Į ekspertai.eu redakcija kreipėsi skaitytoja dėl straipsnio „Olga Girdauskienė ir Kedžiai dėl padarytų iškrypėliškų nusikaltimų stos prieš teismą“.

Kodėl spausdinate lryto tekstus, visiškai neanalizuodami to, kas vyksta. Juk jokių įrodymų apie tokių kaltinimų pagrįstumą, nėra.

Vaiko liudijimai apie pedofiliją, tvirkinimą yra patvirtinti apklausiant ją teismuose, vaikų teisių tarnybose, tačiau vienas pasamdytas teisėjas nusprendė, kad jais remtis nereikia.

Bet gi tokie kaltinimai gali būti grindžiami tik vaiko-liudytojo parodymais. Tokių nėra.

Todėl labai bjauru, kai Jūsų „ekspertai“ įsijungia į tokių lietryčių gretas. Juk kitais atvejais demonstuojate savo nuomonę, o ne svetimą. Tai labai žema.

Advokatė Aldona Birutė Jankevičienė

Šarūnas Puidokas, ekspertai.eu Visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas: Teismai nustatė, kad jokios pedofilijos nebuvo. O dabar žiniasklaida tiesiog skelbia ikiteisminio tyrimo medžiagą apie Kedžių šeimoje vykusius seksualinius nukrypimus, kaip galima netikėti?

Jei „Lietuvos rytas“ šiuo atveju meluotų, teisėsauga seniai prieš tokius žurnalistus pradėtų ikiteisminius tyrimus ir atiduotų į teismą.

Jei teisėsauga to nedaro, reiškia rašoma tiesa. Ar jūs nepasitikite Lietuvos teisėsauga, teismais, nepriklausoma Lietuvos žiniasklaida?

Jei nepasitikite, reiškia esate nelojali Lietuvos valstybei. O tai man sukelia labai daug ir rimtų klausimų. Turėsiu apie ką pamąstyti, prieš imdamasis priemonių.

Naujausi

Komentarai (37)

Rikiuoti
tam nu2015-09-27 18:57

Grįžk į ligoninę, laikas gert raminančius...

anksciau o Sibora2015-09-07 02:20

Dabar i teisma.Tikslas tas pats,sunaikinti padorius zmones.

ponui Vytui2015-08-21 00:49

manau, kad ponas Puidokas atsakyme naudoja sarkazma. Manau, kad kai kurie komentatoriai nesugebejo skaityti tarp eiluciu:)))

Vytas2015-08-21 00:38

Bravo, ponas Š. Puidoke. Nuoatabūs jūsų argumentai - jei kažkas skelbia ir jo nesodina į kalėjimą,vadinasi tai tiesa. Tai bent "ekspertas", paieškoti kito tokio reiktu. Ponas eksperte, ar pats tikite tuo, ką rašote? O prieš savo šeimą (jeigu ją turite) ar ne gėda? O prieš draugus su tokiais "argumentais? Įdomu, kur jūs Lietuvoje sutikote nepriklausomą teismą,teisėsaugą? O žiniasklaida irgi visa nepriklausoma, ypač "Lietuvos rytas"? Pasirodo, visi, kurie abejoja teismų, prokuratūros, žiniasklaidos objektyvumu yra Lietuvos priešai. Nuostabu. O kam lojalus esat jūs"

cia juodas2015-08-20 23:45

Humorad.bet daug kas nesupranta.mano nuomone

nu2015-08-20 07:34

Žinoma, ekspertai.eu suinteresuoti, kad neišaiškėtų tiesa, nes patys buvo įmerkę uodegas į tą violetinį marmalą, vis tas lovys, ko dėl jo nepadarysi.

nu2015-08-20 07:32

Keista, kad dar iki šiol atsiranda violetinės narkatos apsirijusių, kurie viską žino ir skleidžia savo sapaliones. Tokių aktyvių ligonių turi saugotis naujos jėgos, nes jeigu priims į savo gretas, tai galima dėti kryžių ant gerų ketinimų, nes su tokiais ligoniais sistema labai lengvai naują jėgą sukompromituos. Į tokius ligonių kliedesius išvis nereikėtų reaguoti. Protingi žmonės supranta, kad bus teismas, ten ir bus pateikti įrodymai, tada ir galės ne tik teisėjai, bet ir teismą stebintys žmonės spręsti ar rimti kaltinimai, ar ne. Ir išvis koks interesas lįsti į svetimos šeimos reikalus, tai jų reikalas, prisivirė košės, tegul teismuose ir aiškinasi, ir įrodinėja visokie kedžiai, bloznelytės, venckienės, olgos ir kt. , kad nepažeidė įstatymų, dėl moralės įstatymų pažeidimo juos Dievas teis.

aAlgirdas-paprastam2015-08-17 01:45

Esate visiškai teisus teigdamas, kad TEISĖS mokslas yra moksas. Sutinku. Ir štai todėl teisininkas negali kaip turgaus bobelė teigti ... pasamdytas teisėjas. Būtini įrodymai.

Paprastas> "aAlgirdui"2015-08-16 22:51

„aAlgirdai“ – jūsų nuomonė, tuo pačiu klausimu, kaip chameleonas . Advokatė yra teisės specialistas(jog jus anksčiau tvirtinot : „specialistai – profesionalai“), tai kas esate jus, Puidokas, aš ir t. t. , kad abejoti ir niekinti SPECIALISTO komentaro. Dar daugiau jus net nežinot įstatymus, teismų praktikos, kad kvalifikuotai paneigti , ar bandyti įvertinti advokatės pastabos... bet iš karto ją niekinot : „(... )tartum advokatei,kuri,teigia (be jokių įrodymų) apie pasamdytą teisėją.“ tai yra kvailystė. Pasamdytas teisėjas ar ne, rodo jo elgesys - veikimo būdas, Jeigu „Teisėjai, nagrinėdami bylas, klauso tik įstatymo.“ , arba bent „vaidino“ kad klauso – tai yra ne „pasamdytas teisėjas“, o jeigu nevykdo įstatymo, kaip „buldozeris“ važioja prie tikslo, tai yra „pasamdytas teisėjas“ tam tikslui. ... Teisė yra toks pat mokslas, kaip ir matematika(labai tikslus), o ne astrologija.

Davinčio2015-08-16 17:49

Kada pradės vežti į Sibira

aAlgirdas-paprastam2015-08-16 17:39

atsiprašau,kas liečia mano pilną sutikimą su paties nuomonę (24) ,matyt, supratote, kad tai mano SARKAZMAS. Tikra nuomonė (26)

aAlgirdas2015-08-16 17:36

perskaitęs "tačiau vienas pasamdytas teisėjas nusprendė, kad jais remtis nereikia." --- pilnai palaikau Šarūno Puidoko atsakymo stilių, nes citata priklauso tartum advokatei,kuri,teigia (be jokių įrodymų) apie pasamdytą teisėją. Ponia nejaugi nesuprantate,kad kaip teisininkė Jūs demonstruojate kažką nesuprantamo ir į savo demonstravimą gavote NUOSTABŲ atsakymą.

aAlgirdas-paprastam2015-08-16 17:31

atsiprašau, bet tai mano nuomonė apie Tamstos komentarus. Pradėdamas nuo (8) galiu tik pasakyti - nelabai ką supratau. Štai dėl kūrybos ir vertinimo (14), nesutinku su pateiktu pavyzdžiu, nes Lietuva ir užsienis, mano galva ,privalo būti ne kūryba o vertinimas. O štai (17) ir vėl skubate, ką tai reiškia:"Todėl kvailai kaltina „savo valdžią“, „savo teismus“ ir t.t.Su (24) pilnai sutinku.Pagarbiai

Paprastas>232015-08-16 15:15

„nesupratote ironijos Puidoko komentare“- Ne, tai jus nesupratote, kad mes supratome.... bet ironija turi būti vietoje ir nukreipta prieš idėjinį oponentą. O čia? Pilietė(advokatė!) parašė savo nuomonę, tarp kitko atvirai. Išdėstė savo pastabos... o ant jos „išpylė“ š..., su pasilinksminimu. Tai ir parodo koks žemas Puidoko intelektas.

negi2015-08-16 12:35

nesupratote ironijos Puidoko komentare?

Gytis2015-08-16 12:33

Puidokas turi buti teisiamas uz tai kad skelbia Lietuvos Ryto mela.

Tiesiog2015-08-16 07:50

nervai nelaiko Puidoko pasisakyma...Anksciau sitas portalas buvo tikrai idomus,teisingas ir noredavai skaityti...Seniai jo nebeskaitau...Bet ,jei facebooke idetas straipsnis ,tai uzmetu aki..Tai tik nervu gadinimas...

Klausimas ?2015-08-16 04:13

Tiems kas nesuprato ekspetai.eu stiliaus. Klausimas, kaip jus tada suprantate Lrytas ir musu teisesaugos stiliui ??? Jei nesuprantate nei to, nei ano stiliaus dar vienas klausimas, ar dalyvausite Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose? Galiu paaiskiniti kodel klausiu, noriu sau pasitikslinti ar teisingai elgiuosi neidalyvaudamas rinkimuose. Aciu.

....2015-08-16 03:58

Nieko nebus,vistiek tiesa paaiskes,kad ir ka berasytumete.Galimai bandoma uzciaupti paskutini laikrasti ir galutinai uzbaigti sia pedofilijos byla,apkaltinant nukentejusiuosius.Nemanome,kad tai pavyks,kuo daugiau varoma i vienus vartus,tuo labiau nebetikime.SLYKSTU ir eikit visi .....

Paprastas>14(>/<)2015-08-16 01:22

„Jus per daug demesio sutelket i mano komentara ir per mazai i mano tiksla.“- manau taip ir turi būti, nes Jūsų tikslas yra Jūsų nuosavybė, o komentaras viešas „interesas“.

Paprastas2015-08-16 01:12

Jūs, t. y. „12“ ir „15“ samprotaujate apie valdžią, nieko nesusigaudami. Valstybės valdžia yra įstaigos kurios priima sprendimus „Valstybės Vardu“. Tai yra vykdomoji valdžia, nes jos galios riboja Konstitucija ir laikas( 3 m. ; 4 m. ir t. t. ). taigi „Ar ne Amerikonai mums parašė Konstituciją?“ yra tiesiog juokingas, nes visuose valstybėse kuriose yra konstitucija yra ir toks principas. Italijos pavyzdys visiškai netinka, nes ten yra „Valdymo forma“ – parlamentinė demokratija. Prezidentas renkamas 7 metams. Jį renka PARLAMENTAS(o ne piliečiai). Tik nemąstantis pilietis gali manyti: „o dėl KOMPROMATŲ..... nes pagal viską mūsų valdžia yra tuo šantažuojama“... , t. y. 25 metus „mūsų valdžia yra tuo šantažuojama“. Nuo 2004 m. nėra „„mūsų valdžios“, o yra ES valdžia Lietuvos teritorijoje, nes valdžios kompetenciją priklauso ES(liaudiškai „Briuseliui“). pr. skaityti „LR Konstituciją(gale)“. Politinė apgaulė yra tame, kad „Lietuvos respublikos piliečiai“ renka tarnus Briuseliui, manydami kad tai yra „Jų valdžia“, kaip ir „jų valstybė“. Todėl kvailai kaltina „savo valdžią“, „savo teismus“ ir t. t.

> 142015-08-16 00:57

Jus per daug demesio sutelket i mano komentara ir per mazai i mano tiksla.

to 122015-08-16 00:11

jei valdžia būtų teismai??? tai GAL MAFIJINĖJ ITALIJOJE nebūtų pasodinėę apie 30 teisėjų???? ,.. o dėl KOMPROMATŲ..... nes pagal viską mūsų valdžia yra tuo šantažuojama... ARGI SVEIKU PROTU BUVO GALIMA -MERGAITĘ atiduoti tai ,kuri ji kaltina baisiu nusikaltimu???? ir dar prezidentė-PASKIRIA generalinį prokurorą,KAIP ČIA GRĄŽIAU IŠSIREIŠKUS-Neaišku kam,gal kokią giminę,kuris NEDIRBA,o tik algą gauna.. >SIŪLYČIAU PREZIDENTEI ALGĄ MOKĖTI-BE_vALIUI.... TODĖL NEPASITIKIU NEI PREZIDNTE,NEI TEISĖSAUGA,NEI TEISMAIS.....

Paprastas>10 (>/<)2015-08-15 23:38

„Kankina kurybos krize ar bandote praplesti amzinu debilu dauginimosi vietas ?“... „amzinu debilu“ – nebūna. O kas liečia „kūrybos krizes“, tai tinka tik portalams, o ne komentarams(vertinimui)... Kaip pvz. „Lietuva ir užsienis per savaitę“ – geriausias „kūrybos krizes“ pavyzdys.

invisible2015-08-15 22:57

Po tokios pono Puidoko rašliavos kyla tik dvi išvados: Pirma, ekspertai eu yra visiškai užspausti į kampą arba, antra tai yra sarkazmas, ironija ir t. t. Gal ir juos kaip, ir p. Janutienę suėmė į savo rankas neklystanti prezidentė ir visos kitos baudžiamosios struktūros. Tada iš objektyvios žurnalistikos liks tik "laisvas laikraštis" ir kai kurių komentatorių pasisakymai. Teks atsisakyti "ekspertų", nes matau, kad net komentarą įvardija kaip viešą informacijos paskelbimą, kuris gali nuversti teisėtai išrinktą valdžią. Komentaras yra tik atskiro asmens nuomonė tuo ar kitu klausimu. Pagal LR. konstitucijos II skirsnio 25 str. žmogus turi teisę turėti savo nuomonę ir ją laisvai reikšti. Priešingu atveju patys "ekspertai" pažeidžia konstituciją ir bauginančiais str. bando paveikti skaitytojus.

apie valstybės valdžia2015-08-15 21:26

Pagal LR Konstitucijos 5 straipsnį Valstybės valdžia yra teismas. Ar ne Amerikonai mums parašė Konstituciją?

Apie Nekaltumo prezumpciją2015-08-15 21:17

Pagal EUROPOS ŽMOGAUS TEISIŲ IR PAGRINDINIŲ LAISVIŲ APSAUGOS KONVENCIJOS 2. str. Kiekvienas žmogus, kaltinamas nusikaltimo padarymu,laikomas nekaltu tol, kol jo kaltumas neįrodytas pagal įstatymą. LR Konstitucijos 31 str. rašoma „Asmuo laikonas nekaltu, kol jo kaltumas neįrodytas įstatymo numatyta tvarkair pripažintas įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu“ Klausimas Nr. 1. : ar 2015 08 15 d. duomenimis yra įsiteisėjęs teismo nuosprendis kad minimi asmenys yra padarę nusiklatimą ?“ Klausimas Nr. 2 : Ar teiginiais "dėl padarytų iškrypėliškų nusikaltimų stos prieš teismą" nedaromas spaudimas valstybės valdžią vykdančiam teismui, neprovokuojama apie amenis galvoti kad jie nusikaltėliai nesant įsiteisėjusio teismo nuosprendžio?

> 92015-08-15 18:45

Kankina kurybos krize ar bandote praplesti amzinu debilu dauginimosi vietas ?

Puidoka isdave Tiesa2015-08-15 18:32

Puidokas isdave teisybe, pats tapo pedofilu sajungos narys, liberalu ruporas. EKSPERTAI-PEDOFILIJOS TARNAI

Paprastas2015-08-15 18:11

Manau advokatė teisi... Yra toks prokuratūros šedevras „ Kaltinamasis Aktas“(byla bus nagrinėjimą Šiauliuose), kur kaitinami 10 „gaujos“ nariai. Man teko jį visą perskaityti(draugas paprašė teisinės pagalbos). Velniškai įdomus ROMANAS. Kas stulbina... tai liudytojų atmintis: per pirmą apklausą parodymai yra vienoki, o paskui(per antrą ir t. t. ) ... atmintis stebuklingai „pasikeičia“: t. y. jiems buvo žinoma, girdėjo ir t. t. Bet jokių daiktinių įrodymų nėra(išskyrus vieną popieriuką su pavardėm). Bet ką ten liudytojai... net nukentėjusiąja(mergaitė) davė parodymus! Nors, kaip yra ŽINOMA (teismas pripažino, teisėjas Cicinas), jos atmintys „buvo ištrinta“. O gal jis „po ligonines“ suklydo?... Iš to romano(pokalbių transkripcija) sužinojau, kodėl Landsbergis ir kiti politikai dėjo į „kojos“, o „Teismai nustatė, kad jokios pedofilijos nebuvo“... buvo skambučiai iš Briuselio: „Lietuvoje jokios pedofilijos nėra“... Suprantu, jie geriau žino... nėra, tai nėra... , bet kam tramdyti „10 „gaujos“ narius“ ir senukus, tik tam kad prisikasti prie Venckienės? O dėl Š. Puidoko sarkazmo, tai yra kvailumas. Niekada negalvok, kad pats netapsi kaltinamuoju. Jog jis galėjo atsakyti kitaip...

patinka man toks stiliukas2015-08-15 17:04

saunuoliai !!!

palaukim2015-08-15 16:41

svarbu kaupti medžiagą.

ekspertai2015-08-15 16:41

tiek nusitrolino, kad....:)

Robertas2015-08-15 16:20

ne visi supranta ekspertų stilių :)

pensininkas2015-08-15 16:03

Gal galėtų gerb. Š.Puidokas ar seimo narys A.Nakas visa tai paaiškinti rugpjūčio 17 d. Dauikanto aikštėje. Gal nebereikia aikštėje rašyti Tie-SOS? Gal tai ką skelbia Cinikai ir žiniasklaida yra Tiesa?

vokietis2015-08-15 15:53

ne visiem Dievas dalino sarkazmo suvokima :D

Nu jo,...2015-08-15 15:16

Smagus dalykias tas sarkazmas su ironijos priemaiša. Gaila, tik kad ne visi skaitytojai sugeba "įsikirst" į kokybišką ekspertų trolingą... :D

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi