ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaReferendumas

Konservatoriai kviečia boikotuoti referendumą ir paraginti į jį neiti savo šeimos narius, draugus ir kaimynus(248)

Aktyviai Rusijos interesus Lietuvoje atstovaujanti konservatorių partija išplatino pranešimą dėl birželio 29 d. vyksiančio referendumo. „Mes, TS-LKD, nariai esame tikri Lietuvos patriotai, siekiantys saugios Lietuvos tvirtoje Europoje“, – sakoma partijos pranešime.

Konservatorius, buvęs Žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius. Nuotr. businesson.eu
Konservatorius, buvęs Žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius. Nuotr. businesson.eu
Konservatorius, buvęs Žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius. Nuotr. businesson.eu
Konservatorius, buvęs Žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius. Nuotr. businesson.eu

„Mieli bendražygiai, Birželio 29 d. vyks referendumas dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnių pakeitimo. Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai yra aiškiai išsakę savo poziciją šio referendumo klausimu: visus Lietuvos žmones, o ypač partijos narius primygtinai raginame referendume nedalyvauti (neiti į jį).

Referendume bus sprendžiami trys esminiai klausimai: siekiama sumažinti referendumui surengti reikalingų parašų kiekį nuo 300 iki 100 tūkst. parašų; siekiama visiškai uždrausti žemės ūkio paskirties žemę parduoti kitų ES šalių piliečiams; uždrausti Lietuvos gamtos išteklius eksploatuoti be referendumo.

Referendumo formuluotė, nors kai kam ir skambanti patraukliai, bet yra antikonstituciška, galinti pakenkti Lietuvos narystei Europos Sąjungoje ar netgi vesti prie Lietuvos pasitraukimo iš ES. Referendumo iniciatyva šiurkščiai pažeidžia Lietuvos kaip ES narės įsipareigojimus, nes numato uždrausti žemės pardavimą net ES valstybių piliečiams.

Žemės pardavimo problemos jau yra išspręstos mūsų frakcijai Seime iniciavus žemės saugiklių įstatymus ir normaliai sureguliavus žemės rinką. TS-LKD inicijuoti saugikliai neleis spekuliuoti žeme ir užtikrins, kad ją įsigys tik tie asmenys, kurie iš tikrųjų norės dirbti žemę, užsiimti žemės ūkiu.

Tolimesnis draudimų eskalavimas ir jų įteisinimas referendumu reikštų ne Lietuvos žemės apsaugą, o tik sukeltų Lietuvos narystės ES problemas, nes Lietuva neįvykdys 2004 m. referendumu patvirtintos stojimo į ES sutarties įsipareigojimų.

” Mes, TS-LKD, nariai esame tikri Lietuvos patriotai, siekiantys saugios Lietuvos tvirtoje Europoje. Konservatorių partija

Referendumo iniciatoriai taip pat siūlo Konstitucijos pataisą, kurią priėmus, būtų sumažintas referendumui surengti Konstitucijos reikalaujamas 300 tūkst. iniciatyvą remiančių piliečių skaičius iki 100 tūkst.

Toks sumažinimas galimai atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją. Referendumo inicijavimui reikalingo piliečių parašų skaičiaus sumažinimas yra žalingas ir galimai keltų grėsmę nacionaliniam saugumui.

Tai akivaizdžiai įrodo panašios „referendumų“ iniciatyvos, kokias matėme Ukrainos Kryme. Ne veltui tokiose senose demokratijose kaip Vokietija yra taikomi netgi žymiai griežtesni barjerai referendumų organizavimui.

O taip pat, pritarus referendumo teiginiams (balsuojant referendume būtų pritariama visiems teiginiams iš karto) iškils ir tokių absurdiškų situacijų kaip, pavyzdžiui, dėl žemės gelmių turtų eksploatavimo, kai ūkininkas be referendumo pritarimo negalės atsidaryti žvyro karjero, kad galėtų pažvyruoti savo ūkio reikmėms naudojamus kelius.

Akivaizdu, kad tai yra politizuotas referendumas. Jo iniciatoriai ir jį rėmusios grupės ar partijos referendumo iniciatyvą išnaudojo savo siauriems politiniams tikslams Europos Parlamento rinkimuose, jų agitacijoje.

Tačiau tai yra trumparegiškas ir pavojingas požiūris. Tai yra kelias, atveriantis Pandoros skrynią kitoms panašioms ir netgi pavojingesnėms referendumų iniciatyvoms, pavyzdžiui, prokremliškų grupių siekiui surengti referendumą dėl Lietuvos išstojimo iš ES.

Mes, TS-LKD, nariai esame tikri Lietuvos patriotai, siekiantys saugios Lietuvos tvirtoje Europoje. Todėl nepasitikime tokiomis pseudodemokratinėmis iniciatyvomis, kuriomis siekiama ne stiprinti valstybę, o kaip tik naikinti jos pamatus, pasukti provakarietišką Lietuvos kursą atgal į Rytus.

Todėl birželio 29 d. kviečiame boikotuoti referendumą ir paraginti į jį neiti savo šeimos narius, draugus ir kaimynus. Būkime tvirti, patriotiški ir apginkime tikruosius Lietuvos interesus.“

TS-LKD pirmininkas Andrius Kubilius

TS-LKD pirmininko pavaduotojas Kazys Starkevičius

Naujausi

Komentarai (248)

Rikiuoti
Nürnberg2021-06-20 21:33

"...tokiose senose demokratijose kaip Vokietija..." Neisivaizduoju kokiu nieksu ir melagiu reikia buti ir kokiais kvailiais laikyti tauta, kad irodineti, jog Vokietija yra senos demokratijos valstybe!!! Ar tai Kaizeris, Hitleris, Merkel su savo fašistu gauja yra demokratine valstybes švyturiai!? Net vokieciai is tokio ponu Lietuvos fašistu kliedesio nusijuoktu!

kalnas2021-06-20 19:56

JUSU SAUJA, O MUS MILIJONAI,- kad ir du!

Vitalijus2021-06-20 18:48

Kokie jie bl**t patriotai jai nori žemės parduoti užsieniečiams?

Henrikas2021-06-20 17:45

Tslkd=tslgbt.

7772014-06-25 02:20

butinai ateisime butinai

MORDA2014-06-24 05:49

pasižiūriu į kokią nors atsipenėjusią valdiškais pinigais (t. y. visai tautai skirtais, tačiau "nusipelniusių gyventi geriau" išvogtais) Mordą ir nesunkiai suprantu, kodėl Jie jau Bijo žmonių... Ir bijokite kiek tik norite, Vagys neraliuoti, - jūsų "darbai" atsispindi - Jūsų atsipenėtose Mordose ir Jūsų kalbose. Taigi - Visi į Tautos Susirinkimą - REFERENDUMĄ! Jeigu "vadai" tapo protiškai "suvaikėję" arba neįgalūs spręsti dėl juos užvaldžiusio Godumo ar pernelyg didelio savęs-sureikšminimo, tam ir yra "Imuninis Tautos Atsakas" - spręsti "užpuliavusias" problemas sveiku protu suvokiamais būdais. Toji "šunauja", kuri yra "prisidirbusi" (YesMan-ai, tarnaujantys svetimiesiems už solidų Ėdalą) - je puikiai supranta, kad Nevykdė Dievo Įsakymų, nors vaikščiojo Bažnyčion ir dėjosi pamaldžiais ėriukais. Už Referendumą ir viskas (net kalbos negali būti, kad Boikotuoti ne Maksimos ir Vadovaujančiųjų (kaip buvo 2003), bet Piliečių įnicijuotą Referendumą. Ir patriarchą Vytautą Landsbergį mes (žmonės) Prymygtinai kviečiame DALYVAUTI. Bet kuris Vadovas (jis gi tik Individas) gali žmogiškai suklysti (ir net Tauta gali priimti nebaisiai gerų sprendimų ir po kurio laiko juos taisyti), bet kiekvienas neišprotėjęs pilietis puikiai suvokia, kad Kolegialus-Sprendimas bus ir tobulesnis ir tikslesnis ir labiau artimas Daugumos lūkesčiams, nei valdomos interesų-grupelės "teisėjų"...

pensininkas2014-06-23 22:20

Kubilius ir daugelis iš konservatorių tarybos narių, priėmusių antivalstybinį ir nedemokratinį nutarimą, yra priėmę priesaiką Seime: BŪTI IŠTIKIMIEMS LIETUVOS RESPUBLIKAI, SAUGOTI JOS ŽEMIŲ VIENTISUMĄ, VISOMIS IŠGALĖMIS STIPRINTI LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBĘ, SĄŽININGAI TARNAUTI TĖVYNEI, DEMOKRATIJAI, LIETUVOS ŽMONIŲ GEROVEI. Bet priimtas nutarimas nesaugo Lietuvos žemių vientisumo, nestiprina Lietuvos nepriklausomybės, netarnauja demokratijai, nes primygtinai ragina TS-LKD narius ir visus Lietuvos žmones birželio 29 d. referendume nedalyvauti (neiti į jį). Toks partijos primygtinis (įsakmus) raginimas neiti į PRIVALOMĄJĮ Referendumą ne tik nedemokratinis, bet galimai žeidžia Baudžiamojo Kodekso 173 straipsnį užtraukiantį laisvės atėmimą iki 5 metų.

yelow submarine2014-06-23 07:19

štai ir vėl konservai paskleidė didžiulę smarvę - tik šį kartą man regis tik nabašnikai sugebės nesuprasti kokia šiukšlių krūva yra tie konservai ...

Galvočiau,2014-06-23 04:48

kad už tokį pasiūlymą,tokia partija turėtų būti uždrausta.Jei tokiai partijai tautos nuomonė - pavojus valstybei,tai kam ta partija tarnauja;Bruseliui ar Lietuvos žmonėms?

Justas2014-06-23 03:18

konservatoriai, ir toliau ramiai sau "stovėkit po medžiu"- jūsų nuomonė niekam neįdomi - traukinys jau nuvažiavo,,, o mes ateisim į REFERENDUMĄ ir balsuosime "taip"!

Amelijai2014-06-22 16:37

tai kodėl taip blokuojama informacija,rinkimų kortelės kitose apylinkėse narių gautos tik penktadienį ryte-06 20 dieną?Kodėl?Galkad žmonės nežinotų,ar kad suprastų, kad jie niekam nereikalingi,jei neinformuojami,kortelės sumetomas į atlapotas ar išsilanksčiusias pašto dėžutes,iš kurių iškrenta,neužsukus pas laukiantį jų, norintį išreikšti savo nuomonę Lietuvos pilietį?Tai,kad Amelija vėl klaidžiojat,kaip visada be orientacijos,galimai:)?

Beta2014-06-22 11:37

Lietuvos Konstitucija, 4 straipsnis Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus. Konservai GĖDA, jei nesuvokiate ir ardote Lietuvos konstitucinę santvarką. Jukš!

Miklieji2014-06-22 10:13

konservatoriai, ATEISIME, BŪTINAI ATEISIME...PRIVALOME ATLIKTI PAREIGĄ.

konservai-2014-06-22 06:23

dvasios ubagai.Įtariu,kad yra Tėvynės išdavikai ir ten sulindę dauguma tokių,kaip kirkilas-ale kažką baigęs,bet nieko nesimokė tad ir nieko neveikia,tik savo pypkę papsi.Dykaduoniai.Todėl ir Lietuva merdi,kad niekas nieko nedirba Tautai,o plėšikauja tik sau

Amelija2014-06-22 03:04

Rašot jūs čia patys sau, suagituotus agituojat... Kas apsisprendė nedalyvaut, to jokiais spaudimais, gręžimais ir net graudenimais nepaveiksit. Apskritai absoliuti dauguma komentarų - tik noras išsilieti, išsikalbėti. Na ir kas iš to?

Nuomonė2014-06-21 00:20

- kas tų konservatorių klausys? tai jau praeitis - neturi jokio autoriteto,,, jau pasirašė sau nuosprendį,gėda !

gudi giria2014-06-21 00:14

aplamai sie proto ubagai koke teise turejo kisti greblas prie konstitucijos,be tautos,jie isvis apnaglejo zino,kad viska reiks padet I vieta,kitoke lietuva prisidengdamas patrijotiskumu durnina kauna ir lietuva,bet matyt zmones pradeda susigaudyti,kad patrijotiskuma naudoje,kaip priedanga,o vagis garbina,cia jam uzduotis,taip elktis

Negi esu visai durnas2014-06-20 19:16

Kad niekaip nesusigaudau,kaip tokie sąžiningus vaidinantys konservatoriai,gali kurstyti žmones prieš pačių priimtus įstatymus? Referendumas,kaip aš suprantu,yra tautos valios išraiška,kuri neskundžiama ir suspenduojama jokiais įstatymais. Kiek dar mus laikys ožiais malkom pjaut mūsų garbieji vadovai ir seimo nariai? Reiktų dar ir referendumo,kad seime galėtų sėdėti tik ne daugiau kaip dvi kadencijas. Rotacija visur vykdoma,tai ir seime turėtų taip būti. Bijo įsileisti visa seimo senuomenė jaunesnių,kad nesugalvotų pakeisti jų sumanytos santvarkos į tikrąją demokratiją. Negi mes tik tinkame linkčioti galvom,o ne spręsti savo šalies problemų patys?

p.p.A.Kubiliau ir K.Starkevičiau2014-06-20 16:24

Kas galėtų paneigti,kad jūsų nenoras dėl referendumo nėra jūsų tikslas IŠTISAI užsisėdėti seime ir būti nuolatiniai s "valdžiažmogiais"???Jūsw patys pažeidinėjat LR konstituciją!!!

pnsininkas2014-06-20 14:14

Jiems gresia iki 5 metų kalėjimo už trugdymą pravesti referendumą.

Atmintis2014-06-20 13:49

Šitas vagies šmotas jau seniai buvo aiškus, kai Kaune, dirbdamas administrac direktorium, su vagilka goriene abu parceliavo sklypus. O tikriems paveldėtojams-špygą po nosim.

GUDI GIRIA2014-06-20 08:36

vagio smotas,kaip ateis tikri lietuviai I valdzia,tai,kaip jus vagiai tapot viskuo,taip tapsit niekuo pirmas smugis bus suduotas vagiam mirk plysk ivestas lietuvos piniginis vienetas ir daug,daug kitu dalyku,o paskutinis smugis nebus ramybes uzsienyje ryjant,slasciant lietuviu tautos proce.

Vadakste2014-06-20 06:17

Jeigu yra raginimu , kad neit i referenduma , tai gal jau viskas isparduota.Manau ,kad dori sali mylintis tautieciai eis i referenduma ir issakys savo valia, tik kazkur skaiciau , kad biletenis kazkoks neaiskus neaiskiai parasyta , tai zmones gali nesusigaudyti, ka ten uzbraukti. Referendumo rengejai galetu paiskinti per kokia spauda.

Nudienos realijos2014-06-20 03:16

Tiesiogine prasme sedziu su savo 5 asm. seima ant lagaminu. Jei referendumas vistik pavyktu, bandysiu issikraut ir gyventi cia toliau, tiesiog atsiras viltis kazka pakeisti. Jei ne, isvesiu savo vaikus i vakaru sali, kurioje nera tyciojamasi is saziningai dirbancio zmogaus. Myliu savo krasta, bet nebeimanoma kesti situ absurdisku patyciu.

BUVUSIAM KONSERVU MINISTRUI2014-06-19 21:19

STARKEVICIUI GERIAU PATYLETI - JAU SENIAI JIS TUREJO SESTI I TEISIAMUJU SUOLA UZ KYSININKAVIMA " MAILIAIS" BYLOJE!!

ateikite2014-06-19 20:14

i referenduma birzelio 29d vien delto ,kad valdzia pamatytu,kad tauta ne avinai ir su ja reik skaitytis,mano nuomone

Beta Raigerdui2014-06-19 19:16

Kad aš tokių, kurie nedalyvaus referendume todėl, kad konservai ir jų Tata taip ragina, net nepažįstu. Aplinka tokia. :)

Raigerdas Betai2014-06-19 18:30

Taip, miela Beta, bet Lietuvoje įprasta žiūrėti į nusikaltimus ir politikų demonstravimą savo piliečiams, kad jie stovi aukščiau įstatymų. Kadangi jie kolektyviai gali nubalsuoti, kad tą politiką nepaptrauks atsakomybėn, tai įstatymai jiems kaip ir negalioja. Partija ar frakcija gali "užstoti" "nekaltą" politiką ir jam bus pagrūmota pirščiuku, o gal net palinguota galva. O ką jau ką, bet Seimo nariai linguoti galvomis yra išmokę, reikia jiems tik duoti ženklą kada tai daryti. O jūs, miela Beta, kiek žmonių įkalbėjote dalyvauti referendume?

Beta2014-06-19 18:05

Va brač! Tai referendumo iniciatyvinė grupė turėtų paduoti Kubilių, Landsbergį, Starkevičių į teismą už valstybės pamatų ardymą.

kubiliui,starkeviciui ,landsbergiui ir kt.Tautos isdavikams2014-06-19 17:53

,Ragintojams Andriui Kubiliui, Kaziui Starkevičiui ir panačiems trukdytojams. Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas 172 straipsnis. Trukdymas pasinaudoti rinkimų ar referendumo teise 1. Tas, kas naudodamas psichinę prievartą arba papirkdamas, arba apgaulės būdu trukdė asmeniui realizuoti savo teisę rinkti, būti išrinktam arba dalyvauti referendume arba organizavo trukdymą asmeniui realizuoti savo teisę rinkti, būti išrinktam arba dalyvauti referendume, baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki ketverių metų. 2. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 dalyje numatytą veiką, jeigu dėl to rinkimai ar referendumas buvo pripažinti negaliojančiais, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki penkerių metų. 3. Už šiame straipsnyje numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.'

pensininke,2014-06-19 10:51

vakar per laida skirta referendumui girdejau, kaip Sakiu rajone ukininkai nuomuoja zeme is vokiecio ir norvego taip, kad ta zeme senai parduota

joo2014-06-19 00:40

Is meno akcijos video tiesoslt.

Ec2014-06-19 00:08

Referendumas tas pats kaip rinkimai, ir ten ir ten yra atsiklausiama tautos nuomonės, tik į rinkimus valdžia kviečia, o referendumą siūlo boikotuoti. Priežastis paprasta - pas mus ne demokratija, o partokratija. Referendume žmonės demokratiškai išreikš savo valią, o rinkimuose išrinks partijas (nesvarbu kokias, vienos bus pozicijoje, kitos opozicijoje, paskui keisis)

Kazimiras>214. deinis2014-06-18 21:55

jūs teisus.Čia ir akliui, ir kiaulei ir gaudžiui ir net avinui Vincui aišku. Už tai reikia neiti.

deinis2014-06-18 21:45

Tas referendumas ne tiek dėl žemės ,bet del to kad surimkus tuos100 000 parašų galėtų išginti tuos visus konservatorius ,vot ko baisiausiai bijo .

Zinovas> 210 ir kitiems2014-06-18 20:11

Ko gero taip ir yra, kad konstitucija parašyta ant tualetinio popieriaus. Antraip ar būtų klanui kilęs nenumaldomas noras apkakoti tą konstituciją kaip nieko vertą, kada reikėjo vadovautis esamais įstatymais, bet klano poreikiams jie netiko, todėl Šimašinis ruporas ištrimitavo, kad jie pasirašys teisinį mechanizmą vienam konkrečiam atvejui - mergaitei paimti, nes visi galiojantys ištatymai ir konstitucija, nurodanti būtinybę vadovautis tuo metu galiojančiais įstatymais, jiems nebetinka. Tokiu būdu klanas ne tik įrodė, jog konstitucija ant tualetinio popieriaus parašyta, bet ir pačiu brutaliausiu būdu ją apdergė

Beta Kazimierui2014-06-18 20:04

Beje, visi mano pasvarstymai ne visai iš kepurės, bet iš žiniasklaidos. Aš tik tokį "popuri" padariau iš įvairių straipsnių. Todėl prokuratūrai, visa tai anokia naujiena. Jeigu turėtume prokuratūrą. Bet neturime.

Beta Kazimierui2014-06-18 19:57

Apie kišeninę prokuratūrą nereikia paistyti- tai vieša paslaptis. Apie dalį aferų, kurias nustatė Skardžiaus LK, jau pranešta. Laukiam rezultatų... po šimto metų.

Kazimiras>209. Beta2014-06-18 19:49

Tai jūs nusikaltėlė, kad nepranešat prokuratūrai. Tik nereik postringaut apie kišeninę prokuratūrą. Jūsų pareiga - pranešti apie nusikaltimą. Arba esat paprasta melagė.

Beta2014-06-18 19:08

Komentaras "208. Beta" skirtas 204-tam :)

Beta2014-06-18 19:01

Sunkus klausimas. Bet pasvarstom. Per penkių metų kadenciją aferos IAE, VAE- 5-10 milijonų į Kubiliaus kišenę. Mažiausiai. "Nesiskolinsim iš TVF", procentėliai iš įvairių finansinių struktūrų, grubiai skaičiuojant- 100 milijonų. Mažiausiai. SGT, dar tiek pat, mažiausiai. OP kiek dar smulkesnių aferų, tokių kai pafantazavimas apie 2030 ir 2050 metus (Lietuvos vystymosi planas, ar kaip ten pavadinta? ), mokesčių mokėtojams tie, kaip pikti liežuviai sako, 5 A4 formato lapai, kainavo 70 milijonų. Iš tų, bent jau 50 atiteko Kubiliui. Otkatai iš Valdovų rūmų ir rezidencijos statybų, galima tik spėlioti, bet metame 30 milijonų. Vien iš išvardintų turime apie 300 milijonų. Tačiau, čia tik aferos, iškilusios į viešumą, o kiek jų dar nežinome ir nesužinosime. Todėl tuos 300 milijonų, galima drąsiai dauginti iš koeficiento 3. Vadinasi 300x3= 900 milijonų. Dar reikia padauginti iš dviejų kadencijų. Na, netvirtinu, kad viskas į vieno Kubiliaus kišenę, nubyrėjo kažkiek ir kitiems frakcijonams ir partijai, bet diduma vis liko "visų laikų geriausiam premjerui", skant, ške. :)

skaldytojui ,bet nevaldytojui raigerdui2014-06-18 18:53

oi,kaip jus cia pragydot ,propogandiste )

hm2014-06-18 18:52

eilinio laimingo kyšininko fotke, įrodanti, kad Lietuvoje ne visiems blogai.

Raigerdas 131-am2014-06-18 18:44

RFERENDUMAS yra pats geriausias GYDYTOJAS nuo mūsų politikų pasityčiojimo iš daugumos Lietuvos žmonių. Tik reikia atskirti du labai svarbius dalykus ir neplakti juos į vieną. Mes turime du priešus: vidinis priešas, kurių tikslus atstovauja koncervatorių partija ir ji kiš pagalius į riedančio REFERENDUMO ratus, ir kitas priešas yra Rusijos agentų darbas Lietuvoje, kurie bus už REFERENDUMĄ, nes jų tikslas yra SKALDYTI visuomenę į prorusišką visuomenės dalį ir tuos, kurie nėra už juos. Rusijos agentai bado pirštu į Ameriką ir sako, kad jie užsiima "skaldyk ir valdyk" metodikos taikymu, nors būtent Rusija ir yra labiausiai prakutusi šitoje metodikoje. Todėl Lietuvoje yra JEDINSTVO, Ukrainoje rusų teroristai, dabar buvę ŠTAZI agentai pradėjo savo aktyvią veiklą Vokietijoje, t. y. , kokią valstbę jūs nepažiūrėsite kaiminystėje, visur rusai pasiruošę skaldyti tą valstybę. Tas pats Moldovoje, tas pats Čečenijoje ir kitur. Tai pats mėgstamiausias Rusijos metodas. Todėl reikia turėti omeny, kad jie bus už REFERENDUMĄ, bet tik tuo tiklsu, kad sukelti Lietuvoje kuo daugiau destrukcijos ir susiskaldymo. Jie į REFERENDUMĄ žiūri, kaip į destruktyvų aktą ir galimybę griauti valstybę, supriešinant joje žmones tarpusavyje. Tokiais pat metodais dirba ir koncervatoriai - jie taip pat siekia suskaldyti mūsų visuomenę. Todėl mums reikia atpažinti ir tuos vidinius priešus ir tuos išorinius priešus, kurie dabar apsimeta mūsų draugais. Mūsų vidiniai priešai yra kvailoki, todėl čia jie nieko nelaimės, bet Rusijos agnetai yra gudrūs ir klastingi, nes šiandien jie apsimeta mūsų "draugais". Tad jie yra kur kas pavojingesni, nei mūsų kvaileliai koncervatoriai.

Kazimiras>203. Gražina2014-06-18 18:35

O iš kur jūs taip žinot. Na ir kiek milijonų turi Kubilius?

Gražina2014-06-18 18:25

Laikas atsibusti. Kubiliui ir kitiems konservatoriams ne Lietuva rūpi, o pinigai. Daug, daug pinigų... įdomu, ką jūs pirksite pardavę Lietuvą? Visiems doriems konservatoriams siūlau atsiriboti nuo kubiliaus ir ko!

Gražina2014-06-18 17:41

Referendumui - TAIP! konsevatoriams ir kubiliams -NE!

Raigerdas 131-am2014-06-18 17:04

Gerbiamasai, matote, kad su partijomis Lietuvoje yra blogai. Šitų partijų yra daug, bet jos nesugeba valdyti Lietuvos. Kodėl? Todėl, kad mūsų politikai nesugeba suvaldyti netgi savo ydų, o ką jau kalbėti apie valstybės valdymą. Čia iš viso absurdas. Su politikais mes nieko neišspręsime ir valstybė klims į dar blogesnę situaciją. Visas esamas ir būsimas problemas galima išspręsti REFERENDUMU. Tai yra visuomenės balsas ir tai yra atsakas į politikų 20 metų tinginiavimą ir durnių voliojimą. Bėda yra tame, kad jie nori ir toliau tinginiauti ir volioti durnių. Net, jeigu Lietuva nuskurs dar dešimt kartų daugiau, jie vis vien tinginiaus ir volios durnių. Su politikais pas mus gavosi visiškas krachas. Problema yra komunistiniame požiūryje į visuomenę, kurio negali pakeisti mūsų politikai- tai yra visuomenės, iš kurios jie susikrovė sau turtus, niekinimas, menkininmas ir tyčiojimasis. Be to, ir parazitinis gyvenimas - vis imant, imant, imant ir nieko neduodant. Jie dirba žalodami visą Lietuvos visuomenės gyvenimą. Jie nekompetetingi, arogantiški, pasipūtę avantiūristai. Todėl tą jų ligą gali pagydyti tik REFERENDUMAS.

Raigerdas 183-iam2014-06-18 16:51

Tavo tiek daug prirašyta apie "šunsnukius", kad net stebiesi, kaip tai sutampa su rusų teroristų mąstymu Ukrainoje. Matai, problema yra tik viena: esi maitinamas iš valstybės kišenės? Visa ta tavo demagogija yra skirta tik tam, kad apsiginti nuo to, kaip tu uždirbi pinigus. Ir jeigu patikrinti, kaip tu uždirbi pinigus, tai bus įdomus dalykas - galimai, išaiškėtų, kad būtent tu ir esi tas šunsnukis. O tavo tie šūkavimai nieko daugiau nereiškia, kaip tik prašymą (keista forma, kad pranešti apie savo nusikaltimus) patikrinti tą dalyką dėl, galimai, neteisėtai gaunamų pinigų.

WER2014-06-18 15:51

Pabegom iš sovietų sajungos i kitą... esme ta pati, tik viskas alia demokratiskai, kad tik jum naudingiau butu. europos sajunga gauna zymiai didesny pelna nei mes, Lietuva, esanti joje. Nejau daugelis nesupranta, kad visos sajungos, atima is musu indvidualuma? paruokit zemes, panaikinkit valstybine moneta, kas toliau? tikrai nesakau, kad reikia buti uzsidarius, kaip rusijai, kad be vizu jokiu budu i salį tiesiog pikta... ech.. politikai uzknisa... Kad jiem vidurius susuktu :D :D :D

Jo (VaidasVDS)2014-06-18 15:27

Stasy, aš šiuo metu beveik neturiu politinių pažiūrų, nes labiausiai vertinu dvasines pažiūras ir tiesas. Tam skiriu beveik visą savo laisvalaikį. Bet domėjimasis politinėmis aktualijomis yra susijęs ir su dvasingumo sklaida ta prasme, kad žmonės, gerai įsisavinę dvasines tiesas, sugebėtų kurti kur kas geresnę politinę tvarką, t. y. bendrą visų gyvenimą, kas skatintų ne rietenas, o draugystę, o tuo pačiu ir dvasingumo sklaidą. Ir būtent todėl man šiandien labai baisiai atrodo konservatorių partija, kuri turėjo labai didelį žmonių dvasinį ir moralinį palaikymą, bet iš tos partijos labai didelė dalis tų moralių ir dvasingų asmenybių pasišalino, palikdami ten beveik vien karjieristus ir apsimetėlius, ir dar bijančius tautos. Va dėl to ir gėda už tą partiją...

tiek2014-06-18 14:55

eisiu i Referenduma Nors supratau kad su tokiais sukciais kaip 2K partine mafija saziningai zaisti neimanoma Ir jei Referendumo neuzdraude tai jie jau paskaiciave savo sansa Ir vis tiek butina pradeti kovot su ta negirdeta apsisaukusiu partinuku savivale Gana tos ju primestos cirkines demokratijos Jie PRIVALO vadovautis Konstitucija ir jos nuostatomis Todel toks bjaurus klausimas apie Lietuvos zemiu laisva pardavima uzsienieciams is viso negalejo buti keliamas O cia matai aferistai primete Tautai tariama diskusija Ir dar su kokia pompa Apgailetini isgamos

pensininkas2014-06-18 14:30

Pritariu Tomui J ir papildau. "Patriotas - asmuo, mylintis savo tėvynę ir tautą, pasiryžęs visa paaukoti jų labui". TS-LKP savo kvietime sakosi, kad jie tikri patriotai. Ne, jie tikri pseudopatriotai, nes savo veiksmais naikina savo tėvynę Lietuvą ir jos tautą. Kviečiu 29 ateiti į Referendumą ir pasakyti TAIP. Kitaip,nelaimėjus Referendumo, Lietuvai gresia sunykimas ir išnykimas. Tikri patriotai yra Tautininkų sąjungoje.

T0mas J.2014-06-18 13:37

Konservatoriai teisūs, teigdami jog referendumo iniciatyva kertasi su Lietuvos Seimo priimtais sprendimais, tačiau tame nėra nieko nenormalaus - Konstitucija tautai yra suteikusi DIDESNES galias nei Seimui, tik panašu kad konservatoriai apsimeta jog pamiršo, o gal nori mus suklaidinti? Tačiau TS-LKD pirmininkas ir jo pavaduotojas savo rašte daug ir meluoja - stojimo į ES sutarties referendumu 2004 m. niekas netvirtino, nes referendumas vyko ne dėl sutarties tvirtinimo, o dėl narystės ES. Beje, referendumas vyko visai ne 2004 m. , o 2003! Čia išsiblaškymas, ar kaip? Stojimo sutartį patvirtino ne referendumas, o Seimas 2003. 09. 16. Be melo, konservatorių vadai naudoja dar ir šmeižtą, kaltindami be jokių įrodymų, kad referendumo iniciatoriai nori "pasukti provakarietišką Lietuvos kursą atgal į Rytus". Už šmeižtą jiems gali tekti atsakyti teisme. Beje, kodėl "atgal į Rytus"? Kada Lietuvos kursas buvo į Rytus?! Net okupacijos metais Lietuvos kursas toks nebuvo. Kolonistų ir kolaborantų - taip! , bet jie juk - ne Lietuva.. Žodžiu, rašo konservatoriai lyg apspangę, lyg neišsipagirioję, o jų paistalus vainikuoja Hitlerio tėvynės įvardijimas "sena demokratija"... ;) Taigi visi padorūs žmonės - VI. 29 visi įreferendumą! Neklausykit ką vapa konservatoriai - komunistų tarnai. Jiems ir partškolos TSKPistai Vaigauskas bei Grybauskaitė - draugai. Pasakyk kas tavo draugas ir aš pasakysiu kas tu. O žemė Lietuvos turi priklausyti Lietuvai! Palengvinę referendumų rengimo tvarką - patys valdysime Lietuvą, o ne komunistai ir jų tarnai.

gaudy to 191. gaudy to 183. Tie patys šūdsnukiai2014-06-18 13:29

Dar reikia papildyti sąrašą vienu reikšmingu sabotažnikų darbu, kuris beveik pavykęs: tai garsioji Kusaitės terorizmo byla. Kaip matote tamstele čia pedofilijos byla net nublanksta ir nueina į antrą planą.

stasys2014-06-18 13:25

Vaidai .. Čia retai kada užeina tie kurie nėra stovėję Baltijos kelyje .. todėl toks didelis pasimetimas vertybėse suvokus kad stovėta dėl skirtingų tikslu .. o žmonės panašus keičiantis jų vertybėms .. visada puolama į kraštutines paraštes, taip kad čia Jus ne vienas toks. .. ir tai visiškai normalų nes tai geriau esamam pasivumui.. kokių politinių pažiūrų bebūtų žmogus. Taip kad Jus man nebusite priešas prie bet kokių savo pažiūrų . Iš to ir praitas komentaras Jums .

Stasiui2014-06-18 13:21

Taip,Tauta visada teisi,nes jos interesas visų Lietuvos žmonių interesas.Lietuvos žmonės-Tauta.Valstybė -jos.Pasiklįstama,kai prasideda asmeniniai ir grupiniai interesai.Ir tai Jums nebuvo aišku iki šiol?

gaudy to 183. Tie patys šūdsnukiai2014-06-18 13:20

Tai įvardyk tuos šūdsnukius. Kagi negali, tai aš tau padėsiu> Tai tie patys valstybiniai sabotažnikai, kurie persekiojo ir nuteisė Pabaralių ir dėl to jam teko bėgti iš lietuvos ir prašyti prieglobsčio JAV. Ir prieglobstį gavo, o mūsų lietuvos sabotažnikai iš JAV gavo moralinį antausį, kai JAV atsisakė išduoti Pabaralių. Tačiau mūsų sabotažnikai tuo neapsiribojo lietuvos kompromitavimą ir tęsė savo juodą darbą toliau: tai Gatajavų byla ir pasėkmė - prieglobsčio suteikimas Suomijoje,. Pavykę sabotažnikų darbai: pulkininko Pociūno myžimo per langą byla, Kiaunienės byla, pensdininkės Ramanauskėnės byla, dailininko Žaltausko byla, ir t. t.

stasys2014-06-18 13:12

188 ..kam tiek rašyti komentuojant stasio idiotizma ? ..parašytumėte ..Tauta visada teisi, o jei yra prieštaraujančių nuostatų ..žiūrėti dar karta į pirma paragrafą 1. Tauta visada teisi.. koks skirtumas kad yra kitaip manančių.

Jo (VaidasVDS)2014-06-18 13:04

Stasiuk, matai aš, kaip stovėjęs Baltijos Kelyje, taip pat gana ilgą laiką buvau užsikonservavęs ir ilgą laiką balsavau už konservuotuosius. Paskutinio dešimtmečio konservuotųjų darbai parodė, kad tai visiškai beviltiška partija, neturinti jokios ateities. Čia jokie ne asmeniškumai. Dalinuosi savo asmenine patirtimi. Gal ir kitiems padės...

Paprastas2014-06-18 12:51

„146“ nekreipk dėmesį į „Stasio“ idiotizmą: „kiek čia reikia proto susivokti, jog klausimo formuluotė negalį prieštarauti jau prieš tai buvusio kito referendumo nuostatoms“, taigi tas „kiek čia reikia proto susivokti“ patvirtino šį diagnozę. Nebuvo ne vieno referendumo dėl šių konstitucinių straipsnių. Taigi visi samprotavimai yra niekini kitaip tariant išvedžiojimai(kaip ir KT). Čia šitas „proto suvokimas“ bando „sulyginti“ referendumą dėl stojimo į ES ir šį referendumą. Tačiau tai yra tik konservatorių idiotizmo seka. Pirma, tai tas referendumas, pagal „papildomas sąlygas“ yra niekinis (kaip buvo išprievartautas „referendumas“ buvo ES Konstitucija, vėliau Lisabonos sutartis, vėliau papildomi protokolai ir t. t. , dėl kurių Tautą atskirai nepasisakė). Taigi kiekvieną konstitucinę sąlygą(papildoma) turėjo būti Tautos priimta. Antra šitame „referendume“(kuris „vyko“ dvi dienas! ) Tauta(3/4 Lietuvos piliečių, turinčių rinkimų teisę) nedalyvavo. Pabaigoje: LR Konstitucija nenumato tokios tvarkos: „referendumas dėl buvusio referendumo panaikinimo ir tik tada naujas referendumas“, jog į visus išvedžiojimus yra paprastas LR Konstitucijos atsakymas: „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto“, t. y. Tauta gali keisti savo sprendimus ir galioja tik paskutinis. Tai ne Konstitucinis Teismas, Tauta aukščiau už jį. Svarbu kad priėmimo metu, viena nuostata neprieštarautu tuo pačiu kitai nustatai. Bet ir tai ne problema. Seimas gali surengti papildomą referendumą, kad atsiklausti Tautą. Visi į REFERENDUMĄ.

stasys2014-06-18 12:48

vaidai ..vėl tampi nuobodus. :) asmeniškumus palyk tokiam kaip Reigardui..

Jo (VaidasVDS)2014-06-18 12:43

183-iam. Tai sakai šūdsnukiai. Kažkaip negražiai sakai. Kažkas tamstai užkonservavo smegeninę ir tiesos nesugebate įžvelgti. Gal į ją kažkas liberastizmo prikrovė? Tai labai sunki konservuojanti (nors pagal apgaulingą pavadinimą - laisvinanti) medžiaga, ypač jei patenka ant itin užkonservuotos medžiagos. Rezultatas gali būti beviltiškas, be šansų pagyti. Užuojauta jums. Bet jūs dar galite, sukaupęs visas jėgas, konservuotą raugą išsivalyti, jei sugebėsite paieškoti pas save sveiko proto likučių ir paskirsite tam visas savo vidines jėgas. Sėkmės jums tame... ----Beje putinistai jums tikrai paplotų...

Untanas2014-06-18 12:10

Eisiu ir balsuosiu! Ir dar kokius dvidešimt atsivesiu!

Kubiloidai niršta ant žmonių tisos kelyje2014-06-18 11:39

Yra paskutinis šansas piderosaų biurokratais atsikratyti - ateiti ir balsuoti. Prieš tuos snukius atpenėtus

Tie patys šūdsnukiai2014-06-18 07:53

kurie apšmeižė Lietuvą kaip neva pilnai pedofių klano valdomą valstybę, kurie išvijo Chevroną iš Lietuvos, kad Gazpromo interesai nenukentėtų, kurie piestu stojasi prieš Lietuvos Atominę elektrinę kad visada priklausytume nuo rusiškos energijos, kurie keikia Ukrainos patriotus ir dievina Rusijos okupantus - tiek patys ir agituoja balsuoti prieš Europą, prieš Lietuvos sąjungininkus, už Rusijos interesus Lietuvoje, už "liaudies valdžią", už grįžimą į rusiškajį (nacional)socializmą. Būtų Lietuvje tvarka tai sėdėtų visi išdavikai pankai ir šliužai už Tėvynės išdavystę iki gyvos galvos.

Kas valdo Lietuvą?2014-06-18 06:53

Klausimas retorinis, bet atsakymą seniai Lansbergis žino. Valdo mafija, pasamdžiusi priedangos partijas. Ta mafija, kuri Kiesų ir sūnų nužudė, ta, kuri Mažeikių naftą pasidovanojo,ta, kuri Snoro banką pavogė iš teisėtų savininkų, ta, kuri visus turtus -naftą, vandenį , iškasenas ir miškus parceliuoja veltui , kuri susisiurbia visus Europos pinigus. Todėl nevaidinkite naivuoklio, pone Lansbergi, jūs ir jūsų bendrapartiečiai, kaip ir brazauskistai, ir kubilista, ir kirkilistai ar grybauskininkai - valdo buvę KGB-istai kartu su bankininkų žydijos mafija. Pavardes jūs tikrai žinote. Tai ir naujieji vasiliauskai, valiūnai, norkai, kreiviai, švedai, udrėnai ar audickai, taigi-neklausk mafijos vardo... Vardas nesvarbu. Jie dabar slepiasi po visokių įmonių, advokatų kontorų, bankų, VŠĮ ir kt. pavadinimais. O ką galite apkaltinti dėl nepriimto desovietizacijos įstatymo? O kodėl nenorite, kad tauta savo įmones, savo žemę, savo miškus, savo pinigus išsaugotų?

vagiui2014-06-18 06:12

padorus zmogus ir dabar darbo turi, o uzdirbti 2000 lt vieni juokai, bet aisku jus vagys sovietzmogiai is sunauos norit pasalpu geriau

taip, choleros2014-06-18 05:40

ipratot gyvent vogdami kolukiuose ir ne pasalpas, o premijas is okupanto imdami, stojote i bolseviku partija, dusinote is skundete kiekviena bent kiek mastanti zmogu, vogete ir statetes namus, ne per didelius, nes okupanto tarnybu subines igaube vistiek bijojotes... O paskelbus nepriklausomybe staigiai isvertete skuras, uzurpavote valdzia ir brazauskiniai ir kitokiniai-visi - tie patys bolsevikai... Ir vagiate ne simtais rubliu, o milijonais ir milijardais litu ir euru. Bijote referendumo, bijote savo tautos, kosmaro sapnuose matote save kalejimo kamerose, - nebe triaukstese pilyse su atitvertomis paezeremis.

168 Raigerdas tam zabiedejui komentarui2014-06-18 05:39

Pritariu jums del jo.iskart pagalvojau ,kad nemokytas raso,bet nori pasirodyti protingu...ir perdaug jau jis isivaziavo cia tuose komentaruose...o kas per daug yra posakis tas nesveika...

tylek2014-06-18 05:34

pripratot gyvent vogdami ir gerdami kolukiouse ir pasalpas imti, iki siol to tikites, vagys brazauskiniai

uzsimaskavusiems sovietiniams suskiams2014-06-18 05:29

jeigu darbu vadini vogima ar parazitavima is biudzeto subine trinant minkstame kresle, tai sito darbo neteksi, kales palikuoni. Sedeti teks atejus ne vagiyu Lietuvos laikui. Ne kresle. Ir ilgai.

sovietiniams suskiam2014-06-18 05:24

pripratos gyventi gerdami is pasalpu, dirbti senai laikas kales palikuoniai jus, jusu perpuvusi sovietu sajunga zlugo, eikit dirbti arba isdveskit ir leikit gyventi zmonems

173-iam2014-06-18 05:22

saunuolis. Ne tu viens, - ir 5 palata ji palaiko, ir 7, ir 10, ir 6, ir 8-ta. Dvyliktai visai palatai atrodo, kad visa visuomene sunauja. Tik jusu ligonines pacientai - ne. Ypac, jeigu istikimi komunistu partijos reikalui. O jei dar megztas beretes devi, - tada tiesiog genijai.

gaudy to 173. o as palaikau Kubiliu2014-06-18 05:06

na sukčius sukčių pažįsta iš tolo. tsakant toks tokį traukia, o gal dar ir kartu privokčiojat.

o as palaikau Kubiliu2014-06-18 05:00

na o runkeliams jisnepatinka, tiksliau sunaujai, tokie jie ir yra istikro, sunauja - didziojis musu visuomenes dalis

Zebediejus170. :)2014-06-18 04:43

Tikrai gražu būtų. bet kam tyčiotis.

GERDA2014-06-18 04:29

Ponas Kubiliau paskaitykit komentarus pamatysit kokia nuomone apie jus turi zmones ,juk esat pats nepopuliariausias politiku ,tai ka jau kalbeti dar cia lieka ,kitas jau turedamas sazines butu pasitraukes ,ir uzleistu jaunesniam savo ta kresla,jau juk daineles sudainuotos,o norai vis dar dideli .

:)2014-06-18 04:24

Tikrai ateisim ir ligotus tevus vesim, kad galetu prabalsuot. Lietuvos zeme turi priklausyti jos piliečiams.

Zebediejus2014-06-18 04:22

Reigerdui, nesitikėjau,koks jūs mėšlius. Toliau bus kita kalba,kitu vardu. Labanakt.

Raigerdas tam Zebediejui2014-06-18 04:10

Tu, Zebediejau, tikriausiai esi baigęs kokią nors vaikų kolonijos mokyklą? Tikriausiai ten tau įkrėtė labai daug sveiko proto? Gal galėtum jį pademonstruot? Nes, tau nepatinka komentatorius "pensininkas" vien tik dėl to, kad, galimai, jis yra pensininkas. Jis tai nors pensininkas ir dar protingus komentarus parašo, bet kaip išeina su tavim, kad tu už jį jaunesnis ir nesugebi nei vieno protingo komentaro parašyti? Ką reikia baigti, kad mokytis, mokytis, mokytis, na mažiausiai 8 metus, ir vis vien likti kvailiu?

Letas Palmaitis 166-am2014-06-18 04:02

Konservatoriai (tiksliau sakant - konservatorių vidinė, t.y. tikra partija = sąrašinė "taryba") ir laiko save tauta, o kitus - neišmanėliais, kurie tik kenkia šiai jų tautai (ir ne vien jų, nes visos sistemos palaikomos "partijos-tarybos" seniai susimaišė). Juk demokratinėje Senovės Graikijoje vergai nebuvo laikomi tauta (demu). Tauta buvo laikomi tik vergvaldžiai.

smagu2014-06-18 03:50

"antikonstituciška". Hmm, o visad maniau, kad tautos valia yra aukščiau Konsitucijos. Gyveni ir mokais. Konstitucija aukščiau tautos interesų, o politikų interesai aukščiau ir Konstitucijos. Dar pridėjus tą faktą, jog Seime sėdi ir daug senelių su anūkais ir giminėmis, išvis gauname, kad gerai pažystamų giminių interesai yra svarbesni už visos tautos interesus. Eisiu prabalsuot jau vien dėl to, jog kažkas liepė neit mat referendumas nėra "aukščiau kelių politikų konstitucijos"

pritariu 160-ajam2014-06-18 03:40

Išsigimėliai...

Zebediejus>162. pensininkas2014-06-18 03:28

O Jūs pabandykit save įsivaizduoti nepaprastu žmogum. Čia be humoro. Ar jaunas neturėjot fantazijų?

Runkeliai- pagalvokime ir visi į referendumą !!!2014-06-18 03:26

Kas gali paneigti, kad referendumo priešai, jų šeimos nariai, giminaičiai bei statiniai nėra supirkę ir paruošia didelių žemės plotų pardavimui??? Jų kalbos, kad nuo šių metų gegužės 1d. užsieniečiai nepuola pirkti žemės, yra pasakėlės mums runkeliams. Kas prieš referendumą pradės perpardavinėti žemę ??? Kad mes, runkeliai uždirbsime daug popierinių pardavę užsieniečiams žemę - melas. Ar užsieniečiai važinės po Lietuvą ir supirkinės po 3,5, ar 10 ha??? Užsieniečiams reikia didelių plotų (šimtų ha). Supirkinės lietuviai- perekupčikai (likusią dar nesupirktą) , kurie turi informaciją (arba jų statitiniai) kur , kieno žemė ir kiek jos yra. Ką tu biednas žmogau gausi iš lietuvio - perekupčiko??? Šimtą kitą brangiau? Bet parduosi Tėvynę rusui, kinui ar žydui?

pensininkas2014-06-18 03:22

Paprasti žmonės gali uždėti apynasterį dabartinei ir busimoms valdžioms teigiamai pasisakydami 29 dienos Referendume. Ateik. Parodyk valdžiai, kad esi ir kad valdžia turi su tavimi skaitytis.

Artas2014-06-18 03:12

mes irgi eisime, su visa namo bendrija, ir dar kelios kaimynines namu bendrijos jungiasi - bus apie 200-300 asmenų.

o-o-o2014-06-18 02:56

Pažiūrėjus į piliečių - kubiliaus, šimonikės,adomėno, stiopkos, masiulio,etc; jų šeimininkų - rompėjaus, ašton, kerio, etc. fizionomijas, matosi aiškiai išreikšti fizinės degeneracijos požymiai. Išorinis panašumas į nežmones yra vidinės degeneracijos išraiška. Kas viduje, tas ir išorėje. Ir mąstymas jų atitinkamas - satanistinis - prisigrobti, apšikti, apdergti, po manęs nors ir tvanas, žmonės yra niekas, tik tarnai ir t. t. Blogio yra daug mažiau, nei gėrio, bet jis geriau organizuotas.

>158.2014-06-18 02:25

nemandagu nepasivadinti.

154komentarui2014-06-18 02:22

Klausyk ar nepavargai dar tunoti komentaruose visa diena?Kiek tau moka?

A, čia tu avine Vincai.155.2014-06-18 02:16

Labai greit emigravai.

ome2014-06-18 02:14

Tai štai kur 5-kolona įsikūrus, viena jos dalių TS-LKD, nes tik idiotas ar tautos išdavikas gali kviest ignoruot/boikotuot ar neateit į referendumą.

emigrantas2014-06-18 02:09

Kowno avinai įš turgaus ir iš Bažnyčios yra tikri avinai,nes myli Jašą Gabrielovičių Lancberg -KGB agentą ir Dašą Plikarpovną Grybovską iš Jedinstvos štabo.

Zebediejus>152. atpildas2014-06-18 02:06

Jūs tik pasityčiosit iš savęs. Gerbkit save, būkit vietoj.

emigrantas2014-06-18 02:02

Grybauskaite pastatė visą Lietuvą su savo sėbrais i atitinkamą pozą ir tvarko, o jus Lietuviai už ją dar balsavote. Tokio dalyko anksčiau Lietuvoj nebuvo.

atpildas2014-06-18 01:58

Dieve mano kiek tie koncervatoriai gali tyciotis is tautos. Ragina buti tvirtiems patriotiskiems ir apginti tikruosius Lietuvos interesus. Tai nejaugi musu tikrieji interesai leisti isparceliuoti savo mazyte ir grazia zemele nejaugi mes norime kaip zydu tauta buti tauta be savo zemes. Tai pats slyksciausias koncervatoriu poelgis pridengtas graziais zodziais. Tiesiog jau akivaizdi isterija butu ju valia uzdraustu jie visus referendumus nes tai kad galu gale zmones is runkeliu bando tapti pilietiski pagarba visiems kas dalyvaus referendume

Zebediejus2014-06-18 01:46

radau kom.anekdotą:"Būtinai nuveisiu ir visus šeimos narius paraginsiu nuveiti" Che, man kažko labai juokinga. Bet gal ir liūdna, kad tiek avinų.Ir verčiančiais būti.

Zebediejus>144. Donda2014-06-18 01:31

aš ne Jūsų klausiau, o atsakymo negavau. Labai nusivyliau.Maniau kad dar yra Žmonių. Nors ir dabar manau, nes žinau.

konservų išgamos2014-06-18 01:30

koncervuoti brudai išsidirbinėja iš Lietuvos, o Ekspertai pritaria ir spausdina tokius tekstus. Ką visa tai reiškia?

ve2014-06-18 01:26

Aktyviai Rusijos interesus Lietuvoje atstovaujanti konservatorių partija išplatino pranešimą dėl birželio 29 d. vyksiančio referendumo. Koks pusprotis parašė tą sakinį?

Patarimas2014-06-18 01:23

Paskaitykite ką tas patriotas padarė su Raeinių melioracija, o tada nuspreskite ar balsuoti ar ne.

Stasiu2014-06-18 01:17

visos formuluotės buvo pateiktos tiek seimui tiek VRK ir patvirtintos.Tai ko Jūs ieškot pernykščios dienos ar sliekų ant esfalto giedrą dieną?Referendumas pasklelbtas,parašai surinkti,visas kančias praėjo žmonės, geležines klumpės ir ,ne tik. sunešiotos.Dabar šaukiama:"boikotuoti",be gėdos be sarmatos,lyg žmonės visas kliūtis įveikę be lėšų,pavargę,niekinami būtų niekas,nors LR Konstitucijoje rašoma,kad "valdžia tarnauja žmonėms".

Liepa-Raigerdui2014-06-18 01:14

Kažkaip Jūs, Raigerdai, šiandien linksmai nusiteikęs.. ;);)Na, kokia nauda gali būti iš kenkėjų: kandžių, tarakonų, skėrių, koloradų ir t.t.?

Donda 49-am Zebediejui2014-06-18 01:13

Kam klausi,jei ir taip aišku?Gero tik tiek,kad abejonės savimi dar suteikia silpną viltį pasveikt.

As2014-06-18 01:06

Būtinai nueisiu ir visus šeimos narius paraginsiu nueiti

Donda2014-06-18 01:04

Ar neturėtų būti "konservuoti" ragintojai boikotuoti referendumą traukiami baudžiamojon atsakomybėn už teisės tautai konstituciniu būdu reikšti savo nuomonę niekinimą ir trukdymą?

stasys2014-06-18 01:01

Paprastas .. savo paskutiniu komentarų pritauškėte niekų ir jaučiatės tuom pakylėtas ? „Referendumo formuluotė,(... ) yra antikonstituciška,(... )“?? O KUR ARGUMENTAI? .. ir kiek čia reikia proto susivokti, jog klausimo formuluotė negalį prieštarauti jau prieš tai buvusio kito referendumo nuostatoms , o jei prieštarauja klausimas turį būtį statomas to buvusio referendumo nuostatoms panaikinti .. pilnai arba dalinai . .. o šiame viskas palikta perkeltinėje prasmėje... kuria galima traktuoti kaip visos sutarties nuostatų panaikinimų . O to organizatoriai nesiekia... tai taip išeina dar viena bulvonų beraštytė. Siūlau mąstyti galva o ne neigimo euforija čia apėmusia

Janina2014-06-18 00:58

Žmonės atsipeikėkit.Netikėkit gąsdintojais.Juk iš jūsų žemės niekas neatima.Kol jėgų turite ją prižiūrėti ir iš Europos išmokas gauti,gyvenkite ramiai.Sugalvosite parduoti,tuomet koks skirtumas kam parduoti.Kas daugiau siūlys, tam ir parduosite.Įvykus referendumui, jūs išmokų negausite.

Jules2014-06-18 00:44

Sakot Šaltenis, nuėjęs tarnauti "Komsomolkei", yra patikimas kadras, ane? Šiaip, lietuviai yra žiauriai įbauginti po Garliavos įvykių, nes į kiekvieno kiemą gali sugužėti po kuopą galvažudžių("bojevykų") ir dailių panelių su baltomis pirštinėmis ir kaldrytėmis. "Inturisto" ir "Gintaro" viešbučiuose anuomet tokių tikrai netrūkdavo.

Siaubas2014-06-18 00:37

Koks konservatorių oilietiškumas ir demokratijos išraiška!!!! Man baisu, o jums?

Toli2014-06-18 00:24

Esu nuo marijos zemes ir jos kasdieniu stebuklu. Bet ir tik permetus Vyckos gaujos svaigulius darosi aisku, kad Tevyneje grybu sezonas isismarkavo. Ypac kai kuriu priklausomybiu kamuojamu parciju gretose ispopuliarejo haliucinogenai is Dzukijos silu. Tik nesuprantu kam is karto pavartojus listi kazka "reiksti", kazkur visus " kviesti"? Paprasciau butu kreiptis i toksikologus. Grybu sezono aukos - ju kompetencija. Prie ko cia mes??

Zebediejus>Raigerdai2014-06-18 00:21

gyreisi tai esi teisuolis, o pasirodei kaip melagis ir šūdmalis, paxininkas,kaip apmaudu.

Zebediejus>133. UK2014-06-18 00:11

kuri partija gera?

UK2014-06-18 00:09

Kviečiu boikotuoti Konservatorius ir paraginti už juos NIEKADA nebalsuoti savo šeimos narius, draugus ir kaimynus. Tai liečia visas PEDO-KORUMPŲ partijas Lietuvoje!

UK2014-06-18 00:01

Konservatoriai ir VISOS kitos partijos - lyg keiksmažodis..

Patarimas2014-06-17 23:58

tik kuo daugiau piliečių eikit į REFERENDUMĄ ir balsuokit prieš,kol konservatoriai ir į juos panašūs nesunaikino Lietuvos Pajūrio,nes patriarxas ir kiti griauna kopas( V.L.jau pasistatė namą ant jūros kranto),kiti persikėlė pelkėtas žemes į Karklę,Girulių mišką,Šventąją,Palangą ir t.t.o paskui nusipirks,sumokėdami už 1 ha po 72 LT. Tai - paskutinis šansas,daugiau gali nebūti !!!!!

>128. Raigerdas2014-06-17 23:50

trumpai, į kokią patiją bėgti? Manau atsakysit.

Raigerdas Janinai2014-06-17 23:38

Gerbiama Janina, yra žmonės, kurie sugeba suplanuoti savo ateitį metams, dviems ir dar daugiau. Yra žmonės, kurie nesugeba suplanuoti sau net rytojaus dienos. Žemės kaina augs. O po 50 metų, jeigu nebus atominio karo, tai ji kainuos milžiniškus pinigus. Duodu jums konkretų pavyzdį. Įsivaizduokime, kad paskelbiamas Lietuvos pardavimas. Kiek dar yra laisvų žemių visa yra parduodama, o pati Lietuva lieka tik kaip pavadinimas, nors nusipirkęs turi teisę keisti ir kitu pavadinimu. Ar galėtumėte išvardinti nors vieną Europos valstybę, kuri nenorėtų pirkti tų Lietuvos žemių? Manau, kad net Baltarusija ir ta norėtų įsigyti Lietuvos žemių. Reiškia paklausa yra didžiulė. Kodėl rusai neparduoda Kaliningardo srities? Tegul parduoda Kaliningrado sritį, tai vokiečiai momentaliai, netgi po mažus lopinėlius momentaliai išpirks. Žemės vertė yra ne tik jos PINIGINĖJE kainoje. Šitoje žemėje mes gyvename daugiau nei 1000 metų. Reikia būti labai didele išgama, kad laikyti žemę preke tarptautiniu lygiu. Žemė gali būti parduodama tik jos viduje. Ji yra naudojama tik tos šalies piliečių reikmėms. Čia yra panašiai tas pats, kas savo žmoną padaryti preke.

Raigerdas Liepai2014-06-17 23:18

Miela Liepa, "gaudy" receptas su tarkomis yra juokais išreikštas pasipiktinimas. Bet problema yra piniguose. Ar yra nors vienas žmogus iš čia komentuojančių, kuris pasakytų kaip yra panaudojami mokesčių mokėtojų pinigai? Pažiūrėkite, pinigai yra skirti kažkam tai. Jeigu jūs pinigus panaudosite ne ten kur reikia, kas įvyks po to? Pvz. , pas jus sugedo šalto vandens tiekimas. Ir jeigu jus neskirsite tam pinigų, tai, kas bus? Ar problemų padaugės ar sumažės? Aišku, padaugės. Ar tai brangiau kainuos, jeigu jūs ilgai netvarkėte šito vamzdyno? Aišku, brangiau. Tad dabar jūs man paaiškinkite: kam yra nauda, kad mes išlaikome koncervatorių partiją? Kokia mums nauda? Ar yra nors vienas žmogus, kuris atsakytų į šitą klausimą?

Raigerdas >Kaunui2014-06-17 23:07

Čia kažkoks nesveikas provokatorius "Kaunas" rašo nesąmones. Įdomu, vis dėlto, kaip atsitiko taip, kad į V. Landsbergio partiją subėgo tiek daug idiotų? Gerbiamieji, jūs gi pastbėjote, kad alkoholikus traukia ten, kur yra alkoholikų krūvelė, narkomaną traukia pas narkomanus, o štia koncervatoriai pritraukė į savo gretas linkusius į paranoja. Paranoja (paránoia, graikų kalba parà = šalia, greta ir noûs = protas) – persekiojimo iliuzija, manija, kuri nelaikoma atskira liga, o tik tam tikrų psichinių sutrikimų simptomu (neurozė, psichozė, alkohol. delyras). Paranoidinė asmenybė dažnai tvirtai tiki, kad kiti žmonės bet kokiomis priemonėmis siekia jį apgauti, įžeisti, sužaloti ar netgi užmušti. Žmogus dažnai tokius teiginius paremia „įrodymais“, kurie jam atrodo visiškai įtikinami, nors kitiems asmenims nieko nepasakantys. Tokie įsitikinimai gali būti kokios nors manijos požymiai. Paciento neįmanoma perkalbėti, kitų asmenų pateikiami racionalūs argumentai ir bandymai įtikinti neduoda jokių vaisingų rezultatų. Tai, koncervatoriai išsiskiria tuo, kad pritraukė į savo gretas labai daug paranoidinių asmenybių, kurios užsiima kitų žmonių gasdinimu, nes nori, kad kiti žmonės taip pat pradėtų kliedėti panašiais kliedesiais.

Janina2014-06-17 23:06

Kodėl užsieniečiai būtinai nori pirkti, o ne nuomoti.

Liepa-Paprastam2014-06-17 23:03

Man patiko Jūsų komentaras. Ačiū ;)

Liepa-Raigerdui2014-06-17 23:01

Sveiki, mielas Raigerdai. ;) Kaip gerai, kad nors yra su kuo šnektelėti apie tuos šlykštynių šlykštynes, nes oficialiojoje viešoje erdvėje viskas puiku, kaip tarybiniais laikais... Tik gaila, kad tos mūsų šnekos jiems "nekanda", tiesa?. //Kažkur buvo rašyta, jog japonai matematiškai įrodė, esą gyvem hologramoje: mūsų pasaulis egzistuoja devyniuose erdvės ir viename laiko matmenyje. Žinot, gal tai ir tiesa, nes protu suvokti absurdų, kuriuos tveria komunistiniai-fašistiniai elementai, neįmanoma. // Norit pasakyti, kad tokius galima perauklėti? Giliai ir labai abejoju. Gaudy receptas Nr. 26 komentare- ir tai per švelnus... ;)

snoro vagis Grybauskaite2014-06-17 22:53

snoro vagis Grybauskaite...nebaudziama????? Siaures Koreja- lIETUVA????

Albina2014-06-17 22:48

Tai uz kiek sidabriniu tie judai koncervai ruosiasi parduoti Lietuva?

kaunui2014-06-17 22:40

neterškit Kauno vardo.Tai manote Putinas nori Lietuvos žemių vientisumą saugoti?Gal pametėt logiką? Lietuvos žmonės aukojosi,rinko parašus, šaltyje ieškojo žmonių,surado,tikslino,kad referendumas įvyktų.Tai Lietuvos žmonių antrasis Baltijos kelias kurio prasmė tamstos ir liko nesuprasta.

Na tai2014-06-17 22:37

galima suprasti,kad Referendumui pritare 300 000 pilieciu ir kiti-netureje galimybes pasirasyti daugiau uz konservatorius nebalsuos.Be to-galim raginti ignoruoti juos.

Paprastas2014-06-17 22:32

Pastaba: „Referendumo formuluotė,(... ) yra antikonstituciška,(... )“?? O KUR ARGUMENTAI? Pagal LR Konstituciją antikonstituciška gali būti tik VALDŽIA. Todėl kad „Valdžios galias riboja Konstitucija“, o Tautos galias niekas neriboja – „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.“ Teisingai teigiama : „sumažinimas galimai atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją“. „Sukeltų politinę sumaištį“, t. y. pakenkti žulikų sistemai. Čia reikia visiems aktyvistams, kurie ragina dalyvauti rinkimuose. suprasti : tie kurie dalyvauja rinkimuose, automatiškai tarnauja sistemai, t. y. parlamentinei(partinei) demokratijai , t. y. jie atsisako savo kaip Tautos ‚nario‘ mandato ir yra Tautos priešas . Būtent tik referendumas! Referendumas yra politinių sukčių ir aferistų naikintojas, kaip „Super kobra“ musėms. TS-LKD nariai yra tikri idiotai, jeigu lygina referendumus: „Tai akivaizdžiai įrodo panašios „referendumų“ iniciatyvos, kokias matėme Ukrainos Kryme.“ Ten referendumas buvo spontaniškas, be „konstitucines santvarkos“, o pas mus pagal Konstituciją! Taigi „TS-LKD, nariai esame tikri Lietuvos patriotai“, jau vien žodis „tikri“, rodo kad apsimetėliai.

Naivumas2014-06-17 22:32

Jei tik atsiras sąlygos, Rusijos imperija bematant pasiims Lietuvą, ir jokie referendūmai neišgelbės.

kokie begėdžiai2014-06-17 22:14

tai ir komisijose darbą,esantys komisijose jie gal bojkotuos,gal kortelių išnešiojimą rinkėjams,žinią rinkėjams apie referendumą,ar kaip čia bus?Paaiškinkit.Nesuprantu?Kokia forma vyks bojkotas konservatorių atstovų,dirbančių VRK komisijose,jei toks raginimas yra?Kas žino?

Vytautas>92. Kaunas2014-06-17 21:53

Negi Kauns iš tikrųjų Šustausko lygio? Dieve mano!..

Raigerdas2014-06-17 21:53

Matote, šitas koncervatorių vojažas tik parodo, kad tai yra komunistinio-fašistinio hibrido partiją. Jokios logikos yra šiame pareiškime nėra. Yra tik panikos, nepagrįstos baimės kėlimas ir dar, kas baisiausia, kad tai yra pačios įžūliausios KGB lygio manipuliacijos, kokias net sunku įsivaizduoti. Tada galima teigti, kad Koncervatorių partija yra valdoma, naudojant KGB propagandos metodus. Štai cituoju:"Toks sumažinimas galimai atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją". Paimkime ir pakeiskime Kaltinimo objektą ir įrašykime ten koncervatorių partiją. Pažiūrėkite, ką mes gausime:"Leidimas naudoti KGB propagandos metodus koncervatoriams atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją". Blogis yra ne tame, kad koncervatoriai yra Lietuvos priešai, o tame, kad jiems yra leidžiama naudotis valstybiniais pinigais ir daryti žalą visuomenei. Atėjo laikas išeliminuoti koncervatorių partiją iš Lietuvos gyvenimo. Jų veikla yra panaši į komunistų veiklą. Ir reikia į tai žiūrėti, kaip į užsimaskavusių ir persidažiusių komunistų veiklą, bet tikslas išlieka tas pats - slaptai ir atviru būdu daryti žalą Lietuvos žmonėms.

stasys2014-06-17 21:52

Jei siekti pokyčių visuomenės požiūryje į pilietine pareigą, balsuoti eiti yra būtina, ,.. juk tai ir yra viso ko pagrindas, paskatinti jaunimą pilietiškumui,jo pilietinei pareigai ,.. savo asm. gerų pavyzdžių. Visiškai nesvarbu šis ar kitas referendumas .. Bus tų referendumų dar ne vienas.. Mūsų visuomenėje problema glūdį jos apatiškume, o kol taip ir tie keliami klausimai bus aktualus. Mums viena karta reikia susivokti .. kur slypį problemos .. ir kad ne 300000 riba yra problema. Nemanu kad to nesupranta Kubilius .. todėl tokia nepilietiška konservatorių pozicija mažne ir kvailoka.. imu abejoti ar tas str. ne iš lubų nukabintas ..

tautiete2014-06-17 21:42

Gyvename kažkokių iškreiptų veidrodžių karalystėje - konservatoriai, kurie turėtų kryžium gulti už Lietuvos žemę, labiausiai agituoja prieš referendumą. O Nepriklausomybės "tėvas" išvis tarsi pamišęs putoja prieš "referendūmą"...

šikai2014-06-17 21:34

bendroj virtuvėj. Tavo išvis vieta kaliūzėj. Toks mentalitetas.

Beta to 1052014-06-17 21:24

Labai abejoju, kad ponas, vadinantis save "Kaunu", buvo tame Baltijos kelyje. Paprastai tokie tipai sėdi krūmuose ir laukia kuo viskas baigsis. Tada prisijungia prie laimėjusių ir garsiai šaukia; "ir aš ir aš ten buvau..."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-06-17 21:23

"Konservatoriai kviečia boikotuoti referendumą ir paraginti į jį neiti savo šeimos narius, draugus ir kaimynus" I kokias ISGAMAS pavirto konservatoriai, kad NENORI girdeti tautos sprendimo??? Mano manymu, i pacias didziausias ISGAMAS!

gaudy to 72. Zebediejus2014-06-17 21:22

Klausi kas leido okupantams balsuoti. Taigi tai košerinio papūniaus idėja. Be to tai išdavystė latvių ir estų. Ir tai buvo padaryta suteikiant pilietybe. O po to kartu grupėje susitarus kartu su ambalo žulikais kelis kartus iš eilės išduoti latviai.

Gutis2014-06-17 21:21

Šis agitacinis konservatorių rašinėlis - pati geriausia, nieko nekainuojanti, referendumo reklama, taip kaip buvo ir su atomines referendumu.

nuomone2014-06-17 21:20

jei valdzionzmogiai ragina neiti,reiskia REIKIA EITI IR BALSUOTI UZ 100 000 IR PRIES PARDAVIMA SVETIMIEMS

Beta Zabediejui2014-06-17 21:18

O kas netinka? Labai taiklus Šaltenio palyginimas. Tik Vokietijoje to net įsivaizduoti neįmanoma, o pas mus viskas vyksta realybėje; visa valdžia tai kas elegantiškais kostiumais, kas chalatu persirengę buvę KGB-istai ir komunistai. Žinoma, kad jiems bet kokia tiesioginės demokratijos apraiška yra baisiau už baisiausią košmarą. Suprasti juos galima, pateisinti ir toliau jiems leisti tyčiotis iš Tėvynės mūsų- ne.

gaudy to 78. zbd2014-06-17 21:14

be abejo ir pasportuosim ir konsevokumunistams į į snukš duosim.. duosim ... ir dar kattą duosim...

gaudy to 92. Kaunas2014-06-17 21:07

Stovėju ir aš baltijos kelį ir sausio 13 dalyvavau. Tačiau jei tokį tipą kaip tu tada būčiau sutikęs būčiau vožęs į snukį ir pavardės nepaklausęs. Esi edinsvamat stribenų palikuonis. Ir ateis laikas kai subines tarkuosim tuokiems kaip tu nepriklausomai ar laimėsim referendume ar ne.

Zebediejus> 101. Beta2014-06-17 21:05

Kas čia per nesąmonė? Išsisėmėm, nebėr kuom mušt TIESOS?

Jules2014-06-17 21:04

Šaltenis yra trenktas konciervas, nemažai prisidėjęs prie Tėvynės Sąjungos skaldymo ir Lietuvos skaldymosi apskritai, manyčiau. Priklus vagnoristas. Beje, įsimylėjęs "Komsomolkę", jūsų žiniai, Madame Beta. Tipiškas nepasotinamas garbėtroška, norįs tapti Sultonu. Juokas pro ašaras iš tų intelektualiųjų pseudopolitikos artistų.

Pikasas vel Sinkevičiaus mantras kartoja2014-06-17 21:03

Pikasai į ką pavirtai? Eina kalba apie 100000 tukstanciu parašų iniciatyva referendumui, tai siandien archi svarbu . Ko taip nusileidai žemiau Starkaus. Geda eiti paskui turtuolius. Kurie spekuliantams turgelius sukurė

Beta2014-06-17 20:49

"– Įsivaizduokime, kad dabar Vokietiją valdo buvę gestapininkai, nacių, nusikalstamos partijos, augintiniai elegantiškais, demokratiškais kostiumėliais. "/ Saulius Šaltenis/ :)

nuomone2014-06-17 20:46

mano,tautos jau Lietuvoje beveik neliko ,yra,tik zombiai,kurie tiki ,ka valdzia sako ir tinginiai,kurie sako,kad mano balsas nieko neduos,viskas bus ,kaip visada[tai jau irode ,ka tik buve rinkimai],o valdzia dziaugiasi ir daro savo neaiskius darbelius.o gaila

Zebediejus> 94.2014-06-17 20:45

Aš rėkiau tada raidelėm, ir aš esu krikščionis. Bet tai ant ko klykiat, tai prisimenu. Mergaitę bandė gint Lansbergis, Puteikis, Grybauskaitė, Stancikienė. Vienetai. Priminkit gal kitus, gal koks socialdemokratas? Manau su mūsų visuomenės padėtim, išspręs laikas. O ne dabar ardytis, kad sugriauti kas dabar nebūtina. Jus nuvils ta diena.

Vo tep.2014-06-17 20:39

Referendume dalyvausiu ir žinau už ką balsuosiu. Ir draugams ir šeimos nariams patarsiu tai daryti.

feikas2014-06-17 20:38

netikiu kad konservatoriai agituotu neeiti i referenduma. cia klastote pranesimas

nuomone2014-06-17 20:31

Nuoto pikaso komentaru galima apsivemti...

Darijus2014-06-17 20:31

Tikri Lietuvos patriotai-idiotai: tarnauja amerikonams, o šaukia - rusai puola.

Žinote ponai2014-06-17 20:25

konservai+žydkrikščionys, po to kai pratupėjote krūmuose per susidorojimą su Kedžiais-Venckais jūs neturite jokios moralinės teisės kreiptis į TAUTĄ. Šis kreipimasis bjauriai dvokia TAUTOS SUVERENIŲ TEISIŲ UZURPAVIMU. Referendumas jums labai nepatinka, nes yra pavojus, kad busite pastatyti į vietą - TAPSITE TAUTOS TARNAIS, O NE VALDOVAIS. Norite valdyti, bet ne tarnauti? O ko nori TAUTA nežinote? Sužinosite po 06 29.

dar kartą2014-06-17 20:22

Šitas ponas su bibliotekiniko išsilavinimu ir konservatorių suklerusiu ruporu bando aiškinti "ką daryti". Žmonės turi aiškiai suprasti kokioje žemėlapio vietoje yra Lietuva,kas jos "geriausi"kaimynai ir kokia mažytė Lietuvos žemė.Todėl lengvai Lietuva gali pavirsti antra Palestina,kur palestiniečiai nereikalingi ir žemė priklauso žydams. Tai atsitiko ne iš karto, o per dešimtmečius išparduodant žemę.

Kaunas2014-06-17 20:21

vieningai stovėjome Baltijos kelyje, rizikavome gyvybe Sausio 13-ąją, todėl į galimai kremlinų ir autonomininkų inicijuotą referendumą NEISIME.

Sima2014-06-17 20:20

Gerai ipenetas parsas i eteri lenda nes bijo tiesos . Balsuoti eisime ,gal tokie parsai prie lovio budam,i bijo sukusti .

O KODEL2014-06-17 20:20

TA ARKLIAGALVE KUBILIAUS KASININKE SIMONYTE UZTILO, KURI KARTU SU VASILIAUSKU PAGAL SVEDU CENTRINIO BANKO PARENGTA PLANA SUZLUGDE SNORA?? BIJO BAUDZIAMOSIOS ATSAKOMYBES ?? MATOMAI APSITAPSNOJO IS BAIMES IR TYLIAI SEDI SAVO SILTAME SUDE LIETUVOS BANKE??

kvie2iu2014-06-17 20:19

niekada nebalsuoti už komunistus,kurie kairėje ir dešinėje,pasibaisėjus KUbiliumi ir KO,tai apsaugok lietuvą nuo tokio silpno premjero......kodėl premjerai turi BŪTI LOJALŪS IR SILPNI,...ką mes nenusipelnėm už normalią valdžią?????????tšiai valdžiai yra vieta-ISTORIJOS ARCHYVO LENTYNA

Rita2014-06-17 20:18

Koncervatoriams padai svyla nes zemes jau pardave ,dabar tik iteisinti liko ,nepasiseks ,eisime i referenduma ir balsuosime .Svarbiausia del ti 100000 tukst. parasu surenkame ,taip uzkirsime kelia seimo vagiu nusikaltimams .

violetinis2014-06-17 20:14

jei nori teisingos Lietuvos - eik į REFERENDUMĄ ir balsuok UŽ. Kita tokia galimybė greitai neatsiras - susivieniją visi lovio mylėtojai darys viską ,kad niekas nesikeistų. Vienas svarbiausių klausimų ,kad referendumui surengti reikėtų tik 100000 ( šimto tūkstančių) parašų - tuomet bus galima pradėti valstybėje tvarką neępriklausomai nuo valdininkų valios.

Jonas2014-06-17 20:09

Nusprendė ,eilinį kartą , Kubilius ir dar keli kombinatoriai , kad dar galima gerai užsidirbti Lietuvos žemę pardavus , todėl nori ir kitus patikliuosius ir svyruojančius dar kartą apgauti ,palikdamas visus prie suskilusios geldos . Todėl mielieji , eiliniai konservatoriai, socdemai , darbiečiai ar visi kiti Tautiečiai , eikime ir balsuokime REFERENDUME ,nes Lietuvos eiliniams žmonėms tai tikrai niekuo nepakenks , išskyrus kelias dešimtis esančius be atsakomybės už savo šunybes ir kurie jokiu būdu nenori tartis su Tauta. REFERENDUMAS TAI TAUTOS BALSAS.

Pikasas to 812014-06-17 20:06

Be reikalo jūs taip... Nuoširdžiai išsakau savo nuomonę tik dėl viešo intereso. Manau, kad turiu tokią teisę. "Aferistų šaika" - skamba atgrasiai, tačiau nenurodote, kas ta šaika. Mano supratimu, tai Kremliaus reguliuojami marginalai.

Jules2014-06-17 20:03

O tai kas suteikė okupantams ir kolonizatoriams pilietybę? O tai dabar kagebistai ne kagebistus kagebizmu kaltina, bolševikai ne bolševikus bolševikais vadina. Kodėl taip atsitiko? Starkevičius būtų geras kolchozo pirminykas, o ne ministeris ir ne opozicionierius nežinia kam?

Kas rašo straipsnį,2014-06-17 20:00

manau, buvęs žemės ūkio ministras, tai savaime kyla klausimas: "O ar ne ministrui geriau žinoti, žemė parduota ar ne?- ,o jei parduota tai aišku, kad referendumo jiems nereikia, nes atėjo laikas ją įforminti.

Tadas2014-06-17 19:59

Gali jie agituoti ,neiti į referendumą,nuo to tik jiems patiems blogiau,jau taip atsidūrė partijų šiknoj,o po tokių pareiškimų,žmones su kuolais ,pradės partinius krikštyt.

Pikasui2014-06-17 19:58

1.nepergyvenkit taip,tie ,,saugikliai''vienadieniai,siandien yr,o ryt jau gali ir nebut.2.kieno ekonominei pletrai? ar aferistu saikos ekon.pletrai,ar Lietuvos ?

KLAUSIMAS GRYBAUSKAITEI IR D.VALIUI2014-06-17 19:57

Vasiliauskas kartu su svedu bankininkais parengė Snoro uzgrobimo ir sunaikinimo plana; Vasiliauskas is anksto, slapta susitares, pasikvietė į Lietuva Frikli; Vasiliauskas, virsydamas savo įgaliojimus pasirašė su Frikliu sutartį ; Vasiliauskas leido Frikliui uz 8 d. d. issimoketi sau 5 mln. euru; Vasiliauskas su Frikliu sufalsifikavo Snoro balansus bei turto trukuma ir tuo "pagrindu" LB inicijavo tycini Snoro bankrotą; Vasiliauskas pasiūlė Coperi bankroto administratoriumi, pažeidžiant galiojančius įstatymus; Vasiliauskas kartu su Coperiu tratina Snoro kreditoriu pinigus šimtais milijonu litu , kartu apvaginedami Snoro kreditorius bei Valstybę!!! Kada Vasiliauskas bus atstatydintas is pareigu ir patrauktas baudžiamojon atsakomybėn ?!!

Pikasas2014-06-17 19:51

Dabar klausimas jau visai kitas. Ar ne per daug saugiklių prigalvota užsieniečiams dėl žemės įsigijimo ir ar tai rimtai nesutrukdys ekonominei plėtrai? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>RETRO>>>> 2014-02-20 Referendumas dėl žemės ir dėl bet ko įvykti gali, nes tokią galimybę nurodo LR Konstitucija. Tačiau tokie klausimai, kokie yra pateikti dabar, nepakeitus LR Konstitucijos ir nenutraukus su ES sutarčių vargu ar teisiškai įmanomi. Trys ketvirtadaliai Lietuvos turinčių teisę balsuoti piliečių gali panaikinti netgi pagrindinę nuostatą, kad "Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika" (Pagal 1991m. LR įstatymą "DĖL LIETUVOS VALSTYBĖS"). Specifinis elektoratas už tokio straipsnio panaikinimą, manau, pasiruošęs balsuoti kad ir šiandien. >>>>> VRK pirmininkui Zenonui Vaigauskui pastaruoju metu nerimo ir "prakaito dienos". Nėra lengva įtikti Rytų imperijos užmačioms, kai net ne visi "savi" tam pritaria. O dar tuo pačiu reikia išsaugoti ir savo kėdę. Kai kas jau senokai kalba, kad šį veikėją reikėjo iš jos seniai iškrapštyti. Manau, kad jie teisūs. Reikėjo. Tačiau, žinant kaip naujas pirmininkas būtų skiriamas, progreso nesitikėta. Užsibuvo, kaip sakoma, "juodai". Beje, nereikia dėl visko kaltinti pirmininko. VRK, berods, visi teisininkai. Kai jie nesugebėjo atlikti savo pereigų nuo pat referendumo pradedamųjų darbų, tai kalti tie, kurie priėmė tokius sumautus net kelis klausimus, nesuderintus nei su LR Konstitucijos pamatais, nei su suderintais konstituciniais aktais, siejančiais su ES. >>>> Geras pavyzdys. Šveicarija nėra ES narė. Joje populistiškai buvo pašūkčiota prieš emigrantus, įvyko referendumas ir dabar valstybės politikai ir valdininkai skaičiuoja didelius šalies ekonominius ir kitokius nuostolius dėl blogėjančių santykių su ES. Betgi tai vyksta popsinamoje ir opsinamoje bankų šalyje. Su tokia ES pasienio valstybės Lietuvos problema ES galėtų visai "nesicackinti" ir jie formaliai būtų teisūs. Jei pasigailėtų, tai tik dėl moralinių sumetimų, žinant, kokioje Rytų režimo įtakoje mes krutam. Turiu tokių įtarimų, kad net tarp užsirašančių į norinčių dalyvauti prezidento rinkimuose sąrašą yra "penktos kolonos" aktyvistų. Pirštais nerodysiu, nes tie, kas nori suprasti ir taip puikiai visa tai mato. >>>>> Tad nors ir kaip norėtų Z. Vaigauskas suspėti prastumti referendumą kartu su Europarlamento ir Prezidento rinkimų antru turu, jei tokio prireiktų, taip padaryti VRK nesuspės. Referendumo projekte trys svarbūs klausimai. Visi jie sietini su LR Konstitucija. Nei VRK,nei Seimas neapsieis be konstitucinio teismo išaiškinimo. Koks jis bus šį kartą - spėti nesunku. Sakykim, piliečių balsų referendumo rengimui surinkta pakankamai. Po kokiu populizmo ir demagogijos šydu buvo taip daroma - nors ir svarbus, bet atskiras klausimas. Beveik nekyla abejonių, kad referendumas reikiamos daugumos nesurinktų. Turiu įtarimą, kad jo organizatoriams net ir tai nebuvo ir nėra svarbiausia užduotis. Programa minimum gali būti nuoseklus Lietuvos buvimo Europos Sąjungoje klibinimas, perspektyvoje pereinantis į griūtį. Gal norima taip "prisidirbti", kad paskui galėtų klykti: "neremia mūsų ES", o pabaigoje virkauti - "išmetė mus tokie ir anokie". >>>>> Net neabejoju, kad tokiu atveju labiausiai mus "užjaustų" putiniškas režimas. Tuoj pasisiūlytų ašaras nušluostyti, o gal ir panosę nuvalyti. Aišku, ne už dyką... Iki tokio juodo scenarijaus įsiteisinimo dar toli, tačiau scenaristų ir režisierių turime į valias. Tokie "patriotai" dabar šūkčioja, kad Lietuvą norima išparceliuoti ir mus vėl pavergti. Paistalai visa tai. Europos šalys jau seniai gyvena gerbdamos privatinę nuosavybę ir laisvą kapitalo judėjimą. Nieko tokio joms neatsitiko. Neatsitiks ir mums. Ypač, jei sugebėsime pasitvirtinti gerai apgalvotą įstatymą dėl kai kurių būtinų žemės pirkimo sąlygų. Tą mums padaryti niekas negali uždrausti, tad taip ir bus... Ir ne kitaip...

zbd>77. apsisprendžiau2014-06-17 19:47

bent pasportuosit.

apsisprendžiau2014-06-17 19:45

į referendumą einu vien todėl, kad konservatoriai siūlo neiti.

Aciu uz isaiskinima2014-06-17 19:45

Ir taip neplanavau jame dalyvauti. O dabar susipazinus su to referendumo turiniu, juo labiau nedalyvausiu.

penktajai kolonai2014-06-17 19:36

palinkesiu kad sitas anti-valstybinis referendumas neivyktu.

Kubiloidai bijo2014-06-17 19:32

Liko be Lansbergio, tas matyt uzsikosėjo ir neatgauna amo po šiai dienai.Ateisim, mūsų reikalas balsuoti

httpd2014-06-17 19:30

Referendumo iniciatoriai taip pat siūlo Konstitucijos pataisą, kurią priėmus, būtų sumažintas referendumui surengti Konstitucijos reikalaujamas 300 tūkst. iniciatyvą remiančių piliečių skaičius iki 100 tūkst. Toks sumažinimas galimai atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją. :D :D :D :D :D :D :D Juokiausi iki ašarų. Atsargiai, taip galima numarinti iš juoko.

Zebediejus> 69. Beta2014-06-17 19:28

Klaustukų daug. Gal kodėl buvo leista balsuoti civiliams okupantams. Jei to nebūtų buvę, gal nebūtų AMB prezidentu, nebūtų per holdingus ir bankelius apvogti žmonės ir praradę pasitikėjimą valdžia. Gal būtume pasukę estų kryptim,kur valdžią stabiliai turėjo dešinieji.

Jules2014-06-17 19:25

O Kolorado vabalams ir žaliesiems žmogeliukams su dideliais moksliniais laipsniais patarimas nesikišti į lietuvių reikalus, į europiečių reikalus, ar supratote?

Jules2014-06-17 19:22

Žinot, aš, manau, nei pamišęs konciervas, nei bolševikas socdemas. Beje, Konservatorių partija ir atvedę mus į dabartinę padėtį, tarnaudama tik LDDP-istų interesams, o ne tautos, ne visuomenės labui, neatrodo? Konservatoriai ir jų davatkos užmiršo, kad valdžia Lietuvoje privalo tarnauti jos tautai, jos žmonėms, o ne Neosovietinei Oligarchijai, ne kapitalbolševikams, ne „Übermensch‘ams“ iš buvusios Bolševikų partijos. Nežinau ar kas jiems gali dovanoti šitą išdavystę? Dabartinėje sutrupinimo stadijoje, kaip teigia ponas Letas Palmaitis, mus gali išgelbėti tik europinio masto sukrėtimas, kaip 1914-1918 m. ir sudaryti sąlygas išsirutuliuoti, susiformuoti geresnei Europai, geresnei jos tautoms – Tėvynių Sąjungai, bet ne bolševikinei federacijai. Griūva ne tik bankai ir indeliai, bet ir valstybės, civilizacijos kartais, nežinot? Niujorkas per toli, o Rusija ir, sakykime, Lenkija arti, arčiau ir Vokietija. Geopolitikos centrų irgi daugiau nei Rusija ir JAV, o Europa susiskaldžiusi ir palaužta, nušalinta nuo pasaulio reikalų. Pavieniui Europos tautos negali atlaikyti šitų naujų geopolių spaudimo. Aišku viena, kad tai ir ne K. Starkevičiaus nosiai ir smegeninei, o apie draugą Marazmą nėr ko išvis kalbėti. Pakabintieji negali duoti Lietuvai naudos.

Beta 61 -mam Zabiedejui2014-06-17 19:19

O kada ateis tas laikas ir kas tą tinkamą laiką nustatys? Jei 24 metų gaujų valdymo rezultatai tokie: – vidutinė tikėtina gyvenimo trukmė Lietuvoje: viena mažiausių ES. – socialinė nelygybė Lietuvoje: didžiausia ES. – vaikų skurdas ir mirtingumas: vienas didžiausių ES. – savižudybių rodiklis: didžiausias ES. – Lietuvos gyventojų mirtingumas: vienas didžiausių ES. – pagal NETO migraciją Lietuva: absoliuti ES rekordininkė. – per dešimt metų (2004–2014) emigravo 444 425 Lietuvos gyventojai (Statistikos departamento duomenys). Be to, – valstybės skola 2004–2014 metais išaugo: nuo 12,16 mlrd. iki 60,06 mlrd. Lt. – valstybės skolos valdymo išlaidos 2004–2014 metais išaugo: nuo 0,66 mlrd. iki 2,3 mlrd. Lt. – savivaldybių skolos pasiekė 3,5 mlrd. Lt. / Jau ne tai, kad laikas, bet JAU netgi dešimtmečiais pavėluota.

VISI I REFERENDUMA2014-06-17 19:18

NEDUOKIM RAMIAI MIEGOTI KONSRVINIAMS SUNIMS, DEDUKUI LANSBERGIUI IR STALINUI - GRYBUI

GRYBEI GEDA2014-06-17 19:16

GRYBE SUNAIKINO PUIKIAI VEIKUSI BANKA SNORA, GEDA GRYBAUSKAITEI GRIOVEJAI, NEI VIENO PREZIDENTO TOKIO BRUDO LIETUVA DAR NETUREJO IR NETURES, NUSIKALTELE GRYBAUSKAITE DAVE KOMANDA SUNAIKINTI SNORA

61. Zebediejus>Teta Beta2014-06-17 19:16

nejau ir Jūs nerandat kontragumentų? Tai čia melo ligoniai tiktais gyvena? Nenorėčiau, kad uždarytų, kaip tą ryžą šunaują. Čia bent yra psichų; man jie patinka.

Joooo2014-06-17 19:14

Kazkas ilgam apkasuose isikase ir atsisaudo iki paskutiniuju...na bet greit darbo laikas ministerijoj baigsis ir bus apleista fronto linija... tik 1.5 val liko musiui:) Na o jei rimtai tai 2009 sausio 16 teko stebeti demokratijos susaudymam ir velesne tautos emigracija. Taip kad kas ta demokratija ir laisva minti pamyne minet tur but nereikia.

Jooo2014-06-17 19:03

DARYKIT PRIEŠINGAI.

ke ke ke2014-06-17 19:01

Konservos jaučia GALĄ. Konserven kaput.

>Jules2014-06-17 18:51

na neprivalom vadovautis prielaida "jums gi sako". Nesvarbu, kas ja stumia - koncervai ar socdemai, ar dar bet kas. Lai Niujorko arbitrazas ir pasidomes, ar gebe tas bankas buvo, ar ne, ar kai kam pasirode imanoma, kaip leninams 21amziuje imti ir konfiskuoti banka su visais paprastu zmoniu indeliais. Ar esme tame kieno bankas? Gi bet kuris bankas be zmoniu pinigu yra 0,0. Jei del vieno vagies veiksmu pries kita vagi nukencia niekuo deti zmones ar tai atleidzia nuo atsakomybes pries indleininkus? Pamodeliuokit, Jules - vagis X is vagies Y pagrobe -iolikos tukstanciu vardeniu pavardeniu santaupas. Tai ka - abu ir X ir Y niekuo deti? Nesakau, kad banko akcininkai vagys, ta lai nustato teismas. Vadovavausi tik jusu iskelta hipoteze. Manau, kad irodziau jos visiska tustybe.

Zebediejus>55. Beta2014-06-17 18:47

Jaučiu,kad negali valdžioj nebūt pedofilų ir kitokių visokių blogų. Latviai spėjo susitvarkyt, mes - ne. Korupcija žiauri. Bet dabar ne laikas. Teisingumas įvyks, bet vėliau. Visi žinom, kad rfr neįvyks.

Jules2014-06-17 18:43

Apsispakajinkite, jums gi sako, kad tai buvo KGB bankyrų bankas, kas jums dar neaišku? O tie, tų įstaigų vadovai, kurie sunešė Lietuvos žmonių pinigėlius, biudžeto lėšas į KGB banką turi būti patraukti atsakomybėn. Jie padarė milžinišką žalą Lietuvos valstybei, nesvarbu kokia ji yra. Tų viešų įstaigų direktoriai turi sėsti veinąkart ir ilgam. Visi žinojo, koks ir kieno tai bankas, tad nėr ko čia lialiakintis. Visos "babuškos" žinojo, kur deda pinigėlius - buvo ne kartą įspėtos.

57-tam2014-06-17 18:41

va todel ir reikia dabar 06.29 referendumo, o su 100.000 inicatyvos teise ta "klaidele" istatymuose istaisyti - juokas. Gal jau gana visuomenei moketi ne uz savo griekus.

Zebediejus.54. gaudy2014-06-17 18:41

net gaidžio kiaušiniai mato patriotą. Che

KONSERVATORIU VAGIMS2014-06-17 18:36

Isitikines, kad LIetuvos laukia 12 mlrd.litu SNORO akcininku ieskinys Ir kuri reikes apmoketi, nes neveltui valdzios vagys taip bijo apie tai kalbeti ar net girdeti! Tik gaila, kad prisieis moketi visiems mokesciu moketojams, o ne asmeniskai mokes tikrieji vagys isvoge SNORA- Vasiliauskas, Simonyte, Kubilius su visa savo kubiloidu chunta, aisku, nepamirstant ir Daukanto aikstes ponios !

gaudy gaudy to 52. Zebediejus2014-06-17 18:36

zebediejuk dar šiek tiek pasistenkit tai jus tikrai ant kuolo sodinsim, šiknas tarkuosim su padruskinimu ir t.t. pagal jūsų fantaziją

Beta to 52.2014-06-17 18:34

Jei tamsta save laikai avinu, tai tik tamstos problemos, bet kam kabinti jas ant visų? / Jei pasiskaitytumei Referendumo įstatymą, pamatytum, kad toks scenarijus paprasčiausiai neįmanomas ir, kad tai tik vienas iš neegzistuojančių baubų, kuriais konservai gąsdina žmones, siekdami išsaugoti savo užpakalius prie valdžios lovio.

gaudy to 52. Zebediejus2014-06-17 18:32

Tai dydysis patrijonas į kelnes iš bamės pritrutino...

sm Betai2014-06-17 18:29

zr 51

Zebediejus>50. Beta Zabiedijui2014-06-17 18:27

O Jūs ne baugu, kad 100 000 Tomaševskininkų plius tiek pat vietinių avinų pradėtų bezpriedielą, jau šiužas grasino per tv. Dabar ne tas laikas.

rutai2014-06-17 18:20

kgb liekanos suprasdamos, kad ant ju nuodo mazai kas kimba, papildomai paleidzia savo karevius - ritas, martas, zebediejus, kurie supranta tik viena - ka Lansbergis pasake, tas yra sventa tiesa. Jei Landsbergis lieps sokti nuo tilto, jie greiciausiai soks. Su perkamais po kelis litus komentatoriais (stoties prostitutes turbut brangesnes) diskutuoti nera jokio reikalo. Geriausias vaistukas - visiskas ignoravimas.

Beta Zabiedijui2014-06-17 18:20

O ką čia oponuoti? Jei konservas sako, kad iniciatyvą remiančių piliečių skaičius iki 100 tūkst. sumažinimas atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms , sukeltų politinę sumaištį, sumenkintų parlamentinę demokratiją ir grėstų nacionaliniams saugumui, tai jau čia ant tiek nusišnekėta, kad ir oponuoti nėra ką. Lyg tai jie būtų atsakingai 24 metus metus valdę ir nenuvaldę valstybės iki jau kritinės ribos! Lyg Lietuvoje būtų ta tikra parlamentinė demokratija, o ne tokia kaip šiandien partokratija- gaujokratija jau gręsianti valstybės nacionaliniam saugumui. Bet Lenino bolševikai taip pat save laikė vieninteliais neklystančiais, visažinančiais ir nepakeičiamais, kol atsidūrė istorijos šiukšlyne. Laikas ten ir lietuviškai bolševikų atmainai konservams. Lietuvai jau laikas turėti tikras, neplėšikaujančias valstybę partijas ir nesuvaidintą demokratiją.

Zebediejus2014-06-17 18:19

RAIGERDAI, gelbėk ir išaiškink, bo aplink glušai. O gal aš glušas? Išaiškink.

3000002014-06-17 18:17

man nesuvokiama, kaip patriotiškiausia partija apsišaukę konservatoriai ragina nesiskaityti su 300000 Lietuvos piliečių? Kubilius siūlo spjauti į žmonių pastangas reikšti nuomonę, deklaruoja kažkokią valdžios viršenybę prieš Tautą. Vargšai tos partijos žmonės, jie vis privalo ir privalo prievartauti savo mąstymą, savo protą, eidami savo abejotinos moralės ir praeities vadų minamu takeliu.

Mix2014-06-17 18:16

Tikra tiesa. Pas konservatorius pasireiškė pamišimo požymiai.

gaudy TO 41. Zebediejus2014-06-17 18:15

Ar galima oponuot straipsniui kuris ragina išdavystei... ką su išdavikais daroma ...

ruta2014-06-17 18:13

'.. galimai keltu... ,galimai atvertu.. ,'ir nei vieno tikslaus argumento , na ko noreti , politine nomenklatura nepratus argumentuoti savo sprendimu , veiksmu , netgi vykdant ekonominius projektus , NIEKADA neskaiciuoja ju / projektu / rentabilumo , naudingumo , o kam , otkatai visvien bus ... Todel Lietuvos dideli projektai ,VISI , atnese tik nuostolius . Kodel reikejo parduoti naftos telkinius /Geonafta, Minijos nafta/ , Butinges naftos terminalas kodel buvo parduotas , kodel Lietuvos dujos parduotos , o dabar jau keleriopai brangiau vel perkamos ,Leo afera , 'Mazeikiu naftos afera , Birzu naftotekio pardavimas . Kodel kitu saliu politikai sugeba atstovauti savo Tautos interesus EP , o Lietuvos , tik ora gadinti . Ar Lietuvos politine nomenklatura ipratusi tik beatodariskai tarnauti ir pataikauti seimininkui , tik seimininko pavadinimas pasikeite . buvo Maskva , dabar Briuselis . Ar ne tie patys Maskvos subinlaiz*s jau tupi ir EP ir Lietuvos valdzioje , tai is kur gali ateiti pozityvus pokiciai , jeigu vel sprendzia komunistines -KGB liekanos ? Matant konservatoriu ir ju klapciuku viduriavima , galima itarti , kad jau zeme parduota uzsienio korporacijom ir kitiems interesantams , dabar tik reikia iteisinti . Na ir 'Chevron ' atstovai , matomai jau investavo i politiku 'patriotizma' . Ar ne ta pati girdejome , kai konservatoriai atidavinejo Amerikos aferistams 'Willjams' 'Mazeikiu nafta , Butinges naftos terminala , Birzu naftoteki , ir nulini svartavimo tarifa . Tada ju 'patriotizmas' itgi lejosi laisvai . Ar ne laikas konservatoriams pasimokynti demokratijos ir tikro patriotizmo , kad ir Vengrijoje , ar Sveicarijoje .

>gaudy2014-06-17 18:12

jis ne konservatorius, diskutuoti beprasmiska. Nepatingek prasukt google ir isitikinsi - etatinis. Pas tuos tik vienas smegenu vingis - nuo furazkes.

gaudy TO 41. Zebediejus2014-06-17 18:10

Ar galima oponuot straipsniui kuris ragina iždavystei... ką su šdavikais daroma ...

gaudy to 36. 34. gaudy2014-06-17 18:08

Jei aš gaidys tai tu kalakutas be kiaušų.

Zebediejus2014-06-17 17:57

Tai nieks nesugeba paoponuot straipsniui-reiškia tai TIESA. Reiškia-jokių nesąmonių. Pabuvokim su savim, šeima.

BUVUSIAM MINISTERIUI2014-06-17 17:53

STARKEVICIUI GERIAU PATYLETI - JAU SENIAI JIS TUREJO SESTI I TEISIAMUJU SUOLA UZ KYSININKAVIMA " MAILIAIS" BYLOJE!!

13 komentarui ruoskites i zygi!2014-06-17 17:53

VA CIA TAI SUPER!

jo2014-06-17 17:52

konservai parode savo tikra veida!!!! Lietuvos zmones turi teise patys spresti savo likima!!

30 tt komentarui2014-06-17 17:47

xaxa nebejuokink.

34. gaudy2014-06-17 17:46

Čia apie Landsbergį? Tai siūlau užsičiaupt, gaidy.

Jo (VaidasVDS)2014-06-17 17:46

----"Referendumo iniciatoriai taip pat siūlo Konstitucijos pataisą, kurią priėmus, būtų sumažintas referendumui surengti Konstitucijos reikalaujamas 300 tūkst. iniciatyvą remiančių piliečių skaičius iki 100 tūkst. Toks sumažinimas galimai atvertų kelią neatsakingoms iniciatyvoms, sukeltų politinę sumaištį ir sumenkintų parlamentinę demokratiją." --------- Oi kokia baimė tautos. Čia juk visa esmė. Kaip gi jie liks be savo užkerpėjusios parlamentinės demokratijos, o turės klausyti tautos tiesioginės demokratijos arba Tautos. Čia beliko kažkokia Antipartija...

gaudy to 27. Zebediejus2014-06-17 17:41

Tu teisus tavo kumyras labai blogai gyveno prie sovietų. Važinėjo po vakarus, drengė ant vakarų, stukalino. Ir še tau naujiena paaiškėja, kad tik jis vienas vienintelis stebukladarys suteikė mums laisvę. Paaiškėjo, kad jis buvo didysis partizanų vadas generalisimusas žemaiti-vanagas-dzūkas taigi didelis žmogas jisai yra ir buva. Anuja.

Latas Palmaitis2014-06-17 17:40

Jo, pačiu laiku "padėjo" prakeiktas putkinas su savo "referendumais" svetimoje Ukrainoje.

Ar konservatoriai SNORO akcininkams irgi toki "scenariju" buvo paruose?2014-06-17 17:40

Lubys ruosesi statyt terminala tik va numire ganetinai keistai, kai prabilo per TV apie konservatoriu aferas, kaip ir kitos mirtis kur tik konservuotos isperos pasirodo tai Kiesu seimos nuzudymas pries padovanojant usa zyderoms Mazeikiu nafta tai ir Atomines direktoriaus nuskendimas metro gylije. .Labai daug kas numiro kur konservuotas gaivalas savo nagus yra prikises.

martai-tt2014-06-17 17:39

ar siryt leitenantas instruktavo naudot tt pseudonima? Turi rusiska pistalieta "tt", raudonarmieti?

tt2014-06-17 17:36

referendumas sitas yra maskvos organizuojamas. aciu konservatoriams kad nebijo sakyti tiesos. laukiu tvirtesnio prezidentes zodzio, reikia ginti valstybe nuo rusijos

rasa2014-06-17 17:34

konservai sau paskelbė galutinį ir neatšaukiamą nuosprendį susinaikinti. Ką gi, net užjausti nėr kaip ir dėl ko

Jo (VaidasVDS)2014-06-17 17:31

Gal jau pribrendo pats laikas jiems keisti partijos pavadinimą į euro-konservo partiją. Kam apgaudinėti save ir rinkėjus? Ir kas galėjo Sąjūdžio ištakose pagalvoti, kad tie, kurie pretendavo būti tautos ir Lietuvos valstybės morale, kalbės štai taip...

Zebediejus> 20.2014-06-17 17:31

jei buvau išdurtas aš, tai buvo išdurta ir daugiau žmonių(nesu aš toks vienas iš 3 mln). O melo nekenčiu, kaip koks Raigerdas. O kom."23. Vytautas Ju"vėl agituoja. Ir avinui Vincui aišku, kad eis "kuriem prie ruso buvo geriau" ir pan nenaudėliai. Taip kad dalyvavimas bus jų naudai. Landsbergis sakė neiti - ir neisiu. Ir kurie nori gyventi geriau, patariu neit.Ir taip jau Merkel papą ilgai čiulpiam.

gaudy2014-06-17 17:30

Naujausias šūkis: užmušk konesvuotą socialinį darbotvakės boševiką savyje. O sutikęs ar pamatęs tokį drožk į kaktą su pagaliu ar kitu rakandu, numauk kelnes nutarkuok šikinę ir paberk druska. Kad politiniai ligoniai pasveikt reik tokių procedūrų mažiausiai dešimt.

Mimiras2014-06-17 17:24

Gal mus valdo bepročiai, gal robotai, vykdantys pasaulio vyriausybės užsakymą sunaikinti arba išvalyti Lietuvą nuo lietuvių? Senosios Europos šalys rūpinasi savo žedirbiais, žmonėmis, rūpinasi socialiniais dalykai, o šie tik kenkia, prisidengdami Rusija. Iš tiesų ruošia ištuštėjusią Lietuvą Rusijai ateiti.

Vytautui Ju.2014-06-17 17:20

Visiškai pritariu.O balsuoti galima pagal savo nuomonę.

Vytautas Ju.2014-06-17 17:17

Neagituoju, kaip balsuoti, o tik siūlau būti tikrais šalies piliečiais. Kuo daugiau žmonių ateis į referendumą, tuo solidesnis bus jo rezultatas, net jei dauguma pasakys „Ne“. ↔ Net šalies Prezidentė sakė, kad „neteisingai balsuojame arba nedalyvaujame balsavime“, tuo sukuriame papildomas problemas, nors kalbėjo apie Seimo rinkimus, referendumas svarbesnis renginys. ↔ Išdūrinėja konservatorių davatkas ir trolius. Užjaučiu.

klaipedietis2014-06-17 17:07

Išversiu į paprastą kalbą ką parašė konservai: sumažins parašu skaičių nuo 300 iki 100 tūkst. parašų = žmonės patys galės dalyvauti valstybės valdyme o t.y. sumažins mūsų įtaką. Nori uždrausti parduoti žemę užsieniečiams = o tai ką mes daugiau pardavinėsim?? (nelabai kas beliko,daug ką jau prichvatizavom) na ir dėl žemės gelmių turtų eksploatavimo... = tai kaip čia gi dabar.... negi mūsų skalūnų dujų afera žlugs...su amerikonais gi reikia reikalą prastumti iki galo, ir visai nesvarbu kad bus užterštas geriamas vanduo...

senis2014-06-17 17:06

pagal naujausius kanados mokslininku tyrimus is 141 LR seimo nariu 142 KGB rezervistai. Jeigu tauta juos nustums nuo lovio Putinas nebegales zlugdyti Lietuvos. Siuo savo pareiskimu kubilius ir starkevicius siurksciai pazeide LR konstitucija.Uz demokratijos zlugdyma jiems priklauso apkalta.

14-tam isdurtam zebediejui2014-06-17 17:03

keista tamstos pozicija - "mane isdure, niekas neikite". Tai gal ir likis isdurtas, kam protingiems zmonems savo durstalus purski?

Hm2014-06-17 17:03

Lietuvių nesuprasi... Paagitavo konservatoriai už AE ir prabalsavo Lietuviai prieš. Paagituos dabar koservatoriai prieš šį referendumą, Lietuviai prabalsuos UŽ :)...

pensininkas2014-06-17 16:58

"Mes, TS-LKD, nariai esame tikri Lietuvos patriotai, siekiantys saugios Lietuvos tvirtoje Europoje." Išdavikai Lietuvos, o ne Lietuvos patriotai, esate. Apgavikai, melagiai. Kaip liežuviai jums neapsiverčiau tokius žodžius tariant. Aš iš tos partijos senai išstojau. Siūlau ir kitiems suklaidintiems tai padaryti bei birželio 29 Referendume pasisakyti teigiamai.

Zebediejus>13. ruoskites i zygi2014-06-17 16:54

Kada bus "senukuose" akcija, reikia vinuku avinukams.

Mąstantis valstybiškai2014-06-17 16:54

Turint omenyje labai žemą lietuvių tautinę savimonę ir pilietiškumą, manau, kad referenduminis Lietuvos valdymas galėtų sukelti rimtą pavojų Lietuvos valstybingumui. Juk absoliučiai lietuvių daugumai rūpi tik jų asmeninė materialinė gerovė, bet ne Lietuva kaip (lietuviška) valstybė. Tą paliudija apie pusė nedalyvaujančių rinkimuose Lietuvos piliečių, kuriems Lietuvos politiniai (užsienio ir vidaus srityse) reikalai yra visiškai nesvarbūs. O iš dalyvaujančių rinkimuose maždaug pusei rinkėjų taip pat galvose tik jų asmeninis materialinis gerbūvis ir niekas daugiau.

aras2014-06-17 16:53

Laborantiskai tuscios besmegeniu konservatoriu mintys. Zinant, ju besaiki, nusikalstama apetita i bet kokios formos turta, teks i referenduma eiti.

Zebediejus>12. Vytautas Ju.2014-06-17 16:44

Jūs tik vaidinat kvailį. Mane jau kartą išdūrė per AE rfr. Daugiau nesulauksit. Reikia tiesiog neiti.

ruoskites i zygi !2014-06-17 16:43

,,Kviečiame pasijungti į dviračių žygį referendumui palaikyti. Žygis vadinsis ,,Su dviračiu į referendumą". -Preliminarus maršutas VIlnius-Kaunas-Raudonė- Jurbarkas- Šilutė (dėl Tauragės dar neaišku)- Klaipėda-Palanga. - Važiuojant per miestus ir miestelius bus organizuojami mitingai referendumui palaikyti. -Taip pat dviratininkus pasitiks kaimo kapelos. -Bus pajungtos kaimo bendruomenės ir iš anksto bus numatyta nakvynės vieta. -Kai kuriuose rajonuose(o gal visuose) dviratininkų koloną lydės policija. -Kviečiame pasijungti į šią akciją kuo daugiau dviratininkų. Taip pat bus galima pasijungti ir su motociklais, ir su automobiliais. -Preliminariai turėtume pajudėti sekmadienį, likus vienai savaitei iki referendumo. -Lauksim minčių ir pasiūlymų. Pagarbiai Algirdas +370 673 04771 '

Vytautas Ju.2014-06-17 16:41

Priešingai, tikras Lietuvos patriotas turi raginti kiekvieną pilietį ateiti į referendumą ir pareikšti savo nuomonę svarbiu valstybei klausimu, kad ir kokia ta nuomonė bebūtų. Tai tikrai nepadarys gėdos nei piliečiui, nei valstybei. ↔ O kad referendumas svarbus valstybei, rodo ir šių dviejų „tautos bičiulių“ braviūra: „prokremliškų grupių siekiui surengti referendumą dėl Lietuvos išstojimo iš ES“.

dags2014-06-17 16:39

konservatorius-tai Griovejas. isiziurekite i sita atsiserusia kiaule,susimastykim is kokiu pinigu ji tokia patapo????? ogi is musu mokesciu moketoju,o kodel bijo sito referendumo? ogi todel,kad esant 100000 parasu,bus galima tokia ir i ja panasias kiaules nustumti nuo lovio. na o jei si karta Tauta nesusimastys kas mus valdo ir kokiais budais,ir kodel taip bijo Savo gi Tautos balso,mes niekada nebeturesime galimybes suklesteti-nes sitos kiaules mus isparduos ir sunaikins,kaip naikino paskutineje savo valdymo kadencijoje.....

Zebediejus2014-06-17 16:35

Labai išmintingas str. Įdomu, ar kas rimtai be bukų užgauliojimų, pasifrontuotų. Ačiū expertam, kad atspausdino.

Eisim, eisim, nesistenkit2014-06-17 16:30

Na ir "patriotai". Jie antipatriotai, jie Tautos išdavikai, Valstybės griovėjai, Tautos mulkintojai, tikri nusikaltėliai. Kaip galima agituoti neiti į Tautos Referendumą? Juk tai antivalstybiniai veiksmai. Kas protingas - neklausys šitų idiojotų.

nuomone2014-06-17 16:26

Bet kodel tas viskas vyksta Lietuvoj?Kiekvienas zmogus jei jis masto turi eiti butinai i Referenduma...bet manau ,kad daug nemastanciu ...tai parode rinkimai i pprezidentus...na reikia tiketis ,kad zmones vis delto ateis i Referenduma...gaila tiesiog Lietuvos.

Kas protauja,2014-06-17 16:23

Neklauso pašvinkusių konservų.

Beta2014-06-17 16:13

Tai nieko čia naujo, Stalino anūkai bolševikai kubiloidai savo stichijoje.

UK2014-06-17 16:09

Jūs, TS-LKD, nariai ir visa partija esate PEDOKORUMPAI, o ne patriotai.

spėkit2014-06-17 16:07

ar Kaune referendumas įvyks? Manau nė vienam mieste negyvena tiek tuščiagalvių.

Taigi2014-06-17 16:05

Matyt sis ponas turi ka parduot.

Pilietiškumas2014-06-17 15:59

Čia taip konservatoriai ugdo pilietiškumą:) Šį kreipimąsi reikia pristatyti į prezidentės atsiprašant edukacijos namelį.

konservuotam asilui2014-06-17 15:56

, „Išskyrus pavienius atvejus, pernai per antrąjį metų pusmetį Jūrmaloje nekilnojamojo turto už sumas, viršijančias 200 tūkst. latų, įsigijo vien tiktai užsieniečiai, kurių didžioji dauguma – Rusijos gyventojai.“ Lentelė iliustruoja tai, kad Lietuvos konservatorių „putinizmo“ korta (tie, kurie nenori parduoti žemės, anot konservatorių, veikia Putino labui) yra jų pačių vaizduotės vaisius arba jau pamišimo požymis'

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi