2019 m. lapkričio 19 d.

 

Lietuvos radijo ir televizijos komisija leido atnaujinti propagandinio Kremliaus ruporo veiklą Lietuvoje

1
Paskelbta: 2019-08-05 09:31 Autorius: ekspertai.eu
Lietuvos radijo ir televizijos komisijos pirmininkas Mantas Martišius (dešinėje). Nuotr. facebook.com
Lietuvos radijo ir televizijos komisijos pirmininkas Mantas Martišius (dešinėje). Nuotr. facebook.com

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) 2019 metų liepos 10 dieną priėmė sprendimą blokuoti prieigą prie mažai populiarios, tačiau aktyviai ypač Žmonių partijos populiarinamos sputniknews.lt svetainės, dėl pažeistų autorinių teisių.

Paaiškėjo, kad Rusijos propagandinis tinklalapis savavališkai ir neteisėtai be valstybinio transliuotojo LRT sutikimo perspausdina ir skleidžia LRT priklausančia informacinę medžiagą – net 1464 straipsnius.

Tačiau liepos 29 d. LRTK pranešė, kad iki rugpjūčio 1 d. prieiga prie interneto svetainės sputniknews.lt atnaujinta.

„Gavusi ir patikrinusi informaciją, kad neteisėtai viešai skelbtas autorių teisių saugomas turinys iš interneto svetainės sputniknews.lt yra pašalintas, Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) atnaujins prieigą prie šios svetainės.

Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme nustatyta, kad  pašalinus autorių teisių saugomo turinio pažeidimą ir apie tai pranešus LRTK, prieiga prie užblokuoto interneto domeno vardo, identifikuojančio interneto svetainę, atnaujinama per 5 darbo dienas nuo informacijos apie pašalintą autorių teisių saugomo turinio pažeidimą gavimo dienos.

Šioje interneto svetainėje savavališkai ir neteisėtai be LRT sutikimo buvo perspausdinama LRT priklausanti informacinė medžiaga (straipsniai), joje per dieną apsilankydavo 3934 unikalių lankytojų, interneto svetainės puslapiai peržiūrimi virš 15000 kartų.

Siekdama apsaugoti autorių teises internete, 2019 m. liepos 10 d. LRTK priėmė sprendimą duoti privalomus nurodymus interneto prieigos paslaugų teikėjams nutraukti neteisėtą autorių teisių saugomo turinio viešą skelbimą interneto svetainėje sputniknews.lt. Sprendimas įsigaliojo 2019 m. liepos 12 d. jį sankcionavus Vilniaus apygardos administraciniam teismui“, - skelbiama LRTK pranešime visuomenei.

Susiję:

Rusijos propagandinis portalas Lietuvoje bus blokuojamas, nes platina valstybinio transliuotojo LRT straipsnius  

„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško VšĮ „Ekspertai.eu“ sutikimo, kurį galima gauti adresu info@ekspertai.eu
 
Komentarai

 
1. Anfisa
(2019-08-05 12:01:07)
(88.118.163.49) Parašė:

Aisku, kad, jeigu taip toliau ir tesis, tai LRT isvis negales rodyti jokios video medziagos. Kadangi savo filmuoto kontento turi labai mazai, dauguma video, ipac is uzsienio, gaunasi pertransliuojama neteisetai - be autoriu sutikimo. Ar teisingai manau?



Parašykite komentarą
Ekspertai.eu įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas.
Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka.
Ekspertai.eu komentarų neredaguoja.
Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.
Vardas
Komentaras