jeigu bendradarbiauji su KGB ! todel ir nera ko stebetis , kai ponas Lansbergis proteguoja i prezedento posta - komunistinio -KGB rezimo uolia funkcioniere . mano seima nukentejo nuo NKVD -KGB , todel zinau is labai arti ju 'tvarka' .

Aktualu2014-02-28 09:51

Antanai, kaip visada , bet kol ankšiau netaikei į Lansbergį? Suprantu, tada jis buvo Vadas, o dabar?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi