K​ovo 15 d. keli šventikai susitiko pasikalbėti su šalies prezidente Dalia Grybauskaite, apie ką ji iš karto pranešė savo asmeninėje facebook paskyroje:

Rezultatų laukti ilgai nereikėjo. Jau kovo 18 d. Kauno arkivyskupas Sigitas Tamkevičius savo asmeninėje facebook paskyroje pranešė apie minėto susitikimo rezultatus:

Naujausi

Komentarai (269)

Rikiuoti
Šarūnas2014-06-13 15:30

Dainius Petravičius paklausė dėl referendumo, bet tai aktualu visiems, todėl tikiuosi leisite pakomentuoti čia: Valstybę sukūrusi ir gynusi tauta turi visišką teisę disponuoti savo šalies žeme, kuri persisunkusi šios šalies žmonių - jos gynėjų krauju darant būtent tai - neleidžiant šios šalies užimti svetimiesiems. Daug kas gali pasakyti - yra skirtumas ar svetimšaliai okupuos ar nupirks žemę. Žinoma yra. Antruoju atveju nebus pralieta kraujo. Tačiau rezultatas - panašus. Užsieniečiams nupirkus žemę jie gali įgauti vis daugiau politinio svorio šalyje, tapti Lietuvos piliečiais, balsuoti ir t. t. net ir netapę piliečiais užsieniečiai žemės savininkai keis mūsų šalies veidą. Jau dabar pro brolių lietuvių vilas sunku prieiti prie gražiųjų mūsų ežerų. Užsieniečiams supirkus tas žemes apskritai tapsime panašūs į Vakarus kur viskas privatu ir nėra kur užsikurti laisvai laužą gamtoje. Tačiau ne tai svarbiausia. Per didelė užsieniečių gausa šalyje keičia jos veidą, kultūrą. Lietuva jau ir taip vis labiau praranda savo kultūrą, užsieniečiams perkant žemę, o lietuviams toliau emigruojant šis procesas gali įgauti katastrofišką mastą. Būtent dėl to tauta turi visišką teisę - net pareigą - neparduoti užsieniečiams savo žemės. Taip buvo daroma dar tada kai Lietuvos politinė santvarka buvo katalikiška ir katalikų religija dar buvo valstybinė - kaip ir turi būti - LDK laikais. Politinė tauta - aristokratija - Lietuvos bajorai draudė užsieniečiams įsigyti žemės LDK teritorijoje ir užimti joje pareigybes - net ir Lenkijos Karūnos su kuria LDK buvo unijoje piliečiams. Beje tai ko gero labai padėjo Lietuvai kultūriškai nesulenkėti. Tačiau svarbiausia - ir tai ypač aktualu šiais laikais. Dabar įsijungia papildomas veiksnys. Leidimas įsigyti žemės užsieniečiams ir per tai stiprėjanti jų įtaka šalyje gresia ... katalikų tikėjimo išsaugojimui - taip, taip. LDK laikais tai grėsi vien tik kitos šalies KULTŪROS įsigalėjimu - tada dauguma Vakarų šalių dar buvo katalikiškos savo santvarka ir mentalitetu. Dabar būtent vakariečiai, kurie turi daugiausiai pinigų ir pasiilgę natūralios gamtos plūstelėtų pirkti mūsų žemę - būtent jie labiausiai praradę katalikų tikėjimą ir nesilaiko jo principų, nors privalo - tai jų protėvių krauju gintas tikėjimas. Jau dabar, kai užsieniečiai dar negali įsigyti žemės, tikroji žmonijos religija (G. K. Čestertono duotas vardas) - katalikų religija mūsų akyse nyksta iš lietuvių sielų. žmonės nebetiki tikėjimo tiesomis, jų nepažįsta, nepraktikuoja, nesimeldžia, nepriima sakramentų, nežino žmonijos ir Lietuvos katalikiškos istorijos, plinta kosmopolitizmas, masiškai plinta sugyvenimas be santuokos, mums neteisėta politine prievarta peršami iškrypimus propaguojantys paradai (kurių metu vien policijai eikvojami pinigai, kuriuos reikėtų skirti daugiavaikėms šeimoms paremti), darželiuose vaikai mokomi apie susituokusius du princus, prezidentė važiuoja būtent į užsienį Švediją "ant kilimėlio" teisintis bei atsiprašinėti, kad mūsų seimas uždraudė homoseksualaus gyvenimo būdo propagavimą nepilnamečiams ir t. t. Jei leisime žemę parduoti užsieniečiams per sakykime 10 metų tai gali kirsti dar stipresnį smūgį katalikų tikėjimui šalyje - galime visai nepažinti savo šalies. Būtent dėl to - labiausiai dėl to - privalome pasakyti "NE" šiam žemės pardavimui. Mus teis mūsų palikuonys - ir Dievas. Nepamirškime to.

reikia2014-03-29 00:23

uz Tamkeviciu misias uzpirkt,nes jau velnias uzkariavo jo siela.

jonas2014-03-26 15:23

ponas tamkevičius nei su kryžiu,nei su tauta.Visą laiką su valdžia

įdomu2014-03-26 10:43

įdomu' kad bažnyčios vadovai tapo priklausomi nuo partinių struktūrų.Na žinoma, tai sočiau ir šilčiau.

negerai2014-03-26 00:30

tai skaldo lietuvius. labai negerai mieli kunigai

x2014-03-26 00:09

svetimas tikejimas, svetimi ir baznycios darbininkai.

m2014-03-25 20:00

baznycia praradus savo veida ir tikraja savo paskirti

to 264. katalikė2014-03-25 09:32

O jūs ir už sodomitus. Mūsų kunigėlai už juos, net buvo nulėkę briuselį padėkavoti už sadomitinę politiką. Va čia tai manbuvo staigmena.

Atsakymas 2582014-03-25 07:19

Tavo ziniai man kompiuteri nupirko Oligarchai ( matai , jau teisingai ismokinai parasyti ) ir uz interneta jie sumoka , o pensija 568Lt. uzsidirbau sunkiai ir saziningai dirbdama , NEVOGDAMA ! nei pilstuku megavausi , nei kaleime sedejau , auginau vaikus , ne kiekvienam lemta buti vyskupu. Manau , pats esi , tikru tikrias aukstosios partines mokyklos , izymiosios , neklystancios , destytojos , aukletinis ir ne tau suprasti , kaip pragyventi is 568 Lt. pensijos.

Lijana2014-03-25 03:35

Gėda, kad Lietuvoj tokia bažnyčia, visais laikais save diskreditavusi ir tebediskredituojanti. Tokia pat,kaip Putino "kišeninė" cerkvė.

katalikė2014-03-24 21:52

visiškai sutinku su kunigais dėl referendumo ir euro įvedimo kl.Telaimina Lietuvą ir Lietuvos žmones Dievas.

To 78.62.128.2102014-03-24 21:46

Na, čia jau ir mane užkabinot. O tai kiek jūsų manymu, ta pensija turėtų būti? Negėriau, dirbau, turiu 30 metų darbo stažą, kalėjime nesėdėjau, turiu aukštesnės pakopos išsilavinimą, bet pensijos gaunu tik 644lt! DABARTINIU METU IŠĖJUSIEMS , IŠEINANTIEMS Į PENSIJĄ, TAIP YRA PANAŠIAI VISIEMS. Ko stebėtis? Mes ne valdininkai ir atlyginimas tik 1000lt popierinių litukų. Prašymas neįžeidinėti žmonių.

teatleidžia2014-03-24 21:02

kai kurie kunigai palaiko referendumą. Pagarba jiems. Bet juos turbūt bara s. tamkevičius. Kažkada jis ir šviesios atminties Tėvą Stanislovą bardavo už turėjimą savo nuomonės ir kalbėjimą pagal sąžinę.Vargšė mūsų bažnyčia,jei tokie vadai.Teatleižia jiems Augščiausias

Draugą pažinsi nelaimėje.2014-03-24 16:26

Tikros bažnyčios, kuri būtų su žmonėmis,kaip matosi, niekada neturėjome, neturime ir neturėsime. Turime tik vieną tikrą Kunigą Svarinską. Mačiau kunigų veiklą iš vidaus dar nuo tų sovietinių laikų. Būdamas vaikas tarnavau prie mišių. Jau senai neinu į kunigų mišias, nes pamačiau TIESĄ apie juos. Bažnyčios tarnai visada laikė save aukščiau už paprastus žmones. Daug iš jų matomai, visada (jie savyje) niekino žmones ir tik tada, kai bolševikai prispaudė jiems uodegas, tik tada kunigai nusileido šiek tiek žemyn ir žodžiais pradėjo "gailėtis" liaudies. Kunigai dauguma yra savanaudžiai. Nepasakosiu, ką mano sesuo patyrė dar tais senais 1956-1960 metais būdama tarnaite pas kunigus. Tuo metu nebuvo kito darbo. Man tada buvo tik 10 metų bet viską gerai prisimenu. Tada tėvas ją parsivežė namo iš tarnystės pas kunigą ir visa šeima verkė, o tėvas pasakė, "kad ir badausime, bet daugiau savo dukters neleisiu pas tuos ... (kunigus) tarnaite būti". Gal kitur kur nors yra kitaip, bet čia rašau tai ką pats mačiau ir žinau. Pažinojau dar vieną (be Svarinsko) padorų ir tikrą kunigą, kuris nesivaikė turtų ir buvo žmoniškas su paprastais žmonėmis. Bet jo pavardės neminėsiu dėl suprantamų priežasčių -jis jau miręs. Gaila, kad net dalis kunigų paniekina ir išduoda ( gal parduoda) Lietuvių Tautą. Jie negynė pedofilų kankintos mergaitės. Jie bendradarbiauja su paprastų žmonių niekintojais. Ir dar neeaišku su kuo, ko mes nežinome.

Saulius Kulvičius2014-03-24 13:20

Neturim bažnyčios.

hm2014-03-24 11:57

Per tokius kaip žemiškasis Sigis bažnyčia susikompromitavo galutinai.. tokie patys UAB'ai kaip vyriausybė ir kt valdžia... dar tegu čekuolkinas pareklamuoja.... "autoritetai" tik tarp žulikų.

tam 2532014-03-24 11:04

kokį darbo stažą tamstelė turite ir ką dirbote, kad jūsų pensija tik 568 litai (kaip už ją kompiuterį nusipirkot ir už internetą sumokat)? Spėju, kad trisdešimties metų darbo stažo neturite, tai ko putojat, kad pensija mažytė? Gal pilstuką gėrėt, kalėjime sėdėjot, vidurinėj prastai mokėtės ( kitap žinotumėt, kaip teisigai rašomas žodis OLIGARCHAS). o gal tiesiog esat iš Paleckio bolševikinės partijos?

katolikas2014-03-24 08:20

gerb.kunigeli sigitai!ar pamirsai,ka JEZUS kalbejo religiniams farizejams?

zmogus2014-03-24 08:09

ar riebuilis juodaskvernis zino,kad marksizmo destytojas v.landsberg briuselyje pasirase,kad sodomos-gomoros nusikaltimai jau nuo mazens butu pratinami musu visuomenes vaikai,kad mes prarastume net savo zeme...

Klausimas S. Tamkeviciui2014-03-24 06:03

Judas parsidave uz sauja sidabriniu , uz kiek auksiniu tamsta Tamkeviciau tu parsidavei? Sakai , kad zmones yra klaidinami ? tai tu prisidedi su savo palyda , prie baisaus klaidinimo , kalbi apie euro ivedima , zemes pardavima kitatauciams, ne jums olicharkai suprasti , kaip gyvensime is 568 Lt. pensijos ivedus eura ,koks sekantis tavo zestas ? is sakyklos raginti tikinciuosius balsuoti uz Grybauskaite? . Atsakyk ? ka nuveike ponia per 5 metus ? as tau atsakysiu , Grybauskaite su Kubilium numurde Lietuva I visiska duobe ir tai dare samoningai . 1) Krizes metu paeme paskola su 10 % palukanu is komercinio privataus banko , 56 milijardus, zadejo nelisti pensininku , o pensijos ir po siai dienai neatstatytos . Kaip zinome Latvija ir Estija skolinosi is Tarptautinio valiutos fondo mazomis palukanomis. 2) Tamkeviciau , ar matei ivukius Garliavoje ? Kaip 240 smogiku , dauze bananais ,purkste dujomis , sparde ir vilko grindiniu , susirinkusius palaikyti pedofilu isnaudota mergaite , minia meldesi , giedojo giesmes , is ju buvo isplesta trispalve ir nusviesta ant zemes . ponios buvo prasoma , kad ivardytu , kas uzsake sia smogiku gauja , tyla iki siol , ji matomai nei prie ko , ar cia prezidente ? uz zodi TIESOS , buvo tampomi po teismus , akyvaizdus kgb metodas , ibauginti , susidoroti , sutrypti , kas ieskos TIESOS , manau , Tamkeviciau , turetu tau buti zinomi sie metodai . Grybauskaite sugeba graziai pakalbeti ,tai nenuostabu , juk baigus aukstaja partine mokykla ir plius dirbus destytoja , aukstoje partineje mokykloje , turi tikrai gera issilavinima. , o kas uzdejo galinga letena ant Snoro banko ? ji uzsitvere galinga siena , su savo statytiniais , valiais , kryziais , grinais , skvernais ir sie kiekviena jos mostelima , nurodyma vykdys , kaip jai naudinga , reikalinga , tarsi nuolankus sunelai , Galima butu vardinti ir vardinti jos ,, gerus darbus " Lietuvai . GEDA , SIAUBINGAI GEDA ! Tamkevciau , tikrai nusivyle tavimi puse Lietuvos !

krikščionė2014-03-24 02:19

tai kad aš, tamsta Sigitai, nelabai pasitikiu pačiu. Dievo atsiprašiau, bet nuomonės apie jus nepakeičiau. Atsiprašau, bet fariziejai taip pat buvo labai uolūs kunigai. Deja, JĖZŲ NUKANKINO...

geriau jau2014-03-23 20:15

kunigeliai vienareiksmiskai boikotuotu busimo euro ivedima ir vieningai pritartu referendumui

to kokie jūs pikti2014-03-23 19:50

tamstyte, nereikia durniaus volioti, tarp remiančių referendumą ir už jį pasirašiusiųjų yra labai daug šviesuolių. Ar jūs pvz. laikote tamsuoliu poetą ir filosofą V. Rubavičių, signatarą R. Ozolą, politologą V. Radžvilą? Tai daug labiau visuomenės gerbiami žmonės, nei koks nevykėlis euroderybininkas su nudvėsusio karpio charizma Auštrevičius. Arba samdyti propagandistai, neigiantys tautos konstitucinę teisę išreikšti savo valią. O dėl tų "jaunesnių mokytų", tai jų yra visokių, baisiausi - nemąstantys kosmopolitukai , liberalų švietimo reformos išskalbtomis smegeninėmis. Aš pasirašiau už referendumą, mano kaimynė taip pat. Abi turime humanitarinį aukštąjį išsilavinimną, atsakingo darbo patirtį. Taip kad nedėliokite čia visko į lentynėles ir neskleiskite "dūūūmų", dvokiančių smarkiai prisidirbusių valdžiažmogių svilėsiais.

pensininke,2014-03-23 14:15

o kur komentaras Svarinsko, Backio ir kitu sventiku, tegul pasako savo nuomone

perkūno karvelis2014-03-23 00:55

Kada suvoksit, kad kunigai yra kryžiuočių pasekėjai ir sielų čiulpikai. Su Dievu galima bendrauti(jeigu juo tikit) tik tiesiogiai, o ne per tarpininkus...

skaldo2014-03-23 00:48

taip skaldoma visuomene.nusivyliau baznytine vadovybe.

NEPOMUKAS2014-03-22 22:45

PONAI DVASIŠKIAI SU S. TAMKEVIČIUMI PRIEŠAKY, AR NESIKERTA JŪSŲ MINTYS IR DARBAI SU POPIEŽIAUS PRANCIŠKAUS PASKELBTOS SOCIALINĖS DOKTRINOS NUOSTATOMIS?

ADA2014-03-22 22:39

S. Tamkevičius jau seniai gyvena vadovaudamasis neaišku kokiomis nuostatomis, bet tikrai ne katalikų deklaruojamomis. neaišku kas susuko galvą tam garbingas pareigas užimančiam kunigui, bet jis tapo atskalūnu. Kodėl taip sakau? Ogi todėl, kad Bažnyčia deklaruoja: 1. nesikišimą į politiką. 2. visą laiką uoliai to laikosi ir taip išvengia ,,aštrių kampų“, nors kita vertus, Bažnyčia yra prisiėmusi 3. dvasinio ir moralinio vadovo pareigas ir kunigai vadinami ,,tėvais“, taip prisiimdami didžiulį įsipareigojimą visuomenei būti kartu su ja, pamokyti, paaiškinti ir padrąsinti–tai kur ta pozicija? 4. ji atsiranda tik galimai gavus užduotį. 5. ta užduotis yra gauta, nes iki šiol buvo tylima ir laukiama, kad viskas sugrius, t. y. runkeliai nesurinks parašų ir apsimetama tolerantiškais (lygiai kaip ir TS-KPD atveju, ir staiga šokama ir prieš tautą ir prieš Konstitucines nuostatas ir prieš teisinę valstybę. Gal svajojama apie viduramžius ir raganų medžiokles?

julius2014-03-22 22:21

O KO ARKIVYSKUPUI EMERITUI KIŠTIS Į POLITIKĄ? AR NE TAIP ATIDIRBINĖJAMA UŽ PASKIRTĄ VALSTYBINĘ PENSIJĄ? AR VERTA SUTERŠTI DVASININKO DISIDENTO BIOGRAFIJĄ SU TOKIAIS PAREIŠKIMAIS IR ĮSIAMŽINTI NUOTRAUKOJE SU JEDINSVINI9NKŲ PARTIJOS AUKLĖTINE? šIUKŠTU

senolis2014-03-22 22:11

pagarba monsj. Svarinskui ir - gėda arkivyskupui Tamkevičiui!

Kokie jūs pikti...2014-03-22 21:14

Na ir kas, kad arkivyskupas išsakė savo nuomonę, o jam pritarė Kauno arkivyskupijos kunigų susirinkimas? Juk jie taip pat piliečiai, taip pat bendruomenė. Viso pasaulio katalikai smerkia Rusijos agresiją prieš Ukrainą - irgi blogai? Tik aptemusio proto žmogus (nekalbu apie dirbančius svetimos valstybės agentais), nesugebantis įžvelgti giluminių tokio referendumo perspektyvų, gali jam pritarti. Mūsų dvasininkai anaiptol ne tamsuomenė, kuriai pasakėlės apie "šventą protėvių žemę" temdytų akis. Entuziastai, pasiklausykit, ką apie jūsų referendumą kalba inteligentija, jauni išsilavinę žmonės, galiausiai paprasti šviesūs tautiečiai. Ir nereikės tada nei Bažnyčios, nei prezidentės kaltint, nei pranašų ropių lauke ieškot.

Albinas2014-03-22 20:03

Gerb. S. Tamkevičiau. Įteisinamas privalomas leidimas parduoti mūsų tūkstantmetinę vertybę yra nusikaltimas. Parduosime tautos žemę svetimšaliams už „ženklus“, kuriuos nuneš krizių audros, o žemė kaip vertybė visada išliks. Užmirštama, kad žemė yra unikali ir amžina tautos vertybė, už kurią daug kraujo praliejo mūsų protėviai, partizanai ir tremtiniai (ir aš). Žemės supirkimas tai nauja pasaulyje užkariavimo bekraujė forma. Argi ne dėl žemės kariavo Izraelis ir kitos tautos. Argi galima kalbėti iš bažnyčios tribūnos apie materialiąją naudą, ir neužsiminti apie principines vertybes, argi ne žemė verčia mus saugoti tėvynę, kelia mūsų patriotizmą, rūpesčius saugoti ir gražinti savo kraštą. Jokios papildomos taisyklės nepakeis esmės, nes korupcija yra per didelė. Labai nusiminiau, klausydamas S. Tamkevičių. Matosi, kad mūsų oligarchai turi reikiamus jiems instrumentus, kad paveikti bažnyčią arba pati norės supirkti žemes. Tauta nori apginti savo kraštą nuo subyrėjimo į daugiataučias sulelytes, o jie sako, kad ji yra apgaudinėjama. Tokia politika tik supriešins tautą viduje ir su kitataučiais. Žemė yra kaip inkaras, kuris dar stabdo asmens emigraciją. Reikia žvelgti nors truputi į priekį. Sakote saugu bus. Atvirkščiai, ne saugu, nes kuriasi nauja imperija. "Ateitis visiškai aiškiai parodys, kad toks nereikalingas ir sveikam protui prieštaraujantis projektas, kaip europinės viršvalstybės sukūrimas, negali būti niekuo kitu kaip tik didžiausiu dabartinės epochos neprotingumu” (Margaret Tečer, p. 441). Kas liks su Lietuva, kai ES subyrės, kaip TSRS, nes naujos imperijos moralinės nuostatos yra visiškai ne krikščioniškos, ne kūrybinės (didžiosios valstybės iš ES konstitucijos išmetė frazę "ES vertybės grindžiamos krikščionybę"). Ir Jus prisidedate prie jos kūrimo. Labai nusiminiau, labai. Ne referendume klausimas, o principuose, kuriais vadovaujasi mūsų korumpuota valdžia. ES tik gerbs mus. Jeigu apie nauda, tai jau žemės nuoma yra naudingesnė ir saugesnė nuo mūsų žemės sudarkymo.

Peticija2014-03-22 18:04

h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA PASISAKO PRIEŠ TAUTOS VALIĄ (pasisakė prieš referendumo rengimą). PASIRAŠYK PETICIJĄ.

Tomas2014-03-22 16:00

Bybi dejau ant tu kunigu nuomones,kam ji idomi ir jam tie kunigai reikalinga išvis jauciu nei vieno nieko Nera normalare visi maziau ar daugiau nusudeja, tai as,u uz referenduma

pavarotti2014-03-22 15:34

h t t p://w w w .peticijos.com/panaikinti_valstybines_pensijas_kunigams ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA PASISAKO PRIEŠ TAUTOS VALIĄ (pasisakė prieš referendumo rengimą).

sokiruota2014-03-22 11:10

Paskaičiau ir pasijutau esanti Rusijoje - carienė pasikvietė šventikus, gražiai papasakojo kas "prie ko", kas "ne prie ko" ir šie ėmėsi propagandos. Iš vyskupų to tikrai nesitikėjau. To kito nepažįstu, bet Tamkevičių žinau jau virš 40 m. Okupantams nepasidavė, į kalėjimus ėjo, o dabar...

Visada ieškojau Dievo2014-03-22 06:36

Visada ieškojau Dievo kaip Tiesos, Atspirties, Pagalbos ir Vilties savo ir visuomeniniame gyvenime, tačiau pastoviai susidurdavau su TA PAČIA KANKINANČIA problema: ar tikrai KATALIKŲ tikėjimas VIENINTELIS ir TIKRAS kelias Į IŠGANYMĄ. Krikščionybė skilo (kas labai gaila) į neįtikėtinai daug atšakų. Per du tūkstančius metų nuo Kristaus laikų negalėjo IŠSILAIKYTI PIRMYKŠTIS ir VIENINTELIS tikrai teisingas ir visiems priimtinas TIKĖJIMO BIBLINE TIESA modelis. Tai nerealu. TIKĖJIMAS TAIP PAT IŠSIGIMSTA, drauge su išsigimusia pasaulėžiūra ir VERTYBĖMIS. TIKIU DIEVU IR KRISTUMI, tačiau šiais laikais nežinau, kokioje bažnyčioje galiu gauti PATĮ ARTIMIAUSIĄ liudijimą KRISTAUS SKELBTAI TIESAI. Paklausau protestantų bažnyčios pamokslų, nes juos visą parą transliuoja Life TV, kurios vertimą rusų kalba gerai suprantu ir DŽIAUGIUOSI, kad po dienos ĮTEMPTŲ darbų galiu nors kažkiek apsiraminti. Katalikų kanalas transliuojamas tik anglų kalba ir aš jį atmetu KAIP NEPILNAI MAN SUPRANTAMĄ (o gaila). ILGO MANO MONOLOGO REZIUMĖ: esu katalikė pagal krikštą, tačiau DŽIAUGSMO šioje krikščionybės atšakoje taip ir nesuradau. Net ir skambant šventų Kalėdų giesmėms bažnyčioje žmonių veidai išlieka kasdieniški: rūstūs ir pilki. Kunigai tai PUIKIAI MATO, bet jokių papildomų priemonių nesiima, kad ŽMONĖS įgytų daugiau GYVENIMO DŽIAUGSMO,priešingai protestantų tikėjimui, kur žmonės SKATINAMI šokti ir TIESIOGIAI dalyvauti ŠVENTAM SAKRAMENTE. Panašu, kad KATALIKŲ tikėjimas jau daug metų SLOPINA žmonių sąmoningumą, aktyvumą, laisės ir lygybės pojūtį ir yra PUIKI VALDŽIOS PRIEMONĖ TAI REIKALINGAI NYKIAI VIDUTINYBEI PALAIKYTI.

Tikėjimo kongr.citata2014-03-22 02:24

„Ne Bažnyčios užduotis formuluoti konkrečius – ar net vienintelius galimus – sprendimus laikinųjų dalykų klausimais, kuriuos Dievas patikėjo kiekvienam laisvai ir atsakingai spręsti.“

Letas Palmaitis 233-am2014-03-22 01:33

Nemeluok svolačiau! Prie sovietų katalikų kunigai sudarė rezistencijos branduolį, o visa Bažnyčia davė dešimtis tūkstančių šventų kankinių!

kuku2014-03-22 01:08

bažnyčia nepasikeitė - prie sovietų irgi su kgb bendradarbiavo

senis2014-03-22 00:22

Sake jums butkevicius kad plaus smegenis, tai ir plauna. Tik negalvojau kad baznycia parsiduot gali, idomu koks interesas.

Dovydas2014-03-21 18:35

Kryžiuočiai tiek ilgai ir kantriai laukė kol LDK liks tik vakarų istorijos vadovėlių puslapiuose. Iš pradžių ėjo suktumu ir kardu, dabar eina pinigais ir tiesos cepelinais su melo įdaru, ir jiems gerai sekasi, jau tiek beliko... :) Valstybės požymiai - nuosava žemė,pinigai,papročiai, kalba.

Mįslė-kas mes2014-03-21 18:21

Mes sotūs,laimingi šiltai aprengti,kas rytą bažnyčion mes skubam visi.(Kas jiems nuodėmes atleis?)

Pastebėjimas2014-03-21 15:39

Bažnyčiose lankosi tik NETIKINTYS DIEVO buvimu.

Ėdis Bota2014-03-21 14:29

priminsiu, kad pagal konstituciją pas mus nėra valstybinės religijos. lai pasilieka savo nuomonę davatkoms ir nelenda į viešą erdvę.

Labai nusivylęs2014-03-21 14:21

Neįtikėtina! Gaunasi, kad ir vyskupai mus varo į tą pekalijomis atsiduodančią šiuolaikinę Vakarų "kultūrą".

Lietuvą gina tik NATO, bet ne ES2014-03-21 14:06

Vyskupų tokia antipilietiška - antilietuviška pozicija mane labai nuvylė. Lietuvą gina ne ES, bet tik vienintelis NATO blokas. 500 mln. gyventojų turinti ES, sukurta tik tam, kad mažųjų valstybių kosmopolitai galėtų didžiosioms ES valstybėms parduoti savo valstybių suverenitetus.

Prodigy2014-03-21 13:46

Bažnyčios yra tuščios ne todėl kad lietuviai yra nedvasingi bet visi perprato ilgaskvernių žydų bažnyčios tuštumą,parsidavėliškumą,degradaciją.Ypač tai liečia Tamkevičių kuris taip niekingai su Bačkiu persekiojo visaip kardinolą Sladkevičių.Žmonės turi visda atsiminti auksinę taisyklę-"Bažnyčia yra visų pirma politinė organizacija kuriai rūpi valdžia žmonėms ir pinigai"O mes buvome ir liksime pagonimis.

Algimantas2014-03-21 12:47

Fariziejai, ta prasme, veidmainiai, mamonos vergai, prekijai žeme, sielomis, bedieviai, ir kitokiais epitetais verti vadinti ,,dvasininkai". Su dvasingumu ar sielovada nieko panašaus , nieko bendro. Pagal legendą tokius Kristus išvarė iš šventovės, o pas mus jie varo iš ,,božnicos" įtikėjusius Kristumi ir tik iš alkano senolio plėšia paskutinius centus, teršia Tautos sąmonę, ypač tų, kuriems jau su klausa blogai. ar atidirba už valstybės dotacijas, ar tikisi dar daugiau milijonų už parduotą Lietuvos Tautos žemę?

stasys2014-03-21 12:41

Pasakyti kad pritaria, nepaaiškinus kodėl pritaria, tas pats kas pasakyti .. man patinka automobilis "Žigulį".. kas matyt reikštu tik viena asmenine nuomone, o kai imama kalbėti kažkieno vardų .. visada turėtų būti pateikti ir motyvai, kodėl yra pritariama .. o to kol kas nematau .. bent pas ekspertus ?? tai ir komentuoti kaip tai nėra ką. Man irgi Dievas ima patikti .. ar tai reiškia kad tampų tikinčiu,... turbūt ne .. bent kol nerasiu sau suprantamus atsakimus kodėl.

Skaiyytojas2014-03-21 12:27

Ir kaip zmones gali pasitiket kunigais ir eit i baznycia? Tai bus tokie patys isdavikai, ,kaip ir kunigai. Matyt, panele primoke, kad jie taip kalbetu. O kur jus,Dievotarnai, buvot geguzes 17 diena, kai grobe mergaite? Ir jus dar galit vadintis Dievo tarnais? Vieno auksto pareiguno(jau mires) nuopdemklausys buvo bardeliu megejas. Savo baznycioj buvo irengtas tikras viesnamis su sauna, baseinais. Tai tokie musu kunigai. Gal Dasai duos isrisima uz visas skriaudas, padarytas Lietuvai?

ZZZ2014-03-21 11:50

Kada Dievas sukure pasauli ir sia Zeme ir yra vienintelis ir negincijamas sios Zemes savininkas. Kiekvienai tautai buvo skirtas gabalelis sios zemes gyvenimui ir naudojimui. Labai liudna , kad auksti kunigai nesupranta sios Dievo valios. Parduoti galima tik tai, ka pats pagaminti ar sukuri. Sia tiesa butina isisamoninti visiems. Nemanau, kad kunigai, ar valstybe, ar kiti pardavejai turi leidima is Dievo pardavineti jo sukurta zeme. Gal but jums kas ir bandys pateikti kazkokius nuosavybes popierelius , bet patikekit tai bus tik falsifikatas. Nemaciau nei vieno zemes nuosavybes su Dievo parasu Labai liudna, kad musu dvasininkija nesupranta ir nepaiso Auksciausiojo valios. Reiktu paklausti, kam jie tada tarnauja.

Diedukas > R2014-03-21 11:32

Gerai Jūs čia apie BROILERIUS....Kaip sako amerikiečiai: - You made my day.

Liepa-Vaidui2014-03-21 11:24

Gerai pastebėjot. Mūsų Žemė tikrai neįkainuojama...

R2014-03-21 11:24

Į Muravjovką šiaip sau nekviečia.Matyt ,video po nosimi pakišo ir nurodė ką šnekėti ,kad video nepatektų į juotubę. O mums tai kas? Tai tik Dašos ir Bažnyčios reikalas. Mes gi laisvi kaip PAUKŠČIAI(kai kurie).Apie BROILERIUS nekalbu.

negaliu patiketi2014-03-21 11:17

gal greit ir juda iskariota paskelbs palaimintuoju.manau vyskupas tarnauja mamonai.

Vaidas2014-03-21 11:09

kodel sauja Lietuviskos zemes turetu buti pigesne us sauja Vokiskos? KODEL ? Esam nesusiprateliai aborigenai.Kol protelis nesugrys jokiu pardavimu.Juk zinant musu nuskurdusi mentaliteta isparceliuos greitais

Kunigai vieningai pasisakė2014-03-21 11:05

boikotuoti tautos konstitucinę teisę ir atimti lita, Lietuvos finansinės nepriklausomybės ginklą. Tokia vienybė primena Šiaurės Korėjos valdininkų vienbę - vienu balsu- Šiuo atveju ne Kim čen Iro, o Arkivyskupo. Meslsimės už Kauno Kunigus, kad nelabas būtų nugalėtas.

Pan Tamkievičiau2014-03-21 10:47

vyskupėli, pasiklausyk , ką tau sako Zigmas Vaišvila w w w youtube.com/watch?v=31GlmY2XUI4

nieko2014-03-21 09:43

nuostabaus,kad kunigai palaiko konsrvatorius,ju deka atgavo savo nuosavybe,gauna valdiskas pensijas,nors nieko nemoka i biudzeta ir atleidzia konservatoriu griechus,net prezidente,kuri sake netikinti,gauna palaiminima ir nuodemiu atleidima[rode per televizija]

Buvo laikai2014-03-21 06:12

ir buvo kunigu,kurie net gyvybe aukojo del liaudies...O gal dabar ju Tevyne-Vatikanas ?

Daiva2014-03-21 05:47

Panašu, kad formuojasi nauja VALDANČIOJI partija LIETUVOS KATALIKAI, kuri sėkmingai įsilies į TĖVYNĖS SĄJUNGOS ir KRIKŠČIONIŲ DEMOKRATŲ (kur likę vien tik demokratai) gretas. Juk visų TIKSLAS tas pats: ugdyti DRAUSMINGĄ pilietį, nes juk vos tik pakeli kur žmogelis galvą, tuoj GREIT tau "leidžia" suprasti, kad esi KALTAS, esi LABAI KALTAS, kad ne vietoj prasižiojai, nes jau per tiek metų TURĖJAI SUPRASTI, kad ŽMONIJOS paskirtis TYLĖTI IR DIEVĄ mylėti. Tik ar tokią MEILĘ jiems DIEVAS PATIKĖJO atnešti žmonėms. LIŪDNA LABAI.

Al.2014-03-21 04:03

Kai tauta agituojama rinkti komunistus ir liberalus, kunigai neskelbia, kad žmonės klaidinami - atseit, popiežius jiems draudžia kištis į politiką. Bet jie nesikiša ir į dorovę. O kai tauta nubalsavo, kad ji pati gali priimti svarbius šaliai sprendimus, staiga pamiršo visus draudimus.

kunigai2014-03-21 02:42

turėtų daugiau kalbėti su Dievu ir melstis JAM...O per jų nusipolitikavimus vėl bažnyčios tuščios, nes politikų užtenka kiek matome Seime. Žmonės suprato, kad Dievui to nereikia...kam kvaršinti galvas, tai galima pasikalbėti su Dievu ir be politikuojančių kunigų...sveikiau sielai...

J---L2014-03-21 02:16

Rytoj žada būti graži diena. Pavasaris įsibėgėja. Truks čia ir vasara ateit. //// Šilumos, Saulės, Lietaus. ... Mano kieme yra didelė liepa. Jeigu ištaikau laiko nugvelbti, mėgstu valandėlę kitą prisėdęs pasnausti bitelėms dūzgiant.:) Be lietuviškų liepų nebūtų Tėvynės.///La-ba-nakt... ... ... z-z-z-z-z-z-z-zzzzz.....:)))))))

Liepa-Juozapui2014-03-21 01:51

..."Makarai" irgi gražu, Juozapai... ;)...vien už tai, kad lietuviškai - tai man pati gražiausia kalba pasaulyje. :)... galvoju,kažin ar aš tikra bitė?... ;) Gal visgi esu labiau medis, kuriam reikia Šilumos, Saulės, Lietaus, kad galėčiau vidurvasary pražydėt... vat tada iš manęs būtų šiokios tokios naudos bitutėms... ;)

J :)2014-03-21 01:42

Pardon, apspangau jau matyt "makarą", /DDD Norėjau parašyti "vakarą"... Panašu, kad metas prašytis, kad kas ant rogučių pavežėtų į mišką... Ale, kad vat mat - sniego nabėr. Kū daryt? Mažum da biškel palauksiu iki Kalėdų. :)

Juozapas--Liepai2014-03-21 01:38

Labą makarą, miela Medoneše:) Dėl Alko... Ai, smulkmena. Tik mankštą padariau. Aš ne "mandras". Tik vis laiko neatrasdavau. Laiko žiauriai trūksta. :(

Liepa-S2014-03-21 01:36

Ar šitą jau matėt? youtube.com/watch?v=NBZUdvOaSo8

Juozapas---S.Morkai2014-03-21 01:33

Sveiks. Mačiau, davei aniems mažumėlę "karotino". Gerai, lai pratinasi. Gaus ir ridikų, ir krienų gaus. Ar gi mums gaila?:)

>1972014-03-21 01:26

šaunuolis. Ne vien dėl manifesto tenai. Dėl paukščiukų ant priebalsių. Stengsiuos pasitempti ir aš. Tai kitiems reiškia nemažai. Su laiku pavyks to "angliško" bepaukštizmo įpročio atsikratyti. Pagarba. s.morka

Liepa-Juozapui-Spiečiui2014-03-21 01:25

Juozapai, esu tamstai nuoširdžiai dėkinga, kad nepasididžiavai ir aplankei "Alko" tautininkus. // Ten labai patogiai įsitaisiusi eterio"kandžių" gūžta. Seklys Morka šiandien irgi ten paliko"pėdsaką" kontoriniams... // Negana to, kad valdžia siekia nustumti žmones nuo visko, kas įmanoma -savivaldos, rinkimų reikalų, žemės, referendumo, tai okupuoja dar ir interneto erdves//. Ekspertuos šiandien taip pat aktyviai klykavo bobikai - jų komentarai tradiciškai nepakantūs ir agresyvūs. // Kviečiu visus komentatorius būti vieningesniais, dėmesingesniais bei prisidėti prie draugiškų komentarų rašymo"Alko" svetainėje. // :)

Aldona2014-03-21 01:10

Liūdna, ir kaip gali gerbiamas buvęs tremtinys, arkivyskupas taip nemylėti savo Žemės ir nacionalinės valiutos? Kas atsakys už sugniuždytą ir išparduotą Lietuvą? Už šią Žemę mūsų protėviai kraują liejo, o mes, praradę savigarbą, už pinigus parduosim???

Juozapas2014-03-21 01:10

Eilės tvarka::: Sveikas R, malonu Tave matyti čia. Kas girdėti anoje "ašarų pakalnėje"? Kiek girdėjau -nykoka, ar ne? Reaktorius vis dar "mąsto"? Tegul mąsto. Mąstyti sveika. :)/// Gerb. Letui, (nepyksite už familiarumą? ): Su Tamsta diskutuoti yra didelis malonumas, gal kada nors turėsiu garbės ir malonumo pakalbėti su Jumis rimčiau. Jeigu įdėmiau skaitėte "juozapines" keverzones, tuomet gal pamenate, kad esu sakęs, jog pagrindinis mano tikslas yra sveikai paprovokuoti išjudinant diskusiją. Todėl kartais nusidedu, (mea culpa) - parašau primityviau nei galvoja autorius kukliai stovintis "Juozapo" šešėlyje. Kadangi labai mėgstu Jūsų rašomus tekstus ir randu juose man aktualios informacijos, prisipažinsiu, kartais metu akmenėlį idant sulaukčiau ratilų, tame tarpe ir iš Tamstos kranto pusės. Nepykite už tokį "piktnaudžiavimą". Aš esu moderatorius. Apie gyvenimą po saule turiu gana aiškias nuostatas bei laikausi tam tikrų vertybių, tačiau neturiu tiek išminties, kad galėčiau pasiūlyti receptus kaip tą gyvenimą padaryti teisingesnį. Sukeldams tam tikrą bangavimą mūsų stiklinėje, toje kinetikoje ieškau originalių idėjų, kaupiu bagažą. Laikas nuo laiko darau tarpines išvadas ir tuomet išsakau ir savo nuomonę, kuri yra nuolat evoliucionuojančioje būsenoje. Moralinės vertybės, kurių pagrindu laikau krikščionybę, leidžia išlaikyti evuliucinį vektorių pakankamai stabiliu. Šunkeliais nesibastau. Esu kelyje. Juk šioje Apokalipsės uvertiūroje nejauku žiopsoti stovint šalikelėje. Kodėl aš čia? Tiesiog nenoriu būti pakeleiviu. Noriu būti bendrakeleiviu. Žmogus gimsta vienas ir miršta vienas. Žmogus turi gyventi su žmonėmis. Paradoksalu, tačiau mūsų perpildytoje planetėlėje žmonių nėra daug. Vartotojų daug, žmonių nelabai. Dėkui, kad rašot. :)//// Atsiprašau kolegų už asmeniškumų proveržį. Pasistengsiu dažnai nepiktnaudžiauti skaitytojų kantrybe. //// Kas dar? A, Spiečiaus dėmesiui: nuėjau į Alkas lt. Pasidairiau rimčiau. Liepa buvo teisi. Kontoriniai ten užsibujoję. Ką gi. Pasielgiau "madingai" -paskelbiau jiems karą:)

Tomas J.2014-03-21 01:08

padorus žmogus net neitų susitikti su TSKP aktyviste, juk tokiai ranką spausti nėra garbė.. ;)

gintas2014-03-21 01:03

Manau, kad Kęstutis Kevalas yra šios išdavystės iniciatorius.

cia ir dabar!2014-03-21 00:53

ir prie ko cia skalunai, atskalune tu? :))) Kai Kinijoje vyksta industrine revoliucija, ir jie ten tikrai nenaudoja jokios geros irangos filtruoti tarsos, tu suvoki kiek tarsos krenta is lietaus debesu, po visa pasauli? o tas lietus patenka i zeme, ir i visus vandenis. Kai islandijos ugnikalnis pries kokius 4tverius metus pirstelejo, i aplinka ismete tiek brudo, kiek zmonijai ilgai reiktu mest. Skalunai atsirado! tokie pasisakymai tik ir kelia abejones, del Lietuvos zmoniu samoninguma priimti teisingus sprendimus.

cia ir dabar!2014-03-21 00:48

eij tai eikit studijuoti indzinerijos, ir israskit filtrus prieinamus viems, nei cia bedavoti kas po 20 metu bus, ot protai peza, atsiprasau, bet tokie pasisakymai, kad geriamo vandens kaina po 20 metu bus blah blah, tai neargumentai, gal per ta 20 metu kometa isirez i zeme, ir ciau bambino viskam! Olandai sugeba issifiltruoti uztersta upe, kuri is visos europos brudus surenka iki tokio lygio, kad tai vienas is geriausiu geriamuju vandenu europoje for free!

Teorija2014-03-21 00:33

Po 20 metu zemeje geriama vandeni galime pirkti naftos kaina,uznuodyti gruntinius vand ieškant skal dujų ar tresiant toks galinguju tikslas ir naujos investicijos

gudi giria2014-03-21 00:31

pagonybe tik pagonybe ugnis ,tai fizika mokslo pazinimas o kryziuociu orda namo baznycias nugriauti,na jei tinkama pagonybei, taip pat seminarijas panaikinti ir atiduoti pagonims pakaks durnint zmones,kaip jie gali be moters gyventi,tai jau ,tas viska pasako.zmones turi juos islaikyti,kad juos gazdintu ir durnintu,tai vatikano okupacija....

Letas Palmaitis 1852014-03-21 00:29

Jei klausiate manęs, tai aš nesugebu atsakyti į nesupratingus klausimus. Visada maniau, kad Bažnyčia buvo puolama Garliavoje. Juozas Valiušaitis priėmė Komuniją, kai buvo pargriautas ant žemės. Skaitykite viską iš naujo.

Tomas J.2014-03-21 00:28

Nuo šiol pasižadu niekada nedalyvauti mišiose, kurias laikys Sigitas Tamkevičius. Pasižadu niekada neklausyti jo pamokslo. Man nepakeliui su dabartinėmis jo pažiūromis, nors labai gerbiau šį žmogų už jo veiklą okupacijos metais. Jo dabartinė meilė žydrąjam Briuseliui ir jo vertybėms man yra nepriimtina ir šlykšti, pradedant nuo 2003 m. , kai Tamkevičius, nusižengdamas Kristaus mokymui, pareiškė: bus nuodėmė kiekvienam, kuris neateis į narystės ES referendumą. Meilė Dievui manyje dėl to nesumažėjo, tačiau manau, kad vienpusiškas klausymas tokių kaip Tamkevičius propagandos man būtų tuščias laiko gaišimas. Yra ir kitokių kunigų, kurie savo pareiškimais nesistengia atstumti nuo savęs pusės tikinčiųjų.

Satanistai2014-03-21 00:20

nebijo net Tevo Pranciskaus ?

R2014-03-21 00:18

į Bažnyčias įsimetė Judo virusas... Melskitės kas kaip mokate(kalbėkitės savo Žodžiais su Dievu) ,bet iš Širdies ,taip kaip meldėsi JĖZUS alyvų sodelyje.

Del2014-03-21 00:14

tikslo visos priemones yra geros,polikapovna pajunge net ir minkstakunius kunigus,zodziu-nieko svento sioje padangeje!!!

jurate2014-03-21 00:08

o kur baznycia buvo , kaip Kedzio dukrele prievata ateme is seneliu ir tetos….

Letas Palmaitis 164-am2014-03-20 23:57

Mielas Juozapai, čia tiek daug visko prikomentuota, kad reikia visą vadovėlį rašyti. Ačiū už komplimentą, tik deja, tai visai ne aš sakiau, jog Bažnyčia yra visa D-vo tauta, Ecclesia, Surinkimas visų JHS Kūno narių, bet apaštalas Paulius 1 Kor 12, 12-14, 27. Taip aiškina ir Katalikų Bažnyčios Katekizmas KBK 781-782, 787-795. Taip paaiškins ir JE Arkivyskupas, ir bet kuris hierarchas ar paprastas kunigas. Deja, nuo pat teokratijos panaikinimo visuomenėje XI a. ėmė susidaryti požiūris, kad Bažnyčia - kunigų organizacija. Teoriškai taip niekas netvirtino, bet praktiškai daugelis taip suprato bent iki II Vatikano Susirinkimo, kada pabandyta atsinaujinti apaštaline dvasia. Totalinį Bažnyčios šventumą ir kiekvieno jos nario pašaukimo šventumą (ar tai kunigas, ar batsiuvys) ypač pabrėždavo Jonas Paulius II. Žmonės nutolę nuo krikščionybės iki šiol neabejoja, kad "bažnyčia" - tai kunigai. Protestantai irgi prikaišioja katalikams neva tokį požiūrį, nors daugybėje šakų ten net ir nesusigaudysi, kas yra bažnyčia, nes kiekviena grupelė linkusi taip save vadinti ("Kur du ar trys susirinks Mano vardu..." ) ir "bažnyčios" suvokimas darosi chaotiškas ir voliuntaristinis (mistinė pripažįstama, bet jau aišku, kad katalikai ar pravoslavai iš jos "bendru konsensusu" išmetami, užtat žemiška dabar gali susidėti ir iš vieno žmogaus, sėkmingai keliaujančio iš sektos į sektą ir bendraujančio "betarpiškai su D-vu"). Čia jau net ir aš mieliau laikyčiausi "kunigų organizacijos" nei voliuntaristinio garbėtroškų chaoso. Visi šie klausimai reikalauja dėmesio, apie juos negalima sakyti kas šauna į galvą. Bažnyčios sąvoka yra esminė krikščionybės sąvoka.

opa2014-03-20 23:54

kiek milijonu vatikanas ismokejo prievartautiems vaikams?kiek saliu pripazino kad kunigai kankino vaikus ?o lietuvoj viska valdo jos didenybe kopromatas

Kazys2014-03-20 23:53

Negaliu patikėti, kad kunigai taip lengvai galėtų išduoti savo tikinčiuosius ir Lietuvą. Prie sovietų Kauno vyskupija garsėjo kunigais patriotais, kurie rizikuodami net savo gyvenimu, leido ir platino ,,Lietuvos bažnyčios katalikų kronika",palaikė ir skatino patriotizmą. Po 24 nepriklausomybės metų, kunigija (nežinia už kiek judo sidabrinių grašių) atvirai parduoda Lietuvių tautą bei jos tikinčiuosius. Taip pat negalėjome suprasti Panevėžio vyskupo atsisakymo bažnyčiose leisti paskelbti Kovo 11-os šventinių renginių Vilniuje. Kaip supratome,Panevėžio vyskupas gali leisti skelbti tik valdžios renginius? Ar tai jau paskutinės IŠDAVYSTĖS???

As2014-03-20 23:49

VIESPATIE pazvelk! Mes gendame ,gelbek musu tauta -lietuva !

R2014-03-20 23:42

Sveikas Juozapai, yra daug Tiesos Tavo komentaruose. Užtat aš į bažnyčias ir nevaikštau,nes ten atsitinka keistų dalykų:kai mano Siela pradeda užmegzti ryšį su Dievu,iškart šalia manęs prisistato kunigas su "turielka" ir viską sugadina.

Komentaras2014-03-20 23:35

Milžišką žalą valstybei ateša dvasininkijos politikavimai- tai pasaulinė patirtis...

Antanas2014-03-20 23:34

Manau, kad visiems atsivėrė akys į ką pirmiausiai nukreiptos akys sunaikinant Valstybę.

Juozapas---171-am2014-03-20 23:32

Kadangi komentarų labai daug, ne kiekvienas skaito kas buvo komentuota anksčiau. Labai domina kas paskatino kunigijos "atsivertimą"? Nelabai mėgstu, bet teks pakartoti:::: Įvykio vertimas į žmonių kalba::: bažnyčios hierarchams ant stalo buvo padėtas segtuvas su visų kunigų kurie turi nuodėmių sąrašu. Kunigai- peteraštai, kunigai-pedofilai, kunigai-ištvirkėliai, kunigai-turintys vaikų, kunigai-apsivogėliai. Sąrašiukas netrumpas gali būti. Ir hierarXų jame yra. Tuomet dėl pilno aiškumo parodomas filmukas su video ir foto iliustracijomis. Po viso tokio šou, sekančią dieną apsilanko TaKuriVisadaNePrieKO ir išreiškia "susirūpinimą" dėl pavojaus Šventos Bažnyčios autoritetui, jeigu ... Susirūpinimas buvo išgirstas ir suprastas teisingai. Jokių netikėtumų ir nekalto prasidėjimo stebuklų visame šiame reikale tikrai nėra. Maža to - manyčiau ta pačia proga buvo užsitikrintas rinkiminis palaikymas iš kalbomis sakyklų. Gal būt "nuoširdžių" santykių užtvirtinimui ir pažadėta finansinė inzekcija Glorija Ad Majorem Deus. /// Na, mielieji -pasakykite, kad buvo kitaip:)

Klausimas2014-03-20 23:31

Jau ir kunigams smegenis išplovė?Kas toliau?

Antanas 171 pensininkui2014-03-20 23:29

Net nereikia Prezidentei pasakyti. Jis žino gerai, kad gali pasakyti ir manau to užtenka.

pagarba GRU2014-03-20 23:24

Landsbergį suvystė, suvystė ir Tamkevičių - ko niekas tikrai nesitikėjo. Na Tamkevičių gal net lengviau buvo - jis turi aibę problemų su bažnyčia ir žino kunigų poreikius: pvz: gauti geras pensijas. Na o Polikarpovna pasirodo kaip angelas iš dangaus ir pasisiūlo visas problemas išspręsti....

Ceslovas2014-03-20 23:01

Tamkeviciau, tavo reikalas aveles ganyt ir nesikisk i politika

Raigerdas2014-03-20 22:59

O dabar pateiksiu jums šiek tiek statistikos apie Katalikų bažnyčios draugus psichiatrus. Psichitrija, kaip žinia, žmonėms nėra reikalinga, bet ji reikalinga valdžiai. Valdžia psichiatriją išnaudoja paprastai prieš savo visuomenę, o ypač prieš visuomeninių grupių vadovus arba prieš tuos, su kuriais valdžia nori susidoroti. Jūs matėte kaip buvo tai panaudota prieš Deimantę, kai vaikas pradėjo kalbėti apie 8 rankas, o teisėjas netgi pareiškė, kad jai yra "ištrinta atmintis", ko praktiškai neįmanoma padaryti nesužalojus smegenų. O dabar faktai apie psichiatrijos -"gydymą" JAV armijoje. Nuo 2002 metų savižudybių skaičius išaugo beveik dvigubai. Nuo 2009 iki 2012 metų nusižudžiusių skaičius, tarnavusių JAV kariuomenėje, viršijo žuvusių karių skaičių automobilių avarijų metu, sirgusių širdies ligomis, vėžiu ir tų, kurie buvo užmušti. JAV Gynybos ministras tai pavadino epidemija. Iš nusižudžiusių karių net 20% iš jų vartojo antidepresantus, 41% - prieš tai pabuvojo pas kariuomenės psichiatrą, kur praėjo ambulatorinę elgesio terapiją. Vien 2012 metais nusižudė 349 kariai, o tai yra daugiau, nei jų žuvo susidūrimo metu ar mūšiuose Irake ir Afganistane. 2012 metais Anglijoje veteranų ir karių nusižudė daugiau nei žuvo mūšiuose. Vokiečių armijoje, tarnaujančių užsienyje karių savižudybės sudaro net 20% nuo visų mirčių skaičiaus. Rusijos armijoje savižudybių skaičius yra 65% aukštesnis, nei tarp gyventojų. Vidutiniškai 23 kariai ir veteranai nusižudo kiekvieną dieną. Kareivis psichiatrijai jau tapo banduomuoju triušiu. Kadangi nuo stresinių situacijų kareiviai jaučia įvairius simptomus, tai psichiatrai padaro jiems "kokteilį", t. y. parenka įvairių preparatų, pavadina tai "politerapija" ir liepia juos išgerti vienu metu. Koks efektas bus nuo tos ar anos kombinacijos, psichiatro nejaudina. Kaip žinote, psichiatrus labai domina vaikai. Taigi, 2008 metais, net 2000000 vaikų, kurių tėvai buvo veikiančioje armijoje, apsilankė pas psichiatrą. Apie 91% vaikų yra išrašomi psichotropiniai vaistai. Įdėkite į google "Psichiatrų planas – sunaikinti blogio ir gėrio sampratas" ir jūs ten pamatysite dokumentaliai įrašytas psichiatrų kalbas apie DOROVĖS sunaikinimą. Psichiatrai dar prieš II-ąjį Pasaulinį karą prabilo apie psichinę higieną ir ŠEIMOS IŠTIKIMYBĖS TRADICIJŲ, PATRIOTIZMO IR RELIGINIŲ DOGMŲ sunaikinimą. Tikrai keista, kad Katalikų bažnyčia tapo su psichiatrais bendrakeleiviais tame DOROVĖS sunaikinimo kelyje.

pensininkas2014-03-20 22:54

Įdomu būtų sužinoti ką ši Poligrafovna pasako, kad ištyžtama. Disidentą vyskupą S.Tomkevičių kaip mat suvystė.

Liepa-Juozapui2014-03-20 22:29

taip. Aš tikrai nepamiršau mūsų kunigų, vienuolių Šviesuolių... //Amžiną atilsį Tėvas Stanislovas juk irgi buvo persekiojamas, dešimtmetį praleido griežto režimo lagery, rūpinosi visuomenės atstumtaisiais... žmonės miniomis traukdavo į kuklią Paberžės bažnytėlę. // Kunigas kunigui nelygu. Visais laikais nebūna per daug tų, kurie aukojasi dėl kitų//. Beje, nėra vertinami ir dvasininkų tarpe tokios pasiaukojančios asmenybės... Kaip danguje, taip ir Žemėje..

brrr2014-03-20 22:20

net neisivaizduoju kiek Lietuvos grioveju susivienijo pries jos zmones : net kunigai pradejo pliurpt nesamones kaip lenku okupacijos laikais Gal sakau laikas ta Geceviciaus katedra griaut ir is esmes atstatyt ir buvusias pagoniskas sventyklas kartu atstatant ir originalia Vilniaus gynybine pili Savaime suprantantama nupuciant ir muravjovo guzta su visais jos dabartiniais seimininkais tarnaujanciais naujajam Lietuvos okupantui Na tiesiog jie nesuprato ir neivertino Lietuvos zmoniu kantrybes ir geranoriskumo graziai sugyvent ir su Vakarais ir su Rytais Ir galiausiai to dar betruko : uzsimane kad savo rankom dar ir isparduotumem tiem naujiem okupantam savo gimta zeme melagingai isstate savo statytinius kaip Nepriklausomos Lietuvos valdzia :))))) Agailetini menkystos

Zigmo Viašvilos pasisakymas šiuo klausimu2014-03-20 22:18

alkas lt/2014/03/19/z-vaisvilos-spaudos-konferencija-del-zemes-pardavimo-stabdymo-ir-referendumo-likimo-tiesiogine-transliacija/?comments#comments youtube com/watch?v=31GlmY2XUI4

Zita2014-03-20 22:16

Man 67 metai,tad pagal amžių turėčiau būti tikinti. Deja, tikėjau gal iki kokių 12 metų,paskiau ėmiau abejoti,daug skaičiau apie religijas,ypač apie krikščionybę. ir bet kokia religija man jau seniai tapusi tik kulto tarnų priemone išnaudoti kvailiems ir patikliems žmonėms.

Juozapas--Liepai2014-03-20 22:14

Sveika:) Taip,... Tuo pačiu dera nepamiršti tų kunigų kurie žuvo už Lietuvą partizanų bunkeriuose, kurie mirė nukankinti už meilę Dievui ir Tėvynei. Rainys, Zdebskis, Laurinavičius... Kunigai Svarinskas, Grigas, sesuo Sadūnaitė -šie dori krikščionys ir dabarties šumaišties prieblandoje neša Tikrosios krikščionybės šviesą. Bet didžioji dauguma kaip obuoliavo, taip obuoliauja...

Liepa-Juozapui2014-03-20 22:04

Sveiki, Juozapai. ;) Tai sakot, kad monarxe pagrasino užkelti kunigams sutanas, dėl ko pastarieji atsuko užpakalius žmonėms? // Logiška. // Kunigų bendruomenė turi daug vidinių moralinių problemų,kurių neįstengia deramai išspręsti. // Nesistebiu, kad žmonės nebeina į katalikų bažnyčias- nes ten neranda atsakymų į svarbius gyvenimiškus klausimus. // Mano šeima mielai užsuka į stačiatikių cerkvę vien dėl nepaprastai nuoširdaus, atviro ir paprasto bendravime šventiko. Ir mus ten mielai priima, nors ir nesam tikrieji tos bendruomenės nariai//. Žodžiu, kunigas yra reikalingas kaip Mokytojas, Palaikytojas,sektinas Pavyzdys, o ne kaip neklystantis pusdievis...

Juozapas2014-03-20 21:46

Kolega Letas Palmaitis labai teisingai pabrėžė, tiksliau priminė, kad Bažnyčia yra ne mūriukas su varpine, ne sutanoti apeigų -renginių vedėjai. Bažnyčia yra tikinčiųjų bendruomenė kurios priekyje yra Jėsus Kristus. Naujajame Testamente nėra parašyta kad Bažnyčia tai kunigai. Čia tik Tikėjimą uzurpuojačio kulto tarnų išmislas. Todėl kai kunigija praranda padorumą ir eina obuoliauti su šėtonu, dera tokius "tarnus" pastatyti į vietą. Kunigija pasirinko remti Burokevičiaus avaduotoją ir kegebyno mokyklos auklėtinę. Valio. Viso gero tokiems "ganytojams". Persižegnoti ar sukalbėti poterius galima ir namuose.

Liepa-Raigerdui2014-03-20 21:41

Geri komentarai, Raigerdai. //Mus visus nuliūdino ir papiktino toks"Dievo tarnų"elgesys. // Bet argi tai naujiena? Pasaulio istorijoj begalė faktų, kai bažnyčia nesmerkė diktatorių kraugeriškų darbų// Negalvokim, kad visi Lietuvos kunigai pasiduos minėtos konferencijos lozungams - tikrai yra Gerų Kunigų! // Tad nenusiminkim, būkime dar vieningesni. // Juokinga tai, kad patiems kunigams reikia dvasinės pagalbos... Tai tik parodo, kad jie tokie patys žmonės kaip mes: šventojo aureolę suteikia tik geri darbai, už blogus dalykus įgijamas kelialapis pragaran...

Ar sąžinė2014-03-20 21:30

Lietuvai žalinga ??

AS2014-03-20 21:27

CIA TIESIOG NEITIKETINA ISTORIJA.KAI TIE SUSHIKTI JUODASKVERNIAI LENDA I POLITIKA TAI TIESIOG NEITIKETINA. AS TIKIUOSI KAD PASIKEITUS VALDIZIA BUWS ATIMTOS TEN VISOKIOS DOTACIJOS IS BAZNYCIU, JU TURTAI REVIZUOJAMI IR TIRIAMI PEDOFILIJU FAKTAI. NES CIA NE BE JU PAGALBOS TIE PROCESAI LIETUVOJ VYKSTA. JUODIEJI ISHSIGIMELIAI.

na2014-03-20 21:25

man nereikia su Dievu tarpininku

Linkėjimai2014-03-20 21:21

Nuo Stalino troikos,vežusios į Sibirą,naujai troikai, parsidavinėjančiai senajai Europai.Istorija apsuko ratą.

Raigerdas2014-03-20 21:09

Katalikų tikėjime yra kalbama apie Velnią. Štai Katalikų bažnyčia yra maitinama iš mokesčių mokėtojų kišenės. Ir nors ne visi Lietuvoje yra katalikai, bet išlaiko Katalikų bažyčia visi, t. y. ir ne katalikai. Yra pas mus tokia patarlė:"Pasakyk, kas yra tavo draugas, ir aš pasakysiu, kas esi tu". Kaip buvo pranešta, kovo 18 dieną įvyko Kauno arkivyskupijos kunigų konferencija. Savo įžvalgomis apie psichinę higieną, stresus ir depresijas, pasidalino gydytojas-psichiatras A. Starkauskas. Taigi, psichiatrija yra būtent ta sritis, kuri nepripažįsta jokios dvasios, taip pat ir Dievo. Štai jums klaidinantis apibrėžimas apie psichiatriją, duotas Vikipedijoje: "Psichiatrija (gr. ψυχή 'siela, dvasia' + γιατρεία 'gydymas'), medicinos mokslo šaka, tirianti psichikos sutrikimų etiologiją, patogenezę, epidemiologiją, psichopatologiją, diagnostiką ir gydymą, taip pat psichiatrinės pagalbos organizavimą bei socialinius ir teisinius aspektus (psichikos sutrikimų profilaktiką, ligonių reabilitaciją, ekspertizes ir kt. ). Dabar pažiūrime, kas yra psichika psichologijoje, kuri yra psichiatrijos kaip ir puseserė: "Psichika – nervų sistemos veiklos dalis, apimanti elgesį, mintis, asmenybę". Kaip matote, psichika yra tik NERVŲ SISTEMOS DALIS. Jau netgi čia jūs matote, kad tai yra makaronų kabinimas. Psichiatrijos apibrėžime jūs matote, kad graikai dvasią nevadino nervų sistemos dalimi. O psichologija yra marksizmo metu sukurtas materialistinis mokslas, kuris dvasios kaip tokios nepripažįsta. Kaip matote, Katalikų bažnyčia randa bendrą kalbą su ateistais, ir netgi pasikviečia į konferenciją, kad psichiatras juos pamokytų. Na, žinote, absurdų absurdas, nes tai pati tikriausia religijos išdavystė, ir susibičiuliavimas su velniu.

Marija2014-03-20 20:59

Cia toks sutapimas ar partijos palaikymas?

isvada2014-03-20 20:46

Konservu ruporas Tamkevic praleido proga patyleti.

informacija Tamkeviciui2014-03-20 20:43

Siandien Kaune laidojom zmonos mama. Buvau informuotas, kad vyskupas nustate,jog uz misias ir dalyvavima laidotuvese kunigas PRIVALO reikalauti 200Lt atlygio.

Raigerdas2014-03-20 20:36

Katalikų bažnyčia yra maitinama iš mokesčių mokėtojų kišenės, bet Sigitas Tamkevičius yra ne ekonomistas, todėl jis supranta, kad tai valdžia juos maitina, todėl reikia kalbėti taip, kaip kalba valdžia. O katalikams jis paaiškins, kad "jūs esate avelės, o valdžia duota nuo Dievo. Taigi, mokėkite avelės ir tylėkite. O tie, kurie netyli yra suklaidinti". Štai tokia yra įdomi situacija. Jūs galite ir nebūti kataliku, tačiau būkite malonus ir susimokėkite už Katalikų bažnyčios išlaidas, kurios gyvenimą reguliuoja Vatikanas. Būtų, vis gi, teisinga, kad Katalikų bažnyčia būtų išlaikoma katalikų. Ir jūs pamatytumėte, kad įvyktų stebuklas - Sigitas Tamkevičius net neidrįstų pasakyti nei vieno žodžio prieš referendumą, jeigu už jį būtų dauguam katalikų. O dabar, pasisavinant svetimus pinigus, ir padėkojant Dievui, už šią dosnią dovaną, galima tyčiotis iš tų žmonių, kurie gimė žmonėmis ir nenori būti avelėmis, todėl pasisako už referendumą.

bocmanas2014-03-20 20:07

Durniu laive kunigams galima politikuoti.

Net nejuokinga...2014-03-20 20:04

Teisingai Tamkevicius sako, kad Lietuvos zmones del referendumo klaidinami. Dabar jau zinomi du klaidintojai - vienas is balkono, o kitas is sakyklos. Kaip ne keista, baznycia eina su valdzia, nesvarbu, kokia ji bebutu! Tamkevicius eina isvien su kompartijos ideologine lydere Grybauskaite. Partijos, kuri persekiojo Baznycia! Tai absurdiska, bet istorijoje ne naujiena. Baznycia ejo isvien ir su Hitleriu. Dar idomiau elgiasi staciatikiu baznycia Ukrainos ir Rusijos konflikto atzvilgiu: Rusijoje staciatikiu baznycia laimina Putino zygi, o Ukrainoje - Ukrainos valdzios. Pasirodo, kad vienu metu laiminami du skirtingus poziuriai... tai kuria baznycia tiketi - Rusijos ar Ukrainos? Visai absurdiska situacija...

gaudy2014-03-20 19:53

Ale kaip gerai nebereiks eiti į bažnyčią ir mišių nebeužprašinėsiu. Gerai ir pačiu laiku save parodė. Parodė, kad yra satanistai ir tarnauja šėtonui. Nežinojau, kad buvo nulėkę net briuselį - sadomitų sostinę pagarbinti šėtono... Čia man tai tikrai naujiena. Bet yra ir gera pusė tai palengvina apsisprendimą: išspirti juos iš savo sąmonės kaip satnos tarnus. Mes po šito tapome laisvesniai.

su Rolandu Paulausku2014-03-20 19:24

Šiandien, kovo 20 d., 18:30 tiesiogiai transliuosime susitikimą su Rolandu Paulausku Vilniuje. Norintys dalyvauti asmeniškai, kviečiami atvykti į Maironio g.6 Vilniaus Dailės Akademiją, 208 (II a.), Meno skaityklą. transliacija: ww.rolandaspaulauskas.lt

akivaizdu2014-03-20 19:15

Po to kai prie bažnyčios vairo Vetikane stojo jėzuitas, prasidėjo sparti bažnyčios degradacija. Kai reikia ginti pagrindinius bažnyčios postulatus, apsaugoti Kristaus bažnyčią nuo jos pamatų ardymo, jėzuitai nuolankiai tyli, o štai į politiką - kišasi. Tai masonų ordinas, aukso veršio ir Mamonos garbintojai, antikristo tarnai, pavogę krikščionių simbolius.

sukneliuotiems diedams- kunigams2014-03-20 19:07

be savo šventų raštų jūs dar ir Konstituciją pasiskaitykit ir nepudrinkit žmonėm smegenų. Europines vertybes pradedat sergėt? Geriau sakykit, nuo kada savo procesijose įvesit prievartinius gėjų paradus?

Edita2014-03-20 18:57

as tai siulyciau vietoje baznycios paremti ekspertus. eu

terra2014-03-20 18:47

Tai siulau boikotuoti rinkliavas baznycioje.Tegul juos Grybauskaite islaiko.

manau, kad šachmatuose valdovė mato daug ėjimų į priekį2014-03-20 18:44

Ėjimai toli pramatantys. Po "draugystės" su konservatoriais - labai greit ateis laikas, kai konservatoriai neatsigaus nuo gauto nokdauno? Tas pats ir su Bažnyčia - pajus tik tada, kai pamatys, kad ji atsidūrė toli toli nuo žmonių, nes nuėjo ne su Lietuva... Jie pasisakė ir prieš parašų rinkimą, bet įvyko stebuklas ir parašai - jiems netikint - buvo surinkti.... Atsibuskite ir kelkitės....

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-20 18:42

Nezinau kaip ten su tuo vyskupu Kevalu, taciau Tomkeviciaus realia nuomone del zemes grobiku, vagiu Vytauto Didziojo universitete, kai valde komunistu partijos sekretorius Vytautas Kaminskas, o Tomkevicius buvo vienu du universiteto tarybos pirmininkas, tai zemgrobystes viesumo epogejuje.... S. Tomkevicius NEPASTEBEJO siu aferu universitete ir patvirtino komunisto rektoriaus V. Kaminsko ataskaita. taigi s. Tomkevicius praktiskai gerai tarnavo komunistiniams vagims.... pasirodo ir dabar tarnauja. Ka tai galetu reiksti?

Beta 139-tam2014-03-20 18:28

Nemanau, kad arkivyskupas metropolitas Sigitas Grušas nutylės šitą akibrokštą. Nes tuodu kompromituoja visą katalikų bažnyčią.

kur musu Valanciai?!2014-03-20 18:23

Apgailestauju, kad sviesuoliai apleido musu zeme per anksti. A. a. kardinolui Sladkeviciui, kun. Zdebskiui ir kitiems kunigams, nepasidavusiems KGB ir komunistams. Geda arkiv. S. Tamkeviciui nesuvokti ir nepalaikyti TAUTOS. Manes kataliku baznycioje NEBERA. Jus isdavete TAUTA, pasidavete saujelei oligarchu, buv. komunistams. Jums nederejo fotografuotis su KGB majore, kurios tevas galimai prisidejo prie lietuviu isvezimo i Sibira ir t. t. Kadangi prabilote apie eura, tad laikas ir Baznyciai moketi mokescius uz iplaukas. Tautieciams laikas skelbti peticija popieziui,kad S. Tamkevicius butu paleistas i atsarga ir nebedrumstu tautai smegenu. Tikiu, pasirasys daug Lietuvos zmoniu. Kataliku. Tikiu, kad dar yra ir padoriu kunigu, nuosirdziai mylinciu savo krasta ir tauta.

Vyskupai klysta2014-03-20 18:08

Taip negalima, tautos teisė yra Konstitucinė, parsideda agitacija. Pradeda Vyskupai. Kai peidorosai griobė Mergaitę, Sigitas Tamkevicius tepasakė : tokia Dievo valia. Kodėl dabar ne Dievo, ne tautos, o vyskupų valia. Kur mergaitė Vyskupe?

tai kunigas2014-03-20 17:57

išpažinties metu gali paklaust,ar pritariu referendumui,euro įvedimui...Gali neduot nuodėmių išrišimo?

Aštrus2014-03-20 17:55

Stalino laikais križiniai irgi gerai sutare

Labai keista,2014-03-20 17:27

kad Dalia Grybauskaite vis dar populiarumo virsuneje, negi zmones nemato, kad musu Prezidentes planai visi pries Lietuvos zmoniu valia ir salies gerove. I. ignoruojamas musu pasisakymas del atomines elektrines, stumimas nusikalstamos oligarchines bendroves 'Sevron' musu gamtos ir vandens niokojimui, stumimas visos Lietuvos ispardavimas - zemiu atidavimo uzsienieciams forma. Visi tie negrazus planai yra pridengti, neva Lietuvos reikalu sprendimu, o isties visi jie kenkia Lietuvai. As tikrai uz ja nebalsuosiu, nes labai nusivyliau jos kalbomis ir darbais.

Katanis2014-03-20 17:27

Tebunie Sigitui ir Kestuciui kurmiams lengva eurosojuzo zemele!

Ačiū Dievui2014-03-20 17:20

Atėmė ilgaskverniams protą,norėdamas demaskuoti jų tikslus.

Chi chi chi2014-03-20 17:16

Baigs jie savo dienas kaip UŽKEIKTIEJI VIENUOLIAI.Tikėsime tiesiai į DIEVĄ,apsieidami be sušiktų "tarpininkų".

Beta Nuomonei2014-03-20 17:10

Teisingai pastebėjote. Jei jau dirba ne tik sielovadoje darbą, lai ir mokesčius moka.

Nuomonė2014-03-20 16:55

Bažnyčios pajamos tada turi būti apmokestintos.Jei kunigija pameta dvasingumą,tai faktiškai atsisako dvasios mokytojo pareigų,nes be dvasingumo jos neįmanomos,be vidinių pagrindinių vertybių ir supratimo taip pat,tai jie lieka verslininkų statuse.Verslininkai moka mokesčius valstybei ir tik Tautos dvasios mokytojai,atsidavę Tautai,Tautos dvasios gydytojai,gali būti tautos globojami,atleisti nuo mokesčių,pasirūpinta jų senatve.

ruta2014-03-20 16:54

Na , kunigu ir kitu 'sventu' mes nerenkame , galime tik ignoruoti / nelankyti , neremti baznycios / , bet turime Konstitucijos teise rinkti prezidenta , tai ir isrinkime tradicines orentacijos , padoru , moralu , principinga !

gaudy2014-03-20 16:36

Na štai Tauta eilinį kartą palikta vienui viena... taigi tuo pareiškiu, kad aš būdamas kataliku niekaip neberemsiu šių satanistų. Nei aukomis nei lankymosi bažnyčioje. Tikriausias bendravimas su D-vu - be tarpininkų. Kaip rodo šis elgesys vadinamųjų pateptųjų: jie stengiasi įkišti savo varpą per ausį kiek vienam tikinčiam. Manau klebonai susimovė.

pilietė2014-03-20 16:31

KOKIA TEISĘ KUNIGAI TURI KIŠTIS Į POLITIKĄ IR DAR LABAI ĮDOMU,KAD GRYBĖS BAŽNYČIOJE NEI SU ŽIBURIU NEPAMATYSI,BET KAI REIKIA TAI IR PRIE KUNIGĖLIŲ PASIPAVEIKSLUOJA IR BAŽNYČIOJE PABEZDA

Untanas2014-03-20 15:47

Viskas perkama ir parduodama, sąžinė taip pat.Ir nesvarbu ar kunigo,ar runkelio.

Run2014-03-20 15:46

Kunigai parazitai daugiau niekas

O man atrode2014-03-20 15:45

Kad baznycia ir valstybe yra atskirtos.

As2014-03-20 15:31

Šituo žingsniu yra bandoma įtikinti senjorus referendumo žala ir tuo, kad labai gerai yra žemę parduoti velniai žino kam. Juk jiems kunigėlio nuomonė labai svarbi šiai gyventojų amžiaus grupei.

Letas Palmaitis 120-am2014-03-20 15:27

Šventasis Tėvas turi Lietuvoje savo nuncijų ir pakankamai daug ištikimų kunigų. Manau, jis yra gerai informuotas. Bažnyčia, ačiū D-vui, nėra demokratinė organizacija, joje veikia gryna teokratija ir peticijos nerašomos. Kiekvienas joje gali turėti ir reikšti tik savo nuomonę, bet negali peršokti per tai, kas jam nepriklauso. Informuoti Popiežių yra kunigų reikalas. Jei iš tikrųjų kažkas negerai su kunigais, kurie atėjo iš pačios tautos, tai greičiau jau tautos bėda - pažiūrėkite į komentarus, kiek aplink JHS ir Bažnyčios nekentėjų. Savo nuomonę ką tik patikslinau, bet tai padariau pasibaisėjęs komentarais. Mes čia apmąstome situaciją ir turime suprasti, kaip bendrai išsaugoti savo ir savo artimųjų ištikimybę Išganytojui.

Letui dar2014-03-20 15:14

na va, pagrindas peticijai jau yra :-)

Letas Palmaitis2014-03-20 15:10

Džiugina tik tai, kad žmonės neabejingi tikėjimo klausimui - tiek daug nesąmonių per tokį trumpą laiką prirašyti! Miniõs atmintis, kaip visada, trumpa - pamiršo, kas organizavo Lietuvos rezistenciją ir aukojosi bolševikinės okupacijos metais. Dar įdomu, kad atrodo, jog sovietmečiu lietuviai daug geriau suprato krikščionybę nei dabar, kada jau reikia naujos misijos. Deja, pagonių pilnuma jau įėjusi ir Malonės vartai užsidaro. Pabaigą ir JHS atėjimą regėsime Šventojoje Žemėje, o Europoje, ko gero, gali likti tik vienas ištikimas kunigas - pats Šventasis Tėvas Pranciškus. Nes mūsų hierarchai, deja, palaiko nužmogėjusią antikristinę globalinę tvarką visais požiūriais ir net vyksta už ją padėkoti tikėjimo griovėjams, kuriuos Šventasis Tėvas netiesiogiai paminėjo 2013 11 28 d. homilijoje. Katalikas yra krikščionis, kuris išpažįsta Popiežių šv. Petro įpėdiniu ir jo klauso, būtent: naujų persekiojimų laikais būti ištikimiems iki galo, kaip pranašas Danielis! Hierarchai gal nenori matyti tiesos, tačiau negali neturėti nuovokos, ką reiškia konstutucijos skelbiama tautos, kaip aukščiausio valstybės suvereno, teisė, tiesiogiai realizuojama per referendumą. Organizatoriai - taip, gali suklysti, bet juk ne jie, bet tauta pasakys savo sprendimą. Jei neturima nuovokos, kad kvietimas boikotuoti dar tik potencialiai nepageidaujamą kitokia tautos galvoseną ir sprendimą, yra antikonstitucinis antivalstybinis veiksmas, kaip galima patikėti, kad šie žmonės supranta, kas ką klaidina? Dar būtų galima patikėti, jei remdamiesi Šventuoju Raštu, jie garbintų tik D-vą, bet ne sustabmeldinamas žmonių konstitucijas, neigtų demokratiją ir reikalautų teokratijos. Tačiau jie dėkoja Europos Sąjungai už viską, ka ji demokratinėje D-vo neigimo veikloje yra padariusi, jungdama pasaulį Antikristo dvasia. Silpniems katalikams yra kuo nusivilti. Tačiau nereikia pamiršti, kad Bažnyčia nėra jokia kunigų organizacija, bet yra visų tikinčiųjų, čia ir Danguje, bendruomenė, sudaranti JHS Kūną, kurio Galva yra Jis Pats, ir kad krikščioniškame gyvenime negali būti nieko nekrikščioniško, pvz. , kad ir politikos. Kunigas nėra šamanas, organizuojantis susitikimus su dvasiomis, bet Evangelijos skelbėjas kiekvienai gyvenimo situacijai, kad visas gyvenimas būtų pašvęstas D-vui. Kunigas yra atnašautojas anapus laiko vykdomos Atperkamosios D-vo Avinėlio Kūno ir Kraujo Golgotos Aukos, per Kurią jungiamės su JHS Jo Kryžiuje už savo ir kitų žmonių Išganymą. Taigi joks nemokša negali nurodinėti kunigui, ką tam, jo manymu, reikia ar nereikia daryti. Krikščionis privalo klausyti kunigo, kuris ištikimas Kristui. Toks visų pirma turi būti jo vyskupas. Deja, kai vyskupas duoda progą suabejoti savimi, belieka aukštesnis kunigas, o po 2013 11 28 homilijos Šventasis Tėvas nė vienam Tiesą ir Kristų mylinčiam nesukels abejonių. Nes ta kalba ne dėl savo žemiško lamėjimo šioje tvarkoje, bet dėl savo joje pralaimėjimo vardan JHS, kuris yra Kelias, Tiesa ir Gyvenimas. D-vas ir yra Tiesa. Jei abejoji savo kunigu, klausyk aukštesnio, jokia tragedija. Interneto laikais gali kasdien klausyti Popiežiaus pamokslų. Pagaliau daugelis pažįsta nemaža kunigų, kuriais pasitiki, kad jie nėra JHS išdavikai. Vadinas, jų teikiami sakramentai tikri. O kas mano "betarpiškai" bendrauti su D-vu, tegu sau bando, tik tai nėra bažnytinis=bendruomeninis bendravimas, kuris vienas tik ir užtikrina buvimą Išganomajame JHS Kūne.

Letui P.2014-03-20 15:09

Brangus Letai, ar nesutiktumete, kaip Sventa rasta ismanantis zmogus, suraityti Svento rasto citatomis-argumentais pagrista peticija Romos popieziui del Lietuvos dvasininkijos hierarchu isklydimo is D-vo kelio ir tapimo fariziejais. Peticija pasirasytu, manau, nemazai zmoniu, tikinciu D-va, bet visiskai nepritarianciu straipsnyje aptariamam kunigu demarsui.

joooo2014-03-20 15:07

Del referendumo /Laisvaslaikrastis/.

Juozapas2014-03-20 15:06

Įvykio vertimas į žmonių kalba::: bažnyčios hierarchams ant stalo buvo padėtas segtuvas su visų kunigų kurie turi nuodėmių sąrašu. Kunigai- peteraštai, kunigai-pedofilai, kunigai-ištvirkėliai, kunigai-turintys vaikų, kunigai-apsivogėliai. Sąrašiukas netrumpas gali būti. Ir hierarXų jame yra. Tuomet dėl pilno aiškumo parodomas filmukas su video ir foto iliustracijomis. Po viso tokio šou, sekančią dieną apsilanko TaKuriVisadaNePrieKO ir išreiškia "susirūpinimą" dėl pavojaus Šventos Bažnyčios autoritetui, jeigu ... Susirūpinimas buvo išgirstas ir suprastas teisingai. Jokių netikėtumų ir nekalto prasidėjimo stebuklų visame šiame reikale tikrai nėra. Maža to - manyčiau ta pačia proga buvo užsitikrintas rinkiminis palaikymas iš kalbomis sakyklų. Gal būt "nuoširdžių" santykių užtvirtinimui ir pažadėta finansinė inzekcija Ad Majorem Deus. /// Na, mielieji -pasakykite, kad buvo kitaip:)

114komentarui2014-03-20 15:05

Nejaugi jus nesupratote iki siol ,kad senai konstitucija yra paminta....ir jokios demokratijos nei su ziburiu nerasite Lietuvoj...Ka konstitucijos teismai sperndzia?Juk buvo daug pavyzdziu ,kad isistikinti...kad konstitucinis teismas tapo pajuokos objektu ..bent mano tokia nuomone.

AAA2014-03-20 15:04

Ar nebus taip, kad su kuo sutampi, tuo ir tampi? Gaila, kad S.Tomkevičius pamiršta, kam turi tarnauti valdžios. Tik dėl "elito" egoizmo einame į dar didesnį susipriešinimą, dalis visuomenės sufanatėja ir net nemato meškos ilčių. Deja, už tai reikia "dėkoti" didžiosioms partijoms, tiksliau - jų vadovybėms. Jei "elitas" nesusivoks, laukia galimai dideli sukrėtimai.

84komentarui Rita2014-03-20 15:03

Baisiai jiems cia rupi ar jus eisite i ta katedra ar neisite???Zino ,kad eisite..Jei jiems nerupejo maza mergaite is Garliavos ,kuri tikrai prase pagalbos,tai ka dar noreti is ju tu kunigu?

Ǒ2014-03-20 14:59

Jei kunigai vienareikšmiškai pasisakė už būsimojo referendumo boikotavimą, tai reiškia, jog jie susiruošė pažeisti Lietuvos Konstitucijos 28 straipsnį, kuris skamba taip: "Įgyvendindamas savo teises ir naudodamasis savo laisvėmis, žmogus privalo laikytis Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir įstatymų, nevaržyti kitų žmonių teisių ir laisvių." Religinės galios centrų raginimas boikotuoti Tautos referendumą yra spaudimas nepareikšti savo nuomonės referendumo klausimais, grasinant pragaru ar kitaip psichologiškai veikiant žmones. Jei bažnytžmogiai agituotų pasisakyti prieš kartelės nuleidimą iki 100K arba už žemės pardavimą užsieniečiams, tai būtų viskas tvarkoje. Tačiau raginti boikotuoti Referendumą, siekiant jį sužlugdyti, yra kraupus nusikaltimas. Dar baisiau, kai bažnytžmogiai suauga su valdžiažmogiais, tikėdamiesi visuomeninių gėrybių perskirstymo savo naudai. Tokių mafijinių grupuočių "aš tau - tu man" susidarymas Lietuvą veda į katastrofą.

nuomone2014-03-20 14:58

Zmones lyg avinai tyli ,o tie daro ka nori su zmonemis...

ALGIMONTĖ2014-03-20 14:57

Jau, nuo šiol, atliekant išpažintį, kunigas klaus: ar pritari euro įvedimui, ar pritari žemės pardavimui užsieniečiams, ar toleruoji gėjų santuokas, ar pritari kad netoleruotina vyro ir moters sukurta šeima, ar pritari, kad pedofilija tai gėris? -Ne? -Tai nesitikėk nuodėmių išrišimo!!! -Eik lauk iš bažnyčios, bet palik auką. Tuoj indulgensijomis ims prekiaut. O bažnyčion, tuo labiau į kunigus kreipiasi tik bedieviai, kurie neturi Dievo savyje.

nustebau2014-03-20 14:49

su kgbiste nuejo obuoliauti...kaip nendrele linksta nuo vejo.

arklys kuriam aišku2014-03-20 14:48

...Pukas, ilgaskverniai..., manau toliau būs Simonko ir žinoma Aušrinė. Ir stop, nes toliau eilė būtų Ūsui, bet skenduolis pakeitė adresą...

Nuomonė2014-03-20 14:44

Kas sukūrė Romos (yra ir kitokių) katalikų Bažnyčią? Ogi Saulius pasivadinęs Paulium (tokia "išrinktosios tautos" tradicija). Sauliaus-Pauliaus kūrinys Kristaus bažnyčia netapo. RKB buvo kuriama, kaip pinigų kaupimo verslovė. Abejojat? Negi manot, kad Kristus svajojo apie Vatikaną su aukso sostu, su milžiniškomis kolekcijomis paveikslų, skulptūrų, purpurų, briliantų? O gal atmenat, ką Jėzus kalbėjo apie VAIKELIUS? Jei atmenat, kaip tai "derinasi" su arkivyskupo reakcija į Garliavos siaubą? S. Tamkevičius S. J. tyli. Ne su skausmu, o su plačia šypsena.

Ideja2014-03-20 14:41

Reikia kurti politine kunigu partija su pavadinimu -Nekaltu avineliu aljansas.Partijos vadovu turetu buti Varkala.O Prezidente turbut norejo prieiti ispazinties,nes juk negali su visais nuodemingais stoveti prie klausyklos.

ir2014-03-20 14:38

vėl nenustebino Tamkevičiaus bendravimas su kgbiste, nes ir pedofilijos skandalo pradzioje jis gynė pedofilus, gal išties tokių tarp kunigų nemažai yra?

Nuodėmė2014-03-20 14:37

Manau per rinkimus rems jie Grybauskaitę. Tai nuodėmė konservams parsidavinėti...Nekoks kvapelis. Gaila,kad ne vienija žmones,o skaldo.Aišku,sotus alkano neužjaučia.Tikiu,kad ne visi pasiduos jų šetoniškam raginimui.

2014-03-20 14:37

niekaip nesuprantu.S Tamkevičius prisistato ir pristatomas,kaip buvęs bebaimis drąsuolis,platinant "Katalikų kroniką".Kodėl dabar toks galimai prisitaikėliškas,mėgstantis būti patogiai ir sočiai ir baugus,kai tuo tarpu gerbiama sesuo Sadūnaitė išliko tokia pati- sau ištikima,monsinjoras Svarinskas liko drąsus,doras,kunigas Grigas visada žmogui artimas ir nuoširdus ir su Tauta-žmonėmis ir dar keletas garbių ir gerbiamų nuolat.

Na sventakupriai,2014-03-20 14:37

kaip jums tautos nuomone patinka? Nesitikejote? Na, va juodvarniai, zmones bunda, o jus smarkiai prasovete pro šikšnele. Skaitykite komentarus toliau ir dekites i savo be rupesciu uzpelyjusias galvas, kad 'padarete' sau 'neikainuojam paslauga', - daug kas siandien parase kryzeli baznyciai.

.2014-03-20 14:24

Jei religijos astovai pradeda politikuoti, tai parodo kas istikruju yra religija, religija yra "jegos" ir turtu siekis.

pensininkas2014-03-20 14:21

Parsidavė?

reiskia2014-03-20 14:19

kronika redagavo kgb,o spausdino lapese.nu liuks visi galai islindo.

Sigitai Sigitai2014-03-20 14:15

Tai gal ir Kronika klaidino???

geriau2014-03-20 14:11

tamkevicius pasakytu kur garliavos mergaite.negaliu patiketi,kad susidraugavo su nkvd dukra.

BBdejau2014-03-20 14:03

Jie visi garbina setona. Prabuskit zmones! Negi iki siol nematot!

Gaila2014-03-20 14:03

tik, kad žmonės nesupranta paties žodžio "Bažnyčia". Bažnyčia tai viso pasaulio tikinčiųjų bendruomenė. pabrėžiu - tikinčiųjų, tų, kurie atgimę iš Šventosios Dvasios, priėmę Jėzų Kristų į savo širdis kaip asmeninį Gelbėtoją, pasikrikštinę sąmoningai, tuo parodydami, kad numirė savo ankstesniam nuodėmingam gyvenimui. Lietuvoje dauguma netikinčių žmonių, vadinančių save katalikais, ir tuos pastatus, kur katalikų kunigai teikia "sakramentus" už pinigus, vadina "bažnyčiomis",o popiežius - "bažnyčios" tėvais, nors Jėzus neleido nieko vadinti tėvais žemėje, nes yra tik vienas visų tikinčiųjų Tėvas danguje, tas, kuris sukūrė šį pasaulį ir žmogų ir kuris iš didelės meilės siuntė savo Sūnų Jėzų Kristų į žemę gelbėti nupuolusių žmonių. Tačiau žmogaus nuopolio kaltininkas Šėtonas puikiai dirba savo darbą įteikdamas žmonėms, kad netikrą bažnyčią jie laikytų tikra. Tikra bažnyčia neturi nieko bendro su šiuo nuodėmingu pasauliu, ji yra užsiėmusi žūstančių sielų gelbėjimu, o ne politine veikla. Katalikų kunigai dar kartą patvirtino, kad su Kristaus bažnyčia jie neturi nieko bendro.

IDOMU2014-03-20 14:00

kokia nuomone turi arkivyskupas g.grusas situo klausimu.jis tikrai nera pakabintas,nes ir melynos gelytes neturejo per sausio 13...

Psichine higiena2014-03-20 13:57

Vatikano valstybes valdomos Romos kataliku organizacijos darbuotojai des pastangas Lietuvos Suvereno valios pareiskimui boikotuoti.

13 AR2014-03-20 13:47

Kunigai nepamirso savo priedermes, visa laika jie buvo isverstkuriai ir lengvos duonos ieskotojai, bet kokia kaina. Prisiminkime ispazinties gimimo istorija,zydai sukure krikscionybe is visur buvo vejami su trenksmu, tada jie ja 'patobulino' ivesdami tokius teiginius' visa valdzia nuo Dievo', 'karalius yra Dievo vietininkas zemeje' ir pan. o karaliams paaiskino, kad jie sukure mechanizma - ispazinti, kuri per kunigus, suteiks galimybe karaliams zinoti ne tik savo pilieciu poelgius, bet ir mintis. Po sitokio biblijos 'patobulinimo' del krikscionybes 'pasidave' daug saliu, o juodaskverniai tarde ir skunde zmones, o valdzia juos giljotinavo ir pude kalejimuose. Nebloga baznycios misija. O dabar Lietuvoje ikalete i savo karsta priespaskutine vini sotus juodaskverniai.

na2014-03-20 13:47

sako Bažnyčia galimai prolenkiška tai gal mano lenkai susipirks žemes tir "kėjimaas" klestės ir aukų bus daugiau.

Komentaras2014-03-20 13:47

Dievas ir bažnyčia yra du skirtingi dalykai. Šveicarija . kuri yra referendumų lyderė ir brandžiausia demokratijos valstybė. kaip tik spręstų piliečiams skaudžius klausimus referendumu.deja iki tokios aukštos demokratijos Lietuvai dar labai toli...

NU IR?2014-03-20 13:38

Kur jie buvo tie kunigai ,kai reikejo pagalbos GARLIAVOS MERGAITEI?

nuomone2014-03-20 13:37

Siaubas kas darosi toj Lietuvoj...Jau net ir kunigai pasijunge...

sudie baznycia,2014-03-20 13:36

dabar su DIEVU bendrausiu tik betarpiskai, be situ juodos sazines velnio tarnu pagalbos. Viso gero baznycia.

Avinėlis2014-03-20 13:36

Straipsnio pavadinimas iš "Bernardinai.lt" - "Arkivysk. Sigitas Tamkevičius. Klusnumo ir ištikimybės kelias"...

Elzė2014-03-20 13:35

Gerbiamieji, tik už REFERENDUMĄ, nes bažnyčios tarnai jau pardavė savo šventą tikėjimą DIEVU ir pasirinko ne tarnavimą nuskurdintam žmogui, o dideliam turto kaupimui ir pataikavimą valdžiai pažeidžiant įstatymą nesikišti į politiką.

SKORPĖ2014-03-20 13:31

O kada GRYBĖ Į BAŽNYČIĄ VAIKŠČIOT PRADĖJO ???

Pensininke2014-03-20 13:31

aukstu dvasininku pasisakymas uz zemes pardavima, kurie palaiko klanines sistemos korumpuotu politiniu partines grupes, padejo apsispresti kuo reciau eiti i baznycia ir neremti aukomis. DIEVA mylesiu savo sirdyje, bet neremsiu baznycios. Tai akivaizdziai dvasininkai remia Grybauskaites rinkimus.

sekantis zingsnis2014-03-20 13:30

bus geju vestuves arkikatedroj...kas atsitiko tamkeviciui...

Rita2014-03-20 13:29

Zmones ,neikime i katedra ,eikime i kitas baznycias .

58 JULEI2014-03-20 13:29

Kunigas Stanislovas buvo visu, pas ji artejes draugas ir patarejas. Tavo pastaba kvaila ir ne vietoje.

Na, kad juodnugariai visa laika,2014-03-20 13:24

buvo tik lengvo gyvenimo myletojai ir naudos gaudytojai, zinojomome seniai, bet, kad issigimtu iki parsidaveliu, kazkaip nedrisome galvoti. Taigi savo siulymus ir isgamu nuomone kiskit gyliai po sutana, o zmoniu reakcijos, jums laukti ilgai neteks. Zmones bunda, jusu baznycios jau tusteja, greitai jose galesite kalbetis patys su savimi. Baznycia pridare pasauliui daug bedu, yra paskendusi nuodemeje iki ausu - kada atsiprasys uz inkvizicija, prazudziusia milijonus paciu sviesiausiu zmoniu.

Karolis2014-03-20 13:24

nusivaziavo... :(

supratau2014-03-20 13:24

grybauskaite ir tamkeviciu vienija melynos gelytes.reikia rasyt laiska popieziui,kad jo kadensija nutrauktu.

Hm,2014-03-20 13:23

kunigai is viso turetu nesikisti i politika. Ju darbas-ganyti sielas, o ne spresti politinius klausimus. Turetu tai suprasti. Kas yra ,,uz" zemes pardavima, gal taip pat lengvai, kazkam isakius, atsisakysime i rkalbos, ir tradiciju (tas, beje jau vyksta). Nuo kada Konstitucija-blogis? Joje aiskiai pasakyta ir apie referendumus, ir apie zemes pardavima, ir apie seima. Tai kas cia nusikalteliai? O kad Konstitucijos neiskraipytu ir nepanaudotu blogam, tam yra sukurtos tarnybos, kurios ir turi nuo to apsaugoti. Tik klausimas, kam jos tarnauja?

TAIGI2014-03-20 13:22

Tagi kunigai už kaloborantus. Iš S.Tamkevičiaus to tai nesitikėjau.SUDIEV ganytojai.

esu katalikas,2014-03-20 13:21

bet sito marazmo nesuprantu.negaliu sutikti su tamkevicium,nes ne tam musu bociai gyne lietuva nuo isdaviku,kad tamkevicius ja parduotu.gal spec tarnybos turi kompramata pries tamkeviciu,kad net garliavos byloje jo laikysena buvo keistoka...gal kas zinot koki kompramata turi pries tamkeviciu...

sas2014-03-20 13:20

"Kremliaus troliai" lenda į visus portalus ir aktyviai rašo komentarus (vyksta informacinis karas). Jau matėme Krymo "referendumą", o euro įvedimas tikrai sumažins bažnyčiose surenkamų aukų vertę (Kur čia materialinis suinteresuotumas?). Taip kad mastykite tautiečiai. P.S. Apie informacinį karą rasite pagūglinę "kremliaus troliai", o dar geriau rusiškai : "кремлевские тролли".

to to 58. Jules2014-03-20 13:18

Tėvas Stanislovas buvo visų žmonių draugelis.Už tai jam pagarba.

kokią2014-03-20 13:15

gėdą užsitraukė kunigija,kokią gėdą,galimai pasiuntusi Tautą?

Negali2014-03-20 13:14

Kunigija daug ko negali. Svarbiausia jau nebegali nešti savo sąžinės naštos. Vyskupai, pasinaudodami savo įtaka, kunigams ir žmonėms pirmieji parsiduoda dėl to, kai reikia kalbėti-tyli, kai reikia tylėti-kalba. Tiksliau jų lūpomis kalba pinigai, o gal ir baimė.

Hm2014-03-20 13:14

Kad jūs žinotumėte žmonės koks aš laimingas, kad prasidėjo toks reiškinys - REFERENDUMAS... Kaip išplaukė į paviršių visoks padžiūvęs šū-as. Išlindo iš istorijos pakampių sutanuotieji užsislapstine VUDU šamanai kunigai-satanistai, kuproti maumai-muzikantai-koloborantai, išperstar-rė prezidentė... niekšam nebeliko už ko slėptis, dabar tenka rodyti savo išsigimėliškus snukelius... O božnyčia tik eilinį kartą parodė, kad ji visada ir visais laikais buvo prieš Lietuvą ir lietuvybę - pabudome ir kelkimės ir nesustokime...

Jonas2014-03-20 13:11

Referendumas žalingas ar ne tai atskiras klausimas, bet kad jis turi įvykti ir be jokių trukdžių tai privaloma konstitucinė sąlyga.

to 58. Jules2014-03-20 13:03

Ir is kur tokiu sventargio asilu atsiranda ? Ar ne is rusu spec.tarnybu saujos tie kovotojai su 'kryziuociais" seriami?

Bažnyčos2014-03-20 13:02

ir taip pustuštės,nes jie yra valdžios ruporai.Ne Dievo.Ne Kristaus,kuris vaikščiojo su minia.Jie sufariziejėjo.

Lietuvos kunigai seniai2014-03-20 13:01

švyti demagogija ir seniai paliko bei išdavė tautą,savo ganomas aveles.Nes ir Kovo 11 vienas iš nuotraukos nedrįso išeiti į gatvę pas savo ganomas avis,juo labiau pas "pasiklydusias avis",kaip jie Prezidentės užnugaryje porina.Pasibjaurėtini.Išskyrus kelias išimtis.

Kryžiuočių esmė2014-03-20 13:00

Atsiskleidė kryžiuočių esmė. Krauju "pakrikšyta" Lietuva , išžudyti tautos šviesuliai šventieji žyniai, Šventaragio aukuro vietoje dabar stovi katedros altorius. Jogaila įkūrė Lietuvoje vyskupijas lenkų vyskupams, atidavė tūkstančius hektarų žemės , kaimus su valstiečiais , kuriuos padarė baudžiauninkais. Dabar jie per bažnyčias atiminės mūsų žemę ir atidavinės kitiems kryžiuočiams. Tai labai gerai atskleista vieno afrikos veikėjo (Desmondo Tutu ? ) : Kai jie atėjo-rankose laikė biblijas, o mes turėjome savo žemę, paskui jie mums davė biblijas ir liepė melstis,tuomet mes alakėme rankose biblijas-o jie-mūsų žemes . Tai nauja okupacija su kryžių pagalba. Verta pamąstyti, ar tie, kurie klauso jūsų "išpažinčių" patys nėra daug didesni nusidėjėliai , nei Jūs.

to 58. Jules2014-03-20 12:58

Tevas STANISLOVAS BUVO IR USPASXIKO DRAUGELIS ,NET PALAIMINES TA RUSISKA PARTIJA

to 61. Pensininke2014-03-20 12:56

Jeigu kunigai butu pasiule atsidurti KRYMO VIETOJE ,po rusu okupanto peda,TIKRIAUSIAI I BAZNYCIA KIEKVIENA DIENA EITUMET

Gal2014-03-20 12:54

kunigai agituos,kad tikintieji balsuotų už Grybauskaitę??? geriau tegul meldžiasi ir nesikiša ten,ko nesupranta arba nenori suprasti,,, juk jie tik paprasti žmonės,-ne,,, Dievai ir savo nuomonę tegul pasilieka sau,bet neklaidina tikinčiųjų,,, šiais laikais tokių kunigų,kaip a.a. buvo J.Zdebskis ,,, pavieniai,,,

NET2014-03-20 12:54

KUNIGAI MATO ,KAIP DIRBA RUSU AGENTURA

sas2014-03-20 12:52

KATALIKŲ KUNIGAI NEVADINAMI ŠVENTIKAIS! ŠVENTIKAIS VADINAMI STAČIATIKIŲ DVASININKAI.

Pensininke2014-03-20 12:47

labai nusivyliau dvasininku nuomone, tai sustiprino mane reciau vaikscioti ( kaip valstybes vadovai pasirodo tik per didziasias svente) i baznycia ir ja auka remti. Tikiu DIEVU savo sirdyje, bet dvasininkais prarandu visiska pasitikejima.

Marija2014-03-20 12:43

Jau ir kunigai soka pagal kolaborantes dudele? Ji juos itikino ir del zemes, ir del euro. Idomu,ka ji jiems pazadejo uz tai? As netikiu kunigais nuo tada, kad negyne mergaites(turiu omeny Tomkeviciu) ir stovejo "po medziu" ta baisu geguzes 17 d. ryta.O panele nuleke pas kunigus, kad tik balsu prisirinkt.Juk ji i baznycia(Katedra) neina. O zmogus, kuris Dievu netiki,tai blogas zmogus.

Steponas2014-03-20 12:39

Tiesos esmė paprasta: prieš gelbėdamas kitus, pirmiausia išsigelbėk pats. Mūsų Dvasios Tėvai tiki išsigelbėję, tačiau pamiršo SAVĘS gelbėjimo būdus. Bandau priminti: Katalikų Bažnyčios Kronika, menas išgyventi siaubinguose sovietiniuose lageriuose sugalvotuose ir įrengtuose Biblijoje aprašytos išrinktosios tautos žmonių, Sąjūdžio mitingai ir maldos prie Tautos Bažnyčiomis tapusių Televizijos Bokšto ir Parlamento, Tikėjimas, kad galime būti vieningi... Šiandien susumuokime IŠSIGELBĖJUSIŲ DVASIOS TĖVŲ AKYSE vykusių gelbėjimo darbų pasekmes: iš siaubo klykusią, bet nutildytą, gal būt net amžiams, mergaitę; dar kitą mergaitę, dabar jau išaugusią į merginas, klastingai įviliotą į Parvuso pasekėjų suregztas pinkles; dar kitą mergaitę, panorusią TIESOS ir už tai persekiotą žemiškųjų angelų sargų; svetimų valstybių pinigais dirbti atpratintus duonos augintojus; tiksliai pagal vieno dolerio kupiūroje pavaizduotą schemą į svetimus kraštus genamą Lietuvos ateitį... Perskaitęs publikuotą žinią padariau išvadą – JIE DAR NĖRA IŠSIGELBĖJĘ. Todėl tikėtis JŲ paramos mums, ieškantiems išsigelbėjimo, neliko vilties. Belieka susitaikyti su mintimi, kad skęstančiųjų gelbėjimas – pačių skęstančiųjų reikalas. Užsiimkime šiuo reikalu neatidėliodami darbų rytdienai. Dar kartą perskaitykime Vytauto Landsbergio mintis apie nematomą, tačiau realiai Lietuvą valdančią jėgą. Susimąstykime. Ramiai, kiekvienas pagal savo išgales, pabandykime surasti atsakymą į šiandien AKTUALIAUSIĄ vieno iš MŪSŲ valstybės kūrėjų klausimą.

Jules2014-03-20 12:38

Tėvas Stanislovas buvo AMBalo draugelis, neatrodo?

Jonux2014-03-20 12:36

Kokius baisius darbus dirba prezidente!Vyriokai su sukniom ,ar jau sperma smegenis uzspaude,kad nebesuvokiat ka darot?

bronius2014-03-20 12:36

dvasininkai apskritai aktyviau turėtų reikštis politikoj. Per pamokslą tam galėtų skirti porą minučių, bo žmoneliam nuo šunaujos leidinių gerokai pačiuožęs stogas.

as2014-03-20 12:35

Nuvylė tokia kunigų pozicija. Tėvas Stanislovas galvotų priešingai.Toli tam Tamkevičiui iki dvasinio autoriteto....

LABAI2014-03-20 12:35

teisingai parašyta Leto Palmaičio komentare.

MANE2014-03-20 12:25

taip pat nuvylė kunigai, tai kuo tikėti? Juk parduodama Lietuvos žemė. Ar tada galėsime apsiginti nuo danų kiaulių?Prisipirkę žemių jie statys kiaulides kur panorės.Visaip galvojama ir nei vienas valstybės vadovas nesiteikia žmonėms išsamiai paaiškinti kaip čia bus, o tik konstatuoja faktą.

lokaut2014-03-20 12:19

Milda M. šaunus komentaras.

Kunigas2014-03-20 12:19

Bolševikai iš mūsų šeimos atėmė 1 ha žemės. Tame atėmime uoliai padlaižiavo okupantui du komjaunuoliai J. T. ir G. V. Liko prie namų pasodybinio sklypo 50 arų. Stengėsi visokiais būdais atimti pusę žemės ir skirti naujakurių kolchoznikų statyboms. Tėvai per kančias atkovojo žemė kuri mus maitino ir kaip linkėjo stribai, kad jus badu priversime stoti į kolchozą. Deja aš įstojau į kunigų seminariją, kad girdėtus vaikystėje kunigo žodžius kaip Kristus daugino duoną, galėčiau ją dauginti savo tautiečiam. Okupantai atėmė žemę o mus trėmė į Sibirą, Kryme netgi su tankais užėmė žemę o totorius 1940 m. ištrėmė. Okupantams reikia teritorijos, žemių o ne žmonių gerovės. Mielieji Lietuvos žmones. Nebūčiau tapęs kunigu, jeigu tas mažas lopinėlis 50 arų žemės nebūtų mūsų šeimos maitinęs. Tad išaugę mes ne iš amerikonizmo žemės, pasaulio liberalizmo, mes tie kunigai kurie mylime savo žemę, ginkime ją ir neparduokime.

Milda M.2014-03-20 12:18

O kur Tamkevičius ir tie Deus a nobis servis tuis buvo, kuomet kariuomenė ir "advOkatas" jėga tempė iš namų mergaitę Garliavoje ? ? ?

faustas agentas2014-03-20 12:17

club4gays.com/lt/10269/

O, je2014-03-20 12:15

grybauskaitės tikėjimo Tauta ir Dievu, linija, suklaidino net kunigus. Tikrai, siaubingi dalykai dedasi Lietuvoje.

Ecclesia puer2014-03-20 12:10

Deus a nobis servis tuis.

kodėl2014-03-20 12:01

neminėjo prezidento rinkimų,palaikymas ir čia matyt užtikrintas:)

skaitytoja2014-03-20 12:00

O, ar dvasiškieji tėveliai prie kavos puodelio nekalbėjo apie Garliavos smurtą?Ar jiems ir toliau nerūpi Mergaitės,6.val ryto prašiusios "Sveika, Marija...." pagalbos, o sulaukusios niekšų ,išnešusių ją iš namų, ir pavertusių ją valstybine paslaptimi "pagalbos"? Ar referendumo boikotas jiems yra aktualesnis už Žmogaus teises?

Arūnas > Romui2014-03-20 11:58

Taip, kiekvienas turi teisę išsakyti savo nuomonę. Bet broli, ta nuomonė turi būti kuom tai pagrysta. O ne taip sau, ėmiau drėbiau taip sausai ir jūs būkit malonūs mūsų klausykit ir tik taip privalot elgtis. Taip tik kuriama nemąstančių baudžiauninkų visuomenė. Žiauriai nusivyliau kunigais, tuo labiau, kaip lendama į prezidentinę rinkimų kampaniją. Čia nieko nesiskiria nuo putiniškos sisteminės propagandos. Manau visuomenė turėtu pasmerkti tokį bažnyčios žingsnį, netgi greičiau tai išpuolis prieš visuomenę.

hehe2014-03-20 11:56

valdančiai huntai jau visai varžteliai persisuko, patys būdami bedieviai prašo net bažnyčios pagalbos savo tamsiems darbams pateisinti. Lietuvos bažnyčios pozicija yra apgailėtina... neturiu net ką pasakyti – apgailėtina.

Mimiras2014-03-20 11:53

Sovietiniai komunistai buvo tie patys globalistai, kurie stengėsi sunakinti nacionalines valstybes, jų savitumą, dabartiniai globalistai mūsų aukščiausioje valdžioje tęsia tą pačią politiką, todėl bet koks tautos valios pasireiškimas yra jiems pavojingas. Maišyti tautas - toks jų tikslas...

Mix2014-03-20 11:49

Pagaliau viešai atsiskleidė "ganytojai". Man palengvėjo, nes kaskart kildavo mintis, kad gal darau nuodėmę, kad bendrauju su Dievu be tarpininkų,bet žinodama ir girdėdama apie jų darbelius, negalėjau save prisiversti pasitikėti jais. Pritariu komentatoriaus Leto Palmaičio išsakytoms mintims, nėra ką daugiau ir pridėti.

metamorfozės2014-03-20 11:47

Liaudies patarlė sako: "Buvo buvo ir dugnas išpuvo." LIETUVOS KUNIGAI, KURIE KOVOJO SU KOMUNISTAIS, KALĖJO LAGERIUOSE, ŠIANDIEN STOVI VIENOSE GRETOSE SU KOMUNISTAIS, LIETUVOS PARDAVĖJAIS.Na, žmonės gerieji, sergame ne tik mes, eiliniai piliečiai, serga visa šalis. Daugiau neturiu žodžių.

Beta to 34. Romas2014-03-20 11:46

Turi teisę pasisakyti privačiuose pokalbiuose, bet ne daryti spaudimą tikintiesiems. Kas būtų jei taip elgtųsi ir kitos konfesijos: stačiatikiai pradėtų ginti Putiną, rabinai, arba musulmonų dvasininkai- saviškius. Jau ir taip esame supriešinta visuomenė- kunigai tik tą supriešinimą didina.

suinteresuoti2014-03-20 11:41

Pernai ar dar anksciau buvo kalbama ,kad baznycioms priklauso labai dideli ha plotai Zemes . Kodel jiems priklauso , jie gi nedirbs Zemes .?Todel ir stengiasi del saves

Jo2014-03-20 11:41

Bažnyčios tarnai prie visų valdžių gerai gyvena ir nė vienai jokių mokesčių nemoka. Skant-gera smegenų skalbykla ir grybienai paranki.

NikoGreko2014-03-20 11:39

Rusijoje kunigai dirba Putino partijai. Lietuva dar arciau priartejo prie Rusijos valdymo modelio.

28-tam2014-03-20 11:37

Kaip jums negėda ?...Mūsų "šventieji tėveliai" turi įgimtą imunitetą pedofilijos teikiamiems malonumams. Pedofilija kaž kur labai toli...gal net Vatikane.

Romas2014-03-20 11:36

Aš taip pat pasirašiau, kad referendumas įvyktų. Tačiau visi turi teisę pasakyti savo nuomonę, ir kunigai.Tegul kiekvienas vadovaujasi savo galva. Dabar, kai įvesti saugikliai, šiandien situacija keičiasi.

bus2014-03-20 11:36

Verslininkai greiciausiai visada bus uz Zemes pardavima , jie is to iziuri nauda .?

x2014-03-20 11:31

ka pazadejo baznyciai?

Dar vienas įrodymas,kad2014-03-20 11:31

relligija su tikėjimu neturi nieko bendra... tik paprastas verslas. Kaži ką gavo mainais? Gal mokesčių nemokėjimo pratesimą, ar kokias valst.pensijas....Spiritus lexus.Amen.

Matrica Lietuvoje2014-03-20 11:30

Kaži apie ką kalbėjo Dalytė su kunigėliais???? Gal ištraukė kokį kompromatą, kuris vadinasi ,,Vaikučiai pabiručiai, mylėkite mus" ar panašiai. Įjunkite smegenis. šita valstybė jau senai ŠĖTONO RANKOSE.... citata iš ltnac... Korumpuotai klerikalinei hierarchijai rūpi ne lietuvių tauta – ir tikriausiai netgi ne kažkokios abstrakčiai suvokiamos žmonijos dvasinis gelbėjimas – o savo socialinio statuso ir interesų užtikrinimas, kuris praktiškai neįmanomas nepataikaujant valdančiosios plutokratų klasės valiai, kuri ir reiškia kenkimą tautos gyvybiniams interesams.

Beta2014-03-20 11:28

LR Konstitucija 43-čias straipsnis: "Lietuvoje nėra valstybinės religijos." O tai reiškia: valstybė atskirta nuo religijos ir jokie kunigai į politinį valstybės gyvenimą negali kištis. Bet kišasi ir, kaip aiškėja iš straipsnio, Lietuvos prezidentė Grybauskaitė naudoja katalikų konfesiją, kaip kovos priemonę prieš dalį (321 000 mažiausiai) Lietuvos piliečių. Tie du aukšto rango kunigai verti tik giliausios paniekos, o Grybauskaitė, dar kartą (kelintą jau? ), pažeidė duotą priesaiką ir nusipelnė apkaltos.

Hm2014-03-20 11:27

... Tamkevičius ir už pedofilija, prisiminkite Garliavos įvykius...

Matrica Lietuvoje2014-03-20 11:26

Visa tai prieštarauja ne tik lietuvių tautos gerovei bei elementariam žmogiškumui, o ir bažnyčios skelbiamiems „krikščioniškos moralės“ lozungams – nes, mieli skaitytojai, su jokia „morale“ ES neturi nieko bendro, nebent „morale“ įvardysime kapitalistinį žmonių išnaudojimą ir homoseksualizmo paskelbimą ne tik socialine norma, o ir pageidautina, populiaria mada. Tad Vatikano funkcionieriai prieštarauja patys savo abstrakčiai keliamiems principams, kad rodo, kad absoliučiai jų daugumai visa tai – tik žodžiai, o ne darbai. ( Ltnac )

baisu2014-03-20 11:23

Nu šakės(atsiprašau už žargoną). Kiek daug davatkėlių tiki tuo, ką pasako kunigai. Dabar "plauna"žmonėms smegenis, kas netingi komunistai ir prisidėjo bažnyčia. Baisiau, kaip sovietmečiu. Liūdna ir baisu. Gal geriau jau karas būtų?

tikintysis2014-03-20 11:23

pasirašiau už referendumą. Rinkau parašus. Pasirašė daugiau nei 300 000 Lietuvos žmonių (dauguma jų tikintieji). Jie pasisakė už tai, kad referendumas būtų. Šitas hierarchų pasisakymas tikrai apgailėtinas...

Matrica Lietuvoje2014-03-20 11:20

Šiaip ar taip, kai kuriems padoriems lietuviams, vis dar tikintiems bažnytinės institucijos gerumu, ar net aklai sekantiems vadinamųjų žmonijos ganytojų priesakais, gali pasirodyti ne tik, kad šie žmonės nieko blogo nedaro, bet dar ir, kad, girdi, jų pozicija iš tiesų teisinga ir daranti gerą Lietuvai – juk Europos Sąjunga esą labai krikščioniška, humaniška ir tt. ir pan. Bet visa tai – melas. (LNac)

NA2014-03-20 11:18

Jei kunigai taip aktyvei kisai i tautos valia,ir lenda i politika.Tai ar ne laikas juos apmokestinti tolygei kaip ir visus,na o tas zemes kur uzvalde ar uzgrobe apgaules budu,ir dabar nedirba,tai nacionalizuoti ir tada leisti jiems reikstis.O dabar ka daro dvasininkija,uzsiima pedofilija,plecia ardomaja veika ir dar plius niekina tautos valia.Na ir tai viska daro,nemokedami valstybei jokiu mokesciu,ir neatnesdami valstybei jokios naudos.

rasi2014-03-20 11:15

Stresas.Kunigas itikines , Zmones , kad parduotu savo Zeme , tai reiskia mylima Tevyne , kuria turi tik viena . ?.Proteviai kovodami del savo Zemes , kad liktu ju vaikams , anukams buvo parklupdyti , paskui paguldyti , , o kunigai agituoja , kad patys atiduotume .? Mylekime savo neikainuojama turta , prabanga Zeme .

Algimantas - 12-tam2014-03-20 11:15

Pritariu nuomonei, nes, jei pasirinkome demokratiją - gyvenimą pagal žmonių, o ne Dievo valią, turime skaitytis su žmonių valia, nesvarbu, gera ji ar bloga. Referendumus numato LR Konstitucija, jos nesilaikymas - Konstitucijos pažeidimas. Kai referendumas įvyks, matysime ką dauguma nusprendė. Žinotina, kad dviejų kareivių nuomonė nusveria generolo nuomonę, o dviejų sukčių - vyskupo nuomonę. Teokratija tokiomis ydomis nepasižymėtų, tačiau Europa net savo krikščioniškos kilmės nebedrįsta minėti.

tikiuosi,2014-03-20 11:13

kad cia nesusipratimas. Kitaip baznycios pozicija siuo klausimu man nepriimtina.

gin2014-03-20 11:09

Baznycias reikia parduoti aukcionuose, kaip meno kurinius, Lietva tikrai praturtetu.

gėda2014-03-20 11:02

Kuo toliau, tuo daugiau įsitikinu,kad neklydau kreipiantis į Dievą tiesiogiai,be tarpininkų kunigų.Kunigas-politikas įtikinės žmones kaip balsuoti referendume? Kodėl kunigai tyli,kad pirmaujame savižudybėmis ir skurdu?

Dviveidžiai2014-03-20 10:53

Nuvylė. Atsiprašant, pirmą kartą pasakė savo poziciją, geriau jau nebūtų žabtų atidarę. Kaip sakoma 1/2 kunigų buvo užverbuoti, štai ir vaisiai. Garliavos atveju, išskyrus Grigą, kaip prisišikę tylėjo, kad negautų atgal nuo pedofilų. Juk Lietuvos rytas nebūtų progos praleidęs.

Suprantama2014-03-20 10:51

Ko gi dar galima tikėtis iš valstybinės religijos...

Liepa2014-03-20 10:48

Tokie kaip Nr.11 yra apsivalgę durnaropių. Nuo kada Tautą reikia ginti nuo Tautos valios ir interesų? Logikos pastarojo komentaro pozicijoj nė per nago juodymą nerasta...

pagonis2014-03-20 10:45

Sako ,kad karas su kryžiuočiais tęsėsi 200 metų. Ne tiesa. Karas vyksta. Nes Va - tik - ano atsiųsti šnipai dirba išsijuosia nuolatos.

Ar2014-03-20 10:40

kunigai uzmirso baznycios priederme? Reiketu deramiau patikrinti ir situos "verslininkais" tapusius...Pas mus kunigelis jau vos ne vicemeru tapo. Tai stai nuo kur tas puvesis!

Letas Palmaitis2014-03-20 10:39

Kas įrodė, kad žmonės klaidinami? Kas yra "žmonės", gal baudžiauninkai? Kas toks protingas paaiškina "kaip yra iš tikrųjų"? Iš tikrųjų referendumas yra konstitucinė tautos, kaip suvereno, teisė realizuoti savo aukščiausią valdžią. Kas gali atšaukti šią teisę? Juk tik referendumas. Jei visuomenė manė (tegu ir klaidingai), kad reikalingas referendumas ir surinko reikalingus parašus, tai juk nereiškia, kad visa tauta būtinai sutiks su organizatorių nuomone, ar ne? Jei kažkam netinka vien tik galima "kitokia" tautos nuomonė, ar tai ne grėsmingas valdžios uzurpavimo požymis? Kas dabar valdo, tauta ar kunigai (tiksliau - hierarchai)? Pats esu teokratijos šalininkas, bet deja, Lietuvoje dabar demokratinė santvarka, o Lietuvos Bažnyčia juk pripažįsta demokratiją, nors jos Šventajame Rašte nėra nė kvapo? Jei hierarchai pripažįsta, kad tauta turi teisę gyventi pagal savo, bet ne D-vo valią, turi pripažinti ir visą tvarką, pagal kurią pats suverenas, tauta, gali daryti tai, ką tik nori, tegu ir klaidingai, o mažuma (tarkime, geri ir protingi valdininkai) privalo paklusti. Jei nebus tvarkos, nebus ir valstybės apskritai. Arba mes kuriam teokratiją, arba skelbiam tautą suverenu - košės nereikia, ji reikš chaosą ir laisvės galą. Šio referendumo tikslas - visai tautai išreikšti savo nuomonę ne vien dėl žemės, bet ir dėl valstybės ir savo vaidmens joje, dėl galimybės realiai veikti šalies politiką, bet ne pasikliauti oligarchų palaikomų sisteminių patijų tarybose iki grabo lentos įstrigusio nepaimainomo elito cirkinių vaidmenų kaita. Dėl euro irgi yra skirtingų požiūrių, tačiau faktas, kad tai yra bendras ekonominis įrankis palūkininkų sukurtos sistemos, kuri, anot Šventojo Tėvo šv. Mortos Namuose 2013 11 28 d. homilijoje pasakytų žodžių, "draudžia viešai garbinti D-vą", o tai yra "priartėjusios pabaigos", t. y. Antikristo, ženklas. Popiežius ragina būti ištikimiems iki galo, kaip pranašas Danielis, ir dar prideda mesijinės apaštalo Pauliaus frazės Rom 11, 25-26 pradžią. Tai reiškia, kad "pagonių pilnuma" baigia įeiti, nes likusieji išvaro D-vą iš viešosios erdvės, draudžia rodyti tikybos atributiką, sodina į kalėjimus už Šventojo Rašto pacitavimą apie sodomiją. Tuo pat metu mūsų vyskupai lankosi Briuselyje ir dėkoja Europos Sąjungai už ilgametį darbą vienijant žmoniją pagal Popiežiaus nurodytus pabaigos požymius. Tai verčia įtarti artėjant apostazijai, tad katalikui saugiau laikytis Popiežiaus, tegu jį ir visi paliktų, nei hierarchų, kurių elgesio ir veiksmų palaikant antikristinę tvarką sunku suprasti neateistiniame kontekste.

araminas2014-03-20 10:37

dziaugiuosi kad kunigai prisijunge prie konservatoriu ir grybauskaites, tai vieninteliai zmones kurie neparduos lietuvos ir apgins nepriklausomybe. aciu uz kunigu ryzta skleidziant tiesa.

skursta bažnyčia2014-03-20 10:36

šiaip tikrai skursta bažnyčia - ypač provincijoje. O Grybauskaitei keletas milijonų - smulkmena....

Rungas2014-03-20 10:35

Paskutiniai nusimetė kaukes. Kas tai įvyks, nuojauta buvo.

nieko2014-03-20 10:31

naujo. Kunigai ir yra globa-listai kilnojami iš vienos vietos ar valstybės į kitą atlikti pareigą. Jiems namelis,kuriame įsikūrus šeima ir ten krykščiantys vaikučiai,lietuvis,dirbantis ir mylintis savo žemę, nutolę ir sąmonėje kaip vertybė galimai negyvena. Jų gyvenimo būdas pasąmonėje galimai formuoja nuostatą "kur esu ten gerai". Todėl prisirišimo prie žemės,kaip vieno iš valstybingumo akmens,neegzistuoja,o žemė greičiau paverčiama preke,jam ji gamybos priemone nebuvo ir nebus. Koks skirtumas gauti aukas litais ar eurais ir svarbu,kad nebūtų vėl keliamas klausimas,kuris buvo iškeltas dėl Bažnyčios pajamų apmokestinimo. Bet Lietuvoje ir kunigų-dvasinių vedlių,Lietuvos patriotų ir mes Lietuvos gyventojai juos žinom. Ačiū šiems žmonėms,dvasiniams mokytojams, kurie ne interesų,bet meile žmogui-Tautai,Lietuvos valstybingumui vedini gyvena.

Jonas2014-03-20 10:23

Putinas gins rusus, kurių ir pas mus nemažai gyvena. Danai gins savo kiaules, kurių pas mus daugoka. Lietuviams neliks ką ginti, nes žemę parduosime tiems patiems rusams ir danams.

na2014-03-20 10:16

matyt pozicijos silpnos,kad pakvete I pagalba kunigelius.Jie gal greitai ir I darzelius,mokyklas vaikscios-nes grazu zodi-masturbacija:)))))

klausimas2014-03-20 10:14

ar baznyciai jau grazintas jos visa turtas ir zemes?Jei atsakymas "ne",tai tada aisku kodel sitie "ganytojai" mekena valdziazmogiu pusej.Garliavos istorijoj tokie tamkeviciai del tos pacios priezasties tylejo kaip i kelnias prikrove.

Kunigai-politikai?2014-03-20 10:04

Tai kažkas naujo..., nors nevisai, Jie visada išlenda iš savo menių ir patarinėja runkeliams, kad valdžios sprendimai yra nesvarstytini. Tikriausiai pasidarė baisu dėl savo žemių paežeriuose ir pajūryje, kad taip šoka piestu? Muset turi tokią mintį pelningai parduoti užsienečiams.

Senas Vilkas2014-03-20 10:03

Kunigai eilini karta praleido proga patylėti. Bet, tai eilinis smūgis jų pačių rankomis sau į paširdį. Politikavimas nėra kunigų reikalas.

Vienas klanas!2014-03-20 10:01

Kas dar gali eiti i tas baznycias?Su dievu galima kalbetis ir be tarpininku!

gintas2014-03-20 10:00

Kunigai stojo į kosmopolitų gretas, į Lietuvos nepriklausomybės naikintojų gretas. Čia tai bent salto mortale!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi