LR Prezidento pareigų siekiantis Arvydas Juozaitis balandžio 12 d. vakare padėjo gėlių Vilniaus centre šalia legendinio Lietuvos didvyrio Generolo Vėtros (Jono Noreikos) buvusios atminimo lentos vietos.

https://videopress.com/embed/8yPxaVnW

Naujausi

Komentarai (190)

Rikiuoti
Busimas presidentas2019-04-20 07:55

Geras zmogus.

Pilietė SS2019-04-17 13:57

Nėra iš ko rinkti prezidentą. Lietuvos realybė klaiki...

T0mas J.2019-04-17 02:10

Pagarba kovojusiems už Lietuvos laisvę.

>183. > 182. Va, kaip man trinktelejo kuoka2019-04-17 01:28

tai tu idiote trizna nezinai savo rusofasistu dar 1897 metu surasymo? ten gi parasyta kad lietuviu gyveno 2.7 mln, o po 50 metu tik 2 mln ir 1938 buvo virs 3 mln

Pilietė SS2019-04-16 23:31

O dar save laiko istoriku, filosofu. Ginami, galimai, nusikaltėliai, o Europa nesigina nuo nusikaltėlių. Visa isterija nukreipta prieš Taikią šalį Rusiją, o tikrojo priešo nenori matyti. Kas ir kur veda Europą?

cont.ws2019-04-16 17:29

Иудей говорит: "Христианство — это маркетинговый отдел Иудаизма!" Увы, сегодня это так и есть! Есть хорошая старинная русская пословица: "С жидом разговориться — что яду напиться!". Когда иудей что-то утверждает, он хочет тем самым убедить вас, что он говорит вам правду, а вы – лох последний, который до него этой правды не знал! На самом деле в его словах правды или нет, или она перевёрнута с ног на голову!

nika2019-04-16 17:02

ko tik nepadarysi norint tapti prezidentu,bet gausis atvirksciai

> 182. Va, kaip man trinktelejo kuoka2019-04-16 16:33

Na, komentarai informacijos platybese, labai patikimas saltinis. Cia reikia tikrai, in stalu su galva tris kartus. Sakote virs milijono lietuviu, vadinasi daugiau nei visoje Tarybu Sajungoje per Stalino valdyma !!? Tiesa, o kiek buvo Lietuvoje gyventoju tuo metu ? Gal visus isveze ? Na, o jusu sarasiuke truksta ir Vetros ir Zemaicio ir dar daugelio nacistu pagalbininku ir siaip zmogzudziu. Skanaus.

Va2019-04-16 16:23

Na, interneto platybėse esama ir tokių komentarų, bičiuliai: Dada Vivo LIETUVIU TAUTOS BUDELIAI, LIETUVŠAUDŽIAI – žydų tautybės sovietų saugumo karininkai, „raudonieji naciai“, po 1945 metų vadovavo sunaikinant okupuotoje Lietuvoje per milijoną lietuvių. Klastingi kaltinimai „antisemitizmu”, nutylint, neigiant žydų tautybės „raudonųjų nacių“ vykdytą lietuvių ir kitų tautų genocidą, yra nusikaltimas, baudžiamosios teisės objektas. ŠTAI KAS ORGANIZAVO LIETUVIŲ TAUTOS NAIKINIMĄ,GENOCIDĄ: 1. Berkovičius Levas Lazarevičius – saugumo papulkininkis, MGB Vilniaus valdyba. 2. Bidinskis Michailas Grigorjevičius – saugumo kapitonas, MGB A valdyba. 3 Blochas Gilelis – saugumo majoras, MGB 2N valdyba (kovos su partizaniniu judėjimu), gimė Biržuose 1908 m. 4. Breneris Moisiejus, gimė 1909 m. Utenoje, MGB tardytojas. 5. Demba Icikas, gimė 1901 m. Pumpėnuose, NKGB 2 sk. 6. Dušanskis Nachmanas, gimė 1919 m. Šiauliuose. MGB 2N sk. Patrauktas atsakomybėn už lietuvių tautos genocidą – SLAPSTOSI IZRAELYJE. 7. Faktorauskas Volfas, saugumo majoras, NKVD finansų viršininkas. 8. Feigelsonas Grigorijus, NKGB A skyrius. 9. Finkelšteinas Leonas, g. 1922 m. Kaune, NKGB operįgaliotinis. 10. Frenkelis Chaimas, g. 1921 m. Kybartuose, MGB Šiaulių sr. valdybos 2 sk. 11. Gamzė Chanonas, saugumo kapitonas. 12. Goldbergas Isakas, g. 1900 m. Vilniuje, saugumo kapitonas. 13. Grožnikas Giršas, g. 1918 m. Trakų apskr. , NKGB polit. skyrius. 14. Kaplanas Maksas, saugumo majoras, MGB Kauno m. valdyba. 15. Karpis Nachemija, g. 1902 m. Merkinėje, NKVD administracijos sk. 16. Kerbelis Samuilas Abramovičius, saugumo papulkininkis MGB Kauno m. valdyba. 17. Klipaitė-Livinzonaitė Šeina, NKGB slaptasis skyrius. 18. Komodaitė Judita, g. 1906 m. Kėdainiuose, viena iš pirmųjų jau A. Sniečkaus vadovaujamo VSD darbuotojų. 1940 m. liepos mėn. grupės, parengusios vėliau nužudytų krikščionių demokratų sąrašą, vadovė. 19. Leščinskis Isakas, saugumo majoras. 20. Levitacas Faivas, g. 1913 m. Žagarėje, NKGB 4 sk. 21. Piščikas Borisas, saugumo kapitonas. 22. Plotkinas Leivikas Movševičius, saugumo leitenantas. 23. Rozauskas Eusiejus, saugumo papulkininkis, NKGB tardymo sk. viršininkas. 24. Slavinas Aleksandras, saugumo papulkininkis. 25. Štarkmanas Markas, saugumo papulkininkis MGB B skyrius. 26. Šulga Isakas, saugumo papulkininkis, MGB 5 skyrius. 27. Švarcmanas Danilas, NKVD 3 sk. 28. Todesas Danielius, saugumo papulkininkis. 29. Todesas Ruvinas, g. 1917 m. Utenos apskr,. saugumo leitenantas. 1944. 12. 07 Lietuvos partizanų nukautas. 30. Vicas Jakovas, pulkininkas, NKVD Šiaulių apskr. viršininkas, trėmimų komisijos narys. 31. Vildikanas Kasrielis, NKVD slaptasis skyrius. 32. Vilenskis Moisiejus, NKGB tardymo dalies virš. pav. 33. Zaidenvurmas Izrailis Lazarevičius, saugumo leitenantas. …………………. Čia pateikta tik maža dalis išgamų lietuvšaudžių pavardžių, in corpore jų yra daugiau nei 2055 asmenų – žydų tautybės lietuvšaudžių. Pagarbiai Arvydas Damijonaitis, žydų gelbėtojos vaikaitis

EJ2019-04-16 11:18

Na, jeigu Juozaitis atvirai neprisipazins, kad yra apgautas mulkis, kad jis yra 100% pries nacius- jo sansai tapti prezidentu =0.

Toto2019-04-16 00:02

Nueikite žemiau, yra propiesoriaus iš Kazachstano intervu ITON - TV ir viskas stosis in savo vietas :)

simonas2019-04-15 21:25

"pazeminimas musu visu"? Juozaiti tu, nazi, kalbek uz save ir uz kitus tokius pacius nazius kaip tu

Uz svaria Lietuva2019-04-15 19:59

Lietuviai turi rupintus lietuviu Tautos islikimu ir saugumu,o ne zydu.

skaldyk gojus2019-04-15 17:57

ir valdyk.

To 1652019-04-15 17:56

Uz tokius zodzius ta rabina turetu susaudyt.

Uz svaria Lietuva2019-04-15 17:54

Atskrido,sukirsino tarpusavy ir isskrido,o jus cia draskykites pries rinkimus del nusautu zydu.

170. to 1672019-04-15 17:40

talmudą kas parašė?

goJ as-Jog as to 1652019-04-15 17:11

Oho.Zydai tarnauja demonui jahvei ir siekia kitus itraukti i ta tarnyste.

apuokas2019-04-15 14:27

Si karta nuosaiki ir radikali opozicija tikiuosi balsuos uz Skverneli, nes jis vienintelis turi sansa laimeti pries klana. Kiti variantai butu parama Nausedai ir Simonytei. Taigi galvokite.

yel“l“ow submarine2019-04-15 14:16

po šio juozaičio kliedesio (deja ne pirmo ir ne paskutinio), galutinai paaiškėjo, kad nebėra jokios motyvacijos eiti į litchūanijos administratoriaus “rinkimus“ ..., - jis ir taip objektyviai neturėjo šansų, bet balsuoti už tokį idiotą vien dėl to, kad jis kažkiek padoresnis už likusius klounus, tikrai žemiau savigarbos ...

to 1672019-04-15 14:06

Kažkoks durnius komentarą parašė, o aš turiu tikėti?:) Dar "Siono išminčių protokolus" pareklamuok. Koks skirtumas, kad jie - klastotė, jūs gi visais marazmais tikite.:)

aAlgirdas-(162)2019-04-15 13:42

bendras priesas buvo socializmas/komunizmas. Kas del Hitlerio - tai jo tikslas buvo pasaulis (beje to paties siekia ir zydai).

>166. arthur2019-04-15 13:11

idiote tu naciai okupavo Lietuva kaip ir sudini ruskiai su zydais...tiek naciai, tiek zydai tiek ruskiai verti mirties uz savo nusikaltimus zmonijai

arthurui2019-04-15 12:49

O naciai tai kas? Paskaičius 165 komentą,patys tikrieji naciai yra žydai,jei dar kyla abejonių paskaityk izraelio konstituciją.Todėl dėl genetinio Lietuvių palankumo naciams smarkiai klystate.

arthur2019-04-15 12:39

Juozaitis pasišūdino kaip reikalas.."Meilė" naciams "lietuvio" genuose ....

chabat2019-04-15 10:42

2012 metų lapkričio 28 dieną laikraštyje The Jarusalem Post Toros išminčių Tarybos vadovas rabinas Ovadia Yosef (Youssef) pasakė, kad vienintelis ne žydų tikslas yra tarnauti žydams. „Gojai gimsta tiktai tam, kad tarnauti mums. Kitaip jiems nėra vietos pasaulyje – tik tarnauti Izraelio tautai“, - pasakė jis.

A.Juozaiti2019-04-15 02:45

Žmogžudys (killer) visam pasauly yra žmogžudys ir Lietuvoj jis negali būti vadinamas dydvyriu. Tamsta visai netinki būti LT Prezidentu!..

natalija2019-04-15 02:16

GERBIU JUOZAITI blsuosiu uz ji bet del VETROS SU JUO NESUTINKU

>154. Edis to 1532019-04-15 01:35

bendras priesas buvo stalinas, o hitleris net venge karo su anglija ir amerika ir pati amerika nenorejo, bet kazkodel naciai pasirase bendravimo pakta ne su Arijais o tie uzpuole amerika...durnina jus visi kurie sukelia karus

ceslovas2019-04-15 01:31

Pasirodo Juozaitis dar nesuaugo, koks buvo sajudzio kurimosi laiku toks ir liko. Pasiskaitykit Petkeviciaus Durniu laiva.

To 1162019-04-14 23:34

Netoli nuejome su mastymais , o kaip ten Ukrainoje, kas ka zudo , ar ne del tautybes , kad tu rusas.Ukrainieciai dar turi padejeju vo tep , tautieciai ir visi kiti Lietuvos piliecoiai. Stop karams , kur jie bevyktu. Zmonijai reikalinga taika.

////////2019-04-14 23:07

priestaringos mintis apie tu metu ivykius dar yra zmoniu maciusiu tuos baisumus o apie ta vetra juk yra archiviniai to meto ivikiu tiesos dokumentai ir nereikia cia gincitis

to 1572019-04-14 23:01

O kaip tik tada jokios paramos ir nebuvo. Pagalbą imta tiekti tik 1942 metais.

Edis 1562019-04-14 22:16

Paramos jokių būdu nurašyti nereikia. Ypač sunkiausią minutę. O tai 1941 ruduo. Pagalba jau ėjo pilnai , ir jei Hitleris būtų laiku permetęs bent 10 procentų , Rusijos likimas kitoks būtų , o po to ir Britanijos su JAV. Dviem frontais sunku būtu. Žinoma laikausi nuomonės kad pati didžiausia našta triuškinant vermachtą teko Stalinui.

to 1542019-04-14 20:38

Kad jie - situaciniai sąjungininkai - sutinku. Iliuzijų vienas kito atžvilgiu jie neturėjo. Ypač - Stalinas. Jis buvo toliaregis ir labai protingas žmogus. O Čerčilis savus žaidimus žaidė. Pasiginčyčiau dėl 20 proc. Jeigu tu sumušei 80 proc. priešo ir dar sąlygomis, kurios tau buvo ypač nedėkingos (karo pradžioje), tai įveikti likusius 20 proc. - ne tokia jau didelė problema. Tuo labiau, k

Balsuosiu2019-04-14 20:36

už Juozaitį. Ir tik po lentos sudaužymo supratau, kad tas tomas, o norėjau pasirašyti už jo sąrašą.

Edis to 1532019-04-14 20:27

Tik bendras priešas susodino Ruzveltą , Čerčilį ir Staliną į vieną apkasą. Labai sunkiai vyko Europos dalybos . O kaip ilgai atsidarinėjo II frontas. Ir tas santykis kad 80 procentų Vermachto kariuomenės sunaikinta Rytų fronte , o 20 - Sąjungininkai . Vadinasi to pakako kad karas būtų laimėtas. Nes gal papildomų 10 procentų ir Rusija pralaimėtų - išeitų iš karo. Ir atvirkščiai , būtų pralaimėtas karas Afrikoje ir Viduržemio jūros regione ir būtų užspausta Britanija. O juk panašiai vyksta ir dabar . Kai 4 jėgos konkuruoja. JAV , Rusija , Kinija ir ES. Rusija nenori kad Vokietijos ir Prancūzijos bei ES taptu pilnai JAV marionetinėmis. Kinija nenori kad žlugtų Rusija. JAV nenori kad prarasti ES sąjungininkes . O ES nenori kad žlugtų Kinija ir baiminasi chaoso Rusijoje.

to 150 Edžiui2019-04-14 20:09

80 proc. hitlerinės Vokietijos karinių pajėgų sunaikino TSRS, 20 - sąjungininkai. Be to, visos pagrindinės operacijos, įnešusios persilaužimą į karo eigą ir nulėmusios Vokietijos pralaimėjimą, suplanuotos ir įvykdytos Rytų fronte. Akivaizdu, kad pagrindinis laimėtojas - TSRS. Na, o kad Stalino nekentė Čerčilis ar Ruzveltas, tai greičiau - iš tautosakos. :) Tiek vienas, tiek kitas Staliną gerbė ir vertino, kaip ir TSRS. Turiu seną žurnalą Life, 1944 metų. Visas skirtas TSRS, ir viskas - tik iš gerosios pusės. Šaltasis karas prasidėjo vėliau.

V. Ladas2019-04-14 20:06

Bando oficialioji propaganda susieti JN kalinimą Stuthofe su jo kažkokia menama pagalba žydams, ko nebuvo. Buvo tokia realybė: padėjai žydui, mirk kartu su juo. O į Štuthofą jį, kaip supratau, uždarė, kaip įkaitą, paskyrę kolektyvinę nuobaudą ir surengę pagąsdinimą. Kartu su rašytoju B. Sruoga, keletu kitų inteligentų, kada okupantai suprato, jog vyksta tylus boikotas, organizuojant SS dalinius iš lietuvių tarpo. Estija, Latvija, jų marionetinė savivalda pasiuntė į SS dalinius nemažai tautiečių, o Lietuva to nepadarė, bet ir konkrečiai kaltų fricai nerado, gal neieškojo. Tai nubaudė, kas papuolė, ir JN tame tarpe.

Tautos Prezidentas2019-04-14 20:04

Stovejo kartu visi ypač to laikotarpio galingieji prie didelio lovio kuris buvo prikrautas “aukso,brangakmeniu ,”kurios uzdirbo per 50 metu Tauta. Grobuoniai prisitaikeliai prie nauju veju stovėdami prie gerybiu lovio tempė ,vilko maišais auksą,kiti nešėsi po viena stebėdami,dar kiti mazesni pagal to meto ranga prisikyso visas kysenes aukso monetų. Jie visi pamiršo tuos LR. Piliečius iš kurių sovietai konfiskavo žemės,ūkio paskirties žemės pastatus,gyvenamuosius namus ,karves,jaučius,arklius jų kintamąjį inventorių,žemės apdirbimo mašinas,jų daugeli į ledo šalį. Isvardinta turtą eksplotavo 50 metu ir pamiršo nuskriaustiems atlyginti už neteisetai pagrobta turtą ... Stovintis šalia prie auksu nukrauto lovio Gerb. ateinantis LR. Prezidentas A. Juozaitis iš jo nepaėmė nieko,tik su baisejimu žiūrėjo į grobuonis,todėl jis juos paliko. Gal kas žinote panašu į Arvydą stovėjusi prie gerybiu lovio ir iš jo nieko nepasiėmusi?

Edis to 1442019-04-14 20:00

JAV, Britanija ir TSRS buvo sąjungininkai ir bendrai kariavo prieš Vokietiją. Žlugus bent vienai , žlugtų ir kitos. Britanija sulaikė Vokietijos divizijas Afrikoje , Artimuose Rytuose , Viduržemio ir Šiaurės jūroje . Rusija tuo metu atlaikė galingiausią Vermachto puolimą , žinoma su sąjungininkų pagalba. Nors JAV , Britanija nekentė Stalino ir atvirkščiai . Tačiau tuo metu niekas nenorėjo kito žlugimo. Istorijoje aibės atvejų. Net 1853 metais kai buvo Krymo karas ir Rusija kariavo prieš Turkiją , Pranzūziją ir Britanija ir pratiškai prarado Krymą . Prancūzija nenorėjo kad žlugtų Rusija ir sustiprėtų Britanija , taikos sutartimi paliko Krymą Rusijai. Beje Krymo kare JAV padėjo Rusijai tolimuosuose Rytuose kariauti prieš Britanijos imperiją . Nes pati su ja jau karo stovyje buvo. Ir kas žino kokios dabar gali koalicijos susiformuoti.

netikiu2019-04-14 19:57

tokiu A. Juozaičio poelgiu. Manau, kad tai "DVARO PREZIDENTŲ"PIARAS SIEKIANT ELIMINUOTI SAVO VARŽOVĄ.

to 143 Stasiui2019-04-14 19:49

Užtenka, kad JIE ŽUDĖ. Dalyvavo nekaltų žmonių žudynėse. Viskas, po to apie juos kažką kalbėti išvis nėra jokio reikalo. Ieškoti kažkokių priežasčių ir pateisinimų - tas pats, kas aiškintis š...do rūšis. Koks skirtumas, kokia ten rūšis, jeigu š...das yra š...das?

StasysG2019-04-14 19:45

(142). Iš čia matome, kad Hileris laimėti karo negalėjo. Vadinasi, spelioti, ar būtų Lietuva (dabartinė) prie Hitlerio, netikslinga.---Na o kontra klausimas ne į temą.

to 144 Stasiui G2019-04-14 19:45

Procentais reikia rašyti, o ne skaičiais. Kiek procentų nuo reikiamo kiekio. Kas yra, pvz. , 7 tūkst. kokių nors kovos mašinų, kada tokios mašinos tarnavimo laikas mūšio lauke - 3 minutės? 7 tūkst. - koks tai procentas nuo reikiamo kiekio? Tai, ką tu išvardinai, ir yra tas 10 proc. viso armijų poreikio. Be to, tiekimas jūra ir dar karo metu, kada konvojaus laivus medžioja priešo aviacija ir karo laivai, išvis yra nepatikimas ir negali būti esminis, nes jis nėra GARANTUOTAS. Tai tau pasakys kiekvienas kariškis. Jis gali būti tik priedas prie pagrindinio tiekimo, šiokia tokia parama. O tu rašai taip, lyg jis ir nulėmė karo baigtį. :)

manau2019-04-14 19:37

kad šiuo veiksmu A. Juozaitis paaukojo galimybę varžytis dėl prezidento posto.

StasysG2019-04-14 19:35

(141---87. 198. 117. 55) Taip, ne tik konservai prieš nacizmą. Ir tikriausiai daugiau nei 10 proc. tiekimo pagal lendlizą. Pvz skaitome šaltinį:--- ""Milžiniškas, daugybę kartų visus kitus karo dalyvius lenkiantis Amerikos ekonominis potencialas leido jai išplėtoti pačios įvairiausios ginkluotės gamybą. Beje, stulbinamais mastais. Kai kas iš tos gausybės atiteko ir Sovietų Sąjungai (Rusijai). KONKREČIAI: 18 tūkst. kovos lėktuvų, 6 tūkst. tonų švino tetraetilo ir 1170 tūkst. tonų jau pagaminto aviacinio benzino , 12 tūkst. tankų ir savaeigių artilerijos sistemų, 7 tūkst. šarvuotųjų kovos mašinų, 520 įvairios klasės laivų, 347 tūkst. krovininių automobilių, 50 tūkst. „Willys MB“ ir 35 tūkst. motociklų, 2 tūkst. garvežių, 11 tūkst. vagonų ir 620 tūkst. tonų geležinkelio bėgių, 7 tūkst. aviacinių radijo stočių, 16 tūkst. tankų radijo stočių ir 53 tūkst. įvairių kitų radijo stočių, 619 tūkst. telefono aparatų ir 2 mln. km telefono laidų , 10 mln. radijo lempų, 170 antžeminių ir 370 borto radijo lokatorių, 3 tūkst. km gaisrininkų žarnų, 12 tonų brangaus cezio ir 10 tūkst. tonų grafito elektrodų, 45 tūkst. metalo pjovimo staklių ir 104 sunkiuosius presus, 8 tūkst. mažo kalibro zenitinių pabūklų ir 18 mln. sviedinių, 6 tūkst. komplektų pusiau automatinių zenitinių taikiklių, 903 tūkst. detonatorių, 603 mln. šautuvo kalibro šovinių, 3 mln. sviedinių 20 mm aviaciniams pabūklams, 13 mln. porų odinių kariškų batų, 40 mln. gramų streptocido..."

trumpai2019-04-14 19:34

>116.-žUDYNIU NEPATEISINU Bet Žudė ne tik jie,ir ne tik žydus už tautybe o gal ne vien už tautybe matyt tu ne viska žinai-ar nenori visko žinoti kad tai suprastum reikia pradėti analizuoti žymiai nuo ankšciau,kaška panašaus norėjo pasakyti komentare ir>133. aAlgirdas-

aAlgirdas-Stasiui2019-04-14 19:14

uzduosiu kontra klaausima ---- o kada TSRS (o gal net Rusija) baige ismoketi karo skolas?/

to 139 Stasiui2019-04-14 19:11

1942 metais, po Stalingrado. Bet, kaip žinai, konservais dar karo nelaimėjo niekas. Beje, visi tiekimai TSRS iš JAV sudaro apie 10 proc. reikiamo kiekio, pagal visus punktus, reikalingus kariuomenės aprūpinimui. 90 proc. TSRS apsirūpino pati. O štai hitlerinėje Vokietijoje iki pat karto pabaigos dirbo amerikoniškas kapitalas. Net chemijos koncerne, kuris tiekė Ciklon dujas konclagerių dujų kameroms. "Demokratai" visada dirbo abiem rankom ir visose pusėse. :)

aAlgirdas-(135)2019-04-14 19:09

buvo ar nebuvo galima spresti tik pagal dokumentus, o tai, kad po amnestijos kai kurie isejo is misko tai isgelbejo daug beprasmiu mirciu. O tai, kad daugumas tikeje naujo karo pradzia, jau suprato, kad jo nebus FAKTAS ir grizo i civili gyvenima

StasysG2019-04-14 18:56

(137). O kada Rusijai (TSRS) Amerika pradėjo tiekti konservus, študbekerius ir kt.?

apuokas>126.2019-04-14 18:54

Puikus jusu atsakymas. Isties svarbu kas LLV realiai buvo. Neabejotinai tai buvo nusikalteliai, kurie prisidenge be jokiu igaliojimu Lietuvos vardu, suklaidino daug lietuviu ir itrauke juos i nusikalstama veikla.

to 136 Stasiui G2019-04-14 18:51

Amerika į karą įsitraukė tada, kai tas karas naciams jau buvo pralaimėtas. O visą karą labai sėkmingai tavo "demokratai" padėjo nacistams. Pvz., iki pat 1945 metų pavasario į Hamburgo uostą varė tankeriai su amerikoniškais naftos produktais. Tiesa, tie tankeriai buvo su Panamos vėliava, bet nafta tai buvo amerikonška.:) Ir čia - tik viena maža detalė, kaip "demokratai" kariavo prieš nacizmą.:)

StasysG2019-04-14 18:46

(133). Negalėjo fašizmas laimėti, kai į karą įsitrukė demokratinė Amerika.

to 1342019-04-14 18:33

Nustebsi, bet nebuvo. O jeigu pasitaikė koks vienas "romantikas", tai jį pribaigė patys "bendražygiai". Kad nesipainiotų po kojų ir snarglių nevarvintų. Tie, kurie buvo sulindę į miškus, kad neiti į armiją, o jų "karas" niekuo nepasireiškė, jie tik slapstėsi, tik paskelbus amnestiją nuėjo ir pasidavė valdžiai.

aAlgirdas-(132)2019-04-14 18:27

nesu toks pesimistas kaip Tamsta ir manau, kad i miskuose buvo ir tokiu, kurie nesaude civiliu

aAlgirdas-Stasiui G.(127)2019-04-14 18:23

palietei klausima i kuri atskymo reikia ieskoti istorijoje. Sakykime - kip paaiskinti prusu tautos isnykima arba kodel susikurus Zecpospolitai Lietuva pradejo nykti arba kodel isnykus minimi Zecpospolitai lenkai Rusijos imperijoje turejo zymiai daugiau teisiu nei lietuviai .....ir taip toliau ir toliau. Na ir baigiant --- ar jau siandien butu Lietuva Hitleriui laimejus kara?

to 130 aAlgirdui2019-04-14 18:19

Dėl pilietinio-ideologinio karo sutinku vienareikšmiškai. Tik nesutinku dėl didvyrių abiejose pusėse. Prie geriausių norų nematau jokio didvyrio nacistų gerbėjų pusėje. Gal todėl, kad neimanoma, neseniai šaudžius nekaltus žmones Paneriuose, staiga tapti kažkokiu didvyriu? Neimanoma pirmiausia psichologiškai. Todėl ir nėra jokių didvyrių tarp miškinių.

Darijus2019-04-14 18:14

Ir šitą naciką lietuviukai rinks prezidentu?

aAlgirdas-Nu jo(125)2019-04-14 18:13

turiu klausimeli --- kas atsitiktu, jei nesistengtume is artimos praeities auginti didvyrius o tiesiog pripazintume --- vyko pilietinis (ideologiniu pagrindu) karas ir didvyriai buvo abiejose pusese, neitraukint tu, kurie vienaip ar kitaip dalyvavo civiliu zmoniu zudymuose

to 1272019-04-14 18:12

O kai visokie noreikos ir kiti vanagai buvo nacistų "paklusnūs veršiai" - tau tas priimtina?:)

to 1232019-04-14 18:10

Juozaitis jau "pakriokė" prie sienos nacių kolaborantui.:)

StasysG2019-04-14 18:09

(124). Neprieštarauju dėl įvairovės. Bet. Kokia ta objektyvi tiesa būtų? Kad lietuviai nesiektų turėti savo valstybės? Taip? Tada nereikėtų pyktis nei su lenkais, nei su rusais, nei su žydais. Būtume paklusnūs veršiai. Bet ar būtume laimingi?

to 112 Stasiui G2019-04-14 18:07

Kam tu surašei tą paklodę? Kokią ji turi reikšmę, kada esmė - visiškai paprasta? Ją galima įvardinti keliais žodžiais, o būtent - jie visi SAVANORIŠKAI, neverčiami dalyvavo genocide, todėl yra karo nusikaltėliai ir nusikaltėlių bendrininkai. Viskas, taškas. Visa kita - ko jie ten siekė, norėjo, svajojo - JOKIOS REIKŠMĖS NETURI. Tu suvoki, kad jie tiesiogiai dalyvavo 200 tūkstančių niekuo nekaltų žmonių nužudyme vien Lietuvoje? Tau tie skaičiai - nebaisūs?

Nu jo... StasiuG2019-04-14 18:03

Žydai buvo pradėti masiškai žudyti dar net neįkūrus TDA. Jau ko vien vertos Viliampolės žudynės. Jos vyko birželio 25-27 d. Jas vykdė išimtinai LAF'o berniukai. Tie patys, kurie vykdė sukilimą. Norkus, sukilimo metu iškėlęs Kaune vėliavą, iš vis pripažintas karo nusikaltėliui oficialiai. Už ką? Sekančios žudynės vyko jau po TDA vėliava Kauno 7 forte. Birželio 30d. - liepos 5 d. Abejais atvejais, Laikinoji vyriausybė dar buvo. It tai tik buvo pradžia to, kas šiandien bandoma paneigti. Todėl Lietuvos problemą šioje vietoje matau tik vieną: kad visais įmanomais būdais šiandien bandoma perimti LAF'o idėjų tęstinumą, purtantis atsakomybės už praeities žudynes. Nieko iš to gero neišieis. 41-ais, kaip ir pokaryje, per daug kraujo nuleista "... vardan tos..." Vienintelis vaistas ir žingsnis į visuomenės susitaikymą, - nustoti sakralizuoti LAF'o berniukus, pripažįstant jų įvykdytus nusikaltimus žmoniškumui. Tik tame ir esmė, kad tuomet paaiškės, jog Lietuva didvyrių kaip ir nebeturi. Iš ko auginti naujus "patriotus"?

aAlgirdas-Stasiui G.2019-04-14 17:58

atsiprasau Stasi, bet duosiu viena patarima ... apie tu metu ivykius reiketu spresti ne is vieno bet minimum is keliu (gerai butu skirtingu ideologiniu paziuru ) autoriu. Tuomet jau susiformuotu asmenine nuomone, kuri nebutinai atitiktu objektyviaja istorija, bet butu arciausiai tiesos

Jooo2019-04-14 17:43

Juozaitis prie raudų sienos "nekrioks".

StasysG2019-04-14 17:43

(119). Ar nacių Vokietija pripažino Laikinąją vyriausybę? Ne. Neprošal paskaityti ką rašo mūsų mokslo vyrai, pvz K. Girnius: "KĘSTUTIS K. GIRNIUS. LIETUVOS LAIKINOJI VYRIAUSYBĖ1941 m. sukilimo ir Lietuvos laikinosios vyriausybės (LLV) vertinimas yra nepaprastai opus naujausiųjų laikų Lietuvos istorijos klausimas. Kai kuriems sukilimas yra vienas juodžiausių Lietuvos istorijos momentų, uvertiūra į masinį žydų žudymą, prie kurio prisidėjusi marionetinė (???? ) LLV. Kitiems Birželio sukilimas yra penkiasdešimt metų trukusio pasipriešinimo okupacijai pradžia, nepriklausomybės ilgesio išraiška, o LLV verta pagarbos, nes itin sudėtingomis sąlygomis prisiėmusi atsakomybę už valstybės likimą, mėgindama atkurti Lietuvos suverenumą. Vieningos nuomonės nėra ir turbūt niekada nebus, bet verta rimtai nagrinėti LLV skiriamus priekaištus, stengtis nustatyti, ar jie pagrįsti. [... ][... ] LLV paskelbė Lietuvos nepriklausomybės atkūrimą, nepaisydama Vokietijos norų, o ne juos įgyvendindama. Vokiečiai n e l e i d o Kaziui Škirpai grįžti į Lietuvą, bet jam taikė namų areštą Berlyne dė̇l jo neslepiamo ketinimo siekti Lietuvos nepriklausomybės. Vokietija pokalbius su LLV patikėjo atsakingam, bet ne pirmo rango SD pareigūnui Graeffe’i ([... ]). Kitas neoficialus derybininkas buvo Kleistas, dirbęs Ribbentropui Užsienio reikalų ministerijoje, vėliau Rytų ministerijai, taigi kitas atsakingas, bet ne pirmo rango pareigūnas. Graeffe pirmiausia reikalavo, kad LLV išsiskirstytų, vėliau nesėkmingai siekė įtikinti LLV tapti patikėtinių taryba. Taigi LLV n e b u v o marionetinė vyriausybė, kurią vokiečiai sukūrė, palaimino ir oficialiai pripažino. Naciai neleido numatytam ministrui pirmininkui eiti savo pareigų, vengė oficialių kontaktų su LLV, jos formaliai nepripažino, trukdė jai dirbti. Vokiečiai nesuteikė valdžios vadelių LLV, bet žlugdė jos siekį valdyti Lietuvą. Taip nebendrauja marionetinė valdžia ir jos šeimininkas. Statytiniui valdžia suteikiama, o ne atimama, stengiamasi jį sustiprinti, o ne pakirsti. [... ]LLV kadrų politikos pasekmės nebuvo vienareikšmės. Valdžios struktūros buvo atkurtos, šalinami sovietų okupacijos padariniai. Bet naciai panaudojo kai kurias atgaivintas institucijas savo planams įgyvendinti. Kariniai daliniai, tuė̇ję tapti Lietuvos kariuomenės užuomazga, buvo pertvarkyti į policijos batalionus, dalyvavo žydų žudynėse Lietuvoje ir už jos sienų̨. Nacių pataikūnai užėmė aukštas pozicijas saugumo policijoje. Holokauste dalyvavo ir savivaldybių pareigūnai. [... ]LLV turėjo mėginti kreiptis į tautiečius, net ir kaip nors aptakiai ragindama nedalyvauti nusikaltimuose prieš savo piliečius. Ar protestuodami prieš vokiečių veiksmus LLV nariai turėjo in corpore atsistatydinti? Dabar, žinodami kas įvyko, galime teigti, jog tai būtų buvęs geriausias sprendimas. Tada tvyrojo nežinia, o naciai jau buvo sutelkę voldemarininkus ir kitus radikalus, pasiryžusius uoliai vykdyti nacių įsakymus ir lietuvių vardu palaiminti nacių valdymą. Antra vertus, reikia skeptiškai vertinti mažesnio blogio argumentą, kuriuo pateisinami juodi darbai, teigiant, kad mane pakeitę asmenys būtų buvę dar piktesni. Gal – pabrėžiu, – gal LLV galvojo, kad įgijusi realią valdžią galės įvesti tvarką ir tada užtikrinti žydų apsaugą. Bet kuriuo atveju jai nepasisekė deramai įvertinti Lietuvos žydams rengiamo likimo"

Jei nebūtų buvę JUDENRATo2019-04-14 17:40

Tai nebūtų buvę ir Holokausto.

to 118 Stasiui G2019-04-14 17:33

O Noreika išgelbėjo NORS VIENĄ? :)Ne tik, kad neišgelbėjo, bet ir bendradarbiavo su žudikais. Ir darė tai - laisva valia. Ką ten planavo ta "laikinoji vyriausybė" ir Noreika, kokius tikslus turėjo (ar neturėjo) - jokio skirtumo, tas visai nesvarbu, nepateisina nė vienos žmogžudystės. Svarbu, kad jie - nacių bendrininkai, dalyvavo genocide ar net buvo tiesioginiai vykdytojai. Tas nubraukia jų visus "gerus norus". Beje, Noreika galėjo ir nebūti apskrities viršininku, niekas jo neprivertė jėga. Reiškia, savo noru bendradarbiavo su nacistais.

aAlgirdas-Stasiui G.2019-04-14 17:23

Stasi esme ne tame ko norejo vadinama Laikinoji Vyriausybe svarbiau ar ja pripazino vokieciu administracija

StasysG2019-04-14 17:12

115---Laikinosios vyriausybės politikos tikslas nebuvo Lietuvos žydų sunaikinimas. Tikslas buvo turėti savo Valstybę. Toks buvo ir Jono Noreikos tikslas. Bet ir Laikinoji vyriausybė, ir konkrečiai JN privalėjo kaip nors veikti vokiečių okupacijos sąlygomis. Jei ne Noreiką, tai Šiauliuose kitą žmogų būtų paskyrę. Bet jis vistiek nebūtų išgelbėjęs visų žydų.

aAlgirdas-Stasiui G..2019-04-14 17:03

pradedi mane stebinti- ar vokieciu administracija pripazino taip vadinama laikinaja Lietuvos Vyriausybe?

to 112 trumpai2019-04-14 16:57

Tai - priežastis jiems nužudyti? Tu suvoki, kad žudė už tautybę? Ne už kokį konkretų nusikaltimą, o grynai už tautybę. Tu įsivaizduoji, kad ateina ir tave nušauna dėl to, kad tu - lietuvis?

to 113 Stasiui G2019-04-14 16:54

Ką padarė? Kolaboravo su naciais, padėjo jiems vykdyti genocidą. Tai - karo nusikaltimas, kuriam net senaties nėra.

to 113. StasysG2019-04-14 16:51

tau jus norite pasakyti kad del zydu zudymo kalti ne vokieciai, o laikinoji vyriausybe?

StasysG2019-04-14 16:50

Maniau, kad Šiaulių apskrities viršininku paskyrė nacių Vokietija. Bet V-pedija rašo apie J Noreiką taip: "1941 m. rugpjūčio 3 d. Laikinoji vyriausybė paskyrė Šiaulių apskrities viršininku". Tai jis nacių okupuotoje Lietuvoje privalėjo vykdyti (Lietuvos) Laikinosios vyriausybės politiką. Tai ką Noreika padarė absoliučiai nusikalstamai?

trumpai2019-04-14 16:47

>109. V. Ladas-Gal tavo seneliams kuriu metu ir buvo gera dirbt pas juos bet tai ne to meto visa istorija,o mano senelis ,mano tėvai gana neigiamai atsiliepė apie juos,nenoriu placiau plestis ta tema kodėl,bet nereikia galvoti kad vieni buvo tik balti ir pukuoti o kiti tik nusikaltėliai tad taip nebuna.

TELKIMES!2019-04-14 16:46

LIETUVA TIK LIETUVIAMS. NOREIKA DIDVYRIS KURIAM BUS PASTATYTI PAMINKLAI. BALSUOKITE TIK UZ VYTAUTO RADZVILO SAJUNGA EUROPOS PARLAMENTE, TIK TADA MES GALESIM GELBETI VISA EUROPA NUO RUSISKOJO FASIZMO IR ATSIKRATYTI OKUPANTU. SAULIU SAJUNGA NEBETURI TYLETI, O IMTIS REALIU VEIKSMU PRIES RUSISKUOSIUS KOLABORANTUS!

Tam 542019-04-14 16:40

Jeigu lietuvį, kuris nenori kad Lietuva užplustų babajai ir Rytų Slavai vertini kaip "nacistus" taip aš nacistas. Bej to pačio norėjo kad "Lietuva butu lietuvių" ir J.Noreika.

V. Ladas- 106.trumpai2019-04-14 16:30

Na, mano seneliai iš motinos pusės pažinojo visus žydus iš viso šešių šeimų miestelyje. Uždarbiavo pas juos. Tik geri prisiminimai, ir gailestis, kas su jais įvyko. Gal buožėms, ir bandžiusiems turtėti verslininkams, tai jie buvo konkurentai. Ir noreikos sulaukė progos atsiteisti. Kita vertus, tarybiniais visuotinio deficito laikais, sunaikintų žydų vietą užėmė vadinami "balti žydai" - prekybos darbuotojai, slėpę ir perpardavinėję prekes. Jais buvome nepatenkinti, bet ar kyla mintis su jais suvedinėti sąskaitas? Gyvenimas juos baudžia, nes dauguma jie gyveno viena diena, jų pensijos pagal buvusias algas yra mažos, jie skursta su visa Lietuva...

>103. aAlgirdas2019-04-14 16:28

Būtent. Bet jei moteris stebi tokius vaizdelius ir domisi pavardėm, ar tai normalu?

V. Ladas2019-04-14 16:11

Nelabai čia reikia pergyventi dėl šito nepavykusio A. Juozaičio piaro. Ne jis rinkimų favoritas. Net S. Skvernelis jį lenkia. Grynas užribis. Ir gal politinės karjeros pabaiga. Nes J. Noreika tikrai neilgai kabos ant kokios nors viešos sienos. Jau vien jo paskubėtas užimti žydo namas pasauliui daug reiškia, nors Lietuvos valdžiukei, - nieko tokio...

trumpai2019-04-14 16:08

>105. - Tai ka siulai nausėda rinkti,antras klausimas nors Noreikos nepateisinu bet gal bendravai su tais žmonėmis to meto kurie pamena tuos laikus,ir gali tau nepatikti bet jie apie žydus to laikmecio ir ju veiksmus ne pacios geriausios nuomonės,tad visi be išimties paima istorijos laikotarpi ir ji analizuoja,o kodėl nepakalbėjus iki karo apie ta laikotarpi,tad iš savo senelio,savo tėvu,ši ta girdėjau ir nemažai neigiamo apie juos,o kadangi jau ir pats turiu senelio statusa manau gyvenima pažystu,o kas liecia nacius man jie ne gėris. Tad jei vertinti istorija ja reikėtu pradėti analizuoti daug ankšciau nei gimė Noreika.

to 1042019-04-14 15:56

Geras.:) Jokios logikos. Žmogėnas neša puokštę nacių kolaborantui, bet jis vis tiek tau tinka į prezidentus. Gaila, sąraše Hitlerio nėra, galėtum ir už jį balsuoti.:)

trumpai2019-04-14 15:53

Tuo veiksmu su Juozaiciu nesutinku,bet geresnio labiau priimtino iš to sarašo už ka balsuoti neliko,tad teks balsauoti už ji.

aAlgirdas2019-04-14 15:48

mano galva diskutuojant apie tokius nemalonius dalykus visai nebutina painioti litinius jausmus

aAlgirdas-U-2(93)2019-04-14 15:44

dekoju uz informacija apie egzekucija tik kodel kabina rasote kabutese, juk tai buvo teismo sprendimas nubausti mirties bausme pakariant?

>96. viltė U - 22019-04-14 15:41

Su pavardėm stipresnį orgazmą pajustum?

aAlgirdas-Stasiui G.2019-04-14 15:28

bandysiu papriestarauti paciam. Visu pirma as neagitavau, bet pareiskiau savo nuomone. O stai del Brazausko tai esi ne visai teisus, nes zinodamas arba nujausdamas kur veda Lietuva Landsbergio komanda, jis tiesiog pasitrauke is kovos. Dabar gi jis bando pasireiksti kaip nacionalistas bet ,kas blogiausia,RADIKALUS. O tai jau (prisimenant jo minima poelgi su Brazausku) piaras. Kitaip sakant, tuomet pasitrauke dabar esa radikalus. Gal gali prognozuoti kur veda tokia kaita? Pagarbiaia

nusivyles2019-04-14 15:06

o tiek tiketa ,, deja ,, isdave ,geda , tad su naciais bei ju gerbejais jau nepakelui , .

Edis to 972019-04-14 14:53

O kaip tai kad atimti iš Lietuvos piliečių pilietybę jei jie gaus tos šalies kurioje gyvena pilietybę. Šito nori Juozaitis. Ir kai į Lietuvą plūsta dešimtys tūkstančių ukrainiečių , kai jie patys ir jų vaikai nesunkiai galės gauti Lietuvos pilietybę , iš LIETUVIŲ gyvenančių užsienyje bus atiminėjamos pilietybės. Šitas asilas nesupranta ką daro.

o2019-04-14 14:47

mano ir mano šeimos balsus A.JUOZAITIS gaus.

viltė U - 22019-04-14 14:44

Dėl filmuko : gaila , pavardės neįgarsintos :)

To 922019-04-14 14:23

Tautos tikrasis Prezidentas stabdo juodaji mara-imigracija.

Eugenijus2019-04-14 14:18

Kiek daug Lietuvoje nacių...

U-22019-04-14 14:00

Greitoji pagalba Juozaiciui ir jo stabui. 1946 geguzes 29-29d. Landzbergas. Amerikicieciai, puse valandos "kabina" landzberginiu nacius. youtu.be/WiFhl9z-UOM Viskas ko reikia Juozaiciui po perziuros - vagono puoksciu ir LRTDELFIo menininku jaudinancios akimirkos yamzinimui ir svoguno tikroms asaroms. Megaukites.

yla iš maišo2019-04-14 13:54

Kai Lietuva taip susiskaldžiusi ir dar išsirinkti prezidentą,kuriam svarbiau tik savi principai, lyg prieš žmoną virtuvėje? Sumanus prezidentas patriotas mąstytų,ką reikia daryti dabar ,kai į 2,5 mln šalį imigruoja šimtą tūkstančių imigrantų ir tai didės,o kaip elgėsi praeitame amžiuje vienas ar kitas valdininkas, verta palikti istorikams.

Simas2019-04-14 13:53

Arvydas Juozaitis atnėšė gėlių ir padėjo prie savo politinio kapo. Liūdna diena.

Edis2019-04-14 13:17

Juozaitis atims iš landzbergistinės-liberąstinės Šimonytės labiausiai " patriotinis " nacistinių kolaborantų garbintojų balsus. Beje ar per TV parodė Juozaičio gėlių padėjimą ? Jei ne , tai tik tie patys Juozaičio gerbėjai pamatyti gali. Tada Juozaičio akcija nulio verta.

Plokscia Zeme2019-04-14 12:53

mes, Emigrantai,-o musu jau 1,000,000,,,,-balsuosime tik uz A. Juozaiti,,,,-kitaip nera prasmes sugryzti,,:-)))

man2019-04-14 12:45

Juozaitis,kaip kandidatas į prezidentus,mirė.

Bronsonas2019-04-14 11:02

Ką čia be pridursi, "jei Dievas ką ir nori nubausti, tai pirmiausia sumaišo protą"... Viskas dėl vietos Daukanto aikštėje.

StasysG---76.aAlgirdui2019-04-14 10:58

"atsisake kandidatuoti Brazausko naudai"? Ne, ne taip agituojate. Ne Brazausko naudai, bet Nepriklausomos Lietuvos NAUDAI. Visiškas Brazausko ir jo komunistų partijos sunaikinimas Lietuvai būtų pasibaigęs tragedija.

StasysG2019-04-14 10:53

O mano balsą A Juozaitis gaus. Tikrai.

Cha2019-04-14 07:03

Durneliai pergyvena, atseit kiek Juozaitis balsų prarado, nes padarė priešingai nei tomas. (O tas tomas su savo sąrašu tai iš tikro paskutinėj vietoj iš visų pagal parašus.) Nesusireikšminkit šitaip, žydų padlaižiai. :)

Socialistas2019-04-14 05:07

Kai kvailiai dievagojosi, kad balsuos už Juozaitį, santūriai perspėjau, neapsigauti, ir štai jau atsiima savo balsus. Kai Puidokas sau išsimokėjo politinius dividendus su ala kova prieš "neproingą" įstatymą, taip pat raginau neapsigauti ir akurat, puidokas su povilioniu kuria ala naują alternatyvą Lietuvai, kai raginau neatiduot savo balso už Stanislovą Tomą, taip tas pats scenarijus po jo įspūdingo šou daug kas suskubo atsirašyti savo parašus. Taigi tautiečiai dar kartą pakartosiu nebūkite apgaudinėjimo ir apsigaudinėjimo aukos ir išmokite už bet kurių dorovinių, religinių, politinių, socialinių pareiškimų, veiksmų, poelgių įžvelgti suinteresuotų asmenų/ grupių (kitų klasių) interesus. P. S. Už tai kad Stanislovas Tomas drąsiai ir akiplėšiškai protestavo prieš sistemą sudaužydamas visų pirma lietuvių žudiko pagerbimo lentą, nusipelno pagarbos. Kitas logiškas žingsnis turėtų būti paminklinio atminimo akmens nacių kariams Linksmakalnyje problematikos sprendimas. Ar atsiras drąsių?

Padėjo apsispręsti2019-04-14 04:56

Juozaitis prarado mano šeimos balsus.

Eugenijus2019-04-14 04:49

Tas Juozaitis pataikūnas, o vaizduoja kovotoją, mekena, kad jį skriaudžia valdžia ir dar klijuoja kitiems etiketes visiškai nesiorentuoja aplinkoje, pateisindamas žmogžudžius. Jo kalba su puokšte neverta kapeikos...

Pilietis2019-04-14 04:38

Tomas pasielgė nuoširdžiai, o Juozaitis nori geresnio atlyginimo-politikuoja, bet tai nacizmas...

Vadakste2019-04-14 04:36

Vis galvojau , kas tas Juozaitis , kas ji remia, kokia partija , ar savistoviai kandidatuoja , bet mano atminti kazkodel liko vaizdas , kad Arvydas apdovanotas Prezidentes kazkokiu medaliu. Nejaugi Juozaitis nepasiskaitineja apie tuos karo ir pokario laikotarpi, kas vyko Lietuvoje. Dabartinis jo poelgis dave apsisprest . Mano balso negaus.

stėrva2019-04-14 03:57

... asilas ir Afrikoje asilas. Balandžio 12d buvo ir išlieka kosmonautikos diena ir tą savo šluotą galėtų bent Gagarinui persiųsti. ... ne bent pačiam Arvydui galvoje jau kosmosas...

tu nakui2019-04-14 03:15

vargdieni baik cia varyti ant A.Juozaicio,kartu su savo tais nedap...tais prisiktaberetininkais,kurie jau seniai lavoniena smirdi ir niekam jie neidomus.

aAlgirdas2019-04-14 02:43

mano giliu isitikinimu siuo savo zingsniu Juozaitis atstume nuo saves zymiai daugiau rinkeju nei pritrauke. Likimas manau dabar toks koks buvo kai atsisake kandidatuoti Brazausko naudai

Edis 74 Senis2019-04-14 02:25

Aš tik už tai kad istoriją palikti istorikams o ne politikams. Į ateitį labiau reikia žiūrėti o ne į praeitį. Labai daug komentaruose kritikuoju dviveidiškumą , dviejų standartų laikymasi. Ko mūsų politikų kasdienybė. Rašydamas žodį sovietmetis - nelaikau jo keiksmažodžiu , tik turiu mintyje kad santvarka atnešta iš TSRS. Tai istorija. Dabar vadinu iš ES nešamą liberąstija .

Senis Šaltis2019-04-14 01:44

72. Edis tamsta nuo pirmų žodžių visus klaidini, nebuvo jokios "sovietinės", buvo Lietuvos Tarybinė Socialistinė Respublika. O toliau, negaliu atsakyti už "juos". Gal todėl, kad mes leidžiame "jiems" taip daryti? Kitaip sunku paaiškinti. Tamsta kalbi, kaip "jie", nes jau rašiau, nebuvo jokių sovietinių. Taigi po 100 metų ar neteks mūsų anūkams kentėti dėl mūsų tokių veiksmų? Būsim visi lanzbergistai nieko nepadarę, kad būtų kitaip. O tik dėl lentų ir 80 metų senumo istorinių įvykių vienas kitam gerkles kandžioję. Beje, netgi propagavimas tų laikų baisumus ir kaip jie buvo atliekami, mūsų vaikams suteiks progą žinoti, kad galima taip daryti. Nes jei žmogus augdamas nežino, kad galima venas prasipjauti, ar tabletėm save užlenkti, jis naudos žinomus metodus. Tad nuolat kartoti kaip ką žudė, tai irgi lieka pasąmonėje.

Trigrašis2019-04-14 01:39

Gal daužyti lentos ir nereikėjo,bet kad Noreika žmogžudys,-faktas.O tokiems,- jokie paminklai ir atminimo lentos nekuriamos.

Edis to 66 Seniui2019-04-14 01:38

Jei sovietinėje Lietuvoje tie patys kolaborantai garbino Raudonąją armiją ir stribus nesvarbu kokie jie buvo . Tai atėjus Nepriklausomybei užlipo ant to pačio grėbio , apsisuko 180 laipsniu ir pradėjo garbinti partizanus , nesvarbu kokie jie buvo. Tai pati didžiausia klaida. Kodėl mes su lenkais nesipešame dėl to kuris kiek nužudė ir negarbiname tų lietuvių kurie prisidėjo prie lenkų žučių. O juk jie kovojo prieš Želigovskio ir Pisuckio okupantus už Lietuvos žemę kovojo. Bet niekas jų neprisimena ir negarbina , nekabina lentų ir Juozaitis nededa gėlių.

komunistiniams ruskondonams2019-04-14 01:19

visos komunistines okupacijos išmatos, kurioms "dėdulė" nemokamai suteikė LT pilietybę, turi būti išmestos už kardono

apuokas2019-04-14 01:15

O ka daryt kaip reikia rinkeju balsu? Daugumai ju praplautos smegenos apie didvyri Noreika ir tokioje situacijoje nelabai protinga butu polemizuoti. Juk ekspertai patys pastebejo , kad po Stanislovo Tomo ekspresyvios saviraiskos Noreikos tema parasu rinkimas smarkiai apsunkejo.

U-2>61. Nu jo...2019-04-14 01:13

Negaliu nepritarti. Sita fima, reiketu privertinai rodyti kiekvienam curvai ir kitiems juozaiciams, kurie nori padeti geliu zmogzudziui Noreikai.

Senis Šaltis2019-04-14 01:13

Ne ten įmečiau komentarą. permetu čia: Vakar netyčia užbridau į tokį vaizdo įrašą Почему СССР воевал в Афгане. Тщательно скрытая история часть 37. youtube. com/watch? v=LSSkzZ_zuMg neliepiu tikėti ar netikėti, tik šiaip ten toliau neblogai pasakoja, kaip užgrobiamos šalys. Ir palygini ir matai, kad taip ir yra. Kada dar neseniai vaikščiojom po bendrą mišką eidavom maudytis bendrame ežere ir tt, bet vieną dieną staiga kažkas užsitvėrė ir tai jau nebe visų, o kažkieno. ir staiga tu turi pirkti savo iš užsieniečių.

in to 56. U-22019-04-14 01:06

Stipru. Dėkui.

Senis Šaltis2019-04-14 01:01

65. Edis. taigi ir kalbu. Kad istorija pastoviai kartojasi. Tamsta buvai nuo pradžios, bet leidai jam gyvuoti iki šiandien, net leidi jo anūkui tęsti jo liniją. Tai, kad tu jo nekenti, visiškai tamstos (čia kalbu apie visus mus) neišteisina, kaip ir noreikos atveju, ar kitų, kurie šaudė žydus. Noriu tokiais pavyzdžiais parodyti, kad negalima visos tautos priskirti kažkokių nusikaltėlių grupei, jei jie negalėjo ar nepadarė kažko. Tokiu atveju priminsiu tokią istoriją ir meninį filmą "Šindlerio sąrašas". Visi tą šindlerį dievina ale jis gelbėjo žydus, bet pagal aukščiau mano paminėtą pavyzdį, jis yra toks pat, kaip noreika, jis prisidengdamas gelbėjimu išnaudojo žydus, kad jo fabrikas dirbtų. kažkas sakys, kad gelbėjo, bet jei faktai rodo, kad nelabai ir ne visus išgelbėjo, tai išeitų, jis kaip ir noreika. Ką mes ten žinome, kam tie sąrašai ir kam juos ėmė asmeniškai, panašiai ir apie staliną dabar kalba, kad vos ne visur pasirašė stalinas. Vos ne po visom egzekucijom. Taigi patys supranatm, kad tai yra mums peršama mintis. O toliau įsijungia emocijos ir mes nukrypstame į ne tuos gyvenimo gvildenimus. Šiandien reikia kažką daryti, kad to nebūtų, bet nieko nepadarysime, kol mus kiršins. Aš pvz negaliu nei teigti nei neigti holokausto, nes aš tada negyvenau ir nemačiau ir negaliu nieko patvirtinti. O kad kažką jau kategoriškai teigti, turi tam atiduoti daug laiko aiškinantis.

Edis to 60 Seniui.2019-04-14 00:49

Tikrai gailiuosi kad Landzbergis uzurpavo valdžią. Kai esi liudininkas tų 1988 metų Sąjūdžio pradžios , ir manau neblogai žinantis tą laikotarpį ( apie kurį dabar landzberginė gauja meluoja ) negaliu surasti galų kaip šis veikėjas pateko į Sąjūdį , iš kur jis išdygo . Beje pilnas Sąjūdžio pavadinimas " Visuomeninis judėjimas Gorbačiovo reformoms remti - SĄJŪDIS " kodėl landzberginių ožių gvardija bijo PILNO SĄJŪDŽIO PAVADINIMO. Net išleistoje dviejų tomų Sąjūdžio istorijoje šio pavadinimo NĖRA . Štai taip landzberginės gaujos falsifikuojama istorija. Labai gaila kad Lietuva turėjo Ožį , o neturėjo HAVELO. Gailiuosi.

Apie S. Tomo vandalizmą.2019-04-14 00:46

Trys "Pasiutusios vaginos", ar kaip jas ten, sugiedojo kažką nepadoraus cerkvėje. Dešimtys atvejų, kada panelės nuogus papukus viešai demonstruoja politikams. Visi šie efektai skirti paradoksaliu būdu atkreipti visuomenės dėmesį į labai neigiamus dalykus. Gal viršūnė čia yra savižudžiai teroristai. Reiškinys paplitęs pasaulyje. Moderni protesto forma. Todėl nei A. Juozaičiui, nei valdančiajam režimui, nei mums mirtingiesiems labai piktintis nereikėtų. Reikėtų siekti, kad nebūtų dėl ko protestuoti. Beje, pirmasis paradoksalus protestuotojas buvo Jėzus Kristus. Ką tuo metu reiškė šabo metu gydyti, ir t. t. Todėl ir priemonės prieš "vandalą" yra gana švelnios...

Senis Šaltis2019-04-14 00:43

62. Edis. kaip gali tema būti įdomi, jei net neskaitai straipsnio ir nesigilini. Nereikia čia dabar taip vaikiškai išsisukinėti. Apie tokį veidmainiavimą ir kalbėjau. Čia ne ta tema, tai ir nebetrukdysiu.

Edis 60 Seniui2019-04-14 00:41

Man įdomi tema , o ne jos autoriai. Todėl dažnai net nesigilinu kas parašė. Tai apie šitą Joną Ramanauską turėjote mintyje ? Jonas , Jonelis koks skirtumas . Įdomi ir aktuali man tema , štai ir visas mano pasirinkimas tuo labiau jei turi ką pasakyti.

Nu jo... U-22019-04-14 00:31

Senokai neregėjau tokio stipraus turinio. Spilbergas ilsis. ypač didelį įspūdį paliko elegorijų meninės išraiškos formos. AČ

Senis Šaltis2019-04-14 00:25

57. Edis pastebėjau, kad esi prirašęs po jonelio paklode nemažai komentarų, o vakar išsipisinėjai, kad nežinai jokio jonelio ar jono. Šiek tiek atrodai dabar man veidmainiškai, kaip ir pildamas tokius komentarus. Daugelis keikiasi ant lanzbergio, kaip ir tamsta, tai kodėl aš tavęs ir kitų negaliu vadinti lanzberginiais? Jus nieko nepadarėt, kad jo nebūtų valdžioje. Lygiai taip pat kaltinti kitus šaudžius žydus, vien todėl, kad šaudė kiti jo šalyje, yra analogija tavo garsiam rėkimui prieš lanzbergį, bet iš tikro jį palaikai, nes per tiek metų nieko nepadarei, kad tavo vadinamas nusikaltėlis sėdėtų. Taigi tu esi atsakingas už lanzbergio nusikaltimus, kaip ir mes visi. Atgailauk.

Anfisa2019-04-14 00:24

Anoniminis saltinis is Mokslu Akademijos bibliotekos dulkiu valytoju profesines sajungos pranese, jog skubiam susirinkime Lietuvos entomologai nusprende, kad, reaguodami i paskutiniem dienom vikstancius ivykius aplink bibloiteka ir del neaskiu ir itartinu kai kuriu "politiku" veiksmu, laikinai sustabdo naujos knygos "Lietuvos kraujasiurbiai-parazitai" spausdinima. Del viso pykto...

in2019-04-14 00:23

Skverbiasi negeras įtarimas, kad p. A. Juozaitis nėra imlaus proto, tingi giliau pastudijuoti J.N. biografinius faktus, nors gal čia sąmoningas ėjimas, spekuliuojant surambėjusių lietuvių sąvimone.

Edis2019-04-14 00:21

Pasakyti kad nacių kolaborantas Vėtra yra Lietuvos didvyris . Vadinasi pasakyti kad Lietuva lietuviams. Lietuva tai visų joje gyvenusių ir gyvenančių piliečių valstybė. Tai ką daro šis veikėjas yra ciniška ir pasityčiojimas kitų Lietuvos piliečių kaip žydų atžvilgiu.

U-22019-04-14 00:00

Puikus Spandau baleto spektaklis. Skiriu zmogzudzio Noreikos ir kandidato Juozaicio atminimui. youtu.be/hByO3n9F8ww Megaukites. Tik suaugusiems.

Andrius.A.2019-04-13 23:58

O kas saugos jo nužūdytų žmonių atminimą. Dar vienas žūdikų garbintojas.

to 532019-04-13 23:31

Geras.:) Lietuvoje dar liko nacistų? Čia - senieji ar jau nauji užaugo? Blogai, aplaidžiai dirbo Stalinas. O dar sako - diktatorius.:) Būtų diktatorius, jūsų nė smarvės neturėjo likti Lietuvoje.

Balsuosiu už jį2019-04-13 23:28

jeigu jis pažadės ant naujos lentos iškalti J.Noreikos žodžius "Lietuva priklauso tik Lietuviams"

to 512019-04-13 23:25

Nors ir 10. Kokia nauda iš tokių "filosofų"?

Nelaime2019-04-13 23:20

Ozolas,tik vienas buvo,o kiti krikscionys ir sugebejo,jie buti kuo tik nori,trumpai isverstaskuriais!

to 482019-04-13 23:16

Reikėjo parašyti "NETIKĖJAU, kad jis gintų nacistus". O dabar - faktai po nosimi, pasirodo - gina. Video gi niekas nesuklastojo.:)

to 472019-04-13 23:13

Jau buvo toks vienas, Ozolas. Kad ir latviškas, bet vistik ąžuolas. Ir ką? Toks pat pliurpalas, kaip ir Juozaitis.

Eugenijus2019-04-13 23:10

Netikiu, kad jis gintų nacistus.

Nelaime2019-04-13 23:08

Slabakas ir durnas,tas Juozas,Arvydas,be pavardes,tai yra blogas zenklas!Reikia azuolo,uosio,berzo,grizkim prie savo vardu,su krikscioniskais zusim,viska imti is gamtos!

U-2>44. Apokalipse2019-04-13 23:07

Nenorekite neymanomo. Filosofuojantis kandidatas gaublyje iesko A.Hitlerio kapo ir noretu padeti geliu.

U-2>41. Apokalipse2019-04-13 23:04

Gal Jus ir teisus. Vienok, sitas "filosofas" is pradziu turetu istraukti nosy is kuprotojo Ozio Vytauto subines. Gilintis y Kanta sioje pozicijoje yra visiskai neymanoma.

Apokalipse2019-04-13 23:03

Paskutinis klausimas Juozaiciui: Ka jis galetu pakomentuoti del Asanzo atvejo??? Arba: Ar Juozaitis kaip prezidentas butu pasiryzes suteikti pabegelio statusa tokiam zurnalistui??? Arba: Ar tai ne nusikaltimas zmogiskumui, kai zmogus visam pasauliui paviesina nusikalstamus zmogiskumui veiksmus ir uz tai ikalinamas???

U-22019-04-13 23:00

Zanro klasika. Is pradziu ateina landzbergiai ir padaro privatizacija o zeme - kilnojamu turtu. Po to, ateina burauskaites, juozaiciai, beigi kiti gerb. Bestijos p-yzdalyzai, ir "modernizuoja" istorija. Viena be kito, tiesiog neegzistuoja.

, kandidatai į prezidentus,2019-04-13 22:55

stokit į eilę nešti gėles asabai, apsigyvenusiam svetimame žydo name, kai suorganizavo šiam Lietuvos piliečiui "kitą gyvenamąjį plotą". Sekančiu eilėje turėtų būti apsigyvenęs po stikliniu gaubtu draustinyje...

Apokalipse2019-04-13 22:46

... kaip save vadinanciam filosofu - tai neatleidziama klaida!!! P.s.: Kanta!!! Filosofams reikia studijuoti Kanta!!!

V. Ladas2019-04-13 22:39

Jei A. Juozaitis norėjo pasidaryti sau blogiau su tokiu pareiškimu, tai padarė. Vos nepasakė, kad J.Noreika yra didvyris, nes Lietuvą nuo žydų vadavo. O dar pilosopas...

Geriau Juozaitis butu patyklejes, palaukes ir pagalvojes!!!2019-04-13 22:24

... negalvojau, kad Juozaitis taip lenvai pasiduos... deja, pasidave taip, kaip Noreika-Vetra... labai gaila!!!!

Saulius Norvaišas2019-04-13 22:22

Tikrai genijaus bruožas taip lengvai priversti kandidatus atskleisti savo (a)moralinį veidą.

senis2019-04-13 22:18

Juozaitis tikras lietuvis. Azijatas. Tokie visada garbino banditus. Juk tas elitas garbina ne Daumanta, o Mindauga, atidavusi dali Lietuvos tuometiniams fasistams. Tarnavo Hitlerio fasistams uz papleksnojima per peti. Dabar, atidave milijona lietuviu darbams i Reicha, kelti ju gerove. Magnolija net medali vokiska gavo. Uz milijona atiduotu lietuviu. Kodel, norint isidarbinti nors kroveju reikalinga sveikatos patikrinimo pazyma, o einant prie lovio, netgi norint tam loviui vadovauti, pazymos nereikia? Man Juozaitis labai itartinas

šaukštas deguto...2019-04-13 21:34

Tikriausiai nebeisiu balsuoti už Juozaitį. Nenoriu pavirsti į ukrainietį, kad rinkti mažesnę blogybę iš visų blogybių. Lai apsišika jie visi kulversti....

Juozaitis mano balso negaus2019-04-13 21:28

Nors ir norejau uz ji balsuoti Naciu kolobaranto garbintojai negali buti prezidentai

Valdas2019-04-13 20:57

Palyginkime, jei taip siūlote. Tai kuo geresnis? :)

palyginikite2019-04-13 20:23

vis tiek geriau Juozaitis, nei Nausėda, Skvernelis ar Šimonytė

ernis2019-04-13 20:02

nemaniau kad juozaitis taip teksis veidu i purva. bet gerai kad taip atsitiko, naciu kolaborantu slovintojai atsiskleide po kuvaldos smugio kaip niekada. slykstu. jei juozaiciui su naciu okupantais kolaboraves policijos virsininkelis yra legendinis didvyris, tai atleisk man arvydai....

Nu jo... Martynui2019-04-13 19:52

Esate teisus. Juozaitis kurį laiką išties atrodė nuosaikiu nacionalistu, kas iš esmės, būtų priimtina, nes nuosaikumas įgalina blaiviai ir maksimaliai racionaliai rūpintis Tautos interesais. Buvau net beveik patikėjęs, kad iš esančio pasirinkimo, tai yra optimalus variantas šiandienai, nors kad Juozaitis Mesijas, niekados tokios vizijos nebuvo. Kita vertus Juozaitis ne pirmas ir ne paskutinis "paslydęs" ant ideologinio mėšliuko. Slydinėja mūsų politkumas, slydinėja. Kas ant LGBT , kas ant neoliberalizmo, kas ant LAF'o ideologijos. Bet nebalsuoti šį kart neišeis. Balsuoti teks, kad į Daukantynę nepapultų Šimonytė, Nausėda, o dabar dar ir Juozaitis.

U-2>22. Martynas2019-04-13 19:38

Mane siutina, kad Jus teisus. Vienok, tai tik dar vienas yrodymas, kad Lietuva yra asilu tevyne. Nebutu asilu - nebutu Landzbergio, Grybauskaites, Juozaicio ir t.t.

pranašas2019-04-13 19:34

Gerai, kad Tomas sudaužė tą lentą, nes būčiau nubalsavęs už šį kandidatą, dabar tai niekada aš nebalsuosiu už žydšaudžių rėmėją.

suldu ->nu jo2019-04-13 19:32

As tikai nesinervuoju. Dar pries sia tomo istorija, mes jau diskutavome apie lietuvoje zudomus zydus ( tarkim pries pusmeti ar kazkas), jau tada rasiau, kad isotrija palikite istorijai ir nedekite energiniu resursu i beprasmes diskusijas..... portalas seka pagal vartotoju poreikius ir puikiai mato, kad spekuliaciniai straipsniai ( kaip sie) puikiai stimuliuoja vartotoju lankomuma. ir, vietoje aktualiju, mes patys save paskandiname nekonstruktyviose diskusijose apie nieka. --- kertami miskai, vaiko pinigai, korupcija visose insitucijos, naujasis vaiko apsaugos istatymas, kad ir prezidento rinkimai.... ne! geriau pasamokslauti apie senai kirminu suvalgytas atmatas...

U-2>19. suldu2019-04-13 19:32

Nepykstu as. As fakta konstatuoju. Ant ligos pykti negalima.

Senis Šaltis2019-04-13 19:31

23. Nu jo... suldu. Aurimai, atvirkščiai, panašu, kad tamsta bandai visiems primesti noreikos kaltę. Tikiuosi Suldu pastebi irgi šito Aurimo falšyvumą. pats apsišika ir kitus tepa, kad kiti jaustųsi apsišikę. Teisingai rašėte žemiau, neturi ką veikti, nemato, kad pilna po konteinerius žmonių kapstosi, o piltinasi įvykiais, po kurių jau bent 4-5 kartos išaugo. Tik keista, kad ne savo žmonėmis tas rūpestis toks perdėtas.

Nu jo... suldu2019-04-13 19:30

Konkrečiai apie Noreiką, diskusijos vykstajau kokia porą metų. Prieš tai dar buvo Vanagaitės "Mūsiškiai". O dar prieš tai buvo Burauskaitės kontoros raštai, ką atplauti ir kam suteikti kompensacijas už nuopelnus Lietuvai Adoliuko laikais. Taip kad nėra taip viskas paprasta su tuo anonizmu. Tas procesas vyksta nuosekliai nuo pat 1990-ųjų, ir tik šiandien jis buvo išviešintas. :D:D:D

U-2>18. suldu -> nu jo2019-04-13 19:29

Jus - nesuprantate. Mes, ne Grybauskaite, Landzbergis ar Juozaitis. Todel mes negalime buti atsakingi uz tai, kad kol vieni augino vaikus ir dirbo, kiti - saude zmones, pardavinejo subines ir Lietuva ir veliau, state atminimo lentas galvazudziams. Nepainiokite musu su jais, nors jie irgi(kas labai liudina) nors ir nedidele bet musu dalis. Kaip curvos...

Nu jo... suldu2019-04-13 19:25

Tai ko tamsta nervuojasi kad nebeliko ant ko anonizuotis...? Būsite vienas tų, kas anonizuojasi ...? Tai pirma. Antra. Veiksmas visuomet turi atoveiksmį. Jūs man siulote jaustis kaltu, už tas aferas, kurias prasuko ura patriotai... ? Jūs čia rimtai? Ar tik bandote volioti durnių..? :D:D:D:D

Martynas2019-04-13 19:25

Žvengiu negaliu.:) Lietuviai būtinai susiranda kokį "mesiją", kuris paaiškėja esantis š...do krūva.:) Visi 30 metų vadinamosios nepriklausomybės - ištisinis šokis ant grėblio.:)Labiausiai žvengiu iš to, kad aš ir sakiau, kad taip ir baigsis su tuo Juozaičiu. Tai ne, mane įtikinėjo, kaip aš klystu ir koks čia "mesijas" ateina. Ir kaip? Patenkinti dabar?:)

Valdas2019-04-13 19:24

P. suldu, tada jau ne nerimauti, o evakuotis reikės, nes tokie neramūs bus sistemingai "nuraminami"...

suldu ->nu jo2019-04-13 19:21

Per visa savo karjera ekspertuose, iki tomo sudauzytos lenteles, nepastebejau, kad kas nors uzsimintu apie sia lentele, o, tuo labiau, apie ta asmeni. Ar tai, tiegios, pasipiktinimas, vardansavo isitikinimu ar nuosirdus pyktis del zydsaudziu?

suldu ->17. U-22019-04-13 19:19

Tas jusu ozys greitai pakratys kojas, ant ko tada nukreipsite visa savo pykti? m?

suldu -> nu jo2019-04-13 19:17

Jus jauskites kaltu, kad dabartine lietuva sukuria salygas atsirasti benamiams, nepasiturinties,badaujantiems, nesugebantiems prasimaitinti lietuviams,o ne uz tai, ka padare pasaulinis karas...kolaborantas, tai kolaborantas, vistiek jo niekas neprisimins. O tos lenteles skirtos tik anonizmo megejams. Kai prades sitas anonizmas plisti i vadovelius, tada pradekite nerimauti.

U-2>13. Nu jo...2019-04-13 19:13

Puikiai pasakyta. Man regis, kad po sito, senis Ozys turetu jy ysunyti ir jo pavarde nuo siol turetu buti "Juozaitis - Landzbergis".

Nu jo... Suldu.2019-04-13 19:10

Nelabai supratau tamstos minties. Kaip rišasi narkomanija ar žydšaudystė? Kita vertus, tai visiškai nėra svarbu, nes turite teisę į savo nuomonę. O va atsidūrę getuose ar pamiškių grioviuose, tokios teisės neturėjo.

suldu2019-04-13 19:05

nu jo

suldu2019-04-13 19:05

Sakote, kad palaikote narkotiku ir kontrabandos pludima i lietuva? Ar istoriniai zydsaudziai ar dabariniai narkomanai.... hmmm...

Nu jo...2019-04-13 19:02

Nesupratau ką Juozaitis siūlo: pakartoti tik "didvyrio Noreikos" "žygdarbį" "administruojant" žydų turtą, ar "prasiplėsti" ir "tautos šviesulių" kurie darbavosi TDA batalionuose darbų... Bl, bl... Neaaa.... Jau geriau Skvernas. Tas bent LAF'o nacių negarbina...:D P.S. Tik šiaip smalsu: o Romuvos "kriviai", ramstantys JuozaitY irgi nacius garbina? Gal vertėtų irgi viešumoje išreikšti savo įsitikinimus Juozaičio kliedesiu fone?

nuomonė2019-04-13 18:55

Juozaitis iššovė sau į koją.

suldu2019-04-13 18:54

Neperprantu Juozaicio paziuru.

viltė2019-04-13 18:48

Vargšas...taip įsijautė , kad sukirčiavo "vandalas" žodžio priekyje :D

žopa2019-04-13 18:48

Dieve,koks jis dvasios ubagas.Filosofas.

žopa2019-04-13 18:45

Pasirodo jis visiškas idiotas ir dar bando kandidatuoti į tokį postą.

viltė2019-04-13 18:44

Net nesiruošiau už jį balsuoti , turiu neblogą uoslę , o už ką balsuočiau - šiuo metu tam dar Tauta nepribrendo .

U-22019-04-13 18:44

Dalbajobas. Jis net nesupranta, kad geliu jis pasidejo prie savo, kaip politiko kapo. Man jis, toks pat dvokiantis lavonas kaip Noreika.

Martynas2019-04-13 18:22

Va čia - tai kulvirstis.:) Na, kas ten raginot už jį balsuoti? Kaip dabar jaučiatės? Negali Landsbergio bendražygiai būti padorūs žmonės, čia - gamtos dėsnis. Nesvarbu, keliai išsiskyrė ar ne, bet jie iš prigimties - visi vienodi. Na tai eikit, balsuokit už naują kolaborantą. Šviežias, ką tik išlindęs iš naftalino.:)

Valdas2019-04-13 18:18

Dėl politikos kapo sutikčiau, o dėl velionių klystate, manau. Jei įvykis susilauks plataus tarptautinio dėmesio, vietinių "runkelių" durninimo pastangų neužteks.

liudna2019-04-13 18:12

is juozaicio tokio triuko nesitikejau...

štai kaip2019-04-13 18:05

Juozaitis padėjo gėlių prie savo politikos kapo, pagerbdamas civiliu zmoniu zudika, nacista; Jo likimas aiskus. Garbe jam, kaip Vasiliauskui, - ne sio pasaulio dimensija.

štai kaip2019-04-13 17:57

Juozaitis padėjo gėlių prie Tomo politikos kapo

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi