Vienas garsiausių ir aktyviausių pedofilijos ir žudymų istorijos komentuotojų, gydytojas, vaikų ir paauglių psichiatras, liberalas Dainius Pūras visuomeniniuose tinkluose išsakė savo poziciją po sausio 13-ąją Seime paminėtos Laisvės gynėjų dienos.

Liberalas Dainius Pūras (raudoname stačiakampyje iš savo namų išnešama Deimantės Kedytės senelė Laimutė Kedienė). Nuotr. facebook.com
Liberalas Dainius Pūras (raudoname stačiakampyje iš savo namų išnešama Deimantės Kedytės senelė Laimutė Kedienė). Nuotr. facebook.com

„Seime minint Laisvės gynėjų dieną, tęsėsi vakar ten pat prasidėję išpuoliai prieš trapią Lietuvos demokratiją.

Kiek begerbtume Nijolę Sadūnaitę ir Sigitą Tamkevičių už jų herojišką kovą už laisvę okupacijos laikotarpiu, neturime bijoti garsiai pasakyti, kad šiandien jų lūpomis buvo peržengta pavojinga riba.

Kai praeitą lapkritį palaikiau Pauliaus Gritėno poziciją dėl Laisvės premijos skyrimo Nijolei Sadūnaitei („Paulius Gritėnas: Laisvės premija – į Garliavos patvorius“), tikėjausi kad ji kalbės kitaip, kad gal pripažins klydusi ir klaidinusi daugelį žmonių. Bet N.Sadūnaitė praleido šią gerą progą ir pasirinko likti paklydime.

Ir tik jau nereikia čia ta proga visokių išvedžiojimų apie pagarbų amžių ar net bandymų diagnozuoti. Situacija yra gerokai rimtesnė. Kai iš Seimo tribūnos trapius demokratijos pamatus trypia Laisvės premija įvertintas žmogus, žmogus-legenda, ir kai tuo džiaugiasi ir tam pritaria nemaža dalis Lietuvos, o kas nepritaria – bijo tai pasakyti, tai jau yra pavojinga.

Šiandien daugelis suprato situacijos tragizmą, kai klausėsi šios nevykusios kalbos. Daug kam buvo gėda dėl tokios kalbos per tokią šventą Lietuvai dieną. Bet kas iš to? Nujaučiu, kad vėl tęsis pataikavimas ir nuolaidžiavimas demokratiją ir pamatines laisves dusinančioms jėgoms, kurioms Nijolė Sadūnaitė šiandien, deja, atstovavo.

Ar dar ilgai Lietuvoje bus pataikaujama jėgoms, kurios stabdo Lietuvos siekius tapti sveika visuomene, brandžia demokratija, modernia pasaulietine valstybe, gąsdina Europos vertybėmis, kursto niekingas sąmokslo teorijas?

Kiek turime politikų, kurie nebijo pasakyti, kad Europos vertybės ir visuotiniai žmogaus teisių principai nekelia pavojaus Lietuvai? Kad jie mums tiesiog gyvybiškai svarbūs ir būtini?!

Ar negalėtų Lietuvos kaip pasaulietinės valstybės prezidentė Dalia Grybauskaitė aiškiai pareikšti, kad ji, kaip Lietuvos patriotė, yra už vertybes, kurias išpažįsta sveikiausios pasaulio ir Europos valstybės, ir kad būti Lietuvos patriotu ir Europiečiu puikiai dera? Aš taip suprantu lyderio misiją.

Būtų puikus pavyzdys tiems, kurie neužilgo pretenduos į Prezidento postą.

Liberali demokratija, kurios siekiame kaip Europos Sąjungos narė-valstybė, nėra tobulas išradimas,, bet geriau niekas nėra sugalvojęs.Padėkime valdžiai ir vieni kitiems demokratijos dvasią ir mechanizmus stiprinti, o ne dangstyti korupciją ir kurstyti sąmokslo teorijas apie grėsmes iš vakarų ir šiaurės.

Sausio 13-ą ir kovo 11-ą Išsivadavę iš sovietų komunistinio totalitarizmo, šiandien turime telktis, kad apgintume Lietuvą nuo kitokios pakraipos fundamentalistinių jėgų. Jos yra nuosavos, lietuviškos, ir prisistato mūsų moraliniais gelbėtojais nuo laisvojo pasaulio vertybių, kaip buvo ir Garliavos klastingoje istorijoje.

Laikas būtų vienytis visiems, kurie nori tokios Lietuvos, kur gerbiamos kiekvieno žmogaus teisės ir laisvės ir kur klesti laisvų piliečių ir atviros vizuomenės dvasia.

Kova už mūsų laisvę tęsiasi“, – pranešė D. Pūras.

Pedomafijos kova už jų laisvę tęsiasi.

Naujausi

Komentarai (158)

Rikiuoti
istorijos siukslyne2018-11-25 13:12

Purams vietos dar yra. Bet iki tol dar reikes atsedeti.

as2018-11-15 10:28

Reikia revoliucijos!

jonas2018-11-10 15:46

KUR PURAS BUVO SOVIETMECIU KADA GERBIAMA SADUNAITE NEBIJODAMA REZE TIESA SOVIETU VALDZIAI?SEDEJO SIKNA SURAUKES IR PATAIKAVO KAIP IR DABAR SAVO PENETOJAMS.O KAS PURAI MOKA TAU BABKES KAD GINTUM PEDOFILUS?

JulieTorre12018-11-09 15:44

"Google" kasdien moka internetu nuo 837 iki 1258 euru. Mano praeita menesi gavau pirmaji menesi iš 24759 euru ir 35827 euru iš "Google", dirbu namuose 4 valandas per para. lengva užsidirbti 126-158 euru per valanda, o darbo užmokestis gali buti dar didesnis laikui begant ... Daugiau detaliu .. ========>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­j­­o­­b­­3­­3.c­­o­­m

V .Ladas2018-11-07 20:33

Tu, neva psichiatre, ar gali paaiškinti, kodėl taip neįmanomai sunku valstybei organizuoti bent dorą interviu su Mergaite, ar kokią kitą priemonę tautai ir Vienuolei, taip, kad neliktų abejonių: Mergaitė gyva, ji kaip ir kiti vaikai mokosi, bendrauja su aplinka, naudojasi internetu? Ne, negali... Tai ir užsirauk. Nie voznikaj, kaip rusai sako. Žinoma, jei suki biznį iš pedofilijos dengimo, tai kitas reikalas. Mergaitės nenešikas štai jau į politiką raunasi, gal ir tu babkių jau prisirinkai pakankamai?

Irena2018-11-02 01:33

Puras pats atstovauja kitos pakraipos fundamentalistinems jegoms. Matosi gerai tas jo asmeninis zmogaus teisiu institutas (ar kaip jis ten vadinasi) finansuojamas is "barnevernitu" fondu. Zmogui visiskai nesvarbu kas darosi jo gimtoj saly. Pinigu geismas uztemdo viska. Kazin ko nepasidalino su Sakaliene, kad isspyre is direktores posto. Galimai irgi pinigais. O pries sese N. Sadunaite ir S. Tamkeviciu zemai lenkiu savo zila galva ir linkiu abiems istvermes ir sveikatos. Kol yra tokiu bebaimiu zmoniu, tol dar yra vilties, kad purai ir sakalienes patirs fiasko.

lina2018-10-31 10:17

sveikinu N.Sadūnaitę, o Pūrą niekinu.

Eivis2018-10-30 21:12

Pedofilas gina pedofilus.

viktoras2018-07-01 00:09

puras yra pedofilas

Gražina2018-06-04 19:33

Kam Jakelaitis, Pūras ir panašūs į juos yra autoritetas? Man ne. Tuo tarpu Sadūnaitei nuoširdi PAGARBA.

Taip buvo2018-06-04 12:28

ir yra ne tik Lietuvoje,bet ir visame pasaulyje.Pedofilai galingi.

laikas2018-02-20 21:53

Dainių Pūrą laikas uždaryti į durnyną...

kas čia per neprausta burna, šūdo pilna IP 88.119.244.432018-02-15 20:49

Ligoninėje atsidūręs V. Landsbergis praleis šimtmečio renginius, gal čia toks piktas ir rašinėji?

Be žodžių2018-02-15 18:02

Dalios Grybauskaitės “lūžis Lietuvos teismuose”- dauguma teisėjų "pakabinti", užslaptinti 75 metams.

jau apdovanojo Kuri2018-02-15 17:43

ta pati, kuris buvo vienas aktyviausiu Garliavos istorijoje

Nu jo... U-22018-02-15 17:41

Jei atvirai, kolega, tai neesu įsitikinęs kad jis turi tą birką. Ji jam nereikalinga, nes kaip ir kiekvienas interžydrūnas, mėgsta pasėdinėti ant varpos. Tas pomėgis tiesiog mušte muša tarp teksto eilučių, apnuogindams tikrąją esmę. Bet tame juk nieko bloga nėra. Juk nuždrausite mėgautis liberalios ideologijos deklaruojamomis teisėmis....

U-2 to 144. Nu jo... 88.119.244.432018-02-15 17:32

"Pasinaudok nuoroda... Palengvės... :D" šitam - nepalengves. Kad palengvetu, jis turi kuo greiciau imti kirvy ir nusikirsti birka. Kad panasiu y save nedarytu. Tada jam butu lengviau...

Nu jo... 88.119.244.432018-02-15 17:25

"...blbnt yf [eq!..." Pasinaudok nuoroda... Palengvės... :D

nepamiršim2018-02-15 16:26

klausimas - kur mergaitė? Į jį REIKIA atsakyti….

Kaip švęsti?2018-02-15 16:02

Valdžia neatsakė. Tad kaip švęsti? Linksmai šokti ant galimai jau... Ar kelti vėliavą rytoj? Valstybės vardu teisingumą vykdę "pareigūnai" trypė trispalvę ir liko ne tik nenubausti, bet daugelis paaukštinti. Tai gal neturime valstybės, kurios vėliavą trypė? Trispalvė buvo išniekinta, ir valdžia jos garbės neprikėlė, neatšventino. Tad ar galime ją garbingai ir be širdies skausmo ją iškelti šią dieną? Nežinau...

skorpe2018-02-15 15:33

136 -tam ///////... O cia tai stiliukas ?! ==== Tau Nakas uzkliuvo? REISKIA TEISUS BAHURAS !!!! ACIU NAKUI< UZ DRASA...... ///////O isgamos , kurie neturi SAZINES , jau gali drebinti kinkas..... va is rasliavos matosi, kad baime ir sazine pasieke ir psihologus ....... :)

skorpe2018-02-15 15:28

( Sausio 13-ą ir kovo 11-ą Išsivadavę iš sovietų komunistinio totalitarizmo, šiandien turime telktis, kad apgintume Lietuvą nuo kitokios pakraipos fundamentalistinių jėgų. Jos yra nuosavos, lietuviškos, ir prisistato mūsų moraliniais gelbėtojais nuo laisvojo pasaulio vertybių, kaip buvo ir Garliavos klastingoje istorijoje. Laikas būtų vienytis visiems, kurie nori tokios Lietuvos, kur gerbiamos kiekvieno žmogaus teisės ir laisvės ir kur klesti laisvų piliečių ir atviros vizuomenės dvasia. =Kova už mūsų laisvę tęsiasi“, - pranešė D. Pūras. } //// PRITARIU PONUI PURUI - PREZIDENTE TURI ARBA ATSAKYTI, KUR MERGAITE, ARBA ATSISTATYDINTI... KITAIP MUSU LIETUVA neliks nei laisvos visuomenes, nei laisvu pilieciu, nei demoktratijos !!!!!!!

skorpe2018-02-15 15:22

JEI NEBUS ATSAKYMO---- reiskia mergaitei nutiko pATS BAISIAUSIAS DALYKAS....... :( :(

////////2018-02-15 15:19

jei nebus atsakymo i gerbimos sadunaites klausima valdziai tai reiskia kad salies valdzia uzvaldyta liberalkoservatorines parsidaveliu iskrypeliams gaujos

jau pranese2018-02-15 11:50

Grybauskaite apdovanos Kuri

rita2018-02-14 20:06

pūro kova už mūsų laisvę yra lygi NULIUI, palyginus su Sadūnaitės kova ir nuopelnais. visiška betvarkė valstybėje, kur valstybės paskirta liudininkų apsauga ir niekas nežino kur tie liudininkai randasi

mano nuomone2018-02-13 23:59

tas Puras pats yra pedofilas .

Jonas2018-02-13 20:33

geda del Puro

Nu jo... U-2, subamrinui2018-02-13 18:10

Jaučiu pareigą pasidalinti su jumis, kolega, neatremiama GRU taktika ir praktika. Pabandykite, pagooglinti "blbnt yf [eq!" ir atrasite neatremiamą GRU specnazo ginklą... Sėkmės įvaldant kovose ir tesaugo mus Kūrėjas toliau... :D:D:D

yel“l“ow submarine apie 113. urba2018-02-13 17:55

užteko tik pasidžiaugti, kad turbai iki dr.kgbisto ramanausko kaip keturiom iki mėnulio, kaip tas tą atstumą net nepavargęs įveikė per savaitgalį :))))))))))

U-2 to2018-02-13 17:44

"Aš galvojau, kad jis dar gyvą smetoną matė, bet pasirodo jis tik 1955 metų gimimo.". Velyvas Turbo gimimas jo regejimams nera jokia kliutis. Smetona jis mate is labai arti ir durnyno sanitarai yra to regejimo gyvi liudininkai.

U-2 to 124. Nu jo...2018-02-13 17:37

Chmmmm... Kaip ten bebutu, ribotoje erdveje ysikurusiu ir erotiskai nusiteikusiu kraliku kiekiu, Turbo ima lenkti pripazintus Tvartelio lyderius pEdika ir Stasyte.

Senis Šaltis2018-02-13 17:31

„PressJazz pokalbiuose“ – ekspertas, sistemų tyrėjas, matematikas Kęstutis Urba. --- Pagal urbo-Turbo komentarus, tai jam ir laiko nebelieka matematikai, nes reikia pas visus valdininkus "iškart" lėkti aiškinti, paaiškinti, pasakyti, pastuksenti. Jaunystėje įgyta patirtis išliko. Nors neapsirikite, kaip aš. Aš galvojau, kad jis dar gyvą smetoną matė, bet pasirodo jis tik 1955 metų gimimo.

Senis Šaltis2018-02-13 17:27

123. U-2 to 118. urba. Vienintelė vizualiai matoma erdvė tarp jo ausų, yra tas pusmetris plaukų kasos, kuris nuo vienos ausies per plikę permesta iki kitos ausies.

Nu jo... U-22018-02-13 17:27

Ahoij, kolega... nerūstaukite taip... Jūs pabadautmėte už Bražuolės tilto "cherojų" Petrusiavičių, dar ne taip rašytumėte.. :D

U-2 to 118. urba2018-02-13 17:22

Turbo, labai spalvingi ir ytikinantys regejimai. "Maskoliai savo juodą darbą atliko ir tęsia toliau...emocijos kaip reikiant pramuštos..." Vienok, neatideliotinas kreipimasis y vaikų ir paauglių psichiatra Pūra, tau dar padetu isvengti tiesiogines GRU invazijos y erdve tarp tavo ausu.

Kas jie ?2018-02-13 17:21

Visi liberalai tai didziausi nieksai. Pasaulyje pagal nieksiskuma jie pirmajame trejetuke.

Dzukas > 113. urba2018-02-13 17:06

Aciu... palinksminot. Retai, bet buna galimybiu pakvatoti nuosirdziai. Tamsta pasirodo ekspertas visiems reikalams. Pasirodo gerai zinote net GRU metodika. Atleiskit, bet tamsta tikrai klounas, anksciau dar tuo abejojau. :DDD

urba2018-02-13 17:01

aš iš karto po gegužės 17d. apsilankiau generalinėje prokuratūroje ir uždaviau tuos klausimus dėl Lemonto akcijos tikros prasmės

apie kokius demokratijos daigus kalbama?2018-02-13 17:00

Po gegužės 17d. policijos šturmo Klonio gatvėje, netrukus sekė protesto akcija prieš D.Grybauskaitę Lemonte (JAV), iš kur ji vyko į NATO summit'ą Čikagoje dėl nuolatinio NATO patruliavimo Lietuvos ir viso Pabaltijo oro erdvėje. protestai pakliuvo į žiniasklaidą, ir taip Lietuva tapo 'išpedofilinta' visame pasaulyje jos krašto apsaugai itin svarbiu momentu

urba2018-02-13 16:56

U-2 dangsto labai jau tikėtinas GRU veikas, kai parašiau: keletas dienų po teisėjo Furmanavičiaus nušovimo, prie Seimo sutikęs tuometinę teisėjų tarybos pirmininkę Garnelienę su jomis trimis kolegomis, kurie gyvai diskutavo "- kas čia darosi? Teisėjus šaudo...' , paaiškinau; pedofilijos skandalas per pedagogo dieną (spalio 5) - GRU karo psichologo braižas. Ieškomo automobilio numeriai BDH013 atitinka įtaigą "Bulgarija Daktaras Henrikas... 1 kulka į galvą, o trys į kūną...' -'Tiksliai".... sušuko Garnelienė. - "turi būti patikrinta". Parašiau S. šedbarui (komisijos pirmininkas), generalinei prokuratūrai oficialiai ir perkalbėjau su prokuroru I. Mikelioniu. S. šedbaras atsakyme pabrėžė, kad kreipčiausi į VSD. Netrukus visos žiniasklaidos užuominos apie H. Daktarą ir nušovimus momentaliai dingo... tai, negi neaišku, kad garliavos skandalas yra kremliaus tarnybų surežisuotas užčiuopus silpną šeimą? tikslas - užgožti ir išpurvinti vieną gražiausių Lietuvos vardo tūkstantmečio ackentų - LRT laidas 'Tūkstantmečio vaikai". Maskoliai savo juodą darbą atliko ir tęsia toliau. 3 mln. emocijos kaip reikiant pramuštos, tauta skilo. Visa kita yra detalės. Suprantu N. Sadūnaitės susirūpinimą mergaite, bet jei Lietuvoje trūksta kovotojų vyrų, tai kas belieka?

L.>O2018-02-13 16:49

Straipsnio autorius keliauja į visiškas pievas. Kurioje vietoje, gerb. N.Sadūnaitė savo kalboje kurstė sąmokslą ir dangstė korupciją?Buvau minėjime ir viską girdėjau, kalbėjo, kaip ir turi žmogus kalbėti, kuris visą guyvenimą paaukojo Lietuvos nepriklausomybei ateiti. Gėda skaityti, o dar skaitosi vaikų psichiatras...Paskutinė padugnė, apsaugok Dieve Lietuvos vaikus, nuo tokio psichiatro!

U-2 to 113. urba2018-02-13 16:49

"GRU karo psichologo braižas. Ieškomo automobilio numeriai BDH013 atitinka įtaigą", "'Tiksliai".... sušuko Garnelienė." Turbo, tu sendien cia rasineji girtas ar kas perp-iso lopeta per galva? Sakyciau, kad tavo makauleje besikrusantys kralikai sendien siekia naujo olimtinio rekordo.

Senis Šaltis2018-02-13 16:42

urba žino ką sako. Jo biografijos momentas wikipedijoje goo.gl/5ywS3M

Nu jo... urbai2018-02-13 16:40

Kodėl kiekvienas klounas nori tapti cirko direktoriumi...??? :D:D:D

urba2018-02-13 16:36

keletas dienų po teisėjo Furmanavičiaus nušovimo, prie Seimo sutikęs tuometinę teisėjų tarybos pirmininkę Garnelienę su jomis trimis kolegomis, kurie gyvai diskutavo "- kas čia darosi? Teisėjus šaudo...' , paaiškinau; pedofilijos skandalas per pedagogo dieną (spalio 5) - GRU karo psichologo braižas. Ieškomo automobilio numeriai BDH013 atitinka įtaigą "Bulgarija Daktaras Henrikas... 1 kulka į galvą, o trys į kūną...' -'Tiksliai".... sušuko Garnelienė. - "turi būti patikrinta". Parašiau S. šedbarui (komisijos pirmininkas), generalinei prokuratūrai oficialiai ir perkalbėjau su prokuroru I. Mikelioniu. S. šedbaras atsakyme pabrėžė, kad kreipčiausi į VSD. Netrukus visos žiniasklaidos užuominos apie H. Daktarą ir nušovimus momentaliai dingo... tai, negi neaišku, kad garliavos skandalas yra kremliaus tarnybų surežisuotas užčiuopus silpną šeimą? tikslas - užgožti ir išpurvinti vieną gražiausių Lietuvos vardo tūkstantmečio ackentų - LRT laidas 'Tūkstantmečio vaikai". Maskoliai savo juodą darbą atliko ir tęsia toliau. 3 mln. emocijos kaip reikiant pramuštos, tauta skilo. Visa kita yra detalės. Suprantu N. Sadūnaitės susirūpinimą mergaite, bet jei Lietuvoje trūksta kovotojų vyrų, tai kas belieka?

> 18, Nu jo2018-02-13 16:22

O aš nekreipiu dėmesio į jo vėmalus. Tegul toliau sau dusinasi, ūso trusikus ant galvos užsimovęs.

Iš Kanados - PŪRUI2018-01-28 17:35

Dvasios ubagėli, nevertas esi gerb. SADŪNAITĖS pėdos. Ačiū gerb. Lietuvos DUKRAI už drąsą kovojant ir palaikant Lietuvos nuskriaustuosius.

taigis2018-01-25 19:01

Google "Psichiatras slepe iskrypelius-Vakarų ekspresas".Čia apie vieną kitą to paties plauko veikėją

NEŽINAU,2018-01-24 17:36

kokia šio žmogaus energetika, bet negaliu žiūrėti net į jo nuotrauką.....

Mindaugas2018-01-22 16:19

pats Vytautas Lansbergis buvo labai nepatenkitas pamates Garliavos vazdelius. cituoju "darom ka norim". Negi tas puras mano kad ir V. Lanzbergis taip pat perzenge pavojinga riba?

Antanas2018-01-22 13:36

Informacija Ekspertams.eu. Paskutiniu metu,likus nedaug dienų iki Lietuvos 100 -čio, šiandien, norėdamas atsidaryti jūsų tinklapį, gaunu įspėjimą, kad STOP - jūs bandote atidaryti "nusikalstamų lošimų tinklapį" todėl ryšys negalimas. Kodėl internetinės priežiūros tarnybos nepašalina nusikalstamų tinklapių o tokiais "nusikalstamais" tinklapiais manau kažkas slopina laisvos informacijos pateikimą? Pagarbiai Antanas.

nieko sau2018-01-22 02:22

Psichiatras ir nežino, kad vaiko grobti taip neturėto teisės NIEKAS. Net jeigu būtų vaikas primokytas( o tai maža tikimybė) pagal vaiko psichologiją jį reikėjo desensibilizuoti, o ne grobti per jėgą. Kur buvo skubama? Į visą leidžiantį VAKARIETIŠKĄ LIBERALIZMĄ? Žmonės nėra akli - jie mato, kur yra NETEISYBĖ. Visuomenė ir seneliai(tai laiduoja Vaiko teisių konvencija) turi teisę žinoti kur yra mergaitė? Laikas eina, Ponai, laukiam atsakymo.

Albina2018-01-20 20:20

Pūras ir Ko yra tie, "kurie nori tokios Lietuvos, kur gerbiamos kiekvieno žmogaus teisės ir laisvės ir kur klesti laisvų piliečių ir atviros vizuomenės dvasia"...pedofilinė?

V. Ladas- Patarimas2018-01-20 16:12

Jei jau žarstote patarimus, tai išmokite lietuviškai. Na, koks iš pūro "antžmogis"? Ar Nitčės neskaitėte? Antžmogis, tai yra žmogus su daugiau negu vidutinėmis žmogiškomis galiomis ir savybėmis, labiau teigiamomis. O pūras, tai man jis rodosi nebent pusžmogiu. Gaila, mūsų kalboje nėra tikslaus žodžio tokio nežmogaus apibūdinimui. Štai rusų kalboje "antžmogis" būtų "svierchčeloviek", o pūrui tiktų žodis "nedočeloviek", manau, taip jį norėjote įvardyti... Gal painioju jį su Slušniu, bet tai berods į jo vadovaujamą kažkokį "vaiko raidos centrą" buvo be artimųjų sutikimo nuvežta Deimantė, po ko kažkas negero tapo su jos atmintimi. Čia dar tas "antžmogis"...

matomai2018-01-19 21:46

puras su slusniu tais laikais uzsidirbo,todel dabar papyldyt savo kisene.juk butu eilinis pestininkas,bet prie klano jauciasi reiksmingas,deja be autoriteto zmogelis.

koncervuotas grybas2018-01-19 21:39

taip, ir baikit kirsinty liaudy.ekspertai, arba pasyskusiu organams.

koncervuotas grybas2018-01-19 21:31

Jeigu mergaite butu berniukas, laikyciau ja uz vidurines kojos.

Gėda2018-01-19 21:31

Pūras yra Lietuvos gėda. Jis nevertas Sadunaitės batų aulo pabučiuoti. Tačiau jis "nepraustaburnis" leidžia sau kritikuoti Garbingiausią Lietuvos moterį.

Patarimas:2018-01-19 16:54

Pamatę Pūrą, pereikite į kitą gatvės pusę! Ir jokiu būdu neikite pas jį gydytis, nes toks antžmogis negali būti gydytojas!

Pūrai2018-01-19 16:44

Sadūnaitė viešai paklausė, ar yra gyvas ir sveikas jos pažinotas, o vėliau valstybės nežinia kur išvežtas ir apsiimtas saugoti žmogus - Deimantė Kedytė. Tai kas čia negerai? Negalima domėtis kaip naudojami mokesčių mokėtojų pinigai, nes kaip žinia tas saugojimas labai brangiai kainavo. Tai reikia taip suprasti, kad šitas klausimas, t. y. rūpinimasis valstybės lėšomis ir savo piliečiais, jūsų nuomone, pamina europines vertybes? Manau tikrai ne! Manau, Pūrai, esate visiškai neadekvatus, akivaizdūs kažkokie jūsų asmenybės ir moralės sutrikimai, kurių nebūdamas medikas negaliu tiksliai įvardinti.

tai ko nebuvo niekados2018-01-19 16:18

kad sukūrė o ne atkūrė

aš įsitikinęs kitaip2018-01-18 21:19

paklydime giliame ponas Pūras. Jo teiginiuose prasišviečia neprofesionalumas, verčiantis abejoti jo, kaip psichiatro, gebėjimais.ieko nepadarysi, amžius daro savo, greitai ir jam prisireiks vaikų psichiatro, suvaikėjimas akivaizdus...

ilka2018-01-18 21:02

Vieni žmonės- gobšūs, jiems vis mažą ,nes nesugeba užsidirbti pagal savo sugebėjimus ,tai užsidirba melo nesąžiningumo būdu. Taip ir galimai Lietuvos valdžia praranda autoritetą,tarp savo piliečių.Sąžiningiems piliečiams, sunku susitaikyti su melu ir prašydami tiesos ,susiduria ne teisingais kaltinimais ,teisybės neįmanoma įrodyti ,nes viskas suderinta iš anksto ,taip ,atsimuša galvą į sieną.

ups2018-01-17 13:29

Tarybinių laikų retorika tipo "diskreditacija sovetskogo stroja", kai negali pasakyti elementarios tiesos ir atsakyti į paprastus klausimus apie šią istoriją...

X2018-01-16 23:40

DAR prie Puro, LINO SLUSNIO truksta, tas irgi gerai pasireiske.... o kur dar vaiku teisiu .... specialistes...

X2018-01-16 23:37

youtube.com/watch?v=rZGNQSVSuJs//////youtube.com/watch?v=nQK9qUnF9N0

apgailetina2018-01-16 23:23

kai tokie elementai kaip puras,slusnys plauna smegenis.Sitie elementai senai neteko autoriteto visuomenes sluoksniuose,taip kaip a.cekuolio pasakaites apie Hitachi reaktoriaus nauda.

stasys2018-01-16 21:38

Algi tai jau panašu į šmeižtą ..'čik čirik tik kad neprisidirbt' ..

Algis2018-01-16 21:35

Reikia Purui priminti kaip jis už kyšius žmones į psichuškes uždarinėjo

Nekaltinkit....2018-01-16 18:18

Kaltinkit, nekaltinkit, nekaltus žmones, bet tauta turi žinoti tiesą apie D. Kedytę. Gyva ji, ar jau jos nebėra? Nekoks vaizdelis, kai tai slepiama...

Vatnykas > 86. Oksana2018-01-16 15:43

Manau, jei jie ir toliau taip sėkmingai kovos už tas savo "laisves ir vertybes", jau neužilgo "šviesą nešantis" turėtų įvertinti jų pastangas... :)

Oksana2018-01-16 15:15

Dydziausia Europos "vertybw" - pedofiluja? Vaiku grobimas is namu. Ir zudymas "civiluzuotais" budais psichuskese? Ar, siaip balose? Ir, kiek tu kurie "netycia" griuna nuo stogu (pvz. Bovarskis)? Kiek "nukrytusiy" nuo laiptu (pvz. Zigmas Vaisvila)? APIE KOKIAS, CIA VETRYBES? IR KIENO "demo(nu?)kratija? P.S. Sadunaite, man, auksciausias autoritetas. Beveik, sventa. DYDZIULE PAGARBA! Nevisus drasius, dar, iszude. Taip vadinama demokratija

Vatnykas> 84.2018-01-16 14:30

Tiesiogiai matė jūsų taip niekinami "patvoriniai". Kiti matė tik tai, kas jiems buvo brukama ir darėsi išvadas pagal savo suvokimą. Ir jei nesunku, patikslinkite prašau duomenis apie tą "... didžioji tautos dalis". :) Beje, labai juokingai jūsų komentare skamba vis pasikartojantys, "kaltinate", "kaltinkit", "nekaltinkit". Aš nieko nekaltinu. Tik konstatuoju faktą. Kaltinate jūs! Naudodamasi(sis) medios įdiegtais šablonais, - "venckedžiai... ,violetiniai... ,patvoriniai.." Dėl Sadūnaitės, tai jos kalba mane domina tik vienu aspektu. Kas raštelio autorius??? Beje, anksčiau ji apsieidavo be "špargalkių". :)

to 822018-01-16 13:25

žmonės matė tiesiogiai ką kalbėjo ir kaip veikė venckedžiai.Kai kam susiformavo vienokia nuomonė,o didžioji tautos dalis pasibaisėjo venckedžių elgesiu.jei kaltinate žiniasklaidą,tai nepamirškit,kaip aktyviai reiškėsi violetiniai žiniasklaidoje.Tad kaltinkit tik savo elgesį.O Sadūnaitės kalbą irgi visi girdėjo ir kiekvienas savo nuomonę susidarė.Jei jums tai normalu,nekaltinkit tų,kuriems kalba žiauri.

Untanas2018-01-16 13:25

Tai viename ,tai kitame portale, žiniasklaidos priemonėje, išlenda šeškės tų,kurie mano kad jie vieninteliai, suprantantys kur turi eiti Lietuva, kaip kalbėti Jos piliečiai. Tik jie (konservatliberkomustpalaikiai) nesupranta kad laikas skirtas jų buvimui baigiasi.

Vatnykas > 81.2018-01-16 12:58

Į "patvorį" niekas NEVEDĖ! VEDĖ prieš vaiką gynusius žmones. Pasitelkę visą sisteminę žiniasklaidą, nesibodėdami naudoti niekinančius epitetus. Kad tik susikauptų didesnė masė "tautos". Kai ta kryptimi įdirbis jau buvo pakankamas, panaudotos jėgos struktūros.

to 802018-01-16 12:37

Tu čia apie save?Tave jau atvedė į patvorį.Tau jame viskas normalu.Kodėl jautiesi toks protingas?

Vatnykas > 78.2018-01-16 12:14

Košmaras yra tokie "žmonės", kaip tu. Medios vergai! Tokius nepaprastai lengva valdyti ir vesti, kur tik reikia. Tokie individai, tai kiekvienos valdžios svajonė, jų pagarbiai(?) vadinama - tauta. Visi likusieji, tai tik šunauja...

nepartinis2018-01-16 12:00

vel pedofilai ir jiems pritarentys gavo proga pasireikšti ,ateis ta valanda ir i musu kiema ,iškrypeliams ateis galas

to 722018-01-16 11:40

Taigi visa Lietuva matė.Mrrgaitę apžiūrinėjo kas tik norėjo,visai Lietuvai matant filmavo ir liepė ant mamos sakyti nešvankius žodžius.Minios apspista mergaitė neturėjo savo erdvės.Negi galvoji,kad apkalbėti mamą jai buvo džiaugsmas?Ar jums nors kiek yra gailesčio širdyje?venckedžiai išmokino vaiką kalbėti apie s., p. ir dar visokius nevaikiškus dalykus.Tai buvo košmaras.

U-42018-01-16 11:17

pedų ruporo ir gynėjo pūro kliedesiai : "....Ar dar ilgai Lietuvoje bus pataikaujama jėgoms, kurios stabdo Lietuvos siekius tapti sveika visuomene, brandžia demokratija, modernia pasaulietine valstybe, gąsdina Europos vertybėmis, kursto niekingas sąmokslo teorijas?..." dar pridėjus skvernelio grimasas ir vaipymąsi , vaizdas ne koks

sterva2018-01-16 11:15

oi, svarbiausio nepaminėjau.... C-mečio proga bus keliama europiškiausia vėliava - 6 spalvų juostėlių. 3-spalvė jau nebereikalinga jų tarpe - nebeneša jiems pelno.

Klaipėda2018-01-16 10:59

Išmata

labai2018-01-16 10:45

teisingai Puras pasakė,kad prisidengę gelbėtojais,atėjo tikri tautos priešai violetiniai,visus neįtikusius pavertę pedofilais. Aukščiausiame politikų sluoksnyje į tai žiūrima pro pirštus,nesiimmama rimtų priemonių šiam agresyviam judėjimui sustabdyti. Tauta jau praaugo politikus,jie nebegali tautai atstovauti. Kažkas baisaus,kai matai,jog jiems vienodai,kai iš tribūnos tokia kalba pasakoma. O prezidentė vietoj to,kad pasakytų atkirtį tokiai kalbai,jog tai nusikalstama kalba,į ausį pašnibždėjo,kad niekad mergaitės nematė. ir viskas čia gerai. Nusikaltėliai venckai dar laisvėj,jų organizuotas judėjimas toliau vykdo savo kenkėjišką veiką. Reikia kažkam sukurti dokumentinį filmą ir išversti į anglų kalbą apie šį violetinį judėjimą ir apie tai,kad šio judėjimo dalyviai premijas gauna. Tegul žino pasaulis,kokią valdžią turime. Parodyti,kaip leido prezidentei atrodė,kad venckienė vykdo teisingumą.

Dalia2018-01-16 10:36

"tikėjausi kad ji kalbės kitaip, kad gal pripažins klydusi ir klaidinusi daugelį žmonių. Bet N.Sadūnaitė praleido šią gerą progą ir pasirinko likti paklydime."- ar tai Pūras skyrėpremiją kad "tikėjosi"? Panašu kad Pūras tapatinasi su valdžia, moko žmogų-legendą kaip ji turi kalbęti ir mąstyti - tai ar čia vaikų darželis, ar rimtas psichikos sutrikimas?

to69 deja2018-01-16 10:20

tu buvai šalia ir matei?

sterva2018-01-16 09:49

Gražus vaizdelis nusimato C-mečiui: pi.arai, vaikučių mylėtojai, stasys, E, k-Vatnikai ir keli pūliniai su šiknos skylutę primenančia gėlele atlapuose

Saule2018-01-16 09:47

Man atrodo, jam tiktų labiau pavardė Būras

deja2018-01-16 08:32

kodėl GarliaVeito metu neatsirado Šakalienės, kurios TUO METU tikrai labai labai reikėjo? PIRMIAUSIA, pačią pirmą sekundę reikėjo GELBĖTI vaiką ir PAIMTI iš visų- motinos ir Kedžių -įtakos sferos. O tada viską aiškintis, nes pati didžiausia nelaimė buvo tai, kad vaiką toliau engė ir psichologiškai kelis metus PRIEVARTAVO būtent Kedžiai. Štai čia yra didžiausia katastrofa.

Zem2018-01-16 07:10

Kaip toki veikeja ir zeme nesiojja.... Nevisuomet pinigai ir valdzia yra teisi tai parode...gyvenimas

Zem2018-01-16 07:09

Kaip toki veikeja ir zeme nesiojja.... Nevisuomet pinigai ir valdzia yra teisi tai prosde ...gyvenimas

žopa2018-01-16 01:01

Atrodo,kad psichiatrui visiškai nuvažiavo stogas.Prie Smetonos ir buvo demokratija?Mes labai mylime tuos,kurie po perversmo užgrobia valdžią ir įveda"demokratiją".Kodėl vežė"demokratus" į Sibirą?

T0mas J.2018-01-16 00:42

Kova D. Kedžio ir pedofilijos byloje nebaigta, Venckienė nerasta ir šioje sudėtingoje istorijoje yra daug neatsakytų klausimų, todėl ji vertinama labai nevienareikšmiškai. Pažiūrėkim į kitą bylą, paminėtą Sadūnaitės kalboje – Kusaitės terorizmo bylą. Pažiūrėkim iš šios dienos taško: nenusikaltusią merginą, pradžioje dar nepilnametę, teisėsauga 10 metų kankino moraliai, psichologiškai ir fiziškai. 10 metų tai darė VSD ir Prokuratūra. Kaip į tai žiūri jau 9 metus už teisėsaugą atsakinga Prezidentė? Būtent ji pagal įstatymus turėjo parinkti ir parinko vadovus ir pavaduotojus organizacijoms, kurių darbuotojai Kusaitę kankino. Ką Prezidentė padarė po to, kai paaiškėjo kad buvo 10 metų kankinamas nekaltas žmogus? Gal tame nėra jokios Grybauskaitės atsakomybės? Teisėsauga daro ką nori su nekaltais žmonėmis – tai ko mes galėjom tikėtis pedofilijos byloje? Ir kuo tikėti? Gal teisėsauga?! Gal Prezidente? ;)

to 56.2018-01-16 00:27

Seno perdylos kacapinės svajonės.

Algimantas Končius2018-01-15 23:57

Pūras profesiomalus demagogas, dirbantis Lietuvos teisėsaugai, kuri tebėra ta pati, kiaurai supuvusi okupacinė - sovietinė, su KGB kadrais komunistais prokurorais ir KGB kadrais komunistais liaudies teisėjais. Ir nauji ateinantys, jų mokiniai, lygiai tokie pat, sovietinės teisės specialistai, bet ne normalios vakarietiškos.

taip ir nesupratau2018-01-15 23:57

apie kokia riba cia minejo Puras ir kam ji pavojinga ?

kai isrinksime nauja prezidenta2018-01-15 23:55

tikiu ,kad ne konservatoriu .daug kas isaiskes.

56 subotinui2018-01-15 23:52

kam idomu kur tu gyveni ,visvien niekas pas tave i svecius neis ,nes negerbia .

vo tep2018-01-15 23:35

"didieji" politikieriai bijo net išsižioti, tai metė į kova eilini paspirtuką...

Pūras krito žemiau plintuso2018-01-15 23:34

Pūrai,nekokia tavo demokratija,kuri nori užčiaupti burnas.Pūrai, tu netiki Deimante?

Eglė2018-01-15 22:19

Keistuolis Puras... Audra stiklinėje vandens. Taigi tik leiskit,sudarykit sąlygas seneliams susitikti su anūke. Ir bus aišku Sesei ir likusiai daliai Lietuvos,kad viskas gerai,kad Lietuvos vardu teisingas teisingumas įvykdytas. Neprašė gi Sesė neįmanomų dalykų ar žygdarbių-parodykit kaip gyvena vaikas,kuris per didžiulę prievartą klykiantis buvo išneštas iš senelių namų. Bet mūsų kai kurie proto ubagai net vienuoles melagėmis vadina. Matyt,pagal save sprendžia. Ir nieko šventa nebelieka...

SUBOTINO PAMOKSLAS DEL LIETUVOS KARIUOMENES.2018-01-15 22:06

LIETUVAI KARIUOMENE IS VISO NEREIKALINGA, nes Lietuvos kariai neturi ką ginti. Jie negins kriminalinės pseudokomuniagų sąjūdinės gaujos, kuri 28 metus uzurpavusi valdžią - apvogė, apgavo ir pažemino juos ir jų tėvus. Jie negins “bufetavos” turtų, kuriuos privogė jai AMBalas, jie negins Karbauskio, Uspaskicho, Zuoko, Landsbergio bei kitų mafijozų milijonų ir milijardų, kurie buvo išvogti iš paprastų žmonių, jų vaikų ir anūkų. O jei Rusija įžengtų į Lietuvą, kaip 1940 metais, Lietuvos kariai iš karto pasuktų savo ginklus į savo generolus ir tuos, kurie sėdi valdžioje. O su rusais broliškai apsikabintų, bučiuotųsi ir būtų laimingi iki išprotėjimo. Tokios dabar politinės nuotaikos tarp Lietuvos žmonių ir Lietuvos karių. Gyvenu Vilniuje, Fabijoniškėse, S. Nėries 5-me name, šalia daugiabučio, kur gyvena Lietuvos kariškiai, su jais dažnai bendrauju ir tai būtent jų žodziai. Jurijus SUBOTINAS.

nu ka2018-01-15 22:04

iskrypeliai ir kiti tokie kaip puras zino apie laisve...gal pasakytu kur rasti deimante.....

nuomonė2018-01-15 22:01

pagrinde Garliavoje leido gyventi iš tremties grižusiems Lietuviams.kurių bijojo isileisti į Kauną,....KODĖL GARLIAVĄ VADINAT TVORINIAIS,KODĖL...MES JUS GALIM DAR NETAIP VAVADINTI......NIEKO NĖRA BAISIAU UŽ BUVUSŠ BOŠEVIKINĮ GAAAIVAALĄ.....ELITAS,KAIP SAKĖ VIENAS BUVĘS GIMNNAZIJOS DIREKTORIUS-nėra baisiau , kai UBAGAS TAMPA P O N U (barinu,panu) .....mau DAUGIAU IŠ SISTEMOS BUVĖ NIEKADA NEBUS PREZIDENTAIS,...ir dar butinai turės turėti -šeimą

nuomonė2018-01-15 21:55

nuo mūsų visų priklauso -LIETUVOS VALSTYBĖS ATEITIS,jei mums nerūpi mūsiškė,tai -TURIME PASIRŪPINTĮ VAIKŲ IR ANUKIŲ.... kjuk visi prisimenam kokia baisybė buvo-SOVIETMETYJE,VYRAVO TOTALI BAIMĖ... KĄ NORĖJO VALDŽIA NEVISADA IR PROTINGA,O KARTAIS IR NUKVAKUSI ,NE TIK PAGAL AMŽIŲ,MUS vertė gyventi-kažkokius komunistinius svaičiojimus,kurių net patys netikėjo....... MANAU VALSTYBĖ BŪTŲ KLESTĖJUSI,JEI BUTŲ VALDŽIOJE BŪVĘ IŠSILAVINĘ IR Į PRIEKĮ ŽIŲRINTYS ŽMONĖS-O NE GYVENANTYS TIK SIA DIENA..... >.

Jaunuolis2018-01-15 21:44

Matau ir šitas liberalas D.Pūras iš sovietų (patarimų) išsivadavo. Sveikinu! Linkiu daugiau niekada nepakliūti sovietams ar ateiviams iš kosmoso į nagus.

E2018-01-15 21:34

As tai bendrai esu uz ivairias bendro gyvenimo formas jeigu abu partneriai nepriestarauja. Nereikia susisiaurinti tik iki tradicionalizmo. Vakarai seniai eina ta kryptimi, reikia ir mums pagaliau nebebuti atsilikeliais.

stasys2018-01-15 21:31

geltonas ..pasitaisyk sijoną .:) šioje temoje vieno Puro kaip psichiatro užteks .

yel“l“ow submarine to 46. taip2018-01-15 21:23

jei tamsta norėjai pranešti, jog esi bukas, primityvus, homo-visainesapiens veislės atstovas, tai tamstai pavyko puikiai ! :))) - bet jei ką, n-tąjį kartą primenu: šventaisiais šiuo atveju save laiko būtent valdžiagyviai (valdžios/elito mafija) , kišeninės pornosklaidos pagalba, iškrušusi tamstai ne tik galvos, bet ir stuburo smegenis :) - ir niekas neteisina kedžio-tėvo - tas buvo irgi “geras“ - tačiau tai jokiu būdu nereiškia, jog vieni niekšai gali dangstytis kitais ! - dėl visa ko perkrauk smegeninę keliais smūgiais į kokį plieninį stulpą - yra maža tikimybė, jog mačys :)))))

jo2018-01-15 21:14

Už Lietuvą, vyrai,be KGBistų valdžioje ir valstybinėse įstaigose.

Pilietis2018-01-15 21:05

tušti lozingai, jokios informacijos,konkretumo, tik pliotkai,nesantaikos kurstymas,tikrai kaip Velnias prieš Sadunaite, visu labu norim tik sužinoti kaip mergaite (ne)gyvena,o čia tas žmogus išvedžioja kažkokias demagogijas..

taip2018-01-15 21:05

visiškai pritariu Pūrui . Nuo tos garliavinių mafijos temos jau bloooooooogaaa. Apsivemt galima. O ir pikta nežmoniškai. Eikit gint Daktarų, Agurkinių- ir ten gi tokie patys svoločiai, šaudantys žmones,o save laikantys Šventaisiais (kaip Heniukas).

Saulius Norvaišas2018-01-15 21:04

S. Skvernelis sakosi žinąs tikrąją tiesą, bet jis jos, kaip tikras čekistas, neišduos. D. Grybauskaitė po N. Sadūnaitės kalbos „neatsitraukdama nuo kasos“ pasakė, kad ji nežino, kur Deimantė. Ir panašu, jog nenori žinoti. D. Pūras įsitikinęs, kad Deimantė neturi teisės bendrauti su savo seneliais, nors Lietuva yra ratifikavusi JT Vaiko teisių konvenciją. Tai, kad V. Landsbergis, kaip ir D. Grybauskiatė ir pats D. Pūras, staiga pakeitė savo poziciją, leidžia daryti toli siekiančią apibendrinančią išvadą: jais yra manipuliuojama.

yel“l“ow submarine2018-01-15 21:02

turiu tik vieną argumentą - debilas banalusis, bet kreatyvusis :) - šitaip viską suvelti į vieną spekuliatyvų jovalą, netyčia niekaip neįmanoma :) - ir visiškai nesuprantu, kodėl kažkoks , nerealų kiekį kartų visapusiškai trenktas pūras, buvo diskriminuotas tarp kitų litchuanijos porno įžymybių, ir publikuotas ne raudonajame XXX kampelyje :) ...

stasys2018-01-15 20:59

aliau 38..Jei čia tik pratęsei savo mintį, kaip su tuo pasirinktinu litiškumu , bijau istorija žmonijos žino tik viena laikotarpį kai psichiatrai buvo vertinami į ‚partškolos‘ bilietą žiūrint. Gal tas atvejąs tau mazolį pritrina ..ir verčia abejoti to žmogaus profesine kompetencija ?.:))

Ricardas2018-01-15 20:41

kas jis sitas kovotojas uz Lietuvos laisve,kvailys ar provokatorius ir is vis ka veike sovietmeciu gal kariavo mazuosius karus?

SS2018-01-15 20:37

Na, išsilavinęs žmogus juk. Turi suprasti visiškai apie trapumą (pavojingumą, pavojų, grėsmę.... ). O kai buvo 1987-ieji, kai Sadūnaitė, Cizikas, kiti Lietuvai žinomi žmonės prie Mickevičiaus paminklo (Vilniaus nuošalėje) surengė mitingą, ar jų kalbos neperžengė pavojingos ribos? Juk peržengė. Jie negalvojo apie toperžengimo pasekmes - Jugoslavijos bombardavimas, Čečėnija, Gruzija, dabar Ukraina. Štai kur atsiskleidžia trapumas. Nesvarbu kas kur ką sako. Svarbu kur ir kaip supranta. O sausio 13-oji ne tų kalbų pasekmė? O 2009. 01. 16 mitingas ne panašių kalbų pasekmė? Ir tada klausimas psichiatrui: tai gal geriau būtume ramiau gyvenę TSRS? Gal geriau tuos kalbėtojus būtų pakišę po velėna? Ne? Aš taip pat sutinku, kad ne. Tegul kalba, nes tokie žmonės nori gyventi teisingai. Nemanau, kad tokie žmonės pritaria Lietuvos įkišimui į ES už alų, kuris kainavo tik 1 centą.

kaip tik palieciama2018-01-15 20:31

pedofilijos tema islenda Puras ,o kur Slusnys ?ko tyli Paulauskas .Sakalas ir Sadeckas ?

Tai bus padaryta2018-01-15 20:23

Pedofilijos byla neturi baigties. Ateityje, anksčiau ar vėliau ji turės būti atnaujinta, nes joje yra daug neaiškumų.

alius2018-01-15 20:18

Visada maniau,o dabar nuomonė tik sustiprėjo,kad psichiatrams labiausia reikia psichiatrų,o ypač vaikų ir paauglių tyrėjams.

Žiūrėkit Žiūrėkit2018-01-15 20:17

Tam raudonam keturkampį naudojami antikonstituciniai veiksmai - liečiama K. - LR Konstitucijoje parašyta kad žmogaus asmuo neliečiamas - o Garliavoje atvarė biudžetininkai anksti ryte ir iš savo namų išnešė namų šeimininkę basomis kojomis

Šalin rankas nuo N. S.2018-01-15 20:13

N. Sadūnaitė kovoja už LR Konstitucijos veikimą Lietuvoje - žmogaus asmuo neliečiamas pagal LR konstituciją - o Garliavoje ne tik kad lietė žmones bet dar ir kojas vaikui sukinėjo. Kas pasiunė tuos biudžetininkus užtikrinti antikonstitucinių veiskmų naudojimą Garliavoje - Skvernelis? Šalin rankas nuo N. Sadūnaitės ištikimos kovotojos prieš komunistus ir KGBistus.

Koks sutrauka2018-01-15 20:10

Gali sugalvoti kad vaiko teise i gyvenima, vaiko gynimas nuo pedofilu, yra pavojus demokratijai ir laisvei. Nu tik aisku liberastas. Laikykit sysalus kelnese, o ne vaiku burnytese ir negres pavojus tamstu laisvei

V. Ladas2018-01-15 20:07

Na, kaip jis iškęs nebandęs mėšlu apdrabstyti Lietuvos sąžinę? Juk jis konkrečiais veiksmais prisidėjo, kad įvyktų, tai kas įvyko su Mergaite...

Senis Šaltis2018-01-15 20:05

Pūras sako: "ir kai tuo džiaugiasi ir tam pritaria nemaža dalis Lietuvos, o kas nepritaria - bijo tai pasakyti" - tai, jei nemaža dalis, pagal Pūrą, o gal net didesnė dalis pritaria, gal tada čia reiktų naudoti demokratijos principą - dauguma lemia? Kažkaip keistai, kada kalba, o ką kalba negalvoja.

Žiūrėkit žiūrėkit2018-01-15 20:05

Tam raudonam keturkampyje matyti kaip naudojami antikonstituciniai veiksmai bejėgio vaiko atžvilgiu o valstybės atstovai nestabdo LR antikonstitucinių veiksmų ir tokiu būdu pritaria antikonstitucinių veiskmų naudojimui Lietuvoje. LR Konstitucijoje parašyta - žmogaus asmuo neliečiamas ir dar parašyta negalioja joks aktas priešingas LR Konstitucijai- tai ar neturėtų vaiką atiduoti globėjai N. V? Ir dar teisėjo nutartis buvo - prievarta vaiko atžvilgiu negalima. Garliavoje sulaužyta LR Konstitucija ir pažeista teisėjo nutartis?

kas Purui nepatinka ?2018-01-15 19:55

ar kad nebus tvirkinami vaikai tai blogai ? uz kekviena mergytes asarele,Dievas atlygins . tai tik laiko klausimas .

Puras2018-01-15 19:50

liberastas .

saude tu saude2018-01-15 19:42

cia gi paminejimas,bet siknaskyliu brolijos narys teigia,kad cia svente......hmm

reziume2018-01-15 19:39

KGBistų nepriklausomybė Lietuvą privedė prie Lietuvos tragizmo?

viešas papirkimas2018-01-15 19:12

pšras išgama atsklaidė kad korupcija pražengta Lietuvoje tiek, kad paperkama net vienuolė būtent "Laisvės permija"

Iš Kanados - PURUI2018-01-15 19:01

Vargšeli, tu nevertas gerb. Sadūnaitės nė išmatų gabalėlio. Gal būtų jau laikas tau užtilti, kol dar nanubaudė taves pats gyvenimas....Tiek klaidų sąmoningai (būtų geriau, jei nesąmoningai) pridaręs, klaidini ir kiršini visuomenę, KAM ATSTOVAUJI LIETUVOJ? Ar tiems patiems, kurie nužudė Kedį ir paslėpė Mergaitę Deimantę???

OG2018-01-15 18:54

Dar palaukime Slušnio straipsnio.O ką mano Kryževičius, išvadinęs mergaitės globėją pūliniu. Dar prisiminkime, kad tuo metu VRM ministras buvo liberalas A. Melianas, kuris melavo, kad mergaitė nebus imama iš jaukių namų. Grūskite merą Šimašių iš Vilniaus mero posto, nes jisai irgi dalyvavo šiame pedofilijos skandale būdamas teisingumo ministru.Pasirodo, kad kad pedofilus gina vien liberalai. Kuodyte, Masiuli, o ką dabar paskysite.

Dzukas2018-01-15 18:48

Auksciausias Demokratijos lygis, tai tikru demokratu absoliuti Diktatura. :DDD Nieko naujo...

PETRAS2018-01-15 18:23

tikrai labai geda Purai del jusu

StasysG2018-01-15 18:09

Melagis ponas Puras. Ar taip apie demokratiją kalbėjo Čerčilis? Cituoju: "„Demokratija yra blogiausia iš visų valdymo formų, tačiau nieko geresnio dar nesugalvota“". O ką sako Puras: "Liberali demokratija, kurios siekiame kaip Europos Sąjungos narė-valstybė, nėra tobulas išradimas,, bet geriau niekas nėra sugalvojęs". Jam ant liežuvio ne paprasta, bet LIBERALI demokratija. O tai reiškia tokią santvarką, kurios bando atsikratyti daugelis progresyvių valstybių. Net ES narės Vengrija, Lenkija ir kt. Vadinasi, p. Puras politikoje beraštis, tačiau provokuoja Lietuvą.

Nu jo... stasytei2018-01-15 17:33

Nagi, nagi.... čiulpytojas apie pedofiliją. Tu gal irgi mėgėjas paįvairinti savo seksualinį gyvenimą meilės vaikams sąskaita..???

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-01-15 17:04

Atsipurtykime nuo ŠLYKŠTYNIU. Kas galėtų sukurti ir paremti PETICIJĄ paremti N.Sadūnaitės ULTIMATUMĄ iki 2018-02-16 Lietuvos valdžiai dėl Deimantės? Prisijungiu prie tokio ULTIMATUMO.

stasys2018-01-15 17:02

populiari tema , jei tik praskleidi ta 'čiulpiku' tema su ja nueiti gali velniai žin kur, šis atvejas leido kai kam ir valdžioje pasėdi . Na gal ir nereikėtu stebėtis tuo juk Lietuviu seksualinis gyvenimas gana skurdokas , o tie trukumai pilnai kompensuojami kai kam tokiomis kovomis už Tiesa ginant vaikus . Spėlionės . Kitu priežasčiu nematau kodėl tie ponai prie kiekvieno įtariamo pedofilo nestovi bureliu ginant vieša interesą . Jei gerai pamenu Lietuva nespindi skaičiais kurie nusako smurtą artimoje aplinkoje .. vat tada išlenda yla iš maišo .. norisi valdžios , norisi ginti vaikus .. o kas kaltas aišku valdžia .. nepastačiusi po policininką prie kiekvieno tokio.

Nu jo2018-01-15 17:01

"... prasidėję išpuoliai prieš trapią Lietuvos demokratiją", "... šiandien jų lūpomis buvo peržengta pavojinga riba", "... pripažins klydusi ir klaidinusi daugelį žmonių", "... Lietuvos kaip pasaulietinės valstybės..." , "... vertybes, kurias išpažįsta sveikiausios pasaulio ir Europos valstybės..." , "... prisistato mūsų moraliniais gelbėtojais nuo laisvojo pasaulio vertybių..." - kaip supratau, vaikap*isių kantrybė išseko, biznis žlunga po Sadūnaitės "išpuolių" ir bus imtasi veiksmų... Laukiu nesulaukių, kokių... Nepaspringsit? Skverneliui ši*kna jau užsikūrė...

Gal jaučia puras2018-01-15 16:57

kad atpildo valanda artėja, gal galvoja kad mes užmiršom jo "gerus" darbus, svyla padai?

Ale2018-01-15 16:55

Dievuli, saugok Lietuvą nuo tokių purų; gaila, bet jie dauginasi ir plauna piliečiams smegenis. Juk klausimas valdžiai labai paprastas.

aAlgirdas2018-01-15 16:33

idomi to pono Pūro demokratija (cituoju):"o ne dangstyti korupciją ir kurstyti sąmokslo teorijas apie grėsmes iš vakarų ir šiaurės." Taip ir norisi paklausti ..... o kur dingo rytai?

jeronimas2018-01-15 16:23

Kokie du didziuliai skirtumai. Sese Sadunaite ir Puras. Tiesiog norisi rasyti pusras. Viena kovojo uz Lietuvos Laisve,buvo kankinama kalejimuose ir tardoma . O vat sis atsilupelis ka tuomet veike? Gal sedejo uz uzuolaidos ten ,kur buvo tardoma Sese Nijole?? Apgailetinas dvasios ubagas-tai panasu geriausiai tinkantis ivertinimas sio "pono". Tai mano nuomone. Jeigu bent kiek siam tipui butu brangi Tevyne-Lietuva,bent jau viesai tokiu paistalu nerasytu. O Sese Nijole,manau,ne kiek neissigandusi va tokiu pusru ir panasiu. Paziurejus i sale sedinciu "sveciu" labai gerai matesi ,nors kameros mazai buvo pasuktos i sedincius,kam Lietuvos Laisve brangi,o kam tik milijoninis pasipelnymo saltinis.

U-22018-01-15 16:10

Negaliu nepritarti vaiku psichiatrui - liberastui Dainiui Pūrui. Tokiu nesusipratusiu pilieciu kaip Nijole Sadūnaite ir Sigitas Tamkevičius deka, vaiku prievartavimo verslas tampa ekonomiskai nenaudingas, brangus o kartais netgi pavojingas paciu vaiku p-iseju sveikatai. Teks pirktis keliones Tailanda, kur sis laisvamaniskai liberastinis polinkis irgi nera labai toleruotinas.

Nu jo...2018-01-15 16:03

Man įdomiau, kokią ribą ar viešai tariamus žodžius, vadina pavojingais vaikap*sių palaikymo komanda. Taip pat įdomu, kokiems konkrečiai asmenims, ir kodėl ta riba yra pavojinga? Gal kuris iš išsišūdijusių liberastizmo apologetų atsakys į šiuos paprastus klausimus...?

GM2018-01-15 16:01

Prie ko čia demokratija? Su žmonėmis buvo susidorota... Argi tai yra demokratija? Viskas kaip parašyta Nostradamo pranašystėje: .".....žiauri era Vėl užvaldys maištingą žemę. Ir vyraus vergiška atmosfera Su meilės ir laisvės kauke" Prisidengdamas demokratijos kauke galvoja kaip susidoroti su Sadūnaite...

stasys2018-01-15 16:01

Puikus komentaras . , tik viena detalė reikėtu nustoti mokyti , tuos kuriais pasitikime ,... ka jie turėtu galvoti ir ka kalbėti iš tribūnų tema diskusijai. N. Sadūnaitė išsakė nuomone –norą ir tai kad jos nuomonė su diduma kitaip galvojančiu nesutampa , vargiai suteikia teisę tai didumai retušuoti jos mintis kur ir kaip ji suklydo . Prezidentė galėtu tik dar karta pakartoti , priminti,.. kad demokratinės šalies vadovai nelenda į teismu sprendimus ir tik išskirtiniais atvejais suteikia malone karta metuose ar švenčiu proga ,.. vėl gi ne savo vienos asm. nuomonės pagrindu . Lengva valstybėje sukurti iškreipto teisingumo precedentus , o sukūrus .. labai sunku juos pakeisti teisingais . Lietuva ne Baltarusija .. ir tai išimtinė detalė vertinant kiek teisybės N. Sadūnaitės kalboje .

na neleidžia2018-01-15 16:01

perkelti komentarų???Kas?

lina2018-01-15 15:57

tas Puras geriau patylėtų, palyginus su Sadūnaite jis atrodo toks menkysta. Sveikinu N.Sadūnaitę kovoje už TIESĄ.

Simptomatiška2018-01-15 15:49

Man labai patinka E ir Stasys. Tokie paprasti ir nepakartojami. Tokių reikia kiekvienai gatvei, miestui ar interneto puslapiui. Tik savo namuose, darbe ar tarp artimųjų tokių nenorėčiau.

E2018-01-15 15:40

Tikiu kad sveikas proeuropietiskas protas nugales, o sadunaite atsiskleide galutinai.

Temide2018-01-15 15:32

Slėpkis, Pūrai, baisus žmogau...prieš sesę Nijolę atrodai, kaip velnias

> 2. stasys2018-01-15 15:31

Sužinotume tiesą. O jūs tiesos bijote?

Joana2018-01-15 15:30

Pūras bando gelbėti savo kailį. Išsiduodate ponas Pūrai.

stasys2018-01-15 15:29

rutai ..o kas pasikeistu jei sužinotumėte .? atmetus baisius įtarimus .

Rūta2018-01-15 15:22

Gal D.Pūras žino, kur Deimantė

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi